Problemen Twente in aanloop naar do-or-die-duel: drie aanvallers in lappenmand

Problemen Twente in aanloop naar do-or-die-duel: drie aanvallers in lappenmand

Gepubliceerd: woensdag 25 april 2018 om 21:45wo 25-04-2018 om 21:45

Het doek kan zondag al vallen voor FC Twente in de Eredivisie. Als de Tukkers verliezen bij Vitesse is degradatie een feit. Tot overmaat van ramp staat er een vraagteken achter de namen van aanvallers Adnane Tighadouini en Tom Boere.

Tighadouini raakte woensdag gebleseerd tijdens de training en kon niet verder. Spits Boere trainde apart. Of ze inzetbaar zijn tegen Vitesse, is nog onduidelijk. Toch blijft trainer Marino Pusic nuchter. "Ik lig daar niet wakker van. Het gebeurt wel eens in een training dat jongens uit voorzorg iets eerder naar binnen gaan. Dat zegt mij niets allemaal. Het is meer voorzorg", zegt hij tegen FOX Sports.

Pusic denkt geduld te moeten hebben voor hij weet of Tighadouini en Boere inzetbaar zijn in het levensbelangrijke duel voor Twente in Arnhem. "Dat moet nog blijken. Vrijdag kunnen we wel bepalen wat we met ze gaan doen." Ook Luciano Slagveer moet mogelijk verstek laten gaan. Oussama Assaidi traint wel volledig met de groep mee.

Lees meer over:EredivisieFC Twente

Poll

Gaat FC Twente komend weekend degraderen?

(7031 stemmen)

Plaats een reactie

Barry Engels +31961
woensdag 25 april 2018 om 21:48
Tsja.... maakt toch niks meer uit....
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 21:50
Nu gaan ze zeker degraderen ben ik bang voor, zijn nirt de minste aanvallers pfff zit hun ook niet mee.
Vind ik leuk
Drobtine +2491
woensdag 25 april 2018 om 21:58
Die pussies willen er gewoon niet bij zijn als ze degraderen kunnen ze een ander de schuld geven
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 23:12
precies fake blessures, echte club mannen zonder ballen
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 22:11
Ze vliegen er toch wel uit
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +19517
woensdag 25 april 2018 om 22:11
Drama
Vind ik leuk
NorthSide +1189
woensdag 25 april 2018 om 22:23
Sterkte man.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 23:12
Volgens Ten Hag it aint over till it's over , uh uhm ja
Vind ik leuk
Farmer +12867
woensdag 25 april 2018 om 23:38
Of Sparta met een resultaat uit de Kuip wegkomt is nog de vraag, Twente móet iig winnen, uit bij Vitesse, en dát zal al kluif genoeg zijn denk ik...

Er ligt een héél klein oogje, van een nog kleiner naaldje waar ze door kunnen kruipen, maar Vitesse zal dan echt verslágen moeten worden.
Dát zie ik éigenlijk niet zo 1-2-3 gebeuren....sterker nog, als Vitesse 1-0 of 2-0 voor komt, zou het nog wel eens ráp gedaan kunnen zijn...
Vind ik leuk
Vak-DD +11637
donderdag 26 april 2018 om 05:20
Dan ken jij Vitesse nog niet, als er tegenstanders komen die in een dip zitten dan helpen ze die wel door te verliezen ;)
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 01:22
Eindelijk!
Vind ik leuk
Hyena +30267
donderdag 26 april 2018 om 01:32
Boere zal ook echt gruwelijk gemist worden.. Wat een hopeloze spits is dat.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10903
donderdag 26 april 2018 om 07:26
Vooral Boere kent JPL uit zn duimpje dus zal er snel gewend zijn om er te spelen toch wel ergens sneu voor hem dat nu hij juist terug naar de JPL gaat.
[Reactie gewijzigd op donderdag 26 april 2018 om 07:27]
Vind ik leuk