Problemen Twente in aanloop naar do-or-die-duel: drie aanvallers in lappenmand

    Problemen Twente in aanloop naar do-or-die-duel: drie aanvallers in lappenmand

    woensdag 25 april 2018 om 21:45

    Het doek kan zondag al vallen voor FC Twente in de Eredivisie. Als de Tukkers verliezen bij Vitesse is degradatie een feit. Tot overmaat van ramp staat er een vraagteken achter de namen van aanvallers Adnane Tighadouini en Tom Boere.

    Tighadouini raakte woensdag gebleseerd tijdens de training en kon niet verder. Spits Boere trainde apart. Of ze inzetbaar zijn tegen Vitesse, is nog onduidelijk. Toch blijft trainer Marino Pusic nuchter. "Ik lig daar niet wakker van. Het gebeurt wel eens in een training dat jongens uit voorzorg iets eerder naar binnen gaan. Dat zegt mij niets allemaal. Het is meer voorzorg", zegt hij tegen FOX Sports.

    Pusic denkt geduld te moeten hebben voor hij weet of Tighadouini en Boere inzetbaar zijn in het levensbelangrijke duel voor Twente in Arnhem. "Dat moet nog blijken. Vrijdag kunnen we wel bepalen wat we met ze gaan doen." Ook Luciano Slagveer moet mogelijk verstek laten gaan. Oussama Assaidi traint wel volledig met de groep mee.

    Lees meer over:EredivisieFC Twente

    Poll

    Gaat FC Twente komend weekend degraderen?

    (7030 stemmen)

    Plaats een reactie

    Barry Engels +32080
    woensdag 25 april 2018 om 21:48
    Tsja.... maakt toch niks meer uit....
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 21:50
    Nu gaan ze zeker degraderen ben ik bang voor, zijn nirt de minste aanvallers pfff zit hun ook niet mee.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 21:49
    Twente zit sowieso diep in de problemen. Mits castaignos opgesteld wordt. Hoewel het heel erg hilarisch zou zijn als deze de winnende zou scoren.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7274
    woensdag 25 april 2018 om 21:55
    Weer iemand die de betekenis van het woord mits niet kent... mits betekent "op voorwaarde dat"
    Vind ik leuk
    JustH +15227
    woensdag 25 april 2018 om 22:04
    OK, op voorwaarde dat Castaignos wordt opgesteld.
    Zo goed?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20534
    woensdag 25 april 2018 om 22:08
    Nee, het moet zijn 'tenzij...'
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 22:12
    Tenzij je iets anders bedoelt...mits ik het zelf goed heb.
    Vind ik leuk
    JustH +15227
    woensdag 25 april 2018 om 22:20
    Nee ik schrijf toch wat ik bedoel :-)
    Dat een ander er een vreemde betekenis aan geeft, kan ik niks aan doen.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20534
    woensdag 25 april 2018 om 23:05
    Ja maar het hele punt van deze chain is juist aangeven dat elke vorm van 'mits' niet past bij de zinsvorm ;)
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    woensdag 25 april 2018 om 23:22
    Dit gaat boven mijn petje :)
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    woensdag 25 april 2018 om 22:23
    En natte mits ?
    Of was dat muts ?
    Vind ik leuk
    Quaresma +5493
    woensdag 25 april 2018 om 23:20
    Nee voorbibs
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    woensdag 25 april 2018 om 23:21
    Platgetrapt cowboyhoedje
    Vind ik leuk
    Farmer +11894
    woensdag 25 april 2018 om 23:34
    Is dat net zo pijnlijk als een 'Prince Albert'-piercing?
    Vind ik leuk
    Drobtine +2421
    woensdag 25 april 2018 om 21:58
    Die pussies willen er gewoon niet bij zijn als ze degraderen kunnen ze een ander de schuld geven
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:12
    precies fake blessures, echte club mannen zonder ballen
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 22:11
    Ze vliegen er toch wel uit
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18793
    woensdag 25 april 2018 om 22:11
    Drama
    Vind ik leuk
    NorthSide +923
    woensdag 25 april 2018 om 22:23
    Sterkte man.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:12
    Volgens Ten Hag it aint over till it's over , uh uhm ja
    Vind ik leuk
    Farmer +11894
    woensdag 25 april 2018 om 23:38
    Of Sparta met een resultaat uit de Kuip wegkomt is nog de vraag, Twente móet iig winnen, uit bij Vitesse, en dát zal al kluif genoeg zijn denk ik...

    Er ligt een héél klein oogje, van een nog kleiner naaldje waar ze door kunnen kruipen, maar Vitesse zal dan echt verslágen moeten worden.
    Dát zie ik éigenlijk niet zo 1-2-3 gebeuren....sterker nog, als Vitesse 1-0 of 2-0 voor komt, zou het nog wel eens ráp gedaan kunnen zijn...
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11416
    donderdag 26 april 2018 om 05:20
    Dan ken jij Vitesse nog niet, als er tegenstanders komen die in een dip zitten dan helpen ze die wel door te verliezen ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 01:22
    Eindelijk!
    Vind ik leuk
    Hyena +28710
    donderdag 26 april 2018 om 01:32
    Boere zal ook echt gruwelijk gemist worden.. Wat een hopeloze spits is dat.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9465
    donderdag 26 april 2018 om 07:26
    Vooral Boere kent JPL uit zn duimpje dus zal er snel gewend zijn om er te spelen toch wel ergens sneu voor hem dat nu hij juist terug naar de JPL gaat.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 26 april 2018 om 07:27]
    Vind ik leuk