Vijftig gemaskerde mannen vallen Sporting-selectie aan: hoofdwonden Dost

    Vijftig gemaskerde mannen vallen Sporting-selectie aan: hoofdwonden Dost

    dinsdag 15 mei 2018 om 19:30

    Heftig nieuws uit Portugal: Bas Dost en zijn teamgenoten van Sporting Portugal zijn dinsdag aangevallen door een groep hooligans. De Nederlander is gewond geraakt tijdens het schokkende incident. 

    Dat melden verschillende Portugese media, waaronder O Jogo. Volgens de berichtgeving is een groep van vijftig gemaskerde mannen met geweld het trainingscomplex van Sporting binnengedrongen om vervolgens de staf en selectie van de club op te zoeken. Verschillende spelers, waaronder William Carvalho, Rui Patricio en Dost, zijn onder handen genomen. 

    Het incident zou hebben plaatsgevonden in de kleedkamer van de Portugese topclub. De hooligans waren gewapend met gordels, fakkels en strijkijzers. Niet alleen spelers moesten het ontgelden: ook trainer Jorge Jesus en leden van de medische staf zijn aangepakt door de indringers. Onduidelijk is nog waarom de groep deze heftige en gruwelijke daad verrichtte. Sporting is in de eigen competitie op de derde plek geëindigd, achter Benfica en FC Porto. 

    O Jogo heeft de onderstaande foto in handen. Op het beeld is te zien hoe voormalig Oranje-international Dost flinke wonden aan zijn hoofd heeft opgelopen.

    Lees ook: Sporting reageert na heftige aanval op spelersgroep: 'Sporting kan niet zo zijn'

    Plaats een reactie

    Shelbourne +4450
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:34
    Het is maar een spelletje
    Vind ik leuk
    Bengelino +11601
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:52
    Schandalig maar toch ook dom van Bas zelf, je moet niet elk kopduel aan gaan
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:55
    Ik snap dat je grappig wil zijn, maar dit is niet echt het juiste moment.. Wat een verschrikkelijk zielige 'supporters' zijn dit! Dit soort mensen zijn het bestaansrecht eigenlijk niet waard
    Vind ik leuk
    Spartan +6726
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:35
    Ik zie net op Fox dat het de EIGEN supoorters van Sporting zijn. Zouden tekeurgesteld zijn dat ze de CL misgelopen zijn.

    Ik zou direct weggaan daar.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1164
    donderdag 17 mei 2018 om 12:42
    Tuurlijk spullen pakken en ze de pleuris laten krijgen.
    Beetje 80 goals maken en als dank een gat in je kop geslagen krijgen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:06
    Ben het nu wel met je eens man, kansloos om daar grappig over te gaan doen. Het is al gek genoeg dat zoiets gebeurd in deze idiote wereld. Hij wil altijd grappig zijn. Nooit echt inhoudelijk over hetgeen waar het over gaat
    Vind ik leuk
    Chebaisit +347
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:21
    Randdebiel
    Vind ik leuk
    Spartan +6726
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:00
    Bizar. Hoop dat ze er een aantal op hebben gepakt zodat je weet uit welke hoek het komt en je er nog meer op kan sporen. Wat een debielen!!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23429
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:12
    Señor Dost...muchos gracias voor jouw 33 goals...alstublieft...een kopstoot. ZIEK
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:34
    Wtf man. Het is maar een spelletje hoor!
    Vind ik leuk
    Old Star +7341
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:49
    Idd wat een debielen.
    Heeft niks met voetbal te maken.
    Als ik Dost was zou ik t wel weten en mijn biezen pakken.
    Tijdje geleden al die maffe voorzitter die de voltallige selectie schorste en nu dit.
    Wat een koekwousen daar!
    Vind ik leuk
    Bengelino +11601
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:55
    Ja tuurlijk je moet gelijk weg gaan omdat 1 individu je raakt.....geef je je miljoenensalaris op en ga je naar een andere club waarvan je nog moet zien of die bij je past. Tuurlijk niet!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:59
    1 individu volgens dit bericht 50 man sterk waar is de beveiliging of zo is gewoon schandalig is snap wel als ze zich niet meer veilig voelen dan zou ik ok vertrekken
    Vind ik leuk
    Bengelino +11601
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:39
    Dus hij is door 50 man geraakt? Lijkt me niet. Door 1 individu is hij geraakt, dat zei ik
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:04
    Nee dat zeg ik ok niet maar ze worden bedreigt aangevallen door 50 man mss hebben van die 50 man wel 4 mensen geweld gebruikt tegen dost alleen dat kan toch ok ik zou ok vertrekken wanneer is de volgende aanval mss raakt hier iemand nog erger gewond
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1164
    donderdag 17 mei 2018 om 12:43
    Of je je nou wel of niet veilig zou voelen, je wilt die mensen toch ook geen plezier meer gunnen. Lekker bij de concurrent gaan spelen en ze persoonlijk kampioen maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 14:31
    Oow ja dan wil je die gekken ok nog uitdagen ok lijkt me niet de beste manier
    Vind ik leuk
    Old Star +7341
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:06
    Dus jij laat je lekker molesteren door 50 hooligans die de volledige selectie en staf afmatten in de kleedkamer? En een andere keer wordt je lekker geschorst door je voorzitter omdat je een wedstrijd verloren hebt.
    Zou me niks verbazen als diezelfde voorzitter die gasten heeft ingehuurd.
    Vind ik leuk
    Bengelino +11601
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:40
    Je moet je leven niet door een aantal gekken laten leiden, dat is niet te doen. dat is wat ik zeg
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:06
    Daar gaat het toch niet om,als ie een schedelbasis fractuur had kon ie nooit meer voetballen,met strijkijzers,wat is het volgende keer, koevoet?Het ging volgens mij om een groep van 50 man dus wie zegt dat ie door 1 man geraakt is, Sporting kan die miljoenen beter in beveiliging steken,dit gaat ze sowieso kosten. Dus jij vind het normaal dat mensen zomaar geslagen worden? Omdat ze geen kampioen zijn of CL gehaald hebben? Opsporen en opsluiten die hap,dat zijn geen supporters, supporters steunen hun club door dik en dun, hebben kritiek maar vallen géén spelers aan.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 20:07]
    Vind ik leuk
    Bengelino +11601
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:46
    Is dit een reactie op mij? Zo ja....waar staat dat ik het normaal vind? Het is bizar abnormaal. Je moet alleen niet de wet en dus je leven laten bepalen door die gasten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:09
    Dost verdient 1,9 miljoen netto per jaar bij Sporting wat meer komt op een kostenpost van 3,6 miljoen voor Sporting ( feit is dat hij een huis van 1 miljoen in de buurt gekocht heeft dus hij vertoeft er graag en zal dus niet gauw vertrekken.Voor het salaris hoeft hij niet te blijven ( Promes 3,Wijnaldum 5 Robben 8 en Virgil 10 per jaar,dat zijn miljoenen salarissen,in de BPL kan hij het 3 voudige verdienen.Het blijft hoe dan ook vervelend,toch?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 21:10]
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5042
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:20
    En ik maar denken dat ie nog dagelijks forensde tussen Deventer en Lissabon.......Maar hij heeft daar dus een huis gekocht!
    Vind ik leuk
    Mo +11546
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:23
    Ik snap niet dat dat gezegd word. Slaat namelijk helemaal nergens op. Het is wel wat groter dan ‘maar een spelletje’
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:34
    Het houdt niet op niet van zelf
    Vind ik leuk
    Baijiu +1366
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:38
    Niet te bevatten. Het is dat er te veel geld in omgaat, anders zouden alle clubs uit de primeira liga zich solidair moeten tonen en (tijdelijk) niet in actie komen
    Vind ik leuk
    klick +799
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:35
    Wtf niet te geloven. Mongolen
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:35
    Wat een kut volk zeg. Niet normaal opsluiten die hap.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:39
    Precies opsluiten! Dit is toch geen voetbal meer waar geweld gebruikt wordt.
    Vind ik leuk
    Pvm9 +812
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:35
    Absurd. Strijkijzers?????
    Vind ik leuk
    Blindsy +11211
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:40
    Waarschijnlijk oplaadbare? Anders zie ik er weinig wapen in. Of zou het om die ouderwetse ijzeren dingen gaan?
    Wat een idioten, trouwens.
    Vind ik leuk
    zomer +1039
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:43
    zouden die warm zijn geweest ?
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:19
    Ze vroegen om een stopcontact
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3597
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:50
    Het was de materiaal vrouw !
    Vind ik leuk
    Luiehond +1962
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:18
    Om het gelijk weer glad te strijken!
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12835
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:12
    Moest er stiekem wel om lachen.
    Is natuurlijk bizar wat hier gebeurd, maar welke mafketel verzint het nou om een strijkijzer mee te nemen haha, knettergek...
    Ik ben bang voor Sporting dat een hoop spelers nu willen vertrekken daar en ze hebben groot gelijk ook.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:37
    Je bent de eerste die over de strijkijzer spreekt, ik vond dat ook enorm vreemd.
    En mensen zeggen dat hij een kopstoot heeft gehad, ik dacht de hele tijd aan die strijkijzer.

    Bij nader inzien was dit topic ouder dan ik dacht, had het dus totaal mis.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 00:20]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:35
    Wat is dit nou weer? Ik ben heel benieuwd wat er hier aan de hand is geweest. Portugal staat niet bekend om zijn hooligans namelijk.
    Vind ik leuk
    13 +13114
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:37
    En dan nog wel zo’n gruwelijke en angstaanjagende aanval!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:40
    Ja er zijn ultra groepen die de hele wedstrijd zingen in Portugal maar geweld en dan al helemaal met wapens kan ik me niet heugen.. Ook op een heel raar moment nu de competitie is afgelopen. Resultaat van de 3e plek valt iets wat tegen dit seizoen bij Sporting maar geen dramatisch seizoen aangezien Sporting de laatste 10 jaar vaker achter Porto en Benfica eindigt dan boven die 2 ploegen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27992
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:48
    Dost lijkt me ook een vreemd slachtoffer. 27 uit 29 is een behoorlijk gemiddelde.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:55
    Ja maar hij niet alleen, wat ik lees allemaal zijn ook de aanvoerder William Carvalho, Bataglia en de trainer Jorge Jesus aangevallen en deze mensen zijn met Dost echt geliefd daar.. Helemaal nu ze zondag nog de bekerfinale spelen is deze timing heeeel raar. De fysiotherapeut is zelfs neergestoken, welke groep fans ter wereld heeft nou iets tegen zijn eigen fysiotherapeut..? Heel bizar incident dit is.. Er is nog niks bekend over de identiteit van de aanvallers en wat de beweegredenen zijn.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27992
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:58
    Oh ze moeten ook gewoon nog spelen?
    En ja, dat van die fysio is ook echt heel raar.
    Misschien zijn het geen fans.
    En ik bedoel niet 'dit zijn geen echte fans', maar gewoon sowieso geen Sporting fans.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:01
    Dat is nu waar heel veel Portugezen hier op zitten te wachten, wat voor nieuws naar buiten komt wat de beweegredenen zijn of wie deze aanvallers zijn. Ja, ze moeten aanstaande zondag de Bekerfinale nog spelen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27992
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:02
    Zijn ze allemaal ontkomen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:10
    Er komen nu alleen berichten naar buiten wat ik lees op O Jogo van zaakwaarnemers die schande van de aanval spreken. Ook gaat nu het gerucht dat de selectie van Sporting gaat weigeren om de bekerfinale te spelen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27992
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:11
    Dat lijkt me terecht.
    En dat laatste lijkt me wat voorbarig.
    Zelfs als ze dat zouden besluiten doe je dat niet diezelfde dag.
    Vind ik leuk
    13 +13114
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:13
    Op site Voetbal International staat dat het om fans van Sporting gaat en dat het verspelen van CL-ticket aanleiding zou zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:23
    Ja dat zou de meest logische verklaring zijn, iets anders kan je niet naast het mismanagement maar daar val je de spelers niet aan. Ik zal ff kijken op die site dan want op O Jogo heb ik het nog niet ontdekt
    Vind ik leuk
    13 +13114
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:01
    Aan de hand van jouw toelichting lijkt het helemaal niet logisch dat het om Sporting-aanhangers gaat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:11
    Ja daar is het nu op aan het lijken inderdaard, maar er is nog geen nieuwsbericht daarover naar buiten gekomen. Maar de actie is dan absurd want 3e worden en de bekerfinale spelen (die ze echt wel hadden gewonnen), is in de ogen van bijna iedere Portugees een normaal seizoen voor Sporting. Dat de fans het mismanagement beu zijn snap ik, maar daarvoor de selectie aangaan vallen snap ik totaal niet.
    Vind ik leuk
    13 +13114
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:16
    Normale mensen kunnen dit soort gedrag niet snappen, ook niet als Sporting was gedegradeerd.
    Vind ik leuk
    bits +5297
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:02
    Zullen lijkt me geen Sporting hooligans zijn, eerder van de tegenstander in de bekerfinale.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:39
    Dat kwam ook even bij mij op, maar dat is wel heel gek zeg, straks laten ze een bus ontploffen met alle spelers erin, moet echt niet gekker worden.
    Vind ik leuk
    Eltigras +47
    woensdag 16 mei 2018 om 03:53
    Tegenwoordig is het niet meer zo zeldzaam dat eigen supporters tegen hun eigen keren en die aanvallen. Ik geloof niet dat het van de tegenstander komt. Hoe onlogisch het ook mag zijn maar tegenwoordig is iets als het mislopen van champions league en reden om te gaan rellen en domme dingen te doen
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:49
    De fysiotherapeut schijnt zelfs met een mes gestoken te zijn, dit is helemaal bizar aangezien Sporting nog de bekerfinale speelt tegen Aves deze zondag
    Vind ik leuk
    Baijiu +1366
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:38
    Vanaf vandaag wel
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:41
    Ja bizer, ik ben benieuwd wat de reden hiervoor is geweest
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19170
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:35
    Is in ieder geval niet door het koppen gebeurd..
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:41
    Ik dacht aan de strijkijzer. Zei ik net al tegen MaximaalAFCA. Kan uiteraard ook een gordel geweest zijn.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6543
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:36
    Strijkijzers?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:46
    Er zaten ook vrouwen bij?
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:20
    Eentje had een stofzuiger bij
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6543
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:30
    Angstaanjagend!
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:31
    Het was Willy vd Kerkhof
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:38
    wordt steeds gekker...

    “Is toch om hoofdpijn van te krijgen dit,,
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:41
    Vraag dat maar aan Dost.
    Vind ik leuk
    martinho +871
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:39
    Strijkijzers met of zonder verlengsnoer?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27992
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:42
    Met. de jongens zonder verlengsnoeren kwamen niet tot aan de kleedkamer.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:31
    Een haspel met 500 meter derop
    Vind ik leuk
    SimonSays +5953
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:14
    Gewoon de haspel volgen, dan kom je uit bij de daders.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:22
    Snappen alleen wij twee dit ?
    Vind ik leuk
    SimonSays +5953
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:23
    Ik denk het eerlijk gezegd wel :p
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:42
    Oplaadbaar ;p
    Vind ik leuk
    twentegoal +506
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:39
    De wereld is 1 grote open inrichting geworden...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 19:41]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:41
    Ja, zeker weten..
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16521
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:40
    Wtf?!
    Flinke wonden ook.. Frustrerende is dat die imbecielen toch nooit de straf krijgen die ze verdienen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:43
    Kan niet geloven dat ze alle 50 ontkomen zijn. Maar we zullen het horen de komende dagen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16521
    woensdag 16 mei 2018 om 08:05
    Ja dat lijkt mij ook niet..
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:40
    WTF ?
    Wat erg zeg !
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31498
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:43
    Klote lamzakken...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:43
    Het wordt echt steeds gekker.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2932
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:46
    En Ziyech maar piepen om een duwtje...
    Vind ik leuk
    timo45 +446
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:46
    Zeer sneu dit!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 19:48]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:46
    Terwijl de rest van Europa moest werken....
    Vind ik leuk
    Vato75 +2279
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:47
    Gaat helemaal nergens over
    Vind ik leuk
    ronnieron +2190
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:48
    Als je denk dat het niet gekker kan.......
    Vind ik leuk
    Hammie +1190
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:49
    Strijkijzers??

    Ik ga er dan maar vanuit dat ze alle plooien wilde gladstrijken.

    Bij Dost is deze er iets te lang opgehouden zo te zien.


    Wat een mafketels
    Vind ik leuk
    rober2704 +805
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:58
    Zal ongetwijfeld 1 van die gasten ook wel een strijkplank bij zich hebben gehad..
    Vind ik leuk
    poklane +4849
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:54
    Kunnen we voor dit soort idioten alsjeblieft niet het woord "hooligans" gebruiken maar ze gewoon criminelen noemen? Dit mensen moet je gewoon voor poging tot doodslag in de cel gooien.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91513
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:55
    Het begint vreemde vormen aan te nemen. De wereld is echt ziek!
    Vind ik leuk
    Hagenees +325
    woensdag 16 mei 2018 om 06:51
    Dat sowieso en nog door je eigen voorzitter
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91513
    woensdag 16 mei 2018 om 10:01
    Haha, dan zijn wij nog heilig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:56
    Poging tot doodslag die 50 man zouden eens vergiftigd moeten worden lekker jaren in bed liggen met krampen

    Hhhh
    Vind ik leuk
    derksen +8805
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:58
    Amk, jeugdzorg
    O nee doe maar ff online aangifte jongen
    Tjongejonge
    Ff sereneus gewoon allemaal afknallen zulke lui op een rij en ouderwets kogel door hun kop!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:58
    De wereld wordt toch steeds zieker
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:01
    Christendom he, zit in hun genen en traditie. Pfff achterlijk cultuur
    Vind ik leuk
    13 +13114
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:05
    Achterlijke reactie van jou.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:08
    Traag van begrip he?
    Vind ik leuk
    13 +13114
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:18
    Aan de hand van jouw nickname begrijp ik wat je probeert te bewerkstelligen. Ik ga er alleen niet in mee.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:35
    Laat dubbelepaspoortNL maar
    Vind ik leuk
    13 +13114
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:36
    Goede raad verloofde ;-)
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:37
    Haha vrouwke ; D
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:53
    DubbelegeiteneukerNL
    Vind ik leuk
    BS +1110
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:03
    Wat een idioten heb je ook, wordt steeds gekker
    Vind ik leuk
    rober2704 +805
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:06
    Niet te geloven dat zulke malloten ook strijkijzers bij zich hadden. Ik sta nu niet meer raar op te kijken als die "supporters" van Ajax de volgende keer de spelersbus staan op te wachten, met staafmixers, koffiezetapparaten en broodroosters.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:57
    rober2704,
    Zou me niet zo drukmaken om de "supporters" van Ajax.
    Met een tube nachtcreme doe niet zoveel schade.
    Vind ik leuk
    Eltigras +47
    woensdag 16 mei 2018 om 03:48
    Het is tegenwoordig niet alleen de "supporters" van ajax. Laten we niet gaan veronderstellen dat dit bij andere clubs nooit gebeurd. Elke club heeft wel "supporter" die zich op deze manier gedragen, dus niet alleen ajax of sporting maar iedere club heeft dit soort uitschot.
    Vind ik leuk
    meloen87 +760
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:06
    Hopelijk kunnen ze een paar van deze idioten ontmaskeren, want dit is echt bizar en onacceptabel. Ik ben benieuwd wat de Portugese voetbalbond, UEFA en FIFA hieraan gaat doen...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 20:10]
    Vind ik leuk
    Stom +284
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:11
    Fuck dit. Als er een goede aanbieding komt: vertrekken! Eerst zo'n rare actie van de voorzitter en nu dit. Zou wegwezen als ik de kans kreeg!
    Vind ik leuk
    City boy +393
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:12
    Op de trein er mee!
    Vind ik leuk
    Quareck +7144
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:16
    Niet echt een warme club, meer een heetgebakerde club
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:19
    Ik vraag me af of de spelers niet de daders konden pakken
    Vind ik leuk
    SimonSays +5953
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:19
    De daders waren gewapend en zo te lezen met veel meer mensen. Ook het dragen van een masker en met veel geweld binnendringen kan ervoor zorgen dat de spelers verstijfd waren van angst.
    Vind ik leuk
    buddha +8732
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:20
    STRIJKIJZERS ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:27
    Ik zeg het al langer. Er lopen meer gekken vrij rond dan er vast zitten. Wat een stumpers. De overtreffende trap van diegene die hier een bus opwachten. Volgend jaar ook in Nederland?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:32
    Really...?? Rotten to the core noem je dat....dus wel zo stoer zíjn om je eigen "spelers" aan te vallen maar niet stoer genoeg om het zonder bivak te doen....anno 2018 zijn er weinig principes meer wat supporters betreft....
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:36
    Strijkijzers... wedden dat de typert zijn autocorrectie aan had staan ? Wat denk je van strijkers ???
    Vind ik leuk
    tremere +670
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:42
    Dan doe je als mens gewoon niet meer mee. Alles inleveren, stemrecht, huis verlaten, baan opzeggen, gewoon stoppen met alles.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26291
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:45
    Wat een idioten daar in Lissabon. Dost pak je biezen en laat ze de pleuris krijgen.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3614
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:55
    Die gaat dus weg
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1847
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:03
    Triest. Veroorzakers de kogel.
    Vind ik leuk
    danny9874 +2211
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:04
    En wij hier maar janken over een duw tegen Ziyech... Ook niet goed te praten, maar....
    Vind ik leuk
    Hagenees +325
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:04
    Denk dat dit 1 van de gekste momenten van het portugese voetbal is. Dat supporters het stadion binnen dringen en dit doen, volgens mij waren het leden van de harde kern "juve leo" van sporting.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1935
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:07
    Daar kan je vanuit gaan. Juve Leo schaarde zich achter de voorzitter in die hele soap na Atletico Madrid.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1935
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:04
    Dit is wat er gebeurd als je als achterlijke voorzitter een publieke oorlog begint tegen een spelersgroep. Totale debielen die het dan normaal vinden om de spelers dan ook fysiek aan te vallen.

    Triest om mijn clubje zo te zien...
    Vind ik leuk
    13 +13114
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:31
    Echt erg dit Antonio!
    Vind ik leuk
    Hagenees +325
    woensdag 16 mei 2018 om 06:44
    Tja dat snap amigo maar ja een maluco als voorzitter en een groep mongolen die hem aanbidden dan ben je ook geen supporter
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1935
    woensdag 16 mei 2018 om 11:33
    Dat is wat ik helemaal triest vind. Portugese clubs zijn net politieke partijen, dus in plaats van eenheid bij alle fans is de club nu verdeeld in kampen van pro en anti-voorzitter. Zo lang er niet gewonnen wordt gaan we altijd gezeik houden.
    Vind ik leuk
    Hagenees +325
    woensdag 16 mei 2018 om 06:46
    Muito Forza com sua clube

    Fica bem
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:05
    De wereld is echt van het padje, toch echt niet meer leuk, hele zware straffen opleggen, minimaal 10 jaar.
    Vind ik leuk
    allround +1620
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:07
    gezien al die voetbal conflicten tussen Oranje en Portugal, kijk ik er niet van op, dat ze een oranje speler aan¨pakken. mongolen zijn het.
    Vind ik leuk
    Hagenees +325
    woensdag 16 mei 2018 om 06:47
    Dat heeft er geen ene moer mee te maken.
    Wat een nuttloze opmerking is dat zeg.
    Vind ik leuk
    allround +1620
    woensdag 16 mei 2018 om 09:38
    maar er reageert altijd wel iemand, en dan ook nog uit mijn eigen mooiste stad van Nederland. Mijn dag kan niet beter worden.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5953
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:21
    Ik zou zo snel mogelijk weg willen. De club kan je veiligheid niet garanderen en de voorzitter is een mafkees.
    Vind ik leuk
    geert x +226
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:23
    zou echt karma zijn als alle spelers nu gewoon besluiten weg te gaan, daar gaat je topspits idioten
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20780
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:26
    Strijkijzers??
    Vind ik leuk
    De Hout +1721
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:38
    Er lopen veel zwakzinnigen rond in het mondiale supporterswereldje.
    Vind ik leuk
    plein19 +2033
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:54
    Vertrekken. de rust en geluk ben je nu kwijt.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +652
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:01
    Idioten
    Vind ik leuk
    Pukstra +858
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:07
    Gelijk afknallen die bivakmutsen. Wat een helden zeg.stuur ze anders naar een oorlogsgebied , kijken of ze dan ook zo heldhaftig zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:12
    Lijkt 020 wel.. pffff
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:45
    dom, dommer, dit
    Vind ik leuk
    Verratti +1993
    woensdag 16 mei 2018 om 00:28
    Ook in Portugal zal de bereikbaarheid van de sterren moeilijker worden. Hekken om de complexen met bewakingsdiensten.
    Vind ik leuk
    Eltigras +47
    woensdag 16 mei 2018 om 03:21
    Ik vind het wat apart dat er staat gemaskerde fans. Echte fans vallen toch niet hun eigen spelers zelfs al doen ze in hun ogen iets verkeerd. Dat zijn inderdaad gewoon hooligans en mogen zichzelf geen fans noemen. Tegenwoordig is voetbal meer en meer gewelddadig. Alles moet tegenwoordig kapot geschopt worden als iets niet goed is. Niet alleen daaro gebeurt maar als ik hier de berichten wat doorlees dan wordt er ook alleen maar uitgedaagd en uitgescholden en weet ik veel wat. Grappen maken in dit soort topics gebeurt vaker. Geen idee waarom. Misschien om meer likes te krijgen ofzo maar dat zou wel een heel zielige reden zijn. Supporters die voetbal als reden gebruiken om geweld te plegen ofwel fysiek of mentaal zijn een stel waardeloze idioten en moeten eens echt na gaan denken of het nou echt loont om dit soort achterlijk gedrag te vertonen. Voetbal is een sport waar we allen van houden. Laten we dat dan niet gebruiken om dit soort acties te ondernemen, of om hier sommige van dit soort uitdagingen te krijgen als ik zoek je op en dan gaan we vechten. Doe allen fokking normaal en heb respect voor elkaar. Vind je iets niet leuk wat iemand anders zegt of doet ga dan niet dit soort bullshit acties ondernemen of zeggen. We zijn toch allen niet gestoord ofzo.
    Vind ik leuk
    Hagenees +325
    woensdag 16 mei 2018 om 06:50
    Die voorzitter bruno carvalho zit hier achter die is al een tijdje bezig en heeft deze groep op zijn eogen spelers afgestuurd.
    Die vent was altijd al een rare maar nu is hij ontspoort....
    Vind ik leuk
    Pim1975 +1
    woensdag 16 mei 2018 om 08:17
    Grappig. Zit hier reacties te lezen over " fans" die spelers in elkaar slaan. Zitten paar mensen reacties te geven dat het echt niet kan en ondertussen dagen ze elkaar uit.. voetbal is oorlog zei Rinus Michels ooit... beetje simpel aan het worden van die voetbal "fans"
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vijftig gemaskerde mannen vallen Sporting-selectie aan: hoofdwonden Dost