Vijftig gemaskerde mannen vallen Sporting-selectie aan: hoofdwonden Dost

Vijftig gemaskerde mannen vallen Sporting-selectie aan: hoofdwonden Dost

dinsdag 15 mei 2018 om 19:30

Heftig nieuws uit Portugal: Bas Dost en zijn teamgenoten van Sporting Portugal zijn dinsdag aangevallen door een groep hooligans. De Nederlander is gewond geraakt tijdens het schokkende incident. 

Dat melden verschillende Portugese media, waaronder O Jogo. Volgens de berichtgeving is een groep van vijftig gemaskerde mannen met geweld het trainingscomplex van Sporting binnengedrongen om vervolgens de staf en selectie van de club op te zoeken. Verschillende spelers, waaronder William Carvalho, Rui Patricio en Dost, zijn onder handen genomen. 

Het incident zou hebben plaatsgevonden in de kleedkamer van de Portugese topclub. De hooligans waren gewapend met gordels, fakkels en strijkijzers. Niet alleen spelers moesten het ontgelden: ook trainer Jorge Jesus en leden van de medische staf zijn aangepakt door de indringers. Onduidelijk is nog waarom de groep deze heftige en gruwelijke daad verrichtte. Sporting is in de eigen competitie op de derde plek geëindigd, achter Benfica en FC Porto. 

O Jogo heeft de onderstaande foto in handen. Op het beeld is te zien hoe voormalig Oranje-international Dost flinke wonden aan zijn hoofd heeft opgelopen.

Lees ook: Sporting reageert na heftige aanval op spelersgroep: 'Sporting kan niet zo zijn'

Plaats een reactie

dinsdag 15 mei 2018 om 19:34
Het is maar een spelletje
Vind ik leuk
Bengelino +9464
dinsdag 15 mei 2018 om 19:52
Schandalig maar toch ook dom van Bas zelf, je moet niet elk kopduel aan gaan
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:55
Ik snap dat je grappig wil zijn, maar dit is niet echt het juiste moment.. Wat een verschrikkelijk zielige 'supporters' zijn dit! Dit soort mensen zijn het bestaansrecht eigenlijk niet waard
Vind ik leuk
Decimius +2883
dinsdag 15 mei 2018 om 20:08
Stel je niet aan teer zieltje. Er zijn gelukkig geen doden gevallen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:34
Oh alleen gewonden, dan is het OK...
Het is voetbal, hooligans moeten elkaar maar te lijf gaan in een bos.
Deze gasten willen ook voor het kampioenschap spelen, wat een idioten.
Vind ik leuk
Decimius +2883
dinsdag 15 mei 2018 om 21:06
Zie je mij ergens zeggen dat het dan ok is? Het gaat erom dat iemand best een grapje mag maken hierover zonder dat het ineens ongepast is.

Of ben je ook zo'n jankerd?
Vind ik leuk
5697956 +2811
dinsdag 15 mei 2018 om 21:29
Hier mag je dus geen grapjes over maken. Heb je geen normen en waarden van je moeder meegekregen? Het maken van grapjes in deze context is juist zeer ongepast. Dat is niet 'ineens'. Je snapt er helemaal niks van.
Vind ik leuk
Stack5 +1922
woensdag 16 mei 2018 om 11:10
Wie bepaalt dat eigenlijk? Wat is precies de norm waar je wel of geen grappen over mag maken?
Vind ik leuk
5697956 +2811
woensdag 16 mei 2018 om 11:44
Dat soort dingen leer je thuis: normen en waarden. Kortom: principes. Dat zou je met gezond verstand zelf moeten kunnen inschatten. Niet alles staat op papier.
Vind ik leuk
Stack5 +1922
woensdag 16 mei 2018 om 12:19
Ik hou wel van een beetje harde humor. Maakt mij dat dan een slecht mens?
Vind ik leuk
5697956 +2811
woensdag 16 mei 2018 om 14:48
Harde humor? Dit is GEEN humor. Totaal niet grappig. Hou je grappen lekker voor je. Het maakt je geen slecht mens, maar het siert je zeker ook niet. Ga naar de kerk of een moskee. Daar kun je je leven beteren.
Vind ik leuk
Stack5 +1922
woensdag 16 mei 2018 om 14:57
Over je laatste zin zijn de meningen gelukkig verdeeld.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1158
donderdag 17 mei 2018 om 11:52
Gekke vent jij, daar is pas humor te beleven in een kerk of moskee. Hardere humor bestaat er niet met miljoenen doden.
Vind ik leuk
5697956 +2811
donderdag 17 mei 2018 om 12:08
Jij bent echt een dorpsgek. Ga je nog weleens naar andere plaatsen?
Vind ik leuk
Dorpsgek +1158
donderdag 17 mei 2018 om 12:10
Ga je tenaslipje vervangen joh, met dat gejank van je.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:59
Ik vond het eigenlijk wel grappig, dat je ergens een grap over maakt doet niks af aan de ernst van de situatie dat deze hooligans dit blijkbaar normaal vinden. Het enige wat deze grap doet is anderen weer effe een leuk moment geven, dat jij er niet om kan lachen is geen probleem, dan lach je er niet om maar ik vind het sowieso al bijzonder dat mensen een grap veroordelen zonder dat de slachtoffers zelf een grap hebben veroordeeld, misschien kan Dost zelf wel lachen om de grap.

Het enige wat je eigen reacties dus zeggen is dat je zelf erg streng bent opgevoed wat humor betreft en dat je vind dat je over anderen mag bepalen wat zei grappig mogen vinden (aangezien je hun humor in dit geval veroordeeld).

een zoveelste incident met hooligans is echt niet het einde van de wereld, er een grap over maken ook niet, tuurlijk is het kut voor Dost en de andere spelers, betekent dat dat je er geen grappen over mag maken? nee, zeker niet als je dit al te groffe humor moet je eigenlijk je deur niet meer uit en jezelf afsluiten van het internet want in deze tijd is het normaal om grappen te maken over ernstige situaties.

ik heb het altijd al bijzonder gevonden dat mensen vinden dat hun waarheid de absolute waarheid is zo is dat ook bij jou, omdat jij je eigen ideeën over normen en waarden hebt vind je automatisch dat iedereen diezelfde ideeën moet hebben, in dat geval kan je beter naar een dictatuur verhuizen want dit soort humor hoort er in onze maatschappij simpelweg bij. of je het nu grappig vind of niet.
Vind ik leuk
_Mark +748
donderdag 17 mei 2018 om 16:40
In de kerk of moskee je leven beteren? Hahaha, je bent niet alleen humorloos, maar ook nog naïef.
Vind ik leuk
5697956 +2811
donderdag 17 mei 2018 om 16:41
Zin om een keer met me mee te lopen? Dan kun je jouw wereld verrijken.
Vind ik leuk
_Mark +748
donderdag 17 mei 2018 om 17:46
Alsjeblieft niet zeg. We leven nu in de 21e eeuw. Tijd om zelf na te gaan denken. Als jij daarin wil geloven, ga je gang, maar hou het lekker voor je.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 23:33
Jij bent echt te dom om te poepen.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1158
donderdag 17 mei 2018 om 12:12
Je vader was te dom om voor het zingen de kerk uit te gaan. Daarom zit ik met jou opgescheept op deze planeet, gekke dwaas dat je er bent. Pieter baan zit vol met mensen zoals jij.
Vind ik leuk
5697956 +2811
donderdag 17 mei 2018 om 12:14
Ben je wel ontwikkeld? Je bent zeker nog 16 en moet nog veel leren. Als ik je vader was had ik je zeker een paar schoppen verkocht.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1158
donderdag 17 mei 2018 om 12:41
Haha 16 mafketel, noem me nou maar gewoon papa.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1158
donderdag 17 mei 2018 om 12:40
Nee een leuke vent om een biertje mee te pakken.
Vind ik leuk
_Mark +748
donderdag 17 mei 2018 om 16:41
Ja, een grap maken op het internet. Schaam je diep.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 16:41]
Vind ik leuk
Carl +3396
dinsdag 15 mei 2018 om 21:42
Zoek eens op wat ongepast betekent flapdrol. Natuurlijk is dit ongepast.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1158
donderdag 17 mei 2018 om 11:51
Politieke correctheid tegenwoordig, gadverdamme.
Vind ik leuk
5697956 +2811
donderdag 17 mei 2018 om 12:09
Dat is geen politieke correctheid. Het gaat om principes, normen en waarden. Die heb jij duidelijk niet. Ligt aan je opvoeding. Kun je niets aan doen. Zijn jouw ouders verantwoordelijk voor. Vervelend voor ze.

Probeer je eens voor te stellen hoe het zou zijn als jouw vader een paar flinke tikken op straat zou krijgen en in het ziekenhuis zou belanden en dat mensen daarover grappen zouden maken. Zou je dat leuk vinden?
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 12:11]
Vind ik leuk
Dorpsgek +1158
donderdag 17 mei 2018 om 12:21
Dan zouden we daar zelf grappen over maken. Wij zijn nogal nuchtere mensen namelijk die niet zo snel geraakt worden door woorden. En als iemand van mijn familie tikken krijgt dan hebben de daders daar vooral zichzelf mee.

Zielig mannetje, medelijden als jij je kinderen zo op voedt. Krijgen ze een heeeel zwaar leven.
Vind ik leuk
5697956 +2811
donderdag 17 mei 2018 om 12:24
Ok prima. Jullie zijn van die nuchtere dorpsmensen. Leuk voor jullie. Maar dat wil nog niet zeggen dat anderen van die grappen gediend zijn. Dost is niet je vader. Doe niet zo stoer man met dat de daders zichzelf ermee zouden hebben. Het is wel jouw vader die tikken krijgt. Nee, ik zou niet mijn kinderen zo opvoeden. Ik zou JOU zo opvoeden. :) Een zwaar leven heb je al. Zoek een baan zou ik zeggen. Houdoe. xx
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 12:25]
Vind ik leuk
Dorpsgek +1158
donderdag 17 mei 2018 om 12:35
Dorpsmensen, klinkt wel negatief zo. Voel me gekwetst bied je excuses aan.

Anne Frank was ook me moeder niet daar maak ik ook grappen over. So what?

Ach voelen ze zich gekwetst om een grap, jammer dan.

Door moraalridders zoals jij gaat alles naar de klote in dit land.
Zwarte piet, dodenherdenking alles maken jullie kapot met je gejank.




Vind ik leuk
5697956 +2811
donderdag 17 mei 2018 om 12:46
Jullie? Ik ben VOOR zwarte piet en VOOR dodenherdenking. Ik ben geen neger.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1158
donderdag 17 mei 2018 om 12:48
Heb je wat tegen negers dan? En dan heb jij het over fatsoen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 21:18
jij bent ziek
Vind ik leuk
Decimius +2883
dinsdag 15 mei 2018 om 21:26
Zeg dat maar tegen je vader wanneer je zakgeld krijgt.
Vind ik leuk
5697956 +2811
dinsdag 15 mei 2018 om 21:30
Potje knokken?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 21:36
Pas maar op hij is voor Feyenoord. Dus dat moet wel haast een stoere zijn.
Vind ik leuk
Nuance +6282
dinsdag 15 mei 2018 om 21:48
Wij lopen niet weg.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 22:46]
Vind ik leuk
5697956 +2811
dinsdag 15 mei 2018 om 22:17
Klopt. Jullie RENNEN weg.
Vind ik leuk
Nuance +6282
dinsdag 15 mei 2018 om 22:45
Ken je geschiedenis jochie.

Aslan lar !! Cim bom bom!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 22:47]
Vind ik leuk
5697956 +2811
dinsdag 15 mei 2018 om 22:48
Zin in een zure bom?
Vind ik leuk
Dorpsgek +1158
donderdag 17 mei 2018 om 12:25
Praatjes vullen geen gaatjes , en jij hebt jou vooroordeel ook wel weer klaar hè ? Wat denk jij dat we allemaal steuntrekkers of zo zijn ? Nou mooi niet maffie , en al zou dat wel zo wie ben jij omdat te veroordelen ? Volk als jou schijt ik op , want je bent zelf ook niet actief hè want anders kun je niet de gele tijd op het forum lopen ouwehoeren . Dus houd je grote muil nu maar eerst met je vooroordelen en rennen!
Vind ik leuk
5697956 +2811
donderdag 17 mei 2018 om 12:27
Ik heb een vrije dag. Jij hebt twee vrije jaren, bijstandsbaas.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1158
donderdag 17 mei 2018 om 12:31
Ze geven ook alle tbs patiënten verlof, ze leren het ook niet.


Vind ik leuk
5697956 +2811
donderdag 17 mei 2018 om 12:33
Jij weet er alles van, gelukkig. He ik ben klaar met onze conversatie. Ik wens je een mooie dag. Houdoe. xx
Vind ik leuk
5697956 +2811
donderdag 17 mei 2018 om 12:28
Kom anders naar Alkmaar. Zal ik je wel even een lesje leren. Neem tien vrienden mee. Die vang ik hier wel op.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1158
donderdag 17 mei 2018 om 12:36
10 vrienden meenemen, doe niet zo maf joh.
Vind ik leuk
Decimius +2883
dinsdag 15 mei 2018 om 21:53
Hahaha popie jopie. Stoer man, kneus.
Vind ik leuk
base +1107
dinsdag 15 mei 2018 om 21:56
En jij durft tegen een ander te beginnen over fatsoen en gepast?
Een grap mag niet maar knokken wel ?
Vind ik leuk
5697956 +2811
dinsdag 15 mei 2018 om 22:17
Ik heb inhoudelijk wel gelijk. Hoe je het ook draait of keert. Een grap in deze situatie mag inderdaad niet.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 22:18]
Vind ik leuk
base +1107
dinsdag 15 mei 2018 om 23:41
Als jij gelijk wil terwijl je hypocriet bent bij deze, wil je ook nog een lolly ?
Vind ik leuk
5697956 +2811
woensdag 16 mei 2018 om 09:58
Ik wil geen gelijk. Ik heb gelijk. :)
Vind ik leuk
Dorpsgek +1158
donderdag 17 mei 2018 om 12:38
Je doet net alsof ie dood is.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 14:10
eehm inhoudelijk is er op geen enkele manier iets aan jouw verhaal wat klopt, een grap in deze situatie is niet bij wet verboden, sterker nog in principe is er een wet (vrijheid van meningsuiting) die ook het maken van dit soort grappen beschermd, net zoals het jouw onzin beschermd...

daarnaast praat je graag over normen en waarden, ik praat graag over meningen en feiten, jij roept dat jouw gelijk een feit is, in dit geval of iets wel of niet kan (over die grap) en zeg jij dat het niet kan, het kan wel het mag wel en er zijn er genoeg die de grap wel konden waarderen (getuige het aantal likes) oftewel het is een mening waar jij het brengt als een feit, daar waar zelfs de vechtpartij veroordelen een mening is (die dan weer wel vastgelegd is in de wet dat het niet mag).

overigens zou ik uitkijken met teksten zoals de jouwe, ze doen mij denken aan de meest fascistische leiders, die vonden ook altijd dat hun meningen feiten waren en geloofden ook altijd heilig in hun eigen gelijk, sommigen werden er populair mee, de meesten niet maar uiteindelijk worden ze allemaal afgekeurd door onze eigen huidige maatschappij, op basis van diezelfde normen en waarden waar jij zou graag over praat :)
Vind ik leuk
5697956 +2811
donderdag 17 mei 2018 om 16:40
Te veel tekst. Ga ik niet lezen. Schuif lekker aan bij De Wereld Draait Door. Kun je daar lekker je verhaal doen. Succes. Het gaat om principes, niet om geschreven wetten.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:41
hmm, jij hebt andere principes dan anderen en het is krom om te denken dat iedereen zich altijd maar aan jouw principes aan moet passen. De wereld is zwaar en je moet er maar in leren leven denk ik, anders ga je het nog heel zwaar hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 21:36
Zal ik jou eens zakgeld komen brengen in Krimpen aan den IJssel?
Vind ik leuk
Decimius +2883
dinsdag 15 mei 2018 om 21:54
Kom maar, kortlandstraat. Toeter even als er ben sukkel.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:07
Zet ff je huisnummer erbij Arjan, die heb ik nog niet...
Vind ik leuk
Decimius +2883
dinsdag 15 mei 2018 om 22:20
Waarom zou k? Kun je s'nachts me ramen intyfen zeker, held.

Ben wel vereerd hoor, dat je me speciaal gaat Googlen, hahahaha.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 22:23]
Vind ik leuk
Dorpsgek +1158
donderdag 17 mei 2018 om 12:28
Doen ze allemaal en daarna had wegrennen.

Als ze in de Kortlandstraat staan moet je maar even bellen pik hahaha
Vind ik leuk
5697956 +2811
dinsdag 15 mei 2018 om 22:19
Toeter in je onderbroek.
Vind ik leuk
Carl +3396
dinsdag 15 mei 2018 om 23:04
Wat een zielig figuur ben jij toch Decimius.
Vind ik leuk
Gustavo +2771
dinsdag 15 mei 2018 om 20:17
Kom op man...
Vind ik leuk
Spartan +4731
dinsdag 15 mei 2018 om 20:35
Ik zie net op Fox dat het de EIGEN supoorters van Sporting zijn. Zouden tekeurgesteld zijn dat ze de CL misgelopen zijn.

Ik zou direct weggaan daar.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1158
donderdag 17 mei 2018 om 12:42
Tuurlijk spullen pakken en ze de pleuris laten krijgen.
Beetje 80 goals maken en als dank een gat in je kop geslagen krijgen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:06
Ben het nu wel met je eens man, kansloos om daar grappig over te gaan doen. Het is al gek genoeg dat zoiets gebeurd in deze idiote wereld. Hij wil altijd grappig zijn. Nooit echt inhoudelijk over hetgeen waar het over gaat
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 21:18
smakeloze grap. sukkel
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 21:21
Randdebiel
Vind ik leuk
Spartan +4731
dinsdag 15 mei 2018 om 20:00
Bizar. Hoop dat ze er een aantal op hebben gepakt zodat je weet uit welke hoek het komt en je er nog meer op kan sporen. Wat een debielen!!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:12
Señor Dost...muchos gracias voor jouw 33 goals...alstublieft...een kopstoot. ZIEK
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:34
Wtf man. Het is maar een spelletje hoor!
Vind ik leuk
Old Star +6363
dinsdag 15 mei 2018 om 19:49
Idd wat een debielen.
Heeft niks met voetbal te maken.
Als ik Dost was zou ik t wel weten en mijn biezen pakken.
Tijdje geleden al die maffe voorzitter die de voltallige selectie schorste en nu dit.
Wat een koekwousen daar!
Vind ik leuk
Bengelino +9464
dinsdag 15 mei 2018 om 19:55
Ja tuurlijk je moet gelijk weg gaan omdat 1 individu je raakt.....geef je je miljoenensalaris op en ga je naar een andere club waarvan je nog moet zien of die bij je past. Tuurlijk niet!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:59
1 individu volgens dit bericht 50 man sterk waar is de beveiliging of zo is gewoon schandalig is snap wel als ze zich niet meer veilig voelen dan zou ik ok vertrekken
Vind ik leuk
Bengelino +9464
dinsdag 15 mei 2018 om 20:39
Dus hij is door 50 man geraakt? Lijkt me niet. Door 1 individu is hij geraakt, dat zei ik
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:04
Nee dat zeg ik ok niet maar ze worden bedreigt aangevallen door 50 man mss hebben van die 50 man wel 4 mensen geweld gebruikt tegen dost alleen dat kan toch ok ik zou ok vertrekken wanneer is de volgende aanval mss raakt hier iemand nog erger gewond
Vind ik leuk
Dorpsgek +1158
donderdag 17 mei 2018 om 12:43
Of je je nou wel of niet veilig zou voelen, je wilt die mensen toch ook geen plezier meer gunnen. Lekker bij de concurrent gaan spelen en ze persoonlijk kampioen maken.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 14:31
Oow ja dan wil je die gekken ok nog uitdagen ok lijkt me niet de beste manier
Vind ik leuk
Old Star +6363
dinsdag 15 mei 2018 om 20:06
Dus jij laat je lekker molesteren door 50 hooligans die de volledige selectie en staf afmatten in de kleedkamer? En een andere keer wordt je lekker geschorst door je voorzitter omdat je een wedstrijd verloren hebt.
Zou me niks verbazen als diezelfde voorzitter die gasten heeft ingehuurd.
Vind ik leuk
Bengelino +9464
dinsdag 15 mei 2018 om 20:40
Je moet je leven niet door een aantal gekken laten leiden, dat is niet te doen. dat is wat ik zeg
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:06
Daar gaat het toch niet om,als ie een schedelbasis fractuur had kon ie nooit meer voetballen,met strijkijzers,wat is het volgende keer, koevoet?Het ging volgens mij om een groep van 50 man dus wie zegt dat ie door 1 man geraakt is, Sporting kan die miljoenen beter in beveiliging steken,dit gaat ze sowieso kosten. Dus jij vind het normaal dat mensen zomaar geslagen worden? Omdat ze geen kampioen zijn of CL gehaald hebben? Opsporen en opsluiten die hap,dat zijn geen supporters, supporters steunen hun club door dik en dun, hebben kritiek maar vallen géén spelers aan.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 20:07]
Vind ik leuk
Bengelino +9464
dinsdag 15 mei 2018 om 20:46
Is dit een reactie op mij? Zo ja....waar staat dat ik het normaal vind? Het is bizar abnormaal. Je moet alleen niet de wet en dus je leven laten bepalen door die gasten.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 21:09
Dost verdient 1,9 miljoen netto per jaar bij Sporting wat meer komt op een kostenpost van 3,6 miljoen voor Sporting ( feit is dat hij een huis van 1 miljoen in de buurt gekocht heeft dus hij vertoeft er graag en zal dus niet gauw vertrekken.Voor het salaris hoeft hij niet te blijven ( Promes 3,Wijnaldum 5 Robben 8 en Virgil 10 per jaar,dat zijn miljoenen salarissen,in de BPL kan hij het 3 voudige verdienen.Het blijft hoe dan ook vervelend,toch?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 21:10]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 21:20
En ik maar denken dat ie nog dagelijks forensde tussen Deventer en Lissabon.......Maar hij heeft daar dus een huis gekocht!
Vind ik leuk
Mo +11211
dinsdag 15 mei 2018 om 22:23
Ik snap niet dat dat gezegd word. Slaat namelijk helemaal nergens op. Het is wel wat groter dan ‘maar een spelletje’
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:34
Het houdt niet op niet van zelf
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:38
Niet te bevatten. Het is dat er te veel geld in omgaat, anders zouden alle clubs uit de primeira liga zich solidair moeten tonen en (tijdelijk) niet in actie komen
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:34
Voetbal is oorlog
Vind ik leuk
klick +367
dinsdag 15 mei 2018 om 19:35
Wtf niet te geloven. Mongolen
Vind ik leuk
flipper +1202
dinsdag 15 mei 2018 om 19:35
Wat een kut volk zeg. Niet normaal opsluiten die hap.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:39
Precies opsluiten! Dit is toch geen voetbal meer waar geweld gebruikt wordt.
Vind ik leuk
Pvm9 +511
dinsdag 15 mei 2018 om 19:35
Absurd. Strijkijzers?????
Vind ik leuk
Blindsy +6452
dinsdag 15 mei 2018 om 19:40
Waarschijnlijk oplaadbare? Anders zie ik er weinig wapen in. Of zou het om die ouderwetse ijzeren dingen gaan?
Wat een idioten, trouwens.
Vind ik leuk
zomer +914
dinsdag 15 mei 2018 om 19:43
zouden die warm zijn geweest ?
Vind ik leuk
Butsbal +10707
dinsdag 15 mei 2018 om 20:19
Ze vroegen om een stopcontact
Vind ik leuk
Rood&wit +2708
dinsdag 15 mei 2018 om 19:50
Het was de materiaal vrouw !
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:18
Om het gelijk weer glad te strijken!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 21:12
Moest er stiekem wel om lachen.
Is natuurlijk bizar wat hier gebeurd, maar welke mafketel verzint het nou om een strijkijzer mee te nemen haha, knettergek...
Ik ben bang voor Sporting dat een hoop spelers nu willen vertrekken daar en ze hebben groot gelijk ook.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 21:37
Je bent de eerste die over de strijkijzer spreekt, ik vond dat ook enorm vreemd.
En mensen zeggen dat hij een kopstoot heeft gehad, ik dacht de hele tijd aan die strijkijzer.

Bij nader inzien was dit topic ouder dan ik dacht, had het dus totaal mis.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 00:20]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:35
Wat is dit nou weer? Ik ben heel benieuwd wat er hier aan de hand is geweest. Portugal staat niet bekend om zijn hooligans namelijk.
Vind ik leuk
13 +9601
dinsdag 15 mei 2018 om 19:37
En dan nog wel zo’n gruwelijke en angstaanjagende aanval!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:40
Ja er zijn ultra groepen die de hele wedstrijd zingen in Portugal maar geweld en dan al helemaal met wapens kan ik me niet heugen.. Ook op een heel raar moment nu de competitie is afgelopen. Resultaat van de 3e plek valt iets wat tegen dit seizoen bij Sporting maar geen dramatisch seizoen aangezien Sporting de laatste 10 jaar vaker achter Porto en Benfica eindigt dan boven die 2 ploegen.
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
dinsdag 15 mei 2018 om 19:48
Dost lijkt me ook een vreemd slachtoffer. 27 uit 29 is een behoorlijk gemiddelde.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:55
Ja maar hij niet alleen, wat ik lees allemaal zijn ook de aanvoerder William Carvalho, Bataglia en de trainer Jorge Jesus aangevallen en deze mensen zijn met Dost echt geliefd daar.. Helemaal nu ze zondag nog de bekerfinale spelen is deze timing heeeel raar. De fysiotherapeut is zelfs neergestoken, welke groep fans ter wereld heeft nou iets tegen zijn eigen fysiotherapeut..? Heel bizar incident dit is.. Er is nog niks bekend over de identiteit van de aanvallers en wat de beweegredenen zijn.
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
dinsdag 15 mei 2018 om 19:58
Oh ze moeten ook gewoon nog spelen?
En ja, dat van die fysio is ook echt heel raar.
Misschien zijn het geen fans.
En ik bedoel niet 'dit zijn geen echte fans', maar gewoon sowieso geen Sporting fans.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:01
Dat is nu waar heel veel Portugezen hier op zitten te wachten, wat voor nieuws naar buiten komt wat de beweegredenen zijn of wie deze aanvallers zijn. Ja, ze moeten aanstaande zondag de Bekerfinale nog spelen
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
dinsdag 15 mei 2018 om 20:02
Zijn ze allemaal ontkomen?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:10
Er komen nu alleen berichten naar buiten wat ik lees op O Jogo van zaakwaarnemers die schande van de aanval spreken. Ook gaat nu het gerucht dat de selectie van Sporting gaat weigeren om de bekerfinale te spelen.
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
dinsdag 15 mei 2018 om 20:11
Dat lijkt me terecht.
En dat laatste lijkt me wat voorbarig.
Zelfs als ze dat zouden besluiten doe je dat niet diezelfde dag.
Vind ik leuk
13 +9601
dinsdag 15 mei 2018 om 20:13
Op site Voetbal International staat dat het om fans van Sporting gaat en dat het verspelen van CL-ticket aanleiding zou zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:23
Ja dat zou de meest logische verklaring zijn, iets anders kan je niet naast het mismanagement maar daar val je de spelers niet aan. Ik zal ff kijken op die site dan want op O Jogo heb ik het nog niet ontdekt
Vind ik leuk
13 +9601
dinsdag 15 mei 2018 om 20:01
Aan de hand van jouw toelichting lijkt het helemaal niet logisch dat het om Sporting-aanhangers gaat.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:11
Ja daar is het nu op aan het lijken inderdaard, maar er is nog geen nieuwsbericht daarover naar buiten gekomen. Maar de actie is dan absurd want 3e worden en de bekerfinale spelen (die ze echt wel hadden gewonnen), is in de ogen van bijna iedere Portugees een normaal seizoen voor Sporting. Dat de fans het mismanagement beu zijn snap ik, maar daarvoor de selectie aangaan vallen snap ik totaal niet.
Vind ik leuk
13 +9601
dinsdag 15 mei 2018 om 20:16
Normale mensen kunnen dit soort gedrag niet snappen, ook niet als Sporting was gedegradeerd.
Vind ik leuk
bits +4650
dinsdag 15 mei 2018 om 20:02
Zullen lijkt me geen Sporting hooligans zijn, eerder van de tegenstander in de bekerfinale.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 21:39
Dat kwam ook even bij mij op, maar dat is wel heel gek zeg, straks laten ze een bus ontploffen met alle spelers erin, moet echt niet gekker worden.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 03:53
Tegenwoordig is het niet meer zo zeldzaam dat eigen supporters tegen hun eigen keren en die aanvallen. Ik geloof niet dat het van de tegenstander komt. Hoe onlogisch het ook mag zijn maar tegenwoordig is iets als het mislopen van champions league en reden om te gaan rellen en domme dingen te doen
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:49
De fysiotherapeut schijnt zelfs met een mes gestoken te zijn, dit is helemaal bizar aangezien Sporting nog de bekerfinale speelt tegen Aves deze zondag
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:38
Vanaf vandaag wel
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:41
Ja bizer, ik ben benieuwd wat de reden hiervoor is geweest
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +16344
dinsdag 15 mei 2018 om 19:35
Is in ieder geval niet door het koppen gebeurd..
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 21:41
Ik dacht aan de strijkijzer. Zei ik net al tegen MaximaalAFCA. Kan uiteraard ook een gordel geweest zijn.
Vind ik leuk
ihvmmdk +5656
dinsdag 15 mei 2018 om 19:36
Strijkijzers?
Vind ik leuk
Ajacied_8 +5902
dinsdag 15 mei 2018 om 19:46
Er zaten ook vrouwen bij?
Vind ik leuk
Butsbal +10707
dinsdag 15 mei 2018 om 20:20
Eentje had een stofzuiger bij
Vind ik leuk
ihvmmdk +5656
dinsdag 15 mei 2018 om 20:30
Angstaanjagend!
Vind ik leuk
Butsbal +10707
dinsdag 15 mei 2018 om 20:31
Het was Willy vd Kerkhof
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:38
wordt steeds gekker...

“Is toch om hoofdpijn van te krijgen dit,,
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 21:41
Vraag dat maar aan Dost.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:39
Strijkijzers met of zonder verlengsnoer?
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
dinsdag 15 mei 2018 om 19:42
Met. de jongens zonder verlengsnoeren kwamen niet tot aan de kleedkamer.
Vind ik leuk
Butsbal +10707
dinsdag 15 mei 2018 om 20:31
Een haspel met 500 meter derop
Vind ik leuk
SimonSays +2815
dinsdag 15 mei 2018 om 21:14
Gewoon de haspel volgen, dan kom je uit bij de daders.
Vind ik leuk
Butsbal +10707
dinsdag 15 mei 2018 om 21:22
Snappen alleen wij twee dit ?
Vind ik leuk
SimonSays +2815
dinsdag 15 mei 2018 om 21:23
Ik denk het eerlijk gezegd wel :p
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:42
Oplaadbaar ;p
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:39
De wereld is 1 grote open inrichting geworden...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 19:41]
Vind ik leuk
MojoRisin +8364
dinsdag 15 mei 2018 om 19:41
Ja, zeker weten..
Vind ik leuk
Alain2708 +8756
dinsdag 15 mei 2018 om 19:40
Wtf?!
Flinke wonden ook.. Frustrerende is dat die imbecielen toch nooit de straf krijgen die ze verdienen!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 21:43
Kan niet geloven dat ze alle 50 ontkomen zijn. Maar we zullen het horen de komende dagen.
Vind ik leuk
Alain2708 +8756
woensdag 16 mei 2018 om 08:05
Ja dat lijkt mij ook niet..
Vind ik leuk
MojoRisin +8364
dinsdag 15 mei 2018 om 19:40
WTF ?
Wat erg zeg !
Vind ik leuk
Hattrick +10406
dinsdag 15 mei 2018 om 19:41
Opsluiten die gekken!
Vind ik leuk
MojoRisin +8364
dinsdag 15 mei 2018 om 19:42
En lang ook..
Vind ik leuk
Hattrick +10406
dinsdag 15 mei 2018 om 19:57
Ja of niet? Wat een mafkezen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:41
Mafkezen, van de sporters blijf je af
Vind ik leuk
Ajacied_8 +5902
dinsdag 15 mei 2018 om 19:44
Bestuurders mag wel? Of supporters van de tegenstander?

Waar ligt jouw grens dan?
Vind ik leuk
Butsbal +10707
dinsdag 15 mei 2018 om 20:33
Slaat inderdaad nergens op. Waar selecteer je het op dan ? Wie wel en wie niet ?
Vind ik leuk
Teo Smith +19354
dinsdag 15 mei 2018 om 19:43
Klote lamzakken...
Vind ik leuk
Ajacied_8 +5902
dinsdag 15 mei 2018 om 19:43
Het wordt echt steeds gekker.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:46
En Ziyech maar piepen om een duwtje...
Vind ik leuk
timo45 +393
dinsdag 15 mei 2018 om 19:46
Zeer sneu dit!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 19:48]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:46
Terwijl de rest van Europa moest werken....
Vind ik leuk
Vato75 +1604
dinsdag 15 mei 2018 om 19:47
Gaat helemaal nergens over
Vind ik leuk
ronnieron +2084
dinsdag 15 mei 2018 om 19:48
Als je denk dat het niet gekker kan.......
Vind ik leuk
Hammie +1051
dinsdag 15 mei 2018 om 19:49
Strijkijzers??

Ik ga er dan maar vanuit dat ze alle plooien wilde gladstrijken.

Bij Dost is deze er iets te lang opgehouden zo te zien.


Wat een mafketels
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:58
Zal ongetwijfeld 1 van die gasten ook wel een strijkplank bij zich hebben gehad..
Vind ik leuk
#KeizerIn +4671
dinsdag 15 mei 2018 om 19:51
Dit slaat toch helemaal nergens op? Wat doe je dan met je leven. Levenslang die vijftig mannen.
Vind ik leuk
poklane +4177
dinsdag 15 mei 2018 om 19:54
Kunnen we voor dit soort idioten alsjeblieft niet het woord "hooligans" gebruiken maar ze gewoon criminelen noemen? Dit mensen moet je gewoon voor poging tot doodslag in de cel gooien.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:55
Het begint vreemde vormen aan te nemen. De wereld is echt ziek!
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 06:51
Dat sowieso en nog door je eigen voorzitter
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 10:01
Haha, dan zijn wij nog heilig.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:56
Poging tot doodslag die 50 man zouden eens vergiftigd moeten worden lekker jaren in bed liggen met krampen

Hhhh
Vind ik leuk
derksen +8280
dinsdag 15 mei 2018 om 19:58
Amk, jeugdzorg
O nee doe maar ff online aangifte jongen
Tjongejonge
Ff sereneus gewoon allemaal afknallen zulke lui op een rij en ouderwets kogel door hun kop!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:58
De wereld wordt toch steeds zieker
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:01
Christendom he, zit in hun genen en traditie. Pfff achterlijk cultuur
Vind ik leuk
13 +9601
dinsdag 15 mei 2018 om 20:05
Achterlijke reactie van jou.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:08
Traag van begrip he?
Vind ik leuk
13 +9601
dinsdag 15 mei 2018 om 20:18
Aan de hand van jouw nickname begrijp ik wat je probeert te bewerkstelligen. Ik ga er alleen niet in mee.
Vind ik leuk
Butsbal +10707
dinsdag 15 mei 2018 om 20:35
Laat dubbelepaspoortNL maar
Vind ik leuk
13 +9601
dinsdag 15 mei 2018 om 20:36
Goede raad verloofde ;-)
Vind ik leuk
Butsbal +10707
dinsdag 15 mei 2018 om 20:37
Haha vrouwke ; D
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 21:53
DubbelegeiteneukerNL
Vind ik leuk
BS +900
dinsdag 15 mei 2018 om 20:03
Wat een idioten heb je ook, wordt steeds gekker
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:06
Niet te geloven dat zulke malloten ook strijkijzers bij zich hadden. Ik sta nu niet meer raar op te kijken als die "supporters" van Ajax de volgende keer de spelersbus staan op te wachten, met staafmixers, koffiezetapparaten en broodroosters.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 21:57
rober2704,
Zou me niet zo drukmaken om de "supporters" van Ajax.
Met een tube nachtcreme doe niet zoveel schade.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 03:48
Het is tegenwoordig niet alleen de "supporters" van ajax. Laten we niet gaan veronderstellen dat dit bij andere clubs nooit gebeurd. Elke club heeft wel "supporter" die zich op deze manier gedragen, dus niet alleen ajax of sporting maar iedere club heeft dit soort uitschot.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:06
Hopelijk kunnen ze een paar van deze idioten ontmaskeren, want dit is echt bizar en onacceptabel. Ik ben benieuwd wat de Portugese voetbalbond, UEFA en FIFA hieraan gaat doen...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 20:10]
Vind ik leuk
Stom +67
dinsdag 15 mei 2018 om 20:11
Fuck dit. Als er een goede aanbieding komt: vertrekken! Eerst zo'n rare actie van de voorzitter en nu dit. Zou wegwezen als ik de kans kreeg!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:12
Op de trein er mee!
Vind ik leuk
Quareck +5555
dinsdag 15 mei 2018 om 20:16
Niet echt een warme club, meer een heetgebakerde club
Vind ik leuk
Gustavo +2771
dinsdag 15 mei 2018 om 20:18
Passievolle mensen die Portugezen.
Vind ik leuk
Bayern FC +2324
dinsdag 15 mei 2018 om 20:19
Ik vraag me af of de spelers niet de daders konden pakken
Vind ik leuk
SimonSays +2815
dinsdag 15 mei 2018 om 21:19
De daders waren gewapend en zo te lezen met veel meer mensen. Ook het dragen van een masker en met veel geweld binnendringen kan ervoor zorgen dat de spelers verstijfd waren van angst.
Vind ik leuk
buddha +7386
dinsdag 15 mei 2018 om 20:20
STRIJKIJZERS ?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:20
Het kan dus nog gekker.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:27
Ik zeg het al langer. Er lopen meer gekken vrij rond dan er vast zitten. Wat een stumpers. De overtreffende trap van diegene die hier een bus opwachten. Volgend jaar ook in Nederland?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:32
Really...?? Rotten to the core noem je dat....dus wel zo stoer zíjn om je eigen "spelers" aan te vallen maar niet stoer genoeg om het zonder bivak te doen....anno 2018 zijn er weinig principes meer wat supporters betreft....
Vind ik leuk
Butsbal +10707
dinsdag 15 mei 2018 om 20:36
Strijkijzers... wedden dat de typert zijn autocorrectie aan had staan ? Wat denk je van strijkers ???
Vind ik leuk
tremere +244
dinsdag 15 mei 2018 om 20:42
Dan doe je als mens gewoon niet meer mee. Alles inleveren, stemrecht, huis verlaten, baan opzeggen, gewoon stoppen met alles.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:45
Wat een idioten daar in Lissabon. Dost pak je biezen en laat ze de pleuris krijgen.
Vind ik leuk
Maan88 +2160
dinsdag 15 mei 2018 om 20:55
Die gaat dus weg
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 21:03
Triest. Veroorzakers de kogel.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 21:04
En wij hier maar janken over een duw tegen Ziyech... Ook niet goed te praten, maar....
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 21:04
Denk dat dit 1 van de gekste momenten van het portugese voetbal is. Dat supporters het stadion binnen dringen en dit doen, volgens mij waren het leden van de harde kern "juve leo" van sporting.
Vind ik leuk
Antonio_4 +1238
dinsdag 15 mei 2018 om 21:07
Daar kan je vanuit gaan. Juve Leo schaarde zich achter de voorzitter in die hele soap na Atletico Madrid.
Vind ik leuk
Antonio_4 +1238
dinsdag 15 mei 2018 om 21:04
Dit is wat er gebeurd als je als achterlijke voorzitter een publieke oorlog begint tegen een spelersgroep. Totale debielen die het dan normaal vinden om de spelers dan ook fysiek aan te vallen.

Triest om mijn clubje zo te zien...
Vind ik leuk
13 +9601
dinsdag 15 mei 2018 om 21:31
Echt erg dit Antonio!
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 06:44
Tja dat snap amigo maar ja een maluco als voorzitter en een groep mongolen die hem aanbidden dan ben je ook geen supporter
Vind ik leuk
Antonio_4 +1238
woensdag 16 mei 2018 om 11:33
Dat is wat ik helemaal triest vind. Portugese clubs zijn net politieke partijen, dus in plaats van eenheid bij alle fans is de club nu verdeeld in kampen van pro en anti-voorzitter. Zo lang er niet gewonnen wordt gaan we altijd gezeik houden.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 06:46
Muito Forza com sua clube

Fica bem
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 21:05
De wereld is echt van het padje, toch echt niet meer leuk, hele zware straffen opleggen, minimaal 10 jaar.
Vind ik leuk
allround +1448
dinsdag 15 mei 2018 om 21:07
gezien al die voetbal conflicten tussen Oranje en Portugal, kijk ik er niet van op, dat ze een oranje speler aan¨pakken. mongolen zijn het.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 06:47
Dat heeft er geen ene moer mee te maken.
Wat een nuttloze opmerking is dat zeg.
Vind ik leuk
allround +1448
woensdag 16 mei 2018 om 09:38
maar er reageert altijd wel iemand, en dan ook nog uit mijn eigen mooiste stad van Nederland. Mijn dag kan niet beter worden.
Vind ik leuk
SimonSays +2815
dinsdag 15 mei 2018 om 21:21
Ik zou zo snel mogelijk weg willen. De club kan je veiligheid niet garanderen en de voorzitter is een mafkees.
Vind ik leuk
geert x +241
dinsdag 15 mei 2018 om 21:23
zou echt karma zijn als alle spelers nu gewoon besluiten weg te gaan, daar gaat je topspits idioten
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 21:26
Strijkijzers??
Vind ik leuk
De Hout +1149
dinsdag 15 mei 2018 om 21:38
Er lopen veel zwakzinnigen rond in het mondiale supporterswereldje.
Vind ik leuk
plein19 +1112
dinsdag 15 mei 2018 om 21:54
Vertrekken. de rust en geluk ben je nu kwijt.
Vind ik leuk
Wazzupp +203
dinsdag 15 mei 2018 om 22:01
Idioten
Vind ik leuk
Pukstra +806
dinsdag 15 mei 2018 om 22:07
Gelijk afknallen die bivakmutsen. Wat een helden zeg.stuur ze anders naar een oorlogsgebied , kijken of ze dan ook zo heldhaftig zijn
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:12
Lijkt 020 wel.. pffff
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:45
dom, dommer, dit
Vind ik leuk
Verratti +1267
woensdag 16 mei 2018 om 00:28
Ook in Portugal zal de bereikbaarheid van de sterren moeilijker worden. Hekken om de complexen met bewakingsdiensten.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 03:21
Ik vind het wat apart dat er staat gemaskerde fans. Echte fans vallen toch niet hun eigen spelers zelfs al doen ze in hun ogen iets verkeerd. Dat zijn inderdaad gewoon hooligans en mogen zichzelf geen fans noemen. Tegenwoordig is voetbal meer en meer gewelddadig. Alles moet tegenwoordig kapot geschopt worden als iets niet goed is. Niet alleen daaro gebeurt maar als ik hier de berichten wat doorlees dan wordt er ook alleen maar uitgedaagd en uitgescholden en weet ik veel wat. Grappen maken in dit soort topics gebeurt vaker. Geen idee waarom. Misschien om meer likes te krijgen ofzo maar dat zou wel een heel zielige reden zijn. Supporters die voetbal als reden gebruiken om geweld te plegen ofwel fysiek of mentaal zijn een stel waardeloze idioten en moeten eens echt na gaan denken of het nou echt loont om dit soort achterlijk gedrag te vertonen. Voetbal is een sport waar we allen van houden. Laten we dat dan niet gebruiken om dit soort acties te ondernemen, of om hier sommige van dit soort uitdagingen te krijgen als ik zoek je op en dan gaan we vechten. Doe allen fokking normaal en heb respect voor elkaar. Vind je iets niet leuk wat iemand anders zegt of doet ga dan niet dit soort bullshit acties ondernemen of zeggen. We zijn toch allen niet gestoord ofzo.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 06:50
Die voorzitter bruno carvalho zit hier achter die is al een tijdje bezig en heeft deze groep op zijn eogen spelers afgestuurd.
Die vent was altijd al een rare maar nu is hij ontspoort....
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 08:17
Grappig. Zit hier reacties te lezen over " fans" die spelers in elkaar slaan. Zitten paar mensen reacties te geven dat het echt niet kan en ondertussen dagen ze elkaar uit.. voetbal is oorlog zei Rinus Michels ooit... beetje simpel aan het worden van die voetbal "fans"
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Vijftig gemaskerde mannen vallen Sporting-selectie aan: hoofdwonden Dost