Lozano bezorgt Mexico sensationele overwinning in spektakelstuk tegen Duitsland

    Lozano bezorgt Mexico sensationele overwinning in spektakelstuk tegen Duitsland

    Mexico heeft zondagavond voor een enorme WK-stunt gezorgd door regerend wereldkampioen Duitsland met 1-0 te verslaan. PSV-ster Hirving Lozano knalde in de eerste helft de winnende treffer binnen. 

    Duitsland en Mexico maakten er in Moskou een fantastisch schouwspel van. Opvallend genoeg gaf de ploeg van bondscoach Joachim Löw met name in de eerste helft érg veel ruimte weg. Mexico kon naar hartelust counteren. Nadat Die Mannschaft een paar keer was ontsnapt, onder meer dankzij een goede save van Manuel Neuer, viel na 35 minuten de openingstreffer alsnog.

    Mexico kwam er razendsnel uit en Javier Hernández bezorgde de bal uiteindelijk bij Lozano. Hij kapte Mesut Özil uit en schoot in de korte hoek raak.  

    Na de pauze werd Duitsland beter en dominanter. Er ontstond voor de Mexicanen minder ruimte om gevaarlijk te worden in de counter. Rond het strafschopgebied had de regerend wereldkampioen de bal, maar écht grote kansen ontstonden er niet. Rechtsback Joshua Kimmich probeerde het met een omhaal en een schot van Julian Draxler werd geblokt. Aan de andere kant van het veld dacht Mexico recht te hebben op een penalty toen Hernández door Mats Hummels naar de grond was geduwd. 

    Na het inbrengen van Marco Reus en Mario Gomez kreeg Mexico in de absolute slotfase veel ruimte en de nodige kansen om de wedstrijd te beslissen. Er werd echter zéér slordig omgesprongen met de mogelijkheden, waardoor het tot de laatste seconde spannend bleef. Invaller Julian Brandt schoot van afstand nog tegen de paal. De gelijkmaker viel niet meer. 

    Duitsland komt volgende week zaterdag weer in actie. Zweden is dan de tegenstander. Mexico neemt het op tegen Zuid-Korea. 

    Poll

    Hoe ver gaat Duitsland komen op het WK?

    (2924 stemmen)

    Plaats een reactie

    UsFritske +55
    zondag 17 juni 2018 om 18:50
    Us Chucky doet het hoor. Lekker.
    Vind ik leuk
    Nuance +9235
    zondag 17 juni 2018 om 18:51
    80 miljoen!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46556
    zondag 17 juni 2018 om 18:52
    Real Madrid heeft zojuist een blanco cheque gestuurd naar Eindhoven.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +27416
    zondag 17 juni 2018 om 18:53
    Hoppa laat ons talent maar voor VELE MIL-JOE-NEN GEKOCHT WORDEN
    Vind ik leuk
    NESAFCA +151
    zondag 17 juni 2018 om 18:54
    Jullie talent?
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14477
    zondag 17 juni 2018 om 18:55
    Eigen jeugd;)
    Vind ik leuk
    Psssttttt +239
    zondag 17 juni 2018 om 20:12
    Ooh dat vinden ze niet leuk hoor die Ajacieden hahaha
    Vind ik leuk
    Psssttttt +239
    zondag 17 juni 2018 om 20:13
    Waar staat eigen jeugd, moeilijk he lezen
    Vind ik leuk
    Strijp +13661
    zondag 17 juni 2018 om 18:56
    Frenkie de Jong kwam in het zelfde jaar en dat is wel eigen jeugd?
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:59
    Waar heb je het over?
    Vind ik leuk
    yuuup +9677
    zondag 17 juni 2018 om 19:14
    Jij legt de link tussen De Jong en eigen jeugd. Niemand anders.
    Sowieso raar bij een artikel over een overwinning van Mexico, maar goed.
    Vind ik leuk
    HJR +8000
    zondag 17 juni 2018 om 19:17
    Ja moet toch weer over Ajax gaan in een bericht over Duitsland Mexico :(
    Vind ik leuk
    Strijp +13661
    zondag 17 juni 2018 om 19:21
    Doe je nou net of je dat vervelend vind?
    Vind ik leuk
    HJR +8000
    zondag 17 juni 2018 om 19:24
    Je moet het zelf weten maakt mij niet uit hoor. Snap het alleen niet zo, maakt je zo klein ;)
    Vind ik leuk
    Strijp +13661
    zondag 17 juni 2018 om 19:26
    Oei, ik zal het even toelichten, een Ajacied stelt een vraag, en ik geef een antwoord met voorbeeld wat hij zelf nog kan begrijpen.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3228
    zondag 17 juni 2018 om 18:59
    Beetje hypocriet om dat te zeggen als Ajacied. Sanchez werd door de Ajax fans ook genoemd als "ons talent". Daarnaast worden / werden spelers als Dolberg en Eriksen ook zo genoemd. En die kwamen ook "pas" bij de club op hun 16de of 17de
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46556
    zondag 17 juni 2018 om 19:00
    Dat is wel heel triest zeg.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:13
    Non discussie dit. Gaat nergens over.
    Vind ik leuk
    yuuup +9677
    zondag 17 juni 2018 om 19:18
    Lul toch op man. Jullie komen zelf constant met dit soort verhalen en gaan er op een gegeven moment nog in geloven ook.
    Niemand noemde Sanchez eigen jeugd.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3228
    zondag 17 juni 2018 om 19:26
    Ik zeg toch ook niet eigen jeugd? 'Ons talent' en eigen jeugd is heel wat anders. Ik zeg ook niet dat Ajacieden Dolberg en Eriksen eigen jeugd noemde.

    P.S ik ben niet voor Feyenoord of PSV. Dus mijn constatering/oordeel is geheel objectief.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 19:27]
    Vind ik leuk
    base +2334
    zondag 17 juni 2018 om 19:45
    Dus als je niet voor die 2 bent ben je objectief ?
    ;)
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3228
    zondag 17 juni 2018 om 19:47
    Dat vind ik niet perse. Maar de meeste hier vinden dat wel. Vandaar dat ik het even vermeld ;)
    Vind ik leuk
    Wilex +1278
    zondag 17 juni 2018 om 19:43
    Je weet dat Lozano 22 was toen hij bij Psv kwam? Verder lekker makkelijk Sanchez werd ook ons talent genoemd door de Ajacieden. Geen Ajacied die dat op die manier zag maar toch heerlijk om je eigen waanbeelden te creëren.
    Vind ik leuk
    NESAFCA +151
    zondag 17 juni 2018 om 20:39
    Ik heb zulke dingen nooit gegooid.

    En al deed ik het hoe oud is Chucky en hoe oud was bijv FdJ.

    Vind ik leuk
    dhrwobo +27416
    zondag 17 juni 2018 om 19:48
    Ja, het is toch een talent dat bij ons speelt en onder contract staat, of niet dan???
    Vind ik leuk
    035 +5949
    zondag 17 juni 2018 om 20:26
    Nog wel. :-)
    Vind ik leuk
    NESAFCA +151
    maandag 18 juni 2018 om 00:28
    Hij is het talent van de club waar die vandaan kwam hetzelfde dat als FdJ het talent van Willem 2 is. Imo althans
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12874
    zondag 17 juni 2018 om 18:56
    Even een vraag, wanneer is het jullie talent?
    Vind ik leuk
    Retweet +510
    zondag 17 juni 2018 om 19:01
    Als ie bij ons voetbalt...
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12874
    zondag 17 juni 2018 om 19:06
    Oke, dan klopt het wel
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:35
    Denk dat hij het talent al had voor dat hij bij jullie speelde.

    Vind ik leuk
    Psssttttt +239
    zondag 17 juni 2018 om 20:15
    Ons talent, als je er niet mee kan leven, spring voor de trein
    Vind ik leuk
    035 +5949
    zondag 17 juni 2018 om 20:27
    Rare opmerking.
    Vind ik leuk
    035 +5949
    zondag 17 juni 2018 om 20:25
    Zonder handtekening is die dus niets waard. haha
    Vind ik leuk
    UsFritske +55
    zondag 17 juni 2018 om 18:56
    Nou, laat hem maar lekker in Eindhoven blijven. Volgend seizoen tegen Bayern ook weer de winnende maken.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5623
    zondag 17 juni 2018 om 18:57
    Nog een paar leuke potjes en je moet niet eens raar opkijken dat het gebeurd.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22102
    zondag 17 juni 2018 om 18:51
    Goed gespeeld en de matchwinner!
    Vind ik leuk
    Aal +22214
    zondag 17 juni 2018 om 18:52
    Schade Deutschland est is noch nicht vorbij!!
    Vind ik leuk
    Tim +4743
    zondag 17 juni 2018 om 18:55
    *deutschland
    *es
    *ist
    *vorbei
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:00
    Löw heeft wat te doen.
    Vind ik leuk
    buddha +8954
    zondag 17 juni 2018 om 19:15
    aan zn zak krabben ?
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:20
    Ook, vergeet neus en kont niet.
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2092
    zondag 17 juni 2018 om 19:50
    Zeg dat nooit van dé toernooiploeg aller tijden.
    Vind ik leuk
    Tim +4743
    zondag 17 juni 2018 om 19:59
    Ik zeg toch niks?
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2092
    zondag 17 juni 2018 om 20:03
    je schreef toch 'es ist vorbei'?
    da's pas na de 8e finale tegen Brazilië hihi
    Vind ik leuk
    Tim +4743
    zondag 17 juni 2018 om 20:07
    Tsja als je het zo leest.. Ik reageerde op Aal omdat ik het zo'n prestatie vond dat hij in een zin van zeven woorden er 4 foutief schreef. Vandaar dat ik even de woorden die verbetering nodig hadden als zodanig onder elkaar zette.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 20:07]
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2092
    zondag 17 juni 2018 om 20:17
    ah zo. sla dan toch maar ff op voor later :-)
    Vind ik leuk
    grunnfan +316
    zondag 17 juni 2018 om 21:01
    Nooit een keer ze winnen makkelijk van Zweden en Korea.
    Vind ik leuk
    Tim +4743
    zondag 17 juni 2018 om 22:04
    Zie mijn reactie hierboven.. Ik ben de laatste om te beweren dat Duitsland niet doorgaat.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25387
    zondag 17 juni 2018 om 18:52
    Mexico en Dld door in deze groep. Alleen Zweden zal hiervan balen
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46556
    zondag 17 juni 2018 om 18:55
    Duitsland door? Duitsland mag nog oppassen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 18:58]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25387
    zondag 17 juni 2018 om 19:02
    Nee hoor, heel nuchter naar deze geweldige pot kijken. Daar was Duitsland ook voor nodig en die speelden gewoon goed. Na die 1-0 moest er meer en meer ruimte weggegeven worden. Die staan er tegen Zweden wel hoor. Özil kan de bank op. Brandt was direct geweldig. Sané een groot gemis!
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:11
    Özil de bank op???? Alle creativiteit moet van Özil afkomen...
    Vind ik leuk
    companen +1359
    zondag 17 juni 2018 om 19:28
    Goed? Haha niet vaak zo'n slechte mannshaft gezien afgelopen jaren.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25387
    zondag 17 juni 2018 om 19:48
    Dan kun jij niet analyseren. Een goed Duitsland verliest tegen een beter Mexico.
    Vind ik leuk
    Farmer +12477
    zondag 17 juni 2018 om 20:26
    Voor hoever ik zag, en ook hoe de commentatoren het terughaalden: doe goal van Lozano was vooral een dekkingsfout van Madsje Hummels: Die stond lang niet kort genoeg op Chicarino, Dus die kon zó opendraaien, en Lozano op avontuur sturen. Als Hummels hem daar gewoon 'zoals hij hoort', bovenop de nek had gezeten, had Chicarino hooguit breed kunnen spelen, maar waarschijnlijk terug. Of als Hummels het goed geinterpreteerd had, hem de bal afgejat, en...

    Belangrijke fout, want daardoor lag de héle Duitse defensie, in 1 klap open (zeldzaamheidje).

    Afgezien daarvan, vond ik het vooral een slijtageslag tussen 2 behoorlijk sterke landen; Mexico dat toch best een goede selectie heeft, en Duitsland is geen commentaar of introductie nodig. Die speelden niet naar behoren vandaag.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 20:28]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25387
    zondag 17 juni 2018 om 20:36
    Klopt, de restverdediging en het doordekken was ondermaats. En juist Hummels is daar normaal een meester in.
    Vind ik leuk
    Farmer +12477
    zondag 17 juni 2018 om 20:39
    Ja, apart, of niet?

    Hummels is altijd júist zo'n stofzuiger van 'Nein!.. =steel= , meine balle.. und aufwiederschnitzel'.

    Half-onzichtbaar in een wedstrijd, maar altijd zó belangrijk met dát soort balveroveringen. Opmerkelijk dat juist HIJ zo vies de fout in gaat daar.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 20:40]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25387
    zondag 17 juni 2018 om 20:47
    De slechtste was echt Müller...veel balverlies. Özil bracht het ook niet. Khedira is altijd een 6 of 7...maar hier werd meer gevraagd. Tegen Zweden komt t goed
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22037
    zondag 17 juni 2018 om 18:52
    KAAAAAAAAAMON

    Chuckyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    Vind ik leuk
    Castromann +7538
    zondag 17 juni 2018 om 18:53
    Lozanoooooo # topper# 25milj extra er boven op transferwaarde !
    Vind ik leuk
    Nar +561
    zondag 17 juni 2018 om 21:58
    Hij was ook niet te missen. De goal was een teameffort. Van de verovering op het middenveld tot de goal.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8951
    zondag 17 juni 2018 om 18:51
    Ik zeg het al het hele jaar, Lozano moet op links spelen! Bij PSV speelt die altijd op rechts, terwijl die daar veel minder gevaarlijk is. PSV kan nu gewoon 50 miljoen vragen. Zeker met zo'n langlopend contract.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 18:51]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46556
    zondag 17 juni 2018 om 18:53
    50mio is voor een leuke voetballer.
    Deze.lozano heeft wereldkampioen Duitsland tijdens het WK op de knieën gedwongen.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3908
    zondag 17 juni 2018 om 18:55
    Volgens mij voetbalt Lozano niet alleen bij Mexico. Score had hoger moeten uitvallen. Wat een kansen zeg!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22102
    zondag 17 juni 2018 om 18:51
    Mooie stunt van de Mexicanen!
    Vind ik leuk
    Counterattack +11778
    zondag 17 juni 2018 om 20:08
    Stunt? Hadden DE kAns om met 0-4 te winnen
    Vind ik leuk
    Always PSV +12066
    zondag 17 juni 2018 om 18:51
    Onze Chuck schiet Duitsland aan flarden, hoe mooi!
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:51
    Zijn die prostituees toch nog ergens goed voor geweest ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:51
    Lekker voor die moffen. Gefeliciteert mexicanen
    Vind ik leuk
    TheManager +451
    zondag 17 juni 2018 om 18:55
    Dat je ze het misgunt hoort een beetje bij de voetbalcultuur en de plagerijtjes, maar om ze na zoveel jaar nog moffen te noemen is echt wel laag en misplaatst. Wellicht bedoel je het allemaal niet zo maar laat het de volgende keer lekker achterwege en maak eens een goede grap over onze buren.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10856
    zondag 17 juni 2018 om 19:07
    Sie schaffen das nicht.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19725
    zondag 17 juni 2018 om 19:14
    Dus dat @TheManager.. Helemaal gelijk!
    Vind ik leuk
    FCT65 +2141
    zondag 17 juni 2018 om 19:30
    Respect,
    Vind ik leuk
    companen +1359
    zondag 17 juni 2018 om 19:31
    Wat lul je nou slap het zullen altijd moffen blijven! En we zullen het nooit vergeten.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 19:31]
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:42
    Zoals de landen waar Nederland de beest heeft uitgehangen dat ook maar nooit moeten vergeten?
    Vind ik leuk
    035 +5949
    zondag 17 juni 2018 om 20:34
    Deze begrijp ik even niet. Kun je dat uitleggen?
    Vind ik leuk
    Quareck +7206
    zondag 17 juni 2018 om 21:06
    Ik noem Indonesië, zuid Afrika, ik noem apartheid en ach kom, ik zet het woord volkerenmoord er ook nog even bij.
    Vind ik leuk
    035 +5949
    zondag 17 juni 2018 om 21:27
    Ik kan mij daar iets bij voorstellen Quareck
    Vind ik leuk
    Vp128 +686
    zondag 17 juni 2018 om 21:13
    Kijk onze vaderlandse geschiedenis anders even na....
    Vind ik leuk
    035 +5949
    zondag 17 juni 2018 om 21:28
    Ik heb een goede kennis vd geschiedenis. Was ook mijn beste vak op de midelbare school.
    Vind ik leuk
    Vp128 +686
    zondag 17 juni 2018 om 21:36
    Dan snap ik niet helemaal waarom je de eerste reactie van WHL niet snapte :)
    Vind ik leuk
    035 +5949
    zondag 17 juni 2018 om 21:41
    Jammer is dat WHL niet reageert want op die posting vroeg ik iets. Tenzij Quareck en WHL dezelfde personen zijn?????
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 21:39
    Zie @Quareck en top 'm nog even met slavernij.
    Vind ik leuk
    035 +5949
    zondag 17 juni 2018 om 21:44
    Wat is de link tussen Indonesie en slavernij?
    Vind ik leuk
    Quareck +7206
    zondag 17 juni 2018 om 21:47
    Zegt hij dat dan? Sorry dat mijn rijtje niet compleet wat, slavernij kon er ook nog bij, had ik uitbuiting al gezegd?
    Vind ik leuk
    035 +5949
    zondag 17 juni 2018 om 21:50
    zie reactie van 21:39. Of maak ik nu een denkfout??
    Er is geen sprake van slavernij in Indonesie. Wel van onderdrukking.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 21:52]
    Vind ik leuk
    Quareck +7206
    zondag 17 juni 2018 om 21:55
    Ik denk dat hij bedoelt dat Nederland zich ook schuldig heeft gemaakt aan slavernij, niet dat dat in Indonesië was..
    Vind ik leuk
    035 +5949
    zondag 17 juni 2018 om 22:10
    Apart is dat JIJ hierop reageert voor hem.:-)
    Vind ik leuk
    Quareck +7206
    zondag 17 juni 2018 om 22:13
    Nee hoor, jij stelt je vragen op een normale
    manier en dan geef ik mijn visie er op. Zoek mijn reacties maar terug, ik heb geen reden om meerdere accounts te hebben, ik geef altijd mijn mening, ik ben geen troll, ik schoffeer geen mensen die gewoon normaal doen, ik gebruik geen ziektes. Ik hoef me niet te verbergen..

    Daarbij zie ik net dat hij voor Ajax is, en daar wens ik niet mee geassocieerd te worden Haha.. al respecteer ik verder wel iedereen hoor :)
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 22:15]
    Vind ik leuk
    035 +5949
    zondag 17 juni 2018 om 22:19
    Sorry, maar ik wil op geen enkele manier suggereren dat jij meerdere accounts hebt.
    Vind ik leuk
    Quareck +7206
    zondag 17 juni 2018 om 22:22
    Ow ok, ik dacht dat omdat je eerder al zei “of het moet zijn dat jullie dezelfde persoon zijn” vandaar :) no hard feelings :)
    Vind ik leuk
    035 +5949
    zondag 17 juni 2018 om 22:24
    "Apart is dat JIJ hierop reageert voor hem.:-)"

    Dat is wat ik schreef. Prima zo Quareck. Geen rancune.
    Vind ik leuk
    Quareck +7206
    zondag 17 juni 2018 om 22:32
    Nee ik bedoel die reactie even daarvoor, toen vroeg je of wij dezelfde waren :)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:07
    @iedereen die het te ver vindt gaan: gewoon niet lezen!

    @035: Zal ik het dan eens duidelijk maken? Blijkbaar heb je een letterlijke toelichting nodig.

    Jij begint erover dat Duitsers "moffen" zijn "en we zullen het nooit vergeten."

    Persoonlijk vind ik dat een erg beperkte blik op de wereld. En dus probeerde ik je (wellicht iets té subtiel voor jou) duidelijk te maken dat de wereldgeschiedenis ook een aantal zwarte bladzijden kent waarbij Nederland een zeer negatieve rol heeft vertolkt. Quareck nam de moeite om even wat voorbeelden te noemen. Ik voegde er nog een aan toe. Jij, als kenner zou niet verrast moeten zijn ("Ik heb een goede kennis vd geschiedenis. Was ook mijn beste vak op de midelbare school")

    Wij vinden het prettig als die inktzwarte geschiedenis Nederland niet tot in het oneindige blijft achtervolgen. Hetzelfde mogen de Duitsers ook best verwachten van anderen. Sinds '40-'45 zijn er nieuwe generaties opgegroeid. Ik vind het schandalig om die nog altijd "moffen" te blijven noemen.

    En dat ik niet reageer? In tegenstelling tot anderen zit ik niet 24/7 op VP. Doe ook nog andere dingen met mijn leven.
    Vind ik leuk
    035 +5949
    maandag 18 juni 2018 om 18:59
    Na jouw 1e zin aan mij gestopt met lezen. Kun jij aangeven waar ik over moffen praat en dat wij dat nooit zullen vergeten.
    Ik gebruik dit soort woorden niet.

    Die opmerking is helemaal niet door mij gemaakt maar door companen om 19:31 uur. Ik heb het maar even voor jou opgezocht. Als dit jouw vertrekpunt is om op mij te reageren kan ik er dus helemaal niets mee. Volgende keer wat beter opletten graag.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 21:31]
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:14
    Dan bij deze mijn excuses. Heb ik de discussie gevoerd met de verkeerde persoon.


    ---> kruipt diep door het stof.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 14:15]
    Vind ik leuk
    035 +5949
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:10
    OK
    Vind ik leuk
    035 +5949
    zondag 17 juni 2018 om 22:14
    Jammer dat jij niet reageert WHL. Iets aanhalen is prima maar verder geen comentaar geven is minder.
    Vind ik leuk
    FCT65 +2141
    zondag 17 juni 2018 om 19:29
    Wij als “moffen” zijn er tenminste bij......Nederlander!
    Vind ik leuk
    pos +8793
    zondag 17 juni 2018 om 18:51
    Denk dat die Duitsers best een type als Sane konden gebruiken vandaag.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:55
    en waar was gundogan? Werner en Ozil COMPLEET onzichtbaar. Brandt tien keer beter dan Draxler aan de zijkant. Echt wat een waardeloze opstelling.
    Vind ik leuk
    Pec010 +2095
    zondag 17 juni 2018 om 18:51
    Dik terecht gewonnen! Duitsland nauwelijks kansen gehad, mooie pot!
    Vind ik leuk
    Thilo +2798
    zondag 17 juni 2018 om 18:52
    VAMOSSSSSSSSSS MEXICOOOO
    Vind ik leuk
    Gozert +2457
    zondag 17 juni 2018 om 18:52
    Heerlijk, kon me geen beter begin voorstellen voor Duitsland.
    Vind ik leuk
    TvdM +654
    zondag 17 juni 2018 om 18:52
    Vraag me af hoe deze wedstrijd was verlopen als Duitsland vanaf het begin had gevoetbald, in plaats van na 60 minuten.
    Vind ik leuk
    DrJ +1083
    zondag 17 juni 2018 om 18:57
    Ze konden voetballen, omdat Mexico terugliep. Mexico was met de 0-0 veel beter. Duitsland had veel de bal, maar deed er niks mee.
    Vind ik leuk
    TvdM +654
    zondag 17 juni 2018 om 18:58
    Mexico kon voetballen omdat Duitsland pas na een uur het veld betrad.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11778
    zondag 17 juni 2018 om 20:06
    Wat een flauwekul. Mexico was, zoals ik al had verwacht van de oud olympisch kampioen en wereldkampioen onder 19, superieur tov Duitsland. Lozano presenteert zich als wereldtopper. Goede coach, ex-speler Orsorio
    Vind ik leuk
    PinPelado +1846
    zondag 17 juni 2018 om 19:08
    Klinkt als Ajax ;)
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1992
    zondag 17 juni 2018 om 18:52
    Het zat Duitsland ook niet mee. Vreselijk irritant volk ook die Mexicanen. Hopelijk donderen die er alsnog uit.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:53
    Tobias?
    Is dat een limburgse naam?
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1992
    zondag 17 juni 2018 om 18:54
    Nee Italiaans
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:59
    Che nome particolare
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1992
    zondag 17 juni 2018 om 19:02
    Ja in deze tijd moet je toch uniek blijven
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:07
    Maar effe serieus.
    Mexico had toch gewoon met 3 of 4-1 moeten winnen?
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1992
    zondag 17 juni 2018 om 19:09
    Klopt. Duitsland was enorm zwak. Vooral veel ruimte gegeven aan Mexico waar ze dan vrij weinig tot niks mee deden. Score had misschien wel hoger moeten uitvallen. Maar het theatrale gedoe van Mexico trek ik niet zo goed. Duitsland heeft nog veel werk te doen om door te gaan.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:14
    Ik snap wat je zegt. Maar heb je ook vriend Muller gezien?
    Had toch wel een kaartje verdiend met alle schwalbes, wat toevalligerwijs een duits woord is
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1992
    zondag 17 juni 2018 om 19:16
    Klopt het was van beide kanten niet heel sportief. Kwam ook door een scheidsrechter die veel te veel toe liet. Vond die erg zwak fluiten. Ben wel benieuwd hoe Duitsland dit gaat oppakken.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11778
    zondag 17 juni 2018 om 20:30
    4 jaar geleden Robben tegen Marquez, dat was pas theater. Dus jouw haat tegen anderen is gevoed door een eenzijdig verwrongen wereldbeeld. Arm leven Tobias heb je.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1992
    zondag 17 juni 2018 om 20:35
    Hahaha dat was gewoon een 100 procent penalty. Zeker met VAR erbij als dat er zou zijn. De reactie van Mexicanen was pas walgelijk erop. Zelfs een gast die 4 jaar lang elke dag ging tweeten. Hoezo heb ik een verwrongen wereldbeeld dan? Normaal werd er vanuit Mexico niet gereageerd hoor. Wel grappig ook dat ik een van de weinigen ben die zijn voornaam gebruikt op dit forum en dat men gelijk denkt mij te kennen. Maar weetje we gaan gewoon het WK verder kijken en misschien boek ik eens een reisje naar Mexico. Kijken of het echt zo leuk is.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12066
    zondag 17 juni 2018 om 19:38
    Hey Tobias, ben je een zoon van Sjakie! !!!!
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1992
    zondag 17 juni 2018 om 20:14
    Nee hoezo? Als je een afwijkende mening hebt mag je tegenwoordig al niks meer zeggen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 20:17]
    Vind ik leuk
    Always PSV +12066
    zondag 17 juni 2018 om 20:24
    Omdat je de Mexicanen irritant vond en ze er uit mogen vliegen vind ik dat je de Mexicanen tekort doet. De eerste helft waren ze goed en je weet dat ze de tweede helft alles uit de kast halen om de overwinning over de streep te trekken. Dat doet elk team.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1992
    zondag 17 juni 2018 om 20:28
    Klopt het was ook verdiend maar ik hou gewoon niet van dat temperament/theater van Mexico maar ook van Brazilië. Vind het gewoon vervelende manier van spelen en winnen.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11778
    zondag 17 juni 2018 om 20:13
    Een volk over een kam scheren, Mexicanen die ik ken zijn prima mensen. En hopelijk worden ze wereldkampioen. Sparta R is trouwens wel eruit gedonderd. Haha
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1992
    zondag 17 juni 2018 om 20:16
    Haha leuke grap man! Echt super origineel ook! Mexicanen misdragen zich sinds het WK 2014 al walgelijk online, dan mag het gelukkig een klein deel zijn maar het is wel een hardnekkig deel. Vandaag ook weer theatraal gedrag de hele wedstrijd. Heb gewoon niks met deze mensen. Evenals met Brazilie/Argentinië.
    Vind ik leuk
    035 +5949
    zondag 17 juni 2018 om 20:47
    Wie jij kent hoeft niet een maatstaf te zijn. Velen hier op VP kennen mensen uit diverse landen waar zij ook goede ervaringen mee hebben. Wat is jouw punt? Ik heb 1 ervaring met Mexico en die is helemaal prima maar zegt niets over Mexico als geheel.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11778
    zondag 17 juni 2018 om 21:47
    Is geen maatstaf wie ik ken. Hij benoemt alleen het hele volk als irritant obv wat hij aan voetballers ziet, dat is kort door de bocht. Ik heb niets tegen welke bevolking dan ook, overal lopen pareltjes tussen.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:52
    Hele leuke wedstrijd, met een geweldige eindstand!
    Vind ik leuk
    Rodajc +15272
    zondag 17 juni 2018 om 18:52
    Genoten!
    Vind ik leuk
    Sanuk +3286
    zondag 17 juni 2018 om 18:52
    CL22 en CR7 de grote sterren van het wk 2018.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5623
    zondag 17 juni 2018 om 19:02
    Ik vind dat van Lozano bijna nog indrukwekkender. Die staat daar toch als matchwinner op het veld tegen de regerend wereldkampioen. Van iemand die bij het grote publiek nog nauwelijks bekend is. Dat is veel leuker om te zien dan wanneer Ronaldo Messi Neymar etc het doen, dat verwacht je.

    En je kan dat van Ronaldo ook nog redelijk in perspectief plaatsen.. een Penalty, een Lucky dankzij de Gea en toegegeven een prachtige vrije trap. Er zijn lastigste manieren om een hattrick te maken.


    Maar spelers als Lozano en bijvoorbeeld die Rus Golovin kan ik oprecht van genieten.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:53
    Lekkâh!!!!!
    Vind ik leuk
    NESAFCA +151
    zondag 17 juni 2018 om 18:53
    Oh ik heb genoten van deze pot heerlijk dit.

    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12874
    zondag 17 juni 2018 om 18:53
    Lekkere pot. Altijd leuk als de duitsers verliezen.
    Vind ik leuk
    TvdM +654
    zondag 17 juni 2018 om 18:53
    Goede scheidsrechters overigens. Eerste scheidsrechter dit WK die niet fluit voor de constante schwalbes en theaters van die Spaanse / Portugese spelers.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:56
    En direct geel geeft voor tijdrekken. Ook heel mooi om te zien. Daardoor bijna geen getijdrek (als dat een werkwoord is). Erg goed idd
    Vind ik leuk
    Butsbal +15266
    zondag 17 juni 2018 om 19:55
    Tijdgerek ?
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:56
    probably :p
    Vind ik leuk
    Butsbal +15266
    zondag 17 juni 2018 om 20:02
    Gerektijdt
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 20:07
    sowieso met dt
    Vind ik leuk
    035 +5949
    zondag 17 juni 2018 om 20:50
    ????
    Vind ik leuk
    035 +5949
    zondag 17 juni 2018 om 20:49
    Waar is er tijdgerek??
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:53
    Niet eerlijk bij Duitsland missen ze toch wel Younes :-)
    Vind ik leuk
    035 +5949
    zondag 17 juni 2018 om 20:50
    Dat is zeker. hahaha
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:54
    Ben benieuwd wie deze goed had voorspeld.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4394
    zondag 17 juni 2018 om 18:54
    Siuuuuuuuuuuuuu Lozano
    Vind ik leuk
    stratumseind +173070
    zondag 17 juni 2018 om 18:54
    354 miljoen is ie op te halen...


    en un kratje bier
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4394
    zondag 17 juni 2018 om 18:57
    Op links is hij 30 beter Cocu slaaagt erin om hem op de verkeerde positie te zetten.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173070
    zondag 17 juni 2018 om 18:59
    we zijn kampioen dus dat boeit me nu niks meer
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4394
    zondag 17 juni 2018 om 19:04
    Daar heb je gelijk ik Lozano graag op links..
    Vind ik leuk
    Wilex +1278
    zondag 17 juni 2018 om 19:59
    Een mooi bedrag die 354 miljoen, met al die constructies die er aan vast hangen moet er dan netto nog wel een 20 miljoen overschieten voor fc de gemeente. Oh ja en laat het wel een kratje Mexicaanse Corona s zijn, als ze met dat goedkope Brabantse bavaria aankomen kunnen ze die flessen net zo goed vol zeiken, verschil proef je niet.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173070
    zondag 17 juni 2018 om 20:00
    maar verder ziet je leven er wel leuk uit?
    Vind ik leuk
    Wilex +1278
    zondag 17 juni 2018 om 20:17
    Prima net een goeie pot voetbal gezien, daar word ik altijd vrolijk van.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173070
    zondag 17 juni 2018 om 20:18
    anders ik wel
    Vind ik leuk
    035 +5949
    zondag 17 juni 2018 om 20:55
    Probeer eens een Brandbiertje.............
    Vind ik leuk
    035 +5949
    zondag 17 juni 2018 om 20:51
    De Pesestas zijn al weg Straatje
    Vind ik leuk
    stratumseind +173070
    zondag 17 juni 2018 om 20:52
    ik had al zoiets mee gekregen inderdaad.....
    Vind ik leuk
    2cents +56833
    zondag 17 juni 2018 om 18:55
    Duits gatenkaas geweldig blootgelegd door de zeer goed counterende Mexicanen. Enige smetje is dat ze vergaten nog meer te scoren.
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2092
    zondag 17 juni 2018 om 20:02
    Geweldige eerste helft maar hoe de Mexicanen de 2e helft speelden was gewoon bijna vernederend voor de Duitsers. Zoiets van "kom maar op", lukt toch niet. Prachtig om te zien. Pas in het laatste kwart met alles of niets had Duitsland uitzicht op een goal, maar de counters waren stuk voor stuk gevaarlijker.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:55
    Gefeliciteerd mexico en psv natuurlijk die de miljoenen alvast tegemoet kunnen zien met lozana!.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:55
    Dit WK plaatst wel wat dingen in perspectief. Ajax' Ziyech blijkt maar een overgewaardeerd flutspelertje dat het niet waar kan maken tegen nota bene Iran. PSV's Lozano maakt het verschil tegen de regerend wereldkampioen.

    Tjah.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 18:55]
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:55
    Knap gedaan Mexico, met een beetje meer rust en niet zo gehaast schieten zat er zelfs meer in dan die 1-0
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:55
    Wat een vechtlust en klasse, respect!

    Al had Mexico natuurlijk 3/4 goals meer KUNNEN maken.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 18:56]
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5623
    zondag 17 juni 2018 om 18:56
    Dat was de 2e heerlijke pot, en eerste stunt tijdens deze poulefase. Dat is al meer dan er doorgaans in de poule fase gebeurd.
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2092
    zondag 17 juni 2018 om 18:56
    Dik verdiend hoor. 8e finale Brazilië - Duitsland dichtbij :-)
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5623
    zondag 17 juni 2018 om 18:58
    Dat zou werelds zijn!
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1954
    zondag 17 juni 2018 om 18:56
    Wat een heerlijke stunt! Genoten van hoe die Mexicanen hebben gevochten en zich voor elke bal gooiden. Had ik niet verwacht na de hele soap met die paar hoertjes in de voorbereiding.

    En volgende keer vooral Sané weer thuis laten Löw.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:58
    Ze moeten dus blijkbaar die hoertjes vaker langssturen Antonio haha
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1954
    zondag 17 juni 2018 om 19:03
    Nog 3 keer de Mexicaanse spelers een grote groep Russische escorts helemaal uit elkaar laten trekken en we kunnen één van de kwartfinalisten alvast invullen!
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2092
    zondag 17 juni 2018 om 19:06
    Ook met Sané hadden ze dit niet gewonnen. Het probleem ligt in het centrale middenveld, te statisch en te weinig loopvermogen. Daar vielen steeds de gaten. Maar durft Löw juist dáár in te grijpen? Müller en Özil ook zwaar onder de maat. Draxler en Werner eveneens onzichtbaar.

    Duitsland heeft grote problemen. 8e finale tegen Brazilië lonkt ;-)
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1954
    zondag 17 juni 2018 om 19:17
    Daar heb je dan helemaal gelijk in! Ik doelde dan meer op de aanvallende opties die je met Sané zou hebben. Als je echter verdedigend zoveel weggeeft door precies de problemen die je aangeeft dan houdt het ook met hem snel op.

    Kan me heel goed voorstellen dat ze zich echt zorgen maken om die scenario. Die 7-1 was hartstikke leuk de vorige keer, maar Brazilië is daardoor echt zwaar op jacht naar sportieve wraak.
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2092
    zondag 17 juni 2018 om 19:52
    Als ze tegen Brazilië net zoveel ruimte weggeven kan het zomaar weer 7-1 worden. Maar dan andersom.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173070
    zondag 17 juni 2018 om 18:58
    Een paar chicks meer in het mexicaanse zwembadje vanavond
    Vind ik leuk
    Mo +11702
    zondag 17 juni 2018 om 18:58
    Ik moet zeggen dat ik er behoorlijk naast zat. Heb een geweldige wedstrijd gezien met een vechtend Mexico
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:58
    Wat een mooie tekst"PSV ster Hirving Lozano knalt in de eerste helft de winnende binnen"dan doet ie het toch maar ff tegen de weltmeister, gelukkig heeft hij een langdurig contract bij PSV.
    Vind ik leuk
    HansVites +5033
    zondag 17 juni 2018 om 18:58
    Tot nu toe de meest irritante ploeg gezien wat een stelletje slechte acteurs die Mexicanen, continue bezig met gezeur bij de scheidsrechter stelletje duikelaars typisch Zuid-Amerikaans voetbal, hopelijk vliegen ze er snel uit
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:09
    Maar deze overwinning pak je ze niet meer af en ik vond Duitsland nou niet bepaald overtuigen,jij wel?
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 19:10]
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5862
    zondag 17 juni 2018 om 18:59
    Laat iedereen ophouden over die miljoenen. Wees gewoon trots op Lozano. Fantastische prestatie van deze jongen.
    Vind ik leuk
    Sunil010 +225
    zondag 17 juni 2018 om 18:59
    Kijk dit zijn de jongens die toe zijn aan een volgende stap...

    Ipv Kluivertje, Te Ligt en zo'n Frenkie de jong!

    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 18:59]
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1529
    zondag 17 juni 2018 om 19:01
    Kan niet anders zeggen dan dat de overwinning DIK en dik verdiend is.
    Duitsland viel echt tegen.

    Weer enkele grijze lokken erbij van ergernis
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:08
    Boateng ook
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1529
    zondag 17 juni 2018 om 19:13
    omg die Gast haalde ook het bloed onder mijn nagels vandaan,maar het meest rampzalig was die Hummels

    En voorin heb je meer van hetzelfde met Draxler,Ozil,Muller

    Dat loopt maar en dat loopt maar en ondertussen gebeurd er niets.

    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:24
    En dan te bedenken dat hij Leroy Sané thuis laat,dat vind ik nog steeds onbegrijpelijk.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1529
    zondag 17 juni 2018 om 19:47
    Misschien moet Löw maar weer eens aan zijn klokkenspel krabben.

    Misschien brengt dat geluk
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18917
    zondag 17 juni 2018 om 19:02
    Tot op de laatste minuut spannend.
    Die Mexicanen hebben er echt voor geknokt.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4428
    zondag 17 juni 2018 om 19:06
    Duitsland vond het toch zo leuk dat wij niet naar het wk gingen. Is dit dan leedvermaak?
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:06
    Zijn er nog mensen hier die durven te zeggen dat Lozano nooit belangrijke doelpunten maakt? Alsjeblieft!
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:06
    Jammer, Duitsland was vele malen beter.
    Vind ik leuk
    Savicevic +426
    zondag 17 juni 2018 om 19:12
    Nogmaals..je hebt 0,0 kijk op voetbal. Als Mexico de counters beter had uitgespeeld was het 4-0 geworden. Duitsland speelde vooral de 2e helft dominant maar creëerde bar weinig
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:22
    Zat je grote FopNeus weer voor jouw ogen?
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 22:13
    Je ogen zitten zeker achter je ballen
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1529
    zondag 17 juni 2018 om 19:06
    Eindelijk na Spanje/Portugal weer eens een leuke pot voetbal.
    Vind ik leuk
    VamosPSV +65
    zondag 17 juni 2018 om 19:09
    Heeeeerlijk, alleen al de passie van de Mexicanen bij het volkslied was geweldig. Moeten we in Nederland ook doen
    Vind ik leuk
    HJR +8000
    zondag 17 juni 2018 om 19:21
    Nee dat kan niet, want dan is het nep volgens de Nederlanders ;). (Weghorst)
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1529
    zondag 17 juni 2018 om 19:46
    Wij hebben nou niet bepaald een volkslied waarbij je passie aanwakkert...

    Portugal,Frankrijk,Italie dat zijn pas volksliederen.
    Dat komt vanuit hun tenen
    Vind ik leuk
    VamosPSV +65
    zondag 17 juni 2018 om 19:50
    Ja bij Italië, prachtig hoe Buffon en Chiellini meeschreeuwen. Frankrijk heeft allemaal nep Fransen dus daar heb je het toch wat minder.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:10
    Duitsland moet nog gaan presteren. Anders wordt de volgende ronde nog moeilijk. Mexico speelde sterk. Erg geconcentreerd en veel passie
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:10
    Lekker gedaan Mexico ! Moet wel zeggen dat ik die wissel niet begreep. Lozano eruit op moment dat Duitsland druk gaat zetten met zijn snelheid en de ruimte die er was had ie er nog wel 1 kunnen maken denk ik.
    Vind ik leuk
    Eltigras +46
    zondag 17 juni 2018 om 19:16
    Het was gewoon treurig hiero in mijn duitse hotel. Ik als hollander was het meest aan het motiveren. Als er een ploeg verdiende te winnen dan was het mexico. Duitsland speelde in de eerste helft met veel te veel angst en dan komt in de tweede helft eindelijk een beetje actie maar tot aan de laatste vijf minuten leek de mogelijkheid op 2-0 groter dan de gelijkmaker.
    Vind ik leuk
    derksen +8883
    zondag 17 juni 2018 om 19:19
    Nou sta iknogal bekend hier op VP om mijn meester voorspellingen en ik zit er zelden naast
    Maare gelukkig waren de psv ers en ex psv ers niet scherp en was het zo slecht hoe lozano en guardado met balbezit omgingen want anders had Mexico met 6-0 gewonnen
    Die Duitsers in counter helemaal maar dan ook helemaal finaal weggetikt lol
    Vind ik leuk
    Vp128 +686
    zondag 17 juni 2018 om 19:37
    Haha drink er nog een paar, azijnzeiker.
    Vind ik leuk
    HJR +8000
    zondag 17 juni 2018 om 19:20
    Uitstekend gedaan van Mexico en goeie goal van Lozano.
    Wel apart na 1 wedstrijd dat Lozano en Ronaldo geweldig zijn en Messi en Jorgensen er niks van kunnen :). Iets met kortzichtig, of gekleurde bril :)
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3191
    zondag 17 juni 2018 om 19:22
    Duitsland heeft er wel een record bij. Ze waren met meer dan 10.000 man in Moskou en dat is toch mooi 42 km verder dan tijdens de 2de WO.
    Vind ik leuk
    derksen +8883
    zondag 17 juni 2018 om 19:28
    Ahahahahhaah
    Ahahahahhaah
    Die is gewoon leuk
    Iets ongepast maar wel leuk
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2295
    zondag 17 juni 2018 om 19:23
    Lekker voor die duisters moeten ze maar geen grappen maken dat wij er niet bij zijn , net als de Belgen lekker onderuit gaan morgen en hart ook
    Vind ik leuk
    rober2704 +803
    zondag 17 juni 2018 om 19:26
    Die Mexicaanse spelers plonzen straks van geluk weer in het zwembad. Als beloning plonzen die die dames van goede zeden er ook weer bij. Wordt dan weer een dolle duikavond.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:32
    Verdienste van 2 psvers mijn club.maar vrees wel dat we opzoek moeten. Naar een ándere spits .psv moet keihard zijn. Tussen de 80 en 100 mil
    Vind ik leuk
    14forever +8593
    zondag 17 juni 2018 om 19:35
    Guardado speelde een wereldpot.
    Lozano speelde middelmatig. Buiten zijn doelpunt om en een geblokt schot in het begin.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 20:04
    linksback 31,
    Als PSV keihard is speelt Lozano nog even in Eindhoven.
    Verkopen is gewoon zwak.
    Vind ik leuk
    14forever +8593
    zondag 17 juni 2018 om 19:32
    Yaaaaaa ganamos!!!
    Maar wat speelde ze die counters slecht uit zeg. Met een.beetje meer overzicht win je deze wedstrijd met 3,4-0.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:37
    Ohne Holland zur WM! (Bald) Ohne Deutschland bei der WM= Wer zuletzt lacht, lacht am besten!
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5294
    zondag 17 juni 2018 om 19:40
    Mijn poule is helemaal naar de klote.
    Hopenlijk verdient PSV nog aan deze uitslag.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11778
    zondag 17 juni 2018 om 19:48
    Lullig.voor tikkietoe, maar heerlijk voor het toernooi, Viva Mexico
    Vind ik leuk
    Hupfean +4151
    zondag 17 juni 2018 om 19:40
    Duitsland gaat ook niet ver komen. Verdedigend zeer zwak. Ze kunnen wel een ploeg onder druk zetten maar hebben geen scorend vermogen. Ik denk dat de kwartfinales hun eindstation is als ze zo blijven spelen. Mexico kan zomaar tot de kanshebbers behoren mits ze hun kansen in de omschakeling wel afmaken. Het had zomaar 0-4 kunnen/moeten zijn.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11778
    zondag 17 juni 2018 om 19:45
    Klasse Mexico, hadden in 1e helft obv spel op 0-2 / 0-3 moeten staan en in 2e helft obv kansen op 0-4. Lozano wereldster.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:46
    Dadelijk genieten van super briljantje neres uit 020
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9611
    zondag 17 juni 2018 om 19:55
    Hoppa CHUCKY THA BOMB !
    Vind ik leuk
    glenn +1022
    zondag 17 juni 2018 om 19:56
    Chucky is een prachtspeler waar je naar de matchen voor komt zien, vind eerlijk gezegd dat PSV al goed geboerd heeft de laatste jaren in Mexico.
    Vind ik leuk
    NESAFCA +151
    zondag 17 juni 2018 om 20:27
    Wel een redelijk verschil van leeftijd

    Lozano - fdj dolberg eriksen. Doe jij maar eerst beter je huiswerk.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 20:54
    Gaan gewoon winnen! Helaas maar 100%
    Vind ik leuk
    alaaf +1346