Je denkt gelijk het ergste, zeker na wat er met Abdelhak Nouri is gebeurd

    "Je denkt gelijk het ergste, zeker na wat er met Abdelhak Nouri is gebeurd"

    zondag 17 juni 2018 om 19:14

    Sofyan Amrabat schrok zich vrijdag rot toen zijn oudere broer Nordin tijdens het WK-duel tussen Marokko en Iran (0-1) verkeerd terecht kwam op het veld. Amrabat was even bang dat het hélemaal mis was. 

    Amrabat kreeg een beuk van Vahid Amiri en viel daarna hard met zijn gezicht op de grond. Minutenlang was hij groggy. Inmiddels is bekend dat de routinier van Watford een hersenschudding opliep bij het incident. Op de Marokkaanse bank maakte zijn jonge broer Sofyan zich zorgen.

    "Het is een harde klap geweest. Het was schrikken. Je denkt gelijk het ergste, zeker na wat er met Abdelhak Nouri is gebeurd", zegt de Feyenoorder in gesprek met de NOS

    Na een check in het ziekenhuis mocht Amrabat snel terugkeren in het kamp van Marokko. De aanstaande clash met Portugal (woensdag 14.00 uur) gaat sowieso aan de neus van Amrabat voorbij.

    Check ook: Nare beelden: oud-PSV'er Amrabat botst en is volledig van de wereld

    Poll

    Is Marokko nu al kansloos op het WK?

    (3342 stemmen)

    Plaats een reactie

    VamosPSV +66
    zondag 17 juni 2018 om 19:17
    Zucht
    Vind ik leuk
    PRICE +32768
    zondag 17 juni 2018 om 19:24
    Amrabat was ff out,maar bewoog wel
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 20:08
    Reageren als eerst om dan voor deze lezers de woorden “zucht” in te typen. En terwijl je dat typte zweette je als een gek, vrezend en zuchtend dat iemand je voor is met een reactie. Daarna snel pagina verversen om te checken of je missie is geslaagd. Om dan weer een “zucht” van opluchting te maken.
    Wat een vermoeiend leven heb jij.
    Vind ik leuk
    VamosPSV +66
    zondag 17 juni 2018 om 20:50
    Het boeit me geen ene flikker of ik eerste was, ookal was ik 938ste het boeit me geen flikker. Ik reageer zucht omdat overal dat Nouri gedoe weer wordt herhaald. Dit had niks met Nouri te maken en was een domme vergelijking, vandaar zucht. En jij Mister Internetheld36 moet maar weer is aan de pil want je reageert aardig ongesteld.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 21:03
    Blijf adem halen (zuchten is ook goed)
    Vind ik leuk
    VamosPSV +66
    zondag 17 juni 2018 om 21:37
    Stoer man.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27225
    maandag 18 juni 2018 om 12:46
    Amrabat moest er nu eenmaal aan denken. Daar kan hij ook weinig aan doen.
    Vind ik leuk
    TheLobster +1500
    zondag 17 juni 2018 om 19:18
    Gaat het nou om Nordin in het verhaal of om Amrabat of om Soufyan? Beetje wazig geschreven.
    Vind ik leuk
    Pec010 +1934
    zondag 17 juni 2018 om 19:19
    Sofyan Amrabat was bezorg om Nordin Amrabat.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5238
    zondag 17 juni 2018 om 19:19
    Is toch in niets vergelijkbaar. Het enige raakvlak is dat ze beiden Marokkaanse ouders hebben en voetballen.
    Vind ik leuk
    Pec010 +1934
    zondag 17 juni 2018 om 19:20
    Hij schrok doordat hij slecht neer kwam en niet goed bij kennis was. Lijkt me logisch toch?
    Vind ik leuk
    HupHolland +1962
    zondag 17 juni 2018 om 19:24
    Wat heeft dat met Nouri te maken?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5238
    zondag 17 juni 2018 om 19:26
    Je denkt toch niet elke keer als je groggy gaat aan dat je in coma ligt en daar blijvende hersenschade aan overhoudt? Toen ik hem zag zitten tijdens Marokko - Iran had ik niet het idee dat hij nooit meer zou kunnen voetballen.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:54
    Sjonge jonge ben jij nou zo dom of speel je het? Hoop het laatste voor je.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5238
    zondag 17 juni 2018 om 20:25
    Wat wil je zeggen jongen?
    Gooi het er maar uit. Neem gerust je tijd als de zenuwen je parten spelen. Het valt niet mee met al diue vreemden om je heen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27225
    maandag 18 juni 2018 om 12:47
    Ik denk dat het laat zien hoeveel impact het heeft gehad op Amrabat, want kennelijk schoot het wel door zijn hoofd.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5238
    maandag 18 juni 2018 om 13:17
    Het is iets als een maagbloeding met buikpijn vergelijken. Amrabat voelde zich wat licht in het hoofd. Dat heeft toch elke speler weleens na een kopduel of als ie verkeerd terechtkomt. Hij is geen seconde out gegaan alleen een paar seconde verward. Dat van Appie was foute boel. Dat zag je gelijk. Gebeurde ook zonder bal in de buurt.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27225
    maandag 18 juni 2018 om 14:27
    Ik wil niet zeggen dat ik Amrabat een goede dokter vind, of zijn diagnose heel sterk.

    Alleen kennelijk is de impact van die gebeurtenis groot genoeg om hem er nu aan te herinneren
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5238
    maandag 18 juni 2018 om 15:23
    Kennelijk is het zijn aard.

    Er zijn ook mensen die bij hun huisarts komen met een griepje en die zijn er heilig van overtuigd dat ze ebola onder de leden hebben.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27225
    maandag 18 juni 2018 om 15:28
    Ik denk dat het gewoon heel veel impact heeft gehad.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5238
    maandag 18 juni 2018 om 16:21
    Dat zonder twijfel.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1962
    zondag 17 juni 2018 om 19:24
    Inderdaad, ik vind het ook een hele domme reactie. Hij was niet eens bij het incident van Nouri aanwezig en als Nouri niet toevallig Marokkaans had geweest, dan had Amrabat heel anders gereageerd.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 20:11
    Doe eens een IQ test. Misschien wordt je nog afgekeurd.

    Ben je zo dom. Nouri is een voorbeeld dat ook een gezonde sporter een levensgevaarlijke incident op het veld kan oplopen.

    Klaar en meer niet.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5238
    zondag 17 juni 2018 om 20:28
    Als je het niet begrijpt moet je ook niet reageren, Jozef. #manmanman
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 20:47
    Moet jij zeggen! Kijk eens verder dan je neus lang is.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5238
    zondag 17 juni 2018 om 20:49
    *Gaap*

    Je bent af, Smurf.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1962
    maandag 18 juni 2018 om 22:34
    Dus bij het incident met Kvist dacht jij ook gelijk aan Nouri?

    Het ene heeft gewoon geheel niks met het andere te maken, of denk jij ook bij elk ski incident gelijk aan Schumacher?

    Bij Nouri was geen sprake van een levensgevaarlijk incident op het veld, Jij zegt dat Nouri een gezonde sporter was, maar dat klopt dus niet helemaal.

    Dit heeft trouwens niks te maken met IQ. Je hoeft niet geleerd te hebben om dit te snappen.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:20
    Wat een massieve overreactie!

    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 19:29]
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11783
    zondag 17 juni 2018 om 19:29
    En wat als jou broer half levenloos op de grond ligt? Dan gaat er bij jou toch ook een gedachte door je hoofd "dit kan wel is helemaal mis zijn". Zucht, sommige mensen.....
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:31
    In zijn geheel niet na een doorsnee voorvalletje en ik zou al zeker niet de associatie maken met iemand die destijds een hartstilstand kreeg en waar nu zo goed als geen leven meer in zit.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 19:31]
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5287
    zondag 17 juni 2018 om 19:27
    Goeie poll, alsof Marokko ooit kansrijk was op dit WK
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 19:27]
    Vind ik leuk
    NvC +3251
    zondag 17 juni 2018 om 19:30
    Ze hebben nog een kans hoor. Een mini-kans maar nog. ;)
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:34
    Passende poll vooral...bij dit artikel...
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:27
    Soufiane Amrabat past niet in Marokkaanse ploeg. Tóen hij mocht invallen heeft die niks bijzonders laten zien. En hij moet leren om zich niet te gaan schrikken als een wijf. En niet te veel denken aan nouri. Hij moet zich concentreren op voetbal




    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5287
    zondag 17 juni 2018 om 19:28
    BREAKING: Hersens bij Nordin Amrabat ontdekt
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:33
    Laffing out laut!
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1304
    zondag 17 juni 2018 om 19:32
    Ik snap de link niet tussen op je bek gaan en Nouri niet helemaal maargoed. Gaan ze nu na elke schwalbe hier interessant over doen.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5238
    zondag 17 juni 2018 om 20:29
    Juistem!
    Vind ik leuk
    NvC +3251
    zondag 17 juni 2018 om 19:34
    Volgens mij zegt ie gewoon dat hij meteen dacht aan het ergste omdat er ineens uit het niets een hele leven verandert kan worden. Snap wel dat je zo zou denken als het je broer is, gelukkig maar een hersenschudding.
    Vind ik leuk
    HansVites +4606
    zondag 17 juni 2018 om 19:38
    Ik snap ook niet wat het met Nouri te maken heeft, ik wordt een beetje Nouri moe, ja het is kloten voor Nouri en dit gun je ook niemand en maar roepen dat het Gods wil is, maar er zijn meer mensen die zulke dingen treffen kinderen van 10 jaar met leukemie bijvoorbeeld, maar omdat dit toevallig een voetballer is lees je nu al een jaar lang daarover.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:42
    Ohhhhh
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11969
    zondag 17 juni 2018 om 19:50
    Ja, want Nouri kreeg ook een beuk...
    Vind ik leuk
    Koeroe +12506
    zondag 17 juni 2018 om 19:57
    Wat is er met nouri dan?
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:59
    Die dokter stond hem gewoon in zijn gezicht te slaan, terwijl hij helemaal stond te tollen, wat een idioot die kerel!
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 20:11
    Mijn dochter stootte vanmiddag haar teen. Ik dacht gelijk aan nouri.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Je denkt gelijk het ergste, zeker na wat er met Abdelhak Nouri is gebeurd"