Spaans bericht: Hateboer dient vertrekwens in en aast op Champions League

    Spaans bericht: Hateboer dient vertrekwens in en aast op Champions League

    zondag 15 juli 2018 om 16:29

    Het Spaanse medium Deporte Valenciano schrijft dat Hans Hateboer een transferverzoek heeft ingediend bij Atalanta Bergamo. Hij wil graag vertrekken naar Valencia.

    Vorige week meldde Voetbal International dat Hateboer met Valencia de Champions League in kan. Deporte Valenciano meldt nu dat de rechtsback van het Nederlands elftal een vertrekwens heeft ingediend en erop hoopt dat Atalanta niet voor een transfer gaat liggen. Hateboer krijgt een kans om in de Champions League actief te zijn en wil die niet laten schieten. Vraag is of Atalanta bereid is om mee te werken aan een transfer. VI meldde vorige week van niet.

    Deporte Valenciano schrijft dat Atalanta pas na wil denken aan een vertrek als Valencia met een bod van minstens tien miljoen euro over de brug komt. Volgens VI deed Valencia een miljoenenbod, maar of dat bod in de buurt kwam van de vraagprijs van Atalanta is niet duidelijk.

    Deze zomer wordt Hateboer in verband gebracht met diverse clubs. Borussia Dortmund zou in hem een nieuwe rechtsback zien en ook AC Milan is genoemd.

    Plaats een reactie

    Dezeun +3314
    zondag 15 juli 2018 om 16:29
    Zou mooi stap voor hem zijn
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:30
    Heh? Vanwaar die aandacht voor hem? Zo goed is hij niet toch of..?
    Vind ik leuk
    Hans Worst +728
    zondag 15 juli 2018 om 16:34
    Jawel. T vreemde is dat in NL niemand t aandurfde,maar wel onbekende buitenlanders haalt....
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:34
    Ben benieuwd hoe die het gat doen mocht hij de stap maken, leuk voor nlse voetbal dan!
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:43
    Kun je na gaan hoe hoog het niveau in de eredivisie is ;)
    Vind ik leuk
    Adje80 +6756
    zondag 15 juli 2018 om 18:47
    Nou als je zag hoe zwak hij speelde bij oranje..
    Vind ik leuk
    Jahike +177
    zondag 15 juli 2018 om 19:11
    Hij paste zich gewoon aan aan het niveau.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:36
    In het Nederlands elftal niet nee, in Italië doet hij het opvallend goed! Hij heeft zeker bepaalde kwaliteiten
    Vind ik leuk
    G.Kopf +890
    zondag 15 juli 2018 om 16:57
    Tegen Engeland vond ik hem best goed, verder niet zien spelen eigenlijk. Maar Valencia zal hem niet voor niets willen.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:35
    Gaat snel met Hans, toch wel een beetje trost dat deze jongen het nog zo ver schopt.
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +14342
    zondag 15 juli 2018 om 16:38
    Ik ben ook trost op jou!
    Vind ik leuk
    Obl93 +2001
    zondag 15 juli 2018 om 16:40
    Hopelijk staat hij snel weer trost in het Nederlands elftal.
    Vind ik leuk
    RedNas +3356
    zondag 15 juli 2018 om 16:44
    De laatste keer dat ik trost was jatte iemand mijn fiest.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2001
    zondag 15 juli 2018 om 18:17
    Ik had dat toen ik door een weps gestoken werdt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zondag 15 juli 2018 om 16:40
    Grootsheidswaanzin. Je bent godver net een jaartje in Italië aan de slag.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:44
    Anderhalf jaar en vrijwel alles gespeeld ook in de Europa league en maakte redelijke indruk kan ook snel gaan tegenwoordig eh ;p.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zondag 15 juli 2018 om 16:45
    Anderhalf jaar dan, in ieder geval nog geeneens twee jaar. Maar ik denk dat hij beter bij Atalanta kan blijven. Italië past gewoon, Spanje gaat het bankie worden.
    Vind ik leuk
    Jahike +177
    zondag 15 juli 2018 om 19:13
    Grootheidswaanzin van wie? Hij heeft echt Valencia niet zelf gebeld!
    Vind ik leuk
    Teo Smith +26658
    zondag 15 juli 2018 om 17:00
    Zou ik ook willen. Prachtige stap voor hem.
    Vind ik leuk
    Der Monarch +1855
    zondag 15 juli 2018 om 17:09
    Leuk voor Hateboertje.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 19:01
    Wat Hateboer doet er niet toe als Valencia niet over de brug de brug komt. Er is een andere mogelijkheid om de overstap te bewerkstelligen, aantonen dat jij getekend hebt onder dwang of met een waas van verstandsverbijstering.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Spaans bericht: Hateboer dient vertrekwens in en aast op Champions League