Groningen heeft nieuws: contract aanvaller met twee seizoenen verlengd

    Groningen heeft nieuws: contract aanvaller met twee seizoenen verlengd

    Gepubliceerd: maandag 16 juli 2018 om 12:25ma 16-07-2018 om 12:25

    FC Groningen heeft overeenstemming bereikt met Ajdin Hrustic over de verlenging van zijn contract. De Australische aanvaller ligt nu tot medio 2021 vast.

    Dat heeft de Trots van het Noorden bekendgemaakt via de officiële kanalen. Hrustic maakte in juli 2015 de overstap van Schalke 04 onder-19 naar Groningen. Inmiddels heeft de aanvaller 23 eredivisiewedstrijden op zijn naam, waarin Hrustic tot zeven goals en vier assists kwam.

    De vorige verbintenis van de 22-jarige Australiër liep nog tot medio 2019. Vorig jaar lichtte Groningen namelijk een optie in het contract van Hrustic, waardoor hij een jaar langer aan de club verbonden bleef. Ook de komende drie jaar staat de Australiër bij Groningen onder contract.

    Eerder maandag werd bekend dat Groningen zich heeft versterkt met Jeffrey Chabot. Hij komt over van Sparta Rotterdam en gaat in Groningen rugnummer 24 dragen.

    Plaats een reactie

    maandag 16 juli 2018 om 12:34
    Top!!.... eindelijk een talent die eens keer wat langer blijft in de ED
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 12:57
    net zoals jij, jij hebt ook twee grote talenten toch?! :p
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 13:10
    2 heerlijke talenten die mannen langer aan mij binden ;-P

    ....als ik da tenminste wil na 1 nacht
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 13:13
    Snap ik, deze talenten zijn ook benoemenswaardig. Zou er persoonlijk ook wel raad mee weten haha:p
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 14:05
    dus eigenlijk ben je ook een soort scout?! op zoek naar mannen met een goed balgevoel:P
    Vind ik leuk
    Farmer +12744
    maandag 16 juli 2018 om 15:10
    Je lijkt me geen type-veldspeler iig.. meer een keepertje die het liefst stévig op de lat zit.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 13:03
    sorrie die was wel heel slecht haha:p maja wat wil je met zo'n naam ;)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 13:09
    Ik kan het/je makkelijk hebben
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 13:10
    Haha ben wel blij met je politiek correcte antwoord van dat je mij/het kan hebben, mocht ik genderneutraal zijn enzo.
    Vind ik leuk
    henkmeijer +3234
    maandag 16 juli 2018 om 12:40
    Blijft goed nieuws binnenkomen. We kunnen weleens positief gaan verrassen dit seizoen :D
    Vind ik leuk
    Rodajc +15773
    maandag 16 juli 2018 om 15:56
    Goede speler voor Groningen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:57
    Dit gaat het seizoen van Hrustic worden. In de schaduw van Doan gewoon +10 goals maken. Was bij Schalke niet voor niks 1 van de grootste talenten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws