Drukte bij Cocu en co: Fenerbahçe presenteert alsnog drie 'last minute'-aanwinsten

    Drukte bij Cocu en co: Fenerbahçe presenteert alsnog drie 'last minute'-aanwinsten

    vrijdag 14 september 2018 om 00:08

    Het Fenerbahçe van trainer Phillip Cocu heeft donderdagmiddag drie van de zes 'last minute' versterkingen gepresenteerd. De Braziliaan Jailson, de in Frankrijk geboren Algerijn Yassine Benzia en de Turk Harun Tekin poseerden, twee weken na het zetten van hun handtekening, met het shirt van hun nieuwe club.

    Jailson komt over van Gremio. De 23-jarige controlerende middenvelder kostte Fenerbahçe vier miljoen euro en heeft een contract tot medio 2022 ondertekend. Aanvallende middenvelder Benzia wordt gehuurd van LOSC Lille, maar Fener heeft een optie tot koop bedongen. De 29-jarige doelman Tekin tenslotte is voor 2,5 miljoen opgehaald bij Bursaspor en moet onder de lat de strijd aangaan met clubicoon Volkan Demirel en de Kameroener Carlos Kameni.

    Ook de Zwitser Michael Frey, de Mexicaan Diego Reyes en de in Duitsland geboren Turk Tolga Cigerci kwamen de gelederen van Cocu in de laatste dagen van de transferperiode versterken. De van PSV overgekomen trainer heeft in totaal elf versterkingen binnengehaald, onder wie voormalig NEC-talent Ferdi Kadioglu. Zij moeten er mede voor zorgen dat Fenerbahçe zich herstelt van de matige competitiestart: de grootmacht uit Istanbul won slechts één van zijn eerste vier competitiewedstrijden en staat op een teleurstellende dertiende plek in de Süper Lig.

    Lees meer over:Süper LigFenerbahce

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 00:12
    Gelukkig zijn er nog clubs die geen paniek aankopen doen
    Vind ik leuk
    Choppa +325
    vrijdag 14 september 2018 om 00:13
    Veel succes cocu
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 00:22
    Wat ene held is Cocu. Wij uit het warme Brabant wensen Cocu veel succes.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4055
    vrijdag 14 september 2018 om 00:26
    Zei ik daarvoor al dat het een slechte keuze vond om voor Turkije te kiezen een land met andere cultuur taal en slangenkuil had hij zich nooit in moeten mengen. Nou krijgt zijn trainerschap een deuk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 00:28
    Ik geef je een ‘like’ vanwege jouw naam en jouw prachtige profiel foto 😂
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1197
    vrijdag 14 september 2018 om 21:43
    11 spelers kopen als je trainer wordt van een Turkse Topclub waar je ook maar 11 spelers op mag stellen?
    Einde Cocu.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14426
    vrijdag 14 september 2018 om 10:10
    Koopcoach.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4749
    vrijdag 14 september 2018 om 01:29
    Ik ben heel benieuwd of Cocu dit vreemdelingenlegioen aan het voetballen krijgt. Hoeveel nationaliteiten heeft hij wel niet in zijn team ?
    Dat zootje ongeregeld van afdankertjes van andere clubs gaat Cocu de kop kosten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:01
    14 verschillende 'UEFA-nationaliteiten', net zoveel als Ajax en slechts 2 meer dan PSV.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17790
    vrijdag 14 september 2018 om 05:38
    Zouden dit door de strot geduwde of gewenste aankopen van Cocu zijn?
    Ben bang dat Fenerbahce zichzelf aan het indekken is door nog even snel wat spelers te kopen zodat zij bij een eventueel ontslag van Cocu kunnen zeggen "ja maar wij hebben Cocu alles gegeven om goed te kunnen presteren"..
    Vind ik leuk
    John M. +4775
    vrijdag 14 september 2018 om 05:47
    Mag een speler met nr. 100 spelen, of moet Fener bij de FIFA daarom toestemming vragen als ze de honderdste speler binnen halen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 06:44
    Allemaal stuk voor stuk vreemde aankopen. Ligt het aan mij of is Fener zo afgezakt?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:08
    Geweldige aankopen. Doe ze de groeten bij het Turkse UWV Cocu.
    Vind ik leuk
    Godin1 +1009
    vrijdag 14 september 2018 om 07:19
    Straks natuurlijk ook weer een nieuwe trainer. Dat is heel normaal in Turkije. Sterkte Cocu!
    Vind ik leuk
    Echt? +3606
    vrijdag 14 september 2018 om 07:35
    Hopelijk krijgt hij zijn salaris....
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:25
    Cocu lijkt steeds meer op een oude Turk
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:59
    Leuk voor Cocu, nu maar snel winnen. Anders heb je er niks aan.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1197
    vrijdag 14 september 2018 om 21:40
    Geweldig Cocu, 11 versterkingen gehaald, terwijl je maar 11 spelers op mag stellen.
    Goed voor de sfeer in de club.
    Met de Kerst weer lekker thuis Philip?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws