'Liverpool, Man United en Italiaanse clubs geïnteresseerd in Arsenal-middenvelder'

    'Liverpool, Man United en Italiaanse clubs geïnteresseerd in Arsenal-middenvelder'

    woensdag 10 oktober 2018 om 15:07

    Liverpool en Manchester United hebben verregaande belangstelling voor Aaron Ramsey, zo meldt de Evening Standard. De middenvelder van Arsenal, die een contractaanbieding van The Gunners afsloeg, is na dit seizoen transfervrij.

    Ook de Italiaanse clubs Juventus, AC Milan en Internazionale zouden interesse hebben in Ramsey. De Welshman lijkt echter liever in Engeland te blijven, aangezien zijn vrouw op het punt staat te bevallen. Volgens de krant is de kans groot dat Liverpool en Manchester United in januari een poging gaan wagen om Ramsey in te lijven.

    Liverpool is volgens de krant de voormaanste kandidaat om Ramsey te contracteren. Manager Jürgen Klopp zou een groot bewonderaar zijn van Ramsey en wil na het mislukken van de transfer van Nabil Fekir een extra middenvelder contracteren. De Duitse coach heeft op het moment al veel mogelijkheden op het middenveld en het is dan ook maar de vraag of Ramsey vanwege die heftige concurrentiestrijd de overstap naar Liverpool wil maken.

    Ook Manchester United contracteerde met Fred afgelopen zomer al een middenvelder, maar mist creativiteit. De Engelse grootmacht heeft de financiële middelen om Ramsey in januari een lucratief contract aan te bieden.

    Poll

    Is een vertrek voor Ramsey de juiste optie?

    (321 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 10 oktober 2018 om 15:08
    Nou Marc sla je slag. Deze geeft ons nog meer mogelijkheden
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:10
    Er staat vrij duidelijk dat hij in Engeland wil blijven
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:13
    Dat is ook zo, en hij wil ook liever in de basis staan, bij ons is dat geen zekerheid. Er was nog wel een plekje vrij in de Engelandstraat 😉
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:10
    Beetje zelfspot kan geen kwaad inderdaad. 👍
    Vind ik leuk
    SKIETE WILLY +1105
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:11
    Die komt echt niet naar Ajax met alle respect !
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:14
    Dan stuur ik jou er gewoon op af. Skiete willy
    Vind ik leuk
    SKIETE WILLY +1105
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:10
    Is voor elke top club een aanwinst
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:36
    Leuke speler maar word bij de bovenstaande clubs puur aanvulling, zal daar net zo goed op de bank gaan zitten. Ik zou liever zien dat ze de jeugd kans gaan geven.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3006
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:15
    Ik zou hem wel graag bij Liverpool willen zien. Een extra creatieve middenvelder is wel nodig, zeker nu Lallana eigenlijk altijd geblesseerd is.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7942
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:26
    Leuke speler. Niet voor de absolute top.
    Vind ik leuk
    ay42 +809
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:28
    Als Arsenal fan zal het pijn doen als een weer echte Arsenal speler overstapt naar een concurrent! Als hij gaat heb ik toch liever dat hij naar het buitenland gaat..
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:40
    Zwaar overschat! Behoort niet tot de top middenvelders van de premier league. Prima voor een sub topper
    Vind ik leuk
    TheMariner +3511
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:58
    Ik zie liever dat LFC komende zomer vol voor Christian Pulisic gaan. Die kan prima als aanvallende middenvelder en ook nog eens als rechtsbuiten uit de voeten voor als Ox weer terug is.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 18:59]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Liverpool, Man United en Italiaanse clubs geïnteresseerd in Arsenal-middenvelder'