Keizer mag eigen assistent meenemen en haalt goede vriend op uit Zeeland

    Keizer mag eigen assistent meenemen en haalt goede vriend op uit Zeeland

    Gepubliceerd: maandag 12 november 2018 om 20:26ma 12-11-2018 om 20:26

    Marcel Keizer heeft van Sporting Portugal een eigen assistent mee mogen nemen naar zijn nieuwe club. Roy Hendriksen gaat zijn oude ploeggenoot bijstaan in de Portugese hoofdstad, zo maakt Sporting maandagavond bekend via de officiële kanalen.

    Keizer werd maandag rondgeleid op het trainingscomplex van Sporting en werd officieel voorgesteld aan de Portugese pers. Hendriksen was hier ook al bij aanwezig, meldt Sporting via de clubsite. De 49-jarige Zeeuw heeft zichzelf tot de zomer van 2021 aan Sporting verbonden, laat makelaarsbureau Soccer Vision weten.

    Hendriksen en Keizer kennen elkaar al sinds hun spelerscarrière. De Middelburger ging in 1996 bij SC Cambuur voetballen, waar Keizer al sinds 1989 onder contract stond. De twee speelden slechts twee seizoenen samen in Leeuwarden, maar zijn sindsdien goede vrienden gebleven. Hendriksen zat sinds deze zomer zonder club, nadat hij bij Helmond Sport voor het eerst als trainer op eigen benen stond.

    Poll

    Wordt Keizer een succes bij Sporting?

    (3685 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 12 november 2018 om 20:29
    Hij neemt iemand, die wel naar hem luistert.
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +287
    maandag 12 november 2018 om 20:30
    Succes Keizer, gun het hem van harte
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 20:30]
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:33
    Van mij mag ie kampioen worden!
    Veel succes man
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:34
    Waarom neemt hij Frank niet mee als assistent?
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +287
    dinsdag 13 november 2018 om 05:59
    Denk je nou echt dat Frank, Marcel wil assisteren? Die wil op eigen benen staan joh
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 07:00
    Haha echt?😂😂😂

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 07:00]
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    zaterdag 17 november 2018 om 15:18
    Is toch een mooie tussenstap voor Frank?
    Dan kan hij zien hoe Marcel dat doet.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:35
    Keizer vond en vind ik beter passen bij Ajax dan Ten Hag.

    Begrijp nog steeds niet dat Keizer moest gaan, nota bene met 3-0 van mijn clubke gewonnen? Omdat Bergkamp Keizer wilde en Overmars en Vd Sar niet?

    Misschien dat Henk Spaan een boek kan schrijven over het wel en wee van de laatste 10 jaar mbt het technisch hart, de rvc, aandeelhouders en de directie.
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1186
    maandag 12 november 2018 om 20:50
    De resultaten van de huidige staf en RVC zijn behoorlijk positief te noemen en geven Bergkamp en jou geen gelijk...
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 22:26
    Aan de andere kant was alleen het begin even minder bij keizer door het nouri verhaal. Daarna zat het weer aardig op de rit en word hij juist dan ontslagen. Dat is best verrassend voor vele te noemen.
    Vind ik leuk
    Bint +60
    maandag 12 november 2018 om 23:34
    Dat ontslag was enigszins te begrijpen geweest als het voor een terugkeer van Bosz was gepland. Nu was de planning inderdaad heel vreemd. Begon net enigszins te lopen en toen moest hij weg. De naam zal niet groot genoeg zijn geweest voor Ajax verwacht ik. Ten Hag werd gezien als de nieuwe kroonprins en die wilden ze zo snel mogelijk binnenhengelen. Ben er blij mee dat hij het nu ook op de rit lijkt te hebben en Ik gun Keizer alle succes bij Sporting.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 07:16
    Ik hoeft ook geen gelijk te hebben gezien ik Ajax natuurlijk alleen ken van de TV, echter ik bedoel gewoon een boek waarin het wel en wee staat van de club, de koers naar de succesen waarin niet alleen de mooie feiten terugkomen maar ook waar ze tegenaan zijn gelopen.

    Wzawzdb is de grootste club van Nederland, als psv-er durf ik dat gerust te zeggen, daarom raar dat er nog zo weinig boeken erover zijn.

    En wat betreft mijn clubke die doen het gewoon goed, waar vroeger, 50-60-70 jaren vooral Ajax en Feyenoord succesvol waren is PSV nu de laatste 40 jaar echt daar tussen gekomen, start eigenlijk vanaf 1978.

    Ook daar zou ik wel een boek met feiten en gebeurtenissen tm heden over willen lezen.

    Dit forum gaat mij niet om gelijk te krijgen-hebben, ik toets mijn mening en sta open voor verbeteringen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:36
    Vamos Sporting🦁🦁
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:40
    Succes keizer
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:41
    Prima trainer, zou niet weten waarom de combinatie keizer en sporting niet zou kunnen werken. Alsof het niveau in Portugal zo hoog is..zou gewoon een prima tussenstap zijn om in de toekomst naar Spanje of Duitsland te vertrekken.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:43
    Go For IT .
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5449
    maandag 12 november 2018 om 20:51
    Een maandje vakantie vieren denkt Hendriksen en dan weer thuis voor de kerst
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1851
    maandag 12 november 2018 om 20:58
    De combinatie Keizer / Hendriksen biedt geen enkele garantie voor succes, komt er nog niet in de buurt. Sporting had beter een Portugese trainer kunnen nemen. Keizer moet weer met een tolk aan de slag, veel te moeizaam allemaal. Slecht beleid van Sporting.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10142
    maandag 12 november 2018 om 20:59
    Ik hoop voor hem dat hij het beter zal doen dan cocu in het buitenland als Nederlands trainer vertegenwoordiger het is ons nooit echt nooit lang gegund in succes.
    Vind ik leuk
    FISH +253
    maandag 12 november 2018 om 21:33
    KEIZER-IN!
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 21:53
    Dat account heb ik verwijderd. ;)
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 21:52
    Mooi! Nu kan Keizer de club helemaal naar zijn hand zetten! Hopelijk geven ze hem ff de tijd! Ik heb vertrouwen in dat Sporting volgend seizoen kampioen wordt en over een aantal jaar heel ver komt in de CL en miss een keer de EL winnen.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1851
    maandag 12 november 2018 om 22:26
    3x verliezen en het is Keizer out.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 22:28
    Geloof mij nou maar, Keizer gaat het werelds doen!
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1851
    maandag 12 november 2018 om 22:34
    Ik geloof het pas als ik het zie, maar verwacht het totaal niet!
    Vind ik leuk
    rexxo +2152
    maandag 12 november 2018 om 22:32
    Toch wel lekker overwinteren in Portugal, want echt lang gaat dit avontuur niet duren. Ergens in de woestijn een paar zandhazen coachen is wel andere koek dan een Portugese topclub.
    Vind ik leuk
    Lusitano +322
    maandag 12 november 2018 om 23:14
    Alhoewel ik Keizer een goede trainer vindt heeft de helft nog geen kaas gegeten hoe daar de vork in de steel zit. Sporting is een grote club met een hele grote fanatieke harde kern. Die zijn nu verwikkeld in een grote zaak.
    Gisteren is de leider van de harde kern opgepakt samen met de oud voorzitter Bruno de Carvalho. Dit allemaal vanwege die aanval afgelopen zomer.
    Sporting maakte jaarlijks 72000 euro per jaar over naar die harde kern zodat ze koest bleven. Een mannetje of honderd echt leipe gasten vlogen in het vliegtuig met spelers altijd mee naar uitwedstrijden in Europa. Dezelfde gasten hebben hun aangevallen. Waarom ? Totaal doorgeslagen liefde voor Sporting.
    Er is daar een revolutie gaande van duizenden die achter de oud voorzitter staan en duizenden die die gasten zat zijn. Daar ga je toch niet trainen. Super gevaarlijk ....
    Vind ik leuk
    El Cazador +7293
    dinsdag 13 november 2018 om 00:36
    Wat lief om een an de drie musketiers op te vissen!!!

    p.s. de azijnpissers zijn inmiddels weer opgestaan!!!!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 00:37]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws