Heracles ligt dwars: 'Dat is een nederlaag voor de Eredivisie, gênante vertoning'

    Heracles ligt dwars: 'Dat is een nederlaag voor de Eredivisie, gênante vertoning'

    Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 22:32wo 14-11-2018 om 22:32

    Heracles Almelo ligt onder vuur. Het Algemeen Dagblad meldde vorige week dat de club dwarsligt bij de plannen voor een verbod op kunstgras in de Eredivisie en zelfs dreigt met juridische stappen. Onbegrijpelijk, vindt Sjoerd Mossou.

    De columnist en journalist van het AD stelt dat drie clubdirecteuren, onafhankelijk van elkaar, hebben laten weten zich te ergeren aan de 'sabotage' van Heracles. Zelfs wanneer een meerderheid van de clubs voor een kunstgrasverbod zou stemmen, gesteund door financiële compensatie, weigerde de Almelose club mee te buigen.

    'De drie directeuren deelden hun ergernis off the record, want formeel hebben de clubs afgesproken om niet naar buiten te treden over de zogenoemde 'veranderagenda'', schrijft Mossou. 'Eén van die directeuren heeft nota bene zelf kunstgras in zijn stadion liggen, maar ook die zei letterlijk: De houding van Heracles, daar zakt echt je broek van af.'

    Kunstgras heeft geen toekomst, aldus Mossou. 'De hele top van het Nederlandse voetbal is klaar met kunstgras, maar uitgerekend Heracles gaat dwars voor de oplossing liggen, omdat het zich - hoe absurd - in zijn bedrijfsvoering volledig afhankelijk heeft gemaakt van plastic.'

    'In de visieloze hyperdemocratie van het Nederlandse voetbal gaat die houding nog resultaat opleveren ook. Een kunstgrasverbod gaat er morgen niet komen, hooguit een bonusregeling voor natuurgrasclubs. Dat is een nederlaag voor de Eredivisie, maar het is bovenal een gênante vertoning.'

    Lees ook: 'Kunstgrasverbod Eredivisie van de baan: Heracles ligt dwars, compromis op komst'

    Plaats een reactie

    Roeptoeter +7246
    woensdag 14 november 2018 om 22:36
    Eerst Twente, nu Heracles de meest gehate club. Dat ligt echt aan de provincie.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2542
    woensdag 14 november 2018 om 22:42
    Joh doe ff niet zo dom... aftandse kip

    Edit.... Oh het is roeptoeter.. kan je zo n opmerking van verwachten, de sukkel
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 22:43]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 22:47
    Aftandse kip? Is dat een scheldwoord?
    Vind ik leuk
    slechtekont +4772
    woensdag 14 november 2018 om 23:01
    Ik vind hem wel leuk. Dat beter dan met een ziekte schelden.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 23:07
    Ik hoorde laatst twee oude mannen ruzie maken en die ene schreeuwde tegen die ander: "weet je wat jij bent? Een komkommer! Hoor je? Je bent een komkommer!"

    Vond ik ook leuk.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 23:54
    ik schreeuwde vanaf de tribune wel eens: Discodel, Maggiemafkees, gecastreerde kutcavia...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 23:59
    En intussen ben je weer op vrije voeten?
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 00:20
    Ik wel, niet mijn buurman die niet-koosjere dingen riep...
    Vind ik leuk
    chicken +11989
    donderdag 15 november 2018 om 00:20
    Kutcavia mag dan niet he ;)
    Vind ik leuk
    John Garp +2428
    donderdag 15 november 2018 om 00:34
    Tja, dat roept inderdaad vragen op.

    Zijn er dan ook te plukrijpe kippen?

    En wat doet onze Chuckie daar dan mee?
    Vind ik leuk
    NvC +5285
    woensdag 14 november 2018 om 23:02
    Pff hoop dat je blij wordt van de likes. Doe is normaal zeg.
    Vind ik leuk
    wijnsmaakt +307
    woensdag 14 november 2018 om 23:29
    Je hebt volkomen gelijk. Doe alle twee de cubs maar opdoeken.
    Vind ik leuk
    MVD +700
    woensdag 14 november 2018 om 22:38
    Leg gewoon gras neer en anders verbannen naar zaterdag 2e klas.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 22:41
    Amen🤞👍
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 22:42
    De KNVB moet gewoon de regels veranderen en kunstgras verbieden, of je dat wil of niet. De clubs uit de eredivisie daar een vergoeding geven, en de clubs die niet willen meewerken, verplicht een divisie lager laten spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 01:31
    De KNVB heeft groen licht gegeven voor kunstgras en zal lastig worden om terug te naar mooi groen gras.
    Vind ik leuk
    HanV +4661
    donderdag 15 november 2018 om 14:07
    Ik zou 'mooi groen' schrappen, je kunt ook te veel willen.
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +1550
    woensdag 14 november 2018 om 22:38
    Mossou vind k nou echt 1 van de weinig columnisten die altijd zinnige dingen zegt imo. Heeft hier natuurlijk gelijk het zou van de zotten zijn als Heracles hier mee wegkomt. Bovenal ook slecht voor Heracles zelf want veel sympathie zal voor die club verdwijnen.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 00:31
    Maar het is een columnist, die mag zeggen wat hij wil, dus ook onwaarheden. Hij kan dus ook zomaar wat roepen...
    Vind ik leuk
    4everfcu +3493
    donderdag 15 november 2018 om 06:52
    hij praat onzin man
    Vind ik leuk
    El Lobo +2112
    donderdag 15 november 2018 om 09:16
    Heracles mee wegkomt? KNVB en FIFA hebben dit toegestaan he!

    En daarbij moet Heracles een deel van de begroting weigeren in ruil voor een miljoen van europese inkomsten van de top?

    Tuurlijk dat Heracles dat niet accepteert. Welke club levert wel meer in dan dat ie er voor terugkrijgt?
    Vind ik leuk
    HanV +4661
    donderdag 15 november 2018 om 14:10
    Sterker nog, die top heeft bedacht dat de clubs zonder kunstgras omkoopbaar zijn om te beslissen over iets wat ze niet hebben. De top wil ze daarvoor belonen, ze willen niet betalen voor echt iets doen maar voor een stem.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 22:40
    Weg met die eikels😡
    Vind ik leuk
    0546 +264
    woensdag 14 november 2018 om 22:40
    Er worden allemaal dingen geroepen die niet waar zijn. Volgens bronnen dicht bij mij, heeft Heracles nooit gedreigd met juridische stappen. Het is zelfs zo, dat nog twee andere Eredivisie ploegen ook niet instemden met de plannen om kunstgras te verbannen van de velden. Al dit gehaat is gebaseerd op een verhaal dat niet eens kan worden geverifieerd. Jullie geloven gewoon alles.
    Vind ik leuk
    MVD +700
    woensdag 14 november 2018 om 22:42
    Er zal toch echt iets in deze richting spelen, anders wordt er niet zo moeilijk gedaan lijkt me..
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 22:57
    Waar het mij om gaat is om alle kunsttroep uit te bannen. Mijn part al die clubs. Slikken of stikken...
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 00:33
    Het komt uit een colum, niet uit een nieuwsbericht.
    Een columnist kan zo'n beetje alles schrijven wat hij wilt.
    Dat kan niet echt bij een nieuwsbercht
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33368
    woensdag 14 november 2018 om 22:50
    Alle clubs ontkennen ook dat dit waar is.
    Mossou is gewoon weer eens lekker populair aan het doen.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3480
    woensdag 14 november 2018 om 22:55
    Zo kennen we hem. Firma list en bedrog komt weer met "betrouwbare bronnen" en "off the record gesprekjes". Geen wonder dat hij bij clubs geweerd wordt.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33368
    woensdag 14 november 2018 om 22:56
    Hij kan echt helemaal niks behalve een beetje slap roddelen en open deuren bestormen.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3480
    woensdag 14 november 2018 om 23:00
    Nou de leugens zijn schadelijk voor clubs. In dit geval is heracles het slachtoffer maar feyenoord is ook regelmatig slachtoffer van een beerput aan leugens, gelogen transfersommen (door alle partijen ontkend / als onjuist bestempeld) waardoor er onrust ontstaat is hier een klein voorbeeld van
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33368
    woensdag 14 november 2018 om 23:01
    Oh ja, dat sowieso. Alleen dat kan ik Mossou moeilijk aanrekenen. Tenminste, hij doet het. Net als Driessen, Hoijtink, Derksen, Vermeulen, eigenlijk iedereen.
    Tel daar de afschuwelijk slechte analyses van vrijwel iedereen bij op en het Nederlandse voetbal gaat gewoon kapot aan de idioten die hun mening geven.
    Vind ik leuk
    HanV +4661
    donderdag 15 november 2018 om 14:18
    Hij is wel goed in verwachtingen scheppen. Praat met clubs die iets verzinnen en je hebt bronnen. Vervolgens praat je met mensen die bij die clubs horen en je hoort dat iedereen het eens is.
    Het idee dat iets al een paar keer is afgeschoten en er dus geen afdoende meerderheid voor is en de plannen de vorige keer royaler waren tegen de clubs die alles hetzelfde wilden houden, is blijkbaar niet reden om eens met de andere clubs te praten.
    Die clubs zet je direct weg als halve zolen die Europees of nationaal niks toevoegen en maar dwars liggen.
    Vind ik leuk
    B.O.B. +393
    donderdag 15 november 2018 om 07:58
    Heracles gaat dwars voor de oplossing liggen, omdat het zich - hoe absurd - in zijn bedrijfsvoering volledig afhankelijk heeft gemaakt van plastic.'
    Ik herhaal: omdat het zich in zijn bedrijfsvoering volledig afhankelijk heeft gemaakt van plastic.
    Precies dit dus waardoor het eigenlijk foute boel is....wedden op 1 paard. En als die wegvalt........heb je niks.
    Klinkt ook niet als gezonde bedrijfsvoering.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 22:42
    Dan beginnen ze in twente maar hun eigen competitie,zowel voor fc twente (corupte kut club) en heracles almelo (playmobile club) geen plaats meer in het betaalde voetbal
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 09:11
    Paprika Chips. Een leuke constatering. Als het jouw uitkomt kloppen alle roddels die journalisten naar buiten brengen en als het om jouw clubje gaat dan moet men deze mensen niet serieus nemen.
    Daarnaast vraag ik mij af, waar jij de macht vandaan haalt om te bepalen dat er voor clubs als Twente en Heracles geen plaats meer is in het betaalde voetbal. Heb jij de cijfers bijgehouden dit jaar. heb jij gezien hoe veel volgers Twente heeft zowel in het stadion als bij Fox. Daar zijn veel clubs in de ED jaloers op.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13887
    woensdag 14 november 2018 om 22:44
    Vind TenCate natuurlijk niet leuk.
    Grootste sponsor die ze hebben gehad en die zitten heel toevallig in de kunstgrasvelden.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2542
    woensdag 14 november 2018 om 22:45
    Ongelooflijk dat 1 club dit zo maar kan tegenhouden, maar schijnt zelfs dat Heracles deze zaak gaat winnen als ze bij de Uefa hun recht gaan halen.. dat is het kromme van alles...
    Vind ik leuk
    El Lobo +2112
    donderdag 15 november 2018 om 09:19
    Het kromme van alles?

    Het kromme is dat Heracles nu slecht weggezet wordt, terwijl KNVB en FIFA dit toestaan en niet Heracles!

    En als je op de hoogte zou zijn, zijn er meerdere clubs tegen alleen Heracles is het hardnekkigst!
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2542
    donderdag 15 november 2018 om 11:38
    Hypocriete zooi is het gewoon.. doe nou niet alsof het zo is.. krijgt iedere club in Nederland 5 miljoen extra ligt er volgende week in heel Nederland een prima grasmatje.... zoals altijd is het dus gewoon een kwestie van centjes en niet van principes....En naast het "recht hebben"of "het gelijk aan onze zijde" is er ook nog iets van Algemeen belang... daar wordt wel weer heel gemakkelijk aan voorbij gegaan... Totdat Ajax, PSv en Feyenoord besluiten straks in een andere competitie gaan voetballen of hun tv gelden zelf gaan vermarkten... dan staan die kleine clubs ineens er samen heel anders in....Als je goed nadenkt is het van de zotte dat Ajax moet gaan betalen voor een grasmat van Heracles... dat zou gewoon 1 van de vereisten moeten zijn voor het spelen in de eredivisie, net zoals veiligheid, zitplaatsen, een sluitende begroting,enz
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9336
    woensdag 14 november 2018 om 22:47
    Leuke club Heracles maar aub weg met die meuk!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 22:47
    Ik neem aan als de meeste Teams gewoon gras willen, dat de meeste stemmen tellen toch? Of hebben we bij de KNVB een nieuwe el khadaffi zitten?
    Vind ik leuk
    poklane +5224
    woensdag 14 november 2018 om 23:01
    Denk dat als je kunstgras echt verbied en dat Heracles naar de CAS stapt dat Heracles gewoon gelijk krijgt. Van de FIFA mag het gewoon, dus je moet je afvragen of je als KNVB zijnde zomaar tegen die regels in kan gaan, de FIFA staat namelijk boven de KNVB.
    Denk dat het gewoon er niet doorheen komt omdat de andere clubs hier ook vanuit gaan.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 23:01]
    Vind ik leuk
    HanV +4661
    donderdag 15 november 2018 om 14:29
    De KNVB heeft in een reactie op de actie van wat spelers mei 2017
    gezegd dat elke club zelf bepaald op welke ondergrond het speelt.
    Google maar op knvb club kunstgras ondergrond, een verbod is niet mogelijk, dus ook een gang naar het CAS niet.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33368
    woensdag 14 november 2018 om 23:12
    Een beetje een gekke vergelijking. Heracles wordt juist niet gedwongen, terwijl een el khadaffi dat juist wel zou doen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 23:15
    Democraten stemmen. De teams moeten het samen doen in de eredivisie. Als 15 clubs van de 18 zeggen : geen kunstgras moet dat bij de KNVB zwaarder wegen. Stel je voor bij een CL, Kunstgras.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33368
    woensdag 14 november 2018 om 23:24
    Ja, ik vind meeste stemmen gelden niet zo heel democratisch.
    Als je met z'n achten bent en zeven man stemmen voor Erik op z'n bek slaan en jij bent Erik is meeste stemmen gelden helemaal niet zo leuk meer.
    Ik vind dat je er gewoon met elkaar uit moet kunnen komen.
    Heracles wil niet, maar daar hebben ze hun redenen voor.
    Kijk daarnaar en los het op.
    Ik ben ook tegen kunstgras. Alleen toen zij het namen mocht het gewoon en zij hebben hun beleid erop afgestemd. Dat zij niet willen degraderen omwille van de rest snap ik. Ajax wil ook af van het kunstgras omdat het beter is voor Ajax.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 23:32
    Die eerste wil ik graag nog mee maken in Mn leven. 7stemmen betekend nog niet dat ze de moed hebben om het te doen ;)

    Als zij invensteren in kunstgras omdat het goedkoper is bijvoorbeeld, vind ik dat zij geen rekening houden met collega’s binnen het voetbal. Heel veel spelers willen niet op kunstgras vanwege blessure gevoeligheid. Dat vind ik serieus,en daar moet je rekening mee houden. Feyenoord wilt ook kunstgras! 7 mannen zullen moed moeten tonen anders denk ik dat kunstgras blijft
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33368
    woensdag 14 november 2018 om 23:38
    Oke, maar je snapt het punt toch?

    Het heeft sowieso met geld te maken, maar hun sponsor is ook vrij belangrijk geloof ik. Ik zou denken dat meer geld het probleem wel oplost. Alleen snap ik niet dat ze zich alleen op de eredivisie richten. In de KKD heb je er ook een heleboel en die kunnen gewoon promoveren.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 23:58
    Ja kijk, ik vind dat elke club recht heeft op de waarheid. Het kan toch niet zijn dat Heracles bepaald.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33368
    woensdag 14 november 2018 om 23:59
    Hoe bedoel je de waarheid?
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 00:04
    Dat zij moeten kunnen uitleggen waarom er zoveel clubs op kunstgras spelen,tegen over de meerderheid die het niet wilt. Daar zijn andere belangen,en word dus een waarheid verduisterd.

    De KNVB en FIFA weten toch allebei dat kunstgras niet geliefd is,en niet werkt
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33368
    donderdag 15 november 2018 om 00:12
    Clubs spelen op kunstgras, omdat dat goedkoper is.
    Als je minder geld kwijt bent aan je veld hou je geld over voor andere dingen zoals salarissen.
    Er wordt niet zoveel verduisterd volgens mij.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 00:06
    Juist wanneer je dit probleem aan wilt pakken moet je ook in de eerstedivisie zijn en de clubs daar ook compenseren. Voor veel clubs geld dat je zomaar kan degraderen of promoveren dus moet je ook in de eerstedivisie op gras spelen. En juist daar is het financieel vaak heel moelijk en daarom begrijpelijk dat je naar het plastic moet overstappen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33368
    donderdag 15 november 2018 om 00:10
    Ja, dat vind ik ook. Alleen daar lijken ze helemaal niet mee bezig te zijn. En dan gaan ze systemen bedenken om grasclubs voordeel te geven.
    Dan kunnen die clubs het sowieso nooit betalen.
    Vind ik leuk
    HanV +4661
    donderdag 15 november 2018 om 14:33
    Er is al een paar gestemd door de clubs, er is gewoon geen afdoende meerderheid voor een wijziging. In de CL is er gewoon kunstgras toegestaan dat is geen belemmering. Democratisch betekent niet net zolang stemmen totdat je je zin krijgt.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 15:00
    Dan moet de definitie van democratie maar uit de woordenboek denk je niet?
    Vind ik leuk
    HanV +4661
    donderdag 15 november 2018 om 15:08
    Nee, gewoon een definitie erbij. Als meerdere personen vaak genoeg iets roepen dan is het gangbaar en dan komt die betekenis in het woordenboek.
    Je mediagelijk halen, een mening door verschillende bronnen laten verkondigen waardoor het waar wordt.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 22:50
    Nu lopen mensen ons te vergelijken met FC armoede uit enscheet, hhahahaha. Wij zijn gewoon mooie club, en als het goed gaat voor ons op kunstgras, willen wij dat gwn houden. en als er stappen gezet worden, gaan we hopelijk winnen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 23:08
    En dan? Wordt je door iedereen uitgekotst in NL omdat je in je eentje 't tegen houdt. Is dat een oplossing?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 23:16
    Ga jij stappen zetten dan?
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 00:13
    Ja nu naar de koelkast om cola voor m'n whiskey te pakken.
    Vind ik leuk
    ajaxdev +512
    woensdag 14 november 2018 om 22:50
    . In almelo is altijd wat te doen, het stoplicht springt van rood op groen.
    , zei herman finkers al jaren geleden.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 22:52]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33368
    woensdag 14 november 2018 om 22:51
    Sinds wanneer is het positief dat drie directeuren tegen de afspraak in met Mossou gaan lopen kletsen?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 22:53
    Gewoon Heracles vast zetten door geen zaken meer met ze te doen. Geen spelers kopen of verkopen van die prutsers.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1918
    woensdag 14 november 2018 om 22:57
    Royeren als lid van de KNVB, kunstgras is niet acceptabel, opzouten met die troep.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 23:00
    Misschien heeft Heracles wel gelijk alleen als ze zo doorgaan zijn ze straks bij iedereen de gunfactor kwijt. Ten Cate moet gewoon zeggen jullie gaan op natuurgras spelen en we steunen jullie voor de volle 100%.
    Vind ik leuk
    NvC +5285
    woensdag 14 november 2018 om 23:03
    Dit lijkt er gewoon op dat iemand via de media druk uit oefent op Heracles.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 23:06
    Ik vraag me af wat de supporters van Heracles hiervan vinden. Als je zo die wedstrijden op kunstgras langs ziet komen heeft het toch weinig met voetbal te maken. Moet er niet aan denken om mijn eigen club op kunstgras te moeten zien spelen. jezelf voor doen als betaald voetbal organisatie maar bezuinigen op het belangrijkste onderdeel van het voetbal..... een fijne gras mat
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 23:08]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 23:06
    Als je hoofdsponsor zijn geld verdient met kunstgras, kan je slecht andrrs.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 23:10
    De jeugd van Ajax wordt gesponsort door een bank. Die spelen toch ook niet op Eurobiljetten?
    Vind ik leuk
    4everfcu +3493
    donderdag 15 november 2018 om 06:53
    nee die komen met een ajax rekening dan.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 11:18
    Dus niks met 't veld te maken.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3493
    donderdag 15 november 2018 om 12:04
    klopt die verkopen ze niet bij een bank maar wel bij ten cate
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 12:04]
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 12:09
    Snap heus wel dat Heracles financieel aan Ten Cate vast zit, daar moet een oplossing voor gevonden worden anders wordt 't de doodsteek voor die club. Ten Cate moet gewoon zeggen jullie gaan op natuurgras spelen en we steunen jullie voor de 100%.Heracles gaat toch aan 't kortste eind trekken. Je wil niet de club worden die in z'n eentje dit tegenhoud en bij iedereen de gunfactor verliest.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 12:13]
    Vind ik leuk
    4everfcu +3493
    donderdag 15 november 2018 om 12:53
    heracles gaat niet aan het kortste eind trekken er is niemand die heracles kan tegen houden zelfs de knvb niet.
    en gelijk hebben ze je laat je toch niet chanteren met een fooi van de top3.
    ook staat heracles hierin niet alleen hoor er zijn meer clubs die niet willen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 12:54]
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 12:55
    Alleen Heracles wil niet. Maar we gaan zien of ze straks nog zo geliefd zijn in NL. Denk 't niet.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3493
    donderdag 15 november 2018 om 12:58
    vvv en excelsior ook niet wel blijven opletten.
    en geliefd in nederland is hun probleem niet maar die van de top3 die hun zin door drukken wat dus niet meer lukt nu want heracles laat zich niet chanteren en niemand die er iets aan kan doen laat de rest vd clubs maar een voorbeeld aan heracles nemen.
    sterker nog eigenlijk zou iedereen op kunstgras moeten gaan spelen al was het maar om te laten zien dat de eredivisie uit meer dan de top bestaat.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 13:05]
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 13:01
    Heb daar niks over gehoord namelijk. Die hebben ook geen sponsor die wat met kunstgras te maken hebben. Waar kan ik dat lezen dan van excelsior en VVV?
    Vind ik leuk
    4everfcu +3493
    donderdag 15 november 2018 om 13:06
    gewoon in de media is hier ook een topic over geweest na mijn weten maar google anders even.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 13:06]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 23:13
    spelers moeten gewoon weigeren daar te voetballend
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 06:17
    weigeren om te spelen=reglementair een overwinning voor ons..
    Vind ik leuk
    Romarioo +287
    woensdag 14 november 2018 om 23:16
    Heracles naar de keuken competitie sturen en Twente terug naar eredivisie probleem opgelost
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    woensdag 14 november 2018 om 23:29
    Tukkers zijn koppig! Geef ze een keuzen of ED of een niveau lager spelen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 23:29]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 23:30
    Hey Mossou, vreselijk oud wijf, waar bemoei jij je in godsnaam mee? Je klets zoals altijd weer uit je nek. Neem een voorbeeld aan Veronica inside, die hebben er in ieder geval verstand van! Ga wat zinnigs doen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 23:34]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 23:32
    Sjoerd bek houden en heel veel bier drinken bij de degradant van dit jaar.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 23:33
    Dan maar een eredivisie zonder Ten Cate,, eh..Heracles
    Vind ik leuk
    Het Brein +4355
    woensdag 14 november 2018 om 23:35
    Knvb moet dit overrulen. Dat is een pré!
    Vind ik leuk
    bert +205
    woensdag 14 november 2018 om 23:39
    Met zijn alle zo gaan voetballen tot ze degraderen ,moet toch op te lossen zijn . Maar de dader is hier toch echt de knvb en de UEFA hadden het nooit mogen goed keuren. Of als er iets op het veld met kunstgras een blessure is de club aansprakelijk stellen en dit de rechter laten uitspreken
    Vind ik leuk
    El Cazador +7591
    woensdag 14 november 2018 om 23:53
    Gênante vertoning is nog heel zacht uitgedrukt. Alle goodwill die Heracles had opgebouwd is verdampt. Moffen club is momenteel een betere benaming
    Vind ik leuk
    Humberto01 +528
    donderdag 15 november 2018 om 00:46
    Moffen wie zijn dat pikkie? Heb jij de oorlog neergemaakt of ben jij ook een van de papegaaien die meelult en de feiten niet kent. Alles gelooft wat Mossou zit uit te kramen!
    Vind ik leuk
    beewee72 +13
    donderdag 15 november 2018 om 00:32
    Geweldig al die reacties!
    En voorlopig niemand die er wat aan kan doen.
    Het kunstgras is goed gekeurd door KNVB en jaarlijkse controle door de FIFA.
    Blessureleed is niet aantoonbaar meer op ons plastic, giftig is het ook niet en ons 'veld' is geen groene zandbak zoals bij VVV.
    Is er überhaupt wel 1 van de klagers op de mat geweest bij ons? Gevoeld hoe het echt voelt, hoe de demping is en dat je er een sliding op kunt maken zonder je benen open te halen? Het is geen hockey grasveld van 20 jaar geleden.....
    En dan de compensatie... een giller! De clubs krijgen ter compensatie geld van de grote clubs die hun centjes verdienen in europese wedstrijden, ALS ze dat halen, anders is er dus niks. Bij ons cluppie moet er dus echt gras in en er moet een trainings complex gebouwd worden, van de centjes-die-we-eventueel-krijgen-van-de-misschien-in-europa-spelende-grote-clubs.....
    En Sjoerd, zure zure Sjoerd, met je vieze scheve bekkie, kom gewoon met bronnen zoals een echte reporter.
    Maar goed, we gaan wel zien hoe het afloopt. Van mij mogen ze best op echt gras spelen, maar dan denk ik dat we dan wel een 1 van de grote sponsoren kwijt zijn, da's ook lastig te compenseren denk ik....
    Groet'n uut het altijd groene Almeloooo!
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 00:40
    Heracles, eerst de geliefste club van Nederland en nu de meest gehate club van Nederland. Hoe laat je je eigen club zo zinken?weg met Heracles uit de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Humberto01 +528
    donderdag 15 november 2018 om 00:48
    Marco weer teveel gedronken vanavond 🤯
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 07:59
    Nee hoor, is gewoon de waarheid, bijna iedereen wil toch van de kunstgras af?
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 06:18
    meest gehaat keerl blief van de druks af.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 00:48
    Gewoon in de statuten opnemen dat je vanaf 2020 in de eredivisie niet meer op kunstgras mag spelen. Niet mee willen dan vericht degraderen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 00:48]
    Vind ik leuk
    Humberto01 +528
    donderdag 15 november 2018 om 00:49
    Ach jullie degraderen dit jaar wel zonder deze statuten wijziging toch 😉
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 00:51]
    Vind ik leuk
    4everfcu +3493
    donderdag 15 november 2018 om 12:06
    en heel gewoon kan dat niet wat een kansloze reacties hier.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 13:30
    Waar een wil is is een weg. Juridisch kan ik wel een paar opzetjes voor je maken geen probleem. Of die allemaal even net zijn richting heracles is een ander punt.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 05:22
    Heel simpel Herakles uit de eredivisie gooien stelletje idioten
    Vind ik leuk
    Romo +1020
    donderdag 15 november 2018 om 06:26
    Nou dan lekker een paar divisies lager laten zingen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3493
    donderdag 15 november 2018 om 06:50
    sabotage doet de top 3 niet heracles.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws