Overmars: 'Natuurlijk schrikken wij, ik vind dat een heel gevaarlijke situatie'

    Overmars: 'Natuurlijk schrikken wij, ik vind dat een heel gevaarlijke situatie'

    Gepubliceerd: zaterdag 17 november 2018 om 20:00za 17-11-2018 om 20:00

    Marc Overmars erkent dat spelers als Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong komende zomer niet te behouden zijn voor Ajax. Hoewel meerdere steunpilaren dreigen te vertrekken, betekent dat ook dat het geld binnenstroomt in Amsterdam.

    Overmars wil de lat hoger leggen wat betreft het halen van spelers, gaf hij al aan. "We moeten mee met het voetbal", zegt de directeur spelersbeleid op de jaarlijkse aandeelhoudersvergadering, geciteerd door de NOS. "Natuurlijk schrikken wij ook van de bedragen. Is het wel verantwoord? Kunnen wij het aan? Is het geen risico? Het risico is minder beperkt, dat hebben we zelf opgebouwd. Hopelijk besteden we het goed."

    Dat geld geeft Overmars wel met enige tegenzin uit. "Wat je nu ziet is dat een speler vier goede wedstrijden speelt en er dan al een prijskaartje van 10 tot 15 miljoen euro om zijn nek hangt. Dat is een heel gevaarlijke situatie, vind ik." Het kapitaal moet echter op het veld staan, luidt het gezegde. "We moeten de continuïteit behouden. Ik ben verslaafd aan de Champions League."

    Overmars had ook nog een boodschap op de aandeelhoudersvergadering. "We moeten nu van deze selectie genieten. Bij Barcelona blijven ze vier, vijf jaar bij elkaar, dat is hier echt kansloos..."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    Roeptoeter +6898
    zaterdag 17 november 2018 om 20:04
    Verslaafd aan de Champions League? Vanwege al dat geld, Marc Netto?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:06
    Nee om de CL vlaggetjes die je bij iedere thuiswedstrijd uitgedeeld krijgt!
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    zaterdag 17 november 2018 om 20:09
    Hahah... zul je de komende jaar gewoon meerdere wedstrijden voor nodig hebben. Om dat vlaggetje te krijgen, 1e wordt je toch niet Forza.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:13
    Oké Zigeunerkoningin, heb je die voorspelling uit de tarotkaarten gehaald of uit je glazen bol?
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    zaterdag 17 november 2018 om 20:14
    Uit ervaring Forza...
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:17
    Dat Ajax dit seizoen geen kampioen gaat worden volgens jou kan je niet uit ervaring weten, het seizoen is namelijk nog lang niet afgelopen..
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    zaterdag 17 november 2018 om 20:19
    Maar je bent het toch al wel gewend toch?😂
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 20:20]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:20
    Wat ben ik gewend?
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    zaterdag 17 november 2018 om 20:35
    Je bent 5 jaar, dus je hebt wat? 1 kampioenschap meegemaakt?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:40
    Ik ben 19 jaar en heb 6 kampioenschappen bewust mee gemaakt + 4 bekers en een EL finale meegemaakt ( live in het stadion ) , ik heb niet veel te klagen...
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    zaterdag 17 november 2018 om 20:42
    Edit VP : onnodige reactie
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 20:47]
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2958
    maandag 19 november 2018 om 08:59
    Zwaktebod! Je bent enorm op je nummer gezet door Forza, deal with it, mooiweersupporter.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 22:19
    titels van je club beschermen je niet!

    Forza is netjes!

    Jij bent een loser!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 23:22
    Laatste 10 jaar is Ajax gewoon nog het meest kampioen geweest.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6228
    zaterdag 17 november 2018 om 20:31
    Welke ervaring.
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    zaterdag 17 november 2018 om 20:35
    Welk ervaring Jan?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:12
    Hoe gaat PSV het eigenlijk oplossen de komende jaren?? ;-)
    Vind ik leuk
    Emnu +5182
    zaterdag 17 november 2018 om 21:49
    Ah, je bent vier jaar oud?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 21:50]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:13
    Wil je PSV er weer bij betrekken jochie? Door jullie geblunder in Europa moeten wie er ook eerste word extra wedstrijden spelen, dus wees nou maar heel blij dat wij het zo goed voor jullie doen. Want jullie (PSV) zetten het nederlands voetbal weer mooi voor lul.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 20:16]
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    zaterdag 17 november 2018 om 20:16
    Pfff... welk woordje of zin noemt PSV? Ben je wel goedwijs? Ja jij noemt het.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 20:17]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:17
    Haha sorry einstein. Je wilt zeggen dat Feyenoord eerste word? Oke.. Zeg dan maar niks Itsese
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 20:17]
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    zaterdag 17 november 2018 om 20:17
    Ze hebben RVP he;) Wij moeten nog ervoor oppassen ook nog:p
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 20:18]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:21
    Ze hebben ook Van der Heijden, Botteghin, en Bijlow als hart van de verdediging. (:
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    zaterdag 17 november 2018 om 20:23
    Jaja.... de basis hebben we het nu even niet over he..
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:21
    Ik schrok net wel even toen ik in de statistieken dook. PSV heeft maar liefst 14!wedstrijden op rij niet gewonnen in de CL. Dan komen er nog 2 bij dan zit je op 16. Zelfs Emmen haalt dat niet in de Eredivisie!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:25
    Kijk eens.. No more words need to be said.
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    zaterdag 17 november 2018 om 20:25
    Pfff... en dan laf zijn:p typisch he. Ter info voor jou, genoeg records in onze handen, die joun Ajax kan verbreken. Moet je wel 1e worden he. Want jij en elke Ajacied staat waar op de ranglijst? Ah, 2e, nergens dus.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 20:28]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:28
    Maar gelukkig voor jou moeten er 't 12 zijn en worden 't er 14. Ik had per ongeluk de 2 wedstrijden van Osijek niet meegerekend, niet dat 't dan beter wordt:)
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    zaterdag 17 november 2018 om 20:33
    Inderdaad man, met wat je zegt veranderd de nr.1 niet he, je lult gewoon, 3-0.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:34
    Nee zijn feiten
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 02:32
    Man man man wat ben jij een typisch ledventje! Laat me de toekomst voor je voorspellen:

    Nu hier ‘grappig’ denken te zijn met je waardeloze opmerkingen totdat ‘jullie’ je officieel niet meer de beste van NL mogen noemen, daarna zien we je hier toch niet meer terug! ‘Trots’ noemen jullie dat toch?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:29
    Tegen wie speelt PSV eigenlijk in de komende ronde van de KNVB-beker?

    Heb ik ff gemist!
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    zaterdag 17 november 2018 om 20:33
    Tegen wie speelt Ajax dan?😂
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:34
    Uit naar Roda JC, dat heb ik gezien.

    PSV kan ik niet vinden. Hoe kan dat?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 20:39]
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    zaterdag 17 november 2018 om 20:36
    Uit tegen Roda!! Toppie man! Applausje voor Mino😂
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 20:37]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:41
    Ik heb liever uitleg alhoewel een applausje ook een aardig begin is.

    Nu de uitleg nog ...
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    zaterdag 17 november 2018 om 20:44
    Pfff... wat voor uitleg wil je hebben Mino? Wil je horen dat Ajax het top doet?😂
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:46
    Nee ik wil graag horen waarom ik PSV niet kan vinden in de volgende ronde van de KNVB-beker ... hoe vaak moet ik het uitleggen?

    Je kan toch Nederlands lezen hoop ik?
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    zaterdag 17 november 2018 om 20:50
    Ah ok... Zodra je verliest, dan lig je uit de beker, dus PSV heeft verloren, we liggen eruit..snap je het?😂 kun je lezen? Resultaten enzo?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 20:50]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:54
    Ow ok ... had het niet meegekregen.

    Bedankt hé! 👍🏻
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    zaterdag 17 november 2018 om 20:56
    Geen probleem he, al meegekregen dat Ajax gewoon 2e staat? En 3-0 tegen PSV heeft gespeeld? 😱 wat een afgang
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:59
    Nee ook niet maar is geen punt joh want PSV komt nog langs in de ArenA. Was vorig jaar 3-0, was net zo’n afgang.


    Nu ik je toch spreek: hoeveel punten heeft Ajax in de CL? En PSV?
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    zaterdag 17 november 2018 om 21:01
    Tegen wie speelt Ajax eigenlijk de volgende wedstrijd? Niemand die het weet namelijk....HOK toch?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 21:02]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 21:03
    Ga je nu weer lopen ontwijken? We hadden net zo’n fijn gesprek.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 21:15
    En ajax speelt een rondje meer who cares?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 21:24
    Ik
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    zaterdag 17 november 2018 om 21:30
    HOK toch Mino?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 21:34
    Niet ontwijken Itsese ...
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    zaterdag 17 november 2018 om 21:37
    AOEK toch?:p en dan doe ik echt m’n best zonder Wikipedia
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 21:41
    Als je je best had gedaan dan was je wel voor Ajax geweest ...
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    zaterdag 17 november 2018 om 21:47
    Jaja, ik ben zeker voor Ajax, elke 2 dagen joh veeg ik de plee ermee schoon! Werkt echt top!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 21:48]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 21:54
    Oh ik gebruik altijd het woord PSV om een x goed te kunnen poepen ..
    Vind ik leuk
    Adjab +992
    zondag 18 november 2018 om 10:15
    Dat is het enige waar PSV dit jaar het mee moet doen die 3-0
    Vind ik leuk
    Adjab +992
    zondag 18 november 2018 om 10:12
    Da's geen uitleg da's een feit
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:43
    Je bent hier puur naar dit AJAX-topic gekomen om te vervelen.. geef tablet maar weer terug aan mama, en met een bakje chips nog even tv kijken.
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    zaterdag 17 november 2018 om 21:41
    Niet om te vervelen, dat doe jij normaal gesproken. Ik entertain, wat moet jij nou zonder een PSVer?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 21:42]
    Vind ik leuk
    fr1963 +3344
    zondag 18 november 2018 om 00:27
    ik lees niets anders dan dat die KNVB beker voor ajax en psv totaal van geen belang zijn. Alleen maar ballast, toch?
    Vind ik leuk
    Mr. O +1088
    zaterdag 17 november 2018 om 20:44
    Je hebt de discussie al Verloren Itsese... Welke ervaring?
    Juist. Take it like a man!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 20:45]
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    zaterdag 17 november 2018 om 21:32
    Welke discussie? Weinig discussie mogelijk hiero.... dus er is niks verloren. Ik snap joun discussie, de gemeente, of de Europese punten toch?😂 . Dan nog sta je gewoon voor lul tegen PSV.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 21:35]
    Vind ik leuk
    Mr. O +1088
    zaterdag 17 november 2018 om 22:13
    De eerste discussie, maar dit ben je al vergeten door er overheen te lullen...
    Vind ik leuk
    jari11 +1115
    zondag 18 november 2018 om 01:02
    Stop nou man, je zet jezelf echt voor lul. Ook met dat wijzigen. Weet wanneer je moet stoppen!
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 08:49
    Dus jij vind dat Ajax voor lul staat door met 3-0 te verliezen van PSV in Eindhoven. Ik zelf als Ajacied acht PSV dus hoger in als jij als PSV'er.

    Dan sta je pas voor lul.
    Vind ik leuk
    RenW +600
    zondag 18 november 2018 om 00:20
    In het totaal altijd eerste, dus stop maar met die zinloze discussie. Dit kan je niet winnen.
    Vind ik leuk
    TheArena. +1153
    zaterdag 17 november 2018 om 20:26
    Natuurlijk worden wij wel kampioen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 23:22
    Hahahaha en dat verwijten ze Ajax arrogant te zijn... Ik zou maar wat nederiger zijn. Volgens mij heeft jou clubje momenteel helemaal niks te zoeken in de CL. Zelfs van RKC wordt verloren. Dan nu nog arrogant roepen dat Ajax geen eerste wordt? Wat ga jij hard op je snufferd als dat wel zo gaat zijn. PSV is de laatste weken niet overtuigend, maar er wordt wel heel hard geroepen dat Feyenoord geen schijn van kans maakt binnenkort.. Ik wacht rustig af...
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6898
    zaterdag 17 november 2018 om 20:09
    Daar slaapt hij onder?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 22:13
    Haha Overmars heeft er een hele zolder vol mee hangen hij spaart ze allemaal!
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6276
    zondag 18 november 2018 om 17:16
    alleen jammer dat ze altijd de zelfde gebruiken en niet de wedstrijd er op vermelden.
    Vind ik leuk
    thierryer +1784
    zaterdag 17 november 2018 om 20:10
    Ja uiteraard. Wat dacht jij dan? En van het hoge niveau dat hij in de eredivisie niet ziet.
    Vind ik leuk
    Hertogtwan +298
    zaterdag 17 november 2018 om 20:11
    succes raak je verslaafd aan, dat haal je alleen in de CL. EL is een doelstelling en CL overwinteren is voor nederlandse begrippen toch echt een kik!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:18
    Ja verslaafd aan die geweldige avonden die we in de ArenA hebben gezien. Voetbal op 't hoogste niveau met een geweldig publiek erachter.Dat is toch 't allermooist.
    Vind ik leuk
    Lee +436
    zaterdag 17 november 2018 om 20:26
    Te makkelijk gozer, bekijk het wat breder, natuurlijk de inkomsten maar wat denk je van de status, de wedstrijden, de spelers die beter worden, dat wil je blijven houden toch!
    Vind ik leuk
    RenW +600
    zondag 18 november 2018 om 00:17
    Ik denk omdat het het hoogst haalbare podium is.
    Niks mis mee zo'n verslaving. Het is per club verschillend, PSV heeft niets met beker toernooien.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 08:26
    Niet huilen!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:05
    Als ze dat geld maar uitgeven in het Buitenland! Niks aan Nederlandse clubs spenderen, die gaan dan extra vragen omdat ze geld ruiken!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:07
    En dat ruiken ze in het buitenland niet??
    Zeer naïef
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:09
    In het Buitenland is het Ajax geld meer zakgeld voor veel clubs, in Nederland is het Ajax geld, bijna of misschien wel meer dan het kapitaal wat de rest van de 17 clubs beschikbaar hebben. Die ruiken dus geld en zijn dan in staat om een paar miljoen extra te vragen aan Ajax en dat moet niet gaan gebeuren! Ajax is geen postcode loterij wat goede doelen moet steunen!
    Vind ik leuk
    plein19 +2472
    zaterdag 17 november 2018 om 20:16
    Bayern maakt de concurrentie al jaren niet succes zwakker.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33123
    zaterdag 17 november 2018 om 20:18
    Als we 7 miljoen moeten betalen voor de volgende Virgil van Dijk protesteer ik niet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:19
    Die loopt niet rond in Nederland. Enige speler waar Ajax goed geld voor zou moeten willen neertellen is Doan, de rest van de spelers daar heeft Ajax niets aan om ze aan te trekken!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33123
    zaterdag 17 november 2018 om 20:27
    Dat kun je wel zeggen, maar Virgil van Dijk liep wel rond in Nederland en toen kochten we Mike van der Hoorn en bijna niemand zei dat we gek waren.
    Dus een betere scout herkent hem misschien wel.
    Doan valt wel op ja.
    Dat Doan de enige interessante speler in Nederland zou zijn lijkt me trouwens een beetje onwaarschijnlijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:32
    Geef eens 5 namen dan waar Ajax beter van zou worden die in de competitie spelen? En niet met PSV'ers komen want dat is al sowieso iets wat niet gaat gebeuren!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:39
    PSV had 11 betere spelers of ben je de 3-0 vergeten??
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:41
    Geef je rekeningnummer en ik stort geld voor een bril, wie weet dat je dan beter je ogen de kost kan gaan geven?

    '' En niet met PSV'ers komen want dat is al sowieso iets wat niet gaat gebeuren! ''
    Vind ik leuk
    Mr. O +1088
    zaterdag 17 november 2018 om 22:20
    Hahaha, goeie grap👌
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:01
    Scorebordjournalistiek behoudens de belangrijkste statistiek Jawel The Score heeft Ajax PSV op alle punten overklast Helaas was dit niet te zien in de eindstand
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33123
    zaterdag 17 november 2018 om 20:39
    Ik zeg niet dat ze direct bij Ajax in de basis zouden staan. Dat durf ik van Doan ook niet te zeggen.
    Alleen had jij voorspeld dat Van Dijk één van de beste verdedigers van Europa kon worden?
    Vind ik leuk
    Patje41 +921
    zaterdag 17 november 2018 om 20:31
    Ja, als je al hoort dat crystal palace alleen al 140 miljoen pond tv geld per seizoen krijgt
    Vind ik leuk
    Nilsinno +277
    zaterdag 17 november 2018 om 20:35
    Loopt niet veel in de nl competitie waar Ajax sterker van word. Zou het wel met odegaard aandurven weet niet of real meewerkt en berghuis
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:08
    Net alsof er spelers in de Eredivisie rondlopen die Ajax beter maken, buiten een paar exoten bij PSV.
    Vind ik leuk
    ricsta +591
    zaterdag 17 november 2018 om 20:10
    Dat dacht ik vorig jaar ook maar die dumfries had achteraf ook best naar ajax gemogen..
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:18
    Ik denk dat Dumfries minder goed in ons systeem past dan bij PSV. Ajax speelt toch over het algemeen hoger op het veld, waardoor hij minder ruimte heeft om zijn fysieke kracht te benutten. In de kleine ruimte heeft hij moeite.

    Ben zeker niet ontevreden over Mazraoui, al helemaal als je ziet hoe hij verdedigend gegroeid is in amper 3 maanden Ajax 1.
    Vind ik leuk
    ricsta +591
    zaterdag 17 november 2018 om 23:05
    Klopt mazraoui is zeker een goede het is alleen maar om aan te geven dat er echt wel spelers zijn die passen voor volgend jaar.. genoeg jong talent in de eredivisie neem die spits van 17 van az.. die ligt er nu dan een tijd uit maar die liet al aardige dingen zien.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 23:07]
    Vind ik leuk
    Patje41 +921
    zondag 18 november 2018 om 13:52
    ik ben er voor om Tete terug te halen en Mazraoui door te schuiven naar het middenveld waar hij eigenlijk thuis hoort.
    schone wordt een beetje te oud om volle bak te kunnen spelen
    Vind ik leuk
    Markieee +1009
    zaterdag 17 november 2018 om 20:45
    Ben anders heel blij met Nous.
    Vind ik leuk
    thierryer +1784
    zaterdag 17 november 2018 om 20:11
    Niets mis mee. Maakt de eredivisie alleen maar gezonder. Speler moet wel uitzonderlijk zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:06
    De ene is verslaafd aan coke, de ander aan de champions league
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +1355
    zaterdag 17 november 2018 om 20:14
    Of allebei, dat kan ook
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33123
    zaterdag 17 november 2018 om 20:19
    Dan kun je beter verslaafd zijn aan coke, want dat is een stuk makkelijker te halen dan Champions League.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10273
    zondag 18 november 2018 om 06:35
    Daar weet jij alles van, ben je er nu van af ?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33123
    zondag 18 november 2018 om 23:29
    Ja, ik heb m'n neus nu vol van jouw slechte analyses :)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10273
    maandag 19 november 2018 om 00:40
    Tsja, Kieft zei het all, afkicken gaat met vallen en opstaan....
    nou sterkte er mee !
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33123
    maandag 19 november 2018 om 01:13
    Thanks, probeer het me niet te verleidelijk te maken :p
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:06
    Trots op m'n clubje. Goed bezig Overmars!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:11
    Jammer genoeg is het zo. Deze zomer zal er ongetwijfeld een grote leegloop plaats vinden. Want niet alleen De Ligt en De Jong vertrekken hoogstwaarschijnlijk, maar Ziyech en Onana zullen ook een stap hogerop willen.

    Om die leegloop te compenseren zal Marc echt een topzomer moeten hebben. En dan nog zullen we er zwakker op worden, denk ik.

    Verslaafd zijn aan de CL is overigens helemaal top. Houdt iedereen scherp hoop ik.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:16
    Cillessen terughalen, 2,5 miljoen salaris bieden en je hebt kans dat ie komt!
    Vind ik leuk
    Benniewies +1414
    zaterdag 17 november 2018 om 20:23
    Hij terug? Dan moet onana vertrekken.
    Vind ik leuk
    Patje41 +921
    zondag 18 november 2018 om 13:53
    die zal ook echt niet blijven na dit seizoen, net als Ligt, de Jong, Ziyech en mogelijk Tagliafico
    Vind ik leuk
    ronniever +202
    zaterdag 17 november 2018 om 20:20
    Zal een drukke zomer worden dan voor Marc dus hopelijk is hij nu al begonnen met visjes uitgooien maar om de 4 die jij noemt te vervangen is in Nederland in ieder geval niet mogelijk want die lopen hier niet rond dus zullen te dure buitenlanders gaan worden vrees ik
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33123
    zaterdag 17 november 2018 om 20:24
    Aan de andere kant heeft hij geld om spelers te halen die tot nu toe nog niet naar de eredivisie zijn gehaald.
    En meerdere spelers van het niveau Tadic/Blind en talenten als Neres en Sanchez.
    Dus misschien wordt het even onwennig, maar of je perse slechter wordt weet ik niet.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1868
    zaterdag 17 november 2018 om 20:25
    Het risico is minder beperkt?? Groter dus? Vage tekst.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9719
    zaterdag 17 november 2018 om 21:27
    Veel geld en geen goeie spelers.

    Het is maar wat je wil.
    Vind ik leuk
    Broobol +1
    zaterdag 17 november 2018 om 22:08
    Al is een jonge speler nog zo goed, in een grote competitie is het aantal dat slaagt aanzienlijk kleiner dan het aantal wat succesvol is. De kans van slagen is boven de 22 jaar aanzienlijk groter.
    Vind ik leuk
    ajaksiet +542
    zaterdag 17 november 2018 om 22:21
    Hij heeft 100% gelijk. De enige uitdaging en geld ligt in de CL.
    Vind ik leuk
    poklane +5225
    zondag 18 november 2018 om 00:08
    Ach ja, je betaald meer maar je krijgt ook meer, spelers met de kwaliteiten van De Ligt en Frenkie De Jong waren 5 jaar geleden echt niet voor bedragen weg gegaan als waar ze aankomende zomer weg voor zullen gaan hoor. De transferbedragen zijn door alle rijke stinkers en groeiend aantal sponsoren de laatste jaren gewoon enorm omhoog geschoten.
    Nu betaal je voor sommige spelers misschien €15miljoen, maar als voetbal zich zo door blijft ontwikkelen is dat binnen een decennia verdubbeld.
    Vind ik leuk
    Jash +5
    zondag 18 november 2018 om 01:46
    Oke Frenkie wordt komende zomer 22 en is een gigantisch talent. Maar De Ligt is nog wat jonger en het is toch niet teveel gevraagd of hij minstens nog een jaar extra kan blijven?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 04:50
    Kun je zien dat wie het geld heeft de CL beheerst dus waar zitten we naar te Kijken.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 05:20
    Verslaafd aan plek 2. Mark Risicooooo
    Vind ik leuk
    Onyx +15
    zondag 18 november 2018 om 06:59
    Ajax zal in de toekomst een opleidingsclub voor grote buitenlandse teams blijven. Want hoewel ze met de verkoop van de Ligt en de Jong kapitalen binnen zullen krijgen blijft de Nederlandse competitie ondermaats Dan kun je met het vele geld wel betere voetballers halen alleen die willen niet in de eredivisie spelen. Die zitten liever op de bank bij City, Madrid of Bayern, wachtend op een kans.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 07:00]
    Vind ik leuk
    ritje +300