Rosario als voorbeeld: 'Lukt het niet bij PSV, dan kom ik daar via andere route'

    Rosario als voorbeeld: 'Lukt het niet bij PSV, dan kom ik daar via andere route'

    Gepubliceerd: zaterdag 17 november 2018 om 20:36za 17-11-2018 om 20:36

    Laros Duarte maakte in 2015 de overstap van Sparta naar PSV, maar hij wacht in het Philips Stadion nog altijd op zijn doorbraak. De 21-jarige middenvelder geeft de hoop niet op.

    "Pablo Rosario is een mooi voorbeeld", stelt de speler van Jong PSV in gesprek met het Eindhovens Dagblad. "De ontwikkeling die hij nu doormaakt, is fantastisch. Een voorbeeld voor iedereen en ook voor mij, nu hij vanuit Jong PSV deze stappen heeft kunnen zetten. Dat inspireert ons allemaal enorm."

    "Ik doe er alles voor en soms moet je ook een beetje geluk hebben", vervolgt de geboren Rotterdammer. "Op mijn achttiende kwam ik hierheen met de ambitie om ooit in het Philips Stadion te spelen. Zolang het kan, geef ik daar alles voor. Lukt het niet, dan kom ik daar via een andere route."

    De jongere broer van Duarte, Deroy, speelt bij Sparta. Volgende week komen ze elkaar tegen. "Heel bijzonder wordt dat."

    Plaats een reactie

    stratumseind +173933
    zaterdag 17 november 2018 om 20:46
    Als je goed genoeg bent neemt Baas Bommel je er vanzelf bij
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 21:04
    Baas B?

    Die was toch met Lange Fransie?
    Vind ik leuk
    Itsese +5175
    zaterdag 17 november 2018 om 21:07
    Wel typisch weer een VP titel... Jezus man..”lukt het niet bij PSV” ook weer eventjes wat eruit gevist he VP:p lekker positief over de nr.1, Nah VP alles negatief over de nr.1.. ook nog is over onze Rosario.....
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 21:18]
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14647
    zondag 18 november 2018 om 07:10
    Calimero
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 22:02
    Baas? Gebaseerd op wat? Bij elke club is de hoofd coach in principe toch de " baas"?

    Volgende keer toch eerst even eten en daarna pas drinken.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 22:03]
    Vind ik leuk
    040-077 +908
    zondag 18 november 2018 om 00:53
    Dus... wel degelijk op iets geBAASeerd.
    Je geeft zelf t antwoord al.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 00:58
    Leuk.

    Heeft die studie creatief schrijven van t nti toch nog iets opgeleverd.

    Doei
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 01:04]
    Vind ik leuk
    Emnu +4864
    zaterdag 17 november 2018 om 22:16
    Ah, dus Malen en Guti zijn niet goed genoeg?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173933
    zaterdag 17 november 2018 om 22:20
    die zijn al vaste spelers bij de a selectie , deze jongen nog niet
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 22:22]
    Vind ik leuk
    Emnu +4864
    zaterdag 17 november 2018 om 22:22
    Vase?

    Bedoel je waas of vaag?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173933
    zaterdag 17 november 2018 om 22:23
    sorry thee is niet mijn ding
    Vind ik leuk
    Emnu +4864
    zaterdag 17 november 2018 om 22:25
    Oke.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14647
    zondag 18 november 2018 om 07:12
    Loopt er bij Psv ook nog iets rond dat niet uit de Sparta jeugdopleiding is weg gehaald?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 08:54
    Als je dat zo'n probleem vindt, heb ik goed nieuws voor je. Vanaf nu heeft Ajax daar de eerste keus.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173933
    zondag 18 november 2018 om 10:30
    Is er nog een club die jullie niet op willen kopen?
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6380
    zaterdag 17 november 2018 om 20:49
    ff geheel off topic.
    Waarom Doet ronaldo niet mee. Italie - portugal ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173933
    zaterdag 17 november 2018 om 20:51
    Die is voorlopig persona non grata in portugal.
    Dat ligt daar nogal gevoelig
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6380
    zaterdag 17 november 2018 om 20:54
    Thnx 👍
    Vind ik leuk
    1904088 +535
    zaterdag 17 november 2018 om 20:52
    Volgens mij vanwege het gedoe rondom zijn persoon. Speelde de laatste wedstrijden ook al niet mee
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2088
    zaterdag 17 november 2018 om 20:53
    Vanwege sexschandaal.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:54
    Zolang hij van verkrachting vedacht wordt, zal hij niet opgeroepen worden heb ik begrepen.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1851
    zaterdag 17 november 2018 om 20:56
    Dat sexschandaal en ook even een korte periode rust vanwege wk en overstap naar Juventus.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 21:21
    Heb je dat (nog niet bewezen) achterbakse gedrag van hem niet meegekregen?
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6380
    zaterdag 17 november 2018 om 21:38
    Jawel wist niet dat dat nog speelde.
    Vind ik leuk
    1904088 +535
    zaterdag 17 november 2018 om 20:51
    21 jaar en nog steeds geen kans gekregen dan zie ik het somber voor je in.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 20:52]
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14647
    zondag 18 november 2018 om 07:13
    Bij Psv ligt dat anders he, met 21jaar ben je nog een puber daar.
    Vind ik leuk
    Hes +18
    zaterdag 17 november 2018 om 21:01
    Spelers gaan gauw naar psv/ajax/Feyenoord maar eindige in the jupiler league bij de jong elftalen en breken vaak niet door. Wel jammer, deze talent had bij Sparta waarschijnlijk al eredivisie ervaring gehad.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 21:02]
    Vind ik leuk
    Bizzy +21389
    zaterdag 17 november 2018 om 21:11
    Die Duarte bij Sparta is een geweldige voetballer.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws