LIVE-discussie: El Khayati keert terug bij ADO, Superboeren zonder Serrarens

LIVE-discussie: El Khayati keert terug bij ADO, Superboeren zonder Serrarens

Gepubliceerd: zaterdag 8 december 2018 om 19:43za 08-12-2018 om 19:43

ADO Den Haag en De Graafschap hebben allebei iets recht te zetten in hun onderlinge confrontatie in Den Haag. ADO ging vorige week hard onderuit bij Ajax (5-1), terwijl De Graafschap een kansloze nederlaag leed tegen PEC Zwolle (2-0).

Erik Falkenburg krijgt de kans in de spits bij ADO Den Haag. Alfons Groenendijk geeft Falkenburg de voorkeur boven Melvyn Lorenzen en Tomas Necid, die allebei op de bank zitten. Ook middenvelder Dion Malone staat niet in de basis. Op het Haagse middenrif is er wel weer een basisplaats ingeruimd voor Abdenasser El Khayati, die tegen Ajax nog ontbrak met een blessure.

Ook bij de Superboeren speelt er een andere spits. Fabian Serrarens is niet op tijd wedstrijdfit voor het duel in de Hofstad, waardoor Stef Nijland een kans krijgt als aanvalsleider van De Graafschap. Serrarens zit wel op de bank. Linksback Lars Nieuwpoort kreeg vorige week een rode kaart en is er dus wegens een schorsing niet bij. Jordy Tutuarima is zijn logische vervanger.

ADO Den Haag: Zwinkels; Troupee, Kanon, Kuipers, Meijers; Bakker, El Khayati, Immers; Hooi, Falkenburg, Becker.

De Graafschap: Jurjus; Owusu, Nieuwpoort, Van de Pavert, Tutuarima; Bakker, El Jebli, Olijve; Narsingh, Nijland, Van Mieghem.

Plaats een reactie

elmagico070 +23167
zaterdag 8 december 2018 om 19:47
Come The Hague! Winnen!
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 19:52
Succes maat, dit moeten 3 punten zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 20:00
Wij morgen 3-1 maat 💪🏻
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 20:01
Ih hoop het, wordt een moeilijke wedstrijdt maat. 2-1
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 20:04
Mag ook doe ik het ook voor.😉
Vind ik leuk
elmagico070 +23167
zaterdag 8 december 2018 om 20:07
Thanks mate! We nemen ook geen genoegen met minder dan 3 punten!
Vind ik leuk
Roodbergen +9287
zaterdag 8 december 2018 om 20:19
Ik ook niet, fijne wedstrijd. Moge de beste winnen
Vind ik leuk
elmagico070 +23167
zondag 9 december 2018 om 15:23
Thanks! Dik Verdiende punt goos. Hoop dat jullie hier en daar nog meer punten kunnen sprokkelen.

Succes!
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 20:19
Zo is dat, de punten blijven in den haag.
Vind ik leuk
elmagico070 +23167
zondag 9 december 2018 om 15:28
Fons lijkt het niet meer aan de praat te kunnen krijgen. Wat was het weer zwaar ondermaats maat.pfff
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 15:29
Gisteren was heel dramatisch maat, volgende wedstrijd beter.
Vind ik leuk
elmagico070 +23167
zondag 9 december 2018 om 15:32
Wordt er moedeloos van man. Kut wissels van Fons ook. Fons moet oprotten maat.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 15:33
Tijd voor verandering ja.
Vind ik leuk
elmagico070 +23167
zondag 9 december 2018 om 15:36
Eens! Chemie lijkt wel uitgewerkt! Er zit totaal geen lijn meer in het spel dat Fons wil spelen. Zhang gewoon niet opstellen en wel Falkenburg in de basis laten starten en zo kan ik er nog een aantal dingen opsommen waarbij je vraagteken kunt plaatsen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 15:56
Ja is klote armoe troef, succes verder maat.
Vind ik leuk
elmagico070 +23167
zondag 9 december 2018 om 15:58
Thanks maat.

Mar wat is die Troepee slecht ook zeg. manmanman... had ik niet verwacht ook.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:14
Inderdaad speelt echt heel matig, bij utreg speelde die redelijk.
Vind ik leuk
elmagico070 +23167
zondag 9 december 2018 om 18:01
Wat is daarmee gebeurd man. Slappe hap! Snap wel dat ie geblesseerd is geweest, maar zo slecht presteren accepteren ze niet eens bij de amateurs.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:53
Het is wel heel droevig, snap ook niet dat hij nog opgesteld wordt.
Vind ik leuk
elmagico070 +23167
zondag 9 december 2018 om 18:56
Niemand die het snapt in Den Haag en omstreken-:) We hebben Polley uit de jeugd op de bank zitten en die krijgt steeds maar geen kans van fonsje. Polley is voetballend beter en heeft ook meer fysiek, lengte en snelheid dan Troepee. De dagen van Fons zijn geteld!
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:58
Dat denk ik ook, succes maat.
Vind ik leuk
Roodbergen +9287
zaterdag 8 december 2018 om 20:18
Niks moet 😬😬😬😬
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 21:36
Je moet je klote er af werken
Vind ik leuk
Roodbergen +9287
zaterdag 8 december 2018 om 22:16
Das een vereiste,!!!!
Vind ik leuk
Mr bien +4519
zaterdag 8 december 2018 om 19:55
Word een makkie voor Ado
Vind ik leuk
elmagico070 +23167
zaterdag 8 december 2018 om 20:08
Laten we het hopen dan.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 19:57
Die knalt de punten binnen Khayati.
Vind ik leuk
BassieN +11069
zaterdag 8 december 2018 om 20:03
Heb m'n bet op ado staan dus hopelijk laten ze vandaag wat meer zien.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 20:46
Wind mee eerste helft dus dat kan niet fout gaan ;-)
Vind ik leuk
Tfoe +3865
zaterdag 8 december 2018 om 20:56
Nieuwpoort geschorst .VP zet m in de basis.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 21:34
Dat is de oudste Nieuwpoort, hoort inderdaad nog even een S. voor...
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 21:36
Scheids is er als de kippen bij om el Jebli en Ted geel te geven maar mist een duidelijke kaart voor Troupee en Immers... Lekker scherp weer precies zoals we deze flapdrol kennen.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13597
zaterdag 8 december 2018 om 22:09
0-0, er is nog steeds hoop..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws