In het kort: Manu vergroot zorgen Koeman en duwt Fenerbahçe naar plek 16

In het kort: Manu vergroot zorgen Koeman en duwt Fenerbahçe naar plek 16

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 18:57zo 09-12-2018 om 18:57

Op de redactie van VoetbalPrimeur komen dagelijks honderden nieuwsberichten uit binnen- en buitenland voorbij. We pikken het meest interessante nieuws eruit, andere nieuwsfeiten verzamelen we in de rubriek 'In het kort'.

Fenerbahçe niet opgewassen tegen Manu en co
Het blijft kwakkelen geblazen voor Erwin Koeman en zijn Fenerbahçe. De uitwedstrijd tegen degradatiekandidaat Akhisarspor eindigde, mede door een doelpunt van Elvis Manu in 3-0. Akhisarspor springt hierdoor over Fener heen en duwt de grootmacht uit Istanbul naar de zestiende plek.

Atlanta United pakt landstitel in Verenigde Staten
Atlanta United heeft zich met een 2-0 zege op Portland Timbers verzekerd van de Amerikaanse landstitel. De ploeg van Gerardo Martino schonk een volgepakt Mercedes-Benz Stadium met treffers van Josef Martinez en Franco Escobar de beker. Martino lijkt daarmee afscheid te nemen van Atlanta, dat pas twee jaar bestaat als club, met een prijs. De voormalig coach van Barcelona wordt namelijk genoemd als nieuwe bondscoach van Mexico.

Plaats een reactie

mba4u2c +3584
zondag 9 december 2018 om 07:55
Dan ben je een top coach!
Vind ik leuk
Marco S +6554
zondag 9 december 2018 om 08:03
Geen nieuws over Frenkie?
Vind ik leuk
Smithsonian +38000
zondag 9 december 2018 om 09:13
Ja frenkie word ere voorzitter van die club 😂😂
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:19
Klopt en hij wil Jorit Hendrix meenemen als materiaalman.
Vind ik leuk
Blindsy +15853
zondag 9 december 2018 om 19:08
Maar pas nádat hij de Brexit ongedaan heeft gemaakt, nog even geduld..
Vind ik leuk
Stuiter +391
zondag 9 december 2018 om 19:37
Hahaha plus 1.
Vind ik leuk
rexxo +5823
zondag 9 december 2018 om 08:20
Doelpuntenmaker Franco Escobar?
Dan weet ik al wat er na afloop op de schaal lag tijdens het vieren van die titel😂
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14380
zondag 9 december 2018 om 09:47
Franco Escobar....
Alsof ‘Escobar’ nog niet genoeg was, noemen z’n ouders hem ook nog eens ‘Franco’...
Vind ik leuk
rexxo +5823
zondag 9 december 2018 om 10:04
Je weet dat de Escobar een andere voornaam had of doel jij op de Spaanse dictator?
Vind ik leuk
COYG +7622
zondag 9 december 2018 om 11:52
Eerder de combinatie van beide namen.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14380
zondag 9 december 2018 om 12:31
Juist.
Vind ik leuk
Rodajc +17394
zondag 9 december 2018 om 10:12
Dat Amerikaanse voetbal is eigenlijk niet onaardig om naar te kijken. Naïef aanvallend voetbal met veel snelheid, alleen die ontzettend brave sfeer op de tribunes... Weet iemand trouwens aan wat voor drugs die Frank Kramer van Eurosport zit?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:36
Zeker jammer dat LA niet door ging in de play offs(f*ck onze verdediging) Maar ja Atlanta heeft het verdiend gewonnen.
Vind ik leuk
Snoun +342
zondag 9 december 2018 om 19:01
Misschien iets voor Frenkie?
Vind ik leuk
rexxo +5823
zondag 9 december 2018 om 19:59
Is Frank Kramer nog erger als David Endt?
Vind ik leuk
Blindsy +15853
zondag 9 december 2018 om 19:05
Elvis not dead!!
Vind ik leuk
Sil95 +11672
zondag 9 december 2018 om 19:07
Lekker seizoen tot nu toe voor Fenerbahçe..

Naast Elvis Manu speelt er nog een oud bekende bij Akhisarspor voorin. Namelijk voormalig Sparta en AGOVV spits Jeremy Bokila.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 19:11]
Vind ik leuk
tikkietoe +5787
zondag 9 december 2018 om 19:10
Laat Fenerbahçe lekker een Turkse coach op die troep van een selectie zetten.
Het afbreukgevaar is veel te groot.
Vind ik leuk
stratumseind +187318
zondag 9 december 2018 om 19:16
Koeman wil ok weer naar Acht terug
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 19:41
Mooie uitdaging voor Advocaat.
Vind ik leuk
HJR +8335
zondag 9 december 2018 om 20:06
Manu maakt op filmpje toch de 2-0??
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 20:23
Nog niet vertoond: 2 Nederlandse hoofdcoaches in het buitenland opeenvolgend ontslagen in hetzelfde seizoen bij dezelfde club. Not very Turkish delight!
Vind ik leuk
Dub_Rtd +3143
maandag 10 december 2018 om 00:21
Benieuwd waar die Josef Martinez gaat ballen.
35 goals in 39 potjes, pas 25 jaar. Daar zal toch wel wat Europese interesse in zijn
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws