'Feyenoord kan hooguit tweede worden, als één van de twee punten laat liggen'

'Feyenoord kan hooguit tweede worden, als één van de twee punten laat liggen'

Gepubliceerd: maandag 10 december 2018 om 18:05ma 10-12-2018 om 18:05

Aad de Mos denkt niet dat Feyenoord in staat is om dit seizoen kampioen van Nederland te worden. De Mos denkt dat de Rotterdammers zeker nog een plekje kunnen stijgen, maar dat ze er niet in slagen om twee clubs in te halen.

Feyenoord won de afgelopen vijf Eredivisie-duels op rij en verkleinde daarmee de achterstand op koploper PSV tot zeven punten. Het gat met nummer twee Ajax bedraagt vijf punten. "Ik denk niet dat ze twee clubs kunnen passeren", zegt De Mos bij ALLsportsradio. "Feyenoord kan hooguit tweede worden, als één van de twee topclubs punten laten liggen. Twee clubs inhalen is bijna onmogelijk."

De Mos verwacht dat de Rotterdammers het in het bekertoernooi lastig zullen krijgen. De Stadionclub speelt een thuiswedstrijd tegen FC Utrecht. "Dat is geen makkie", stelt De Mos. "Dat is gewoon de nummer drie tegen de nummer vier. Het zal een dubbeltje op zijn kant worden, want Utrecht is in topvorm. Zeker met Advocaat, hij kan die jongens wel motiveren."

Plaats een reactie

maandag 10 december 2018 om 18:09
Feyenoord wordt dit seizoen (gewoon) derde !
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
maandag 10 december 2018 om 18:15
Ik denk tweede ... achter Ajax ... 😜
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 18:17
1 AJAX
2 PSV
3 Feyenoord

🤗
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
maandag 10 december 2018 om 18:25
Ook goed hoor ... 😉
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 18:28
Heb liever 2 en 3 andersom, maar ik denk wat ik hierboven getypt heb
Vind ik leuk
repeP +2189
maandag 10 december 2018 om 18:52
Nah, doe mij dan maar:
1) Feyenoord
2) Ajax
3) PSV

En uiteraard de bekerwinst voor Feyenoord daar bij.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 20:19
Welke beker ?
Champions Leaque 😉
Vind ik leuk
5by5 +1343
maandag 10 december 2018 om 19:19
1 Feyenoord 2 Psv 3 Fc Utrecht. Degradatiekandidaat Ajax
Vind ik leuk
repeP +2189
dinsdag 11 december 2018 om 01:29
Dat kan niet met Jong Ajax in de eerste divisie...
Vind ik leuk
5by5 +1343
dinsdag 11 december 2018 om 16:53
Omdat je een jong team in de kk divisie hebt spelen wilt niet zeggen dat je niet kan degraderen, denk eerder dat je jong team dan wel uit de kk divisie ligt
Vind ik leuk
Smithsonian +43145
maandag 10 december 2018 om 19:41
In 2050.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 20:11
Je bedoelt nooit!!!! ;-)
Vind ik leuk
Roeptoeter +15558
maandag 10 december 2018 om 18:09
Nee, dat geloof ik niet. Uit bij PSV winnen en PSV verliezen in de Arena en je bent maar 6 punten ingelopen. Dat is er 1 te weinig om PSV in te halen.
Ajax is helemaal buitencategorie, die winnen vanaf nu alles.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 18:13
PSV wankelt op de momenten dat het ergens om gaat. Ik denk dat het makkelijker wordt PSV in te halen dan Ajax. Helemaal omdat ze er gewoon met 4-0 afgaan in de Arena
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 18:47
Wat een grootspraak na 2x kansloos verliezen tegen PSV
Vind ik leuk
AlwaysMe +2961
maandag 10 december 2018 om 21:18
Wankelt op momenten dat het ergens om gaat? PSV wint juist op dat soort moment, of ben je vergeten dat PSV de enige club in Nederland is die een kampioenschap naar zich toetrekt op de laatste speeldag?

Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 21:24
Ik heb het over dit PSV.

Alle belangrijke wedstrijden (JC schaal, CL en Fey-PSV gingen verloren), alleen thuis tegen Ajax viel alles in een kwartier goed maar ik vraag me af of dit bij een rematch ook zo zou zijn. En een puntje op de valreep tegen 10 man van Spurs.

Als PSV kampioen wordt komt dit puur door succes tegen de kleintjes.

Uiteraard is dit slechts mijn nederige mening ;)
Vind ik leuk
CPP +1055
dinsdag 11 december 2018 om 00:01
Zelfs ondanks hulp van Scheids en VAR zal het toch weer WZAWZW2e zijn.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 18:10
Het is heel simpel. We moeten beide onderlinge confrontaties winnen. Dan is het gat 2 en 4 punten. Is niet geheel onmogelijk. Ajax speelt nog Europees en ik zie PSV nog wel een dip krijgen dit seizoen.
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
maandag 10 december 2018 om 18:17
Feyenoord krijgt opnieuw pak slaag in Rotterdam van AJAX.
Vind ik leuk
Il Gordo +18276
maandag 10 december 2018 om 18:50
Thanks, weten we dat vast.
Vind ik leuk
5by5 +1343
maandag 10 december 2018 om 19:23
Ik vermoed dat Ajax de wedstrijd tegen Feyenoord afbelt omdat ze bang zijn. Zo is Ajax en zijn fans meestal grote bek geen bijt.
Vind ik leuk
Kaar +3002
maandag 10 december 2018 om 20:06
Nou lekker dan, nu hoef ik niet meer te gaan kijken. Bij het laatste woord vergat je trouwens je capslock uit te zetten.
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
maandag 10 december 2018 om 18:29
PSV heeft al twee seizoenen dips, maar winnen steeds met veel geluk. Geluk weg en het is klaar en over
Vind ik leuk
Blijdorp010 +10012
maandag 10 december 2018 om 18:10
Feitelijk kloppen de uitspraken van aadje...Feyenoord heeft het niet zelf in de hand idd. Knappe analyse. Verder toch heerlijk zo'n potje tegen Utrecht...in het mooiste stadion vn het land tijdens een avondwedstrijd...genieten!
Vind ik leuk
torinofc +600
maandag 10 december 2018 om 18:15
Nou lekker voor Feyenoord, ze worden dus kampioen! GEAAD
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 18:50
Een hoop psv’ers lagen ook helemaal dubbel toen Aadje zei dat Feyenoord PSV pijn ging doen...
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
maandag 10 december 2018 om 18:16
Aad zou niet misstaan in het circus als spreekstalmeester.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 18:41
Aad heeft het de laatste tijd wel vaker goed. Feyenoord zou PSV ook pijn doen. Volgens een hoop psv’ers kon hij naar het gesticht. We weten allemaal wat er is gebeurd. 🤔
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 18:16
Feyenoord moet je niet onderschatten. Alles kan nog de competitie is nog zo lang.
Vind ik leuk
FCG1971 +4735
maandag 10 december 2018 om 18:17
Die Aad. Wat een nutteloze uitspraak weer. Er zelfs de meest verstokte Feyenoord fan zal niet meer het idee hebben dat zijn club dit jaar kampioen wordt. Waarom moet Aad dit dan even hardop roepen. Om te provoceren of was hij alweer bezopen.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 18:22
Zou hij nu zelf ook geloven wat hij allemaal zegt ? 🤔
Vind ik leuk
FCG1971 +4735
maandag 10 december 2018 om 18:24
Ik vrees dat die man zover heen is dat hij inderdaad zoveel zelfvertrouwen heeft dat hij zichzelf serieus neemt. Jammer voor die man en de voetballiefhebbers die hij ermee lastig valt.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 18:26
Vindt zijn opmerkingen altijd wel grappig om te lezen, maar ik vraag me af of dat wel zijn bedoeling is 🤔
Vind ik leuk
FCG1971 +4735
maandag 10 december 2018 om 19:40
Nee man, Aad is de voetbalkenner bij uitstek, geen komiek. Maar geen mens die dat ooit is opgevallen 😉
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
maandag 10 december 2018 om 18:20
Whatever Aad.

Bedankt weer voor je hoogstaande en zeer informatieve bijdrage.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 18:21
Psv wint vanaf nu alles? Hahaha, Feyenoord zal ze voor de derde keer verslaan dit seizoen!
Vind ik leuk
The Rock +1914
maandag 10 december 2018 om 18:21
Gelukkig treft feyenoord een FCU in vorm. Paar dagen layer speelt FCU nl tegen ajax voor de competitie 🤭
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
maandag 10 december 2018 om 18:31
Subtoppertje in vorm is nog lang geen topper
Vind ik leuk
The Rock +1914
maandag 10 december 2018 om 21:38
Ik gebruik de woorden van Aad.

Overigens is dat subtoppertje wel de ploeg waartegen Ajax de Afgelopen 10 jaat de meeste punten tegen heeft verloren...
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
dinsdag 11 december 2018 om 09:12
Maar blijft een subtopper, ze hebben idd in 40 procent van de wedstrijden geen driepunter gehaald waarvan 20 procent zelfs geen enkel punt. Utrecht lijkt het aan te vliegen als wedstrijd van het jaar en probeert met hard spel en inzet punten te halen das leuk voor ze, maar dat maakt ze niet beter als Ajax, dat kan ook niet want die wint 60 procent en Utrecht 20. En Ajax heeft de meeste punten aan PSV verloren en erna komt Vitesse!
Vind ik leuk
The Rock +1914
dinsdag 11 december 2018 om 13:19
Je statistieken kloppen als je naar de hele historie kijkt ja. Het 20% vs. 60%

Ik had t over afgelopen 10 jaar. Vanaf seizoen 2007-2008 heeft Ajax de volgende punten gehaald tegen de 3 die je noemt:

Vitesse 44 pt
PSV 32 pt
Utrecht 28 pt

Ik weet echt wel wat ik schrijf hoor ....
Vind ik leuk
Hyena +30511
maandag 10 december 2018 om 18:21
De deurtjes worden weer behoorlijk opengegooid door onze Aad.
Vind ik leuk
Stranger +6615
maandag 10 december 2018 om 18:23
Joh als ze allebei punten laten liggen kunnen ze zo maar eerste worden.
Vind ik leuk
rinirat +3519
maandag 10 december 2018 om 18:26
Het gaat niet gebeuren ,die gaan op 20 punten eindigen.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4397
maandag 10 december 2018 om 18:28
Is geen schande, hoop alleen dat we zo kang mogelijk mee kunnen blijven doen, wel zo leuk
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 18:31
Als je de ene kunt inhalen kun je ook de andere inhalen. Ze moeten nog tegen beide clubs spelen. Plus Ajax en PSV moeten ook nog tegen elkaar. Of dat het gaat lukken betwijfel ik, maar alles is mogelijk!
Vind ik leuk
Hansdeg +1383
maandag 10 december 2018 om 18:33
Wij halen niemand meer in als de scheidsrechters zo blijven fouten.
Vind ik leuk
Rabarber +4173
maandag 10 december 2018 om 18:52
Ah nog een piepkuiken. Er komen wel veel eitjes uit zeg, voor deze tijd van het jaar. 🐣
Vind ik leuk
Hansdeg +1383
maandag 10 december 2018 om 21:28
Beter een piepkuiken dan een blinde kip
Vind ik leuk
bert +553
maandag 10 december 2018 om 19:07
Die Rotterdammers hebben ook altijd voordeel he knvb loting beker wedstrijden altijd thuis schorsingen na doodschoppen altijd vrijgesproken he knvb vriend
Vind ik leuk
Romo +1392
maandag 10 december 2018 om 20:40
Ik kom niet meer bij...
Vind ik leuk
Bertje 54 +143
maandag 10 december 2018 om 18:38
Feyenoord Rotterdam gaat gek doen en gaat tweede worden boven Abcoude die beginnen te kraken
Vind ik leuk
Smithsonian +43145
maandag 10 december 2018 om 18:42
3de, ranglijst gaat niet meer veranderen.

PSV wordt weer kampioen.
Vind ik leuk
Gobbles +0
maandag 10 december 2018 om 18:47
Dit was geen open deur maar een open vliegengordijn.
Vind ik leuk
Just Nuts +671
maandag 10 december 2018 om 18:59
Kan nog alle kanten op. paar blesures bij Ajax of Psv en er kan zand in de motor komen of de VAR zit paar keer niet mee
Vind ik leuk
Vooruit +228
maandag 10 december 2018 om 19:02
Die Aadje. Ons voetbal medium. We krijgen gelukkig dagelijks te horen wat zijn tarotkaarten hem vertellen. De voorspellingen kloppen gelukkig zelden.
Vind ik leuk
Vooruit +228
maandag 10 december 2018 om 19:04
Feyenoord wordt natuurlijk kampioen. Dat begrijpt iedereen.
Vind ik leuk
bert +553
maandag 10 december 2018 om 19:05
Die vent kletst toch maar wat,zei hij ook niet PSV staat vijf punten voor die halen ze niet meer in......nou we zien wel in mei
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 19:05
Altijd lachen met Aadje
Vind ik leuk
bert +553
maandag 10 december 2018 om 19:09
Ik heb gehoord hij heeft vroeger met zijn hoofd eens ergens klem gezeten,en van de zeven kropen er zes weg.....dus hij heeft er nog maar een op een rijtje.
Vind ik leuk
orion73 +1532
maandag 10 december 2018 om 19:25
Feyenoord en Ajax gaan strijden om de titel. PSV gaat nog aardig wat punten verspelen. Het is kennelijk hosanna bij PSV maar de reden is wat onduidelijk. De JC schaal werd verloren, in de beker uitgeschakeld, in Europa uitgeschakeld. In de comp gaat het vrij aardig maar dat houdt geen stand omdat scoren in de laatste minuten vanzelf een keer ophoudt en kijken of iedereen die Bommel, die alleen maar wartaal uitslaat, nog steeds zo goed vindt.
Vind ik leuk
Henk020 +301
maandag 10 december 2018 om 19:38
Waarom wordt hij nog naar zijn mening gevraagd?
Vind ik leuk
FCG1971 +4735
maandag 10 december 2018 om 19:49
Wij Nederlanders lachen graag mensen uit. Aad is zonder het zelf te begrijpen een gewillig slachtoffer.
Vind ik leuk
Marco S +6604
maandag 10 december 2018 om 19:56
Ik zie ze psv niet meer inhalen.. aan de andere kant ik zie psv dit seizoen ook niet neer winnen van Ajax en psv en dan loopt Feyenoord dus gewoon zes punten in..
Vind ik leuk
johny +99
maandag 10 december 2018 om 19:57

De Mos moet je niet voor vol rekenen. deze persoon moet naar een inrichting .
Hij voorspelde dat Feyenoord van FC Emmen zou verliezen en nu voorspeld hij dat Fc Utrecht Feyenoord uit de beker duwt . En verder dat Feyenoord niet hoger komt als waar ze nu staan in de Ere - Divisie.Deze vent zegt alleen wat hij zou willen maar dit alles zonder verstand.Wie geloofd nou zo'n gek. Wie neemt nou zo'n waardeloze gek als analist in dienst ? Mos hou je gore lippen op mekaar want er komt geen fatsoenlijke praat uit als alleen maar zever.
Vind ik leuk
Zerosab3in +136
maandag 10 december 2018 om 20:08
De Mos verdient aan schnabbels dus iedereen die erop reageert betaald eraan mee
Vind ik leuk
fr1963 +4304
maandag 10 december 2018 om 20:25
Hij heeft haagse humor....
(Afgekort hahahaha)
Vind ik leuk
Verratti +2297
maandag 10 december 2018 om 21:44
Wartaal. Hij zegt maar wat. Het is zeker geen paragnost, maar zijn commentaar tijdens voetbalwedstrijden vind ik wel leerzaam in tactisch opzicht en hij heeft kennis.
Vind ik leuk
Storm015 +272
maandag 10 december 2018 om 22:16
Aadsje Afkoopsom begint een oude seniele man te worden die licht dementerend elke dag een nietszeggende blog produceert. Mijn advies: hou het daarbij en bemoei je niet meer met het echte leven 👎🏿👎🏿
Vind ik leuk
Arie1970 +19
maandag 10 december 2018 om 22:24
Wat een ontzettend domme mensen weer op dit forum zeg, zijn we allemaal kleine kinderen of hebben we nooit eens goed gekeken? Feyenoord zal geen 1 of 2 worden maar de beker ongetwijfeld weer pakken. PSV en Ajax zijn over 34 wedstrijden kwalitatief gewoon veel beter ondanks een prima team prestatie in de Kuip vorige week die natuurlijk ook anders had kunnen aflopen. Desondanks blijf ik voor mijn clupje Feyenoord!
Vind ik leuk
Blindsy +18712
maandag 10 december 2018 om 22:47
Dan moet Ajax wel érg veel punten laten liggen... geloof ik niet in.
Vind ik leuk
DeNeutrale +215
maandag 10 december 2018 om 23:31
1 reageerder stelt: het is kennelijk hossana bij PSV, maar ik weet niet waarom? Ik kan het wel verklaren waarom het hossana is bij PSV. Ze hebben namelijk alleen van Feyenoord verloren.
Vind ik leuk
Rafael +844
dinsdag 11 december 2018 om 06:32
Had Aad de Mos ook niet gezegt dat Feyenoord punten zou verspelen tegen Emmen. De man die zeg continue dingen wat niks met elkaar te maken heeft. Waarschijnlijk wilt hij toch een keertje gelijk hebben door dat te doen of misschien kan je beter wat meer bescheiden blijven nadat je er al tig keer naast heb gezeten en gewoon simpel houden met antwoorden zoals de bal is rond of in de voetballerij is alles mogelijk
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws