Dembélé roept Barça-spelers bij elkaar na recordboete: Hij weet dat hij fout zit

Dembélé roept Barça-spelers bij elkaar na recordboete: "Hij weet dat hij fout zit"

Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 18:48wo 12-12-2018 om 18:48

Ousmane Dembélé lijkt bereid om te werken aan zijn tekortkomingen. De Franse aanvaller van FC Barcelona heeft in een volle kleedkamer zijn excuses aangeboden aan zijn ploeggenoten.

Dat bevestigt Barça-speler Carles Aleña aan Sport. Dembélé ging afgelopen zondag wéér in de fout door zich twee uur te laat te melden op de training. De openlijke kritiek van een aantal ploeggenoten én de vermeende recordboete van Barcelona hebben de 21-jarige Fransman naar verluidt overtuigd van het feit dat hij moet veranderen.

Dembélé zou deze week zijn ploeggenoten bij elkaar hebben geroepen. Zijn speech was volgens Sport kort, maar respectvol. "We hebben zijn excuses geaccepteerd", vertelt Aleña. "Hij weet dat hij fout zit. Ousmane is een goede jongen, we zullen hem blijven steunen."

Dinsdagavond maakte Dembélé in de Champions League-kraker tegen Tottenham Hotspur (1-1) een wereldgoal. Robert Fernandez, technisch secretaris van Barça, is er blij mee. "Het klopt dat Dembele een reeks van fouten gemaakt heeft, maar we staan nog steeds voor hem in. We wisten van zijn slaapproblemen, maar zien vooral de grote speler die hij is."

Plaats een reactie

rexxo +11210
woensdag 12 december 2018 om 18:56
Slimme timing na dat weergaloos doelpunt van gisteren.
Waarschijnlijk zit er een wekker in zijn kerstpakket.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:59
Hopelijk dan wel een degelijke, punctuele wekker, maar weet niet of dat financieel haalbaar is.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:58
Ach Dembélé is nog jong zullen velen misschien zeggen en hem dus vergeven.

Schei effe uit zeg dan!
Vind ik leuk
Smithsonian +43114
woensdag 12 december 2018 om 19:00
Wordt toch eens wakker ventje., voordat het te laat is.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 19:01
Het blijft lastig voor een club. Een bank zitter die niks presteert mag vertrekken in zo'n situatie.Maar bij Dembele ziet iedereen zijn gigantische potentie en er hangt nog eens een prijskaartje aan. Gewoon veel scoren Dembele! Kan je vaker uitslapen :)
Vind ik leuk
Johnny Cash +9937
woensdag 12 december 2018 om 19:03
Kan van der vorst geen verslaafd met vips tv programma maken. Eerste aflevering ousmane dembele
Vind ik leuk
Romarioo +697
woensdag 12 december 2018 om 19:04
Oki
Boete blijft!
Vind ik leuk
power +7663
woensdag 12 december 2018 om 19:21
Voor deze keer hebben zijn ploeggenoten wel geaccepteerd, als hij iets van geleerd hebt.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 19:22]
Vind ik leuk
Mari +12400
woensdag 12 december 2018 om 19:27
De boetes moeten hem van te voren worden medegedeeld en er moet worden bijgezegd dat het bedrag naar de tegenpartij van die game gaat waarmee hij 's nachts aan het gamen is
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 19:27
Pffff eens een verslaper ....altijd een verslaper ⏰
Vind ik leuk
Basik013 +719
woensdag 12 december 2018 om 19:37
Stuur hem volgend jaar maar een jaartje naar ajax , dat zal hem leren!
Vind ik leuk
Emnu +7041
woensdag 12 december 2018 om 19:56
Ik gun die jongen t beste, eigenlijk iedereen wel en, man o man, die pik kan wel voetballen.

Vrees echter dat dit niet meer goed komt.
Als die jongen echt n (game)verslaving heeft, is dit niets meer dan wachten op de volgende bom.
Hoezeer hij t zelf nu ook denkt te menen.

Ik hoop dat ik ernaast zit maar dit is verre van overtuigend.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 23:07
Zoveel verdienen en dan nog geen goede wekker hebben......
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 08:20
Goed dat hij zelf hier bewust van is en dat ie zijn excuses aangeboden heeft. Dat is zeker een goed teken. We hebben allang gezien dat 't een fantastische speler, zag je ook wel aan die goal tegen Spurs. Ik ben benieuwd nu hij zichzelf wil veranderen qua gedrag en instelling of ie nog beter gaat presteren. Hij is al goed als ie zoveel keer te laat komt en tot 3uur 's nachts gamed in de nacht, laat staan als ie ff serieus gaat doen. Dan krijg je een wereld speler.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws