Dembélé roept Barça-spelers bij elkaar na recordboete: Hij weet dat hij fout zit

    Dembélé roept Barça-spelers bij elkaar na recordboete: "Hij weet dat hij fout zit"

    Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 18:48wo 12-12-2018 om 18:48

    Ousmane Dembélé lijkt bereid om te werken aan zijn tekortkomingen. De Franse aanvaller van FC Barcelona heeft in een volle kleedkamer zijn excuses aangeboden aan zijn ploeggenoten.

    Dat bevestigt Barça-speler Carles Aleña aan Sport. Dembélé ging afgelopen zondag wéér in de fout door zich twee uur te laat te melden op de training. De openlijke kritiek van een aantal ploeggenoten én de vermeende recordboete van Barcelona hebben de 21-jarige Fransman naar verluidt overtuigd van het feit dat hij moet veranderen.

    Dembélé zou deze week zijn ploeggenoten bij elkaar hebben geroepen. Zijn speech was volgens Sport kort, maar respectvol. "We hebben zijn excuses geaccepteerd", vertelt Aleña. "Hij weet dat hij fout zit. Ousmane is een goede jongen, we zullen hem blijven steunen."

    Dinsdagavond maakte Dembélé in de Champions League-kraker tegen Tottenham Hotspur (1-1) een wereldgoal. Robert Fernandez, technisch secretaris van Barça, is er blij mee. "Het klopt dat Dembele een reeks van fouten gemaakt heeft, maar we staan nog steeds voor hem in. We wisten van zijn slaapproblemen, maar zien vooral de grote speler die hij is."

    Plaats een reactie

    woensdag 12 december 2018 om 18:51
    Dat is een mooi begin .
    Geaccepteerd .
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 19:18
    Dit is uitstel van executie, die jongen heeft al drie jaar allerlei problemen dit is niet met een speech op te lossen.
    Vind ik leuk
    abraksas +1643
    woensdag 12 december 2018 om 19:48
    Met een speech is dit idd niet op te lossen maar wie zegt dan dat een speech de oplossing is? Die speech is het begin van verbetering. Nu moet hij het natuurlijk ook laten zien maar waarom zou hij dat niet kunnen? Omdat ie al 3 jaar problemen heeft? Misschien heeft ie gewoon 3 jaar nodig gehad om wakker te worden? Of misschien deed Barca wat Dortmund niet gedaan heeft? Hem een boete van 50k opleggen en heeft dat hem wel wakker geschud.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 20:23
    Die directeur van Dortmund was anders vrij uitgesproken begin van de week. Hij zei dat ze alles hadden geprobeerd om die gozer in het gareel te krijgen en was een soort van blij dat het bij barca nu ook gebeurde omdat het bevestigde dat het niet aan Dortmund lag. Dat zijn toch vrije zware teksten.
    Vind ik leuk
    abraksas +1643
    woensdag 12 december 2018 om 20:33
    Maar wat is in hun ogen "alles" ? Hebben ze hem een wekker gekocht? Extra trainingen? Kleine boetetjes waar iedereen om lacht? Of hebben ze hem ook een keer een 50k boete opgelegd?
    Maar misschien wordt het hem nu gewoon pas echt bewust dat het zo niet meer kan. Hij wordt ook ouder he. Of die directeur van Dortmund heeft hem wakker geschud met zijn uitspraken.
    Maar goed, we zullen zien of hij nu daadwerkelijk wat gaat veranderen of dat dit gewoon losse woorden waren.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 20:34]
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 20:44
    Als je het nieuws hebt gevolgd rondom de hoofdpersoon hebben die ook een kok, pesonal coach al die dingen wel uit de kast gehaald. Helemaal op hol geslagen toen hij naar barca kon, zo'n werkweigeraar had van mij nul salaris gekregen. En 50k vind jij serieus? Zijn maandsalaris is rond het miljoen! Das hetzelfde als dat wij honderd euro boete krijgen. Oké vervelend maar niet extreem en ik kan die 100 moeilijker missen dan hij die 50k.
    Vind ik leuk
    rexxo +5362
    woensdag 12 december 2018 om 18:56
    Slimme timing na dat weergaloos doelpunt van gisteren.
    Waarschijnlijk zit er een wekker in zijn kerstpakket.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 18:59
    Hopelijk dan wel een degelijke, punctuele wekker, maar weet niet of dat financieel haalbaar is.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 18:58
    Ach Dembélé is nog jong zullen velen misschien zeggen en hem dus vergeven.

    Schei effe uit zeg dan!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37451
    woensdag 12 december 2018 om 19:00
    Wordt toch eens wakker ventje., voordat het te laat is.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 19:01
    Het blijft lastig voor een club. Een bank zitter die niks presteert mag vertrekken in zo'n situatie.Maar bij Dembele ziet iedereen zijn gigantische potentie en er hangt nog eens een prijskaartje aan. Gewoon veel scoren Dembele! Kan je vaker uitslapen :)
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +7893
    woensdag 12 december 2018 om 19:03
    Kan van der vorst geen verslaafd met vips tv programma maken. Eerste aflevering ousmane dembele
    Vind ik leuk
    Romarioo +467
    woensdag 12 december 2018 om 19:04
    Oki
    Boete blijft!
    Vind ik leuk
    power +6436
    woensdag 12 december 2018 om 19:21
    Voor deze keer hebben zijn ploeggenoten wel geaccepteerd, als hij iets van geleerd hebt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 19:22]
    Vind ik leuk
    Mari +10615
    woensdag 12 december 2018 om 19:27
    De boetes moeten hem van te voren worden medegedeeld en er moet worden bijgezegd dat het bedrag naar de tegenpartij van die game gaat waarmee hij 's nachts aan het gamen is
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 19:27
    Pffff eens een verslaper ....altijd een verslaper ⏰
    Vind ik leuk
    Basik013 +538
    woensdag 12 december 2018 om 19:37
    Stuur hem volgend jaar maar een jaartje naar ajax , dat zal hem leren!
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    woensdag 12 december 2018 om 19:56
    Ik gun die jongen t beste, eigenlijk iedereen wel en, man o man, die pik kan wel voetballen.

    Vrees echter dat dit niet meer goed komt.
    Als die jongen echt n (game)verslaving heeft, is dit niets meer dan wachten op de volgende bom.
    Hoezeer hij t zelf nu ook denkt te menen.

    Ik hoop dat ik ernaast zit maar dit is verre van overtuigend.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:07
    Zoveel verdienen en dan nog geen goede wekker hebben......
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 08:20
    Goed dat hij zelf hier bewust van is en dat ie zijn excuses aangeboden heeft. Dat is zeker een goed teken. We hebben allang gezien dat 't een fantastische speler, zag je ook wel aan die goal tegen Spurs. Ik ben benieuwd nu hij zichzelf wil veranderen qua gedrag en instelling of ie nog beter gaat presteren. Hij is al goed als ie zoveel keer te laat komt en tot 3uur 's nachts gamed in de nacht, laat staan als ie ff serieus gaat doen. Dan krijg je een wereld speler.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws