Van Geel schijnt licht over Van Bronckhorst: 'Dan kun je moeilijk ontevreden zijn'

Van Geel schijnt licht over Van Bronckhorst: 'Dan kun je moeilijk ontevreden zijn'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 14:30vr 11-01-2019 om 14:30

Laatste update: vrijdag 11 januari 2019 om 14:31vr 11-01-2019 om 14:31

De clubleiding van Feyenoord gaat volgende maand met trainer Giovanni van Bronckhorst in gesprek over het aflopende contract van de oefenmeester. Volgens technisch directeur Martin van Geel kan de club onmogelijk ontevreden zijn over hem.

"Als een trainer bij Feyenoord vijf prijzen wint in drie jaar kan je moeilijk ontevreden zijn. Want dat is in de historie niet vaak gebeurd", aldus Van Geel tegenover RTV Rijnmond. Het is nog onzeker of Van Bronckhorst ook volgend seizoen hoofdtrainer is in Rotterdam-Zuid.

Ondanks de vele prijzen is het volgens Van Geel niet alleen maar hosanna. "Zeker Europees gezien zijn we niet tevreden. We zijn uitgeschakeld in een dramatische wedstrijd. Daar zijn we heel ontevreden over", stelt hij. "Europees voetbal hoort bij een club als Feyenoord. Dit seizoen zijn er nog twee sporen die leiden naar Europees voetbal. We staan stevig op de derde plaats en in de kwartfinale van de beker. We moeten Europees voetbal bewerkstelligen het komend halfjaar."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 14:34
Klopt kijkend naar prijzen doet hij het heel goed. Alleen komt er meer bij kijken dan alleen prijzen en juist daar lijkt hij niet de juiste stappen te maken.

Hoop alleen dat Van Geel niet zijn straatje nog een beetje wil schoonvegen en Gio er over 2 maand ofzo ontslaat.
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
vrijdag 11 januari 2019 om 14:38
Nou niet echt, het gaat om de prijzen.
Maar aan de top komen is makkelijk er blijven niet, daar zijn wij het goede voorbeeld van.
Het is alleen maar achteruit gegaan na de titel.

Jammer.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 14:41
Tuurlijk zijn prijzen belangrijk, maar als je als trainer je spelers niet beter maakt en het veld spel eerder slechter dan beter wordt is het niet goed natuurlijk.

Dat altijd makkelijker te komen dan te blijven maar daar is een Van Geel meer verantwoordelijk voor dan Gio toch, Gio moet werken met de spelers die hij krijgt.
Vind ik leuk
mcmodd +25005
vrijdag 11 januari 2019 om 15:22
Als je (zoveel) prijzen pakt, heb je als trainer je spelers goed genoeg gemaakt (of gehouden) om die prijzen te winnen. Dan is een trainer zeker goed genoeg. Als je andere, meer of grotere prijzen wilt winnen, zal de club andere spelers erbij moeten kopen, of uit de jeugd laten doorstromen.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 16:12
Als je kijkt naar prijzen en zo zwart wit is het ook doet hij het goed dat zeg ik ook.

Toch moet er kantekeningen bij en dat is in mijn ogen:
1 spelers groeien niet door
2 veldspel op 1 jaar na niet goed
3 spelers mislukken veel
4 doorstroom jeugd is er niet of nauwelijks

Punten waar hij als trainer ook verantwoordelijk voor is. Punten die zeker meegenomen moeten worden als je mij vraagt en daarin schiet hij dan tekort of toon het zich in ieder geval niet.
Vind ik leuk
mcmodd +25005
vrijdag 11 januari 2019 om 16:25
Ho wacht Donny, deze vier punten worden door jou gesteld. PSV is juist nu bezig om de jeugd door te schuiven, dus punt 1 is achterhaald. Met het veldspel zijn ze vorig jaar kampioen geworden en staan ze nu bovenaan. Misschien dat je aantrekkelijker voetbal wil zien, maar dat is voor de stand niet nodig, dus punt 2 mag je ook doorstrepen. Dat veel spelers mislukken is gewoon een kwestie met wie er vergeleken wordt. In ieder geval mislukken ze niet in de eredivisie, dus voor de stand is dat niet opportuun. Punt 3 mag dus ook van je lijstje af. Punt 4, er stroomt momenteel veel jeugd door, dus blijft dit punt ook ten tweede male niet overeind, haal die dus ook maar door.
Je maakt de vergissing om met Ajax te vergelijken, die presteert in de eredivisie niks meer dan PSV, ze staan zelfs een paar punten achter. En de prestaties in Europa? Ja, Ajax doet het daar beter maar zal eerst nog een en ander in winst moeten om zetten en die beker binnen moeten halen, voordat ze daar ook effectief meer winnen (prijs dus) dan PSV. We moeten nog maar even geduld hebben Donny, misschien krijg je nog gelijk in de tweede helft van de competitie. Weten doe je echter nog niks.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 16:59
1. Ik zie bij Feyenoord veel spelers geen stappen maken meer stabiel presteren of die laten zien klaar te zijn om hoger op te spelen behalve Vilhena.

2. Bij Feyenoord zie je geen duidelijke spel opvatting of lijn van automatisme in druk zetten of aanvalsopzet.

3. Ik vergelijk daarin geen spelers, een goede aankoop wordt basis en is belangrijk, Van Persie en Berghuis zijn dat gebleken. Toornstra en Larson deels, aankopen Bilal,Amrabat,Tapia, Clasie, Haps,die Columbiaan, Boetius,Ayoub en Diks. Hoezo is die lijst zoveel groter dan gehaald en geslaagd.

4.6 jaar geleden kwamen er gemiddeld 3 jeugd spelers bij Feyenoord door echter de laatste 3 jaar geen, door nood kwam Malacia in beeld en Nieuwkoop wordt gebruikt.

Dit zijn volgens mij gewoon punten die van beland zijn voor trainer bij elke club en zeker bij de top 3. Waarom is er ander kritiek op het veldspel of doorstroming jeugd. Als dat niet uitmaakt voor de Feyenoord fans waarom heeft men het daar dan ook over.

Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:48
Prijzen zijn niet het belangrijkste, Ajax is daar een goed voorbeeld van. die 4 jaar dat ze kampioen werden was het voetbal niet om aan te gluren, de jeugdopleiding zat vol met gaten, het materiaal op het veld had niet de potentie om echt top te worden en in Europa deden we ook niet mee.

De 4 jaar daarna geen enkele prijs, maar heel Europa weet weer wie Ajax is, lopen spelers die door de top gevolgd worden en de jeugdopleiding ziet er op en top uit. Dan komen de prijzen ook vanzelf.

Een blinde kon nog zien dat Feyenoord 1 jaar alles op de titel heeft gegooid dmv de aankopen die ze hebben gedaan. Gelukkig zijn ze dat ook geworden anders had je dubbel in de problemen gezeten.

Vind ik leuk
Connie Veren +5258
vrijdag 11 januari 2019 om 15:14
precies, zo is het.
Prijzen zijn leuk, maar die verhogen de prijs van de spelers niet als het voetbal er niet naar was.
Pas als je goed voetbal speelt en spelers lekker aan het ballen zijn, dan worden ze interessant.
AZ heeft een paas spelers veel beter kunnen verkopen hierdoor.
Feyenoord trouwens zelf ook onder Koeman toen nog. Geen kampioen, maar wel erg veel goals. Meer als ajax geloof ik. Dan worden spelers automatisch interessant.
Vind ik leuk
plein19 +2512
vrijdag 11 januari 2019 om 15:15
De titel van Feyenoord was behoorlijk lucky met de toevallige doellijncamera's. De prijzen hebben de ellende bij Feyenoord alleen maar gemaskeerd. in 2017 was de begroting en het eigen vermogen nauwelijks 10% kleiner dan van PSV.
Als Ten Hag geen kampioen wordt met het duurste elftal ooit dan is dat gewoon heel slecht. Ook al is er CL gespeeld.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:48
God wat sneu zeg. Als je landskampioen wordt heb je gewoon meer wedstrijden gewonnen dan ieder ander!! Niks lucky!! Moet je bij Ajax fans mee aankomen, mochten ze weer eens iets winnen! Is wel duidelijk welke clubje jij support....
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:53
Als je kampioen wordt is het gewoon terecht. Daarnaast is het echt geen probleem als Ajax geen kampioen wordt. Geld dat uitgegeven wordt is voor Europees voetbal om aan te haken. Als een andere club met minder geld ook alles wint omdat het niveau minder is zegt dat niks over Ajax die 1 wedstrijd verprutst heeft.
Vind ik leuk
plein19 +2512
vrijdag 11 januari 2019 om 19:06
De meeste punten is terecht kampioen. Maar Lucky en niet het sterkste team klopt ook. Dit jaar moet er geoogst worden. CL is geen prijs. De beker een poedelprijs. Het kampioenschap is de enige prijs die telt. Als je met dit team geen kampioen wordt is da slecht. Zeker tov een nieuwe coach met een sterk gewijzigd team. Je speelt om te winnen niet om mee te doen.
Vind ik leuk
Stranger +5816
vrijdag 11 januari 2019 om 19:25
Kampioen over 34 wedstrijden en dan niet het sterkste team?
Leg dat eens uit?
En alleen komen met ALS als he daar ook de bewijzen bij levert.😊
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:16
Zodra het niveau toe laat dat je met een sterk gewijzigd team en een nieuwe coach bijna alles kan winnen zegt dat niks over Ajax die 1 wedstrijd verprutst. Daarnaast is Feyenoord gewoon terecht kampioen geworden. Europees aanhaken is ook geen prijs maar wel van levensbelang voor de toekomst.
Vind ik leuk
plein19 +2512
vrijdag 11 januari 2019 om 20:23
Zowel Heracles als PSV zijn verprutst. En als dat het kampioenschap kost is dat gewoon slecht.
Vind ik leuk
Stranger +5816
vrijdag 11 januari 2019 om 19:23
Inderdaad heel gelukkig. Van de eerste tot de laatste wedstrijd bovenaan.
De meeste goals .
Het beste doelgemiddelde.
De topscoorder.

Inderdaad heel gelukkig. Allemaal.
En een bal over de lijn is gewoon een goal.
Net als dat een schop(je) tegen de keeper in de 5 meter een overtreding is.
Vind ik leuk
plein19 +2512
vrijdag 11 januari 2019 om 19:45
Zonder camera's had niemand het gezien. Dat is gewoon Lucky dat die wedstrijd wel camera's had. En de cijfers laten ook zien dat Ajax 15 punten verloor na de donderdagwedstrijden en onderling de sterkste was. Maar je bevestigde precies mijn punt dat de prijzen de realiteit maskeren. PSV had nauwelijks meer geld maar was gewoon veruit het beste
Vind ik leuk
Stranger +5816
vrijdag 11 januari 2019 om 20:08
Psv stond 6 punten achter.
Ik vind dat jij een raar beeld van de "beste" hebt.
Vind ik leuk
plein19 +2512
vrijdag 11 januari 2019 om 20:20
De laatste jaren het psv gewoon het beste gepresteerd. Ondanks het kampioenschap van Feyenoord behaalde psv 56 punten meer dan Feyenoord. En ongeveer 20 meer dan Ajax.
Vind ik leuk
Stranger +5816
vrijdag 11 januari 2019 om 20:29
Het is maar hoe je het bekijkt.
Iedereen kan naar hartelust zijn variabele inzetten om zijn gelijk te bevestigen.😊
Vind ik leuk
plein19 +2512
vrijdag 11 januari 2019 om 21:19
Dat is waar
Vind ik leuk
mcmodd +25005
zaterdag 12 januari 2019 om 09:18
Plein 19, je nek wordt nat. Al dat lullen uit je nek dient nergens voor. Lucky met toevallige doellijncamera’s. Weet je wel wat je zegt? Die camera’s laten zien welke doelpunten werkelijk zitten en welke niet. Als voor jou het resultaat van het beter zien of doelpunten zitten bepaalt of je wint of verliest, dan spoor je even niet. Het is het meest eerlijke, niets aan het toeval (laat staan geluk) overlatende systeem wat je je kunt bedenken.
Vind ik leuk
plein19 +2512
zaterdag 12 januari 2019 om 14:28
En in hoeveel stadions hing dat systeem?
Vind ik leuk
mcmodd +25005
maandag 14 januari 2019 om 13:30
Dat maakt in deze niets uit, het ging om de camera’s die er wel hingen en die registreren de doelpunten. Natuurlijk kan het dan nog wel eerlijker als er in alle andere stadions ook doellijntechnologie was geweest, maar niets wijst er op dat doordat dit niet het geval was er oneigenlijk doelpunten wel of niet werden toegekend waar het tegenovergesteld had moeten zijn.
Vind ik leuk
plein19 +2512
maandag 14 januari 2019 om 13:53
Ik zeg nergens dat het onterecht is. Maar het is lucky.
Als je met 17 auto's op een ravijn afrijdt en je wordt gered door een experimenteel systeem en jouw auto rijdt als enige niet het ravijn in dan ben je enorm lucky. Nu kreeg Feyenoord een terecht doelpunt toegekend wat anders nooit was toegekend omdat niemand doorhad dat de bal over de lijn was gegaan door Zoet. Terecht maar mazzel dat het systeem daar werd geprobeerd
Vind ik leuk
mcmodd +25005
maandag 14 januari 2019 om 14:12
OK, je mag het wel mazzel noemen van mij, het is maar net van welke club je bent op dat moment natuurlijk. Ik sta hier neutraal in en ben een groot voorstander van alle elektronische technieken, inclusief de VAR en de bewakingscamera’s die op het publiek zijn gericht.
Vind ik leuk
plein19 +2512
maandag 14 januari 2019 om 14:30
Ik ben ook groot voorstander van hulpmiddelen. Al heeft de VAR nog wel wat tijd nodig ben ik zeker een voorstander. De bal van Zoet was natuurlijk een heel extreem. Maar tenminste duidelijk.
Vind ik leuk
Stranger +5816
vrijdag 11 januari 2019 om 19:18
Ik heb veel onzin gelezen hier maar dit slaat werkelijk alles.
Feyenoord heeft niets op een titel gezet . Ze hebben geen onverantwoorde investeringen gedaan de laatste jaren.
De aankopen van v Bronckhorst Makaay de Cler en Hofland samen met Bruins dat waren onverantwoorde investeringen die de club inderdaad op de rand van de afgrond hebben gebracht.

En inderdaad er zijn zeker na het kampioenschap aankopen gedaan , waarvan ik dacht wat moeten we er mee.
Maar goed da aankopen waren slecht maar nog steeds niet onverantwoord.
Vind ik leuk
voebtalie +740
vrijdag 11 januari 2019 om 15:04
Je hebt nu gewoon de pech dat psv en Ajax zo goed zijn. Of destijds het geluk dat ze zo slecht waren. Het is maar hoe je het bekijkt.
Vind ik leuk
Stranger +5816
vrijdag 11 januari 2019 om 19:10
Je bedoelt de titel van 1974 neem ik aan😊
Vind ik leuk
Barry Engels +31953
vrijdag 11 januari 2019 om 19:36
Jammer.... nee..... hij heeft gewoon belachelijk slecht gepresteerd met het beschikbare materiaal... moet je eens kijken wat voor een spel er op de mat werd gelegd in de eerste helft tegen PSV.... dat onze jongens dat niet wekelijks brengen is een brevet van onvermogen van Van Bronckhorst.

Weg ermee!
Vind ik leuk
gerard.. +576
vrijdag 11 januari 2019 om 14:55
Prijzen kun je toch niet aan Gio alleen ophangen zeg kom op
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 15:01
Dus een trainer is schuldig als ze 11e staan maar niet wanneer hij wint?

Hij heeft als trainer die prijzen gewonnen dus worden die aan hem opgehangen en worden ze ook aan hem toe geschreven.

Dat hij het niet alleen gedaan heeft klopt, zo kun je de 3 gewonnen CL ook niet hangen aan alleen Zidane, toch doet men dat wel.
Vind ik leuk
gerard.. +576
vrijdag 11 januari 2019 om 15:39
Ok dan zeg ik het anders: Gio is een gelukstrainer ook met de (zoveel prijzen) Op het juiste moment met goed mensen om zich heen oa advocaarmt al aymady Kuyt zijn assistenten. Hij komt echt nergens in de top terecht iedereen weet dat ook en ja hijzekf ook.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 16:18
Maar het verzamelen van de juiste mensen om je heen is toch goed, je moet assistenten hebben die je aanvullen.

Dus een kampioenschap kan wel aan een speler worden opgehangen die een half seizoen bijna geen minuten maken maar niet aan de trainer die daar voor verantwoordelijk is?

Ik zeg ook niet dat hij een wereld trainer is maar hij verdiend wel credits voor de prijzen want als verantwoordelijke trainer heeft hij toch zeker een aandeel.
Vind ik leuk
gerard.. +576
vrijdag 11 januari 2019 om 17:46
Hier heb je zeker een punt Donny maar ik blijf het geen trainer vinden. Geen charisma kan niet kwaad worden geen trainer echt niet
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 17:50
Hij heeft niet echt uitstraling en zo zijn er meer Nederlandse trainers.
Vind ik leuk
ficusje +2521
vrijdag 11 januari 2019 om 18:57
Hoop dat hij blijft,kunnen we feyenoord voorlopig afschrijven voor een titel kandidaat.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 18:58
Zou dat alleen maar jammer vinden, heb liever een strijd tussen 3 of 4 ploegen dan 2.
Vind ik leuk
ficusje +2521
vrijdag 11 januari 2019 om 19:07
Het gaat jammer genoeg,nu te groot verschil worden.ajax gaat nu doorpakken,komende jaren denk de scepter voeren.
Vind ik leuk
gerard.. +576
vrijdag 11 januari 2019 om 19:58
Ik kan alleen aan Gio en Cocu komen kwa geen charisma uitstraling
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
vrijdag 11 januari 2019 om 20:30
Als je niks wint als Trainer ben je waardeloos, win je ze wel dan ben je dat ook......in Rotterdam althans.
Het probleem ligt bij van Geel en het management en niet bij Gio.
Maar Gio verdient een betere club en Feyenoord een andere Trainer
om te bewijzen dat Gio nog niet zo slecht was.......we gaan het zien !
Vind ik leuk
Mass +5613
vrijdag 11 januari 2019 om 14:34
Tsja, het is teren op het behaalde kampioenschap. Echt gelukkig zullen ze niet worden van de zilveren eikels en de johan fruitschalen...
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
vrijdag 11 januari 2019 om 14:37
Europees ga je het niet redden met zo'n selectie. Gio en Martin moeten beiden hun conclusies trekken.

Tijd voor wat anders.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 14:39
Gio zou ik niet zien als conclusie trekken maar als klaar bij Feyenoord tijd voor wat anders en iemand anders.


Van Geel wel, die heeft bewezen niet een selectie op waarde te kunnen houden of te verbeteren.
Vind ik leuk
gerard.. +576
vrijdag 11 januari 2019 om 14:59
Ik snap Gio wel hoor. Hij krijgt niks anders. zeker niet het niveau Nederland. Musschien Belgie anders wordt het schotland australie de mindere landen
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:40
Het is tijd voor iets nieuws.. RELEASE THE KRAKEN!
It’s The return of Michiel Kramer! ☠️
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 14:44]
Vind ik leuk
Koekie1970 +3171
vrijdag 11 januari 2019 om 14:43
Gaat niet gebeuren, ze hebben de frituurpannen verkocht bij Feyenoord.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10791
vrijdag 11 januari 2019 om 15:22
😂😂😂😂😂😂😂!!!!!!!!
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
vrijdag 11 januari 2019 om 14:46
Nein, kroketten zijn op.
Vind ik leuk
UpOne +730
vrijdag 11 januari 2019 om 14:46
Goh misschien investeren in goede spelers en niet een nieuw stadion voor nada gaan bouwen.
Vind ik leuk
voebtalie +740
vrijdag 11 januari 2019 om 15:06
Why? Feyenoord heeft toch niet het geld om beter materiaal te kopen..
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:15
Al het geld is naar een nieuw voetbalcomplex gegaan en naar allerlei externe bureautjes gegaan om de mogelijkheden van een nieuw stadion te onderzoeken. Ja daar betaal nu de prijs voor met een te krappe en kwalitatief matige selectie.
Vind ik leuk
El Cazador +8080
vrijdag 11 januari 2019 om 14:38
Dat zal nog moeilijk genoeg worden met een selectie die jezelf hebt samengesteld!!!!
Vind ik leuk
Dedan002 +2746
vrijdag 11 januari 2019 om 14:39
Ik denk dat van Geel hier net zo schuldig aan is. Waar Ajax en PSV in het buitenland scouten en sportief stappen maken blijft van Geel spelers uit de Eredivisie plukken die Feyenoord gegijzeld op de eeuwige derde plaats houden.
Vind ik leuk
Koekie1970 +3171
vrijdag 11 januari 2019 om 14:42
Laat hij het licht ook over zichzelf schijnen of valt het dan weer uit net als tegen VVV??
Vind ik leuk
Sabau +1268
vrijdag 11 januari 2019 om 18:46
Huh huh, weet je bij wie het licht ook uit ging?
Vind ik leuk
Wilhelmus +493
vrijdag 11 januari 2019 om 14:45
Helemaal eens met Louis.. Wat valt er nou meer uit deze selectie te halen dan de huidige resultaten? Kuyt heeft Feyenoord kampioen gemaakt, je wint de beker en in de competitie zijn Ajax en PSV te goed. Als je dan 3e wordt met ruime afstand van de nummer 4 dan doe je het prima. Snap de kritiek niet.. De ontwikkeling van spelers? Welke spelers dan? Het zijn geen talenten, veredelde loopjongens en waterdragers, geen individualisten die het team naar een hoger plan brengen.
Vind ik leuk
3Bier +11547
vrijdag 11 januari 2019 om 14:47
Louis van Geel?
Vind ik leuk
Harrie82 +3823
vrijdag 11 januari 2019 om 14:45
Als je de JC schaal een prijs noemt dan wel. Dat is toch een warming Up voor het seizoen niet meer en niets minder.
Vind ik leuk
3Bier +11547
vrijdag 11 januari 2019 om 14:46
Precies!
Is gewoon de laatste oefenwedstrijd voor het seizoen gaat beginnen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 14:48]
Vind ik leuk
3Bier +11547
vrijdag 11 januari 2019 om 14:45
Europees voetbal hoort misschien wel bij Feyenoord maar het wordt nu wel eens een keer tijd dat ze dan ook punten gaan pakken voor Nederland.
Na het kampioenschap dacht ik dat Feyenoord weer zou aanhaken bij Ajax en PSV. Dat is ook wat het Nederlands voetbal keihard nodig heeft. Maarja geef Van Geel een zak met geld en hij weet het te verneuken. Dat gebeurde eerder al bij Ajax.
Leuke TD voor clubs die het minder hebben, maar zodra hij geld te besteden heeft gaat het fout.
Leuk hoor al die bekertjes maar ik heb niet het idee dat het de club veel heeft geholpen.
Vind ik leuk
mcmodd +25005
zaterdag 12 januari 2019 om 09:31
3Bier, ik heb de indruk dat die bekerwedstrijden erg goed waren voor de binding met de fans en als die dan zo goed is dat de Kuip volloopt, heeft het de club op die manier heel erg geholpen.
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
vrijdag 11 januari 2019 om 14:49
Al had van Bronckhorst het niet goed gedaan, wat dacht je dan, dat van Geel hem de laan uit wil sturen? Van Geel funktioniert zelf niet goed.
Vind ik leuk
Simpe1949 +88
vrijdag 11 januari 2019 om 14:49
Kan iemand mij een trainer bij Feyenoord noemen die de afgelopen 30 jaar Feyenoord wel beter liet spelen? Afgezien dan van het feit dat we af en toe een klasbak in de gelederen hadden, ken ik Feyenoord alleen maar van van zeer goed tot dramatisch en dat meerdere keren per seizoen. Kampioen werden alleen als die 2 anderen punten lieten liggen
Vind ik leuk
Deck010 +8292
vrijdag 11 januari 2019 om 14:58
Nou.....bijvoorbeeld Koeman deed het best aardig toch?
Die had een stuk mindere selectie tot zijn beschikking maar maakte de spelers 1 voor 1 beter.
En een beetje kort door de bocht om het kampioenschap af te schilderen als geluk omdat de andere 2 punten lieten liggen. Vanaf dag 1 stonden ze bovenaan en dat hebben ze het hele seizoen volgehouden. Is misschien moeilijk voor je maar je zou eens kunnen toegeven dat het een meer dan verdient kampioenschap was.
Vind ik leuk
Hoogeveen +6026
vrijdag 11 januari 2019 om 16:09
Bert van Marwijk, in 2002....tis lang geleden maar nog ruim binnen je gestelde norm van 30 jaar ;)
Vind ik leuk
Sabau +1268
vrijdag 11 januari 2019 om 18:48
Rutten de eerste seizoenshelft.
Vind ik leuk
Zalkerboy +491
vrijdag 11 januari 2019 om 14:49
Als die vijf prijzen in drie jaar nu landstitels waren geweest, tja.. dan had hij het wel goed gedaan.🤔
Vind ik leuk
Deck010 +8292
vrijdag 11 januari 2019 om 15:40
Ach, ik ken ook trainers die een club 4 jaar achter elkaar kampioen heeft gemaakt en alsnog word afgezeken hier op VP.
Vind ik leuk
Janjan +437
vrijdag 11 januari 2019 om 14:49
Jullie hebben de afgelopen jaren teveel slechte aankopen gedaan en spelers zijn weinig gegroeid na het kampioenschap en misschien dat het nieuwe stadion nog meer geld gaat opleveren en hopelijk kunnen jullie dan weer mee doen met de echte top. of Kuyt gaat het allemaal doen :)
Vind ik leuk
Berbr +2224
vrijdag 11 januari 2019 om 14:56
Van Bronckhorst schijnt licht over van Geel: 'Dan kun je niet echt tevreden zijn.'.
Vind ik leuk
Ove +712
vrijdag 11 januari 2019 om 15:15
Het wordt tijd dat ze het functioneren van Annet gaan evalueren
Vind ik leuk
Dirkiedirk +152
vrijdag 11 januari 2019 om 14:56
vind dat van geel hier eerlijke en duidelijke taal spreekt. toen van bronkhorst kwam stond Feyenoord er niet goed op. voor het eerst landskampioen sinds het uitbrengen van de mobiele telefoon. 5 prijzen totaal in een paar jaar en gewoon weer een goed draaiende club. dat er de laatste tijd minder word gespeeld kan je hem wellicht kwalijk nemen. al hoorde je daar in zowel Rotterdam, Amsterdam als Eindhoven niemand over na Feyenoord - PSV. het word wel wellicht tijd voor een nieuwe coach, hetzelfde zag je met frank de boer toentertijd bij Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:58
Blijft gek na het kampioensjaar dacht iedereen met Haps st juste en Larsson dat we weer mee zouden doen, en het rare is Haps was vaak geblesseerd, st juste kan je nog niet afschrijven en Larsson tja zeg f maar. Kun je dit van geel aanrekenen ik denk het niet. Het vertoonde spel zeker de afgelopen anderhalf jaar kan je wel Gio helaas aanrekenen, ik zou echter alleen afscheid nemen als je een betere trainer achter de hand heb en eerlijk gezegd die zie ik ook niet zo maar rond lopen. Maar denk dat t wel t beste is dat Gio nu door de voordeur naar buiten loopt, zou het als Feyenoorder echt super kut vinden als die doorgaat en dan ontslagen zou worden
Vind ik leuk
Tismewat +163
vrijdag 11 januari 2019 om 15:12
Ach Martin, het zou je sieren als je ook wat zelfreflectie toepaste. Toegegeven, van Bronckhorst heeft spelers niet beter gemaakt. Jij hebt echter de afgelopen jaren voornamelijk middelmatige eredivisiespelers gehaald. Op een Stella fiets wint Dumoulin ook geen touretappe. Dus doe me een lol en stap samen met Gio op. Hij door de voordeur, jij door de zijuitgang.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:14
Wat een zwakzinnige praat er komt helemaal niet meer bij kijken dan prijzen. Voetbal is een bal sport en net als bij alle professionele sporten, is prijzen winnen HET belangrijkste. Voor entertainment kun je naar theater en bioscoop. Alleen in nederland heeft men dit zwakzinnige verhaal dat voetbal mooi moet zijn om naar te kijken. Ga weg het is geen ballet. Als in het nederlandse voetbal meer een winnaars mentaliteit zou zijn, dan waren wij al wereld kampioen geweest. En was de cl league gewonnen. Who gives a fuck dat ajax mooi voetbal speelt, wel al 4 seizoenen niets gewonnen, nog geen troostprijs.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:21
Ik zie het nog gebeuren dat en van Bronckhorst en van Geel helaas allebei volgend seizoen nog in dienst zijn van Feyenoord.
Vind ik leuk
Deck010 +8292
vrijdag 11 januari 2019 om 15:43
En zelfs dan ben jij nog Feyenoord Fan......
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:47
Ja, en dat zal ik blijven ook till i Die!
Vind ik leuk
Deck010 +8292
vrijdag 11 januari 2019 om 23:13
Voetballers, TD’s, trainers, algemeen directeuren en koffiejufrouwen zijn allemaal passanten.....de club zit in je hart en dat vertrekt niet 💪🏻
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10791
vrijdag 11 januari 2019 om 15:46
Van geel houd gio zijn hoofd boven water zou je eerder kunnen zeggen.
Dus eigenlijk zou van geel eerst weg moeten en dan pas gio of allebei tegelijkertijd de Laan uit sturen was beter geweest.
Maar aangezien hij op de zelfde voet Door wil gaan zoals de afgelopen jaar en daar tevreden over is behalve dat we geen europees voetbal spelen is schandalig om je zelf TD van zo een grote club als Feyenoord te benoemen.
Dan heb ik hem over het over het kampioenschap wat mislukt is in 2 jaar geen woordt vuil daarover horen praten terwijl dat het hoofd doel moet zijn van plaats een paar bekers .
Hij begrijpt ook niet dat als Feyenoord niet beter gaat voetballen dat als je verliest van een de graafschap en een fortuna Sittard, en gelijk speelt tegen een ADO Den Haag de 3de plaats misschien ook niet als het voetbal niet beter wordt niet reëel meer wordt stel dat ze het nog weg geven.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:51
Precies zoals je schrijft Seizoenkaart, want eerlijk gezegd zie ik liever die van Geel vertrekken als van Bronckhorst. Die van Geel heeft er op z,n Rotterdams gezegd gewoon een Tering zooitje van gemaakt, dus is het eigenlijk onbegrijpelijk dat die van Geel er nog zit. Maar ja er valt meer niet te begrijpen van die RvC, maar gelukkig zijn er al 2 leden wakker geworden nu die andere 3 nog.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10791
vrijdag 11 januari 2019 om 16:16
Jaa laten we hopen dat het Rvc Door pakt en uiteindelijk ingrijpt ja .
Van geel had het ook over een solide 3de plaats we staan maar 8 punten boven de rest onder ons.
Wij hebben ajax thuis nog en psv uit noodgedwongen moeten we allebei winnen anders verlies je 6 punten tel maar na hoeveel je over houd als ze niet beter gaan voetballen maar nee daar wordt niet over gedacht natuurlijk.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:22
Weet je dit seizoen is voor de competitie al verloren en die beker die hebben we al te veel en te vaak gewonnen. Nee, het enige wat nog interessant is dat is nu al voor Feyenoord het volgend seizoen en natuurlijk de nieuwe Kuip in 2023, 2024, 2025. Maar het Feyenoord gevoel zit nu eenmaal in je DNA en dat kan geen enkele supporter van een andere club zeggen dat hij/zij DNA in het bloed heeft zitten als wel van Feyenoord.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10791
vrijdag 11 januari 2019 om 16:30
Ik kom al sinds mijn 6 7 jaar al in de kuip met mijn vader toendertijd heb in goede tijden en slechte tijden altijd achter deze club gestaan drama of geen drama.
Maar dan weet en zie je ook dat er veel veranderd is en dingen als Nog verbetert moeten worden Van Geel is zelf speler van Feyenoord geweest hij zou beter moeten weten.
Ik snap niet waarom hij juist nu zo belabberd TD zou moeten zijn .
Mijn Feyenoord zit echt in mijn DNA en ben er niet nooit weg te krijgen.
Maar dit beleid kan er geen kloten van .
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:48
Zo te lezen heb ook jij het Feyenoord DNA in je bloed zitten.
Mijn 1e wedstrijd was ook samen met mijn vader in de jaren 60/61 tegen DOS.
Inderdaad, dit is het slechtste beleid wat ik mij kan herinneren wan die van Geel ken er geen kloten van.
So, Borussia Dortmund - Feyenoord is 0 - 0 met de rust.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10791
vrijdag 11 januari 2019 om 19:02
Jaa Feyenoord dna ben ik mee opgevoed
En verliezen we met toch redelijk voetbal van Dordmund 2-1 maar goed.
We moeten het er verlopin maar mee doen.😉
Vind ik leuk
ficusje +2521
vrijdag 11 januari 2019 om 19:04
Feyenoord is bij de oude generatie een grote club,zijn nog de rijkste club van de wereld geweest.ik loop ook als 55 jaar mee,maar staat nu gewoon niet meer op de kaart.kunnen de laatste 15 jaar haas niet van de concurent meer winnen,hoop dat die tijd weer terug komt.zijn toch de klassiekers.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:35
Gio was er toch al bij als veld trainer onder Koeman etc ?
Ik denk wel dat hij een aandeel heeft in spelers die beter zijn geworden onder hem en een transfer hebben gemaakt.gio,oud speler van grote clubs.prijzen gepakt met Feyenoord sinds tijden en toch willen mensen hem zien vertrekken. Kind van de club.
Vind ik leuk
poklane +5466
vrijdag 11 januari 2019 om 15:42
Spelers worden niet beter
Jeugdspeler krijgen alleen puur uit noodzaak de kans
Keer op keer worden vernederd door kleintjes (zelfs in het kampioensjaar verloren van Go Ahead Eagles, Sparta en Excelsior)
In 4 jaar tijd helemaal niets gepresteerd in Europa
In 4 jaar tijd 0 progressie in het veldspel, het is wekelijks een verschrikking

Nee, hier kunnen we moeilijk ontevreden over zijn.... Iemand die alleen naar de prijzenkast kijkt is eigenlijk een extreme versie van een teletekst-analist.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:49
Prijsjebordjournalistiek
Vind ik leuk
Bertje 54 +103
vrijdag 11 januari 2019 om 15:43
Hoetmer is weg Martin van Geel en hopelijk jij er achter aan Gio valt weinig te verwijten jij stelt de selectie samen
Vind ik leuk
BenikBen +56
vrijdag 11 januari 2019 om 16:23
En welke journalist kan eens uitzoeken woe Ayoub echt heeft gehaald ? En wat Sinistera komt doen ? En waarom een te dikke zeer zwakke Clasie er direct in stond en gewoon helemaal niets toevoegt en tevens aanvoerder is ? En gaan ze hem kopen ? Waanzin daar in de kuip .
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:37
Het gaat om hetconstant kunnen meedoen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws