Situatie in Lyon frustreert Memphis: De sfeer is anders

Situatie in Lyon frustreert Memphis: "De sfeer is anders"

Gepubliceerd: woensdag 20 maart 2019 om 07:14wo 20-03-2019 om 07:14

Memphis Depay is 'gefrustreerd' over zijn situatie bij Olympique Lyon. Dat zegt de aanvaller van het Nederlands elftal in gesprek met De Telegraaf. Dit kalenderjaar wist Memphis pas twee keer te scoren voor L'OL. Hij zit de laatste weken zelfs regelmatig op de bank. 

Memphis proeft verschil qua stemming bij Oranje en Lyon, maar in gesprek met De Telegraaf laat hij niet het achterste van z'n tong zien wanneer dat onderwerp wordt aangesneden. "Daar wil ik niet zoveel over kwijt. Ik ga geen negatieve dingen zeggen over mijn club, maar de sfeer is anders dan bij het Nederlands elftal", zegt hij. "Daar ben ik eerlijk in."

"De laatste interlandperiode, met wedstrijden tegen Frankrijk en Duitsland, was heerlijk. Ik moet zorgen dat ik mijn ding blijf doen en me concentreren op wat ik goed kan. Dan maakt het me eigenlijk niet uit wat er om me heen gebeurt."

Frustratie
"Maar het is logisch dat ik gefrustreerd ben als ik zoals zondag bij Lyon niks speel. Dat zou elke speler zijn en dat ben ik ook. Misschien zijn ze bij Olympique Lyon ook wel gefrustreerd. Ik kijk sowieso in de spiegel, had een tijdje niet gescoord en sta voorin om doelpunten te maken. Het maakt nu niet uit, ik ben hier en wil belangrijk zijn voor Nederland", besluit Memphis. 

Oranje komt donderdag in actie tegen Wit-Rusland. Drie dagen later staat de clash met Duitsland op het programma. 

Plaats een reactie

woensdag 20 maart 2019 om 07:16
Marc!!!...........Kopen!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
Rondebal +1121
woensdag 20 maart 2019 om 07:17
Doe maar niet....
Vind ik leuk
Suck r +1003
woensdag 20 maart 2019 om 07:29
Alsjeblieft niet. We moeten geen PSV'ers. Vallen we straks ook in slaap in de J.C. Arena.
Vind ik leuk
Senn +7950
woensdag 20 maart 2019 om 07:52
Val jij vaker in slaap tijdens kampioensfeestjes?



Oh nee die heb je nog nooit meegemaakt!!!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:18
Nou vind ik wel dat hij al aardig kan typen voor een 5-jarige..👏
Vind ik leuk
Suck r +1003
woensdag 20 maart 2019 om 18:15
Ik heb er al meer meegemaakt dan jij ooit mee zal maken. Echt heul veul zeg moar.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +3364
woensdag 20 maart 2019 om 07:16
Lyon is een redelijke club, maar altijd in de schaduw van PSG.

Ze hebben redelijke spelers, maar geen 100% groep. Depay is vorig, en dit jaar al, op meerdere posities ingepast en soms wil het gewoon niet.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 07:18]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:21
Altijd in de schaduw van PSG? Ze hebben even vaak de titel gewonnen hoor in Ligue 1.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +3364
woensdag 20 maart 2019 om 09:22
Dat was voor de olierevolutie
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:24
Dat weet ik, maar zo heel lang geleden is dat nu ook weer niet.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1831
woensdag 20 maart 2019 om 23:36
Lyon heb alleen een veel betere opleiding en hoeft niet alles te kopen wat los en vast zit.
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
woensdag 20 maart 2019 om 07:19
Meer poetsen minder lullen zeikerdje.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 07:20
Hopelijk zit zijn voordeur goed op slot.
Vind ik leuk
Rabarber +8202
woensdag 20 maart 2019 om 08:05
Hopelijk niet en stelen ze gelijk die armzalige rapteksten van hem.
Vind ik leuk
pdavie +697
woensdag 20 maart 2019 om 07:24
Voordat je naar een andere club kan, zal je eerst goed moeten spelen lijkt me...En veel meer constant worden..Neemt niet weg dat hij het de komende 2 wedstrijden van het NL elftal gewoon super mag gaan doen natuurlijk..
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 07:32
Icarus...een klassiek geval.
Vind ik leuk
3-0achter +1529
woensdag 20 maart 2019 om 08:24
Je wordt goed betaald Memphis dus je moet niet zeiken. Binnenkort zit hij overal op de bank omdat we dan een echte nummer 9 in Oranje hebben staan en dat is geen Depay.
Vind ik leuk
PickNikker +369
woensdag 20 maart 2019 om 08:33
Overschat mannetje dat randzaken belangrijker vindt dan voetbal.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 08:47
Zou het misschien kunnen zijn dat het achterlijke gedrag van mijnheer zo langzamerhand iedereen de strot uit komt?
Vind ik leuk
Sanders +4338
woensdag 20 maart 2019 om 09:05
Valt wel mee hoor. Zodra hij weer in bloedvorm is gedragen diezelfde mensen zich alsof ze altijd al zijn grootste fan waren.
Vind ik leuk
Roffel1998 +3569
woensdag 20 maart 2019 om 09:14
Misschien dat ze bij Lyon ook gefrustreerd zijn door dat gedrag van je.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:20
Dit is echt een geval van een speler die je positief moet benaderen. Met vertrouwen is hij echt heel goed. Zonder vertrouwen een drama
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:56
Altijd wat met deze knakker. Waardeloze prof
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:34
Wel goede voetballer maar een mentaliteit van niets
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:10
Aan z'n talent ligt het niet maar wel aan z'n mentaliteit. De beste spelers laten zich niet afleiden door randzaken, dat doet Memphis wel. Je moet leven voor de sport en niet voor Insta wanneer gaat hij dat begrijpen??
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 20:40
Idd, social media zijn voor hem zoooo belangrijk dat hij vergeet dat hij zich vooral moet concentreren op voetbal!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 15:07
Een engels spreekwoord luid: “you can’t teach an old dog new tricks”
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 20:39
Depay, ik weet het niet met hem. Is hij of kan hij wel constant genoeg zijn om dé spits van Nederland te worden?
Vind ik leuk
Isakson +582
woensdag 20 maart 2019 om 21:27
K..FRANSEN
Vind ik leuk
Geeltje +1860