Kraay jr. wijst Dumfries en Memphis aan: 'Konden wel wat vertrouwen gebruiken'

Kraay jr. wijst Dumfries en Memphis aan: 'Konden wel wat vertrouwen gebruiken'

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 23:45do 21-03-2019 om 23:45

Laatste update: vrijdag 22 maart 2019 om 08:01vr 22-03-2019 om 08:01

Hans Kraay jr. heeft weinig aan te merken op de overwinning van het Nederlands elftal op Wit-Rusland. Memphis Depay was de grote man aan Oranje-zijde en kon volgens Kraay wel wat vertrouwen gebruiken.

"Memphis gaat er bij Lyon vaker uit dan in op dit moment. Dumfries kon ook wel wat vertrouwen gebruiken. We hadden er vertrouwen in dat die twee het onder Koeman goed zouden gaan doen", zegt Kraay jr. bij FOX Sports.

Memphis heeft het bij Lyon momenteel niet makkelijk. Daarom kwamen zijn doelpunten bij Oranje als geroepen. "Z'n trainer en technisch directeur hebben aangegeven dat ze hem best zouden willen verkopen", zegt Kraay jr.. "Dat is toch niet lekker als je er vorig jaar negentien uit alle hoeken en standen ingeschoten hebt, ik weet niet hoeveel assists hebt gegeven en de goede lijn van de wedstrijden tegen Duitsland en Frankrijk hebt doorgetrokken bij je club."

"Ik vind het mooi dat hij zelfkritisch is. Ik denk helemaal niet dat het een vervelende jongen is. Als hij z'n vingers in z'n oren doet, heeft hij daar een verklaring voor."

Lees meer over:NederlandNederland

Plaats een reactie

Sven! +2592
donderdag 21 maart 2019 om 23:48
Depay speelde leuk vanavond maar het was maar tegen de wit Russen, ik snap daarom ook niet dat er zo optimistisch wordt gereageerd op de 4-0.

Laat het zondag eerst maar zien tegen Duitsland!
Vind ik leuk
FRChamp +2526
donderdag 21 maart 2019 om 23:51
Wat was die de Jong slecht hé.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 23:53
Daarom bleef Luuk ook op de bank zitten 😉
Vind ik leuk
FRChamp +2526
vrijdag 22 maart 2019 om 00:16
Die kan nog beter carnavallen dan bank zitten. Liever die Wegworst als wisselspeler.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 01:50
😂👍😂👍😂
Vind ik leuk
FRChamp +2526
vrijdag 22 maart 2019 om 11:43
HAhahahahaha😃👍
Vind ik leuk
Adjab +1383
donderdag 21 maart 2019 om 23:54
Wat was tie Bergwijn slecht hé
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 23:55
Verdomd slecht idd.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 22 maart 2019 om 00:14
Bergwijn was idd totaal onzichtbaar. Als Oranje speelt heb ik mijn clubvoorkeur even uitstaan maar het was net of hij niet meedeed.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 00:15
Klopt. Hij was er wel, maar tegelijkertijd ook niet.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 22 maart 2019 om 00:17
Toch knap . Eigenlijk vanaf het begin al met 10 man en laatste half uur met 9 en toch makkelijk winnen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 00:19
Daar kun je donder op zeggen idd, buitengewoon knap. We zijn weer een gevreesd voetballand, een hele geruststelling dacht ik zo.🤓
Vind ik leuk
yuuup +11187
vrijdag 22 maart 2019 om 06:04
Alleen maar ruimte voor verbetering:)
Vind ik leuk
FRChamp +2526
vrijdag 22 maart 2019 om 00:12
😂
Vind ik leuk
FRChamp +2526
vrijdag 22 maart 2019 om 00:38
Boeit mij het, deed hij überhaupt wel mee?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 01:43
Zou die zich al inhouden voor 31 maart? Was nie veul goei oavend.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 23:58
Die jongen kan er echt niets van. Daarom gaat hij naar Barcelona en zit jij hier wat zinnigs te typen .
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 23:58]
Vind ik leuk
FRChamp +2526
vrijdag 22 maart 2019 om 00:14
Om de bank warm te houden. Reëel blijven.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 00:21
Denk dat je gelijk hebt. Wat ziet Barcelona eigenlijk in hem 🤔. Ruim 80 miljoen voor een bankzitter die niet kan voetballen. Zo reëel genoeg ?
Vind ik leuk
FRChamp +2526
vrijdag 22 maart 2019 om 00:22
Een koopje. Barca is reëel.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 00:33
Barcelona is zeker reëel. Zij zien wat voor schitterende, flegmatieke, zeer technische en bescheiden voetballer Frenkie is.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 00:33]
Vind ik leuk
FRChamp +2526
vrijdag 22 maart 2019 om 00:39
Hahahahahahahahaha en bescheiden moet je nou juist niet zijn voor de Europese top😂😂
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 00:42
Wat jij wil. Maar neem van mij aan ( zal je wel niet doen ) maar Frenkie komt er wel. In ieder geval verder dan jij en ik.
Vind ik leuk
yuuup +11187
vrijdag 22 maart 2019 om 06:06
Dat zien we aan Depay...
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 23:53
Eens.
Vind ik leuk
Dani82 +3807
vrijdag 22 maart 2019 om 00:48
Depay heeft het al vaker laten zien. Daarom zijn we zo optimistisch
Vind ik leuk
NvC +9672
donderdag 21 maart 2019 om 23:49
Lekker naar AC Milan, Napoli of Dortmund gaan.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 23:50
Memphis is een prima gozer. Sowieso vind ik dat men ook altijd maar wat te vinden heeft. Als die jonge een beetje wil rappen, moet dat gwn kunnen. Je hoeft er niet van te houden maar gun iedereen zn plezier!
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +4003
donderdag 21 maart 2019 om 23:50
ZEI zeiden?! Serious VP?!?!

Jullie zijn zo gretig dat jullie, net als Jaaaaaapie Trekhaaaaakie, veel "spelvauten" maken.

Man, man, man......
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 23:50]
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 00:01
Eens. Voetbal Primeur mag hier weleens op gaan letten.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 22 maart 2019 om 00:15
Misschien is dit de reden dat Japie hier ongestoord zijn gang kan blijven gaan. Hij is zelf VP!!
Vind ik leuk
Bas Bus +173
vrijdag 22 maart 2019 om 00:28
Weet jij echt niet waarom Memphis en Wijnaldum de vingers on de oren doen en naar boven wijzen Kraaij.
Dat komt omdat je te veel praat denk ik.
Is een mooie documentaire over geweest Hans, moet je eens kijken.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5811
vrijdag 22 maart 2019 om 01:38
Denk dat je m verkeerd opvat, hij geeft aan dat Memphis een verklaring heeft, niet dat deze hem niet bekend is.
Vind ik leuk
yuuup +11187
vrijdag 22 maart 2019 om 06:10
Omdat het kleine kinderen zijn. Heb je dat Robben, Bergkamp, Van persie ooit zien doen? Nee die juichen gewoon na een goal omdat ze blij zijn. Geen tijd voor al die gemaakte poppenkast gebaartjes.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 05:31
Kraay jr promoot zichzelf voor meer spreektijd in het voetbal gebeuren!
Vind ik leuk
la galaxy +1218
vrijdag 22 maart 2019 om 06:50
Dumfries is echt een beest qua spel kan wel wat beter maar zijn drive en ook zijn lichaam. Depay is gewoon onfire maar ook hij is klaar in Frankrijk en heeft geen motivatie meer beetje net lozano.
Vind ik leuk
Eimersweide +9628
vrijdag 22 maart 2019 om 07:28
Krans Haay.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws