'Burnley meldde zich nog niet bij PSV; vraagprijs van meer dan 10 miljoen'

'Burnley meldde zich nog niet bij PSV; vraagprijs van meer dan 10 miljoen'

vrijdag 18 augustus 2017 om 09:59

Nicolas Isimat-Mirin lijkt voorlopig niet op weg naar Burnley. De Engelse club heeft PSV nog niet benaderd voor de transfer van de centrale verdediger.

Dat laat technisch manager Marcel Brands weten aan het Eindhovens Dagblad. Afgelopen weekend doken er in Frankrijk verhalen op dat PSV na de wedstrijd tegen AZ (3-2) onderhandeld zou hebben met Burnley over de Franse verdediger. Dat lijkt echter te voorbarig, ook al wordt nu ook in Engeland gemeld dat een bod deze transferperiode in de maak is.

Als de Premier League-club zich meldt, laat PSV Isimat niet zomaar gaan. Volgens het Eindhovens Dagblad vraagt Brands zeker meer dan tien miljoen euro voor de centrale verdediger. Dat zou voor Burnley overigens geen probleem zijn. De club verdiende meer dan dertig miljoen euro voor de verkoop van Michael Keane aan Everton.

Poll

Moet PSV Isimat verkopen als het de kans krijgt?

(2455 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 18 augustus 2017 om 10:06
Die gaan hun handen echt niet Burnley aan zo een matige verdediger
Vind ik leuk
Bengelino +5973
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:11
Hahaha
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:45
Hoewel ik denk dat alle partijen er op geburnd zijn dat dit doorgaat.
Vind ik leuk
5697956 +1543
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:14
De ene dag gaat het hier over het ene monster (Sanchez) en de andere dag gaat over het andere monster (Isimat).
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:13
Ik denk het wel. Bij Burnley hoef je maar een beetje aangeburnd te kijken en je bent de man.

Bovendien staat bij ons Marcel Burns aan het fornuis.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 10:14]
Vind ik leuk
Jay5713 +2670
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:17
Marcel 'Burns' XD

OT: Burnley kan wel een centrumverdediger gebruiken maar of dat Isimat moet zijn betwijfel ik. Sean Dyche is overigens wel een goede trainer dus denk dat die Isimat wel beter zou kunnen maken t.o.v. Cocu.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:26
We doen vaak wat lacherig over de Nederlandse competitie maar ik denk dathet allemaal wel meevalt. Bij Burnley schop je 3 keer per wedstrijd een bal het stadion uit en de mensen staan op de banken. Als je bij Psv geen rol speelt in de opbouw ben je eigenlijk al afgeschreven.
Het is een beetje een blind paard maar met de juiste collegas heeft hij zeker kans van slagen niet minder dan bijvoorbeeld BMI. Echter 10 miljoen ... zullen we maar meesoen met deze trent van veel te veel ontvangen voor de spelers. 50 voor Sanchez ligt evengoed uit verhouding. Hem zie ik overigens ook nog niet meteen slagen bij TH. Daar verlangen ze ook zeer veel van een cv.
Vind ik leuk
Bizzy +7765
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:53
Dan kan overmars de bonussen op zijn buik schrijven
Vind ik leuk
Mass +1469
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:04
Als hij niet oppast kan hij zijn functie op zijn buik schrijven...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:26
Er mag niet lacherig gedaan worden over de Nederlandse competitie, en dan zeg jij dit:
"Bij Burnley schop je 3 keer per wedstrijd een bal het stadion uit en de mensen staan op de banken"
In Nederland mogen wij niet eens een bal het stadion uittrappen, want we moeten alles voetballend oplossen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:26
2 maten. Ook Engeland maakt al jaren helemaal niets op grote tournooien. Allemaal overschat.
Vind ik leuk
Zippy +2753
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:50
Wat ik zeer vreemd vind zijn die ronde transfert bedragen.
10 miljoen, 40 miljoen, 50 miljoen.
Eén miljoentje meer of één miljoentje minder, ik vind dit toch een groot verschil.
Mijn mening: ik geloof er geen bal van.
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:12
branden maar dan
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:32
Op de brandstapel maar. ;)
Vind ik leuk
Bertus +2274
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:06
Als je dat voor zo'n middelmatig speler kunt vangen dan verdien je een lintje.
Vind ik leuk
3ismo +2936
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:19
met die 222 kan psv vragen wat het wil! het is wat een gek wil betalen! 10 vind ik weinig voor een speler die al jaren basis staat bij psv! psv moet stoppen met die junken prijs! ze maken zich zo alleen belachelijk! clubs die in nederland willen shopen moeten gewoon abdurd bedraggen tellen! en dat geld voor alle clubs in nederland!
Vind ik leuk
Bullet +1378
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:54
en als dan niemand meer in Nederland komt shoppen? ik weet niet of je begrijpt waar de Nederlandse clubs hun geld vandaan halen? De meeste clubs moeten uitgaande transfers doen om ook maar enige rol van betekenis te hebben in de ED. Je kunt vragen wat je wil, maar je zal af en toe toch moeten verkopen. Zeker PSV nu. Er is al best wat geld binnen gekomen, maar als je begroting van 85 naar 70 miljoen gaat, dan gaat er toch ergens wat mis.
Vind ik leuk
Mo +7998
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:59
Hoeveel wilde je hier voor gaan vragen dan? 40 miljoen? 10 miljoen lijkt me echr het maximale
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:55
T'is wel onze beste zanger.."come on peesjeevee!!"
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:52
Die Engelsen hebben toch geld zat.
10 miljoen voor zijn verdedigende diensten en 10 miljoen voor de emotionele waarde :). Hij heeft een plekje in ons hart en dat is best een klein centje waard toch?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 13:53]
Vind ik leuk
Tafkaz +4044
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:07
Indien er een ploeg is die een dergelijk bedrag wil neerleggen voor Isimat-Mirin, dan zeker doen. In mijn ogen een redelijk beperkte verdediger.
Vind ik leuk
Tyson89 +2790
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:07
Als het lukt om Isimat voor 10 miljoen of meer te verkopen, dan ga ik direct naar de doe-het-zelfzaak om klei te kopen en maak ik zelf een standbeeld voor Brands.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:09
Afgesproken dus hè?
Vind ik leuk
Tyson89 +2790
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:11
Zeker, ik zal de video uploaden. Dan zing ik tijdens het klein het zelf geschreven Brands fanlied. Kneitervals, dat wel.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:14
bel me maar dan help ik mee, zelfs met het zingen :D
Vind ik leuk
Zultkop +2052
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:21
Hoe groot gaat dat standbeeld worden? toch niet zo'n lullig klein dingetje!?
Vind ik leuk
Tyson89 +2790
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:16
Ik ben niet zo handig. Dus het gaat om het gebaar fluister ik mezelf dan maar in.

Tenzij je wil helpen?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:07
Dubbele cijfers voor Isimat? Zeker achter de komma.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:08
Dubbele cijfers... 3,3 miljoen?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:11
De voetbalwereld is echt dood en dood ziek.
Meer dan 10m. voor Isimat vragen is al goed voor een bezoek
aan de plaatselijke GGZ, laat staan als er nog een idioot dit werkelijk
gaat betalen ook.

Next.
Vind ik leuk
Bizzy +7765
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:55
Spurs betaalden toch een belachelijke bedrag voor Janssen. Ook Napoli betaalde voor Milik een idioot hoog bedrag. 10 mil is voor een speler die cl ervaring heeft een prima bedrag.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:01
Dat wil ik hier nu juist mee zeggen beste jongen. Die bedragen zijn
allemaal totaal bezopen.
Ik begrijp dat je je eigen spelers ten alle tijden steunt maar kom op
hee, meer als 10m. voor Isimat.....
Vind ik leuk
Thobar +2669
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:55
Vergeet Karsdorp niet te vermelden
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 12:57]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:12
Ik kom nu al niet meer bij. Overmars is goed in verkopen maar als Brands meer dan 5 miljoen voor Isimat krijgt verdient hij in mijn ogen een standbeeld voor het PSV stadion. Ok zijn aankopen laten te wensen over maar dit zou echt een huzarenstukje zijn. Want ik kan echt 10 verdedigers opnoemen in de Nederlandse competitie die beter tot hun recht komen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:08
ik zou zeggen noem ze is. Isimat kan niet goed meevoetballen, maar wel goed verdedigen. Hij behoort zelfs bij de besten vd eredivisie en in england is dat het belangrijkste. Dat je kunt verdedigen en helemaal voor clubs die tegen hun eigen doel aan verdedigen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:13
De grote uitverkoop in de eredivisie is begonnen!
Vind ik leuk
Leeuw +3008
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:16
Beetje te laat eigenlijk.
Vind ik leuk
dhrwobo +8837
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:19
Verander Burnley door Barcelona en het lijkt net De Speld (kortom, kutartikel):

Nicolas Isimat-Mirin lijkt voorlopig niet op weg naar Barcelona. De Spaanse club heeft PSV nog niet benaderd voor de transfer van de centrale verdediger.

Dat laat technisch manager Marcel Brands weten aan het Eindhovens Dagblad. Afgelopen weekend doken er in Frankrijk verhalen op dat PSV na de wedstrijd tegen AZ (3-2) onderhandeld zou hebben met Barcelona over de Franse verdediger. Dat lijkt echter te voorbarig, ook al wordt nu ook in Spanje gemeld dat een bod deze transferperiode in de maak is.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:20
Brands ik zeg doen en geef de jeugd de kans
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:05
De Brandsons zijn met de verkeerde dingen bezig...
Cocu is passé...
Daar dienen ze al hun aandacht aan te wijden...
De rest komt vanzelf...
Vind ik leuk
Cappie +5485
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:23
10 miljoen is een koopje voor deze geweldenaar. Ik zat toch echt meer aan Sánchez bedragen te denken. Dat record kan zo de boeken weer uit.
Vind ik leuk
Bennie498 +1075
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:25
Is nog geen 2 miljoen waard ! Maar zodra er een engelse club komt vind ik moeten wij als Nederlandse clubs gewoon voor elke speler minimaal 10 Miljoen vragen !
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:26
Appart dat de mensen zo negatief zijn. Isimat heeft na Moreno de beste cijfers overlegd in de eredivisie. Sanches is een verdediger die óók niet kan voetballen. Isimat doet niets onder aan Sanches
Vind ik leuk
Bullet +1378
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:57
jij hebt bar weinig verstand van voetbal, dat wel!
Vind ik leuk
frankn27 +4149
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:29
Bizar Moreno gaat voor 6 miljoen weg en dan vraag je voor deze middelmatige verdediger wel de hoofdprijs?
Clausule of niet dan moet je die niet in het contract opnemen als je weet dat iemand veel meer waard is
Vind ik leuk
Vp128 +468
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:51
Totaal niet te vergelijken, Moreno was nooit gekomen zonder prijsafspraken.
Vind ik leuk
frankn27 +4149
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:42
dan zou ik me afvragen of ik het zou doen...
Vind ik leuk
Vp128 +468
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:32
Is toch een aantal jaar van onmisbare waarde geweest. Prima deal geweest van brands om een topper achterin te hebben. Ookal levert het achteraf niet heel veel meer op.

Overigens is er gewoon winst gemaakt op de transfer(los van salaris en bijkomende kosten)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:30
222 voor een egoïstische pingelaar
45 voor een verdediger die in de Mickey Mouse competitie goed voor de dag komt
10 miljoen voor het foutenfestival isimat
Mij kunnen ze voor 3 miljoen ophalen
Vind ik leuk
feyeniels +16890
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:43
Als je 10 miljoen krijgt zou dat mooi zijn. Dan direct Denswil oppikken!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:50
Kan totaal niet opbouwen of een lange bal geven waardoor het spel heel vaak vertraging oploopt waardoor je balletje breed voetbal krijgt.
En dan kom je in de problemen tegen ploegen die alleen maar verdedigen.
Daar zal die bij burnley minder last van hebben omdat daar niemand zich ingraaft voor de goal.
Vind ik leuk
Bullet +1378
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:50
10 miljoen voor zo'n matige verdediger, ik zou het knap werk vinden. Dan zijn ze erg overtuigd van hem. De markt is wel heel ziek als dit materiaal 10 miljoen opbrengt. Zal me niks verbazen als ze het nog krijgen ook!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:59
Lekker Verkopen en een type moreno terugkopen. En samen met die speler van hsv, luckassen en arias de verdediging vormen. En we krijgen leuk seizoen
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:10
Geloven jullie t zelf........ 10 miljoen voor deze natte krant :)
Vind ik leuk
666 +5056
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:12
Kan iedereen wel spastisch doen, maar gewoon logisch dat ze er 10 miljoen opplakken.

Geloof niet dat ze nog moeten verkopen en de competitie is al bezig.
Is nu ook weer niet zo dat Psv zo'n goed gevulde bank heeft die dat vertrek wel even zal opvangen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:24
Nederlanders zijn al vlug geneigd om negatief te oordelen over bepaalde spelers.
Wat ging Mertens toch doen in Italie...zou er nooit komen ......jaja...natuurlijk..
"Zanka" kon er ook niets van maar is inmiddels een gewaardeerde speler in Engeland.
In ieder geval heb ik Isimat in NL nog geen luchtduelletje zien verliezen en is hij ook nog eens razendsnel.
En.... behalve bij de topploegen hoef je in Engeland niet op te bouwen.
Dat laten ze aan Nederlanders over, veel balbezit, weinig resultaat..
Vind ik leuk
Jozef +20842
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:26
Tja, je kunt het vragen... als buitenstaander vind ik het eigenlijk prima... PSV zal het nog een jaartje met Isimat moeten doen vrees ik.

Aan de andere kant: als je vindt dat hij het waard is, dan moet je het vragen. Het is een mooi bedrag waar je misschien iets leuks mee kunt doen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:31
Strik erom en persoonlijk afgooien!
Vind ik leuk
Mauritz +332
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:31
Minstens 30 miljoen, zoveel beter is die Sanchez niet, kijk maar naar de statistieken!
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:32
Als je 5 miljoen voor die jongen vangt is het veel, vind hem zo ongelofelijk matig.

Misschien wel wat voor Overmars om te halen deze jongen, past helemaal in het plaatje van de onzin die die gozer op technisch gebied uithaalt.
Vind ik leuk
JOJO +1195
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:37
Zou perfect zijn als Luuk en Isi of Schwaab zouden worden verkocht. Dan lossen de keuzeproblemen voor Cocu zich vanzelf op.

Luuk is inmiddels al gewisseld, maar zit nu nog wel op de bank voor Lammers.
Het centrum Isi - Schwaab moet nu echt eens wijzigen naar Luckassen - De Wijs. Je zag het al tegen AZ, toen De Wijs erin kwam. Ineens zat er meer pit en hardheid in de verdediging. Ik vind hem een type Bruma.

Mocht Isi of Schwaab vertrekken, los je direct het probleem op dat je nu 3 rechtsbenige centrale hebt en slechts 1 linksbenige. Kan Brands direct een goede linksbenige verdediger halen, maar die moet dan wel achter De Wijs in de pikorde komen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:45
6 miljoen voor moreno dan deze gozert 10 miljoen?
Als een gek het ervoor overheeft direct verkopen!
Vind ik leuk
14forever +6829
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:04
Al is deze speler bij lange na geen 10miljoen waard, snap ik jet wel dat.het op dit.moment in.de transferperiode gevraagd wordt.
Vind ik leuk
Stig +990
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:06
Haha het word steeds gekker, 10 Miljoen voor een speller die bijna nooit in PSV 1 spelt, PSv heft echt crisis :s
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:14
Na 3 jaar hele matige progressie. Verdedigt te ruim, positioneel niet altijd sterk en nog steeds geen goede inspeel pass.....dus laten gaan....is wel een smaakmaker in de groep!!
Vind ik leuk
vivaldi +1395
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:14
Isimat is voor PSV geen goede laatste man, er zijn betere op dit moment.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:32
Hopelijk heeft Brands dan wel direct een vervanger klaar staan. We wachten ook nog steeds op een waardige back marcel
Vind ik leuk
pinkelman +2629
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:51
Trap er niet in om de kas van PSV te spekken voor middelmatige spelers.
Voor PSV nog de enige manier om weer wat ruimer in de mogelijkheden te zitten en destijds notabene door Louis van Gaal al eens uit de brand geholpen (AZ vriendje Brands) toen men ook al in zwaar weer verkeerde.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 12:52]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:58
€ 10 miljoen zou wel een zeer mooi bedrag zijn voor de verkoop van Isimat. Wellicht kan M. Brands potentieel geïnteresseerde clubs voor Isimat over de streep trekken middels het gratis weggeven van J. Brenet bij deze deal.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:43
Nee maar, 10 miljoen voor die kneus. De transfermarkt is nu echt op hol geslagen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Burnley meldde zich nog niet bij PSV; vraagprijs van meer dan 10 miljoen'