Waterreus: Heb liever dat hij trainer is in de Eredivisie dan dat hij niks doet

    Waterreus: "Heb liever dat hij trainer is in de Eredivisie dan dat hij niks doet"

    Gepubliceerd: maandag 13 november 2017 om 15:27ma 13-11-2017 om 15:27

    Ronald Waterreus ziet Frank de Boer graag terugkeren in de Eredivisie. De oud-trainer van Ajax is na twee bliksemontslagen bij Internazionale en Crystal Palace clubloos.

    "Frank de Boer heeft een eigen visie, maar die visie wordt hem in het buitenland fataal", zegt Waterreus bij Rondo. De oud-doelman ziet De Boer graag terugkeren naar de Eredivisie, ook om zijn schat aan ervaring te delen.

    "Maar ik snap ook wel dat Frank de Boer niet Heerenveen gaat trainen. Dat begrijp ik écht wel", aldus Waterreus. "Het is toch jammer. Ik heb liever dat hij trainer is in de Eredivisie dan dat hij niks doet. Maar het is natuurlijk zijn goed recht om het niet te doen.

    Tafelgenoot en oud-tophockeyer Jacques Brinkman ziet in De Boer een goede bondscoach voor het Nederlands elftal. "Hij heeft gewoon twee verkeerde keuzes gemaakt, maar De Boer is voor mij nog steeds absoluut een geschikte kandidaat-bondscoach."

    Plaats een reactie

    Bdog +5983
    maandag 13 november 2017 om 15:32
    Het is toch knap, zo'n waterreus die maar blijft praten en toch niks zegt!
    Vind ik leuk
    tannat +13945
    maandag 13 november 2017 om 18:35
    Doe jij hem nu na?
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5358
    maandag 13 november 2017 om 15:34
    Frank heeft effe wat tijd voor zichzelf nodig, kritisch naar jezelf kijken gaat lastig als je ergens aan de slag gaat met een visie en daar aan vast moet houden, anders word je door iedereen gekraakt.

    Zou het ook totaal geen schande vinden als hij het een niveau lager zoekt, leren kan je overal ook bij laagvliegers.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21378
    maandag 13 november 2017 om 15:37
    Hij heeft gewoon twee verkeerde keuzes gemaakt, maar De Boer is absoluut een geschikte kandidaat-bondscoach ? Het moet niet gekker worden.

    We zitten niet te wachten op tikkie terug, tikkie breed voetbal. Kwaliteit van de spelers het probleem bij Oranje en daarbij hoort een coach die realistisch voetbal durft te spelen.
    Vind ik leuk
    danny9874 +2552
    maandag 13 november 2017 om 15:50
    Ik zie Waterreus liever als onderwatercoach van het nationale hermafrodieten-team 2300 km vrije slag-mét horden dan dat ie uberhaupt iets over voetbal schrijft/zegt...
    Vind ik leuk
    El Cazador +7546
    maandag 13 november 2017 om 15:54
    Kan absoluut perfect met jeugd omgaan, jeugd trainer bij Ajax!!!
    Vind ik leuk
    Hulsink +504
    maandag 13 november 2017 om 15:55
    Waarom zou De Boer b.v. Heerenveen niet gaan trainen meneer Waterreus? Tenslotte moet De Boer zich ook nog bewijzen, hij heeft veel succes gehad bij Ajax maar daar had hij ook het materiaal voor!
    Vind ik leuk
    Stuiterbal +599
    maandag 13 november 2017 om 15:56
    Altijd welkom bij Heerenveen. Slechter dan de huidige trainer kan niet.
    Vind ik leuk
    guilleaume +878
    maandag 13 november 2017 om 16:03
    Frank kan koffiejuffrouw in de Kuip worden.
    Keert hij toch terug in de Eredivisie.
    En ook nog eens in het mooiste stadion van Nederland..
    Vind ik leuk
    mcmodd +24228
    maandag 13 november 2017 om 16:51
    Laat Jaques Brinkman zich nu eens goed focussen op zijn tafelgenootschap, daar zal hij wel een beetje verstand van hebben.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 17:40
    Ik denk dat de Boer zich daar niet te groot voor voelt. Maar hij zal dan wel bijzonder moeten presteren om in de picture te blijven van de clubs uit de grote competities.
    Vind ik leuk
    Kuip +8480
    maandag 13 november 2017 om 18:14
    De visie van Frank de Boer: vooral veel breed spelen voor je eigen strafschopgebied, veel terug op de keeper, houd het tempo traag.
    Laat Frank de Boer lekker de Zouaven gaan trainen maar kom alsjeblieft niet meer in de eredivisie werken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws