'PSV kan direct inspelen op Chelsea-interesse: potentiële opvolger al in huis'

'PSV kan direct inspelen op Chelsea-interesse: potentiële opvolger al in huis'

zaterdag 16 december 2017 om 09:05

Mocht Marcel Brands naar Chelsea vertrekken, dan heeft PSV een geschikte opvolger al in huis lopen. Frank Arnesen zou de taken dan over kunnen nemen van de technisch manager, meldt De Telegraaf.

Arnesen kwam afgelopen zomer als commissaris in de raad van commissarissen naar PSV en beheert de portefeuille voetbalzaken. De Deen heeft een rijke ervaring als technisch directeur. Hij werkte in dezelfde functie bij Tottenham Hotspur, Chelsea, Hamburger SV, PAOK Saloniki, Metalist Kharkiv en ook bij PSV. In Eindhoven was hij in de jaren negentig ook assistent-trainer.

Brands staat volgens De Telegraaf in de belangstelling van Chelsea. De PSV-man is al benaderd door de Engelse topclub, die meerdere kandidaten heeft. Mocht het snel gaan rond Brands, dan heeft PSV in Arnesen een geschikte vervanger.

Lees ook: 'Brands kan PSV verlaten voor Premier League: benaderd door Engelse topclub'

Plaats een reactie

MojoRisin +2579
zaterdag 16 december 2017 om 09:11
Helemaal prima, zeer ervaren man..
Vind ik leuk
Koeroe +3441
zaterdag 16 december 2017 om 09:11
Wat moet Chelsea nou met Brands
Vind ik leuk
masterpsv +7650
zaterdag 16 december 2017 om 09:56
werken als technisch directeur. :)
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 10:42
misschien als technisch manager weet jij veel.....
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 11:27
Ik denk dat ze nog ballenjongens zoeken...
Vind ik leuk
Bongo +1024
zaterdag 16 december 2017 om 09:15
Er valt niet veel te beheren.
De portefeuille  is leeg.
Of heeft PSV nog een gemeentegeldboom ergens staan
Vind ik leuk
Quareck +3613
zaterdag 16 december 2017 om 09:23
Die is net zo kaal als de orginaliteitsboom van bongo..
Vind ik leuk
RDB2402 +3674
zaterdag 16 december 2017 om 09:23
Goeie grap Mongo ...
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 11:44
Leuk ... wat je allemaal niet bedenken kan als de begeleiding je net verschoont heeft
Vind ik leuk
Bongo +1024
zaterdag 16 december 2017 om 12:20
Moet jij nodig zeggen incontinente coma zuiper
Waarschijnlijk heeft de drank je hersenen aangetast.
Altijd kritiek in Ajax topics maar als het over PSV gaat dan komt de bezope opa weer verhaal halen.

Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 12:22
met de cornflakes zijn ze wat verlaat zie ik....
geen zorgen je krijgt vandaag vast je ontbijt nog wel
Vind ik leuk
Bongo +1024
zaterdag 16 december 2017 om 12:23
Die heb ik al lang op.
Blijkbaar werkt de ritalin bij je want je bent nu een stuk rustiger.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 12:25
Al Fakher... lekker man
Vind ik leuk
Bongo +1024
zaterdag 16 december 2017 om 12:26
Hahaha
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 18:30
Beetje respect voor de ouderdom. Dank u.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 09:17
Goede TD is belangrijk. PSV kan deze functie direct invullen mocht Brands voor het avontuur gaan. Misschien dat nkg nauwere banden met Chelsea wel meer voordeel gaat opleveren.
Vind ik leuk
Ale +1498
zaterdag 16 december 2017 om 10:04
Van koop naar huur club!
Vind ik leuk
jaja_PSV +21821
zaterdag 16 december 2017 om 10:38
Niks mis mee met mixen:
- jeugd en ervaren spelers
- koop en huur
Met huur kan je spelers krijgen die anders nooit hier zouden spelen. Brands zal wel een schappelijke prijsje maken voor PSV.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 10:39]
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 11:28
Misschien dat we dan eindelijk van Ginkel definitief over kunnen nemen..
Vind ik leuk
Teo Smith +14788
zaterdag 16 december 2017 om 09:20
Luxepositie voor hun dan.
Vind ik leuk
Morris +15386
zaterdag 16 december 2017 om 09:23
Prima kerel die Arnesen. Staat bekend om zijn geweldige kwaliteiten als TD
Vind ik leuk
jaja_PSV +21821
zaterdag 16 december 2017 om 10:37
De vraag is of arnesen wel wil...
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 09:25
Misschien is Arnesen wel commissaris omdat hij helemaal geen zin meer heeft in een TD-schap?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 11:35
Misschien is hijwel commissaris geworden omdat Brands intern heeft aangegeven iets anders te gaan zoeken. Goede positie om alles rustig te bekijken.

Ik gok ook maar wat hoor. Net zoals de rest van dit forum.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 09:38
Denk het niet dus....TD of Commissaris voetbalzaken in RvC zijn twee compleet verschillende functies...en daarbij Commissaris is niet fulltime...wil Arnesen uberhaupt wel weer full time in een stress functie als TD? Veel gezwets dus weer in dit artikel....
Vind ik leuk
JustH +1789
zaterdag 16 december 2017 om 10:04
Chelsea gaat hem weer verhuren.
Hij wordt leider van Chelsea 5 in Arnhem.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 10:24
Ze zullen hem geen eigen jeugd noemen zoals ze dat bij andere clubs doen.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6143
zaterdag 16 december 2017 om 10:24
Met zijn vakkennis moet dat wel lukken.
Vind ik leuk
rinirat +1037
zaterdag 16 december 2017 om 10:31
Wat een dom verhaal
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 10:46
Rinirat,waarom dom verhaal?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 10:48
Mooie club voor hem
Vind ik leuk
Jozef +24180
zaterdag 16 december 2017 om 10:52
Gaat Brands het zinkende schip verlaten?
Vind ik leuk
Bizzy +9867
zaterdag 16 december 2017 om 10:57
Mocht Brands vertrekken dan zie ik Valckx liever terugkomen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 11:44
Stan ??? haha ken jij de geschiedenis niet?
Vind ik leuk
Bizzy +9867
zaterdag 16 december 2017 om 12:13
Natuurlijk ken ik de geschiedenis wel. Volgens mij waren we toen succesvol :) In mijn ogen heeft Reker gefaald.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 12:15
Op zeker , maar Stan heeft andere "stoute dingen" gedaan destijds.....
Vind ik leuk
Bizzy +9867
zaterdag 16 december 2017 om 12:27
En hopelijk heeft hij er iets van geleerd. Iedereen verdiend toch een 2e kans ?
Onder Stan heeft Psv mooie tijden beleefd.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 12:29
iedereen verdient een tweede kans maar eens ondeugend altijd ondeugend....tenminste als ik naar mezelf kijk.......
Vind ik leuk
Bizzy +9867
zaterdag 16 december 2017 om 12:34
Hahaa maar jij bent een apart geval. Niet iedereen verbind zijn/haar lot aan het gerste nat en vrouwelijk schoon. Zelfs Stan zou de handdoek in de ring gooien.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 12:39
nou stan heeft anders ook wel een paar stratum genen : drank en vrouwen zijn ook van hem een paar grote hobby s
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'PSV kan direct inspelen op Chelsea-interesse: potentiële opvolger al in huis'