Nóg een ontboezeming van Oliseh: 'Dan krijgen de spelers een schorsing of boete'

    Nóg een ontboezeming van Oliseh: 'Dan krijgen de spelers een schorsing of boete'

    woensdag 14 februari 2018 om 21:56

    Sunday Oliseh verraste woensdag met zijn verklaring op zijn ontslag bij Fortuna Sittard. De oud-verdediger zei dat er sprake is van illegale praktijken in Limburg. Omdat de zaak bij advocaten ligt, kan hij niet op details ingaan.

    "Ik kan niet op details ingaan, maar ik vind het ongelukkig om dingen te zeggen over het gedrag van een coach die weigert dingen te doen die een coach volgens mij niet hoort te doen. Of om te accepteren of deel te nemen aan zaken die niet acceptabel zijn. Dat is hoe ik erin sta", zegt Oliseh tegen FOX Sports.

    De vraag is waarom de coach niet eerder aan de bel trok. "Ik had geen keus, ik deed mijn werk", vertelt Oliseh aan Voetbal International. "Ik heb als trainer alles nog te bewijzen, de relatie met de spelersgroep en de leden van technische staf was prima. Ik moet hard werken om succes te kunnen hebben. Ik heb me afgesloten voor andere zaken."

    Oliseh doet nog een andere ontboezeming. "Veel spelers hebben contact gezocht met mij, maar ook daar kan ik niet ingaan op details. Maar ik weet dat sommige spelers zijn gevraagd om mij niet meer te bellen. Anders worden ze geschorst of krijgen ze een boete. Ook als ze commentaar geven in het openbaar. Dat heb ik gehoord van twee spelers die mij een sms hebben gestuurd."

    Lees ookOliseh geeft schokkende verklaring over ontslag: "Wil niet naar de gevangenis"
    Lees ook'Ik wilde versterkingen, maar ik wist niet of die speler links of rechts was'

    Plaats een reactie

    woensdag 14 februari 2018 om 22:00
    Dit word ook weer een soap...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:01
    De goeden tijden slechte tijden van Sunday
    Vind ik leuk
    Florian1987 +9131
    woensdag 14 februari 2018 om 22:01
    Leuk toch, is weer wat anders dan de Ajax soap :D
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 23:37
    denk je? Hij heeft toch bij Ajax gespeeld ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    woensdag 14 februari 2018 om 22:02
    Tenminste wel een spannende, met misdaad.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:09
    Soaps zat hier op Vp met steeds update's etc :p
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    woensdag 14 februari 2018 om 22:12
    Het schijnt dat ze al met een nieuwe trainer praten. Monday Oliseh, de verloren broer van..
    Vind ik leuk
    Eendracht +13944
    woensdag 14 februari 2018 om 22:24
    Die wil als versterking Fred Friday?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    woensdag 14 februari 2018 om 22:38
    Die is wel goed genaaid trouwens. Dat Kramer nog even binnen komt wandelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:39
    Nee die gaat naar Sheffield wednesday
    Vind ik leuk
    HanV +3751
    woensdag 14 februari 2018 om 22:10
    Is dit deel 3, of moeten we het bericht van vorige week, dat hij toen al ontslagen zou zijn meetellen. En was dat toen maar een deel?
    Vind ik leuk
    Imback +171
    woensdag 14 februari 2018 om 22:03
    Dat heb ik gehoord van spelers die een sms hebben gestuurd .. zouden er anno 2018 serieus nog mensen sms-en, is onderhand hetzelfde als faxen ..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 22:04]
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15060
    woensdag 14 februari 2018 om 22:13
    Als er geen wifi is wel
    Vind ik leuk
    Imback +171
    woensdag 14 februari 2018 om 22:15
    Dan heb je toch gewoon mobiel netwerk ?!? Of denk jij dar spelers van Fortuna geen Sim Only kunnen afsluiten ?
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15060
    woensdag 14 februari 2018 om 22:19
    Niet iedereen heeft daar veel van.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 22:16
    Als iemand je blokkeert op Whatsapp. Dan stuur je ook een sms. Maar wat weet lmback nou.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12796
    woensdag 14 februari 2018 om 22:05
    Volgens mij is hij boos. Sittardse soap in de maak wel, ben benieuwd. Vind die Oliseh persoonlijk een arrogante lul, zou het wel lachen vinden als ze vanaf nu weer alles winnen én volgend jaar van ons in de eredivisie verliezen! ;-)
    Vind ik leuk
    sweeper +79
    woensdag 14 februari 2018 om 22:14
    dan moeten jullie wel in de eredivisie blijven, iets over een beer en een huid...
    Vind ik leuk
    Rodajc +12796
    woensdag 14 februari 2018 om 22:16
    Daarom spreek ik over zou. Zeg nergens dat ik verwacht dat wij erin gaan blijven. Zou het gewoon mooi vinden, die derby in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Reloader +125
    donderdag 15 februari 2018 om 00:24
    Alsjeblieft niet hey! Er is maar 1 Limburgse derby en dat is tussen Roda en MVV. Fortuna heeft niks maar dan ook helemaal niks in de eredivisie te zoeken. Decennia onderaan bungelend en SK verkoop van maar liefst 550 man.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12796
    donderdag 15 februari 2018 om 00:30
    Kom uit Sittard dus voor mij ligt dat iets anders, maar MVV en Fortuna zijn allebei geen grote clubs, neemt niet weg dat ze altijd een keer kunnen promoveren a la Go Ahead, Volendam, de Graafschap etc. Zou MVV in de eredivisie ook leuk vinden hoor, maar dat gaat volgend jaar zeker niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    haarlemx +422
    woensdag 14 februari 2018 om 22:06
    Sunday bloody Sunday?
    Vind ik leuk
    Setovitch +1462
    woensdag 14 februari 2018 om 22:13
    das van utwee toch ;p
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1513
    donderdag 15 februari 2018 om 02:57
    Iedereen die je niet liked heeft geen verstand van muziek
    Vind ik leuk
    Setovitch +1462
    woensdag 14 februari 2018 om 22:08
    wat een puinhoop leuk die inversteerders altijd
    Vind ik leuk
    EspaCio +6
    woensdag 14 februari 2018 om 22:23
    We mogen hem wel dankbaar zijn voor de afgelopen 14 maanden.. Hij heeft een onvergetelijk jaar bezorgd in 2017.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24081
    woensdag 14 februari 2018 om 22:55
    Is Sunday nu ordinair aan het natrappen of is het hommeles in Sittard?

    Binnenkort deel 2 in dit theater.
    Vind ik leuk
    Blac-ca +351
    woensdag 14 februari 2018 om 23:12
    Nou Fortuna het was leuk maar schijnt dat het clubje alleen maar aan het afdalen is .
    succes met het rechter rijtje zal.k maar zeggen .
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26775
    donderdag 15 februari 2018 om 07:18
    Lijkt me een prima vent.

    Jammer weer van fortuna vind ze wel in de eredivisie thuis horen.
    Vind ik leuk
    den-man21 +323
    donderdag 15 februari 2018 om 10:46
    en laatst iedereen hier roepen fortuna moet terug in de eredivisie ten koste van roda.....ze hebben het zo goed voor elkaar etc etc etc . Dutchies eat your heart out !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Nóg een ontboezeming van Oliseh: 'Dan krijgen de spelers een schorsing of boete'