Overmars hoopt op oplossing voor Kluivert-conflict: 'Hij blijft een echte Ajacied'

    Overmars hoopt op oplossing voor Kluivert-conflict: 'Hij blijft een echte Ajacied'

    Ajax-directeur Marc Overmars heeft de deur nog niet gesloten voor Justin Kluivert. De vleugelaanvaller kondigde deze week aan dat hij de Amsterdammers wil verlaten, maar Overmars hoopt dat beide partijen nog nader tot elkaar kunnen komen.

    "Ik heb nog steeds de hoop dat het goed komt. Justin blijft een echte Ajax-speler in hart en nieren", vertelt de directeur spelersbeleid vrijdagavond bij Inside Ajax op Ziggo Sport. Hoewel Kluivert heeft ingezet op een transfer naar het buitenland, benadrukt Overmars dat de vleugelaanvaller beter nog even in Nederland kan blijven. "Hij is een fantastisch talent, maar hij heeft de wedstrijden in de Eredivisie nodig om nog beter te worden."

    Overmars is echter niet van plan om Kluivert, die naar verluidt de bestbetaalde Ajacied in de selectie wil worden, ten koste van alles voor de club te behouden. "Wij hebben ons salarisplafond allang opgerekt. Dat tienvoudige kunnen ze ook ergens anders verdienen." Kluivert lijkt van plan om in de zomer van 2019 transfervrij te vertrekken. "Een contract is natuurlijk eindig en hij heeft het recht om niet bij te tekenen."

    Of Kluivert een Nicolai Boilesen-scenario tegemoet gaat (de Deen wilde in 2016 zijn contract niet verlengen en kwam vervolgens niet meer aan spelen toe, red.), kan Overmars niet zeggen. "We hebben hetzelfde gehad met Niklas Moisander, die ook weg wilde. Maar Stefano Denswil was nog niet klaar om hem op te volgen. Trainer Frank de Boer zei: dat gaat me punten kosten", houdt Overmars zich op de vlakte.

    Lees ook: Overmars niet bereid Ajax-tieners te verkopen: "Dan kan Ajax beter stoppen"

    Poll

    Moet Ajax Kluivert in de zomer verkopen?

    (24314 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 18 mei 2018 om 20:54
    Oplossing is toch niet moeilijk.
    Gewoon Kluivertje geven wat hij vraagt
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8705
    vrijdag 18 mei 2018 om 20:55
    Gewoon verkopen. Je gaat toch geen huizenhoog salaris geven aan een 19-jarige snotneus, die bij lang en na niet de beste speler van Ajax is.
    Vind ik leuk
    Simonsopa +417
    vrijdag 18 mei 2018 om 20:58
    niet voor niets n iet in definitieve selectie van Koeman
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:01
    Simonsopa,
    Lopen er nog wel een tiental meer in die selectie die er ook niet thuis horen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:00
    "Gewoon" verkopen is ook een oplossing.

    Het vevelende van "Gewoon" is dat Ajacieden denken te kunnen bepalen waar Justin zijn toekomst ligt.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8705
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:06
    Raiola zal hem wel bij een redelijk grote club in Europa stallen. Daar wordt flink betaald, dus Ajax krijgt er vast wel een mooi bedrag voor.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6757
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:28
    Kluiverts moeder is het probleem. Geld wolf eerste klas. Combineer dat met Ratjola en je weet precies hoe het zit.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26346
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:12
    Kluivertje en Raiola zijn de realiteit uit het oog verloren. Wat heeft hij nu precies gepresteerd tot nu toe?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12716
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:17
    Heeft redelijk gepresteerd, aardige statistieken, maar zeker nog niet de beste wat hijzelf blijkbaar wel denkt.. Momentenvoetballer.. Hij is natuurlijk nog wel erg jong, net 19, dus zit nog veel rek in..
    Maar goed, gewoon waanzin om te denken dat hij nu al naar de Europese top kan..
    Vind ik leuk
    Laliga +2061
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:29
    Heeft redelijk gepresteerd voor een eerste seizoen basis inderdaad. Als die dit jaar dezelfde cijfers zou overleggen zou het enigszins teleurstellend zijn naar mijn mening. Ik noem een labyad een gustafson etc hebben dezelfde dan niet betere cijfers bij mindere clubs, vraag me af of die dat zelf niet inziet..
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:19
    Heel weinig. Maar dat is niet belangrijk het gaat over Ajax dus over geld. Niet over voetbal beginnen dan maak je die beursbengels in de war.
    Vind ik leuk
    base +2195
    vrijdag 18 mei 2018 om 22:47
    Lekker stoken en zelfs niks zinnigs toevoegen dat is natuurlijk veel beter.
    Vind ik leuk
    Pilsje +145
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:52
    Gescoord tegen roda!!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26346
    vrijdag 18 mei 2018 om 22:13
    Knap! En tegen Sparta, Twente.. toppertje hoor!
    Vind ik leuk
    Pilsje +145
    zaterdag 19 mei 2018 om 01:13
    Flauw weer dit haha
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 22:34
    Inderdaad en dus niet bij Ajax, lekker opzouten.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1602
    vrijdag 18 mei 2018 om 22:59
    @pacte, wat een hoop onzin kun jij uitkramen. Er is geen speler die naar een club gaat als hij dat niet wil. Wat betreft onze selectie en de opmerking een tiental die er niet horen rond te lopen. Net zo onzinnig en ongefundeerd. Zo ga je de 1000 duimpjes voorlopig niet halen!
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 13:41
    Breezer4u "Zo ga je de 1000 duimpjes voorlopig niet halen". Straks kan ik er niet van slapen, je maakt me aan het huilen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:34
    Ik begrijp je reactie maar ventje is 19 heeft van zichzelf niet eens het besef wat normaal zou zijn of lijkt. Dit soort achterlijke dingen gebeuren door mensen als Raiola. Dat is de persoon die je dit soort gedrag echt kwalijk moet nemen
    Vind ik leuk
    Choppa +320
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:02
    Een contractverlenging en meer wedstrijden in de eredivisie zal het beste zijn voor justin
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1973
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:57
    ja ... tuurlijk en dan staan er volgende week nog 10 op de stoep bij Marc... Ajxax moet gewoon een statement maken nu... anders zien anderen hoe Ajax omgaat met dit soort situaties en daarom is het verdomde belangrijk dat je hier helderheid van zaken geeft naar anderen die hetzelfde van plan zijn... echt bepalend moment nu voor Overmars... verkopen voor 20 miljoen of komen tot een compromis waardoor beiden partijen geen gezichtsverlies hoeft te leiden
    Vind ik leuk
    Nuance +9073
    vrijdag 18 mei 2018 om 22:47
    Lukt het een beetje met dat onafhankelijke Brabant?
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 13:35
    Nog een paar kuub aardgas winnen en dan die grote slooten wat verder uitgraven.
    Met wat geluk drijft die hele zooi daarboven af naar de noordpool.
    Vind ik leuk
    Berbr +1989
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:21
    Ben het niet eens met Overmars. Ik hoop dat het niet goedkomt. Dat gelazer de hele tijd. Graag of niet bij ons prachtige Ajax.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9769
    zaterdag 19 mei 2018 om 01:08
    Dan gaan die andere spelers precies hetzelfde eisen en dat is dus zakelijk niet erg verstandig en is Kluivert ook helemaal niet waard.
    Ajax moet ergens de streep trekken, niet goed genoeg, dan maar weg voor een leuk bedrag.
    Vind ik leuk
    Bengelino +11670
    vrijdag 18 mei 2018 om 20:55
    Oprotten met dat kleine vervelende omhoog gevallen kutkereltje....en dat standpunt moet Marc ook innemen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 20:59]
    Vind ik leuk
    Luiehond +1962
    vrijdag 18 mei 2018 om 20:58
    Wat doet Marc verkeerd dan!
    Vind ik leuk
    Bengelino +11670
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:01
    Marc wilt nog verlengen. Terwijl
    Je dat ventje gewoon moet laten wegrotten. Alles aan Ajax te danken. 3 x scoren tegen Roda en dan denken dat ie de lakens kan uit delen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 21:01]
    Vind ik leuk
    Pilsje +145
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:53
    Bij ajax werken is al een foutje natuurlijk
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +45201
    vrijdag 18 mei 2018 om 20:58
    Dus al kiest Kluivert alsnog voor Ajax, bij de ajax supporters heeft hij het nu al verkloot?

    Besef dat je Kluivert geen andere uitweg biedt dan de uitgang.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:01
    Oh nee hoor, dat doet Kluivert zelf. Al ben ik het niet eens met @Bengelino.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 22:36
    Yep
    Vind ik leuk
    FenomenoR9 +457
    vrijdag 18 mei 2018 om 20:57
    Heeft Overmars de rechten gekocht dat hij lekker veel op VP mag staan. Verdorie zeg denk vandaag wel 5 a 6 keer...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 20:57]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12716
    vrijdag 18 mei 2018 om 20:57
    Gewoon verkopen is het beste.. Vang je nog een leuk bedrag voor een speler die wenst te vertrekken.. Zo werkt het tegenwoordig helaas..
    Vind ik leuk
    HupHolland +2386
    zaterdag 19 mei 2018 om 05:16
    Gewoon op de tribune zetten en dan kan Kluivert op zijn 20ste zonder spelritme naar de bank van een absolute Europese top voor een stuk minder salaris om vervolgens een jaar later verhuurd te worden aan Vitesse ofzo.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8836
    vrijdag 18 mei 2018 om 20:57
    Achter zijn rug om met de spurs onderhandelen en dan nog verwachten dat het goed komt?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +45201
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:03
    Tja belachelijk van Overmars.
    Het is ook apart.
    Overmars roept nu dat hij geen tiener meer verkoopt, maar was wel dus vorig jaar aan het onderhandelen met.spurs over verkoop Kluivert.
    Hypocriet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:07
    Spurs wilde Kluivert kopen, Overmars heeft al gezegd dat Ajax er niet op in wilde gaan en Kluivert juist langer bij Ajax wilde houden.
    Maar jij zat natuurlijk aan de tafel mee te luisteren tijdens die gesprekken en weet het natuurlijk allemaal zo goed.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8836
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:47
    Kluivert gaf in een uitgebreid interview met de Volkskrant aan dat hij zijn contract bij Ajax niet gaat verlengen omdat er teveel gebeurd is. De negentienjarige aanvaller kreeg van zaakwaarnemer Mino Raiola 'op het laatste moment' te horen dat Overmars met Spurs aan het onderhandelen was over een Kluivert-transfer, terwijl hij zelf helemaal niet naar die club wilde.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 22:50
    Ik vind dat zo,n kul verhaal want het is niet Ajax die bepaald waar je gaat voetballen dat is nog altijd de speler zelf en dat Ajax onderhandeld zonder dat ze weten wat Kluivert wilt gelooft toch geen dooie hond. Zijn toch allemaal kut smoesjes net als dat die zegt dat Ajax alleen wil verlengen om te kunnen cashen onder welke steen komt hij vandaan dat doen alle clubs toch en hij was het toch die riep dat die Ajax pas zou verlaten als die 160 miljoen op zou brengen :-) Weet dat die weg wil is jammer maar kom niet met die onzinnige smoesjes aan.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +45201
    vrijdag 18 mei 2018 om 22:57
    Overmars heeft het bevestigd. Volg je het nieuws wel?
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:08
    Ik volg het nieuws zeker ja😊 in de krant en alles wat de krant schrijft is uiteraard de waarheid..we hebben het over Kluivert gehad? Dat betekent dus automatisch dat Ajax er al uit was maar alleen Kluivert moest nog ja zeggen? Sanches dat is toch alweer een jaar geleden of ben ik nu gek dat dit nu ineens ter sprake komt?
    Vind ik leuk
    Arbee +2218
    zaterdag 19 mei 2018 om 01:26
    Sowieso vind ik dat maar een raar verhaal. Raiola is een van de grootste zaakwaarnemers ter wereld en heeft overal wel zijn mannetjes rondlopen. En dan zouden wij het moeten geloven dat hij en Kluivert er pas achterkwamen op het moment dat Ajax er al uit was met Spurs?
    Vind ik leuk
    HupHolland +2386
    zaterdag 19 mei 2018 om 05:27
    Het is een regel dat een club toestemming moet geven voordat een andere club met hun spelers mag onderhandelen. Dat weet Raiola heus wel.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2818
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:18
    Klopt niet helemaal hoor de club bepaald vaak waar de spelers gaan ,waarom denk je anders dat spelers soms een vertrek forceren ,ik weet even niet meer wie maar recent mocht een speler niet naar club a omdat zn club al met club b afspraak heeft
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 16:35
    Ja maar als speler beslist ik ga niet dan gaat niet of een club nu een afspraak heeft of niet
    Vind ik leuk
    HupHolland +2386
    zaterdag 19 mei 2018 om 05:24
    Dus de spurrs hebben bij Overmars belangstelling voor Kluivert getoond en Overmars heeft dat afgewezen?

    Zo moet het wel geweest zijn, want anders had Kluivert toch op zijn minst een brief van de Spurs gekregen.

    Raiola is de onrust stoker hier en Kluivert ziet het niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:09
    Misschien viel hij vorig jaar nog niet onder de tieners?
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:19
    En daar hebben we meneertje Hypocriet weer. Heb je niks beters te doen dan popi jopie te doen als zogenaamde Dr's.
    Vind ik leuk
    Choppa +320
    vrijdag 18 mei 2018 om 20:59

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 21:04]
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2719
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:06
    Inhoudelijk erg sterke reactie!
    Vind ik leuk
    Choppa +320
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:11
    hahaha
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:12
    Niet overdrijven Choppa
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    vrijdag 18 mei 2018 om 20:59
    Doet hij goed hoor die Overmars. Zijn eigen straatje even schoonvegen. Wat is die man toch ongeschikt..
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:05
    Je kunt Marc van alles nadragen maar dit beheerst hij.
    Is overigens een levensbehoefte in die slangenkuil.
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2719
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:44
    Niet overdrijven Pacte des Cygnes.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12710
    vrijdag 18 mei 2018 om 22:12
    Overmars ongeschikt?
    Iemand die zo flexibel is als hij is overal voor geschikt, alleen jammer dat hij er bij Ajax zo;n puinhoop van maakt.

    En het ergste is nog al die collega Ajacieden die het volste vertrouwen in deze clown hebben.

    Overmars vandaag om 21.42 dat is 9 uur na de onderste uitspraken die oa in de Telegraaf en hier op VP staan...

    "Overmars is echter niet van plan om Kluivert, die naar verluidt de bestbetaalde Ajacied in de selectie wil worden, ten koste van alles voor de club te behouden."

    En dit is Overmars vandaag om 12.34 op ditzelfde VP:

    "Ajax gaat geen spelers van achttien of negentien jaar verkopen. Dat stelt directeur spelersbeleid Marc Overmars, die onder druk staat door het nakende vertrek van een aantal Ajacieden."
    Overmars is echter niet bereid mee te werken aan een vertrek van jonge talenten. "Als wij spelers van 18 al gaan verkopen, dan kan Ajax beter stoppen en de jeugdopleiding ook dicht doen. Want waar zijn we dan mee bezig?"
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 22:51
    Jij heb aan tafel gezeten met Kluivert en Overmars?
    Vind ik leuk
    HupHolland +2386
    zaterdag 19 mei 2018 om 05:32
    Het probleem is dat Kluivert geeneens 20 miljoen waard is. Voor 50 miljoen gaat hij echt wel weg, maar geen club die dat voor hem uittrekt. Daarmee is gelijk bewezen dat Kluivert buiten proportionele eisen stelt.

    Younes verhaaltje. Lekker een jaartje bij Jong Ajax een beetje laten meetrainen
    Vind ik leuk
    Foebele +55273
    vrijdag 18 mei 2018 om 20:59
    Goed zo, poot stijf houden en de deur open houden voor als hij bij zinnen komt. Zo niet dan lekker voor een mooi prijsje verkopen en de aandacht focussen op spelers die het wel snappen.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:21
    Van Gaal terug halen, dan weet ik zeker dat hij angstzweet krijgt. Of was Bobby Haarms er nog maar dan was hij vloeibaar als zeep. ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:01
    Gewoon bij Jong Ajax laten spelen tot ie bijtekent.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2386
    zaterdag 19 mei 2018 om 05:33
    Alleen laten meetraInen, Jong Ajax kan ook zonder Kluvert wel kampioen Jupiler League worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:01
    Geen moeite doen Overmars, gewoon verkopen en wel z.s.m.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +45201
    zaterdag 19 mei 2018 om 01:19
    Aan PSV desnoods.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:52
    Zo diep zal Kluivert niet willen zakken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:01
    Hoop dat ze m lekker snel verkopen. Maar dat weet je als je de naam Mino R hoort
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:02
    Bij tekenen of oprotten zo goed is hij nog lang niet
    Vind ik leuk
    Mokes +123
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:03
    Hij wil eerst nog een keer kampioen worden met ajax ,dus die blijft de eerst volgende 10 jaar ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 22:54
    Hij gaat toch pas weg als er een club bereid is 160 miljoen te betalen heb ik gelezen :-)
    Vind ik leuk
    Schaar +1517
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:03
    Lekker Cashen zowel Ajax als Kluivert
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:04
    Schrödingers Kluivert: hij blijft tegelijkertijd wel én niet bij Ajax spelen
    Vind ik leuk
    klick +800
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:04
    gaat gewoon weg!
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:04
    Er was vorige week nog al wat commentaar op de PSV fans vanuit de Ajax hoek over Labyrat. Nu wordt Kluivert met de grond gelijk gemaakt terwijl hij altijd eerlijk is geweest. Is nog niets vergeleken met wat Labyrat gedaan heeft.
    Beetje vreemd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 22:56
    Vertel eens hoe dat jij weet dat hij altijd eerlijk is geweest? Ben je familie ofzo? Niemand hier weet hoe het precies zit toch?
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:49
    Kluivert heeft tegenover de pers het afgelopen seizoen toch nooit gezegd dat hij zou blijven.
    Dat ze bij Ajax zijn salariseisen te hoog vinden dat is toch niet zijn probleem. Op een ander kan hij het namelijk wel verdienen. Als je dan ziet hoe krampachtig de club en supporters reageren op hem en zijn zaakwaarnemer dat zegt genoeg. Iedereen die er boven uitsteekt wil toch zo snel mogelijk weg bij Ajax en dat is niet alleen om het geld.

    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 01:12
    Ik heb nog nergens gehoord of gelezen dat ajax zijn salariseisen te hoog vind? Wie zegt dat dat zo is? Staat allemaal in de krant ik heb hem dat nog nergens horen zeggen? Hij mag gerust naar een andere club en zeker Kluivert die dit seizoen dan ook echt boven de rest uitstak..whaha maar hang geen kutsmoesjes op dat er teveel gebeurd is 😊
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2818
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:21
    Dus staat ook niet vast dat hij liegt
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1840
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:04
    wat ik me dus afvraag, waarom zou Kluivert het voor het geld doen, volgens mij heeft zijn pappie genoeg geld verdiend dus hij hoeft het niet voor familie of wat dan ook te doen, dus zou hij daadwerkelijk sportief verstandige keuzes kunnen maken maar dan gaat ie nu al voor een transfer terwijl ik hem echt bij lange na nog niet de beste van Ajax vind en Ajax is nog geen kampioen geworden dus uitgeleerd is hij zeker nog niet...

    gelooft hij dan echt dat hij het niveau van een hogere competitie al aan kan? of vind ie echt dat ie nog niet genoeg geld heeft en helpt ie zijn carrière alvast om zeep om nu alvast flink te cashen.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20882
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:05
    Met dien verstande dat Moisander wel van toegevoegde waarde was.
    Vind ik leuk
    Mr. O +1025
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:06
    Gewoon alleen elke thuiswedstrijd opstellen een jaar lang, Dan gaat hij vanzelf wel huilend het veld af... Fluitfluitfluitfluit
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 21:08]
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1164
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:07
    Wat een soapserie zeg, lijkt GTST wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:09
    Een echte Ajacied die Ajax een mes in de rug steekt?!
    Vind ik leuk
    Counterattack +11371
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:10
    Kluivert en Ajax zijn nog tot elkaar veroordeeld. Een mooi scenario (opleiden en waardevol laten zijn en vervolgens verkopen) lijkt nu een verstikkend carnavalsrompertje te worden.
    Vind ik leuk
    Senna +6288
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:16
    Nou das ook weer wat overdreven .
    Zo fantastisch is hij nu ook weer niet.
    Overdrijven is ook een vak Overmars
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:27
    Geen hart voor Ajax zoals vele spelers
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:48
    Overmars zegt " hij blijft een echte jaxied"
    Dat hij geen salarisplafond waar is, zeg je lekker niet :)
    Vind ik leuk
    Bizzy +20732
    vrijdag 18 mei 2018 om 21:57
    Nw contract met tekengeld. Closed deal toch ?
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1164
    vrijdag 18 mei 2018 om 22:09
    De meeste zien hem niet meer als ajacied heb ik zo idee. Zien hem liever gaan dan blijven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 22:19
    Wat een vreselijk verwend kwalletje
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1023
    vrijdag 18 mei 2018 om 22:25
    Échte Ajacied, ja qua aantal jaren bij de club. Maar niet qua mentaliteit!
    Vind ik leuk
    Chebaisit +347
    vrijdag 18 mei 2018 om 22:43
    Kluivert heeft het zelf verpest bij de ajax fans.
    Dat komt niet meer goed het is een geldwolf een verwend klein kind.
    Je mag niet vetwachten dat ajax dat al fors betaald salarissen gaat geven die gelijk staan aan de bundesliga of prem.Leaque.
    Zeker niet aan een speler die net komt kijken .
    Oprotten vies volk die kluiverts.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 22:58
    Stel je voor hij tekend bij dan zingen de Ajax fans we love you kluivert we do, en als hij zijn poot stijf houdt dan is het , opzouten,,klootzak, arrogante snotneus. Terwijl hij niks fout doet hij kan gewoon zijn contract uitdienen en zelf het geld opstrijken dat is toch zijn goed recht ik zou het zelfde doen, ajax vangt opleidings vergoeding en dat is toch prima zo,
    Dus omdat hij niet bijtekent en zelf de miljoenen casht ipv ajax die hem vorig jaar al wilde verpatsen is de reden van die zielige reacties?
    Zoveel geld en dan zo dom doen,
    Vind ik leuk
    HupHolland +2386
    zaterdag 19 mei 2018 om 05:42
    Je hebt helemaal gelijk. Precies om deze reden zou ik als Ajax zijnde Kluivert lekker een jaartje op de tribune zetten en helemaal niks meer in hem investeren. Dan kan hij gewoon lekker zijn contract uitdienen. Wat een ambitie nivo. Iedereen blij, iedereen wordt hier beter van, toch?
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1685
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:02
    Hij praat zichzelf tegen want tijdje terug zei hij dat hij bij wou tekenen om verder te ontwikkelen en dat ajax dan meer voor hem kon ontvangen.. En nu vind hij het opeens niet leuk dat ajax bij contractverlenging meer voor hem vangt.... Mij lijkt als je echte clubliefde toont gun je je club zoveel mogelijk dan teken je alleen daarom al bij en natuurlijk om je nog even iets te ontwikkelen... Dus alles wijst erop dat meneer euro tekentjes in de oogjes heeft
    Vind ik leuk
    myrthewit +1603
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:14
    Wat moet Overmars dan anders doen? In wezen heeft hij nog een jaar de tijd om met Kluivert te verlengen. Komende winter kan hij ook nog verkocht worden.

    Het is alleen niet slim van Kluivert om zich zo op te stellen. Hij heeft zijn ziel aan de duivel verkocht in de persoon van Raiola, maar hij moet er eerst nog achterkomen dat dat zo is. Ondertussen heeft Koeman hem ook al de hint gegeven dat hij dom bezig is. Koeman zal hem zonder goed contract met veel speeltijd wel weer selecteren, maar de kans is groot dat een echt grote club hem weer in het tweede of een nog jonger elftal laat spelen. Verder zijn de uitlatingen in de pers van hem ook niet zo slim. Kijk, Ajax heeft een moeilijk jaar achter de rug en dat maakt de sfeer er niet beter op. Maar een echt grote voetballer was dan wel opgestaan en had zichzelf laten zien in plaats van als een dief in de nacht te vertrekken. Als het sportief tegen zit na een topjaar is het verschil wel heel groot. Maar ik snap Overmars wel: op deze manier kun je wel kappen met je opleiding, want steeds verliest Ajax goede jeugdspelers, waarvan velen door Raiola. Maar als de voorrondes voor Europees voetbal goed uitpakken is er gelijk weer perspectief.
    Vind ik leuk
    Dnice +8
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:25
    Het is jammer dat veel lezers het altijd maar eens zijn met wat de media opklopt. Justin Kluivert is een supertalent wat op termijn miljoenen voor de club Ajax gaat opleveren. Ik snap daarom ook niet waarom ze Kluivert niet in de topcategorie plaatsen. Binnen nu en 3 jaar levert hij mogelijk minimaal 40 mio op. Businesswise stomme zet dus als Ajax niet meegaat met zijn eis. Het gaat vooral om de spelers en minder om de clubs mensen. What would you do!?
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:48
    Haha supertalent ga fietsen man ........
    Vind ik leuk
    Dnice +8
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:03
    Gaat de top halen! Potentieel
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 07:33
    Top oss wel ja .........
    Vind ik leuk
    HupHolland +2386
    zaterdag 19 mei 2018 om 05:51
    Salarisgrens doorbreken en 20 a 40% van het transferbedrag?

    Ajax houdt daar dus hetzelfde aan over als wanneer ze hem nu zouden verkopen. Maar of Kluivert inderdaad 40 miljoen waard wordt valt nog maar te bezien. Bande zou wel eens beter kunnen zijn en dan zit Kluivert gewoon op de bank.
    Vind ik leuk
    Dnice +8
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:55
    Dat noemen we ondernemen! Risico’s nemen om meer winst te maken.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2386
    zaterdag 19 mei 2018 om 12:21
    Dit is niet ondernemen, dit is speculeren. Het probleem blijft dat Kluivert een groot talent is, maar dat waren Elia, Maher en Van Ginkel bijvoorbeeld ook. Ze zijn allemaal maar bitter weinig waard op dit moment.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1685
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:09
    Hij kan goed voetballen ja maar dat hoeft ja niet altijd met meer geld.. Dat heeft echt wel te maken met hoe jezelf in elkaar steekt... Je kan ook denken ik teken bij puur voor mezelf te ontwikkelen en gun ajax een groter bedrag voor mij.. Nu denkt hij alleen aan zichzelf anders kan ik het niet zien
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:38
    Voetbal, ik en jij weten en vele andere totaal niet wat er speelt, zoveel situaties waar wij geen kaas van hebben gegeten...
    Vind ik leuk
    Marco S +4405
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:46
    Overmars is echt een flapdrol. Hij werd best goed geïnterviewd maar zit maar te kuchen en te proesten en geeft nergens antwoord op. Vragen aangaande wat doet Ten Hak nou beter dan Keizer, hij zit maar te kuchen en geeft gewoon geen antwoord. Bizar gewoon..
    En dan voor de vorm roepen dat dit wel goed komt, ik geloof ee geen flikker van.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:47
    Het blijft een ajacied hahaha zou die het zelf geloven.Marcje dan had hij allang verlengd jongen en dat weet je zelf ook wel.

    Wat een b*llsh*t.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:06
    Oplossing is gewoon tegen Justin zeggen dat hij kan opdonderen. Zolang hij niet verkocht wordt, lekker met jong laten meedoen, of met de A jeugd. Qua lichaamsbouw past hij daar beter tussen. Omhoog gevallen snotaap.
    Vind ik leuk
    YcB +53
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:30
    Denk dat de relatie tussen de fans en kluivert niet echt goed meer is..
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 01:56
    Het welbekende ‘Ricardo Kishna scenario’!
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 07:42
    hallo Nu bekent is geworden dat zijn moeder die nare ziekte weer bij haar is teruggekomen. Is het misschien mogelijk dat hij bij zijn moeder in NED blijft? Zoals Vilhena? Laten we hopen dat hij als grote talent voor NED behouden blijft! En dat zijn moeder snel beter mag worden! mvg ritje
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:42
    Mijnheer Kluivert laat zich inpakken door miljoenair Raiolo
    Vind ik leuk
    renemar +523
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:48
    Kluivert is natuurlijk geen Ajacied. Niet alle spelers die uit de eigen jeugd komen zijn echte Ajacieden. Is ook niet erg, moeten ze zelf weten. Maar dan moeten ze ook niet steeds het logo kussen en zich niet voordoen als clubman. Uiteindelijk kiezen ze allemaal voor het geld.
    Prima, maar zeg dat dan ook gewoon.
    Zelfs De Ligt vertrekt met zijn 18 jaar als een club komt die voor hem wil betalen. Desondanks zie ik in hem de uitzondering als clubman. Net als Donny vd Beek.
    Vind ik leuk
    bully302 +128
    zaterdag 19 mei 2018 om 13:41
    Kluivertje is een voetballertjes wat misschien wat kan worden.
    Want laten we eerlijk zijn hij is GEEN talent van het haar geworden.
    Hij is GEEN voetballer van het jaar geworden.
    Hij is GEEN ajaxied van het jaar geworden.
    DUS hoe haal je in je hoofd om de best betaalde speler van Ajax te worden.
    Verkopen die gozerd die denkt dat hij DE voetballer van Ajax is.
    Denk in de rangorde dat hij op nr 8 a 9 staat.
    Snotaap
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws