El Ahmadi laat toch ander geluid horen: 'Dacht er over om langer te blijven'

    El Ahmadi laat toch ander geluid horen: 'Dacht er over om langer te blijven'

    donderdag 16 augustus 2018 om 21:23

    Karim El Ahmadi heeft nogmaals een toelichting gegeven op het verhaal in Voetbal International. Daarin stond dat de Marokkaan bij Feyenoord wilde blijven, maar technisch Martin van Geel hem nooit een aanbieding deed.

    VI stelt opnieuw dat El Ahmadi wel degelijk bereid was om over een nieuw contract na te denken. "Mijn doel was te vertrekken, maar er meldden zich geen clubs waar ik heen wilde", verklaart de 33-jarige middenvelder in gesprek met het weekblad. "Op dat moment dacht ik er over na om langer te blijven bij Feyenoord, waar ik nog een contract had voor een jaar."

    "De club deed me geen aanbieding en ik heb er niet naar gevraagd, maar toen kwamen na het WK Stade Reims en Al Ittihad", vervolgt El Ahmadi. "Tegen het bod van die laatste club kon ik sowieso geen nee zeggen."

    Lees ookFelle El Ahmadi ontkent berichtgeving: 'Stookt het vuur op en dat pik ik niet'

    Plaats een reactie

    donderdag 16 augustus 2018 om 21:24
    Wat zal die blij zijn dat die weg is!
    Vind ik leuk
    Mistered +315
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:28
    Nee want die maakte al jaren het verschil op het middenveld.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25002
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:48
    Nu blijkt wat voor schakel hij was....
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1682
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:25
    Zonde, bijna altijd stabiele factor. Had hem zeker nog even bij Feyenoord gehouden.
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:27
    Nu die weg is merk je pas hoe goed hij is, tegenstanders noemden hem altijd de moeilijkste directe tegenstander
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 21:28]
    Vind ik leuk
    Mistered +315
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:28
    Juist ja!
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5519
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:29
    Voor Feyenoord een enorme aderlating.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:28
    Volgens mij drukken RVP en Clasie teveel op de salarisbegroting, geen plaats voor nog meer dure spelers.....
    Vind ik leuk
    tim1234 +475
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:29
    Dat is gek, volgens het interview op Voetbalzone is hij juist sterk tegen de beweringen in VI ingegaan (https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=335545 ) . En dat laatste vind ik toch sterker bij El Ahmadi passen. Lekkere stemmingmakerij van VP en VI?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:35
    Uiteraard.... maar wat had je anders verwacht.
    Vind ik leuk
    tim1234 +475
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:38
    Fair enough!
    Vind ik leuk
    Maxxx +82
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:29
    Hij zal nu wel blij zijn dat ie weg is!
    Vind ik leuk
    satesaus +857
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:29
    Wat is VI voor een slappe hap! Krijgen ze tegengas en gaan ze de boel rectificeren. Maarja, vi was toch al niet wat het geweest is.
    Vind ik leuk
    tim1234 +475
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:38
    En daar staat mijn reactie dan voor *** te staan :P
    Vind ik leuk
    El Cazador +6571
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:32
    Good will bericht van El Ahmadi. Ging gewoon voor het geld.!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    plein19 +2313
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:33
    Ze hadden een aanbieding moeten met het salaris van Van Persie er bovenop. Dat had veel meer opgeleverd
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2590
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:42
    Toch apart dat al die Feyenoord supporters liepen te janken dat Krabbedam uit zijn duim liep te zuigen bla bla dit en bla bla dat.. nu zegt el ahmadi het dus zelf..

    Misschien moeten de feyenoord supporters gewoon wat realistischer naar hun ploeg kijken..
    Vind ik leuk
    Kaar +851
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:02
    Lees hieronder even de uitleg van Blindsy, dan snap je het misschien.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:48
    Waarom had hij dan een nieuwe aanbieding nodig ?
    Zijn contract liep nog 1 jaar door.
    Enige is dat hij na dat jaar gratis de deur uit zou kunnen, maar ja dat doet hij nu dus ook.

    Verhaal wordt steeds vreemder, potje gebakken lucht met een VI sausje
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:57
    Karim we miss you!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:55
    Gemiste kans Feyenoord
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5519
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:57
    Is er nou niemand bij Feyenoord die denkt, wat doet v. Geel hier nog?
    Vind ik leuk
    Lubje +743
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:02
    Wat een gezeur: wilde hij nu weg of niet?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:15
    Waarom op een aanbieding wachten terwijl je nog een jaar contract had?? Dan kan je die toch gewoon uitdienen? Beetje krom dit... en weer een speler die achteraf zn mond open doet )
    (Deel 6987)
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7078
    vrijdag 17 augustus 2018 om 01:45
    Nu moeten ze het met een peuter doen. Wat een aanfluiting die Clasie.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12331
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:00
    Kortom, hij wilde weg. Toen het even niet leek te lukken, wilde hij wel blijven.
    Lezen we wat er staat? Welk aanbod moest Van Geel hem doen? Hij had nog n jaarcontract, was sowieso gebleven. Maar toen kwam er na t WK alsnog interesse en kon hij uit 2 aanbiedingen kiezen. Vanwege bewezen diensten besloot Van Geel om die nieuwe club geen transfersom te vragen. Erg sociaal.
    Conclusie: KEA wilde weg, en is weggegaan. Fijn dat het nu duidelijk is. Much to do about nothing.
    En triest dat de VI inmiddels ook tot het niveau Telegraaf is gedaald.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 08:10]
    Vind ik leuk
    Kaar +851
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:01
    Dank je voor je duidelijke uiteenzetting. Er zijn er hier op VP te veel die het niet snappen ;)
    Vind ik leuk
    Blindsy +12331
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:20
    Iemand moet het doen.. om duidelijkheid in die poel van stemmingmakerij te brengen.. 😉
    Vind ik leuk
    Kaar +851
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:23
    Ja echt he, daar is het 'ze' om te doen. Triest.... ;)
    Vind ik leuk
    Blindsy +12331
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:10
    Best triest, Karin. Maar gelukkig zijn wij er nog!
    Vind ik leuk
    Kaar +851
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:15
    En zo is het maar net! :-)
    Vind ik leuk
    NickA +65
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:38
    Uitstekende prof! Amrabat zou eens goed met hem moeten praten
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:13
    VI blijft zichzelf voor gek zetten.

    Volhouden maar.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws