'Interesse in relatief goedkope Bergwijn neemt toe: ook FC Barcelona wil PSV'er'

    'Interesse in relatief goedkope Bergwijn neemt toe: ook FC Barcelona wil PSV'er'

    maandag 8 oktober 2018 om 20:19

    De Telegraaf meldde zaterdagochtend dat topclubs uit de Premier League belangstelling hebben voor Steven Bergwijn. Daar wordt door de Spaanse krant Sport nog een schepje bovenop gedaan.

    Niet alleen Manchester United, Liverpool, Bayer Leverkusen, Real Sociedad, Sevilla, CSKA Moskou en Internazionale hebben belangstelling, zelfs FC Barcelona en AC Milan zijn geïnteresseerd. Volgens Sport hebben beide clubs al aan PSV laten weten dat ze gecharmeerd zijn van Bergwijn en hem graag willen halen.

    Dat is nog niet alles, want Bergwijn heeft volgens de Spaanse krant een opvallend lage afkoopsom in zijn contract staan. Clubs die de PSV'er, die maandag 21 jaar is geworden, willen halen hoeven daar naar verluidt slechts twintig miljoen euro voor te betalen. Het is de vraag of dat klopt. Velen gaan ervan uit dat Bergwijn voor meer dan het genoemde bedrag verkocht wordt. Hirving Lozano moet naar verluidt al ongeveer veertig miljoen kosten.

    "Ik houd me niet bezig met grote clubs of met geruchten over belangstelling", zei Bergwijn na de wedstrijd tegen VVV-Venlo tegen het Algemeen Dagblad. "Ik ben bewust bij PSV gebleven deze zomer, omdat ik hier de lijn wil doortrekken van eind vorig seizoen. Dat is het doel. Nu komt ook Oranje erbij. Ik heb zin in komende week."

    Lees ook: Kieft 'wordt moe' van Van Bommel: 'Hoorde hem zeggen dat hij al Europese top is'

    Plaats een reactie

    Knoerisgeitje +20533
    maandag 8 oktober 2018 om 20:20
    Afblijven!
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 20:22
    Voor 20 miljoen krijgen ze Isimat nog niet eens, minstens het dubbele!
    Vind ik leuk
    Snapje? +6644
    maandag 8 oktober 2018 om 20:23
    Alle Ajax talenten zijn geld waard!
    Vind ik leuk
    Psssttttt +212
    maandag 8 oktober 2018 om 22:04
    Waarom ajax talent, hij komt van ASC Waterwijk
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 22:21
    Uiteindelijk is het moeders talentje en zo kunnen we doorgaan
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16275
    maandag 8 oktober 2018 om 20:28
    Maar stel dat die 20 miljoen clausule echt in zijn contract staat en er komt een club die dat neerlegt, dan kan je alleen maar hopen dat clubs tegen elkaar op gaan bieden om zo meer geld te vangen.
    Vind ik leuk
    Arvin +3434
    maandag 8 oktober 2018 om 20:37
    Zo werkt dat helaas niet. Al komen er 100 clubs, alle boden van 20 miljoen zullen dan geaccepteerd moeten worden. Dan kan bergwijn zelf kiezen waar hij heen wil.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16275
    maandag 8 oktober 2018 om 20:40
    Oh echt?
    Dus club A biedt 20 miljoen en club B 25 miljoen maakt geen moer uit?
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 20:43
    Niet wanneer Bergwijn specifiek naar een bepaalde club toe wil.
    Al denk ik niet dat er een vaste transfersom in zijn contract is opgenomen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16275
    maandag 8 oktober 2018 om 20:57
    Ik heb ook geen idee, maar ben nu wel benieuwd..
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1033
    maandag 8 oktober 2018 om 21:05
    Als dat wel zo is... dan moeten ze degene die dat contract opgesteld en geaccepteerd heeft op staande voet ontslaan..... mega grote prutser is het dan
    Vind ik leuk
    MeAgain +6328
    maandag 8 oktober 2018 om 21:29
    Misschien wilde Bergwijn dat wel in zijn contract en anders tekende hij niet bij?
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1033
    maandag 8 oktober 2018 om 22:03
    Jammer dan....poot stijf houden....zaken zijn soms hard....
    Vind ik leuk
    Wim Horst +35
    maandag 8 oktober 2018 om 22:11
    zou zomaar kunnen dat bergwijn dat in zijn contract heeft laten zetten, hij is bij Ajax weggestuurd om zijn praatjes
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1356
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:41
    Nee Wim, hij is bij Ajax weggegaan vanwege de arrogante en denigrerende houding van Ajax tov hem en zijn manager.

    Als je bij Ajax weggestuurd zou worden om praatjes, was Ziyech al lang weggeweest en Tadic.
    Vind ik leuk
    Wim Horst +35
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:12
    tuurlijk en jong oranje was beneden zijn peil, met een geveinsde lies blessure, niet zeuren deze gast kan zeker voetballen maar is in mijn opinie een egotripper, en Ajax heeft zijn contract niet verlengt en dus kon hij gaan, maar gaat goed met PSV Romario, viergever, bergwijn en nog een die een Ajax verleden hebben
    Vind ik leuk
    Arvin +3434
    maandag 8 oktober 2018 om 20:44
    Ja helaas. Alle biedingen van 20 miljoen (of hoger) moeten dan geaccepteerd worden. Dus geen enkele club die dan meer biedt, want het geeft je geen voordeel.

    Dat is hoe afkoopsommen werken, of bergwijn daadwerkelijk een afkoopsom heeft weet ik niet.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16275
    maandag 8 oktober 2018 om 20:56
    Oké, dank voor de uitleg.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44608
    maandag 8 oktober 2018 om 22:20
    PSV heeft zelden in het verleden gewerkt met vaste afkoopsommen.
    En als je het zou doen, dan niet bij een jeugdproduct als Bergwijn waar enorm veel potentie in zit.
    Een vaste afkoopsom voor iemand van 32 jaar begrijp ik eerder...
    Vind ik leuk
    Arvin +3434
    maandag 8 oktober 2018 om 22:53
    Maar er was al concrete interesse voor hem dus wellicht dat het een eis van hem was.

    Ik vind het persoonlijk ook een moeilijk te geloven verhaal.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 21:49
    Als hij naar club A wil niet nee...
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2673
    maandag 8 oktober 2018 om 22:07
    Als Bergwijn verstandig is tekend hij bij....blijft hij nog tot en met 2010 bij psv en gaat dan als vedette naar de europesche top.
    Vind ik leuk
    Athena +0
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:16
    Ik hoop dat je '2020' bedoeld (ipv 2010) ...
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2673
    dinsdag 9 oktober 2018 om 18:49
    Klopt ;-)
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7651
    maandag 8 oktober 2018 om 20:55
    PSV doet net als Ajax niet aan zulke clausules. Daar kan je 100% vanuit gaan😉

    Dit heb ik zowel Brands als Overmars ooit horen zeggen.

    Dit is gewoon een broodje aap verhaal net als dat Frenkie onderhand wel 15 keer getransfereerd is naar Barcelona...
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 20:59]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16275
    maandag 8 oktober 2018 om 20:58
    Oké, duidelijk. :-)
    Vind ik leuk
    QPK1985 +631
    maandag 8 oktober 2018 om 21:24
    Niet nodig als Bergwijn koestert wat hij heeft bij PSV.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 20:23
    Inderdaad. afkoopsom van lozano is 60miljoen. Weetnie hoe ze aan 40 komen. Wat mij betreft mag Bergwijn niet voor minder dan 45miljoen weg.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20533
    maandag 8 oktober 2018 om 20:24
    Lozano heeft een afkoopsom?
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 21:00
    Nederlandse clubs werken eigenlijk nooit met afkoopsommen. In sommige landen is het verplicht, en daar hangt volgens mij het salaris mee samen. Hoe hoger de som, hoe meer salaris. Correct me if i'm wrong.
    Het lijkt me erg stug dat psv een afkoopsom voor bergwijn of lozano heeft afgesproken, hooguit de belofte dat ze mee werken na een aantal jaar (zie guardado oa.) En wees maar blij want bergwijn gaat zonder afkoopsom waarschijnlijk en stuk meer opleveren.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1033
    maandag 8 oktober 2018 om 21:07
    Nou.... Ik vind bergwijn een grote man in grote wedstrijden.... en lozano een kleine man in grote wedstrijden.... Dus ik verwacht dat bergwijn meer gaat kosten dan lozano....
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7651
    maandag 8 oktober 2018 om 21:10
    Dan heb jij er niet zoveel kijk op helaas... 😂

    Ze zijn beiden uiterst belangrijk voor PSV, zij dragen dit team.

    Dat is dan ook af te lezen in hun persoonlijke stats. Ze zijn beiden goed geweest voor 8 doelpunten in 8 wedstrijden.

    Lozano 7 goals en een assist, Bergwijn 4 goals en 4 assists.
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 21:38]
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 21:42
    Ik vind bergwijn ook meer indruk maken als ik eerlijk ben. Geen nare trekjes op het veld , pracht speler om te zien.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7651
    maandag 8 oktober 2018 om 21:51
    Ik ben ook meer een Bergwijn fan hoor.

    Alleen ben ik het absoluut niet eens met de stelling van Lulookmee. Maar goed, het was zijn bedoeling ook niet om inhoudelijk te reageren want dan was hij wel met wat beters gekomen...
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1033
    maandag 8 oktober 2018 om 22:06
    Dan denk ik beste snelkookpan, dat jij niet verder dan de eredivisie wedstrijden hebt gekeken... kijk de Europese wedstrijden nog maar eens terug dan zie je het verschil wel.... en dan zul je misschien tot de conclusie komen dat je zelf niet zo goed gekeken hebt of er geen kijk op hebt😁
    Bergwijn had beter overzicht speelde sterker in de duels... en had nog af en toe een geslaagde passeer actie.... lozano werd tegen Barcelona en internationale toch echt te licht bevonden
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 22:08]
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7651
    maandag 8 oktober 2018 om 22:20
    PSV heeft 1 goal gescoord in de CL. Lozano gaf de assist, Rosario schoot 'm heerlijk binnen daarbii vergeet je dat Lozano er internationaal goed opstaat.

    Hij wordt extra in de gaten gehouden waardoor Steven tegen Inter bijvoorbeeld toch wat meer ruimte heeft gekregen.

    Barcelona uit is niet bepaald een wedstrijd waar aamvallers van een Eredivisionist uitblinken. Dan heb je gewoon eem veel te hoge verwachtingspatroon.

    We hebben dus Europees eigenlijk 1 wedstrijd gespeeld waar we een beetje hebben mogen ballen.

    Dat jij hier je conclussies uit trekt moet je zelf weten. Ik kijk naar nasr het geheel

    En zo is Hirving ook belangrijk geweest tegen BATE Borisov in de play-offs.

    Lozano is minstens net zo belangrijk voor ons PSV als Bergwijn dat is.

    Zelf ben ik meer fan van Bergwijn maar dan nog klopt je stelling voor geen meter en verkondig je kant en klare onzin over hoe klein Lozano is in grote wedstrijden.

    Was goed voor de 3-0 tegen Ajax bijvoorbeeld.

    Alleen Peterson heeft vaker gescoord in de ED dan Lozano maar ik verwacht niet dat hij dit een hele seizoen volhoudt. Onze Hirving kan dat natuurlijk wel.

    Zijn productie vorig seizoen was dan ook aanzienlijk groter dan die van Steven bijvoorbeeld.

    Mijn kritiekpunt naar Lozano is dat hij teveel voor zichzelf speelt daar waar Bergwijn echt in belang van het team functioneert.

    Vandaar dat ik hem dan ook sympathieker vind. Beter is hij nog niet masr gezien zijn leeftijd en groei berwacht ik wel dat hij dat zal worden.
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 22:25]
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1033
    maandag 8 oktober 2018 om 22:43
    Sympathie is irrelevant....het gaat om de kwaliteiten ...Sympathie is een bonus.... en ik heb bij beide wedstrijden gezien zowel Barcelona als Inter dat bergwijn gemakkelijker de acties inzette dan lozano... ook aanvallend gewoon dreigender was.... en dan kun je met scorebordjournalistiek aankomen.... maar een speler die een asist geeft of een Goal scoort wil niet zeggen dat hij een goede wedstrijd heeft gespeeld... als je zelf een beetje op niveau hebt kunnen ballen dan weet je dat heel goed.... en nee tegen Ajax noem ik geen grote wedstrijd.... PSV wint namelijk al geregeld van Ajax... allang voordat lozano er was.... Dat heeft met het systeem te maken van PSV.... PSV speelt namelijk met lopende middenvelders vanuit een gesloten middenveld.... als je net als Ajax dan met veel man voor de bal staat krijg je veel ruimte achterin.... en dat is inderdaad lozano zijn sterke kant... maar een mannetje passeren tegen Inter of Barcelona om ruimte te creëren kan ik mij niet herinneren.... fysiek ook niet sterk genoeg tegen deze grote jongens... maar laten we het er maar op houden.. dat we het eens zijn dat we het oneens zijn...😉
    nog even een toevoeging.... Ik heb duidelijk in mijn statement gezegd dat dat ging om grote wedstrijden dus niet om het geheel van de Eredivisie....
    En niet Ik heb een te hoog verwachtingspatroon... maar het was lozano zelf die vermeldde dat het zijn droom was om voor Barcelona te spelen..... en ook De Buitenwacht de zogenaamde kennis verwachten dat hij een hoog niveau aan kan.... daar heb ik dus in de Champions League wedstrijden niets van terug gezien....😁 was inderdaad nog niet helemaal uitgeluld.... uit dit artikel blijkt ook wel dat hij indruk heeft gemaakt in Barcelona.... we hebben sindsdien niet veel meer van Barcelona gehoord over lozano
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 22:53]
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7651
    maandag 8 oktober 2018 om 22:59
    Laten we het, zoals jiij zegt eens blijven dat we het niet eens met elkaar zijn wat Lozano betreft.

    Het laatste wat ik wil zeggen is dat aanvallers, internationaal, vooral worden beoordeelt op hun productie.

    Bergwijn groeit als kool en ik geloof er ook in dat hij de potentie heeft om een betere en vooral completere speler te worden dan Lozano. Ik vind dat ze elkaar maar weinig ontlopen, momenteel. Bergwijn heeft meer flair dan Hirving maar moet zijn productie opkrikken om ook een betere speler genoemd te mogen worden.

    Daarbii haal jij twee wedstriijden in de CL naar voren, echter is Lozano ook een basisinternational van Mexico en behoort hij ook daar tot een van de sleutelspelers.

    Bergwijn moet nog zijn debuut maken als international.
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 23:01]
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1033
    maandag 8 oktober 2018 om 23:09
    Dat klopt, dat is waar. We zullen de komende CL wedstrijden zien skp.....overigens jammer van het naar beneden kijken , en alleen oog voor het doel van malen....want ....Nou.....die zou ook wel eens wat kunnen gaan betekenen......fijne avond nog.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7651
    maandag 8 oktober 2018 om 23:11
    Zeer zeker, Malen komt er wel daar geloof ik ook in!

    Jij ook een fijne avond en alvast een goede nachtrust!
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 23:13]
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7651
    maandag 8 oktober 2018 om 21:12
    Zowel Lozano als Bergwijn hebben geen afkoopsom in hun contract staan.

    Nogmaals, zowel PSV als Ajax doen daar niet aan. Dat jij hier Spaanse kranten voor nodig hebt...
    Vind ik leuk
    kcim +2721
    maandag 8 oktober 2018 om 21:38
    Snap echt niet hoe ze bij een bedrag van 60 miljoen voor Lozano komen. 20 tot 25 miljoen is reëel.
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 21:40]
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 21:56
    Graphemd
    Vind ik leuk
    The Iceman +8897
    maandag 8 oktober 2018 om 20:24
    Dat verhaal over de afkoopsom lijkt me iig onzin.
    Vind ik leuk
    JOJO +1737
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:28
    Onzin! PSV werkt niet met afkoopsommen in het contract. Hooguit een mondelinge toezegging dat ze niet moeilijk doen als er een mooi bod komt. Maar dan gaat het om een dragende speler met veel ervaring, zoals bij Guardado en Moreno.

    20 miljn voor Bergwijn is een lachertje. Aan het eind van het seizoen proberen zijn contract nogmaals te verlengen en op te waarderen. Dan nog min 1 jaar bij PSV blijven en hopelijk een goed EK meedraaien. Dan is ie medio 2020 echt een dragende speler, topscorer, 23 jaar en heeft hij hopelijk geblonken op een EK. Kom je heel anders binnen bij topclubs. PSV kan dan makkelijk min 40 miljn vragen, mits hij op deze voet doorgaat.
    Vind ik leuk
    AlecBlc +288
    maandag 8 oktober 2018 om 20:20
    Ik moet zeggen: Bergwijn gaat een grote worden.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4608
    maandag 8 oktober 2018 om 20:30
    1,78m.. valt wel mee
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 20:34
    je naam zegt het al piet
    Vind ik leuk
    Frotnek +215
    maandag 8 oktober 2018 om 20:53
    Precies !
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1356
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:44
    Als je echt zo precies bent, moet je zijn lengte in mm neerzetten met een tolerantie: misschien krimpt hij wel in de winter ;).
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 20:21
    Als je hem nodig hebt,zegt hij geblesseerd te zijn
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6927
    maandag 8 oktober 2018 om 20:38
    Scherp gap! Eerlijk moet ik wel toegeven dat Koeman er een zooitje van maakt. Beleid is om een slappe van te krijgen. Bergwijn is een topper!
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1210
    maandag 8 oktober 2018 om 21:02
    Goedkoop scoren weer...kom op man het leven gaat door he
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 20:22
    Bergwijn bij barca....

    Hij heeft in ieder geval gezien hoe het wel moet
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1973
    maandag 8 oktober 2018 om 20:27
    Jammer dat het geen Real Madrid is.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 21:04
    Dat hebben die spelers van jouw favoriete clubje al 4 jaar lang gedaan “ zien hoe het wel moet”. Sterker nog op 23 september j.l. deed PSV dit (laten zien hoe het wel moet) nog eens dunnetjes over.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4175
    maandag 8 oktober 2018 om 20:23
    Zie bergwijn eerser een top transfer maken dan lozano
    Vind ik leuk
    Bertus +5222
    maandag 8 oktober 2018 om 20:33
    Zou zo maar kunnen. Bergwijn is minder met zichzelf bezig dan Lozano. Als Lozano wat meer in dienst van het team zou spelen zoals Bergwijn dat doet dan zou hij ook beter in beeld komen.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2181
    maandag 8 oktober 2018 om 20:46
    Bergwijn is ook alleen met zichzelf bezig, loopt zoveel met de bal dat hij zich vastloopt(zie inter en barca)
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1501
    maandag 8 oktober 2018 om 21:02
    Maar zijn actie lukken ook vaak en hij maakt mooie assists (zie iedere andere wedstrijd)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16275
    maandag 8 oktober 2018 om 20:24
    Zou niet goed voor PSV zijn als hij echt een afkoopclausule van 20 miljoen in zijn contract heeft staan.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12685
    maandag 8 oktober 2018 om 20:29
    In NL ook niet erg gebruikelijk, dus ik denk dat het niet klopt..
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16275
    maandag 8 oktober 2018 om 20:38
    Ik hoop het voor PSV dat het niet klopt.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 21:54
    Eerst maar eens een paar jaartjes laten zient dan verder kijken,vaak kakken ze helemaal in.
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 21:55]
    Vind ik leuk
    035 +5413
    maandag 8 oktober 2018 om 20:26
    Ships, die is weg komende transferperiode. Hoe moet het dan met PSV?
    Geintje.....
    Vind ik leuk
    alaaf +979
    maandag 8 oktober 2018 om 20:38
    Malen is een mooie vervanger, die kan dan vervolgens voor 100 miljoen weg
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 20:26
    Nix goedkoop, optiefen of 80 mlj meebrengen.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2856
    maandag 8 oktober 2018 om 20:28
    'zelfs' Barcelona VP? Volgens jullie website zit Barcelona achter iedere talentvolle speler aan die tegen een bal trapt...
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1973
    maandag 8 oktober 2018 om 20:30
    Of erover heen valt.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3619
    maandag 8 oktober 2018 om 20:33
    Straks speelt half Nederland in Barcalona
    Vind ik leuk
    Analyse075 +592
    maandag 8 oktober 2018 om 20:31
    En Kieft maar zeuren dat Bergwijn geen topspeler is. Bergwijn moet wel het seizoen afmaken bij PSV en niet in de winterstop gaan. Zijn opvolger staat namelijk al klaar.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 20:35
    Ik vind bergwijn sowieso beter dan lozano. Die echt achteruit is gegaan.
    Persoonelijk vind ik lozano geen 40m waard. 30 misschien, bergwijn kan uiteindelijk wel een heel mooi bedrag opleveren.
    Vind ik leuk
    alaaf +979
    maandag 8 oktober 2018 om 20:35
    60 miljoen en geen cent minder!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19740
    maandag 8 oktober 2018 om 20:37
    Dan zullen ze wel Familia Castillo voor hem in de plaats halen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 20:38]
    Vind ik leuk
    Foden +4468
    maandag 8 oktober 2018 om 20:40
    Redan
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19740
    maandag 8 oktober 2018 om 20:40
    Die kan inderdaad ook nog.
    Vind ik leuk
    Semmy2014 +234
    maandag 8 oktober 2018 om 20:40
    Waarom kijkt die jongen altijd zo moeilijk
    Vind ik leuk
    Frotnek +215
    maandag 8 oktober 2018 om 20:51
    Als ze 90 miljoen goedkoop vinden...
    Vind ik leuk
    Mari +8432
    maandag 8 oktober 2018 om 20:53
    Clubs zijn nu in paniek. PSV moet nu zijn slag slaan
    Bergwijn is nu gewild. Veel meer dan Lozano.
    Hoe komt dat?
    Ik denk omdat hij van Ajax komt
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 20:55]
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 20:56
    Veel te weinig !!!!
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 20:58
    Als ze bv 80 miljoen vragen voor frenkie dan kan PSV dat óók vragen voor bergwijn
    Vind ik leuk
    Wim Horst +35
    maandag 8 oktober 2018 om 22:02
    er is 80 mil. geboden voor Frenkie , niet gevraagd, is wel een verschil
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 22:03]
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 21:02
    100 miljoen
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 21:06
    Broodje aap verhaal. Next
    Vind ik leuk
    Twente +118
    maandag 8 oktober 2018 om 21:07
    Volgens mij wil Barcelona iedereen hebben tegenwoordig
    Vind ik leuk
    Het Brein +3976
    maandag 8 oktober 2018 om 21:08
    20 miljoen? Komkommernieuws...
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 21:11
    Gall & Gall.... daar ken je goedkoop een berg wijn halen....
    Vind ik leuk
    Foebele +54879
    maandag 8 oktober 2018 om 21:13
    Moet gewoon nog 1,5 jaar blijven.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13075
    maandag 8 oktober 2018 om 21:13
    Bergwijn is tegoed voor Barcelona.
    Vind ik leuk
    Wim Horst +35
    maandag 8 oktober 2018 om 21:59
    tuurlijk maar jij bent geen bergwijn want doet zou ook zonder twijfel gaan
    Vind ik leuk
    Dutchman +811
    maandag 8 oktober 2018 om 21:15
    Laat zulke goede talenten nou eerst maar eens 2 goede seizoenen spelen bij hun club, landskampioen worden en belangrijk zijn in grote wedstrijden. De meeste gaan helaas veel te vroeg weg om een stap hogerop te proberen.

    Anderzijds kan ik het niemand kwalijk nemen wanneer zij zoveel meer kunnen verdienen. Spelers, het zijn net mensen ;-)
    Vind ik leuk
    SvL +272
    maandag 8 oktober 2018 om 21:20
    Hoe komen ze nu bij 20? Hij heeft net zijn contraxr verlengt. Ga maar lekker bij Frenkies prijskaartje hangen anders opdonderen.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 21:23
    Ik snap niet dat (mocht die 20 kloppen) psv de ballen heeft die ajax heeft om gewoon minstens 60m voor een speler te vragen...
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 21:23]
    Vind ik leuk
    Wouta80 +714
    maandag 8 oktober 2018 om 21:29
    Ajax heeft veel meer internationale uitstraling. Ook staat “onze” opleiding al decennia bekend als een van de beste ter wereld. Daarom dus!
    Vind ik leuk
    Wim Horst +35
    maandag 8 oktober 2018 om 22:05
    en berg wijn heeft de Ajax opleiding niet afgerond, dus ook minder waard ;-)
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1472
    maandag 8 oktober 2018 om 21:42
    Tja stom contract dan hè! Handelen kunnen ze dus niet.
    Vind ik leuk
    Wouta80 +714
    maandag 8 oktober 2018 om 21:28
    Jammer, 10-15 jaar terug bleven ze vaak tot minimaal 23-24, wordt steeds vroeger. Maar als Ajacied: Verkoop dat Mexicaantje ook gelijk !!!
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1472
    maandag 8 oktober 2018 om 21:41
    Slowzano bedoel je? Of die hoe heet ie ook alweer… Guttegut geloof ik
    Vind ik leuk
    Wim Horst +35
    maandag 8 oktober 2018 om 22:07
    lozano gaat nog voor 2 RODE kaarten dit seizoen
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1472
    maandag 8 oktober 2018 om 22:33
    Ja net als die idiote benenbreker Guardado… zo blij dat die is opgerot.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:51
    Hoe oud ben jij? Vervelend mannetje zonder inhoud, net als je berichten. Reageer dan niet.
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1472
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:57
    Dat was geen gewone sigaret … teveel van dat spuk tast je hersenen dus echt aan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:27
    Spuk
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 21:35
    Het zoud wel heel triest zijn als hij naar Sociedad of CSKA zoud gaan...
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1472
    maandag 8 oktober 2018 om 21:39
    Haha mooi… weg deze winter. Mooi mooi
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 21:45
    Direct de prijs verhogen en 2 jaar laten rijpen voor nop in Eindhoven!
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 21:53
    Yeah right! PSV zet een clausule van slechts 20 miljoen in het contract...
    Vind ik leuk
    Wim Horst +35
    maandag 8 oktober 2018 om 21:57
    lozano en bergwijn samen nog niet eens waard wat Frenkie waard is
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13551
    maandag 8 oktober 2018 om 21:58
    Juist heerlijk nog meer van deze berichten.
    Breng daar de kopjes ook maar eens een keer op hol.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 22:03
    Nou nee, van Bommel kan dat wel denken natuurlijk maar de realiteit is wél anders. Buiten dat PSV voor Nederlandse begrippen een goed draaiend team heeft. Is dát even iets anders bij bv. FC. Barcelona, ondanks dat Steven een behoorlijk goede voetballer is, zou hij nog méér moeten groeien bij PSV, en zich van méér technieken moeten aanleren en dan de grote stap moeten zetten!! Gr. Wim
    Vind ik leuk
    Wim Horst +35
    maandag 8 oktober 2018 om 22:09
    ik lees dat ze hetzelfde voor bergwijn moeten vragen als Frenkie, wel er is 80 miljoen geboden op frenkie en niet gevraagd is een heel verschil
    Vind ik leuk
    Jorg Vde +107
    maandag 8 oktober 2018 om 22:38
    Gewoon aan contract houden. Wordt ie nog een paar jaar kampioen, speelt hij ieder jaar CL en dus komt er nog meer binnen.
    Vind ik leuk
    FACT +2361
    maandag 8 oktober 2018 om 22:41
    Bergwijn 20?!

    Lozano 40?!

    PSV, durf GVD eindelijk eens meer te vragen/eisen!!!

    Deze genoemde bedragen lijken wel alsof je je statiegeld voor een leeg bierkratje gaat inleveren bij de supermarkt!
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 22:41]
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 22:47
    Dus lekker blijven bij psv

    Niet naar andere clubs en dan weer op de bank zekers hh

    Weg oranje
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1689
    maandag 8 oktober 2018 om 22:50
    Als zo’n krant beweert dat er een afkoopsom van 20m in het contract van Bergwijn staat weet je gewoon al dat het fake is.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +436
    maandag 8 oktober 2018 om 23:02
    Gewoon gaan! En niet geblesseerd afhaken
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 06:21
    Een jaar cl brengt al meer op.
    Voor dat geld krijg je een poster met handtekening.
    Nederland stopt met uitverkoop spelers,dokken zullen jullie het heeft al veels te lang geduurd.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Interesse in relatief goedkope Bergwijn neemt toe: ook FC Barcelona wil PSV'er'