Van Bommel pareert kritiek op Lozano: 'Dat kan ik dan ook tegen anderen zeggen'

    Van Bommel pareert kritiek op Lozano: 'Dat kan ik dan ook tegen anderen zeggen'

    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:45

    Mark van Bommel weet het: PSV zal woensdag van Tottenham Hotspur moeten winnen om nog kans te maken op overwintering in de Champions League. 

    "Het noodscenario is de Europa League halen", zegt Van Bommel dinsdag op de persconferentie in aanloop naar PSV - Spurs. "We proberen de volgende ronde van de Champions League te halen. Als wij iets willen doen in de Champions League, dan moeten we punten halen. Het gat is groot. Degene die wint haakt aan, degene die verliest krijgt het nog moeilijker."

    Van Bommel weet dat PSV zuinig met de kansen zal moeten omspringen, maar de PSV-trainer weigert om specifiek van buitenspeler Hirving Lozano meer doelpunten te verwachten in de Champions League. "Je kunt spelers altijd afrekenen op statistieken, dat ze niet scoren, maar we hebben als ploeg pas één keer gescoord. Ik kan dan ook tegen anderen zeggen dat ze het verschil moeten maken. Maar ze moeten ook functioneren binnen het team."

    "Wat heb je eraan als je vier goals maakt en twee keer verliest? Persoonlijk is het leuk om dan te scoren. Dat snap ik. Iedereen wil graag een stap hogerop, maar het gaat om winnen. Als je vier keer scoort in de Champions League ben je interessant, maar scouts zien het ook als je niet binnen een team functioneert. Goede scouts kijken niet alleen naar statistieken", aldus Van Bommel. 

    Plaats een reactie

    Ballotelli +3030
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:51
    Wereldtrainer, wereldteam, wereldclub!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:57
    Wereldclub, die geen punten haalt over de grens 😜
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3030
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:02
    Huh.. maar hadden ze nou punten omdat ze wonnen van Bate? Kom met feiten pik! Anders wegwezen en naar je AJAX topic gaan! Weggooier!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:04
    Thuis halen jullie ook geen punten. Jullie worden laatse met 0 punten of misschien 1 punt. Ik had het ook graag anders gezien voor het Nederlandse voetbal.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3030
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:50
    Jij wordt wel heel erg gepest he.. je bent op alles en iedereen aan het reageren hoe goed AJAX wel niet is... Bayern heeft ook 4x klopt gehad in de Bundesliga.. Ze zijn dus hopeloos uit vorm.. AJAX.. niet jij want jij bent maar een nietszeggend persoontje vanuit zijn zolderkamertje, want uit naar wedstrijden? Nee denk het niet! speelt er gelijk, knap! Verder wint zelfs NAC van dit Athene.. De wedstrijd waar het echt om draait gaven jullie niet thuis, 3-0 op de klote! Om over Heracles maar niks te zeggen...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30333
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:58
    En jij hebt wel een waanzinnig goede baan en groot huis voor jezelf natuurlijk
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:01
    Ik heb het dus even opgezocht. Bayern heeft in de competitie 2x verloren en 1x gelijk gespeelt. Barcelona heeft 1x verloren en 3x gelijk gespeelt. Inter heeft in de competitie 2x verloren en 1x gelijk gespeelt. Volgens jouw redenatie waren inter en Barcelona dus ook hopeloos uit vorm. Hierbij zeg ik niet dat Bayern goed was want dat waren ze niet maar Barcelona en Inter waren dus ook niet top.
    Vind ik leuk
    Degraaf +17689
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:20
    Precies Firefighter, ik had jouw reactie nog niet zien staan, zie hieronder. Hij verkondigd dus complete onzin.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2355
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:26
    Ballotelli is een enorm gefrustreerde PSV-fan die zijn oogkleppen heeft laten vergroeien met zijn schedel en nergens objectief naar kan kijken. Laat gaan, een domme schreeuwer zonder inhoud.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3030
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:28
    Klopt! Als je Inter een keer wilt pakken was het toen, verder als jij Barcelona/Messi in 1 zin wilt uitspreken met Bayern is er iets mis met je.. je zag ook dat Barcelona het niet zo makkelijk had als ze dachten... Messi zet aan en het is klaar!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:31
    Ik heb het bij mijn reactie over de argumenten van degene waarop ik reageer. Wel vind ik Barcelona beter dan bayern maar daar ging mijn reactie niet over. Volgens zijn redenatie was Barcelona uit erg uit vorm net zoals bayern
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2355
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:27
    Schreeuw eens wat minder, en kom eens met objectieve, inhoudelijek argumenten. Want je roept zonder inhoud en zet jezelf redelijk voor paal zo. Reageer bv eens op de cijfers van Firefighter, pareer die FEITEN eens.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:50
    Inderdaad. Bayern zou ook minimaal met 4-0 winnen, maar dat is kennelijk moeilijk te verteren.
    Vind ik leuk
    Degraaf +17689
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:18
    Bayern heeft deze competitie 2x verloren geen 4x. Als je met feiten komt, kom dan wel met de juiste. Barca heeft 1x verloren, maar speelde op 50% van hun kunnen, dus hadden jullie daar ook punten moeten halen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 17:12]
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3030
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:28
    Hoe durf je Barcelona en Bayern met elkaar te vergelijken..
    Vind ik leuk
    Degraaf +17689
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:19
    Jij begon toch echt zelf met de vergelijking dat Bayern al 4x verloren had, wat dus helemaal niet waar is. Dus wat is jouw punt? Bovendien schelen de prijzenkast niet veel van elkaar, dus je hebt gewoon een lulverhaal. Je zou BIJNA denken dat je de echte Bollotelli bent, iig net zo gek ;-)
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:53
    Spijker op de kop, maar dat willen ze daar niet horen. Kansloze nederlagen, daar kijken we naar. Meer is het niet. Nul punten. Niet al te best, maar dat willen ze niet horen.
    Vind ik leuk
    Hvdp +1205
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:01
    Zero points in de CL
    Maar leuk meegespeeld Haha
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:39
    Wat doe je nou raar? Ajax is de beste en blijft de beste
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:48
    Volgens mij kreeg psv ook 3-0 op de klote in de Arena. Het gaat om Europees voetbal en dan kom jij niet verder dan dit? Nou ik zou psv weleens willen zien. Misschien 1 goede wedstrijd? Het is tot nog toe om je janken zo slecht.
    Vind ik leuk
    windforce11 +1967
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:51
    Het scheelt nogal...
    Barca of Bayern
    Tottenham of Benfica
    Inter of FC Gyros

    Wel alles in perspectief blijven zien. Succes met de inhaal race in Nederlandse Mickey Mouse League
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:55
    Ja Ajax heeft in de jaren ook de zwaarste poules gehad. Dan moet je ook presteren. Nul punten is wel heel slecht.
    Vind ik leuk
    imho +1018
    woensdag 24 oktober 2018 om 14:41
    Met die gedachte zat ik gisteren ook, heb het daarom nog even opgezocht. Ajax in de CL:
    seizoen 14/15 poule met Barca, PSG en Apoel 5 punten (3e)
    seizoen 13/14 poule met Barca, AC Milan en Celtic 8 punten (3e)
    seizoen 12/13 poule met Dortmund, Real M en Man City 4 punten (3e)
    seizoen 11/12 poule met Lyon, Real M en Zagreb 8 punten (3e)
    seizoen 10/11 poule met AC Milan, Real Madrid en Auxerre 7 punten. (3e)

    Daar zaten ook hele lastige poules tussen, misschien niet zo extreem als PSV nu, maar 13/14 was er toch wel eentje en 12/13 ook (als was City toen nog niet het City van nu).

    Neemt niet weg dat PSV nog 4 wedstrijden te spelen heeft, waarin ik hoop dat ze ook gewoon nog wat puntjes binnen harken en toch nog 3e kunnen worden.

    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 14:42]
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    woensdag 24 oktober 2018 om 14:44
    Ja tuurlijk, daarom waren ze toen kampioen van Engeland geworden. Eigenlijk allemaal extremer dan die van psv nu. En zo afgemaakt worden is ook niet echt geweldig.
    Vind ik leuk
    imho +1018
    woensdag 24 oktober 2018 om 14:51
    Je hebt gelijk. Dacht dat de wederopstanding van City pas later was, maar die zijn blijkbaar in 2007 en 2008 al overgenomen door een Thai en daarna Abu Dhabi. In 2011/12 zijn ze idd kampioen geworden.

    Neem niet weg dat PSV nog 4 wedstrijden heeft om het tegendeel te bewijzen.
    Vind ik leuk
    Bertus +5796
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:06
    Ik had ook liever een poule geloot zoals Ajax, dan was de kans idd groter om punten voor de UEFA lijst te scoren.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    woensdag 24 oktober 2018 om 14:36
    Ja die poules heeft Ajax altijd gehad. Zelfs een keer een poule met de kampioenen van Duitsland, Spanje en Engeland en toen werden ze nog derde. Dat zie ik psv niet doen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:30
    Alsof ajax het veel makkelijker had gehad in die poule. Normaal doen man, psv heeft echt een rukloting gehad en nu gewoon hopen dat ze de derde plaats halen. Dat arrogante en misgunnerige staat niemand goed
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:45
    Dat is helaas wel bijzonder treurig. Je wordt te kijk gezet in Europa.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 18:42
    Je loopt over van genot dat wij geen punten hebben tot nu toe. Dat is precies hoe DAF het wil zien.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:25
    Wij overwinteren af en toe in de cl,jullie niet
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:26
    Ik kan je wel vertellen dat mijn zus niet voor psv is 😜
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:28
    Echt orgineel,.met je wederom niets clubje,amsterdamse vergaande glorie zooitje.
    GAAAAAAAAP
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:28
    We staan maar op een kleine achterstand, hebben gelijk gespeeld bij Bayern en gaan aan kop in de groep. En jullie?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:30
    Let maar op pik wij overwinteren in de cl,en jij piept wel anders na twee potjes vechtvoetbal tegen benfica.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:31
    Hahaha. Jullie gaan morgen alweer verliezen. Word een beetje realistisch.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:34
    Wacht maar af,we komen hierop terug.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:34
    Ajax wint vanavond
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:36
    Hoop het voor het nederlands voetbal,ben niet zo zielig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:38
    Ik ook, ook dat psv wint. Maar vrees het ergste.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:39
    We gaan het zien,succes in ieder geval.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6813
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:19
    Jezusisaltijdvoordegodenzonen
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:53
    Jezus houdt niet van afgoden,hij hekelt dat zelfs.
    Lees je bijbel,dan had je het geweten.
    Er staat ook heel veel over nep joden in,en daar stamt ajax vanaf.
    Dus reken maar uit,het is niet zo moeilijk grote vriend.
    Maar ik wil niet afdwalen anders wordt ik weer verwijdert.
    Hoop dat je een goede avond heb vanavond. Op voor nederlandse puntjes,we kunnen ze gebruiken.
    Vind ik leuk
    035 +5851
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:23
    Als jij echt een gelovig mens bent snap ik jou comments niet altijd.
    Als je de bijbel leest is eenieder naar het evenbeeld geschapen van God, of niet?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:33
    Correct,maar ik ben ook maar een mens en maak fouten,daarom heb ik Jezus ook zo hard nodig.
    Vind ik leuk
    035 +5851
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:46
    Wat vind jij dan van Depay met al zijn tattoo's? Evenbeeld?
    Vooropgesteld heb ik geen probleem met een tattoo.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6507
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:34
    Godenzonen zijn afgoden. Er is maar één God en hij duld niemand naast zich. Hij verafschuwd afgoden.
    Vind ik leuk
    035 +5851
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:41
    Apart dat jij dat zegt. Brabant is overwegend katholiek. Katholieken bidden via beelden, of heb ik het mis?
    Vind ik leuk
    MeAgain +6507
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:48
    Brabant is grotendeels katholiek, dat klopt, de rest heb je mis.
    Vind ik leuk
    035 +5851
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:04
    Ok. Ik heb steeds gemeend dat er gebeden wordt via het Mariabeeld in de kerk. Maar ik leer dus nog steeds.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:04
    Die zijn ook niet uit God,die misbruiken Gods naam voor eigen gewin,had je de bijbel gekend had je het geweten,door gebrek aan kennis gaan mensen ten onder,wat mensen vandaag de dag kerk noemen,is de kerk niet,de ware gelovigen zijn de kerk,wat die instituten je willen laten geloven is niet de waarheid.Jezus zegt aan de hand van zijn vruchten zult gij hen herkennen,vruchten zijn werken(daden),Hij heeft het over wolven in schaapsklederen,kijk wat die instituten veroorzaakt hebben,kijk naar hun vruchten,ze.lijken heilig maar zijn het niet. Geef God niet de schuld wat hun doen.
    Vind ik leuk
    035 +5851
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:50
    Dus jij denkt dat ik de bijdel niet ken?
    Geloven doe je vanuit jouw hart en niet vanuit de kerk Maar dat is mijn mening.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 06:29
    Daar zit je helemaal goed.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:09
    Gefeliciteerd,goed voor het nederlandse voetbal,hou van narren op zijn tijd,want psv blijft natuurlijk de beste,maar ik kijk ook graag naar het grotere plaatje,verwacht dat wij morgen ook punten pakken,maar voor nu,top gedaan nogmaals gefeliciteerd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:12
    Dankjewel kerel. Ik hoop ook op een mooie overwinning voor jullie
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:03
    De ajacieden in de voorronde moord en brand schreeuwen als een niet ajacied hoopte dat ajax het niet zou halen. Nu gunnen ze zelf een andere Nederlandse ploeg helemaal niets. Zo leer je de ajacieden kennen he.
    Vind ik leuk
    Hvdp +1205
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:03
    Ik gun PSV alles maar ze zijn helaas een maatje te klein
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    woensdag 24 oktober 2018 om 14:40
    Dat is nou eindelijk een mooie en realistische reactie.
    Vind ik leuk
    035 +5851
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:20
    Dat is mooi.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5621
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:09
    Ik gun jullie die EL wedstrijden wel, en dat is ook overwinteren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:05
    Ik gun jullie ook heel extra wedstrijden hoor.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    woensdag 24 oktober 2018 om 14:39
    We hebben weer gewonnen en jullie verliezen weer.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 16:15
    Jouw woorden
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 16:16]
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:50
    Ik denk dat zij overal voor in is om maar niet aan jou gelinkt te worden. Uitgelachen worden en je schamen doet meer pijn dan daadwerkelijke klappen.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6507
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:58
    Daar durft ze niet voor uit te komen omdat jij z’n gestoorde trol bent. Tegen mij praat ze wel anders.
    Vind ik leuk
    wypy +488
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:30
    Jezus bestaat niet
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:32
    Jouw mening
    Vind ik leuk
    035 +5851
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:27
    Onnodige opmerking.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 19:27]
    Vind ik leuk
    Degraaf +17689
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:22
    Wij hebben hem al 4x gewonnen ;-) + nog twee verloren finales.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    woensdag 24 oktober 2018 om 14:37
    Nu wel en daar gaat het toch om? Wij hebben nooit nul punten behaald. Daar ziet het voor psv wel naar uit. Ajax heeft veel sterkere poules overleefd dus ga nou niet janken.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 16:14
    Wij hebben ook nooit nul punten gehaald,en ajax lag er altijd ujt als ze zwaarder loten. Kneusje.
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:47
    Wereldclub die zelfs in nederland nog geen prijs pakt.😂 we blijven lachen om berichten uit Stinkstad Amsterdam
    Vind ik leuk
    Degraaf +17689
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:21
    Maar wel de grootste prijzenkast en zeg niet dat dat in het verleden is, dat is ook bij PSV.
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:58
    Wanneer is die van jullie voor het laatst aangevuld. En kan je de schriften op deze nog lezen door al het stof.
    Ook fijn dat jullie deze prijzen hebben behaald door de overige ploegen in Nederland omdat de verhouding in onderlinge duels beslist is in het voordeel van PSV. En in dit tempo qua prijzen behalen ben ik benieuwd naar jullie over een jaar of 6. Dan lopen jullie in alles achter op de thans voetbal hoofdstad van Nederland. Echt schandelijk, voor 230 miljoen euro gekocht de laatste vier jaar en nul prijzen
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    woensdag 24 oktober 2018 om 14:42
    Kijk gewoon eens naar de realiteit. Dat geld is toch echt zelf verdiend. Daar heeft Ajax de gemeente niet voor nodig.
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    woensdag 24 oktober 2018 om 15:27
    Begrijpend lezen cursus is misschien iets voor jou. Beter eigen grond verkopen. Dan belastingfraude kwijtgescholden krijgen.
    Vind ik leuk
    Lebowski +39
    woensdag 24 oktober 2018 om 20:21
    al meer dan 30 (!) jaar niets buiten Nederland voor psv....geen prijzen, geen finales....echt schandelijk na zoveel jaar nul prijzen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 20:21]
    Vind ik leuk
    Lebowski +39
    woensdag 24 oktober 2018 om 20:25
    alweer 10 wedstrijden CL niet gewonnen, misschien vanavond, laten we het hopen. Laatste keer in 2015 CSKA geloof ik. PSV kan eigen record verbreken. En PSV heeft meer neg. CL records in handen van NL-clubs wist je dat? Minste punten in poule, minste doelpunten, langste reeks zonder overwinning dus...Dus: we blijven lachen is niet zo handig om te zeggen. Tsja.
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    woensdag 24 oktober 2018 om 21:27
    Ja ik denk dat fc Amstedam een beter gemiddelde had in alles. Die deden namelijk nooit mee. Pannekoek
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 26 oktober 2018 om 08:17]
    Vind ik leuk
    Lebowski +39
    donderdag 25 oktober 2018 om 23:40
    Die deden dus 14 keer mee in de groepsfase van de CL. en werden slechts eenmaal laatste in hun groep. Bitterkoekje.
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    vrijdag 26 oktober 2018 om 08:16
    Fc amsterdam was al opgedoekt voor dat de cl was uitgevonden. Jodekoek
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 26 oktober 2018 om 08:17]
    Vind ik leuk
    Voebtal +7576
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:10
    Voorlopig heeft dit wereld team 0 punten in de cl en staan ze stijf onderaan. Hopelijk haalt psv nog puntjes en gaan ze Feyenoord niet achterna. Want dreun op dreun op dreun gaat tussen de oortjes zitten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:16
    Zoals dat bij Ajax in de ED gebeurt, bedoel jij dan zeker? Zo’n dreun van 8 mei 2016 blijft wel heel erg lang tussen de oortjes zitten. Vind je niet?
    Vind ik leuk
    Voebtal +7576
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:20
    Geen idee.. wat was er in 2016?
    Werd Feyenoord toen kampioen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:22
    Vraag het maar even na bij Sjakiemero Swart. Hij kan jou haarfijn vertellen wat er op 8 mei 2016 zo rond de klok van half 5 in de middag gebeurde op de Vijverberg in Doetinchem.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7576
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:25
    Ik ken geen Sjakiemero... Wel weet ik nog dat Ajax heel wat jaren geleden de 3e ster op het shirt kreeg.. dat is best mooi.. begrijp me niet verkeerd.. 1 of 2 sterren is ook mooi... Echt waar. 3 sterren is wel heel uniek hoor..
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:28
    Jij zegt het; hééééééél wat jaren geleden. Het is ook alweer héééél wat jaren geleden dat Ajax nog eens overwinterde in de CL, hééééééééél wat jaren geleden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 15:29]
    Vind ik leuk
    Voebtal +7576
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:58
    Precies.. Zoals je zegt.. het is heeeeel wat jaren geleden dat Ajax die 3e ster pakte... En psv pakt die 3e ster ook wel een keer.. over heeeeel wat jaren... Zo groot is het verschil! Heeeeel groot.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:02
    Het huidige verschil tussen die 2 ploegen is niet zóóó groot als jij zou wensen. Sterker nog; PSV is altijd nog de huidige kampioen en staat vooralsnog ook bovenaan in de ED. Maar zoals ook jij wel weet; successen uit het verleden zijn geen garantie voor De Toekomst.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7576
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:05
    Je hebt het over een moment opname.
    Ik heb het over het totaal plaatje..

    Je wordt niet voor niets beloond met sterren op je shirt..

    Sterker nog... Wat dacht je van het wk voor clubs dat eraan komt? Daar mag ajax aan meedoen omdat ze 3x die mooie beker hebben gewonnen. Psv mag dat niet omdat ze hem maar 1 keertje hebben gewonnen. Ow jah... Deelnemers krijgen 57 miljoen startpremie. Is toch lekker meegenomen die waardering!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:23
    Jij leeft teveel in het verleden. En ook jij weet dat het in de sport draait om het winnen van sportieve prijzen en niet om het hebben van de dikste portemonnee.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7576
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:09
    Ook jij weet toch dat het uiteindelijk erom gaat wie de meeste prijzen wint. En met het meeste geld win je nou eenmaal structureel het meeste. Ik vind het reuze knap dat psv bijvoorbeeld meer prijzen heeft gewonnen dan Feyenoord.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:28
    Ik snap er ook helemaal niets van dat het grote Ajax al 4 jaar lang niets gewonnen heeft. Grootste club, grootste stadion, duurste spelers, meeste geld, beste selectie. Hoe is dat nu mogelijk?
    Vind ik leuk
    Voebtal +7576
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:37
    Nou kwestie van 4 jaar achter elkaar kampioen worden... Dan weer 4 jaar niet dan weer wel.. dan weer niet.. etc.etc.. dan word je gemiddeld 1x per 2 a 3 jaar kampioen.. en als je dat lang genoeg vol houdt krijg je op een gegeven moment je 3e ster... Als psv in dit tempo doorgaat hebben ze over een jaar of 17 hun 3e ster.. tegen de tijd dat jij zeg maar 30 wordt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:16
    PSV is in ieder geval nog een echte voetbalCLUB in plaats van een voetbalBEDRIJF. En gefeliciteerd met je 3 sterren, mooi man, 3 sterren!
    Vind ik leuk
    Voebtal +7576
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:23
    Want psv koopt en verkoopt geen spelers? Bij psv krijgen spelers geen salaris? Het zijn toch allemaal bedrijven joh.. thanks voor het bedankje.. Dat is dan weer wel sportief van je. Ik wens psv heel veel succes tegen spurs .. hoop oprecht dat ze morgen winnen!

    Howdoe!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:26
    Jij / jullie ook succes vanavond.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7576
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:24
    Psv en ajax moeten het toch doen voor Nederland!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:28
    Krek zo is het!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:50
    Heel wat amateur titels tellen he.
    Vind ik leuk
    Hvdp +1205
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:05
    Echt klasse van PSV !!
    Vind ik leuk
    El Cazador +6813
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:21
    Zijn die stink Loempia's van je nou nog niet klaar, ga weer terug de keuken in Ping!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:26
    Ga thuis je hondje wat commanderen Opa!
    Vind ik leuk
    El Cazador +6813
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:30
    Heb geen hond, dus terug naar je Loempia"s
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:13
    Dan ga jouw vrouw (oma) maar wat commanderen oude dienstpik!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:02
    Wil Jij sjaakimero nog even aan spreken dat hij zich voortaan alleen over zijn eigen clubje uitlaat!! Alvast Bedankt!
    Vind ik leuk
    Ero +356
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:19
    In deze poule echt niet zomaar hoor. Het is nu niet zo dat ze met halve Amateurs opgescheept zitten.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10062
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:27
    Stijf onderaan nou nou, ze hebben net zoveel punten als de een na laatste dus wat een kutredenatie weer om te zeggen dat ze stijf onderaan staan.
    Win je vandaag sta je alweer 3e i.p.v. onderaan, dus zo stijf is het niet...

    Dreun op dreun op dreun? Ja want het komt echt hard aan als je van barca verliest (die was toch redelijk ingecalculeerd lijkt me) en nipt van inter (begroting die 6x hoger is, verliest. En die kon je nog goed weerstand bieden ook. Sjonge jonge wat een dreun.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 15:30]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:15
    Prima trainer die nog weinig bereikt heeft op dit niveau, prima team voor de eredivisie, leuk provincieclubje...😂😂😉
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 02:33
    als heerenveensupporter op de provincie afgeven, maar ja je gokt op 2 paarden, terwijl paarden het beste gedijen in de provincie.
    Vind ik leuk
    Patje41 +778
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:24
    Hij heeft het over psv hoor!
    Vind ik leuk
    Mari +9421
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:51
    Bommel heeft gelijk.
    Maar hij moet ook zijn voorwaartsen beter en meer bedienen.
    Dit doe je niet door altijd maar vast te houden aan 2 controleurs
    Vind ik leuk
    Hast57 +2129
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:28
    Logisch dat hij dat zegt, zelfs al zou er gezegd zijn.... Lozano is een slechte keeper dan had hij dat nog tegen gesproken. Een trainer gaat toch altijd voor z'n spelers liggen als er commentaar op komt.
    Vind ik leuk
    Hero.Axe +72
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:52
    Als ik trainer zou zijn heb ik liever een aanvaller die niet functioneert binnen een team maar 4x weet te scoren in 2 CL wedstrijden dan andersom.
    Volgens mij functioneer je juist binnen een team als je 4x weet te scoren in de CL tegen o.a. Inter en Barca.
    Vind ik leuk
    remakil +5925
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:54
    Ik hoop dat Zoet zichzelf overstijgt en een paar heldendaden verricht op het moment dat het moet en dat Lloris het standaard Zoet niveau heeft... 😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:18
    Ik hoop het ook voor je gab! Zoet had zaterdag hetzelfde slippertje als Jurjus alleen werd het bij jullie niet afgestraft...succes morgen!
    Vind ik leuk
    remakil +5925
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:34
    Eehh, er is geen sprake van “jullie”... 😉

    Ben FCU in harten nieren, maar Europees gezien altijd voor de NL ploegen. Hebben wij ook weer voordeel van...
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:36
    🤭 dat kun je niet zien op mobiel.... er zijn overigens hier FCU supporters die eigenlijk fanatiek PSV'er zijn....
    Vind ik leuk
    remakil +5925
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:13
    Ik neem het je ook niet kwalijk 😉

    Met nep utregters heb ik niks... 🤫
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:19
    Met diegene die we hier bedoelen ik ook niet....
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:54
    Even voor de PSV-ers een vraagje. Is van Bommel nou echt goed, of heeft van Marwijk toch een grotere vinger in de pap dan het lijkt? Serieuze vraag dit. Ik vond van Bommel echt een bruikbare en goede speler op z'n top (en een verschrikkelijke asbak...maar daar ben ik ajacied voor:P). Maar ik heb nooit echt een toptrainer in 'm gezien. Ik volg jullie nou ook niet ZO intensief dat ik ook trainingen ga bekijken:P
    Vind ik leuk
    Benniewies +953
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:04
    Weet je nog dat Frank de Boer doorschoof? Eerste wedstrijd AC Milan? 2-0 en gelijk kampioen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:06
    Jup. Ik vind Frankie gewoon een held, maar daar gaat het niet om.

    Ik vraag t me omtrent van Bommel serieus af. Ik vind het apart dat van Marwijk er achter zit, en vraag me af in hoeverre die invloed heeft. Kan toch niet zo zijn dat zo'n ervaren trainer alleen maar rondloopt omdat de koffie lekker is daar in Brabant
    Vind ik leuk
    Benniewies +953
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:09
    Met de jeugd heeft hij het goed gedaan. En natuurlijk heeft hij veel aan zijn schoonvader.
    Waarom zit hij daar? Als bondscoach verdient hij veel meer
    Vind ik leuk
    baboushka +1401
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:26
    De worstenbroodjes moet je ook niet onderschatten..zijn daar heerlijk
    Vind ik leuk
    Marcelcocu +116
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:12
    Mark heeft alle ingredienten in huis on een toptrainer te worden. want laten we eerlijk zijn dit is pas zijn eerste seizoen op niveau, maar als je ziet hoe gemotiveerd de spelers zijn en hij zijn ervaringen bij diverse topclubs kan overbrengen op de groep dan kan ik hier alleen maar positief over zijn! Natuurlijk is Van Marwijk wel een belangrijke schakel hierin.Zoals ook Frank de boer in zijn goede periode een fikse steun had aan ten Cate en Cruijf. Maar om het even in jouw taal uit te leggen dan kan je wel stellen dat Mvb de Frenky de Jong onder de trainers is. Enorm getalenteerd, leest het spel goed en maakt anderen beter!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:17
    Oke oke...nou we gaan het zien. Denk dat mijn anipathie tov van Bommel (MvB is van basten he!!! Kijk uit! :P) de overhand heeft bij me. Maar ben het wel met je eens dat er inderdaad een gemotiveerde groep staat, dat is zeker zo. En tot zo ver maximale punten is gewoon knap, hoe je t wend of keert. Dat gelul ook dat "ajax en psv geen tegenstand hebben". sodemieter toch op. Hier in Nederland kunnen we zelfs niet genieten van 2 topclubs als we er eindelijk weer eens 2 hebben.

    Maargoed...Neemt niet weg dat ik hem de eeuwige hik gun en dat jullie de titel mislopen, maar als ik dat niet zou hebben was ik geen Ajacied hè.

    Oh en Ten Cate en Cruyff bij Frank? Heuh? Staat me even niet helder voor de geest haha.
    Vind ik leuk
    Marcelcocu +116
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:22
    😂Begrijpelijk.. voetbal is en blijft emotie hè 😉 hopelijk winnen beide clubs deze week! We hebben als Nederland de punten hard nodig.
    Vind ik leuk
    Patje41 +778
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:28
    Dat is de enige juiste instelling! Niet aan de clubs maar aan het geheel denken. Chapeau
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:31
    Ja inderdaad, en emotie is ook mooi. Gezonde rivaliteit ook! Dan vind ik dit soort reacties als van jou dus mooi. Heb gisteren mijn account aangemaakt en als dit vaker zo gaat ben ik wel fav van voetbalprimeur hoor.

    En natuurlijk, ook hier zie je t. Dat ongelooflijk zielige treiteren, haat en nijd over en weer. Net als de discussies met "calimero's", "boeren zijn dom" of "KNJB" en ga zo maar door. Krijg er altijd maar jeuk van. En elkaar de hersenpan intimmeren omdat je voor een andere club ben snap ik al helemaal niet.

    ....Tenzij v Bommel psv kampioen maakt en hij door mn straat loopt natuurlijk.... ;)
    Vind ik leuk
    Vp128 +686
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:26
    ... dan is het uitlokken en mag je hem prima de hersenpan intimmeren!;-)
    Vind ik leuk
    Cookee +10892
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:23
    Ik zie in de trainer v Bommel weinig wat Marwijk ook had, maar ik zie wel dat hij vasthoudt aan een basis, dat deed Bert ook. Maar verder speelt Bommel veel aanvallender dan Marwijk, toen begon Oranje meer behoudend te worden, zelfs al voor van Gaal.

    De winst voor Bommel is vooral dat het team het heerlijk vindt zo te mogen spelen, zelfs Guti klaagt niet als wissel. En Malen zeurt ook niet of Ramselaar. Soms speelt hij met 4 spitsen in balbezit.
    Vind ik leuk
    Futjebal +2157
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:27
    Ik ben vorig seizoen veel trainingen wezen kijken bij de 019 en daar had van Marwijk niks mee te maken. Toen al zag je dat van Bommel een grote trainer gaat worden. Daar heeft hij alles voor in huis. De rol van van Marwijk moet niet te groot gemaakt worden. Hij is gewoon een klankbord voor Mark , maar dat is al jaren zo
    Vind ik leuk
    Mass +5344
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:58
    Wereldgozer die bommel...al op jonge leeftijd erg goed.
    Vind ik leuk
    Benniewies +953
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:59
    Als Lozano in Europa weinig laat zien gaat dat ten koste van zijn waarde.

    Goed 1 goal in 2 wedstrijden.
    Woensdag hopen op meer goals en dan wel in de goal van the spurs
    Vind ik leuk
    Vp128 +686
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:27
    Werkt dat ook zo bij die geweldige Ajacieden dan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:08
    Lekker hoor. Keeper van de wereldkampioen, weet ik hoeveel spelers van de wk-halve-finalisten België en Engeland. Als je serieus denkt dat Psv faalt als we daar niet van winnen, ben je echt niet goed wijs.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 15:09]
    Vind ik leuk
    Leozao +4243
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:09
    Bommeltje zegt dit niet voor niets. Hij heeft wel een punt. Dat kleine mexicaantje voetbalt regelmatig voor zichzelf i.p.v. voor het team.
    Vind ik leuk
    yuuup +9571
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:50
    Kom op Christian, Toby, Jan en Davinson!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:32
    Alvast veel succes PSV hoop op winst .
    Vind ik leuk
    ajaksiet +401
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:43
    Scouts kijken alleen maar naar statistieken! Bommeltje zit er weer eens naast.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:45
    Dit slaat kant noch wal. Waarom komen scouts dan uberhaupt nog naar een stadion om spelers te bekijken?
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1095
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:40
    Psv speelt veels te behoudend om europees iets te bereiken en luuc de jong is internationaal gezien matig. Daardoor heeft Lozano t ook moeilijker.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:44
    Luuk de Jong*
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:44
    Wat ben ik blij met van Bommel zeg! Nu nog even punten pakken in de CL. In de competitie zit het wel goed, die winnen we wel.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:44
    Ja van Bommel, dat zou ik ook zeggen, maar hij presteert bijzonder weinig. Kees Jansma had het nog over 50 miljoen, denk je echt dat er een club is die dat betaalt? En dit bij een topclub in Nederland he? Waar je iets meer kansen krijgt dan in Spanje, Italië of Engeland. Hij is te klein en mist veel te veel kwaliteit. Je moet blij zijn dat je je geld terugkrijgt. Meer is hij niet waard.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws