De Ligt is 'nog niet in gesprek': 'Ik zou niet bij zo'n restaurant gaan zitten'

De Ligt is 'nog niet in gesprek': 'Ik zou niet bij zo'n restaurant gaan zitten'

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 08:03zo 09-12-2018 om 08:03

Matthijs de Ligt denkt dat de transferperikelen die spelen rondom Frenkie de Jong weinig invloed hebben op de spelersgroep van Ajax. De aanvoerder van de Amsterdammers kan niet zo veel met wat er allemaal geschreven wordt over hem en over De Jong.

Ajax won zaterdagavond mede dankzij een goal van De Jong met 4-1 van PEC Zwolle. "Het heeft op mij niet zo veel invloed en op de groep volgens mij ook niet", legt De Ligt uit bij Voetbal Inside. "Er wordt zo veel geschreven over Frenkie. Volgens mij speelt hij al bij Paris Saint-Germain, bij Barcelona, bij Manchester City en noem het allemaal maar op."

"Dat is allemaal mooi geschreven en dat slaat als een bom in bij allemaal mensen, maar dat is voor ons geen issue geweest", vervolgt De Ligt, die zelf ook in het middelpunt van de belangstelling staat. "Ik ben niet in gesprek geweest, maar ik zou ook niet bij zo'n restaurant gaan zitten denk ik. Een all-you-can-eat is meer wat voor mij."

Plaats een reactie

Forever Ajax +2185
zondag 9 december 2018 om 08:07
Ik kan wel begrijpen dat de talenten weg willen uit de Nederlandse kut competitie! Als zelfs iedereen al begint te janken op het moment dat je niemand raakt is het einde zoek!
Vind ik leuk
Romario9 +13564
zondag 9 december 2018 om 08:43
Want dit soort discussies hebben ze niet in het buitenland? Schei toch uit. Overal waar een bal rolt worden discutabele beslissingen genomen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:13
Hij zegt anders zelf dat ie hem wel raakt , maar alle Ajax supporters weten het schijnbaar beter als de Ligt zelf .
Vind ik leuk
Jozef +44185
zondag 9 december 2018 om 21:30
Hij zegt dat hij hem raakt en dat geel terecht was.

Vind ik leuk
AJAXDEGOD +496
zondag 9 december 2018 om 08:12
Edit VP :Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 08:52]
Vind ik leuk
Forever Ajax +2185
zondag 9 december 2018 om 08:28
Edit VP :Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 08:53]
Vind ik leuk
Mirkoff! +687
zondag 9 december 2018 om 08:53
Jij ook een sterk en goed verhaal.
Vind ik leuk
Mirkoff! +687
zondag 9 december 2018 om 08:52
Goed en sterk verhaal. Duidelijk ook.
Vind ik leuk
Rodapaus +6147
zondag 9 december 2018 om 08:13
Nou als ik op kosten van PSG uit eten zou mogen zou ik geen all you can eat restaurant uitzoeken :p al is t voor een profsporter misschien wel chill, met al die gezonde voeding continu.

Lijkt me alleen erg irritant al ben je aan t onderhandelen en dan is t steeds oh me bord is leeg ff nieuwe halen
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 08:20]
Vind ik leuk
Hertogtwan +527
zondag 9 december 2018 om 08:16
Altijd bescheiden blijven naar je werkgever toe!!
Vind ik leuk
Rodapaus +6147
zondag 9 december 2018 om 08:22
Ook laten zien dat je een beetje in de cultuur past. Denk dat al die Franse, Spaanse en Italiaanse gasten ook denken van wtf als je met alles zegt van wat is dit voor rotzooi doe mij maar een bord aardappelen.
Vind ik leuk
Emnu +7051
zondag 9 december 2018 om 10:38
Ik vind t wel lachen, lekker nuchter.

Die gozer is net 19, is n beer van hier tot Tokio.
Ik zie t al helemaal voor me, die eet meer dan de hele delegatie van zo’n club bij mekaar.
En die gasten maar kijken en denken wat gebeurt hier allemaal hahaha.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 08:16
Vandaar dat ie zo groot is, hij blijft maar vreten!
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zondag 9 december 2018 om 08:16
All you can eat 😁😁😁 lekker nuchter Thijssie
Vind ik leuk
HJR +9001
zondag 9 december 2018 om 08:37
Haha inderdaad. Al is hij pas 19 he. Dat komt nog wel die duurdere restaurant als hij ouder wordt.
Ik ben dat ook pas rond me 30e gaan waarderen. Daarvoor zoveel mogelijk en zo snel mogelijk, liefst onbeperkt opscheppen. En opscheppen kunnen Nederlanders wel ;)
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zondag 9 december 2018 om 08:39
:-) zeker :-)
Vind ik leuk
rexxo +11389
zondag 9 december 2018 om 08:16
Het is al 8:14u waarom komt het eerste Frenkie nieuws zo laat? Ff opletten VP, ik begin te trillen van de afkickverschijnselen.
Vind ik leuk
Mirkoff! +687
zondag 9 december 2018 om 08:55
Hahaha 😂. Ik hoop niet dat we weer een Frenkie topic krijgen maar kan wel om je bericht lachen. Duimpje
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:16
Heel mijn zondag is nu daar de klote , want ik had op Frenkie nieuws gehoopt .
Dan ga ik me maar bezatten in het Café dadelijk .
Vind ik leuk
Johnny Cash +9954
zondag 9 december 2018 om 10:58
Het eerste frenkie nieuws vandaag was om 00:01 al
Vind ik leuk
rexxo +11389
zondag 9 december 2018 om 11:09
Ik zat een slechte film te kijken ouwe geld teller😆

Vind ik leuk
Johnny Cash +9954
zondag 9 december 2018 om 11:10
Haha welke dan. Ben benieuwd
Vind ik leuk
Marco S +6604
zondag 9 december 2018 om 08:22
Kom op telegraaf, even een artikel over Mathijs morgen. Schijnt dat zijn zaakwaarnemer dus kennelijk gezien is in een all you can get Arena
Vind ik leuk
El Pibe +1393
zondag 9 december 2018 om 08:23
Nog ff wachten en dan gaat de ‘De Ligt hype’ het overnemen van de ‘De Jong hype’...
Als daar de kruitdampen van zijn opgetrokken klotst het geld zo hard tegen de plinten dat er een dijk rond de Johan Cruijff Arena gebouwd moet worden!
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 08:36
Heerlijk die laatste twee zinnen :)
Vind ik leuk
Come on Utreg +29689
zondag 9 december 2018 om 09:10
Wel heel bescheiden die de Ligt.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 09:36]
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
zondag 9 december 2018 om 09:23
Lekker zichzelf, gelukkig is dat in tegenwoordig want anders zit je naar Blaasbalgjes als Justin te kijken
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15306
zondag 9 december 2018 om 09:44
Valt voor die jongens ook niet mee natuurlijk. Probeer maar eens jezelf te blijven als je op zo’n jonge leeftijd al zoveel geld verdient en wereldwijd velen ogen op jou gericht zijn.
Vind ik leuk
Vak-T +1779
zondag 9 december 2018 om 10:04
Sympathieke gast die de Ligt, ik had hem graag bij ons clupje gezien.
No nonsens verdediger met altijd verstandige en eerlijke interviews!!
Vind ik leuk
Head-Butt +272
zondag 9 december 2018 om 11:21
Zie hem eerder bij de MC drive gaan zitten .
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:52
De Ligt meest overschatte voetballer. Wordt allemaal zo opgeklopt. Die jongen krijgt alle hoeken van het veld te zien als hii nu naar het buitenland gaat. Echt HELEMAAL niets te zoeken.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10119
zondag 9 december 2018 om 13:56