Update: UEFA klaagt Neymar aan voor beledigen arbitrage na uitschakeling PSG

Update: UEFA klaagt Neymar aan voor beledigen arbitrage na uitschakeling PSG

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 17:06vr 22-03-2019 om 17:06

De reactie van Neymar na de uitschakeling van Paris Saint-Germain in de Champions League krijgt mogelijk een staartje. De UEFA stelt een onderzoek in naar de Instagram-post van de Braziliaanse aanvaller van de Parijzenaars.

De Braziliaan haalde op zijn Instagram-pagina in niet mis te verstane bewoordingen uit naar de arbitrage en de VAR. Neymar noemde het besluit van de scheidsrechter om Manchester United in blessuretijd een strafschop toe te kennen onder meer een schande.

"Je laat vier mensen die niets van voetbal weten naar beelden van de VAR kijken", zei hij ook. "Het is geen penalty. Hoe kan het hands zijn als de bal zijn rug raakt? Go f*ck yourselves!"

The Independent schrijft nu dat de UEFA een onderzoek instelt naar de reactie van Neymar. In een statement dat door de Europese voetbalbond naar buiten is gebracht wordt gesteld dat er een inspecteur Ethiek en Discipline is aangesteld om het onderzoek naar Neymar te verrichten.

Update 22-3, 17.06 uur: De UEFA heeft Neymar vrijdag officieel aangeklaagd wegens het beledigen van de arbitrage en de VAR na het Champions League-duel tussen Paris Saint-Germain en Manchester United. Het is nog niet duidelijk wanneer de zaak tegen de aanvaller behandeld zal worden door de disciplinaire commissie van de Europese voetbalbond.

Plaats een reactie

Dub_Rtd +5517
woensdag 13 maart 2019 om 15:06
Ben het niet gauw eens met die circuspony maar hier had ie toch een punt.

Ook humor, de UEFA die er een inspecteur Ethiek en Discipline op na houdt.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 15:07]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:10
Kimpebe kan het misschien niet heel veel aan doen, maargoed.. Arm is niet tegen het lichaam maar zeker 30 cm uitgestoken. Je kunt de penalty dus gewoon geven.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
woensdag 13 maart 2019 om 15:23
Als je straks even tijd hebt, moet je even een paar keer springen en dan kijken wat je armen doen.
Niemand springt met zijn armen stijf tegen zijn lichaam aan.
Vind ik leuk
Truth +3458
woensdag 13 maart 2019 om 15:52
Je gebruikt idd je armen iedereen weet dat ...maar je kan ook springen met je handen voor je gezicht , voor je borst ...dan is er niks aan de hand juist he ?
Net geprobeerd en werkt perfect 😜
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
woensdag 13 maart 2019 om 15:54
Zolang het niet op youtube staat is het niet gebeurd :p
Vind ik leuk
Truth +3458
woensdag 13 maart 2019 om 15:56
Dus youtube is de norm vanaf vandaag 🤔😂😳🙄
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
woensdag 13 maart 2019 om 16:00
Nee dat niet.
Jij zegt dat je het net geprobeerd hebt. Is zeg dat zolang het niet op youtube (oftewel bewijs in de vorm van beelden) staat, je het niet hebt geprobeerd.

(niet te serieus nemen... variant op "pics or it didnt happen"
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
vrijdag 22 maart 2019 om 17:14
Dan kom je wel minder hoog.
Vind ik leuk
Donnygo +5005
woensdag 13 maart 2019 om 15:52
Dat klopt, alleen dit is een schot op goal, hij en PSG hebben dus een voordeel uit die handsbal. Daardoor kunnen ze hem geven, is het makkelijk gegeven ja, maar die bij de VAR zijn nu gewoon strak op de regels.

Zou het zelf niet geven maar het kan dus wel.
Vind ik leuk
plein19 +3137
woensdag 13 maart 2019 om 16:00
Dan moet hij niet springen. Gooit een speler zich voor een bal dan neemt hij bewust het risico van een strafschop. Schandelijk dat spelers de regels niet kennen. Het is hun vak
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
woensdag 13 maart 2019 om 16:07
Hij draait zich ook van de bal af waardoor de kans groter wordt dat ie op je arm komt.
Hij doet vele dingen waarvan ik zeg: Bij mij zou hij een poosje bij me op de bank mogen zitten.
Maakt dit echter nog steeds geen zuivere strafschop.

Vind ik leuk
plein19 +3137
woensdag 13 maart 2019 om 16:48
volgens de regels wel. Voor het gevoel idd niet
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:17
Grappig om Ronaldo's bewegingen op deze video in slow motion te bekijken: https://www.youtube.com/watch?v=C8LtinSmqf0
Maar ja, dat is superieure timing. Als de bal in buurt komt heeft hij zijn armen langs het lichaam.
Het totale verloop van de beweging is hier te zien: https://www.youtube.com/watch?time_continue=78&v=at_jeLqBTJk
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
woensdag 13 maart 2019 om 16:23
Komt ook wel een beetje omdat zodra een aanvaller ook maar iets met zijn handen of armen in een duel doet, het meteen afgefloten wordt. Dan leer je het ook wel af.

Verdedigers hoeven zich daar een stuk minder op te trainen.
Vind ik leuk
StoneyTony +1724
vrijdag 22 maart 2019 om 20:20
Hahaha die Neymar gaat ie natuurlijk weer zitten janken..hij is zo zielig hè..Al dat geld en nog ongelukkig,heb met um te doen.jullie ook niet?🤣💲🤔
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 00:08
Geldt maakt niet gelukkig. Het is alleen verdomd handig.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:11
Jij bent sowieso niet snel eens met iemand...
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 15:11]
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2787
woensdag 13 maart 2019 om 15:11
Niet echt, de bal kwam tegen zijn elleboog.. al ben ik het er wel over eens dat dit geen penalty was. Met zo'n team hadden ze ook gewoon veel meer moeten en kunnen presteren.
Vind ik leuk
Dani82 +3357
woensdag 13 maart 2019 om 15:15
Ben je het ermee eens dat die bal zijn rug raakte, ipv zijn arm?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
woensdag 13 maart 2019 om 15:22
https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/67/590x/Man-Utd-penalty-VAR-PSG-Champions-League-Rashford-1096652.jpg?r=1551939752803

Arm.

Als de bal op zijn linkerarm had gekomen, hand boven zijn hoofd, was de penalty terecht geweest. Maar dit.....
Vind ik leuk
Dani82 +3357
woensdag 13 maart 2019 om 15:24
Ik ben het er mee eens dat dit discutabel is. Maar hij kan gegeven worden, al vind ik het ook zwaar gestraft. Aan de andere kant, met de kwaliteiten die psg heeft, hadden ze die pot al lang en breed beslist moeten hebben in hun eigen stadion natuurlijk..
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
woensdag 13 maart 2019 om 15:28
Oh, dat staat buiten kijf. Ze hadden het nooit weg mogen geven.
Het grote probleem wat ik met de VAR heb, is dit soort dingen. het geeft de bonden een middel om de gewenste ploeg er door te helpen.
Ik ben namelijk niet naief genoeg om te denken dat een commercieel veel minder aantrekkelijke club dan utd die penalty ook had gekregen.
Vind ik leuk
Farmer +14403
vrijdag 22 maart 2019 om 17:20
Precies dat ja, de VAR is gewoon een ordinair manipulatiemiddel geworden waar zelfs de veld-arbiter als een boodschappenjongetje is neergezet en gewoon dirigeert wat hem in zijn oortje wordt ingefluisterd vanuit het 'achterkamertje van de VAR'.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 00:08
Klopt.
Vind ik leuk
RenW +4268
woensdag 13 maart 2019 om 15:33
Hij springt op met zijn ogen gericht op de bal.
Ik vind het ook een pingel, hij doet het bewust.
Vind ik leuk
Dani82 +3357
woensdag 13 maart 2019 om 15:36
Zo beoordeelde ik het ook in eerste instantie. Toch denk ik dat niet iedereen hier een penalty voor zou geven.
Hij kan zijn ogen wel op de bal hebben, maar hoe hard komt die bal aan? Misschien kon hij helemaal niet meer ontwijken met zijn arm. Maar dan krijg je weer de discussie dat hij zijn eigen breed maakten.
Lastig hoor, dit
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:15
Ik heb letterlijk een beetje koffie over de tafel gespuugd door de benaming “circuspony” bed akt hiervoor
Vind ik leuk
RenW +4268
woensdag 13 maart 2019 om 15:31
Uefa heeft een punt.
Vind ik leuk
Truth +3458
woensdag 13 maart 2019 om 15:47
Hij heeft helemaal geen punt als je verklaart dat de bal zijn rug raakt ...dan kom je bij mij over als een idioot !
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
woensdag 13 maart 2019 om 15:51
""Je laat vier mensen die niets van voetbal weten naar beelden van de VAR kijken", zei hij ook. "Het is geen penalty."

Tot hier heeft ie een punt.
Vind ik leuk
Truth +3458
woensdag 13 maart 2019 om 15:53
Alweer niet correct ...kent hij die 4 mensen ? Waren dat acteurs ofzo ?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
woensdag 13 maart 2019 om 15:57
Nou ja.... als je het niet eens bent met de beslissing van die 4, kan je dus stellen dat jij vindt dat ze niks van voetballen weten.

Het al dan niet iets van het spelletje weten of snappen heeft nog nooit iemand weerhouden van het hebben van een mening er over.
Vind ik leuk
Truth +3458
woensdag 13 maart 2019 om 19:13
Weet ik wel...ik ben gewoon een beetje aan het zwanzen
Neymar was gewoon pissed en ik zou het ook zijn maar niet op de var maar op mijn ploegmaats want zij hadden het maar moeten afmaken en ze deden het niet en dan krijg je dit !
Real dacht ook dat de buit binnen was ...atletico wss ook en zie ...dat is voetbal...is het koosjer wss niet want zoveel verrassingen lijkt me een beetje vreemd !
City 7-0 dat is geen normale uitslag meer voor mij ...is dit nog CL niveau ?
Is dit goed voor het voetbal ...neen niet echt !
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
woensdag 13 maart 2019 om 21:55
Is het ook niet.
Je hebt straks een ploeg of 5 a 6 die altijd de 1/8ste finale halen omdat ze zoveel beter en rijker zijn dan de rest. En de overige 2 plaatsen zijn dan voor ploegen die verrassen zoals dit jaar Ajax en Benfica, Porto.
En die worden dan weer leeg gekocht en kunnen weer opnieuw beginnen.
Rinse and repeat.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 21:55]
Vind ik leuk
Truth +3458
woensdag 13 maart 2019 om 23:01
De opzet was heel mooi toen ...maar nu is het een lelijk , corrupt ding voor mij !
Ik zou direct tekenen om de CL op te doeken en enkel de ware kampioenen te laten spelen
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
donderdag 14 maart 2019 om 09:00
Gaat nooit meer gebeuren helaas.
Een toernooi met maar 1 Engelse ploeg?
Met alleen Barca of Real?

Dat scheelt zoveel tv-kijkers, dat gaat nooit gebeuren.

En ach, die 7-0 van City... Even niet vergeten dat dat tegen de huidige nr14 van Duitsland is.
Die hebben vorig seizoen even een oprispinkje gehad (weliswaar 2de maar wel gewoon op 21 punten), het seizoen daarvoor, toen Ajax ze uit de EL gooide, eindigde ze ook 10de.
Om een of andere reden wordt Schalke in Nederland nog als soort van top van Duitsland gezien maar dat zijn ze al heel lang niet meer.

[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 09:03]
Vind ik leuk
Truth +3458
donderdag 14 maart 2019 om 10:36
Daarom net...wat ben je met ploegen die een oprispingkje hebben gehad ..niks toch ! Totaal geen toegevoegde waarde aan de CL ...ok kampioenen van kleinere landen mss ook niet maar deze opzet heeft niks nimeer te maken met het originele idee ...en het begint saai te worden ! Altijd maar dezelfde ploegen das net alsof ik elke dag pattaten eet ...na een tijdje kots ik op pattaten right ?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
donderdag 14 maart 2019 om 10:57
Ik heb dan ook precies 0 wedstrijden van de 1/8ste finales gekeken.

Kwam er steeds op aan van: stream zoeken of gewoon de volgende aflevering van Ray Donovan kijken
Ray won.
Vind ik leuk
Truth +3458
woensdag 13 maart 2019 om 15:55
Dus als het van neymar afhangt gaat elke club vanaf nu eerst de mensen van de var testen over hun kennis van voetbal 😂😂😂
Ik zie het al gebeuren
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
woensdag 13 maart 2019 om 23:45
Zou mooi zijn. Kan je t namelijk meteen afschaffen.
Vind ik leuk
Truth +3458
donderdag 14 maart 2019 om 10:37
De var is goed ..het probleem is dat het altijd een probleem is in voetbal ...voetbal is altijd miserie
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
donderdag 14 maart 2019 om 11:02
VAR is levensgevaarlijk.
Als niet een Man Utd speler maar een speler van... ik noem maar een bij de uefa weinig populaire club, Legia Warschau een schot op die manier geblokt ziet worden en een gescoorde penalty de uitschakeling van PSG zou betekenen, is even in het oor fluisteren vanuit Zwitserland snel geregeld.

Vind ik leuk
Farmer +14403
woensdag 13 maart 2019 om 16:41
"Inspecteur Ethiek en Discipline".. Met andere woorden: de UEFA-variant van de oude Staatssicherheidsdienst uit de DDR?

Propaganda en doctrine-politie?

Krijgt Neymar straks een boete omdat hij niet braaf zegt en denkt wat de 'Commissie Ethiek en Discipline' wil dat hij zegt en denkt?
Vind ik leuk
Thobar +4607
woensdag 13 maart 2019 om 17:09
De inspecteur Ethiek en dicipline is ook van stal gehaald vanwege de laatste krachtterm
- die was niet netjes (is een vergrijp tegen de ethiek)
- hij kon zich niet beheersen (is een vergrijp tegen de dicipline)
Dubbel vergrijp, dus een dubbele straf, dus dat wordt dubbel huilen voor Neymar. Laat ie daar nu geen probeem mee hebben.
Vind ik leuk
Benniewies +5386
woensdag 13 maart 2019 om 17:26
En terecht, Neymar heeft een grote voorbeeldfunctie.
Hij zette zich met WK ook al voor lul net als Chiellini van Juventus gisteren man man man. Hoe goed ze kunnen voetballen, laat ze daarmee stoppen of acteur worden.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:56
Circuspony= +1!
Vind ik leuk
Farmer +14403
vrijdag 22 maart 2019 om 17:18
"Ethiek en Discipline". Oftewel, commisie ter inperken van het vrije uiten van een mening of standpunt!

UEFA begint steeds meer een Nazi-instituut te worden op deze manier: Ze doctrineren wel even in wat je wel en niet mag zeggen?

Laat Neymar zijn advocaten eventjes raadplegen in de wetstukken over de Algemene Rechten van de Mens. Dan kan de UEFA namelijk wel inpakken.
Een inspecteur op zn dak sturen omdat hij het niet eens was met de (dubieuze) arbitrale beslissing, en zijn frustratie daar over uit?

Naah, UEFA moet zich schamen! Maar op deze manier leiden ze de aandacht weer van hun vieze praktijkjes af....
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:54
Als je baas op je werk een onbegrijpeijke beslissing neemt en je scheldt ‘m vervolgens verrot en noemt ‘m incapabel en dom, is de kans ook vrij groot dat hij iets tegen je onderneemt toch? Ook al heb je gelijk.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:07
Hahaha neymar goede voetballer maar echt een sukkeltje
Vind ik leuk
WGW +347
woensdag 13 maart 2019 om 15:22
Achja, zo is er met elke voetballer iets. Potje ballen kan die wel ;)
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
woensdag 13 maart 2019 om 15:07
Huilbaby krijgt ook weer een platform
Vind ik leuk
jari11 +3590
woensdag 13 maart 2019 om 15:07
Misschien heeft hij gelijk, maar dit soort spelers moeten eerst eens nadenken voordat ze shit op social media gooien. Schelden ben ik af en toe ook niet vies van, maar er zijn veel kinderen die kijken naar voorbeelden zoals Neymar..
Vind ik leuk
Mazraoui +3190
woensdag 13 maart 2019 om 15:15
Wat een slecht voorbeeld zeg. Hij stelt mogelijke fraude aan de kaak op zn social media. Nee laten we alles maar gewoon gelaten gebeuren. Is beter voor de kinderen
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 15:15]
Vind ik leuk
jari11 +3590
woensdag 13 maart 2019 om 15:34
Jij bent echt een kneus, had toch ook op een andere manier gekund? Geloof me deze wereld is rot. Maar je kan het ook anders verwoorden.
Vind ik leuk
Mazraoui +3190
woensdag 13 maart 2019 om 15:36
Jij noemt iemand zomaar een kneus en de wereld is niet verrot. Had het anders kunnen verwoorden maar ik speel het niet zo op de man als jij in ieder geval
Vind ik leuk
jari11 +3590
woensdag 13 maart 2019 om 15:42
Als een van de beste voetballers van de wereld mag je wel een voorbeeld functie hebben. Als jij en ik dit zo op twitter hadden gegooid had het gekund. Dat is meer mijn punt. Kneus vind ik niet echt een belediging sorry als jij het wel zo ziet.
Vind ik leuk
Mazraoui +3190
woensdag 13 maart 2019 om 15:47
Het punt is dat het een opvallende beslissing van de scheids was. Als het mijn team zou zijn zou ik er ook op zn minst grote vraagstekens bij stellen. Is het dan beter om niets te zeggen of beter om het aan de kaak te stellen op je social media. Voor kinderen kan het ook een goed voorbeeld zijn om op te komen voor jezelf tegen grote organisaties als je het er niet mee eens bent bijvoorbeeld
Vind ik leuk
jari11 +3590
woensdag 13 maart 2019 om 15:53
Daar ben ik het helemaal mee eens. Feit blijft dat het anders had gekund. Uefa ziet het blijkbaar niet als fraude. Was een penalty die niet gegeven had mogen worden, maar blijkbaar fluiten de scheidsrechters al alsof het volgend seizoen is.
Vind ik leuk
Verratti +2312
woensdag 13 maart 2019 om 15:35
Goede reactie. Ja, de inspecteur Ethiek en Discipline van de UEFA gaat een onderzoek instellen. Gelukkig niet naar de oorzaak of de bron, maar naar de gevolgen. Ik denk dat ze al weten wie de CL gaat winnen. Maar ze vertellen het niet. De CL heeft een hoog Sinterklaas-gehalte.
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
woensdag 13 maart 2019 om 15:07
Kleine piemel brigade daar bij de UEFA, zelf zo corrupt als de pest en dan als een stel schijnheilige idioten de ene na de andere speler en/of club een onderzoek aan de broek geven...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:08
Of boete voor trappen niet vrijhouden 😕
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
woensdag 13 maart 2019 om 15:20
Dat heet stelen/pikken/jatten/beroven...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:41
En nog legaal ook
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:07
Heeft wel gelijk die crybaby
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:08
Had je maar een 2de goal moeten maken paris
Vind ik leuk
WGW +347
woensdag 13 maart 2019 om 15:10
Ohja, want daar had neymar veel invloed op
Vind ik leuk
WGW +347
woensdag 13 maart 2019 om 15:10
Voetbal is emotie maar dat snappen ze nog steeds niet (zowel de KNVB als de UEFA)..
Vind ik leuk
Mazraoui +3190
woensdag 13 maart 2019 om 15:11
Alle jankers nu reageren dat Neymar een janker is prachtig
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:17
Janker
Vind ik leuk
Mazraoui +3190
woensdag 13 maart 2019 om 15:19
Janker
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:41
😙
Vind ik leuk
Mazraoui +3190
woensdag 13 maart 2019 om 15:42
🌝
Vind ik leuk
leozao +990
woensdag 13 maart 2019 om 15:12
Altijd zeiken over Neymar, maar met deze "zeik"bril op zien jullie geeneens wat voor een fantastische voetballer hij is. En ja, als je zo goed bent krijg je ook veel te voorduren. Dus hij mag op zijn tijd klagen!
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 15:14]
Vind ik leuk
Weisweiler +120
woensdag 13 maart 2019 om 15:35
Hij rolt zo lekker door he?
Vind ik leuk
leozao +990
woensdag 13 maart 2019 om 15:38
Hij is geen tank idd.
Vind ik leuk
Donnygo +5005
woensdag 13 maart 2019 om 15:16
Was te verwachten, meteen schorsen voor 10 Europese wedstrijden. ;)
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
woensdag 13 maart 2019 om 15:18
Dat hij een huilbaby is heeft die aan zich zelf te danken door de balletvoorstelling die hij gaf op het WK
dat hij kan voetballen staat buiten kijf maar dan moet die zijn voeten laten spreken en niet zijn mond
Vind ik leuk
Dorzon +4821
woensdag 13 maart 2019 om 15:19
20 wedstrijden schorsing
Vind ik leuk
Esther +210
woensdag 13 maart 2019 om 15:19
Aldus de Neymar die al tig anderen kaarten heeft aangenaaid. Hij is wel de laatste die ergens over mag klagen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:24
Wat zielig allemaal zeg, een paar volgevreten bobo's willen ook een vinger in de pap hebben, en denken hierdoor belangrijk te kunnen zijn, terwijl het waarschijnlijk een groepje zielepoten is die een trauma hebben overgehouden aan het feit dat ze vroeger bij finaletje altijd als eerst er uit waren en bij partijtje altijd als laatst werden gekozen
Vind ik leuk
Justin Kees +2744
vrijdag 22 maart 2019 om 17:19
Go f#ck yourself!

Dat is best een beschaafde manier om jouw reactie mee af te doen, vind je niet?
Vind ik leuk
FSCeara +9529
woensdag 13 maart 2019 om 15:26
ondanks dat Neymar een heel circus van alles maakt had hij hier wel gelijk.
was geen penalty aangezien hij met de rug naar de bal draait en er toen tegen zijn elleboog werd geschoten.
Zou de UEFA ook een onderzoek starten naar de VAR of die wel goed genoeg zijn om dit soort wedstrijden te bekijken ?
Vind ik leuk
Gilze +1132
woensdag 13 maart 2019 om 15:44
Gast springt als een wilde voor de bal met alle risico’s van dien
Vind ik leuk
FSCeara +9529
woensdag 13 maart 2019 om 16:21
hij springt zoals iedereen en draait de rug naar de bal. maar goed iedereen heeft daar een andere mening over. vind niet erg dat PSG is uitgeschakeld maar dit was in mijn optiek geen penalty.
Vind ik leuk
Ultra-Mag +34
woensdag 13 maart 2019 om 15:29
Ik neem aan dat ze hier de VAR voor inschakelen?
Vind ik leuk
G.Kopf +5027
woensdag 13 maart 2019 om 15:30
Wat kan het leven van een voetbalmiljonair toch lastig zijn.
Vind ik leuk
Jorg Vde +361
woensdag 13 maart 2019 om 15:34
Freedom of speech....
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:43
Het zou terecht kunnen zijn, maar omdat het Neymar is ben ik het niet met hem eens.
Vind ik leuk
Gilze +1132
woensdag 13 maart 2019 om 15:43
Is niet meer te bewijzen
Telefoon is waarschijnlijk al gesneuveld tijdens een van zn struikelpartijen
Vind ik leuk
Reddevil +385
woensdag 13 maart 2019 om 15:49
Zijn jullie hier nu nog over bezig, het was hands dus penalty en United door zo simpel is het en blijft het!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:52
Als psg met dat sterrenteam gewoon zijn werk had gedaan dan stonden ze allang 3 tot 4 goals voor en had je deze zinloze discussie niet gehad.
Vind ik leuk
Vak-DD +12415
woensdag 13 maart 2019 om 15:53
Geen aandacht aan geven aan dat verwende blaag. En boetes hebben toch geen nut met dat achterlijke salaris van hem. Tenzij ze hem gewoon een stuk of vier wedstrijden schorsen Europees
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:03
De UEFA hebben toch niets anders te doen.
En ze hebben een inspecteur Ethiek en Discipline is aangesteld. Zal wel niet uit de de UEFA burelen komen want daar houden ze niet zo van discipline en ethiek. Kan die inspecteur ook omgekocht worden??
Vind ik leuk
Justin Kees +2744
woensdag 13 maart 2019 om 16:08
Mooi! Laat hem volgend seizoen maar 3 wedstrijdjes vanaf de tribune kijken.... 🙂
Vind ik leuk
Jan Guevara +10321
woensdag 13 maart 2019 om 16:08
Heel goed dat de Uefa onderzoek doet. Ik hoop dat die scheidsrechters gepakt worden!
Vind ik leuk
Orphen89 +3477
woensdag 13 maart 2019 om 16:37
Wat gaan ze doen dan? Een schorsing opleggen? Die schorsing is eerder voorbij dan zijn blessure. Of een boete, die Neymar lachend aftikt, er een grap op twitter over maakt en het nog een keerje overmaakt, alvast voor die grap? Tuurlijk is het niet goed te praten om je als speler zo op social media uit te laten. Maar je kan dit niet zo zwaar straffen dat je Neymar er daadwerkelijk mee hebt, dus wat is het nut?

(Oké ik snap dat ze wellicht een voorbeeld willen stellen voor anderen, maar vind het voor zoiets dan een beetje omslachtig.)
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2259
woensdag 13 maart 2019 om 16:50
Levenslang schorsen die gozer.
Vind ik leuk
harryp +979
woensdag 13 maart 2019 om 16:59
Hou alsjeblieft op. Die jongen zet in emotie wat op Instagram, nou dikke ramp.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:21
Tuurlijk, als Messi of Ronaldo het hadden gezegt was er waarschijnlijk niks gebeurt. Neymar heeft gewoon een punt hier.
Vind ik leuk
Jandro +6
woensdag 13 maart 2019 om 19:20
Laat zo een jongen toch een keer boos zijn, laat zien hoe toegewijd hij is, en dat het het een mens met emotie's is. Ik word gek van al die uefa onderzoeken op alles en iedereen die niet 24/7 een kindvriendelijke ideale schoonzoon is, ga eerst een keer je eigen corrupte bedrijfje onderzoeken stelletje hypocrieten
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 19:20]
Vind ik leuk
Koekie1970 +1255
vrijdag 22 maart 2019 om 17:12
Die krijgt ook een boete van 20.000 euro net als Ronaldo kreeg voor dat Cojones-gebaar.

Off Topic:
@VP Ban nu eens die trol Japie.... met zijn zoveelste account.
@VP Hij reageert nu al met een ander acoount op zichzelf.

Oprotten met die kleuters.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:28
Je kunt hem ook gewoon negeren / niet lezen.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1255
zaterdag 23 maart 2019 om 19:52
Dat gaat lastig als hij bovenaan staat en iedere keer een nieuw account maakt.
Vind ik leuk
Bennamari +67
vrijdag 22 maart 2019 om 17:19
Slachtoffer rol !!! Je hoeft niet beter te spelen en meer kwaliteiten te hebben om hiervoor geen strafschop toegeven slaat nergens op wat neymar zegt bovendien heeft hij zelf niet gespeeld dus geen inbreng gehad dus hoeft helemaal niet te reageren op zon manier
Vind ik leuk
Jorg Vde +361
vrijdag 22 maart 2019 om 17:22
Amendment 1 freedom of speech.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:27
Was zekee geen penalty.
Neymar is een galbak maar heeft in deze 100% gelijk.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +964
vrijdag 22 maart 2019 om 17:37
Volgend seizoen geen discussie meer. Hands is hands. Of het nou opzettelijk is of niet!
Vind ik leuk
Isakson +284
vrijdag 22 maart 2019 om 17:52
Krijgt een berisping en 2 kaartjes voor het WK in Qatar.
Vind ik leuk
deltiaan +1436
vrijdag 22 maart 2019 om 18:01
de hele uefa de var en scheidsrechters EEN GROTE MAFIA BENDE maken hun EIGEN REGELTJES DAT ZE GEWOON DE BOEL KUNNEN BLIJVEN FLIKKEN
Vind ik leuk
Psvsg +101
vrijdag 22 maart 2019 om 19:09
Pas maar op anders komen de eufa mannetjes dadelijk ook nog achter jou aan :)
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:49
Acht 50.000 euro boete foei en klaar
Uefa caschen. Want zal wel niet bij betreffende VAR of Arbitrale komen
Vind ik leuk
Pelemaradona +1085
vrijdag 22 maart 2019 om 18:52
Foutje😆
Vind ik leuk
Tarcotsira +234
vrijdag 22 maart 2019 om 19:28
Terecht hard aanpakken dit verwende show mannentje !!
Vind ik leuk
pietprecies +11835
vrijdag 22 maart 2019 om 20:58
Ja die zijn toch uitgeschakeld.. dan durven ze wel daar 🤣
Vind ik leuk
plein19 +3137
vrijdag 22 maart 2019 om 21:13
Minstens 2 wedstrijden verdiend hij. Regels zijn al jaren duidelijk
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 01:25
Wat een circus!! Belachelijk!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws