Feyenoord wint tumultueuze wedstrijd ondanks rode kaart voor Jörgensen

Feyenoord wint tumultueuze wedstrijd ondanks rode kaart voor Jörgensen

Gepubliceerd: zaterdag 13 april 2019 om 22:36za 13-04-2019 om 22:36

Laatste update: zaterdag 13 april 2019 om 22:57za 13-04-2019 om 22:57

Feyenoord is met de schrik vrij gekomen in de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo. De ploeg van coach Giovanni van Bronckhorst speelde de laatste twintig minuten met tien man na een rode kaart voor Nicolai Jörgensen, maar door een benutte penalty van Steven Berghuis werd het 2-1.

Feyenoord kreeg kort voor de aftrap een enorme opsteker doordat AZ had verloren van ADO Den Haag (3-2). Met die wetenschap waren de Rotterdammers in de eerste helft de bovenliggende partij. Feyenoord drong aan, maar het ontbrak lange tijd aan de eindpass. Na ruim een half uur drukte Berghuis de score dan toch uit in de score. Hij sloeg toe op aangeven van Jörgensen.

Die voorsprong bleef niet lang staan, want Heracles kwam kort na de pauze langszij. Kristoffer Peterson passeerde Cuco Martina, waarna zijn voorzet met wat geluk bij Jesper Drost terecht kwam. Die tekende voor dichtbij voor de 1-1. Feyenoord oogde plots onzeker en werd verder in verlegenheid gebracht door Jörgensen, die een domme rode kaart pakte wegens natrappen.

Toch gingen de Rotterdammers met tien man daarna op zoek naar de zege. Van Bronckhorst besloot Robin van Persie dan ook in te brengen voor Jordy Clasie. Die aanvallende wissel werd acht minuten voor tijd beloond. Eric Botteghin werd vastgehouden door Maximilian Rossmann, waarna arbiter Jochem Kamphuis de bal op de stip legde. Vanaf elf meter tekende Berghuis voor zijn tweede.

In de slotfase was het nog een paar keer gevaarlijk voor het doel van Kenneth Vermeer, maar Feyenoord sleepte de overwinning uit het vuur. De voorsprong op AZ bedraagt nu vier punten. Volgende week staan beide ploegen tegenover elkaar, al zal Feyenoord het dan hoogstwaarschijnlijk zonder Jörgensen moeten stellen.

Plaats een reactie

Nietkoeroe +5761
zaterdag 13 april 2019 om 22:37
Zwaarbevochten! Onterechte pingel mee. Clasie nooit meer opstellen. Op naar az
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1712
zaterdag 13 april 2019 om 22:37
Toch met 10 man de betere van het spel hebben.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5761
zaterdag 13 april 2019 om 22:38
Ja dat is prima indd. Maar de manier waarop je jezelf in problemen brengt weer.... en die cuco Martina man man man. Zo slecht heb ik ze zelden gezien
Vind ik leuk
Il Gordo +21238
zaterdag 13 april 2019 om 22:39
Ja, die Cuco is echt drie keer kut. Wat een drama.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:44
Inderdaad! En dan heb je Nieuwkoop...
Vind ik leuk
Il Gordo +21238
zaterdag 13 april 2019 om 22:50
Ja, maar Nieuwkoop kan hooguit 60 tot 61,5 minuut achter elkaar spelen. Is toch een dingetje.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:05
Zeker waar!
Vind ik leuk
Kramertje +1040
zaterdag 13 april 2019 om 22:51
Ja Cuco en dan die Sven van Beek er naast wereld verdedigers

Maar 3 punten in de pocket en daar gaat het om
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 06:03
Welke wedstrijd heb jij liggen / zitten kijkken dan ??
.
Denk dat het 45..55 was ..sorry
Het straalde er echt niet af...
Echt oprecht Sorry maar het was niet om aan te gluren ...
Vind ik leuk
Niels92 +39138
zaterdag 13 april 2019 om 22:38
Belachelijk gedrag van Clasie :(
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5761
zaterdag 13 april 2019 om 22:39
Indd, hij juist zou beter moeten weten, en dan dat veld af sjokken. Echt ongekend
Vind ik leuk
PRICE +7988
zaterdag 13 april 2019 om 22:40
Jorgensen en clasie en Berghuis en Ayoub alle 4 niet gelukkig bij Feyenoord
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:45
En dan ga je je zó gedragen? Ze worden dik betaald voor hun werk. Schandalig!!!
Vind ik leuk
Romo +1617
zaterdag 13 april 2019 om 22:52
Gio maakt niemand beter, en laat een grote zooi achter
Vind ik leuk
Koekie1970 +1824
zaterdag 13 april 2019 om 23:42
Ik heb al vaker gezegd dat Gio na de titel had moeten stoppen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
zondag 14 april 2019 om 04:45
Jaaaa, die Stam is een goeie ha ha ha, kan niet in de schaduw staan van Gio met al z'n prijzen, Stam nog niets bereikt en bereikt ook niets als Trainer.
Vind ik leuk
Eric55 +621
zondag 14 april 2019 om 08:39
Heb jij een glazenbol??? knap dat je dat al weet dat hij niks gaat bereiken.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
zondag 14 april 2019 om 09:22
Je hebt er kijk op of niet, he...... ?
Vind ik leuk
Eric55 +621
maandag 15 april 2019 om 07:01
Nee dat klopt, want ik heb geen glazenbol en je kan iemand pas beoordelen als hij een poos trainer is , en hoe hij het gaat doen bij Feyenoord weet je pas als hij daar bezig is. Maar misschien heb jij meer verstand van voetbal zodat je wel in de toekomst kan kijken, misschien kan je me dit ook wel vertellen, win ik de staatsloterij ooit??? alvast bedankt.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
maandag 15 april 2019 om 08:24
Ik analyseer bepaalde zaken en op die feiten kan ik
een voorspelling maken, maar die hoeft niet uit te komen.
Het is slechts mijn mening c.q. insteek.
Het komt er op neer dat er weinig geld is bij Feyenoord, ook organisatorisch moet het allemaal in de steigers.
Pas als dat nieuwe stadion klaar is........komen er hogere inkomsten.
Dat zal zijn rondom seizoen 24/25.
Het is nu 2019...tel uit je winst als Trainer, ( Stam niet echt een topper ) voor de komende jaren bij Feyenoord........ dus "van dattum".....begrijp je ?
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 08:25]
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
maandag 15 april 2019 om 08:26
Enne.....die staatsloterij kan je ook wel vergeten.....brutale vent !
Vind ik leuk
AFP +3712
zaterdag 13 april 2019 om 23:21
Price 13 april 22:40 uur
Ze zijn bij PSV allemaal gelukkig, warme club.
En daarom vertrekken er een heleboel aan het eind van dit seizoen: Bergwijn, Lozano, Ramselaar, Pereiro, Schwaab en nog enkele andere.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 23:29]
Vind ik leuk
T. Henry +462
zaterdag 13 april 2019 om 22:49
Volgende duels niet meer opstellen of bij de selectie laten, schandalig is het.
Vind ik leuk
Romo +1617
zaterdag 13 april 2019 om 22:51
Ik begrijp Clasie heel goed

Moet een heel seizoen puin ruimen voor de Vilhena, die al een heel jaar als n draak speelt!
Maar het vriendje van Gio is dus altijd blijft staan.
Dus xijn frustratie begrijp ik.goed
Vind ik leuk
Il Gordo +21238
zaterdag 13 april 2019 om 23:21
Vilhena was vandaag de vierde aanvaller. Lekker hangen achter de spits. Goals afwachten.
Vind ik leuk
Romo +1617
zaterdag 13 april 2019 om 23:25
Waar hij ook staat, het is al een heel jaar een drama!
Vilhena hoort niet eens op de bank, maar hoog op de tribune
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:26
Nou, nou, is niet echt n goalgetter, of vind je van wel?
Vind ik leuk
Il Gordo +21238
zaterdag 13 april 2019 om 23:32
Ik vind 'm heel sterk. Altijd een perfecte aanname, neusje voor de goal en creatief.


Nee, Vilhena moet leren controleren. Het is triest dat-ie dat na 7 jaar Feyenoord nog steeds niet onder de knie heeft.
Vind ik leuk
Romo +1617
zaterdag 13 april 2019 om 23:45
Gewoon drama dit seizoen
Vind ik leuk
Koekie1970 +1824
zondag 14 april 2019 om 00:28
Vilhena, Clasie bij Feyenoord,
Veltman bij Ajax
Maher bij AZ

Allemaal spelers die als ze echt zo goed waren als dat menigeen denkt, al lang weg waren geweest.

Dus kennelijk vinden de "grote" clubs ze niet goed genoeg.
Net als in het verleden Ricardo van Rijn.
Te lang bij een Nederlandse topclub.
Als ze echt goed waren, waren ze al lang weg.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
zondag 14 april 2019 om 04:32
Dat is waar ja en de manier hoe vilhena speelt die heeft nog geen buitenlands
Avontuur gehad die gaat het nog eens knap lastig krijgen wanneer hij besluit te gaan met zijn manier van spelen .
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6736
zondag 14 april 2019 om 07:11
gelukkig speelt Clasie de sterre van hemel

hij is gehuurd, dus lekker terug sturen
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:52
En dat tegen iemand die 'm ten onrechte altijd opstelt.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
zaterdag 13 april 2019 om 22:55
En van Persie dan over die rode kaart?? Maximaal geel zegt ie...die Clasie moeten ze lekker terugsturen!
Vind ik leuk
Niels92 +39138
zaterdag 13 april 2019 om 22:58
Natrappen is rood. Maar zo overdreven reageren, het was meer een tikje dan een trap :)
Vind ik leuk
FRChamp +2526
zaterdag 13 april 2019 om 23:06
Klopt. En die verdediger deelde ook best wel een elleboogje uit en kwam irritant hinderen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 01:52
Als de scheidsrechter na die 2 irritante elleboogjes/blokken gewoon Feyenoord een vrije trap had gegeven was dit allemaal niet gebeurd, maar dat beoordeelt de VAR dan weer niet. Hoe die gast van Heracles ook ging liggen. Het leek wel of hij door een vrachtwagen was aangereden.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10471
zondag 14 april 2019 om 09:03
Precies. Ik had verwacht dat hij 2 rode kaarten zou trekken na de var.

Bizar
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:12
ik dacht die gaat naar de hemel ,Lastige
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6379
zaterdag 13 april 2019 om 23:06
En Beugelsdijk die er met geel vanaf komt.

Wie het nog weet mag het zeggen.

En als dat tikkie van Jorgensen natrappen is, zijn die 2 aaien met de elleboog die hij van die Beukers kreeg, gewoon 2 ellebogen.
Vind ik leuk
yuuup +11187
zaterdag 13 april 2019 om 23:35
Heb wel eens spelers rood zien krijgen voor een mislukte poging tot natrappen waarbij ze mis schopten. Natrappen is gewoon not done in voetbal. Heel laag.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6379
zaterdag 13 april 2019 om 23:49
Vind spugen en ellebogen erger dan dit tikkie.
Het is natrappen, het is rood.

Beetje jammer dat de var in al zijn enthousiasme niet die 2 elleboogjes van die verdediger ziet.

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 01:54
Ik kan me nog een natrap reactie herinneren van Ziyech naar Karim el Ahmadi. Zo overduidelijk, maar er was nog geen Var.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 09:13
Als jullie nu eens die rood-witte bril afzetten, zien jullie misschien het verschil tussen een schouderduw en een elleboog..... en daarbij wat huilen jullie nou dan, jullie hebben toch een cadeautje gekregen van de scheids in de vorm van een penalty ?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6379
zondag 14 april 2019 om 13:52
Je bedoelt dat cadeautje waarvan de Heracles trainer zei dat het een terechte strafschop was?
Dat cadeautje?

Als je nou een beetje tof wil gaan lopen doen, kom dan met iets steekhoudends.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:46
Heb je mij horen zeggen dat het geen strafschop was? Je kunt hem geven maar gezien het wedstrijdbeeld en wat de scheids van 2 kanten door liet gaan (waar ik overigens voor ben), dan was deze wel heel makkelijk gegeven.....als het andersom was geweest kan ik je verzekeren dat hij niet op de stip was gegaan !! 9 vd 10 scheidsrechters zouden door laten voetballen.
(p.s: weet niet of je Studio Sport hebt gezien, maar tijdens de samenvatting gaf de verslaggever aan na het fluiten vd "overtreding" dat de VAR er wel naar zou kijken, en dat de scheidsrechter dan wel terug zou komen op z'n beslissing...)
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 18:51]
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6379
maandag 15 april 2019 om 18:49
"jullie hebben toch een cadeautje gekregen van de scheids in de vorm van een penalty ?"

Jouw woorden.
"Cadeautje" impliceert dat je het geen strafschop vind.

Of hij hem andersom ook had gegeven gaan we nooit weten dus die discussie is zinloos.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:56
Cadeautje" impliceert dat je het geen strafschop vind.

Jouw woorden.
Als 9 vd 10 zouden laten doorspelen maar deze scheids geeft hem, dan kun je dat rustig beschouwen als een cadeautje.... daar lijkt mij geen twijfel over mogelijk, even als de discussie als de situatie andersom was geweest dat hij niet op de stip zou gaan!
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6379
maandag 15 april 2019 om 20:27
"Als 9 vd 10 zouden laten doorspelen maar deze scheids geeft hem, dan kun je dat rustig beschouwen als een cadeautje"

Zaterdagavond gaven 2 van de 2 hem.
De Var greep ook niet in en is ook gewoon een scheidsrechter.
Vind ik leuk
Stranger +7051
zaterdag 13 april 2019 om 23:07
Natrappen is natrappen.
Slaan is slaan. Overtreding is een overtreding.
Zoals ik al jaren roep als je begint met het is maar licht of het valt wel mee dan werk je willekeur in de hand en begeef je, je op een hellend vlak.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1824
zondag 14 april 2019 om 00:30
En met je handen (arm) aan de bal zitten mag niet, tenzij je de keeper bent.
Vind ik leuk
Stranger +7051
zondag 14 april 2019 om 01:55
Ook mee eens.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10471
zondag 14 april 2019 om 09:09
En je armen om je tegenstander bij een corner, shirt vasthouden en ellebogen ook.

Scheids gister was weer blind.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
zaterdag 13 april 2019 om 23:05
Het is jammer dat Jordy zo reageert, maar is ook frustratie. Hij zat niet lekker in de wedstrijd. Maar hij zou natuurlijk nooit op deze manier moeten reageren en zeker niet tegenover Gio. Gio is een gentleman, maar had aanvallend impuls nodig voor het team met Van Persie.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:10
Clasie zit nooit in een wedstrijd wilt graag de grote meneer uithangen maar heeft zijn lengte niet mee onze sleutelhangertje bovendien heeft hij een veel te grote muil voor iemand die op sportief gebied niets klaar maakt.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 12:18]
Vind ik leuk
FRChamp +2526
zaterdag 13 april 2019 om 23:37
Hij doet z’n best, maar het komt er niet constant genoeg uit. Tegen VVV was hij dan bijvoorbeeld weer goed. Jordy is een goede speler, maar moet zijn heil vanaf volgend seizoen ergens anders zoeken. Boëtius is er ook bovenop gekomen. Het gaat lukken, Jordy is en blijft onze Feyenoorder.
Vind ik leuk
BassieN +11449
zaterdag 13 april 2019 om 23:17
Als die wordt overgenomen van Southampton dan eet ik mn sok op, dit mag je screenshotten
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:28
Die gaat terug.
Naar de bank aldaar
Vind ik leuk
Niels92 +39138
zondag 14 april 2019 om 00:32
Doe maar niet ;)
Vind ik leuk
PRICE +7988
zaterdag 13 april 2019 om 22:39
AZ baalt nu enorm
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5761
zaterdag 13 april 2019 om 22:39
En volgende week nog meer:)
Vind ik leuk
PRICE +7988
zaterdag 13 april 2019 om 22:51
Ha ha die kans zit er zeker in.
Vind ik leuk
Mineola +637
zondag 14 april 2019 om 07:32
Ja man gefeliciteerd, jullie zijn absoluut de beste subtopper van Nederland het is niet anders.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5761
zondag 14 april 2019 om 13:03
Blij zijn met wat je hebt
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:43
Lucky zege. Heracles tweede helft veel beter. Jammer dat heracles het niet gewonnen had. Was wel leuk geweest.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5761
zaterdag 13 april 2019 om 22:44
Eerste kwartier na rust ja. Verder niet
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:46
Tweede helft tot de rode kaart. Daarna was Feyenoord - met 10 man - VEEL beter, slimpie.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
zaterdag 13 april 2019 om 23:10
Feyenoord heeft gestreden. Vlak na rust was Heracles beter voor 10 min. Maar voor de rest, de gehele wedstrijd was Feyenoord heer en meester.
Vind ik leuk
Sumpa +6
zaterdag 13 april 2019 om 23:10
Kut ajaxshit ga toch naar jullie eige shitsite 6-2 6-2 6-2
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 23:12]
Vind ik leuk
Nuance +10860
zaterdag 13 april 2019 om 23:16
He Sumpa? Dit is hun eigen site....
Ik zit hier om een beetje tegenwicht te bieden.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 01:59
Ik ook!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:31
Sumpa ongesteld?
Wees blij dat je clubje na jaren eindelijk weer eens gewonnen heeft v Ajax. Met 6-2 nog wel.
Geniet ervan!!
Vind ik leuk
yuuup +11187
zaterdag 13 april 2019 om 23:45
Je begrijpt dat iedere Ajacied geniet van deze reactie? 3-0, Bekerfinale, eerste in de competitie, strijdend om een plekje in de kwartfinale CL. Nu jij weer.
Vind ik leuk
badeend. +1590
zondag 14 april 2019 om 01:21
Strijdend om een plek in de halve finale 😉😉 had van een Ajacied toch wel verwacht dat ie dat wist....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 02:00
Hahahaha, Badeend. Je slaat de spijker op z'n kop. Nu hij weer .......
Vind ik leuk
yuuup +11187
zondag 14 april 2019 om 11:47
Oké halve finale zelfs. Nu jij weer hahaha.
Vind ik leuk
Suck r +1033
zondag 14 april 2019 om 00:12
0-3 0-3 0-3 geen beker, geen beker, geen beker.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 02:01
Geen drank meer voor jou, vriend!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 01:58
Ja, was heeeeeeel erg leuk geweest, als Feyenoord zou verliezen. Weet je wat ik hoop dat er dinsdag gebeurt ....... dat Ajax er gewoon keihard uit geknald wordt door Juve. Dat zou pas leuk zijn.
Vind ik leuk
Paulhuynh +2027
zaterdag 13 april 2019 om 22:45
Mooi die laatste pot is dus niet meer van belang. Utrecht moet dan wel nog mooi
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:46
Wat was onterecht, heb je naar zelfde wedstrijd gekeken? Miss moet je een hd tv halen
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5761
zaterdag 13 april 2019 om 22:50
Gave reactie man, kunnen meningen verschillen of reageer je altijd zo achterlijk?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:32
Als je dat geen pingel vond mag je geen mening geven, en ben jij achterlijk, voor welke team ben je
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5761
zaterdag 13 april 2019 om 23:34
Voor Feyenoord.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:44
Ik zou zeggen ga nog een keer kijken. Want ik heb echt zeker 3 keer terug gespoeld
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5761
zondag 14 april 2019 om 00:01
Kunnen t toch oneens zijn? Hoef je me niet achterlijk te noemen. Ik vind t zwaar gestraft. Maar ben er blij mee
Vind ik leuk
Degier +2046
zaterdag 13 april 2019 om 23:28
Blijft lastig. Ik vind het wel een pingel, en van mij mogen ze hem vaker geven, zodat dat eeuwige vasthouden in de zestien een keer stopt.
Voor scheidsrechters is het wel lastig. KNVB zegt, dat het er aan ligt hoe hard er getrokken wordt. Net als met hands wel of niet met opzet. Het is niet vast te stellen.
Vind ik leuk
komoanFC +3090
zondag 14 april 2019 om 06:52
Hoezo onterechte penalty, als hij hem even bij de schouder had gepakt was er niets aan de hand geweest. Maar hij trekt overduidelijk aan zijn shirtje, gewoon dom en een penalty. Dit is ook door de trainer van Heracles beaamt.

Dat die Hans Kraai daar de hele tijd op loopt te zuigen om stemming te maken, daar moet je je natuurlijk niet door laten beïnvloeden. Wat een zeikerd is dat zeg.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5761
zondag 14 april 2019 om 13:05
Ik heb zonder geluid gekeken. Trouwens: heb t al een aantal x uitgelegd hierboven maar ik vond t niks. Desalniettemin erg blij mee
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1712
zaterdag 13 april 2019 om 22:37
Prima overwinning Feyenoord
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:38
Feyenoord herstelt zichzelf weer. Knap hoor!
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
zaterdag 13 april 2019 om 22:39
Man man man door het oog van de naald bevochten gewonnen wedstrijd toch 3 punten wat een opluchting
Vind ik leuk
Niels92 +39138
zaterdag 13 april 2019 om 22:40
De punten zijn in ieder geval binnen voor je club :)
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
zaterdag 13 april 2019 om 22:41
Jaaa maar de manier hoe is echt een wonder hoor
Vind ik leuk
Niels92 +39138
zaterdag 13 april 2019 om 22:50
Julie willen derde worden dan maakt het even niet uit hoe maar zijn de punten het belangrijkste :)
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
zaterdag 13 april 2019 om 22:55
Ookal moeten we met 11man in het goal staan die 3de plek komt er wel 😉
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 22:55]
Vind ik leuk
Niels92 +39138
zaterdag 13 april 2019 om 22:56
Volgende week winnen en de derde plek is binnen :)
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
zaterdag 13 april 2019 om 23:02
Geen woorden maar daden 😉we zullen het mee maken de 3 punten blijven in Rotterdam 💪😉
Vind ik leuk
PRICE +7988
zaterdag 13 april 2019 om 22:41
Los van AZ, mooi gaatje nu voor Feyenoord
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
zaterdag 13 april 2019 om 22:43
Jaaa gelukkig als nog wel ja toch wel knap op naar volgende week AZ thuis en hopelijk gewoon met 11 man 😉
Vind ik leuk
Paulhuynh +2027
zondag 14 april 2019 om 08:03
Ff Winne die pot dan is az klaar en kan PSV daar 0-10 winnen
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:39
Als dit al een pingel is had luuk de jong er al 20 moeten hebben gehad
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 09:31
Shirtje trekken mag niet, heel simpel dus 100% pingel
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:17
Klopt maar dan had luuk er al 20 hebben gehad
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:39
Wat is die club slecht voor m'n hart.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:40
Dat waren 5 lange min. Wel 3 pnt. eruit gesleept. Klasse Feyenoord!!
Vind ik leuk
Neusje +279
zaterdag 13 april 2019 om 22:58
Ja echt toppie. Ben ook blij maar dan met de 6-2 van het GROTE Ajax


🛠
Vind ik leuk
mcmodd +28733
zaterdag 13 april 2019 om 22:40
Alle Feyenoorders, van harte gefeliciteerd. Maar wat hebben jullie mazzel dat dit keer het dubbeltje jullie kant uitvalt.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:47
het was de eerste te makkelijk gegeven penalty mee in 3 seizoenen. Het werd een soort van tijd zeg maar.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:47
Ik vind dit geen mazzel. Je wordt door je eigen speler benadeeld en vecht met 10 man voor de overwinning. Niks dubbeltje.
Vind ik leuk
mcmodd +28733
zondag 14 april 2019 om 13:28
Dat was een andere situatie in de wedstrijd, daar werd je idd door een eigen speler benadeeld. Ik zou die speler contributie laten betalen in plaats van een salaris te geven.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
zaterdag 13 april 2019 om 22:52
Dankje wel Mcmodd ik heb wel flink wat paracetamols moeten slikken tijdens de wedstrijd 😂maar toch gelukkig een goed einde
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 22:53]
Vind ik leuk
mcmodd +28733
zondag 14 april 2019 om 13:31
Het heeft dus echt pijn gedaan Seizoenskaart, maar een mazzeltje is als een pleister op de wonde, waar de wonde onverwacht werd toegebracht. Voorlopig nog even derde en hopelijk voor jullie je eindstand op 12 mei a.s.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zaterdag 13 april 2019 om 22:41
Hoe beledig je een Deen😅
Vind ik leuk
mcmodd +28733
zondag 14 april 2019 om 21:09
Door hem een Duitser te noemen omdat hij die taal ook spreekt.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zondag 14 april 2019 om 21:31
lol..
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:41
Wat een varmoede vanavond weer, vroeger bepaalde de kwaliteiten van de spelers de uitslag, nu doen de scheidsrechters (+VAR) dat 😓😓😓
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
zaterdag 13 april 2019 om 22:41
Rode kaart echt dom! Maar waarom krijgt Feijenoord wel de penal en Ajax niet? Nu .aakt het voor het resultaat bij Ajax niet uit maar Feijenoord pakt hierdoor 3 punten en dus een voorsprong op AZ. Dit kan belangrijk zijn voor het verloop van de competitie.....
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:44
Prima voor Ajax
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
zaterdag 13 april 2019 om 23:05
Nou, een gelijkspel was beter. Dan had AZ nog wat om voor te vechten. Volgende week Feijenoord uit, als dat ook gelijk wordt blijft de voorsprong vier punten...
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:44
dit was gewoon een terechte penalty ajax trolletje.
En ajax kreeg al een onterechte penalty vandaag dus wat lul je nu weer dom?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:47
Allebei terecht. Op naar de volgende pot.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
zaterdag 13 april 2019 om 23:04
Wat trolletje.....als je hiervoor een penal geeft kun je er 20 geven per wedstrijd! En ja, die Ajax wel krijgt is onterecht, had een indirecte vrije trap moeten zijn met vijfde gele kaart voor Koolwijk... was de derde keer met zijn noppen naar voren! Gewoon moedwillig om te blesseren.
Vind ik leuk
Romo +1617
zaterdag 13 april 2019 om 22:54
Uhhh vlgs mij heeft Ajax er 1 gehad
Ook n zeer twijfelachtige
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
zaterdag 13 april 2019 om 23:01
Euhh, volgens mij bedoel ik die niet....het vasthouden van de Ligt. Die werd wel vastgehouden.... de penal die we wel krijgen is onterecht. Had een indirecte vrije trap moeten zijn met vijfde gele kaart voor Koolwijk.....
Vind ik leuk
Stranger +7051
zaterdag 13 april 2019 om 23:17
Kijk VVV Ajax even terug.
Als je dan ook nog de andere momenten nakijkt waar je mazzel hebt stel je geen domme vragen meer.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
zaterdag 13 april 2019 om 23:30
Oh krijgen we dat....
Vind ik leuk
Stranger +7051
zaterdag 13 april 2019 om 23:32
Ja als je de ene situatie benoemt, zou ook de situatie in je voordeel ook moeten benoemen.
Lijkt mij niet meer dan logisch.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
zaterdag 13 april 2019 om 23:37
Ik heb het nu over vergelijkbare situaties. Penalty voor vasthouden van de Ligt of het aanraken van Botteghin....alle andere situaties zijn niet vergelijkbaar! En de penalty die Ajax wel krijgt is onterecht, dat moet een indirecte vrije trap zijn met vijfde gele kaart voor Koolwijk!
Vind ik leuk
Stranger +7051
zaterdag 13 april 2019 om 23:42
Elke overtreding is een overtreding .
Verder zei V. Fischer ooit na een strafschop gekregen te hebben ik voelde iets en ging liggen.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
zaterdag 13 april 2019 om 23:47
Tjeesus, da's een paar dagen terug...je houdt Ajax goed in de gaten zie ik...het is wat, dat alleen Ajax maar voordeel heeft van de VAR en de KNVB. Maar ja, Feijenoord in Europa......
Vind ik leuk
Stranger +7051
zondag 14 april 2019 om 00:00
Als je nu gewoon leest wat ik elke geschreven heb over deze situaties had je geweten hoe ik erover dacht.
Alleen het doet zeer he dat Ajax eigenlijk wel heel veel bevoordeeld wordt. Dat die oogkleppen niet alles tegen houden.
En dan met zo'n zwaktebod komen over Feyenoord in Europa wat totaal niets met VAR of overtredingen en deze discussie te maken heeft.
Maar goed dat begin ik voor een groot aantal supporters van Ajax als normaal te beschouwen.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
zondag 14 april 2019 om 00:04
Misschien moet je ook eens wat comments van mij lezen. En een beetje minder generaliseren kan ook geen kwaad! Geniet van je club en hou het daarbij...
Vind ik leuk
Stranger +7051
zondag 14 april 2019 om 00:10
Ik zeg nergens alle ik zeg een groot aantal.
En voor alle duidelijkheid had ik erbij moeten zeggen " hier op VP"
Verder begon jij over bestraffen van overtredingen.
Voor mij is er maar een straf voor een overtreding in het strafschop gebied. Strafschop.
Net zoals er ook maar een straf is op slaan, ellebogen of natrappen rood.
Maar dat is mijn mening.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
zondag 14 april 2019 om 00:52
Jörgensen is dus rood, da's dan helder. De overtreding bij de penal van Feijenoord is ligt maar je kunt hem geven. Die overtreding op de Ligt is zwaarder maar hij krijgt gem niet...de overtreding van Koolwijk op de Ligt vind ik niet zwaar genoeg voor een penal dus een indirecte vrije trap. Met de zo'n beetje vijfde gele kaart voor Koolwijk, dat dan weer wel...
Vind ik leuk
Stranger +7051
zondag 14 april 2019 om 02:05
Jorgensen is voor mij gewoon een penalty.
Jij zegt dat de overtreding op De Ligt geen penalty was, maar wel een gele kaart.
Dat vind ik dan heel vreemd, want dan is er in mijn ogen een toch zwaarder overtreding gemaakt.
Maar daarom ben ik van mening dat een overtreding in de 16 altijd bestraft dient te worden met een strafschop. Je zou nog kunnen overwegen om een indirecte vrije trap te geven als er geen scorings kans zou zijn.
Alleen dan wordt het al weer twijfelachtig. Dus gewoon een strafschop.
Nooit geen gezeur meer.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
zondag 14 april 2019 om 10:04
Jörgensen een penalty? Die van Botteghin bedoel je, die je ook krijgt? Die kun je geven...maar een vergelijkbare overtreding, eigenlijk zwaardere, wordt niet bestraft met een penalty.....vervolgens geeft hij wel een penalty voor het gestrekte been....omdat dit wel een overtreding is maar geen doelpoging is dit eigenlijk een indirecte vrije trap....met uiteraard geel voor Koolwijk, zijn vijfde ongeveer...🙄
Vind ik leuk
Stranger +7051
zondag 14 april 2019 om 12:04
Ik bedoelde de rode kaart. Dat had ik namelijk wel duidelijk gezien.
De penalty was voor mij te onduidelijk om te zien gebeurde aan de andere kan dan waar ik zat;-)
En in het stadion zie ik in tegenstelling tot heel veel andere een groot aantal zaken niet. Die niet vlak voor mijn neus gebeuren.

De voorbeelden die jij aangeeft zouden dan niet meer voorkomen als je gewoon elke overtreding met een strafschop bestraft.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 02:04
Ajax kreeg toch ook een penalty? Die vond ik veel minder terecht dan die van Feyenoord.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
zondag 14 april 2019 om 10:08
Als je beter had gelezen had je misschien begrepen dat die penalty die Ajax wél krijgt er geen is maar een indirecte vrije trap.... in de eerste helft hangt er iemand aan de Ligt en dan wordt er niet eens gekeken door de VAR. Die overtreding was zwaarder als die op Botteghin...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 09:35
Jeetje je bent wel lekker bezig he. Beetje momenten van andere wedstrijden erbij halen, maar als anderen dat ook doen weer gaan lopen zeiken. Met dit soort reacties is t niet gek dat mensen hier moe worden van ajax supporters
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
zondag 14 april 2019 om 10:06
Ik heb het over een moment in een wedstrijd een uur eerder, vervolgens wordt de wedstrijd tegen VVV van september erbij gehaald...niet door mij hè?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:41
Haha. Weer mislukt.

Leuk geprobeert KNVB.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:44
Haha, penalty wel gekregen he. Had hij ook niet kunnen geven :p
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:47
Nee, idd.

Hij kan ook nog een pingel tegen geven.

Wel ja ... alles kan.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:50
Wel bij Serdar.
Vind ik leuk
Bossie020 +6595
zaterdag 13 april 2019 om 22:44
Leuk geprobeerd, Wim.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:47
Voor de 24e keer benadeelt.
Vind ik leuk
Bossie020 +6595
zaterdag 13 april 2019 om 23:20
Dat introduceert mij allerminst, Wimpie.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
zaterdag 13 april 2019 om 23:31
Want het was geen rood voor Jörgensen?
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zaterdag 13 april 2019 om 22:42
Geen strafschop, en clasie wat een nare jongen. Zet ze eigen en gio verschut. Nooit meer opstellen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:49
Ajax wel weeeeeer een verdiende strafschop?
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zaterdag 13 april 2019 om 22:50
Niet gezien Wim.
Vind ik leuk
RenW +5745
zaterdag 13 april 2019 om 22:56
Ja die schoft Koolwijk was te laat.
Trapte bijna die enkel in drieën.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:13
Dalmau bij Vermeer ook.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
zaterdag 13 april 2019 om 23:32
Die krijgt toch ook een kaart? Koolwijk had 5 gele kaarten moeten hebben!! Deed niks anders dan schoppen...
Vind ik leuk
Stranger +7051
zaterdag 13 april 2019 om 23:21
Beetje zoals V.Beek bij VD.Heijden deed tijdens het bekerduel tegen Feyenoord .

Onee dat is een Ajax speler dan is het anders😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
zaterdag 13 april 2019 om 23:24
100%
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:43
Wat een LUL, die Jørgensen!!! Excusez le mot.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:43
Goed voor Ajax
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:47
Goedmakertje voor Feyenoord die penalty!

Wat een kutclub dat Feyenoord! Lekker na 2 wedstrijden weer klaar in Europa! Doei
Vind ik leuk
Romo +1617
zaterdag 13 april 2019 om 22:55

Ga jij lekker op de topic van eigen club zitten janken
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:57
En jij lekker genieten van Teletekst😘
Vind ik leuk
Romo +1617
zaterdag 13 april 2019 om 22:59
Nee ik ben.op de terugweg uit de Kuip....!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:01
Tuurlijk! En ik zat bij je moeder Fox te kijken!
Vind ik leuk
Romo +1617
zaterdag 13 april 2019 om 23:14
Nee die laat zo dwaas als jij niet binnen!
Ik ben nu thuis trouwens
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:30
Zo dwaas? Of zo’n dwaas? Zegt al genoeg wie hier een dwaas is😉
Vind ik leuk
Romo +1617
zaterdag 13 april 2019 om 23:31
Blij dat je jezelf goed kent
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:34
Ik wel! En ik spreek en schrijf Nederlands!;-) Snel thuis jij! Zeker zo’n achterbuurtje waar taal al gauw verbasterd wordt
Vind ik leuk
Romo +1617
zaterdag 13 april 2019 om 23:37
Jammer dat ik je geen foto kan sturen...had je mee kunnen kijken!
Barendrecht is niet zo vet, maar dat weet je natuurlijk niet
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:41
Niet zo vet? Daar hoef ik geen foto van!

Tsja, helaas ken ik die buurt daar wel
Vind ik leuk
Romo +1617
zaterdag 13 april 2019 om 23:59
Dan weet je dat het goed wonen is...!
En jij mag Feyenoord een kut club vinden....wel 1 met 3 punten
Fijne avond nog heh
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:50
Wees blij met de 3 punten! Als je ze zo pakken moet dan blijf je altijd een subtoppertje😂
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 13:10
Och je bent wakker...

Let gewoon op topics van je eigen club
Fijne zondag!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:42
Zag je me vanmorgen niet bij het ontbijt🤭
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 14:55
Hoezo ben je ober in je vrije tijd

Maar ff serieus gast, fijne zondag wens ik je
Vind ik leuk
Stranger +7051
zaterdag 13 april 2019 om 23:22
He ik ook😊
Mijn chauffeur rijdt😊
Vind ik leuk
Neusje +279
zaterdag 13 april 2019 om 22:55
Ze komen weer goed weg.
🛠

Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:56
De ego van Clasie, zo triest om te zien.
Die arme jongen denkt echt dat alles om hem draait.
Gio laat hem volgende week gewoon lekker banken, kan die daar zijn gedachte eens ordenen.
Vind ik leuk
heur es +963
zaterdag 13 april 2019 om 23:03
Weekje Jong Feyenoord lijkt mij !
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:06
Noujah bijvoorbeeld, Maargoed een heel goed voorbeeld voor de jeugd is hij niet echt (al zullen de kereltjes bij het 2e wel tegen Clasie op kijken)
Vind ik leuk
RonnieR9 +60
zaterdag 13 april 2019 om 23:09
Clasie lekker terug naar Southampton sturen, einde verhaal. Je mag altijd teleurgesteld zijn maar je bent geen klein kind. Gedraag je gewoon als een prof. Tis niet alsof je de vedette bent.
Vind ik leuk
Wzawzdeb +168
zondag 14 april 2019 om 08:20
Hij gedraagt zich naar zijn lengte, dus wel degelijk een klein kind, wel een verwend klein kind 😂
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:17
Die penalty sloeg natuurlijk helemaal nergens op. Hoeveel zou die Kamphuis gekregen hebben?
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zaterdag 13 april 2019 om 23:18
Waarom moet Gio weg😌
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
zaterdag 13 april 2019 om 23:21
Zelden zo'n onterechte strafschop als deze gezien. Zelfs de VAR had Kuipvrees, wat een enorme afgang!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:23
Feyenoorders proficiat

Ik ga Feyenoord nu niet beoordelen op het spel.
Het seizoen van Feyenoord, en de situatie nu is bekend.
Enige wat nu van belang is, is plek 3.
En in de zomer met Stam opnieuw beginnen, een ervaren man hebben ze erbij nodig als TD, Ted van Leeuwen! hou op met Zuidam en De Haan kandidaten.
een ervaren man met kunde en een groot netwerk dat hebben ze nodig!

Word niet makkelijk voor Stam enco
Maar zie in hem wel de juiste man die deze selectie nodig heeft.
Vind ik leuk
Smithsonian +45189
zaterdag 13 april 2019 om 23:28
Gelukkig maar! Dank berghuis.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:35
Schandalig dat de VAR de overtreding tegen Feijnoord in de 16 NIET wegwuift. Hier zat de scheidsrechter het helemaal mis was niets aan de hand. Cadeautje voor een zeer slecht feijnoord.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 23:35]
Vind ik leuk
Suck r +1033
zondag 14 april 2019 om 00:03
Droeftoeter die Jordy. Het was niks, is niks en het gaat ook nooit meer wat worden.
Vind ik leuk
psv1996psv +272
zondag 14 april 2019 om 01:14
Ajax en Feyenoord vandaag onterecht een penalty mee is toch echt schandalig dit KNVB. 2 duels zonder sliding of andere rare tackels en zelfs die kunnen de VARS niet beoordelen. Sorry hoor, maar dit is schandalig.
Geef de ploegen maar elke 1 VAR per HELFT en dan mogen ze die aanvragen. Hebben ze gelijk mogen ze die houden en hebben ze t fout dan raken ze hem kwijt, behalve als de scheidsrechter zelf enorm twijfelt of bij een duidelijke buitenspel situatie of iets uit het gezichtsveld van de scheidsrechter dan moet de VAR natuurlijk ingrijpen.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 01:15]
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zondag 14 april 2019 om 01:22
Hahahaha die Jorgensen is echt een topspeler jongens!!! (waar zijn die grote bekken nou die hem ophemelen ?)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 01:23
Gelukkig pleurt ie op die gio en moet ie ook z.n lievelingetje vilhena,clasie,berghuis,larson,cuco meenemen kunnen ze elkaar aflikken in een schuurtje

Bliijvers: toornstra,jorgensen,ayoub,vd heijden,
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 01:53
Clasie liep erbij of hij net door 36 negers in zijn reet geneukt was ... wat een kneus ist toch
Vind ik leuk
Blindsy +20514
zondag 14 april 2019 om 07:43
Tjonge, al die Feyenoord-items... Wat heeft Ajax gedaan?
Vind ik leuk
Larrush +292
zondag 14 april 2019 om 09:11
Stel! Ajax wint de CL. Gaat de nr 3 dan voorronde spelen? Of werkt het niet zo?! Het gaat er niet om dat ik denk dat ze het winnen. Maar ik vroeg het me gewoon af! 🤪
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
zondag 14 april 2019 om 12:27
Gewoon een domme actie van Jörgensen met al die camera's... ik vond het vasthouden te ligt voor een penal maar als dit de norm wordt dan had Ajax er ook 1 moeten hebben in de eerste helft. Die we wel krijgen is compensatie...maar ik ga naar het stadion, laterzzz
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws