Willem II-spits Sol bevestigt bezoek aan nummer twaalf van Premier League

    Willem II-spits Sol bevestigt bezoek aan nummer twaalf van Premier League

    zondag 22 april 2018 om 15:13

    Fran Sol heeft zaterdag een bezoekje gebracht aan Premier League-club Watford. Dat bevestigt de Spaanse goalgetter van Willem II zondag zelf aan het Brabants Dagblad.

    Sol was op Vicarage Road aandachtig toeschouwer bij Watford - Crystal Palace (0-0). Het ging volgens Willem II om 'een privébezoek zonder officiële status', schrijft het Brabants Dagblad. Watford heeft geen toestemming gevraagd om te praten of onderhandelen met Sol. Het contract van de 26-jarige Spanjaard loopt nog een seizoen door.

    Toch is het tripje van Sol naar Londen wel opvallend. Twee maanden geleden werd hij al voorzichtig gelinkt aan Watford, dat op de twaalfde plaats staat in de Premier League. Die belangstelling viel toen samen met de aanstelling van de Spaanse manager Javi Gracia. Sol werd toevallig zondagochtend ook gelinkt aan een fraaie transfer naar Valencia.

    Poll

    Zou Sol de Premier League aankunnen?

    (2507 stemmen)

    Plaats een reactie

    Smithsonian +26723
    zondag 22 april 2018 om 15:15
    Niet goed genoeg voor de premier league. Valencia is ook wel iets te hoog gegrepen maar wel zijn vaderlandje.
    Vind ik leuk
    PRICE +25754
    zondag 22 april 2018 om 15:39
    Kan kloppen maar Sol wil op zijn leeftijd ook graag nog het grote geld. Geef hem geen ongelijk als hij naar Watford zou kunnen.
    Vind ik leuk
    Abelvis +1175
    zondag 22 april 2018 om 16:41
    Grappig, het is namelijk niet te ontkennen.. Het is namelijk te zijn op zijn insta account!
    Vind ik leuk
    Sil95 +10146
    zondag 22 april 2018 om 15:15
    Watford of Valencia.. Het zou hoe dan ook een fantastische transfer zijn voor een spits die de afgelopen seizoenen zijn brood verdiend heeft in het tenue van Willem II.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 15:18]
    Vind ik leuk
    Tilburgia +246
    zondag 22 april 2018 om 16:38
    Hij gaat er hoe dan ook met het tenue op achteruit
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    zondag 22 april 2018 om 15:16
    Zou mooi zijn als hij volgend jaar nog in Nederland speelt. AZ, Utrecht of Feyenoord zou wel bij hem passen denk ik.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24802
    zondag 22 april 2018 om 15:18
    Is voor hem denk ik ook beter. Hij doet het beter dan vorig jaar, maar de premier league is wel echt een stuk moeilijker
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    zondag 22 april 2018 om 15:21
    Daar kom je geen Breuer en Fischer als centraal duo tegen:)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24802
    zondag 22 april 2018 om 15:23
    Precies. Dan kun je beter nog een jaartje oefenen bij een iets betere club.
    Vind ik leuk
    HanV +3716
    zondag 22 april 2018 om 15:54
    Toch ging dat tot ronde 13 de nederlaag tegen Utrecht heel goed. Winst op Twente en Groningen, verlies tegen Ajax, gelijk tegen Excelsior, Heerenveen en Willem II.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24004
    zondag 22 april 2018 om 16:36
    Denk ik ook.. Maar hij kan wel cashen in Engeland..
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 15:35
    Gewoon halen Feyenoord. Jorgensen weg voor 20mil. Anders Carlos Lopez van Wisla Krakow halen, vant zelfde laken een pak als Fran Sol.
    Vind ik leuk
    The Iceman +6699
    zondag 22 april 2018 om 16:04
    Maar kan en wil Feyenoord hetzelfde salaris bieden als Watford?
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 15:36
    In de premier league kijken ze niet naar voetballende kwaliteiten van een spits. Als je makkelijk scoort en een neusje hebt is een transfer snel in de maak.
    Vind ik leuk
    Thobar +3761
    maandag 23 april 2018 om 15:59
    Bij Palace speelt Benteke, die kan niet voetballen en is zijn neus voor doelpunten kwijt. Die kunnen Sol beter halen gaat en Sol en Palace en Willem II erop vooruit.
    Vind ik leuk
    CPP +658
    zondag 22 april 2018 om 16:02
    Iedereen ken de premier league aan. Hebben zeer comfortabele banken en tribunes.
    Vind ik leuk
    psv erwt +117
    zondag 22 april 2018 om 16:10
    miss wat voor psv als 2e spits mocht luuk de jong weggaan
    Vind ik leuk
    Het Brein +3485
    zondag 22 april 2018 om 16:17
    Als hij slim is gaat hij naar Feyenoord als opvolger van Jörgensen ipv meteen door te gaan naar Valencia of Watford. Want dan speelt hij binnen drie jaar in de Segunda Division en vragen wij ons weer af waar toch die Spanjaard is gebleven die in het seizoen 2017/18 topscorer werd van de Eredivisie...
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 17:01
    Als hij Willem II wat gunt (dat lijkt me wel na de supportakties voor hem) gaat hij naar Spanje. Is cash voor Willem II, niveaus omhoog voor hem. Willem II schiet er helemaal niet mee op als hij in Nederland blijft. Hij heeft met ziin spel in Tilburg in the picture gespeeld bij buitenlandse clubs, dan gaat hij niet naar Feijenoord, AZ of een andere Nederlandse (sub)topper. Voor hem is Spanje het doel. Als hij de kans krijgt om daar te spelen knalt hij ze er ook in. Hij krijgt hier, maar ook bij Feijenoord, AZ bijna ook geen bruikbare ballen.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6258
    zondag 22 april 2018 om 17:23
    waar die jongen ook naar toe gaat, het is hem gegund.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 17:58
    Voor Willem II hoop ik op Valencia, hij zal niet veel beter kunnen als daar. Hij kent de ploeg, de trainer lijkt me een soort van thuiskomen. Een ploeg als Valencia betaald graag het volle pond. Dan kunnen Adri Koster en Thomasz Galasek bouwen aan een nieuw jong team, als opleidingsploeg zoals ze 15 jaar geleden ook bekend stonden.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2905
    zondag 22 april 2018 om 22:54
    Flinke maar hele mooie stap
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Willem II-spits Sol bevestigt bezoek aan nummer twaalf van Premier League