Drenthe fantaseert over terugkeer: Weet je, het blijft altíjd kriebelen

    Drenthe fantaseert over terugkeer: "Weet je, het blijft altíjd kriebelen"

    zondag 17 juni 2018 om 15:28

    Royston Drenthe sluit niet uit dat hij ooit nog terugkeert in het betaald voetbal. De oud-speler van onder meer Feyenoord en Real Madrid (31) laat dat weten aan Voetbal International.

    Drenthe begon vorig jaar aan een trainerscursus en liep stage bij Feyenoord, maar stopte daar snel weer mee. "De schoolbankjes pakten me niet echt. Misschien later. Maar ik speel nog wel mijn wedstrijdjes bij Oud-Feyenoord en Oud-Xerxes. Dat doe ik met veel plezier. En het is goed voor mijn conditie", vertelt hij aan VI.

    Soms fantaseert Drenthe over een terugkeer als prof. "Ik volg het voetbal nog goed. En dan zie ik zo veel jongens met wie ik zelf al die jaren heb gespeeld. Dan gaat het toch weer... Weet je, het blijft altíjd kriebelen. Voetbal is zo mooi."

    Op de vraag of hij zich kan voorstellen dat hij het nog eens gaat proberen bij een profclub, antwoordt Drenthe: "De klik zou zodanig moeten zijn dat, ik bedoel: we kijken allemaal dezelfde kant op, wat daar is, is daar en dit is nu, dan zou het eventueel een mogelijkheid kunnen zijn. Begrijp je wel?"

    Plaats een reactie

    Teo Smith +24105
    zondag 17 juni 2018 om 15:30
    Telstar misschien.
    Vind ik leuk
    Luiehond +1518
    zondag 17 juni 2018 om 15:51
    Om op die laatste vraag in te gaan: Ik heb geen benul wat je zegt!
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24105
    zondag 17 juni 2018 om 15:55
    Moet je leren lezen.😎
    Vind ik leuk
    Zicodinho +226
    maandag 18 juni 2018 om 00:24
    Meer chaibas blazen bruh, ya feel me? 🤪
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36589
    zondag 17 juni 2018 om 18:36
    Het is gewoon triest hoe Drenthe met zijn talent is omgegaan.
    De spijt die hij nu voelt is nog schril afgezet tegen de spijt die hij voelt als hij 40 is.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24105
    zondag 17 juni 2018 om 18:42
    Als hij toen niet naar real was gegaan he...
    Vind ik leuk
    MichPSV +4906
    zondag 17 juni 2018 om 15:31
    Als Castelen nog mee kan bij vvv waarom Drenthe dan niet.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24105
    zondag 17 juni 2018 om 15:32
    Mits fit zou hij toch wel mee moeten kunnen in de juup?
    Vind ik leuk
    PRICE +18635
    zondag 17 juni 2018 om 15:35
    Emmen,fortuna,de graafschap,zou leuk zijn
    Vind ik leuk
    luccerd +2985
    maandag 18 juni 2018 om 03:51
    Twente, NEC, Roda, Sparta.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 15:32
    Twente grijp je kans!!
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7458
    zondag 17 juni 2018 om 15:32
    Zou nog wel een paar jaar meekunnen maar moet dan echt willen, heeft een sterke fysiek dus dat kan het probleem niet zijn
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8368
    zondag 17 juni 2018 om 15:32
    Hoeveel interviews geeft Royston wel niet. Dit is ongeveer topic 348 over Royston deze maand en veel nuttigs is het vaak ook niet, wat die uitkraamt.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24105
    zondag 17 juni 2018 om 15:33
    Liever dit dan alle poepjes en scheetjes van kluivert.
    Vind ik leuk
    The Iceman +5643
    zondag 17 juni 2018 om 15:36
    Kan wel genieten van die nieuwe reclame voor Toto, met droogkloten Derksen en Foppe de Haan erbij.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 15:34
    Drenthe is leuk voor sparta of twente
    Vind ik leuk
    Jozef +32945
    zondag 17 juni 2018 om 16:09
    Misschien is Emmen leuk voor Drenthe...
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 15:35
    Ik dacht dat hij rapper zou worden ofz.
    Het gaat de laatste tijd wel vaak over hem.
    Wat hij graag zou willen.

    Beetje onzin allemaal
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1541
    zondag 17 juni 2018 om 15:35
    "De klik zou zodanig moeten zijn dat, ik bedoel: we kijken allemaal dezelfde kant op, wat daar is, is daar en dit is nu, dan zou het eventueel een mogelijkheid kunnen zijn. Begrijp je wel?"

    Goeie raplyrics, brada!
    Vind ik leuk
    The Iceman +5643
    zondag 17 juni 2018 om 15:40
    Straatfilosoof des Vaderlands.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 15:38
    Drenthe, helaas maar meer dan een reality soap op TV zit er voor jou in dit leven niet meer in.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 15:39]
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 15:41
    Leuk dat die jongen af en toe nog tegen een bal trapt, maar komaan....serieus?
    Vind ik leuk
    The Iceman +5643
    zondag 17 juni 2018 om 15:42
    Na van Beukering bij Feyenoord kijk ik nergens meer van op.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1930
    zondag 17 juni 2018 om 15:44
    Burgerking?
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1930
    zondag 17 juni 2018 om 15:43
    Ik zou hem graag zien als de DJ van PSV voor de kleedkamers ik zeg PSV bied hem een contract aan. Beetje hiphop dansen is goed.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10725
    zondag 17 juni 2018 om 15:45
    Nee Drenthe, ik begrijp er geen kut van, dus liever sssstttt....
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +13190
    zondag 17 juni 2018 om 15:49
    Misschien als mascotte in een of ander pak. In ieder geval iets waarin hij niet te horen is als rapper.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 15:52
    misschien leuk voor een clubje uit Drente die Drenthe
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22247
    zondag 17 juni 2018 om 15:58
    Emmen?
    Vind ik leuk
    Wazzupp +421
    zondag 17 juni 2018 om 16:02
    Rot op!!!
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 16:02
    Misschien nog aan de bak in de eDivisie.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 16:11]
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5759
    zondag 17 juni 2018 om 16:03
    Blijven fantaseren Royston...... blijven fantaseren.

    Misschien komt Overmars nog op je pad.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +644
    zondag 17 juni 2018 om 16:12
    Nee,ik begrijp er echt werkelijk niets van Royston! Die carriere is klaar maatje!
    Vind ik leuk
    haarlemx +422
    zondag 17 juni 2018 om 16:14
    Volgens Bild hebben Drenthe en Usain Bolt allebei bij Dortmund getekend. Er stond niet bij om welke (nacht) club het ging.
    Vind ik leuk
    Ouwe seur +24
    zondag 17 juni 2018 om 16:17
    Misschien bij het Turkse FC Obesitas....??? 😜
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 16:19
    Kom op of je gaat weer dat veld op of niet ook prima next topic please deze sluit t niet uit verhaal kennen we nu wel na al die weken
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 16:20]
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 16:50
    Zou bij Emmen gaan spelen met zo'n achternaam.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +800
    zondag 17 juni 2018 om 17:04
    Drenthe is een topgozert die alleen niet zo slim Is en een zwerm met profiteurs om hem heen heeft hangen
    Nieuwe reclame misschien voor Telfort

    Van spelen voor real Madrid tot het dropen van een nieuwe Toto spit
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +4291
    zondag 17 juni 2018 om 17:46
    31 ... kan nog minimaal 6 jaar voetballen op niveau. Moet ie wel aan de slag.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1138
    zondag 17 juni 2018 om 17:49
    Ik vind het mooi om te lezen dat VP precies heeft opgeschreven hoe Drente heeft gereageerd. Zo merk je het beste dat die man precies genoeg IQ punten heeft om niet in de keuken te schijten.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 00:23
    Het is Drenthe......dus volgens mij liggen jouw drollen ook niet waar ze horen.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:10
    Als je gepoort wordt door Sjaak Swart, kun je beter niets meer doen in de voetballerij.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +356
    zondag 17 juni 2018 om 18:11
    Weer zoon rotterdamer die zijn kop heeft gestoten tegen de badkuip.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:43
    Emmen. Drenthe in Drenthe.
    Vind ik leuk
    Hupfean +2983
    zondag 17 juni 2018 om 19:50
    Misschien als ballenjongen of in de line up. Verder is ie nergens geschikt voor.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 07:48
    Hahahahhaha. Hou toch op royston. Je bent gewoon een sneu figuur die vroeger wel aardig kon ballen maar meer was t ook niet.
    Vind ik leuk
    peinke +1837
    maandag 18 juni 2018 om 09:23
    Kozakken Boys?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Drenthe fantaseert over terugkeer: "Weet je, het blijft altíjd kriebelen"