The Times: Everton en Brands scouten nieuwe linksback bij FC Barcelona

    The Times: Everton en Brands scouten nieuwe linksback bij FC Barcelona

    vrijdag 13 juli 2018 om 00:11

    Het Everton van director of football Marcel Brands wil twee verdedigers van FC Barcelona naar Goodison Park halen, meldt The Times donderdagavond. De Colombiaanse centrale verdediger Yerry Mina en de Franse linksback Lucas Digne staan volgens de kwaliteitskrant op het lijstje van The Toffees.

    Mina blonk tijdens het WK in Rusland uit met drie rake kopballen en werd onlangs al nadrukkelijk aan Everton gelinkt. The Liverpool Echo berichtte woensdag al dat de 23-jarige stopper hoog op het lijstje van Brands en co staat. Ook het Fenerbahçe van trainer Phillip Cocu zou een oogje hebben op Mina. Eventuele gegadigden lijken echter nog af te moeten wachten: de zaakwaarnemer van Mina vertelde onlangs in de Spaanse media dat zijn cliënt voor zijn kans in Camp Nou wil gaan.

    Digne (foto) lijkt wél haalbaar voor Everton: de 24-jarige back heeft in Barcelona nog een contract tot de zomer van 2021, maar hield de afgelopen twee seizoenen hoofdzakelijk de bank warm in Catalonië. Barcelona zou niet onwelwillend tegenover een vertrek van de Fransman staan. Brands had aanvankelijk Kieran Tierney van Celtic op het oog als nieuwe linksback, maar lijkt niet te kunnen voldoen aan de vraagprijs van de Schotten.

    Plaats een reactie

    Pietje2015 +13370
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:13
    Het Everton van director of football Marcel Brands wil twee verdedigers van Marcel Brands naar Goodison Park halen.

    ????????
    Vind ik leuk
    Counterattack +10316
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:14
    Ook voor VP redactie te laat. Sssss
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6349
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:27
    Scherp Piet. Je hebt gelijk. Ga nu maar slapen.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10316
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:13
    Brands wil vlammen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:14
    Dinge is geen speler die Everton beter maakt.
    Vind ik leuk
    Yuri +3716
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:15
    Gelukkig willen ze Digne ipv Dinge
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:17
    Ook die maakt Everton niet beter.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 00:17]
    Vind ik leuk
    PRICE +32070
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:45
    Brands en linksbacks gaat niet goed samen
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5697
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:24
    Vind die Angelino wel redelijke aankoop anders.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25331
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:21
    Brands zet hoog in! Benieuwd of het gaat lukken. Hij kan wel een verrassende transfer gebruiken bij Everton.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 03:19
    Ik vind het toch wel een gokje als ze Mina weten te halen. Op het eerste oog niet de snelste en behoorlijk gevoelig voor het maken van fouten. Heeft een goed WK achter de rug maar is verdedigend niet echt getest. Denk dat ze bij Barca ook meer van hem hadden verwacht.

    Digne zou ik pas halen als Tierney niet haalbaar is. Zit veel meer potentie in die jongen
    Vind ik leuk
    inimini +2610
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:44
    Ook deze speler gaat niet naar Everton. Brands denkt dat hij bij een topclub in Engeland terecht is gekomen volgens mij. Komen alleen maar spelers voorbij die echt niet zo'n stap terug gaan doen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5697
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:24
    Nelom is nog vrij?
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:58
    Wat zouden ze daar te zoeken hebben? Digne is een leuke speler om een vaste back te vervangen maar niet om de vaste back te zijn. En Mina is wel een goeie verdediger en bij Colombia geweldig maar bij Barça echt niks laten zien. Ja in de Catalaanse super cup maar dat is hetzelfde als goed zijn in de Trigunda. Geen idee wat die twee moeten gaan brengen bij Everton.
    Vind ik leuk
    Gary Oak +203
    vrijdag 13 juli 2018 om 10:03
    Everton betaald de laatste jaren belachelijke bedragen betaald. Maar voor Kieran Tierney willen ze niet een zelfde soort bedrag neerleggen. Niet te filmen. Die gozer is jong, talentvol en de kans dat een Celtic speler in PL past is aannemelijk.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 10:03]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    The Times: Everton en Brands scouten nieuwe linksback bij FC Barcelona