Fenerbahçe komt met verklaring over Koeman: 'Er zijn geen veranderingen'

    Fenerbahçe komt met verklaring over Koeman: 'Er zijn geen veranderingen'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 11:43wo 05-12-2018 om 11:43

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 11:55wo 05-12-2018 om 11:55

    Erwin Koeman blijft voorlopig trainer van Fenerbahçe. Dat heeft de Turkse topclub via technisch directeur Damien Comolli laten weten in een persverklaring.

    De club heeft de verklaring naar buiten gebracht, omdat er de afgelopen weken meerdere malen vragen werden gesteld over de positie van Koeman. 'Het blijft zoals het de afgelopen weken was. Er zijn geen veranderingen', zo staat in de verklaring.

    De 57-jarige Nederlander is sinds oktober van dit jaar eindverantwoordelijke bij Fenerbahçe. Hij volgde de ontslagen Phillip Cocu op. Sindsdien speelden de Turken zes wedstrijden, waarin twee keer werd gewonnen drie keer gelijkgespeeld en één keer verloren. Onder Koeman bereikten de Turken de knock-outfase van de Europa League.

    Een week geleden kondigde Koeman nog aan dat hij zijn einde bij de Turkse topclub, dat in de onderste regionen van de Turkse Süper Lig bivakkeert, voelde naderen. "Het kan een dag zijn of een week. Maar ik denk eigenlijk niet dat het veel langer gaat duren", stelde hij toen.

    Poll

    Logisch dat Fenerbahçe langer doorgaat met Koeman?

    (896 stemmen)

    Plaats een reactie

    Andre As +3076
    woensdag 5 december 2018 om 11:47
    No money
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1112
    woensdag 5 december 2018 om 12:06
    What no money? hierr..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 12:06]
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1186
    woensdag 5 december 2018 om 12:09
    sukakok!
    Vind ik leuk
    AJAXDEGOD +551
    woensdag 5 december 2018 om 12:50
    Meer dan genoeg money mogen het alleen niet uitgeven van de UEFA...
    Vind ik leuk
    peesjeevee +1978
    woensdag 5 december 2018 om 11:47
    Voor het geld dat hij krijgt zou ik nog effe blijven. Gewoon geduld hebben en misschien gaat het weer beter over half jaar en win je weer alles.
    Vind ik leuk
    onbemind +380
    woensdag 5 december 2018 om 11:49
    E.Koeman blijkt nu duidelijk een veel betere trainer dan Cocu, dat hebben
    de Rotterdammers ook bij Feyenoord kunnen zien enkele jaren geleden.
    Vind ik leuk
    soplul +3442
    woensdag 5 december 2018 om 11:55
    Whut??

    Roep je nou maar iets?
    Is het sarcasme?
    Vind ik leuk
    Koeien +2736
    woensdag 5 december 2018 om 12:53
    Dat van Rotterdam volg ik niet, maar Erwin heeft natuurlijk bulten meer praktijkervaring bij verschillende (internationale) teams dan Cocu.
    Vind ik leuk
    Benniewies +1344
    woensdag 5 december 2018 om 14:28
    Ja hij is ook 9 jaar ouder.
    Wat heeft hij gepresteerd?
    9e plek met RKC, Feyenoord 5e en 7e bij Utrecht na 5 wedstrijden ofzo al zijn contract laten ontbinden. Daarnaast gedegradeerd met RKC en als bondscoach van Hongarije heeft hij zich niet gekwalificeerd voor het WK
    Vind ik leuk
    Bertus +6112
    woensdag 5 december 2018 om 17:22
    Dat is inderdaad een CV om mee thuis te komen:)
    Vind ik leuk
    Benniewies +1344
    woensdag 5 december 2018 om 17:24
    Als ik zo'n rapport had vroeger.... Oei oei oeo
    Vind ik leuk
    Benniewies +1344
    woensdag 5 december 2018 om 14:29
    Ja hij is ook 9 jaar ouder.
    Wat heeft hij gepresteerd?
    9e plek met RKC, Feyenoord 5e en 7e bij Utrecht na 5 wedstrijden ofzo al zijn contract laten ontbinden. Daarnaast gedegradeerd met RKC en als bondscoach van Hongarije heeft hij zich niet gekwalificeerd voor het WK
    Wijzig
    Vind ik leuk
    Springbok +1264
    woensdag 5 december 2018 om 11:49
    Mooi dat ie Koeman heet en geen Varkenman. Is wel handig daar.
    Vind ik leuk
    Bdog +5968
    woensdag 5 december 2018 om 11:51
    Naar verluid noemen ze hem daar Hallalman.
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1273
    woensdag 5 december 2018 om 11:56
    Klopt, de varkens komen daar altijd vakantie vieren in de resorts.
    Vind ik leuk
    FCHeineken +852
    woensdag 5 december 2018 om 12:07
    Die varkens vertrekken na een paar weken weer naar hun eigen land.
    De varkens die half NL verzieken niet....
    Zoek de verschillen!!!!!
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1273
    woensdag 5 december 2018 om 12:14
    Klopt, tokkies kunnen geen vakantie betalen. Die zitten liever thuis en trekken een uitkering.
    Vind ik leuk
    Koeien +2736
    woensdag 5 december 2018 om 12:55
    Ik kom dan doorgaans ook weinig in Turkije.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:01
    In India was hij dus heilig geweest en hadden ze hem op handen gedragen 😜.
    Vind ik leuk
    Springbok +1264
    woensdag 5 december 2018 om 12:28
    Haha. True. +1
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    woensdag 5 december 2018 om 11:50
    Als de resukltaten 2x tegenvallen is het gedaan met hem daar. Daarvoor is hij koning!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:53
    Locked up abroad.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:01
    Goede film
    Vind ik leuk
    soplul +3442
    woensdag 5 december 2018 om 11:55
    Gefeliciteerd Erwin........denk ik.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:11
    In Turkeye is niks logisch.......
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:16
    ik wens ze nog heel veel plezier.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33930
    woensdag 5 december 2018 om 12:51
    Een veel betere keuze loopt er nou niet bepaald rond.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6834
    woensdag 5 december 2018 om 13:01
    Asociaal naar Cocu toe.
    Vind ik leuk
    Benniewies +1344
    woensdag 5 december 2018 om 14:30
    Hij is ook veel beter dan Cocu
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws