'Ik kan niet zeggen dat ik blij of niet blij ben met de loting tegen Ajax'

'Ik kan niet zeggen dat ik blij of niet blij ben met de loting tegen Ajax'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 12:53vr 15-03-2019 om 12:53

Pavel Nedved kan leven met de Champions League-loting, waarin Juventus aan Ajax werd gekoppeld. De technisch directeur van De Oude Dame kijkt uit naar twee mooie wedstrijden.

"Ik kan niet zeggen dat ik blij of niet blij ben met de loting", zegt Nedved tegen Sky Italia. "Het worden twee mooie wedstrijden. Ik heb erg van Ajax genoten tegen Real Madrid, dus we moeten op onze hoede zijn."

De kans is aanwezig dat Juventus het in de eerste wedstrijd zonder Cristiano Ronaldo moet doen. De Portugees nam Atlético Madrid-trainer Diego Simeone op de hak na de wedstrijd van afgelopen dinsdag, waar hij mogelijk voor gestraft wordt. Simeone werd dat na de eerste wedstrijd in Madrid wel. "Ik ben niet bang voor een schorsing van Ronaldo", zegt Nedved. "Het gebaar was puur op het veld. Hij reageerde nadat hij in Madrid en door hun fans in ons stadion heel erg beledigd is."

"Ik denk niet dat er een schorsing komt. We ondernemen de stappen die we ieder jaar ondernemen."

Lees ook: Overmars reageert op loting: 'Als ik realistisch ben, is de kans niet zo groot'

Lees meer over:Serie AJuventusAjax

Poll

Wie gaat er door naar de halve finales?

(2970 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 15 maart 2019 om 12:54
Lastigste ploeg die ajax kon loten. Des te mooier als je nu doorgaat. Maak jezelf onsterfelijk!

Toch denk Ik dat Ajax doorgaat. Die trage verdedigers van Juve achterin.. liggen zeker kansen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 12:56]
Vind ik leuk
Niels92 +36604
vrijdag 15 maart 2019 om 12:56
Wel leuk Ajax dat Ronaldo en zijn kornuiten gaat uitschakelen :)
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
vrijdag 15 maart 2019 om 13:03
De Juventus delegatie rent juichend door de catacomben nu. Er is alleen de vrees of het stadion vol loopt in Turijn. Niemand kent dat ploegje uit Holland.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:04]
Vind ik leuk
Niels92 +36604
vrijdag 15 maart 2019 om 13:05
Heerlijk die frustratie :)
Vind ik leuk
Rabarber +4286
vrijdag 15 maart 2019 om 13:08
En de delegatie van PSV zat jaloers voor de TV.
Vind ik leuk
B H +320
vrijdag 15 maart 2019 om 13:11
Want? Ik ben psv fan maar hoop evengoed dat Ajax verder komt. Ben wel realist en geef ze 10% kans
Vind ik leuk
Nvd88 +6901
vrijdag 15 maart 2019 om 13:19
Maak er maar 20% van, zo veel kans zouden we namelijk ook tegen Real hebben volgens velen.
Vind ik leuk
COYG +8134
vrijdag 15 maart 2019 om 13:32
Real en Juve zijn wel van een andere orde, weten we nu.
Vind ik leuk
RGB +1286
vrijdag 15 maart 2019 om 13:43
Want? Madrid won ook met 3-0 van Atleti.
Vind ik leuk
COYG +8134
vrijdag 15 maart 2019 om 15:32
Ja en Juve van Altetico. Ik zeg alleen dat Juventus andere koek is dan Real op dit moment.
Vind ik leuk
B H +320
vrijdag 15 maart 2019 om 14:06
Bij Real broeit het al het hele jaar. Ik hou het op 10%
Vind ik leuk
Rabarber +4286
vrijdag 15 maart 2019 om 14:42
Sportief, maar als je onder elk topic frustrerende haat uit zoals Holadiejee kun je een sneertje terug verwachten toch ;)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:11
Ajax kennende zou Ronaldo wel een flinke schoring krijgen . De wedstrijd tegen Emmen is zojuist al verplaatst . Nu alleen nog hopen dat die mannen een beetje uit vorm raken
Vind ik leuk
Rabarber +4286
vrijdag 15 maart 2019 om 13:17
🐣🐣🐣
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:20
Zeker, want niet alleen de KNVB is pro Ajax, FIFA is nog erger. Die hebben allemaal een Ajax hart en doen er alles aan om Ajax terug te brengen aan de top. Ronaldo word zelfs 2 wedstrijden geschorst! Hij maakte het gebaar immers 2 keer.
Ik ben toch wel blij dat jij dat ook inziet, de rest is blind 😂😂
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:48
Inderdaad zou niks meer als terecht zijn 👍
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:14
Haha, nou he... heel de FIFA houdt van Amsterdam! Daarom staan we elk jaar in halve finale champions league
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:38
Dat was mijn sarcastische opmerking tegen geblokte Rinus..
Vind ik leuk
Red de Kuip +2509
vrijdag 15 maart 2019 om 13:19
Ik denk dat dat wel meevalt holadiejee
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 15 maart 2019 om 13:24
Jezus man kap nou eens met dit gejank. Weetje, los van het feit of we winnen of niet, is dit gewoon een prachtige wedstrijd! Super leerzaam voor de jonge jongens, dit zijn de wedstrijden waarvoor ze voetballer zijn geworden, op dit podium wil je je laten zien! Iets mooiers is er niet toch? Voor de fans en de spelers, gaat dit een bijzondere wedstrijd worden! Ben je jaloers ofzo? Of ze nou winnen of verliezen, i dont care. Dit is ook belangrijk voor de ontwikkeling van de spelers, wedstrijden spelen op dit niveau! Dit nemen ze ook mee naar wedstrijden van het Nederlands elftal. Alleen maar mooi.

Zit er een resultaat in is dat prachtig natuurlijk! Verlies je, zou ik het ook niet erg vinden. Zeker niet als ze hun eigen spel durven te spelen, met strijd, passie , plezier. Gewoon een mooie wedstrijd van maken meer kun je niet doen.

Je gaat hoe dan ook terugkijken op een mooi CL seizoen, waar we tot nu toe heel veel aan hebben gehad, en alleen maar goed voor de jongens hun ontwikkeling. Dit is positief, in alle opzichten, jammer dat jij het weer negatief maakt.

Maar maakt niet uit, ik kijk uit naar 2 mooie wedstrijden, die zwaar gaan worden, maar ook heel leerzaam zijn!

@ Holadiejee. Teveel mensen hebben al gereageert zie ik.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:26]
Vind ik leuk
Neuzekneus +2570
vrijdag 15 maart 2019 om 14:07
Jij zegt wat ik denk gap! Op naar de volgende stunt!
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 15 maart 2019 om 14:27
Hahaha mooi! Ja, op naar 2 ouderwetse clashes. Op naar 2 magische avonden! 2 heerlijke potjes voetbal. Kan niet beter toch?😁
Vind ik leuk
Neuzekneus +2570
vrijdag 15 maart 2019 om 15:18
Haha dat laat ik je na die wedstrijden weten goed?
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 15 maart 2019 om 15:25
Hahaha, helemaal prima gap!👊
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
vrijdag 15 maart 2019 om 15:00
Ga een cursus Nederlands volgen, wat een spelfouten zeg!
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 15 maart 2019 om 15:05
Veel meer kun je niet nee. Overigens, betrap ik jou ook vaak zat op spelfouten. Maarja, ik ga er dan ook vanuit dat je nog geen middelbaar onderwijs hebt afgerond, dus dat mag jij dan ook nog.😂
Vind ik leuk
035 +225
vrijdag 15 maart 2019 om 22:16
Beter een positieve reactie met spel fouten dan jouw ongenuaceerde reacties.
Vind ik leuk
guusje +1432
vrijdag 15 maart 2019 om 13:25
misschien op zoek in de catacombe naar meneer frits?!?
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
vrijdag 15 maart 2019 om 13:44
zielige reactie...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:25
Holadiejee; je valt in herhaling. Over dat gejuich zet je bij elk artikel neer. Heb je zo weinig te vertellen, val je vaker in herhaling of heb je een goede alcoholverslaving? Ik kan me ook wel weer voorstellen dat je, met dat irritante gedrag, wat vaker teg en een paar rake klappen bent aangelopen. En dat jouw brein niet optimaal meer functioneert. Verklaart weer je liefde voor een bepaalde club
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:26]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:42
Is juventus laatste champions league zegen niet tegen ajax?
Vind ik leuk
Jaxie14 +142
vrijdag 15 maart 2019 om 13:45
12 uur live ingeschakeld om de loting van het ploegje dat je zo haat te volgen?! Haha...
Vind ik leuk
MagicFeeling +4147
vrijdag 15 maart 2019 om 13:51
Wat een triest leventje heb jij.
Vind ik leuk
xaja32 +244
vrijdag 15 maart 2019 om 13:54
gelukkig kennen ze dat kut clubje van jouw wel fc trol was het toch?
Vind ik leuk
Jaxie14 +142
vrijdag 15 maart 2019 om 14:00
En hoe is het eigenlijk met Inter? Die boven jullie eindigde in de poule. Oh ja die liggen nu ook al uit de EL.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6530
vrijdag 15 maart 2019 om 14:00
gelukkig weten ze allemaal daar wie PSV is
Vind ik leuk
grunnfan +414
vrijdag 15 maart 2019 om 14:02
Wauw jij maakt je zelf belachelijk mijn god stumper!!
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1083
vrijdag 15 maart 2019 om 14:12
Ze zijn Ajax genoeg tegen gekomen hoor, tegen wie speelt jouw ploegje?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:14
Hahahahaha.... Loser. In Italië wordt er met veel respect gesproken over Ajax. Maar jij komt waarschijnlijk niet buiten de gemeentelijke grenzen van jouw Brabantse dorp. Dus het is je vergeven 😂
Vind ik leuk
035 +225
vrijdag 15 maart 2019 om 22:11
Jij dus ook niet. Wat een sneue figuur ben jij.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:10
Ben bang dat het eerder andersom zal zijn ouwe reus ;)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:56
Veltman houdt ronaldo in zijn broekzak !
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:02
Naja, als Het even tegenzit bij Juve, zie je meteen zoveel irritatie in dat eltal. Veel solo spelertjes.
Dan kan je ze pijn doen
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:05
Ik zeg over 2 wedstrijden 5-2 gewoon omdat ik partijdig ben ;)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:09
Ja 5-2 voor wie ???
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:18
Op het kaartje staat Ajax -Juventus ....
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:22
Oké, dan is het goed :)
Vind ik leuk
Nvd88 +6901
vrijdag 15 maart 2019 om 13:21
Als jij net zo speelt als tegen Real moet het kunnen Dusan.
Vind ik leuk
leozao +903
vrijdag 15 maart 2019 om 13:10
Hoeft niet, waarschijnlijk wordt hij toch geschorst..
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:11
Veltman heeft inderdaad een patent op gele en rode kaarten
Vind ik leuk
leozao +903
vrijdag 15 maart 2019 om 13:13
Ronalda.. vanwege zijn actie na de laatste wedstrijd
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:13]
Vind ik leuk
Whatevaa +690
vrijdag 15 maart 2019 om 14:19
1x een boulahrouzje en je hebt 35 procent meer kans ;-) . Wel een pracht van een pot, zo trots op Ajax!!
Vind ik leuk
Nao Veure +94
vrijdag 15 maart 2019 om 12:57
Als het aan mij ligt hoeven ze niet eens door te gaan, ik vind het allang mooi wat ze nu bereikt hebben
Vind ik leuk
leozao +903
vrijdag 15 maart 2019 om 13:12
Entendo... seu nome... muito preguiçoso :-)
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 12:59
Die trage verdedigers staan altijd op de juiste plek. Dan heb je geen snelheid nodig.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:59
Tot dat je Neres ontmoet.💪
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 13:04
Ze hebben de grootste der aarde al tegenover zich gehad.
Vind ik leuk
Donnygo +4940
vrijdag 15 maart 2019 om 13:32
Maar geen Neres of Tadic dus echt de grootste niet dus ;)
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 16 maart 2019 om 11:35
Het is dat je er een smiley achter zet. ;-)
Vind ik leuk
Donnygo +4940
zaterdag 16 maart 2019 om 12:12
Die staat er niet voor niets haha ;)
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 16 maart 2019 om 12:33
Succes gozah.
Vind ik leuk
Donnygo +4940
zaterdag 16 maart 2019 om 17:50
Thanks jij ook met Ado morgen
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:59
Kleinste uitvak wat we hadden kunnen loten met maar 2000 kaarten.
Vind ik leuk
Niels92 +36604
vrijdag 15 maart 2019 om 13:02
Voor een grote club hebben ze maar een klein stadion :)
Vind ik leuk
The Iceman +16274
vrijdag 15 maart 2019 om 13:05
Hun vorige stadion was groter, maar je zat er wel verder van het veld af.
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 15 maart 2019 om 13:03
Idd dat is wel zuur. Maarja, ook daar komt er meer sfeer van de Ajacieden hoor. Ook de Atletico fans, brachten meer sfeer dan die van Juve. Die gingen alleen maar fluiten als de fans van Atletico gingen zingen.😂
Vind ik leuk
frankn27 +5679
vrijdag 15 maart 2019 om 13:08
Dan heb je niet goed opgelet...
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 15 maart 2019 om 13:14
Op zeker wel, telkens als die van Atletico gingen zingen, kwamen er fluitconcerten van die van Juve.
Vind ik leuk
frankn27 +5679
vrijdag 15 maart 2019 om 13:21
Ja klopt maar voor de rest een geweldige sfeer vanaf de Italiaanse kant hoor
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 15 maart 2019 om 13:27
Tuurlijk, ik zeg ook nergens dat daar geen sfeer vandaan kwam, of wel?😂
Vind ik leuk
frankn27 +5679
vrijdag 15 maart 2019 om 13:54
Je zei dat de Spanjaarden meer sfeer brachten :) ik hoorde de Italianen toch voornamelijk
Vind ik leuk
AjaxSneek +138
vrijdag 15 maart 2019 om 13:16
Ja plus al die Poolen en ado supporters daar. Je mag bijna hopen dat we zonder uitpubliek spelen.. Ik voorspel rellerij
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:00
Is een heel sterke tegenstander. Allemaal geslepen spelers die alle trucjes wel kennen. Maar hoe gaat zo'n team om met een onbevangen goed draaiend team wat creativiteit en scorend vermogen genoeg heeft. Ajax moet gewoon met lef en durf spelen en bovenal zeer geconcentreerd blijven. Niet uit de tent laten lokken door die smerige vallende spelers. Pjanic en Ronaldo aan banden leggen en je hebt alle creativiteit van Juventus weggenomen.
Vind ik leuk
frankn27 +5679
vrijdag 15 maart 2019 om 13:09
Dan brengen ze dyballa wel ff....
Als Ajax ziyech mist is het ook 6x minder
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:43
En voor wie brengen ze hem in dan? Want Juventus Is nu niet bepaald aanvallend ingesteld. Ajax zonder Ziyech is idd een heel stuk minder. Maar Ajax moet met lef spelen dan kunnen ze het iedereen lastig maken.
Vind ik leuk
frankn27 +5679
vrijdag 15 maart 2019 om 18:03
Net als dat ze afgelopen week deden
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:15
Je bedoelt tegen PEC? toen speelde Ajax maar op 50%. Noemen ze doseren. Nu zondag kunnen ze weer volle kracht. Daarna is interlandperiode, waar hopelijk iedereen ongeschonden uit komt.
Vind ik leuk
frankn27 +5679
zaterdag 16 maart 2019 om 22:33
Ik had het over dyballa
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 01:23
Ah oké, had ik dat verkeerd begrepen. Mijn fout
Vind ik leuk
frankn27 +5679
zondag 17 maart 2019 om 19:47
No problem
Vind ik leuk
Bontscoach +467
vrijdag 15 maart 2019 om 13:32
Klopt. Als je 1-0 achter komt, is de wedstrijd in de 83ste minuut afgelopen. Zelfs onze Kuipers trapte er in.

Als je bij Ajax De Ligt en Tadic weghaalt, blijft er erg weinig over. Maar hopen mag altijd.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:45
Gewoon erop klappen en met het mes tussen de tanden 2 wedstrijden wedstrijden knallen. En natuurlijk mag je hopen...al zal het zeker moeilijk worden. Ajax kan het Juventus ook lastig maken.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:46]
Vind ik leuk
frankn27 +5679
vrijdag 15 maart 2019 om 13:07
City Barcelona Liverpool juventus zijn de favorieten hoezo is Juventus dan de lastigste in jouw optiek?
Vind ik leuk
B H +320
vrijdag 15 maart 2019 om 13:09
Volstrekt kansloos. Onsterfelijk?? Als je cl wint. Niet winnen heb je niets,alleen geld en daar doen ze al jaren niets mee
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:55
Hahahah chiellini en Bonucci kom je niet voorbij en de backs van juve zijn heel snel. Ajax krijgt aanvallend niet veel klaar gespeeld.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:57
Er liggen achterin zeker geen kansen voor Ajax. Chiellini en Bonucci is een fanatastich blok en zij hebben ook nog eens 2 snelle backs met cancelo en alexsandro/ spinazzola
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:55
Ronaldo verpulvert Ajax `mark my words`
Vind ik leuk
ErikAjax +2334
vrijdag 15 maart 2019 om 12:57
Nou daar hoef je geen helder licht voor te zijn hoor.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:59
Is de wedstrijd al gespeeld ?, wat hebben sommige vp forum leden hekel aan ajax en wensen ajax een grote nederlaag?. Toen psv het op penalties verloor vondt iedereen het jammer, maar als ajax het is, dan gunt niemand ajax wat, terwijl nederland die punten nodig heeft.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:18
PSV wordt hier ook niks gegunt , het zijn namelijk allemaal dezelfde soort kleuters hier .
Alleen maar met een andere club bezig ipv met hun eigen club .
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:30
👍
Vind ik leuk
Hero.Axe +300
vrijdag 15 maart 2019 om 13:01
Hahahaha kiek 'm goan.
Doet even een voorspelling alsof die zegt dat AZ 6-0 wint van Ajax komend weekend.
Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat de kans vrij groot is dat Ronaldo zijn ding gaat doen ja.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:11
Je bedoelt vrouwen anaal verkrachten ?
Vind ik leuk
MagicFeeling +4147
vrijdag 15 maart 2019 om 13:55
De Ligt stopt Ronaldo weer in z'n broekzak.
Vind ik leuk
KCP +737
vrijdag 15 maart 2019 om 12:57
Ajax gaat ze verkrachten 2-1 uit 3-0 thuis
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:01
We spelen eerst thuis. En ik denk dat verkrachten niet het juiste woord is.
Vind ik leuk
Gearry +1446
vrijdag 15 maart 2019 om 13:05
In het geval van Ronaldo wel weer toepasselijk. ;-)
Vind ik leuk
KCP +737
vrijdag 15 maart 2019 om 13:08
Staat er ergens dat ik zeg dat we eerst spelen?


En welkom in Amsterdam voor pussy taal moet je local club in de provincie maar geen supporten
Vind ik leuk
Erik-Vites +742
vrijdag 15 maart 2019 om 12:57
Zou mooi zijn als ronaldo er niet bij is, zeker als ajax thuis speelt. Dan kunnen ze nog wel eens een punt of meer pakken wat voor 11e plek belangrijk is...
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 12:57
Ik heb er nu al zin in, leuk tegen een Nederlandse club.

FORZA JUVE!
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 15 maart 2019 om 13:05
Haha, alvast succes gewenst.😜 gaat zeker een mooi affiche worden, en ook heel leerzaam voor de jonge jongens! Dit zijn toch de wedstrijden waarvoor je voetballer bent geworden lijkt me. Prachtig toch!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 13:24
Jij ook uiteraard, leuke potjes ja. En helemaal omdat het tegen een Nederlandse club is. Succes!
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 15 maart 2019 om 13:31
Thanks! Ja zeker, kijk er ook al naar uit nu. Laat de maand maar snel voorbij gaan.😁
Vind ik leuk
Gerro +8908
vrijdag 15 maart 2019 om 12:58
Het word twee keer huilen voor Ronaldo en co
Vind ik leuk
Roeptoeter +15654
vrijdag 15 maart 2019 om 12:58
Jawel, schorsen die vent. Minimaal 2 wedstrijden..
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:12
UEFA geeft om geld niet om de supporters, waarom denk je dat er zo geloot is dat Faggy & Messi elkaar kunnen tegenkomen in de finale :)
Vind ik leuk
Roeptoeter +15654
vrijdag 15 maart 2019 om 13:17
Dat is wel een beetje mijn droomfinale als Ajax er niet in staat.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:19
Ja, ook die van de UEFA, dat mensen anno 2019 nog steeds niet doorhebben dat alles opgezet spel is, afgezien van die fake loting, is deze loting nog veel gunstiger voor de UEFA, alle 4 de kleintjes qua kijkcijfers tegen de groten, is zo doorzichtig als wat... .. .
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:59
Juve naast man city en Barca de lastigste ploegen om van te winnen. Als ajax dat wel doet dan zie ik ze ook nog wel in de finale komen. Succes alvast.
Vind ik leuk
AZVork +2106
vrijdag 15 maart 2019 om 12:59
Wees maar blij hoor Pavel.
Vind ik leuk
Jappy +104
vrijdag 15 maart 2019 om 13:00
Als Ajax zo goed speelt net als in de wedstrijden tegen Bayern en real Madrid hebben ze zeker kans om door te gaan
Vind ik leuk
frankn27 +5679
vrijdag 15 maart 2019 om 13:10
Verschil is alleen dat bayern en Madrid aan het kwakkelen zijn... juve niet
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:20
Wij zijn met zijn allen aan het kwakkelen op jouw vrouw :)
Vind ik leuk
frankn27 +5679
vrijdag 15 maart 2019 om 13:22
Mag dat wel van je eigen vrouw achmed
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:23
Ik heb alleen een geit :P
Vind ik leuk
frankn27 +5679
vrijdag 15 maart 2019 om 13:53
Dan snap ik wel dat je eens wat anders wil
Vind ik leuk
The Eagle +120
vrijdag 15 maart 2019 om 13:01
Makkie
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:01
Kwart finales Juve
Halve finales Barcelona
Finale City

Dan ben je kampioen! Mooier kan ik het niet maken dan zo!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:01]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:13
Jij snapt de loting niet helemaal... .. .
Vind ik leuk
Bontscoach +467
vrijdag 15 maart 2019 om 13:33
Inderdaad. Eerst nog af zien te rekenen met Brighton en dan hebben ze alles in eigen hand.
Vind ik leuk
PSV_024 +9
vrijdag 15 maart 2019 om 13:01
Heb er zin in!! Ajax kan deze pot hebben.. Beter Juve dan een City of Barcelona, maar dat is mijn mening.
Vind ik leuk
Linke loe +767
vrijdag 15 maart 2019 om 13:09
Ben ik het niet mee eens had liever Barça..maar city ook niet..ik denk dat city de cl uiteindelijk gaat winnen
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:03
Ik zou niet blij zijn met Ajax als tegenstander.Ze zijn gewoon erg goed en groeien in dit toernooi deze boys geven zich echt niet zomaar gewonnen ze zijn fucking hongerig. Voor dit soort wedstrijden leven die gasten en droomden zij van. Geloof me Ajax gaat door !
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:37]
Vind ik leuk
Bontscoach +467
vrijdag 15 maart 2019 om 13:06
Hij is niet blij. Hij is euforisch!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:07
Nou Ajax gaat zeker stunten, hoezo niet zoals cruijf zei een zak geld kan niet score
Vind ik leuk
Savior +2525
vrijdag 15 maart 2019 om 13:10
Mooi aan de reacties hoor je dat ze ajax stiekem onderschatten, dus kom op ajax
Vind ik leuk
Dommetje +3311
vrijdag 15 maart 2019 om 13:13
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:17
Gewoon schorsen die Ronaldo. Komt nu wel goed uit. #knipoog
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:18
Kans heeft Ajax tegen iedereen en altijd maar Juventus is wel de meest vervelende ploeg die Ajax kon loten in mijn beleving. Ik ga niet zeggen ja ze winnen maar ook niet ja Juventus zal winnen... Ik ga kijken en zie wel wat er gebeurd, kunnen 2 mooie potjes worden weer!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:21
Dus je zegt eigenlijk niks, dus je stemt waarschijnlijk D66 :P
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:24
Waarschijnlijk stem ik dat niet, snap ook niet wat mijn eventuele stemgedrag met voetbal te maken heeft Achmed. Ik zeg genoeg... namelijk dat Juventus de meest vervelende loting is voor Ajax.
Vind ik leuk
Jajem +549
vrijdag 15 maart 2019 om 13:21
Ajax heeft de beste team. Juve de beste spelers.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:51
''Het beste team'' of zit je nu al aan de Jajem
Vind ik leuk
Jajem +549
zaterdag 16 maart 2019 om 22:58
Stoer hoor iemands taal aanpassen.
Vind ik leuk
HupHolland +3850
vrijdag 15 maart 2019 om 13:28
Het is logisch als Ronaldo hiervoor wordt bestraft. Eigenlijk zou hij zelfs zwaarder dansimeone moeten worden bestraft.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:39
3-2 in de Arena en 2-2 in Turijn op zn Italiaans ;)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:41]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:40
Niet kansloos Ronaldo uitschakelen goed op zijn huid zitten
Vind ik leuk
Isakson +151
vrijdag 15 maart 2019 om 13:46
Ik ook niet.
Vind ik leuk
Muscles +1733
vrijdag 15 maart 2019 om 14:09
24Geweldige loting. Wraak voor de verloren finale tegen een zwaar gedrogeerd Juventus. De Ligt pakt Ronaldo in💫 Forza AFCA
Vind ik leuk
markie +2757
vrijdag 15 maart 2019 om 14:23
Hard straffen die gozer met zijn gebaartjes bah ;)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:20
Een geschorste Ronaldo of niet, overtuigend doorbekeren doet Ajax toch wel.
3-0 thuis / 0-1 uit!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 01:26
Wat hij deed was walgelijk absurd als hij daar geen straf voor krijgt of uefa of via de club
Dan is het weer de grote .arrogante ....... weer en dat mag dan !!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws