Larsson niet, St. Juste wel op teamfoto Heerenveen: Hij wil niet op de foto

Larsson niet, St. Juste wel op teamfoto Heerenveen: "Hij wil niet op de foto"

maandag 17 juli 2017 om 15:02

Sam Larsson lijkt klaar bij sc Heerenveen. De Zweedse smaakmaker aast op een transfer en staat maandag niet op de teamfoto van de Friese club.

Larsson heeft er zélf voor gekozen om niet op de gevoelige plaat te gaan. "Hij wil niet op de foto", laat trainer Jurgen Streppel desgevraagd weten aan FOX Sports. Technisch manager van Heerenveen Gerry Hamstra bevestigt dat Larsson 'geen zin' had. Op dit moment is er nog geen sprake van een akkoord tussen Heerenveen en een andere club. 

Wel is al langer duidelijk dat Larsson niet bij Heerenveen aan het nieuwe seizoen wil beginnen. De 24-jarige aanvaller werd onlangs in verband gebracht met een transfer naar het Spaanse Celta de Vigo, terwijl in de vorige transferperiode een transfer naar Italië afketste. Hij was afgelopen week grotendeels afwezig bij het trainingskamp van Heerenveen.

In de tussentijd staat ook Jerry St. Juste voor een vertrek. De verdediger heeft al een persoonlijk akkoord met Feyenoord. Heerenveen bevestigt aan FOX dat de twee clubs ook bijna rond zijn. St. Juste houdt zijn kaken stijf op elkaar. "Sorry, kan niets zeggen", zegt de verdediger. Hij staat maandag wel op de teamfoto van Heerenveen.

Plaats een reactie

maandag 17 juli 2017 om 15:06
Wilt ie wel salaris ontvangen?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:23
Kan me zomaar voorstellen dat de penningmeester daar dan ook geen zin in heeft.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:25
Idd, wat een bagger instelling. Maar dat is Nederland hé. Je mag als werknemer best wel een dag wat minder je best doen, of staken. En anders zorg je ervoor dat de dokter vindt dat je last hebt van stress of een burnout, dan mag je gewoon thuis blijven.

Maar wat als je baas (SCH) besluit jou niet uit te keren?.. Dan ben je als werkgever de sjaak, want dat mag niet. Je hebt wel plichten, maar geen rechten!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:29
exact. Vlak de nek en rugklachten niet uit. Ook mooie smoezen om mee thuis te blijven zitten, want daar kan een dokter niet direct iets aan zien. Dus advies van een week rust is dan de optie
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:08
We moeten de wetgeving maar aanpassen. Bij twijfel ontslag. Zoiets?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:40
Phoe inderdaad, de rechten kennen we inmiddels wel nu de plichten nog.
Vind ik leuk
mcmodd +4878
maandag 17 juli 2017 om 16:48
Het uitkeren van een salaris is gewoon een van die plichten en het is maar goed dat werkgevers zich daaraan moeten houden. Als de baas het geen probleem vindt dat je niet verschijnt op een persmoment, voor een teamfoto, dan is dat geen probleem. Voila, daar is de hele situatie. What's wrong?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:57
Ja whats wrong als het halve team besluit niet op de foto te komen omdat ze geen zin hebben..
Vind ik leuk
Cantona +706
maandag 17 juli 2017 om 17:06
Dit is gewoon een vorm van werkweigering en daar kan een werkgever zeker besluiten om maatregelen te nemen in de vorm van een boete.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:26
Wel apart trouwens dat hij er geen problemen mee heeft dat hij op TV komt. Let op mijn worden, die gaat weg! :)
Vind ik leuk
Haeden +250
maandag 17 juli 2017 om 15:46
Wat gaf het weg dat hij weg wil ;)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:40
Je kan beter vragen, wat niet ;)
Vind ik leuk
PredatorA +4589
maandag 17 juli 2017 om 15:56
"Hij wil niet op de foto"

Klein kind....
Vind ik leuk
Necnr1 +114
maandag 17 juli 2017 om 16:32
Idd wat een idioot. Gozer heeft slechte mentaliteit was me al eerder opgevallen . Net of Heerenveen niet een prima club is om te spelen
Vind ik leuk
410hhw +1073
maandag 17 juli 2017 om 15:06
Mooi lekker naar Celta gaan!
Daar loopt er nog zo een met een jankbek.
Vind ik leuk
Sil95 +145
maandag 17 juli 2017 om 15:23
Dat is ook precies waar ik aan moest denken! Kunnen dan bij elkaar uithuilen. Die twee hebben echt een waardeloze instelling en lijden aan een ernstige vorm van zelfoverschatting.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:10
Uit Amsterdams oogpunt dan zeker.
Vind ik leuk
raoul88 +217
maandag 17 juli 2017 om 15:07
Oprotten dan
Vind ik leuk
Senna +4835
maandag 17 juli 2017 om 15:08
Daar krijgt Heerenveen nog hun handen vol aan pffff.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:08
Lekker ventje dit. Ik denk dat de top 3 blij is dat ze hem niet hebben aangetrokken.
Vind ik leuk
T&T +5338
maandag 17 juli 2017 om 15:14
Zou het een tweede Luurling zijn
?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:30
Ik mag het hopen van niet ;-)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:31
Deze kan nog voetballen ;)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:42
Lurling komt heel heel irritant over op het veld en valt daarnaast heel erg mee. Bij deze gast is het net andersom heb ik het idee.
Vind ik leuk
T&T +5338
maandag 17 juli 2017 om 16:50
Deze vent...
Weet ik verder niets van , maar je kan zomaar gelijk hebben.
Luurling gedroeg zich inderdaad als een lompe boer ...tja...en Kalou een schorsing aannaaien..
Dan vraag je erom in de kuip.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:02
Dat met Kalou deed hem de das om ja.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:31
Luurling en Laarsson
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:11
Hij kan wel voetballen.
Vind ik leuk
_Mark +353
maandag 17 juli 2017 om 15:11
Wat een engnek is het toch. Hoop dat hij niet naar Feyenoord gaat.
Vind ik leuk
Sil95 +145
maandag 17 juli 2017 om 15:15
Wat een eng en raar mannetje is dit. Zolang hij nog onder contract staat bij Heerenveen, heeft hij gewoon te doen wat de club van hem verlangt.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:17
Zou een goeie voor ten Hag zijn.
Vind ik leuk
Filip_FCU +2817
maandag 17 juli 2017 om 15:34
Alsjeblieft niet.
Vind ik leuk
stock3 +442
maandag 17 juli 2017 om 16:25
Utrecht heeft een ander soort achterban die accepteren niet alles!
Vind ik leuk
030 FC +20
maandag 17 juli 2017 om 22:49
Filip_FCU precies, wij spelen ook een heel ander systeem waarin Larsson niet van pas komt...
Vind ik leuk
ihvmmdk +2096
maandag 17 juli 2017 om 15:17
Laat hem dan naar celta vertrekken, een stap hogerop is een legitieme reden om te vertrekken.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:17
Stel je voor zeg, je zou op de foto gaan en je maakt daarna een transfer, dan sta je nog bij een ander team op de teamfoto, spannend..... Echt geen idee wat hij hiermee wil bereiken. Denk je nou echt dat Heerenveen nu het eerste bod wat binnenkomt gelijk gaat accepteren omdat meneer Larsson niet op de foto wou.
Vind ik leuk
United +35492
maandag 17 juli 2017 om 15:53
Reden? Ze hadden er geen zin in.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:23
Met een beetje photo shoppen kom je een heel end.
Vind ik leuk
JanTa48 +836
maandag 17 juli 2017 om 15:28
Het ius een leuke speler hoor die Sam Larson, maar geen speler waar de hele voetbalwereld voor uit z'n bol gaat. Ik ben bang dat H. veen zichzelf nu aan het rijk rekenen is en dat is onterecht.
Vind ik leuk
HJR +2679
maandag 17 juli 2017 om 15:28
Haha, die Larsson, het is toch leuk jongen, op de foto!

Laatst las ik dat ouders €500,- kregen omdat hun kinderen niet op de schoolfoto konden. De wereld op zijn kop ;)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:51
Moest daar ook aan denken.

Misschien doet ie het daarom, hebben die ouders van Larsson ook eens een extratje
Vind ik leuk
Haeden +250
maandag 17 juli 2017 om 15:51
Het ligt wel wat genuanceerder met die schoolfoto.
In de media zijn vele vergeten te vermelden dat de schoolfotograaf 2 dagen daarna weer naar de school kwam om foto's te maken van de kinderen die er de 1e keer niet waren.
Toen hadden ze ook die klasfoto kunnen maken, wat helaas niet gebeurd is.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:14
Die ouders hadden ook gewoon even naar school kunnen komen voor de foto's. Kleine moeite. Suikerfeest is niet verplicht, school wel. Maar Zo'n rechter wil politiek correct zijn. School een boete geven. Je moet het maar verzinnen. Die ouders moeten de leerplichtambtenaar op bezoek krijgen
Vind ik leuk
mcmodd +4878
maandag 17 juli 2017 om 16:55
Je weet het echt niet he? Die kinderen hadden toestemming om niet op school te zijn. Die kinderen hadden best wel op die foto gewild, vandaar de reuring. Je neemt niet zo'n houding aan tegen die kinderen, die kunnen er niets aan doen dat hun ouders, in tegenstelling tot andere ouders, niet even die klassefoto zijn gaan maken.
Vind ik leuk
HJR +2679
maandag 17 juli 2017 om 16:19
Ik weet het precieze verhaal niet van de schoolfoto. Maar wil aangeven dat ik Larsson zijn actie totaal niet begrijp beetje kinderachtig zelf. Op de foto moet iets leuks zijn, in dit geval en doe je o.a. voor je fans

Als ik Heerenveen was zal ik hem erbij fotoshoppen.

Snap ook niet de achterliggende gedachten van hem of eventueel van zijn zaakwaarnemer.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:08
€500,- krijgen wanneer je niet op de foto kan? Ga ik voor aankomende schooljaar regelen!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:28
Verschrikkelijk irritant menneke, die door de spelersgroep al lang en breed is uitgekotst. Zoiets hoef je echt niet in je groep te hebben, hoe goed hij ook kan zijn.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:29
Wat een klein kind.
Vind ik leuk
Bien +6017
maandag 17 juli 2017 om 15:29
Overschatte speler die zich nogal overschatte en zichzelf helemaal geweldig vind. Zo goed is hij niet.
Vind ik leuk
Teo Smith +9300
maandag 17 juli 2017 om 15:31
Goede mentaliteit. Je hebt alles te danken aan de club en meneertje heeft geen zin. Ik zou zijn salaris ook niet storten. Geen zin.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:31
Dan moet VP ook maar geen foto van Larsson plaatsen;-)
Vind ik leuk
Hyena +14336
maandag 17 juli 2017 om 15:32
Dit kan natuurlijk echt niet. Naar ventje.
Vind ik leuk
Vak-DD +4679
maandag 17 juli 2017 om 15:33
Bij ons is dat werkweigering en ontslag.
Vind ik leuk
John M. +1912
maandag 17 juli 2017 om 16:06
Dan snijdt H'veen zich in het eigen vlees, ontslag betekent geen transfersom.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:16
En daar gaat het om. Dat weten die spelers. Jammer dat het je zoveel geld kost, anders tot einde contract tweede elftal of tribune.
Vind ik leuk
Vak-DD +4679
maandag 17 juli 2017 om 16:16
Dan zet je hem lekker in het tweede neer.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:34
Waarom niet direct een package deal (St. Juste & Larsson) en Başacıkoğlu (inderdaad via google) de omgekeerde weg.. plus nog zo'n 4,5mlj ;)
Vind ik leuk
Woudo +921
maandag 17 juli 2017 om 15:36
Feyenoord moet Larsson niet willen joh, speler met zo'n instelling heb ik liever niet bij ons cluppie!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:42
Is inderdaad een twijfelgevalletje, echter zal zijn instelling/toon wel anders worden bij ons cluppie en.. kan nog zeker stappen maken in z'n ontwikkeling. Daarnaast, heeft bij vlagen iets geniaals en kan met zijn vrijetrappen zeker een wapen zijn komend seizoen.
Vind ik leuk
Woudo +921
maandag 17 juli 2017 om 15:44
Ja niets tegen zijn voetballende kwaliteiten hoor dat ben ik zeker met je eens! Maar vraag me toch echt af zo'n speler de "vechtersmentaliteit" die wij zo lief hebben als Feyenoorders kan opbrengen!
Vind ik leuk
Haeden +250
maandag 17 juli 2017 om 15:53
Alleen heeft Feyenoord voor zijn positie al Boetius gehaald, zou daarom ook apart zijn om Larsson te halen.
Vind ik leuk
010Fr +493
maandag 17 juli 2017 om 16:11
Boetius kan ook rechtsbuiten is eigenlijk zijn oorspronkelijke positie die hij in de jeugd had.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:19
Die heeft (ook) nog helemaal niets bewezen.. en kan tevens op rechts uit de voeten of als stand-in. Joh, als Hamer of El Hankouri het (noodgedwongen) 3 wedstrijden op z'n heupen krijgt.. ziet de wereld er ook weer anders uit.
Maar toch zie ik in Larsson een directe kwaliteitsinjectie..
En zie heel nog graag (groeibriljantje) Kadioglu van NEC komen :)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:00
Nee inderdaad, lekker wegblijven bij Feyenoord.
Iemand met zo'n instelling kun je beter kwijt dan rijk zijn, als ie dit doet bij Heerenveen, doet ie dat bij al zijn clubs.
Ik vind het sowieso een engnek.

Heerenveen betaalt je salaris waar je volgens mij goed van kan leven, dus gedraag je en ben respectvol naar je club.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 16:02]
Vind ik leuk
Woudo +921
maandag 17 juli 2017 om 16:11
Amen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:17
Bij Feyenoord krijgt hij een schop onder zijn reet denk ik.
Vind ik leuk
John M. +1912
maandag 17 juli 2017 om 16:25
Ook al haal je het uit google, het is verdomd moeilijk te schrijven en nog moeilijker om het uit te spreken.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 18:54
Voor vrienden gwn bassie ;)
Vind ik leuk
Woudo +921
maandag 17 juli 2017 om 15:36
Wel fijn dat Heerenveen en Feyenoord bijna rond zijn omtrent St.Juste, Larsson mag van mij lekker naar t buitenland gaan, nare maniertjes dat mannetje.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:38
Hij had geen zin? Wat moet dat pestventje nou?
Ook slappe hap die Streppel en Hamstra bij Heerenveen hoor, tering!
Er speelt helemaal geen transfer, dus moet hij gewoon op de foto.
Probeert gewoon een onwerkbare situatie te scheppen, naar mannetje..
Vind ik leuk
mason +234
maandag 17 juli 2017 om 17:04
Ik snap streppel en hamstra wel. Zij hebben geen zin om in deze onzin energie te steken. Ik zou er ook heel gauw klaar mee zijn. Het is geen peuterspeelzaal!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:18
Dat kan natuurlijk ook, net zoals hem dan maar rondjes te laten rennen...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:42
Niet halen Feyenoord iig!
Wat een kapsonesleijer
Vind ik leuk
Speedy +197
maandag 17 juli 2017 om 15:45
Ehmm, 19 selectiespelers (waarvan 3 keepers) en 15 stafleden.......nog even en we kunnen beter met de technische staf gaan voetballen.....volgens mij kan er wel wat bij!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:54
Dat was ook het eerste dat mij opviel! Maar 16 veldspelers... Een lachertje!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:48
Man, wat valt deze jongen mij tegen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:51
wat een kneusje is dit zeg
Vind ik leuk
michelhx +1798
maandag 17 juli 2017 om 15:59
Zoals ik al zei: Een soap. Het wordt zo wel een vervelend mannetje, die Larsson.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:01
19 veldspelers waaronder 3 keepers en 14 trainers/begeleiders.
Ze zullen wel terug moeten komen voor een nieuwe foto.
Vind ik leuk
Hupfean +1036
maandag 17 juli 2017 om 16:04
Jullie weten het allemaal heel goed lees ik hier wel. Het feit dat hij geen rugnummer heeft gekregen telt dus niet? Er is gewoon een patstelling op dit moment. Heerenveen wil hem ook verkopen anders geef je hem een rugnummer. En hij is gewoon echt een dag ziek geweest maar is al wel op het trainingskamp in Hoenderloo geweest. Er is maar 1 kant van het verhaal op dit moment. Dat hij een stap wil maken dat snap ik wel. Als je bij elke verkeerde bal word uitgefloten dan snap ik zijn houding op een gegeven moment wel. Vooralsnog geef ik Sam het voordeel van de twijfel.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:23
Duidelijk gevalletje op de spits drijven.
Vind ik leuk
ronnieron +1742
maandag 17 juli 2017 om 16:26
Lijk me een vervelend mannetje die larsson
Hij heb niet zoveel te willen denk ik zo
Vind ik leuk
North +1225
maandag 17 juli 2017 om 16:27
Zo proberen een vertrek te forceren... Gadverdamme.
Vind ik leuk
tikkietoe +1888
maandag 17 juli 2017 om 16:35
Wat een klote mentaliteit heeft die zichzelf overschattende broodvoetballer.
Dat ze bij Heerenveen maar een kopende partij vinden waar meneer zich niet te goed voor voelt.
Vind ik leuk
Johan.l +1896
maandag 17 juli 2017 om 16:45
Instelling hebben ze die nog op die leeftijd? Ik heb er twee onslagen voor diefstal, en de rechter zegt, doorbetalen want op deze manier hebben ze nergens recht op geen een uitkering. Dus ik moet totaal 9 maanden door betalen
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:52
St. Juste is toch al verkocht? Waarom dan op de foto? Ik snap sowieso die foto niet nu dat de transfers nog volop bezig zijn!
Vind ik leuk
PDJong +549
maandag 17 juli 2017 om 17:04
Heeft al eerder aangegeven dat het hem om het geld gaat. Als ik Heerenveen was: ontslaan. Ook al is het kapitaalvernietiging. Werkweigering, weggeooide kosten bij de rechter terughalen. Wat een misselijk mannetje..
Vind ik leuk
frank1971 +1340
maandag 17 juli 2017 om 17:05
Dan moet Heerenveen hem ook geen salaris betalen. Op de teamfoto gaan behoort hij gewoon te doen want daar betaald de club hem ook voor.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 17:05]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:19
Wat een teringlijer
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:27
Hoop dat deze jongen weggaat en nooit meer van de bank komt, zal hem leren met zijn jank kop, wat een kwal is dit!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:30
En later via de rechter 500 euro pakken!!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:34
Die Sam toch.. volwassen vent met het gedrag van een... Minder volwassen iemand, laat ik het daar maar ophouden. Helemaal klaar met die knakker, al maanden. Lekker cashen en wegwezen.

Met uitgaande transfers heb ik geen problemen. Maar deze jongen kan een voorbeeld nemen aan St Juste, wel op de teamfoto en binnen no-time richting Rotterdam. Zoals het dus hoort.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:36
Er hangt toch een negatief sfeertje om Larson heen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:51
Vervelend mannetje die Larsson. Prima voetballer maar slechte mentaliteit. Hopelijk voor Heerenveen weten ze hem snel voor een mooie prijs te verkopen, dan zijn daar van verlost. Dan nog die overschatte St Juste weg en dan zelf wat versterkingen halen. Heerenveen zal toch nog flink wat versterkingen moeten halen. Sowieso twee backs en twee buitenspelers. Minimaal.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 19:23
Raar ventje ! Dat hij maar niet naar psv gaat ! Schijnt ook echt totaal niet in de groep te liggen bij sch
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 22:00
Probeer nu eerst maar eens een club te vinden,Larsson. je reputatie als luie donder maakt je niet erg gewild.
Vind ik leuk
Speedy +197
dinsdag 18 juli 2017 om 12:32
En weer een jochie met sterallures. Als ze gewoon blijven voetballen en voor hun club gaan (waar ze onder contract staan), dan komen de grotere clubs vanzelf en was hij waarschijnlijk al lang verkast naar een Spaanse club o.i.d. Maar nee ze moeten weer het kleutertje van de klas uithangen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Larsson niet, St. Juste wel op teamfoto Heerenveen: "Hij wil niet op de foto"