Interesse in Zlatan wordt niet ontkend: 'Staat nog onder contract bij andere club'

Interesse in Zlatan wordt niet ontkend: 'Staat nog onder contract bij andere club'

Gepubliceerd: vrijdag 9 februari 2018 om 23:02vr 09-02-2018 om 23:02

Volgens geruchten is Zlatan Ibrahimovic onderweg naar LA Galaxy, maar in Amerika weigeren ze op de zaken vooruit te lopen. Chris Klein, voorzitter van de Major League Soccer-club, bevestigt de interesse niet, maar weigert aan de andere kant te ontkennen dat Zlatan in beeld is.

"We zijn nog nergens", zegt Klein tegen MLS Soccer. "We reageren er niet op. Dat is oneerlijk, omdat hij nog onder contract staat bij een andere club." Het contract van Zlatan bij Manchester United loopt nog tot komende zomer. José Mourinho gaf recentelijk aan dat hij niet voor een transfer gaat liggen indien de Zweed wil vertrekken.

Bij de MLS-club lijken ze de komst van Zlatan wel toe te juichen. "Ik weet niet of het gaat gebeuren", zegt Giovani Dos Santos, oud-speler van onder meer FC Barcelona. "Ik respecteer hem. Ik denk dat hij een van de beste spelers in de geschiedenis is.  Een speler als hij is welkom in ieder team, denk ik."

Dat Zlatan in verband wordt gebracht met de MLS is niet nieuw meer. Vorige week meldde L'Equipe dat de Zweed zelfs al een contract heeft getekend in Amerika. De club zou Zlatan al langere tijd op het lijstje hebben staan.

Poll

Kan Zlatan nog van waarde zijn voor United?

(2159 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 9 februari 2018 om 23:06
Nog even cashen Zlatan. Je hebt nog maar bitter weinig, komt dus goed uit.
Vind ik leuk
Lurton +2275
zaterdag 10 februari 2018 om 02:07
Zou zomaar kunnen dat de deurwaarder voor de deur staat en hij weigert ze nieuwe Mercedes te verkopen.
Vind ik leuk
orion73 +1532
vrijdag 9 februari 2018 om 23:17
Die gaat naar Amerika dus. Beste ook voor alle partijen. Hij is volledig op zijn retour en voegt niets toe.
Vind ik leuk
vrijdag 9 februari 2018 om 23:21
Het was schijnbaar amerika of ajax.

Ja das kiezen uit 2x niks ,dus dan maar amerika die betalen beter en daar win je misschien nog eens wat.
Vind ik leuk
vrijdag 9 februari 2018 om 23:46
@ fnoordlegioen: Je bent vergeten dat de doorbraak van Zlatan bij Ajax plaatsvond?

Zoals zoveel grote spelers bij Ajax zijn doorgebroken. Afgunstig?
Vind ik leuk
vrijdag 9 februari 2018 om 23:50
Meer de jaloezie denk ik
Vind ik leuk
guilleaume +868
vrijdag 9 februari 2018 om 23:51
Wie is er jaloers op een hoer met herpes?
Geen domme vragen stellen dus... ;-)
Vind ik leuk
Groteghalid +1004
zaterdag 10 februari 2018 om 02:00
Zlatan heeft helemaal niks met Ajax haha;)
Vind ik leuk
SvL +412
zaterdag 10 februari 2018 om 04:05
1 woord Legend. Helaas in verkeerde tijdeperk geboren anders zeker recht gehad op een ballon d'or
Vind ik leuk
Bep Slatter +11772
zaterdag 10 februari 2018 om 09:53
Ja jammer dat hij het moet afleggen tegen:
Messi
Ronaldo
Ronaldinho
Cannavaro
Kaka
Xavi
Iniesta,

Eigenlijk best wel veel, topspits natuurlijk wel maar komt veel te kort. Zoals Cruijff ooit goed samenvatte, "Hij heeft een goede techniek voor een slechte voetballer en een slechte techniek voor een goede voetballer."
Vind ik leuk
Groteghalid +1004
zaterdag 10 februari 2018 om 11:05
Domste opmerking die ik ooit gehoord heb idd , maarja daar was Johan ook wel erg sterk in moet ik zeggen .
Vind ik leuk
Bep Slatter +11772
zaterdag 10 februari 2018 om 11:09
Of heb je hem niet begrepen?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws