Perez en Bruggink over dubieuze rode kaart Lozano: Het lijkt veel erger

    Perez en Bruggink over dubieuze rode kaart Lozano: "Het lijkt veel erger"

    zaterdag 17 februari 2018 om 20:57

    Iedereen heeft het er zaterdagavond over: de rode kaart die Hirving Lozano kreeg tijdens het thuisduel met sc Heerenveen. De Mexicaan werd zwaar bestraft voor een slaande beweging, vinden Kenneth Perez en Arnold Bruggink.

    "Ik vind het géén rode kaart", aldus Bruggink in de studio van FOX Sports. "Ik vind dat geel hier volstaat." Perez probeert de actie van Lozano te begrijpen. "Hij wil zich afzetten. Het lijkt veel erger dan het is."

    "Lucas Woudenberg doet alsof-ie vol in zijn gezicht wordt geraakt", merkt Bruggink op. Perez: "Vanuit één bepaalde hoek lijkt het inderdaad een slaande beweging."

    Eerder dit seizoen kreeg Lozano ook al een rode kaart tegen Heerenveen. Toen werd de aanvaller van het veld gestuurd in het Abe Lenstra Stadion. Hij miste toen onder meer het duel met Feyenoord. Volgende week zondag speelt PSV opnieuw tegen Feyenoord. Mogelijk gaat PSV in beroep tegen de rode kaart.  

    Poll

    Terecht rood voor Lozano?

    (5191 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 17 februari 2018 om 20:58
    Heethoofd! Terechte kaart
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:10
    terecht rood.
    Hij zwaaid zijn arm naar achteren niet in een loop manier. En het is niet de eersre keed dat hij zo iets doet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:19
    Heb je hem ook weer
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:26
    Heb je haar ook weer...
    Vind ik leuk
    zwollie +7301
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:36
    Wat een Calimero hè die looser
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:37
    Ja idd
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:07
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    zwollie +7301
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:09
    Moet je speciaal hiervoor een account aanmaken loosertje
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:33
    KNVB schakelt Hitler (Hilger} in om Ajax de titel te bezorgen .Jack Daniels
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 21:51]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:37
    Ja tuurlijk... Hitler gebruiken is ook heel volwassen van je
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3641
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:05
    Letten we op VP? Dit lijkt me genoeg voor een ban.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:04
    Het is geen rode kaart heet hoofd lul
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2034
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:49
    Echt wel minstens 10 wedstrijden schorsing
    Vind ik leuk
    035 +5082
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:59
    Geen enkel excuus denk ik
    Vind ik leuk
    Tjeentje +191
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:59
    Als dit rood is, is het seizoen voor Veltman logischerwijs voorbij... die doet dit 25 keer per wedstrijd
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:02
    Lozano ook, beidde krijgen ook regelmatig rood.
    Vind ik leuk
    HanV +4009
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:10
    Ik wil best morgen turven maar ik denk niet dat Veltman vaak met zijn rug naar Mokhtar gaat staan.
    Vind ik leuk
    Sluisje +527
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:48
    Hmmm, dacht dat het over Lozano ging......
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:54
    Calimero reactie, bij ons is het rood, dan bij Veltman ook. Ga je anders huilen?
    Vind ik leuk
    Tjeentje +191
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:18
    veltman is slecht en een ronduit misselijkmakende voetballer, zeer onsportief en een grote viezerik, als ik dan hoor dat deze Jan|#| in het NL elftal hoort, op basis van wat dat?
    Vind ik leuk
    koeman88 +58
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:41
    Dat waren exact mijn gedachten bij de analyses. Hoe vaak wordt er niet doorgespeeld?
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2034
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:51
    Gekleurd brilletje? Het doet pijn zeker punten verspelen?
    Vind ik leuk
    Tjeentje +191
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:15
    Ach, Ajax zal ook z’n punten wel verspelen , die zijn ook ronduit zwak, maar kijk even reeel, op welk moment raakt hij de andere speler? Is er echt fysiek contact tussen arm en hoofd? Heeft de bewuste speler wel op de juiste plaats pijn, mocht hij geraakt zijn?
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2034
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:21
    Maakt niet uit of hij hem raakt of niet het gaat om de beweging.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2841
    zondag 18 februari 2018 om 01:05
    Zoals Ziyech een overduidelijke natrapbeweging ongestraft mocht maken tegen Feyenoord.....
    Knvb wil ajax naar een landstitel helpen, het ligt er al een paar weken dik bovenop.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2034
    zondag 18 februari 2018 om 01:09
    Wat een onzin
    Vind ik leuk
    jesseee +913
    zondag 18 februari 2018 om 11:43
    Dan heeft de knvb 20 wedstrijden lang de kansen niet gebruikt, want vanaf de 1e wedstrijd wint psv op het laatste moment.
    Vind ik leuk
    koeman88 +58
    zondag 18 februari 2018 om 15:08
    Ik weiger deze theorie te geloven. De ene keer heb je voordeel, de andere keer een nadeel. Vind als PSV fan wel dat Lozano wat meer tegen ordinair schoppen beschermd mag worden. Maar minder zeuren om kaarten scheelt ook.
    Vind ik leuk
    koeman88 +58
    zondag 18 februari 2018 om 14:58
    Nee hoor, kan prima leven met deze rode kaart en het gelijke spel. Maar als je jezelf afvraagt of het in vergelijkbare situaties ook gegeven wordt, dan heb je ineens een gekleurde bril of ben je calimero? Standaard reacties, erg makkelijk en voorspelbaar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:59
    Die aansteller van Heerenveen mocht er dan ook wel gelijk af.
    Vind ik leuk
    guilleaume +806
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:03
    Een niet geslaagde uit de opleiding van Feyenoord. Houden wij als supporters ook niet van, zulke aanstellers...
    Vind ik leuk
    kpool +102
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:30
    bent zeker broer van gert jan verbeek lult ook uit je nek
    Vind ik leuk
    MeepMeep +145
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:01
    bal was al weg, slaande beweging naar achter, rood.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2841
    zondag 18 februari 2018 om 01:08
    Ziyech tegen Feyenoord gezien? Bal en speler waren al weg en hij maakt een natrap beweging 100% op de man gericht! Zelfs geen vrije trap, hoe belachelijk moet je dat dan wel niet vinden?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:02
    Hij moet gewoon professioneler zijn en zich laten gelden met doelpunten
    Dan is er ook geen discussie
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5703
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:31
    Higler doet PSV eigenlijk een plezier. Lozano speelt nooit goed in topwedstrijden dus volgende week heeft PSV alleen maar meer kans.

    In slow motion lijkt het zwaar bestraft maar op volle snelheid kan een scheids hem geven. Dan krijgt hij 2 wedstrijden plus eentje die er nog stond dus 3 wedstrijden.
    Zonde want ik zie liever een echte wedstrijd volgende week en daar hoort Lozano bij.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8317
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:03
    Zijn gewoon 3 wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8661
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:03
    Tja er zijn voor kleinere vergrijpen schorsingen opgelegd. Het is gewoon dom om zo met je arm te zwaaien. Ook al lijkt het niet op bewuste slaande beweging. Je weet dat je zo je tegenstander in het gezicht kunt raken.
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +1915
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:45
    Hoezo niet bewust? Verliest het duel, zit heel laag en maakt een enorme slaande beweging met z’n arm naar boven toe naar het hoofd van Woudenberg. Is overduidelijk. Al die discussiegevallen gaan over duels waarbij breed gemaakt wordt of gesprongen wordt in een luchtduel en dan beweeg je automatisch met je armen. Dit is opzettelijk, geen elleboogstoot maar gewoon ordinair slaan. Die lozano is gewoon een soort Suarez.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:03
    Als dit een rode kaart is kunnen we beter stoppen met voetbal. Geen wonder dat Nederland op het internationale podium er totaal niet meer toe doet. Die van Heerenveen kan zich beter gaan aanmelden voor de soldaat van oranje want acteren kan hij als de beste.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8317
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:06
    Dan stoppen we met voetbal. Want dit is rood. Hoe je het ook bekijkt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:07
    Jij je mening, ik en nog 70% de andere mening.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 21:08]
    Vind ik leuk
    035 +5082
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:12
    Is dus 70% plus jij fout...... :-))
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:17
    Ach misschien moet Higler de videoref nog eens raadplegen, hij is er toch goed in om beslissingen van een half uur eerder terug te draaien.
    Vind ik leuk
    Sluisje +527
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:49
    Wist niet dat PSV dit seizoen aan voetbal deed
    Vind ik leuk
    Patje41 +555
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:32
    vuurrood
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18247
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:04
    Komt er nu ook een topic over de onterecht niet gegeven penalty? De grens kon niet zien of Rza buitenspel stond (stond hij ook niet) want Veerman belemmerde zijn zicht.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3077
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:05
    De punt van zijn voorhoofd was buitenspel.
    Vind ik leuk
    Bullet +3016
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:06
    Ken je de regels?
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3077
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:21
    Lichaamsdeel achter de laatste speler is buitenspel.
    Vind ik leuk
    Bullet +3016
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:24
    Helaas
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18247
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:08
    Nee. Maar dan nog, de grensrechter kon dat nooit zien omdat zijn zicht belemmerd was.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12338
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:08
    Stonden beide buitenspel
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3077
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:04
    Higler is cadeautjes aan het uitdelen. Tot nu toe erg veel in voordeel van heerenveen.
    Overtreding op Arias is een dikke gele kaart.
    Vind ik leuk
    Bullet +3016
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:06
    En de niet gegeven strafschop aan Heerenveen? Was geen buitenspel.
    Vind ik leuk
    jochempje +2483
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:12
    Cadeautjes aan PSV tellen niet mee, aangezien dat normaal is.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:55
    en wat denk je van die Dumfpri !!!!!1
    Vind ik leuk
    jochempje +2483
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:04
    Slaande beweging = terecht rood. Klaar. Jammer dat niemand er neutraal naar kan kijken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:05
    Breaking news

    Marcel wel bekend van het vermoeden van het matchfixing filmpje doet opnieuw aangifte
    Vind ik leuk
    pico323 +5337
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:06
    smerige elleboog minimaal vijf wedstrijden. is al zijn tweede rode kaart.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 21:06]
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +12165
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:48
    Als je denkt dat hier een elleboog bij betrokken was kun je morgenochtend beter direct naar de pearl.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6827
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:32
    Pico heeft nog niet eens gekeken joh..........
    Vind ik leuk
    zwollie +7301
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:07
    Bruggink, die in een psv-pyjama slaapt, kun je niet serieus nemen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:13
    Dennis Higler wat een klote scheids! Was echt geen rood voor Lozano!
    Vind ik leuk
    zwollie +7301
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:39
    Naaihuis is wel 10 x erger
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3555
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:14
    100% geen rode kaart!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:16
    tuurlijk wel
    Vind ik leuk
    zwollie +7301
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:39
    1000% rood
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3555
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:40
    Jou mening.
    Vind ik leuk
    SjeH +277
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:16
    Is maar te hopen voor Feyenoord dat hij geseponeerd wordt. Anders komt Romero erin, en die is nog beter.
    Vind ik leuk
    Vowtar +4507
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:21
    In principe is het slaan en dus rood, maar per speelronde zie je dit minstens 10 keer onbestraft gebeuren. Bij de meest recente Ajax-PSV heeft Lozano minstens 3 van deze tikken ontvangen van Veltman. Goed dat een scheidsrechter er een keer iets aan doet, maar pak dan een veelpleger aan, niet de topspeler van de club die 1 plek boven je lievelingsclub staat
    Vind ik leuk
    Blac-ca +378
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:21
    Terecht Rood ,ik als PSV er vindt
    g
    het terecht een dikke rode prent
    Vind ik leuk
    035 +5082
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:29
    Voor jouw objectiviteit krijg jij een duim. Zouden meer moeten doen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:26
    Ik als NIET PSV-er vind het allesbehalve rood!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:23
    Gewoon terecht die rode kaart je moet je handen thuis houden en niks geen bezwaar accepteren moeten de hersens eens bewaren en die Bruggink moet zijn PSV bril eens afzetten je moet neutraal zijn als je daar zit heeft altijd commentaar als PSV volgens zijn weer benadeeld word
    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1155
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:24
    Dit is nooit rood. Het is een logische actie omdat hij vastgehouden wordt. Dan zie je dat grote vriend Higler zelf nooit gevoetbald heeft.
    Vind ik leuk
    035 +5082
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:31
    Higler heeft jaren lang gevoetbald. Dat jij dit niet weet Fc.........
    Vind ik leuk
    Setovitch +1474
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:29
    eerlijk is eerlijk is geen rode kaart is wat onhandig zo zwaaien maar nooit rood als je objectief kijkt
    Vind ik leuk
    zwollie +7301
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:41
    Eerlijk is eerlijk, slaan is rood
    Vind ik leuk
    Setovitch +1474
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:11
    Haha slaan je bent toch geen mietje...
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6827
    zondag 18 februari 2018 om 00:01
    Dit noemt men losrukken
    ....geen slaan!!!
    Vind ik leuk
    Freddy M. +877
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:53
    Gewoon dom! Niet wijzen naar de scheidsrechter maar jezelf kijken want je geeft hem de mogelijkheid om rood te geven en in dit geval doet hij dat nu!!
    Vind ik leuk
    Setovitch +1474
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:13
    Is voor mij gewoon een duel hij zwaait mischien lomp met zijn atmen maar als dit al rood is snap ik waarom we zoveel mietjes opleiden in nl elke grote competitie lachen ze je uit als je zegt dat hier rood voor staat
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:30
    Luis Suarez II. Zo nu en dan kortsluiting, weinig aan te doen.
    Vind ik leuk
    meinema +1310
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:31
    Geen rood
    Vind ik leuk
    Enkidoe +228
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:44
    Triest eigenlijk dat je als Nederlandse voetbalsite buitenlandse filmpjes moet gaan plaatsen dankzij de Fox Maffia om je verhaal te doen. Ikzelf woon niet meer in NL en ben ook aangewezen op vage streams om toch mijn club te zien. Tries.

    AMF
    Vind ik leuk
    wil +951
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:45
    Ieder weldenkend mens kon zien dat dit Rood was. Gewoon handjes thuishouden. Geldt ook voor Lozano.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:49
    De KNVB wil het spannend houden in de competitie.
    Als ze psv op een normale manier niet kunnen laten verliezen.
    Dan helpt de KNVB wel even.Over competitie vervalsing gesproken.
    Als ze in nederland op deze manier de competitie spannend wil houden.
    Kennen ze beter de hele competitie opdoeken.
    Psv heeft echt de knvb en de media tegen.
    1 ding hoop ik echt.Wie er ook europees voetbal gaat spelen.
    Ik hoop echt dat ze de eerste ronde er allemaal uit liggen.
    Het is schandalig om op deze manier de club kampioen te laten worden die de knvb wil.Want ze werken psv echt allemaal tegen.
    Echt een nep competitie in nederland het stelt geen reet voor.
    Dank zij de amsterdamse knvb en de amsterdamse media.


    Vind ik leuk
    PB +94
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:30
    Je snapt zelf natuurlijk ook wel dat je onzin verkoopt. Alle clubs hebben evenveel last van of baat bij arbitrage. In principe is dat wat Lozano doet een rode kaart, maar die wordt bijna nooit gegeven en gelukkig maar. Geel was prima geweest, maar goed, pech gehad. Het blijft wel een dom trekje van Lozano by the way.
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1134
    zondag 18 februari 2018 om 09:06
    Fricandellenclub heeft gelijk. Je kunt hier rood voor geven maar feit is dat PSV als enige van de topclubs bestraft wordt. Veltman had de laatste wedstrijden voor de winterstop 3 maal rood moeten hebben en krijgt niets. Feyenoord in de beker tegen PSV speelt geen 50 min met 10 man en ga zomaar door.

    Die linksback van Heerenveen had al geel moeten hebben vanwege vasthouden en ook in deze situatie maakt hij de 1e overtreding. Houdt weer vast. Verder overtreding op Arias van achteren en de scheids laat door gaan. Het was duidelijk wat de intentie van Higler was. Schofterig hoe de knvb de boel besodemieteren, geen haar beter dan de fifa en uefa.
    Vind ik leuk
    PB +94
    zondag 18 februari 2018 om 09:25
    Nee, dit is een mechanisme dat optreedt als je kleinburgerlijk en systeemvijandig bent.
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1134
    maandag 19 februari 2018 om 08:42
    Doe maar sneu, de arbitrage valt niet meer uit te leggen. Iedereen houdt er zijn eigen regels op na en opvallend hoe vaak Ajax de hand boven het hoofd gehouden wordt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:49
    Hitler matennaaier e3n fan van de neuzen, hopelijk norgen winst voor Zwolle
    Vind ik leuk
    Sluisje +527
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:54
    En alweer iemand met een enkele hersencel die probeert iets zinnigs te zeggen, triest dit ......
    Vind ik leuk
    Duckhunt +55
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:52
    Blijft lastige situatie, in herhaling vanuit bepaald oogpunt lijkt het op rood, vanuit ander punt zou het geel zijn. Laten we voorop stellen, het is niet slim van hem 44 minuut met 2-0 voor..
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:53
    Van mij mogen ze ajax opdoeken.Oplichters en omkopers.
    Die horen in een de nederlandse competitie niet thuis.
    Als jeop deze manier kampioen wil worden dan ben je voor mij een zielig clubje wat hulp nodig heeft van de KNVB en de media.
    Want anders kennen ze het niet winnen.Losers zijn het in amsterdam
    Vind ik leuk
    Sluisje +527
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:55
    Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen, Calimero.....
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:53
    Waarom heeft niemand het niet over het vasthouden van de shirt ,als dat niet gebeurt hoeft hij zich niet los te rukken of af te zetten
    Vind ik leuk
    luccerd +3004
    zondag 18 februari 2018 om 07:54
    Je hebt helemaal gelijk!
    De rode kaart snap ik nog wel omdat het een slaande beweging is, maar als de grensrechter had gezien dat Lozano vast werd gepakt zou het gewoon een overtreding voor PSV zijn.
    De meningen zijn hier goed verdeeld, maar mede door een aantal calimero’s hier is het meteen een zielig zooitje bijeen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:59
    Bruggink die idioot moet dat PSV brilletje eens afzetten
    Vind ik leuk
    Maan88 +3524
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:01
    En weer wordt PSV zwaar benadeeld. Ongelofelijk dat Heerenveen niet met nog maar 9 man op het veld stond. Een schande KNVB dit is echt een schande. En ja PSV speelde laf na de rode kaart maar man o man wat worden we er weer ingefloten. Belachelijk. En voor wie toch blijft zeggen dat dit rood is, zelfs na al deze meningen van de échte kenners dan kun je beter gaan curlingen. Hij wil zich losrukken en raakt hem per ongeluk in zijn nek, hoe kan hij in godsnaam in zijn gezicht en neus grijpen. Is gewoon kaarten naaien. En geel voor wild gezwaai had gekunnen maar dat was echt de max. Als dit rood is, hoe had Ziyech tegen Feyenoord voor 2x natrappen dan geen rood kunnen krijgen?
    Vind ik leuk
    Sargon +1462
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:14
    Die Calimero reactie past meer bij Roda dan bij PSV. Voor een slaande beweging kan rood worden gegeven. Hoe kan PSV zelfs met 10 man een 2-0 voorsprong uit handen geven?
    Vind ik leuk
    luccerd +3004
    zondag 18 februari 2018 om 07:56
    Even een stomme vraag, maar waarom wordt Roda hierbij betrokken?
    Ik volg het even niet
    Vind ik leuk
    Maan88 +3524
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:06
    Nou ben benieuwd hoeveel ajacieden morgen rood gaan krijgen als dit de nieuwe norm is voor rode kaarten!
    Vind ik leuk
    Eindje +82
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:10
    Was zeker geen rood.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:14
    Terecht rood. Maar zoals alle pisveer Veltman aan de schandpaal wilden nagelen, is wat Lozano doet natuurlijk niks....
    Vind ik leuk
    pos +8682
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:19
    Niet voor niets vindt niemand het op tv rood. Die jongen wordt geraakt door een hand in zijn nek en grijpt met 2 handen naar zijn gezicht. Het is flink wat theater en daardoor rood.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:20
    Een meer dan terechte rode kaart
    Vind ik leuk
    Sazzz +11333
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:20
    Het is toch ook gewoon een slaande beweging. Lozano zelf doet dan net alsof hij ontzettend verbaasd is, maar aan zijn gezicht is te zien dat hij dat niet is.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18953
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:26
    Ach, je kan hem geven of je kan hem niet geven...
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18953
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:27
    Ps; Vind het zelf wel fijn dat ‘ie hem gaf trouwens
    Vind ik leuk
    Knowitall +168
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:29
    Kan iedereen die voor PSV zijn even nee stemmen en degenen die tegen PSV zijn ja.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 22:30]
    Vind ik leuk
    Patje41 +555
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:30
    die bruggink moet zijn PSV mond houden, was een zuivere rode kaart
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9026
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:42
    Onzin, gewoon een gele kaart, hij pakt hem bij zijn nek maar "het slachtoffer"
    acteert en trakteert Lozano op een rode.....
    Heeft PSV ook eens pech maar had het geluk dat het geen penalty tegen kreeg, hebben dus niets te klagen.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4278
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:43
    Is er ook een overzicht van clubs waarbij de tegenstander rood heeft gekregen? Ik denk serieus dat Heerenveen de lijst wel eens kon aanvoeren.. een lijst van , pak hem beet, de laatste 10 jaar. Ik ben zeer benieuwd.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 22:45]
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1506
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:51
    Plaats je nu in verschillende topics hetzelfde verhaal. Jeetje...steun zoeken kan zielige vormen aannemen
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2034
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:48
    Slaande beweging raak of niet is rood.
    Vind ik leuk
    koeman88 +58
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:51
    Als PSV fan kan ik toch leven met de uitleg van Higler. Ook dat hij aangeeft nog even te twijfelen. Als je de beelden ziet, zie je een slaande beweging. Helder. Ik hopp wel dat andere arbiters dezelfde sanctie hanteren bij gelijksoortige overtredingen. Daar heb ik dan wel weer mijn twijfels over.
    Vind ik leuk
    Gerro +6156
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:44
    Dit valt me erg tegen van de heren Perez en Bruggink. Slaande beweging is volgens de regels rood en daar was hier sprake van. Als je je zelf wil los trekken maak je een trekkende beweging en geen slaande
    Vind ik leuk
    luccerd +3004
    zondag 18 februari 2018 om 08:00
    Geloof me, als er aan ke wordt getrokken, zou ik het gewoon laten gebeuren. Is toch lekker xD
    Vind ik leuk
    Tuijltje +12
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:45
    100% geen rode kaart.
    Wanneer dit rood is dan kunnen ze elke competitieronde 20 rode kaarten uitdelen.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1506
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:50
    PSV gaat in beroep. Logisch. Die willen het sterkste elftal tegen Feyenoord opstellen.
    Rood of niet...elke club zou dat doen
    Vind ik leuk
    harryheck +1411
    zondag 18 februari 2018 om 06:14
    En WEER Higler....Maatje van Makkelie. En maar strooien met kaarten, en dan ook nog achter grensrechter verschuilen.....
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 07:55
    Feit blijft dat de scheidsrechters hier steeds anders mee omgaan. Je ziet zware slidingen van achteren waar soms maar net geel voor wordt gegeven en dan weer lichtere overtredingen waar rood op volgt. Lijkt wel willekeur maar de scheids moet het in een split-second beslissen.
    Daarom is die video ref oh zo belangrijk, hey hele voetbalwereldje draait om zo veel geld dat dit echt moet verbeteren. Kijk eens naar hockey waar ze dit al jaren hebben.
    Ik hoop dat mede door de uitspraak van Higler de rode wordt omgezet in een gele en Chuckie kan spelen tegen Feyenoord.

    Én dat Feyenoord de competitie aan PSV gunt en zich vol op de beker stort gezien hun afkeer van Ajakkes.
    Vind ik leuk
    MiekP +26
    zondag 18 februari 2018 om 08:08
    Ik zat te wachten totdat de stadionspeaker zou zeggen: "Scheidsrechterswisseling aan de zijde van Sc Heerenveen, Higler heeft het veld verlaten.." maar helaas....
    Vind ik leuk
    michelhx +3536
    zondag 18 februari 2018 om 08:42
    Na het zien van ontelbare herhalingen snap ik best dat hij rood kreeg.
    Vind ik leuk
    AndréB939 +297
    zondag 18 februari 2018 om 09:19
    Terechte rode kaart. Slaande beweging naar achteren. Veel stuitender is het is kommentaar van beide analisten, niet toevallig met een PSV achergrond. Kom op jongens ga geen toertje bouwen terwijl scheids en lijnrechter vanuit verschillende invalshoek een overtreding constateren. Over de onterecht wegens buitenspel afgekeurde Heerenveen goal, waar Veerman wel maar niet in de aanval betrokken en de doelpuntenmaker niet buitenspel stond, hoorde ik jullie niet. Jammer!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 11:06
    terechte rode kaart, Higler doet een keer wat goeds om Lozano een rode kaart te geven. En de jankers uit Eindhoven kunnen janken wat ze wilen een terechte rode kaart en een schorsing van 3 wedstrijden is op zijn plaats !!!!!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Perez en Bruggink over dubieuze rode kaart Lozano: "Het lijkt veel erger"