Lozano maakt indruk in Oranje-kamp: Veel overtuiging, veel lef en een gifkikker

    Lozano maakt indruk in Oranje-kamp: "Veel overtuiging, veel lef en een gifkikker"

    Hirving Lozano heeft zondag een uitstekende indruk gemaakt op Kees van Wonderen. De assistent-bondscoach van het Nederlands elftal was toeschouwer bij de WK-wedstrijd tussen Mexico en Duitsland.

    Lozano maakte in Moskou de enige treffer, waardoor Mexico met 1-0 won van Duitsland. "Ik heb genoten van een geweldige wedstrijd", aldus Van Wonderen tegen Voetbal International. Hij volgde drie bekende gezichten in het bijzonder: Lozano, Andrés Guardado en Héctor Moreno.

    "Guardado is natuurlijk heel ervaren, heel slim en heel belangrijk voor de balans bij Mexico", zegt hij. "Lozano zet de lijn van PSV eigenlijk door. Hij speelt met heel veel overtuiging, heel veel lef en is ook een gifkikker. Hij maakt een geweldige goal. Het was voor hem een prachtige wedstrijd. En Moreno is altijd een betrouwbare verdediger. Ze hebben het goed gedaan."

    Van Wonderen ziet in Mexico geen serieuze kanshebber op de wereldtitel. "Daar komen ze toch net iets voor tekort, denk ik."

    Lees ook: Van Hooijdonk speculeert over transfer Lozano: "Dit gaat de hele wereld over"

    Poll

    Stelling: PSV kan Lozano na het WK niet behouden

    (4925 stemmen)

    Plaats een reactie

    Dezeun +5050
    zondag 17 juni 2018 om 22:32
    Prima wedstrijd van lozano

    Is misschien niet gunstig deze overwinning aangezien brazilie ook nog lang geen groepswinnaar is 1e en 2e van deze poules spelen tegen elkaar
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 22:36]
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 22:32
    Een Eredivisie-speler die een goede goal maakt op een WK.. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    zondag 17 juni 2018 om 22:34
    Nu nog een goede reactie van jou en de wereld vol wonderen is compleet ;)
    Vind ik leuk
    MichPSV +8761
    zondag 17 juni 2018 om 22:35
    Ze gewoon laten praten Timmio ze zijn gewoon jaloers dat we een superster hebben.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 22:40
    Kennelijk net zo'n halfje als Timmio als je denkt dat het op jaloezie gebaseerd is, haha!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    zondag 17 juni 2018 om 22:40
    Ik zeg nergens jaloezie en ben niet eens serieus

    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    zondag 17 juni 2018 om 22:41
    Ik zeg nergens jaloezie en ben niet eens serieus haha
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 22:42
    Nee, maar je gaf er wel blijk van dat je niet de flauwste notie hebt van wat het dolletje was in mijn post.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    zondag 17 juni 2018 om 22:44
    Mijn comment eindigde met de ';)'

    Volgens mij snap jij heht niet helemaal dus ;)
    Overduidelijk dubbeldolletje
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 22:46
    Dat heb ik gezien, maar je geeft er i.i.g. weinig blijk van.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 22:47]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    zondag 17 juni 2018 om 22:47
    Misschien moet je niveau dan toch omhoog ;)
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 22:50
    Dat staat op geen enkele manier ter discussie, je kunt hooguit proberen om nog aannemelijk te maken dat je in eerste instantie begreep wat je las.. Tot nu toe faal je daar volledig in.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 22:51]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    zondag 17 juni 2018 om 22:51
    Dat deed ik al, met die eerste ';)'

    Al langer dan ik op VP zit het teken dat je comment niet serieus bedoeld is
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 22:52
    Ja, maar niet relevant voor de stelling dat je nog niet begrijpt wat je las.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    zondag 17 juni 2018 om 22:54
    ok
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 23:12
    Al net zo betekenisloos als het uitleggen van een 'teken' dat geen enkele rol speelt.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 22:36
    Dat valt wel mee toch, slechts jouw goede voorbeeld volgen.. Haha!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    zondag 17 juni 2018 om 22:40
    Stap 1 is altijd positief zijn over IJsland ;)
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12711
    zondag 17 juni 2018 om 22:41
    Is wel de enige die nog wat indruk maakt, de rest niet bepaald..
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 22:41
    Vorig wk scoorden in ieder geval depay en de vrij. Dat waren ook eredivisiespelers.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 22:36
    75 miljoen dan maar?
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 22:37
    Losse handjes of niet hij wordt of is al een goeie!!!
    Vind ik leuk
    Starkoo +618
    zondag 17 juni 2018 om 22:42
    Die goal stelde niet veel voor als je het huiswerk goed heb gedaan, dan weet je dat hij bijna zo alle goals maakt gaat altijd naar binnen draaien. Het is gewoon heel slecht verdedigd!

    Lozano is gewoon weg naar het WK maar ja 50 miljoen zo het maximale zijn, net zoals Hakim Ziyech.

    Blij dat Neres geen WK speelt anders was hij ook weg!
    Vind ik leuk
    Troy Mol +21
    zondag 17 juni 2018 om 23:47
    Typische Ajax fan: Lozano maximaal 50 miljoen maar de ligt 60 miljoen? Frenkie zal volgens jouw zeker net zo veel als Lozano zijn. Kom op man het is gewoon een knappe goal en dat uitkappen doet hij zelde!
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    zondag 17 juni 2018 om 22:52
    Die lozano krijgt nog wel rood, vandaag gewisseld uit berscherming .
    Vind ik leuk
    stratumseind +171269
    zondag 17 juni 2018 om 23:04
    klopt ...als bescherming van de duitsers dan welteverstaan...
    anders was de uitslag 0-2 of 0-3 geworden
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 23:04]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    zondag 17 juni 2018 om 23:07
    Het blijft lachen met jou, meen je dat nou serieus? Hij had vandaag al 2x geel kunnen krijgen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171269
    zondag 17 juni 2018 om 23:08
    in de ogen van een ajacied misschien wel maar dit is grote mensen voetbal
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    zondag 17 juni 2018 om 23:09
    Niets met welke ploeg dan ook te maken wel met slaan, schoppen enz.
    Vind ik leuk
    Starkoo +618
    zondag 17 juni 2018 om 23:25
    Geloof je het zelf de Duitsers zijn nog steeds favoriet!
    Vind ik leuk
    stratumseind +171269
    zondag 17 juni 2018 om 23:26
    zo zijn er nog wel 4-5 meer dus dat wil nu nog niks zeggen
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8175
    zondag 17 juni 2018 om 23:06
    Uit bescherming? Ha,ha... het zijn geen Mickey Mouse scheidsen! Hij was gewoon moe, Lozano werkt tenminste voor z'n geld en wacht geen kansen af zoals Ronaldo.

    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    zondag 17 juni 2018 om 23:08
    Dat ben ik met je eens alleen moet hij zich leren inhouden( slaan, schoppen enz.)
    Vind ik leuk
    HJR +7877
    maandag 18 juni 2018 om 00:04
    Wil je nou zeggen dat Ronaldo niet werkt /traint voor zijn geld?? Dan snap je het niet helemaal goed: als een Messi of Neymar, die veel meer talent hebben dan Ronaldo, de focus en discipline van Ronaldo hadden, waren ze zonder enige twijfel veeeeeel beter dan Ronaldo. Maar door keihard te werken, te focussen op zijn taak is Ronaldo de aller beste op zijn positie.
    En ja hij wacht zijn momenten af, maar daar is hij ook voor.
    Van een keeper verwacht je toch ook niet dat hij mee gaat aanvallen ;)
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 00:05]
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5792
    zondag 17 juni 2018 om 22:53
    Trots.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171269
    zondag 17 juni 2018 om 23:05
    Onzen Toon moet morgenvroeg bij zijn bekske koffie maar gelijk een berichtje de wereld in slingeren dat ie niet te koop is......
    Vind ik leuk
    Starkoo +618
    zondag 17 juni 2018 om 23:26
    Hij is onhoudbaar lol
    Vind ik leuk
    SimonSays +6223
    zondag 17 juni 2018 om 23:56
    Hij mag melden dat we zeer verheugd zijn om met Lozano een Champions League-campagne te voeren en zijdelings laten vallen dat een bod van 120 miljoen niet te weigeren is.
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2055
    maandag 18 juni 2018 om 01:59
    Lekker voetballen als je directe tegenstander meer tegen de achterlijn van de tegenstander speelt dan dat-ie zijn verdedigende taken uitvoert. Hummels was genadeloos in zijn analyse. Kimmich is dé grote risicofactor in het Duitse spel, temeer daar Khedira en Kroos het loopvermogen missen om afwezigheid vd rechtsback te compenseren bij balverlies. Dat was de grote sleutel vandaag. Zou me dan ook niks verbazen als daar zaterdag iemand anders staat. Zo niet, zie ik het somber in.

    Man van de wedstrijd: Joshua Kimmich.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 02:00]
    Vind ik leuk
    Ryan82 +980
    maandag 18 juni 2018 om 07:37
    PSV heeft het goed gedaan om Lozano te kopen. +40, 50 miljoen voor hem?
    Vind ik leuk
    derksen +8846
    maandag 18 juni 2018 om 07:41
    Nou zal ik wel andere wedstrijd hebben gezien
    Juist guardado en lozano waren een drama in bal bezit anders had Mexico met 6-0 gewonnen ze kregen zoveel counter mogelijkheden
    En lozano heb maar 60 minuten gespeeld dus zijn coach zal hem ook niet geweldig hebben zien spelen want geen coach haalt zijn beste man na 60 minuten uit het veld
    Vind ik leuk
    SimonSays +6223
    maandag 18 juni 2018 om 10:31
    Klopt!

    Jij hebt inderdaad een andere wedstrijd gezien.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:22
    Maar van mij mag hij ondanks zijn kwaliteiten die verloren gaan voor PSV ookweg. Pakken zo bijna gegarandeerd vele miljoenen winst binnen een jaar. En v Bommel kan direct gaan kneden aan zijn eigen spelers.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws