'Ik ben niet verbaasd, Trencin heeft wel vaker zulke wedstrijden gespeeld'

'Ik ben niet verbaasd, Trencin heeft wel vaker zulke wedstrijden gespeeld'

Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 14:56vr 10-08-2018 om 14:56

Feyenoord ging donderdagavond met 4-0 onderuit bij AS Trencin in de voorronde van de Europa League. Tscheu La Ling, eigenaar van de Slowaakse club, is niet verrast door de prestatie van zijn ploeg. 

"Ik ben niet verbaasd, inderdaad. Het is simpel: we hebben een goede ploeg, maar jong. Als drie spelers niet bij de les zijn, kunnen we zo met 3-0 verliezen, maar zijn ze dat wél, zie je wat er ook kan gebeuren", verklaart Ling tegenover Voetbal International. Volgens Ling, die in zijn actieve carrière speelde voor FC Den Haag, Feyenoord en Ajax, is het niet voor het eerst dat Trencin goed voor de dag komt in Europa. "Een paar jaar terug, bijvoorbeeld, tegen Legia Warschau. Kwamen we een doelpunt tekort voor plaatsing voor de Champions League. Dus nogmaals: voor mij is dit geen verrassing."

Ling vond bovendien dat Trencin uitstekend voetbal op de mat legde. "Het is tenminste wel voetbal hoe ik het graag wil zien en de reden dat ik deze club ooit overnam", verklaart hij. Duidelijk is dat Trencin na de ruime zege uitstekende papieren heeft voor de return van volgende week in De Kuip.

Poll

Heeft Feyenoord nog kans om Trencin uit te schakelen?

(12640 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 10 augustus 2018 om 15:02
Gefeliciteerd ling...
Vind ik leuk
Snapje? +8685
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:41
Het kan nog....laten we hopen dat het gaat lukken.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3728
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:05
Je raakt eraan gewend idd 😆
Vind ik leuk
|Ajax| +1328
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:07
Oftewel Feyenoord speelde gewoon heel slecht..
Vind ik leuk
Nuance +10722
vrijdag 10 augustus 2018 om 17:40
Nee, heel erg slecht. Ik moet echt graven in mijn geheugen voor een slechtere wedstrijd en dat was ergens begin 80 er jaren thuis tegen Fortuna. Toen stonden we in een uur 0-3 achter en werd het veld bestormd.
Vind ik leuk
Nbl +822
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:08
Dat gaat Feyenoord nooit meer goed maken . Hoop voor ze dat de geblesseerde terug zijn. Anders wordt het wel heel erg lastig .
Vind ik leuk
14forever +9066
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:13
De sigaren kunnen nog niet opgestoken worden...
Vind ik leuk
heur es +880
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:17
Kan Ling niet naar Feyenoord, was een parachtig voetballer!
Vind ik leuk
Paul1982 +12071
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:22
Lekker objectieve mening van de eigenaar weer.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:25
Leuk voor Ling. Gemeend!
Ik had het wel willen zien als het was gegaan zoals Cruijff wilde. Met Tscheu la Ling als directeur.
Vind ik leuk
Just Nuts +679
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:25
Tijd voor flinke dosis kuipvrees voor hun dan
Vind ik leuk
Bartho +256
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:54
Voor de Feijenoord-supporters laatste kans op wedstrijdje Europees te zien bij hun eigen clubje. Zal wel uitverkocht zijn.
Vind ik leuk
ronnieb +686
vrijdag 10 augustus 2018 om 16:27
Wow - 34% van 1250 stemmen die nog een kans zien (net als ik). Straks met Robin, Botta en Tonny erbij in een kolkende Kuip op normaal gras...het kan wel degelijk. Moeilijk maar niet onmogelijk en dus "een kans".
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 16:50
Wie in de Poll Feyenoord nog de kans geeft om Trencin uit te schakelen is volkomen de weg kwijt en heeft totaal geen verstand van voetbal.
Vind ik leuk
Slayerized +1607
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:41
Ik heb geen verstand van voetbal, ben wel liefhebber, geen Feyenoord fan. Toch geloof ik er wel in.

En door jouw onvoorwaardelijke liefde voor Feyenoord gun ik het je. En de club + aanhang natuurlijk.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:24
En toch komt het nog goed voor Feyenoord.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 22:13
Waarom stemt &69 nee kans heb je altijd
Vind ik leuk