Gullit verbijsterd: Manchester United voor de tweede keer te laat in eigen stadion

Gullit verbijsterd: Manchester United voor de tweede keer te laat in eigen stadion

Gepubliceerd: dinsdag 23 oktober 2018 om 20:05di 23-10-2018 om 20:05

Een opmerkelijk verhaal uit Engeland: de spelersbus van Manchester United kwam onderweg naar het eigen Old Trafford, waar het dinsdagavond tegen Juventus speelt, opnieuw in de file terecht. Manager Jose Mourinho besloot daarop om naar het stadion te lopen, tot verbijstering van analyticus Ruud Gullit.

De EK-winnaar van 1988 zit dinsdagavond samen met Marcel Desailly bij beIN Sports. Presentator Angus Scott deelt het nieuws met de kijkers. "Manchester United heeft van hotel gewisseld. Maar nu komen ze alweer te laat aan (dat was ook het geval voor de wedstrijd tegen Valencia, red.). Mourinho is nu te voet naar het hotel gegaan. Ze zijn voor de tweede keer te laat in hun eigen stadion."

Gullit hoort het verhaal van de presentator met verbazing aan. "Misschien moeten ze maar weer een ander hotel nemen? Ik hoorde dat er een leuk hotel in het stadion zit, daar kun je je geen buil aan vallen. Maar dat wordt gerund door oud-spelers, dus dat zien ze vast niet zitten", sluit hij lachend af.

Plaats een reactie

power +6504
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:09
Grappig die gasten,, Mourinho is overal te laat voor.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 20:11]
Vind ik leuk
SKIETE WILLY +1284
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:10
Busje komt zo, alles komt goed.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 20:17]
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:26
Dit is pas spektakel van Mourinho😉

Het feest kan beginnen want dubbeldekker busje komt naar u toe deze zomer😆
Vind ik leuk
Kim Jung-On +4479
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:12
Fantastic game!
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:35
Hoezo fantastisch one😂
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:12
Club in verval. Dat is duidelijk.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:29
Er valt iets uit je mouw.Trouwens de WC moet nog lekker ruiken met WC eend reiniger AJAX.Wel doortrekken he na gebruik🤗🤗🤗
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:13
Zou ze een e-Bike geven .
Vind ik leuk
Pur Sang +471
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:10
Of een speed pedelec
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:15
Schijt aan dat die bus te laat is, als ze om 20.45 maar tegen Juventus beginnen want dat is de wedstrijd waar ik naar kijk. Hoewel ik Ajax wel succes wens maar uit principe kijk ik niet naar Ajax behalve als ze tegen Feyenoord spelen.
Vind ik leuk
Reddevil +283
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:18
Begint om 21:00 uur
Vind ik leuk
SKIETE WILLY +1284
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:19
heeft geen zwitsers uurwerk denk ik,
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:25
Nee, gewoon een klok van Bol.com........
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:24
De wedstrijd wel maar de uitzending begint om 20.45.
Vind ik leuk
SKIETE WILLY +1284
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:18
sportief van je, top
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:19
Ik kijk uit principe niet naar Feyenoord omdat mijn arts het een te sterk slaapmiddel vind :D
Vind ik leuk
SirUltionem +3044
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:24
beter kijk je uit met in slaap vallen, straks ben je te laat en kan je je ajax brandblusser niet op tijd pakken bij brand.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:19
Ik zou Mourinho ook laten lopen.... ;-p
Vind ik leuk
Analyse075 +1823
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:34
Het gaat hel. helemaal mis met Jose Mourinho. Van the special one in 2010 naar the special Idiot in 2018. Daar kan je een leuk boekje over schrijven.
Vind ik leuk
Koekie1970 +3204
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:08
Straf voor United dus.
Vind ik leuk
Iefmeister +7919
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:35
Mou heeft die bus hard nodig om voor zijn doel te posteren.
Vind ik leuk
woensdag 24 oktober 2018 om 00:46
Mutd neemt ‘parkeer de bus’ nu wel heel letterlijk..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws