Mazraoui helpt Ajax in minuut 93 aan cruciale Champions League-zege

    Mazraoui helpt Ajax in minuut 93 aan cruciale Champions League-zege

    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:51

    Ajax heeft in extremis een cruciale Champions League-zege geboekt. De Amsterdammers leken thuis tegen Benfica op een 0-0 af te koersen, maar Noussair Mazraoui zorgde met een van richting veranderd afstandsschot voor een late 1-0 zege.

    De wedstrijd golfde vanaf de eerste minuut heen en weer. Beide ploegen kregen voldoende kansen om de score te openen. Noussair Mazraoui deed Benfica na vier minuten spelen al een levensgrote kans cadeau. Matthijs de Ligt kon het slippertje echter goedmaken en haalde de inzet van Haris Seferovic voor de lijn weg.

    Na een half uur spelen leek Kasper Dolberg voor de 1-0 te kunnen zorgen, maar de Deen kwam niet voorbij doelman Odysseas Vlachodimos. Nicolas Tagliafico kreeg op slag van rust de grootste kans van de wedstrijd. De Argentijn wist Vlachodimos te passeren met een halve omhaal, maar de bal werd op de doellijn weggehaald. Doellijntechnologie wees uit dat de bal niet in zijn geheel over de lijn was gegaan.

    Na de rust bleef het onverminderd spannend: Ajax probeerde het met schoten van grote afstand, maar de Grieks-Duitse doelman van Benfica liet zich niet verrassen. Donny van de Beek had een kwartier voor tijd de 1-0 op zijn schoen, maar vond Vlachodimos op zijn weg. Benfica leek in de blessuretijd nog naar 0-1 te kunnen counteren, maar Mazraoui voorkwam dat met een gedurfde tackle.

    De rechtsback groeide zelfs uit tot de held van Amsterdam. Nadat een voorzet van invaller David Neres werd afgeslagen, schoot Mazraoui de bal via een Portugees been tegen de touwen. Ajax zet Benfica op vier punten achterstand en koerst rechtstreeks af op Europese overwintering.

    Plaats een reactie

    Skkky50 +3957
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:52
    In Amsterdam kennen ze het trucje onderhand ook al.

    Gefeliciteerd Ajacieden. Genieten op z'n Eindhovens.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53]
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1744
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53
    Hahaha , lache dit. gefeliciteerd ajax. Wat een flutscheids trouwens, dat deze man op dit niveau mag fluiten slaat natuurlijk nergens op. Hij snapt er niks van.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 22:56]
    Vind ik leuk
    Quaresma +5495
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:56
    Ik gun het Ten Hag nog het meest, wat zullen de haters van vorig seizoen zijn schoenen weer kussen.
    Vind ik leuk
    RebelVox +7999
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:01
    Fok it met dat gezeik over haters nu is het FEEST!!!!
    HELDEN
    Neres met zijn goudenP
    Perfecte wissel

    Heerlijke avond.

    eneh Benfica is een kut ploeg :-)
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8162
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:14
    Lucky Ajax......heeft niks met gouden wissel te maken maar met een gigantische blunder van die verdediger en daarna ook nog van richting veranderd.
    Goed voor het Nederlandse voetbal slecht voor de arrogantie!
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12045
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:18
    Als je niks zinnigs te schrijven hebt doe het dan gewoon niet.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8162
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:21
    Kan je niet tegen de waarheid dan? Van te voren allemaal roepen dat Benfica wel even opgerold zou worden.....pfff schei toch uit!
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12045
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:22
    Hou met zeuren man en ga je bezig houden met je eigen cluppie. Heb je het druk zat mee.

    Fijne avond Henk
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 23:22]
    Vind ik leuk
    Ajax✌ +347
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:22
    Ga weg met je lucky ajax.. dit overkomt Ajax vrijwel nooit
    Vind ik leuk
    035 +5853
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:07
    Meen je dat?
    Vind ik leuk
    Renelas +205
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:54
    Snap je reactie, maar niet echt je timing. Fans schrijven zoiezo natuurlijk overweldigend positief over hun clubbie en zo’n overwinning moet je niet zeuren gewoon vieren. Ajax had de grootste kansen en maakte uiteindelijk het doelpunt. Dat is wat PSVers ook zeggen en die winnen gewoon zo. Verdiend is verdiend.
    Vind ik leuk
    John Garp +1767
    woensdag 24 oktober 2018 om 02:46
    Wedstrijdstatistieken wijzen uit dat Ajax twee keer zoveel kansen had ( en schoten op goal).
    Jouw onderbuikdrek slaat dus helemaal nergens op.

    Net zoals Inter dik verdiend won van PSV overigens - lees statistieken; ken de feiten.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 08:14
    Schat Inter dan ook nog wel ff een stuk hoger in dan Benfica, maar desondanks Ajax verdient gewonnen goed voor NL voetbal een eerste in de poule zit er nog in.
    Vind ik leuk
    De Leek +5
    donderdag 25 oktober 2018 om 16:51
    Je bent zeker zo,n voor de buis zitter omg.010 die dit niveau niet begrijpt en ziet wat dit voor het Nederlandse voetbal betekent.Zo'n wedstrijd moet je voelen en genieten ,daar gaat het om.Volgend jaar bij de UEFA afrekening nog meer pegels bij schrijven .Het gat wordt nog groter met de rest van NL,maar door goede resultaat nog meer ploegen in de toekomst Europees voetbal spelen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 25 oktober 2018 om 16:56]
    Vind ik leuk
    Adjab +962
    vrijdag 26 oktober 2018 om 00:40
    Henk PSV niet echt verdiend een punt gehaald en het deed pijn aan mijn ogen vergeleken met het spel van een dag eerder.
    Vind ik leuk
    karnisse +169
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:32
    Laat hem. Is een zielige Psv trolletje die meer haat aan Ajax heeft dan liefde aan zijn club
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:46
    Doe je mee dan LuckyLuksch?
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1032
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:20
    henk loser, doe is positief
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 23:20]
    Vind ik leuk
    14forever +8589
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:20
    Het doet zeer he, dat Ajax wel punten pakt europees.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8162
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:25
    Nee hoor, van mij mag Ajax alles winnen. Maar doe nou maar niet dat het allemaal geweldig was tegen een zeer matig Benfica!
    Als jullie tegen Fey ook zo spelen is het verschil na zondag 8 punten. Ga zo door!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25011
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:30
    Henk, als Ajax zo speelt tegen feijenoord, wordt het 4-0 voor Ajax. Het leek alsof Benfica matig was, maar kan dat ook aan het vroege storen van Ajax liggen?
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 06:26
    Ik vond Benfica juist aardig spelen en ze hebben een paar leuke spelers. Goed voor de Europese punten..... :P
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:46
    Tuurlijk, een zeer matig aek, kiev, sturm graz, een slecht bayern...... zou het allemaal toeval zijn? Flikker toch op henk! Stakker....
    Vind ik leuk
    14forever +8589
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:11
    Wordt je nooit moe van.jezelf?
    Als Ajax europees wint, is het altijd een slechte tegenstander.
    Vind ik leuk
    Kwikwek +2891
    woensdag 24 oktober 2018 om 01:12
    Ik sluit me volledig bij Johan Derksen aan, zowel Benfica als Ajax speelde goed voetbal en waren aan elkaar gewaagd. Naar mijn gevoel heeft Ajax uiteindelijk wel terecht gewonnen, maar het had ook zomaar een gelijkspel kunnen worden.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 01:28
    Hou op man, Benfica speelde prima. Technisch een zeer goede ploeg.Een Nederlandse ploeg wint zelden van een Portugese ploeg. Die liggen ons niet zo.
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1594
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:22
    Lucky??? Pffff… je voelde dat ze zouden winnen. Ze dwongen het af.
    Vind ik leuk
    Clutchy +737
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:24
    Die kerel kan er gewoon niet tegen dat de grootste club van NL wel europees punten pakt terwijl de rest van de nederlandse clubs ervoor zorgen dat er geen direct CL deelname is voor de kampioen dat doet hem veel pijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:52
    Grootste club van Nederland maar staat nog niet eens bijna bovenaan in de Eredivisie ?
    Vind ik leuk
    Clutchy +737
    woensdag 24 oktober 2018 om 13:14
    Ajax is op alle fronten de grootste club van Nederland, dat weet jij ook maar PSV is op dit moment in de ED gewoon een stuk sterker dan Ajax, daar in tegen is Ajax in Europa weer een stuk sterker
    Vind ik leuk
    Clutchy +737
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:23
    Jullie mogen al helemaal niks zeggen Lucky PSV vorig seizoen, jullie vonden dat toch een kwaliteit?, het is echt lachwekkend wat je nu zegt, wil je serieus genomen worden? dan zou ik je toch willen verzoeken je comment te bewerken want je maakt je zelf belachelijk
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:28
    Hahaha daar heb je domme henk weer, lekker jongen winnen op zijn psv's heb heb je de zakdoekjes al klaar liggen voor morgen??
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 23:28]
    Vind ik leuk
    jochempje +3191
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:31
    Wat het met de arrogantie kan doen, zien we in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Lucatonio +1507
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:34
    Henkie henkie.. volgende keer gewoon lekker MvH kijken met een zak paprika chips in de linkerhand en lekker geen voetbal kijken joh. Is niks voor jou!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:37
    Serieus??? Kom op man. Wees blij voor het NL voetbal. Als jullie weer kampioen worden zijn jullie dankzij Ajax weer een stukje dichterbij rechtstreekse plaatsing voor CL. Ik ben Twente fan. Stop met haten. Ik hoop dat PSV ook gewoon door gaat. Waarom die haat. Doe gewoon normaal.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 23:42]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:50
    Treurwilg!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:51
    Hahaha die Henk ik wist niet dat je jezelf nog zou kunnen overtreffen met je onzin . Maar je krijgt het wederom voor elkaar, ode!

    Iedereen roepen dat Benfica opgerold zou worden ? Ik weet niet wat jij gelezen hebt vanmiddag? Maar alleen wat je wilt denk ik 🤣

    Best triest , wederom, zwaar leven, droeftoeter
    Vind ik leuk
    Adjab +962
    vrijdag 26 oktober 2018 om 00:37
    Henk laat het gaan die aversie tegen de grootste club van Nederland
    Vind ik leuk
    Pimman +5019
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:58
    Ja thanks..op het moment dat niemand er in geloofde! ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:06
    Was idd een arrogante zak die scheids. Maar 3 punten zijn binnen. 92ste minuut, echt heerlijk en dik verdiend
    Vind ik leuk
    Lucatonio +1507
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:36
    92 minuten lang.. onze club uit Amsterdam. 😂
    Vind ik leuk
    imho +1005
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53
    Lucky? 😜
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +22841
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:59
    Ik hoor in Eindhoven dat dit een kwaliteit is...
    Vind ik leuk
    imho +1005
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:00
    Klopt. In Duitsland lijken ze er ook patent op te hebben. Maa het is wel fijn als het dan een keer in het voordeel valt
    Vind ik leuk
    abraksas +1355
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:10
    Wel dik verdiend dus echt lucky was het niet. Maar scheelde niet veel of het was 0-0 gebleven dus ja, ergens wel een beetje geluk gehad natuurlijk :-)
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18883
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53
    Mooi toch.
    Dik verdiende overwinning.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25011
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53
    Gefeliciteerd...0-0 met zo een scheidsrechter was logisch, maar dit is prima voor nederland. Psv morgen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:57
    Hopelijk hebben jullie wel goede arbitrage. Succes morgen.
    Vind ik leuk
    Pimman +5019
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:00
    Klopt gelijkspel lag óók voor de hand.. mooie aktie Neres en lucky hoe die bal er ingaat maar zó belangrijk! ;)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17788
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:17
    Dank, jullie succes morgen!
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3175
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:17
    Was idd een kut scheids
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:54
    Dankjewel en gefeliciteerd Nederlands voetbal
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:55
    Dus jij gaat de supporters feliciteren die nu heel kinderachtig de komende maanden gaan vertellen dat ze wèl de volgende ronde hebben gehaald..?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:56
    Nou nou positief zeg.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3957
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:56
    Net zoals dat wij PSV'ers dat deden nadat wij de volgende ronde bereikten? ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:58
    Haha ja idd. Neemt niet weg dat ik er zelf niet zo van hou maar idd hypocriet om dat te zeggen als de PSV supporters hetzelfde doen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:57
    Goed idee, ga ik doen.

    Maar serieus, dit is mooi toch!?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:57
    Hehe rustig aan hè, niet elke ajacied is zo.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:59
    Dan laat je je leiden door een aantal kleuters? Feliciteren kan helemaal geen kwaad, daarmee kweek je toch alleen maar respect? Als PSV doorgaat feliciteer ik ze ook. Maar er lopen hier ook een aanta zielepieten rond die zeggen dat Ajax een makkelijke loting heeft.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:08
    Niet makkelijk, wel gunstiger, maar ja, daarom heet het ook een loting...
    Vind ik leuk
    14forever +8589
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:23
    Die heb je ook nodig.om te.overwinteren, net zoals psv een paar jaar geleden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:12
    Gefeliciteerd, Dlanor...
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:29
    Thanx! Sportief! 😊 Ik hoop dat PSV morgen ook wint.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25011
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:59
    yep, want het is verdiend. Ok, deze wedstrijd had Benfica wellicht 1 punt mogen pakken. Maar de dikste kansen waren voor Ajax. In Europa juich ik dit wel toe. De punten zijn hard nodig. Als PSV volgt, dan staan we er weet een beetje op. Ik doe niet mee met die haat en neid. Ok, beetje sarren en dollen na een 3-0....maar hier kan ik goed mee leven.
    Vind ik leuk
    Clutchy +737
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:26
    Dat is het probleem, PSV pakt geen punten al zouden ze dit wel verdienen maar laten we t hopen dat t een keer meezit morgen
    Vind ik leuk
    abraksas +1355
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:15
    Edit VP :Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 23:17]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:18
    Edit :Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 23:21]
    Vind ik leuk
    Emnu +3620
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:59
    Neem je ook zo principieel afstand van je mede PSV supporters die al weken lang, te pas en vooral te onpas, 3-0 roepen?
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 05:39
    Zeker te weten. Ik ben ouder dan hen en ben niet zo van het terugkijken. Op Ajax uit na gaat PSV van niemand meer verliezen en Ajax gaat als enige overwinteren in Europa en dat vind ik voor beide teams mooi.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1900
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:58
    je haalt de woorden uit mn mond.
    Vind ik leuk
    GaoYao +5388
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:08
    Wederom een psv-er er als de kippen bij om te reageren.. Daarna weer zeuren dat ajaxieden arrogant zijn..
    Vind ik leuk
    Molletje +266
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:26
    Doe het dan morgen maar niet op zijn Ajax' dan... het spel maken en uiteindelijk met lege handen staan. 😉
    Vind ik leuk
    rexxo +1286
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:42
    Bedankt, jullie morgen ook succes, wordt heel zwaar maar misschien ook in de 93e min op zijn PSV's
    Vind ik leuk
    imho +1005
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:52
    Feest! Open wedstrijd. Maar wat was het moeizaam. Ik miste creativiteit. Complimenten ook voor Benfica
    Vind ik leuk
    The Iceman +10407
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:54
    Niet de wedstrijd van Tadic, Ziyech en De Jong. Blind en De Ligt moesten teveel opbouwen. De Ligt wel weer een beest trouwens.
    Vind ik leuk
    imho +1005
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:56
    Bij Ziyech mislukte echt te veel. Toen ging hij werken, terwijl het op intuïtie moet gebeuren bij hem. De jong vond ik zo slecht nog niet. Tadic te weinig idd
    Vind ik leuk
    slechtekont +4702
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:56
    Vooral Ziyech, de Jong ging af en toe nog door de as er langs en zocht Dolberg vaker (2e helft). Tadic veel werklust en balvast, maar niet beslissend. Ziyech heel veel balverlies op de verkeerde momenten. Zo speelde hij Benfica de eerste helft in de wedstrijd.
    Vind ik leuk
    fier&koen +582
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:59
    Ziyech had wel een aantal heerlijke paasjes over weet ik veel hoeveel meter. Moeizaam was het zeker des te lekkerder dat we hem op de valreep toch pakken, een kampioen moet wat geluk hebben 😁💪
    Vind ik leuk
    Hyena +29644
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:55
    Hele stugge ploeg en een ongekend lastige pot. Wat is deze verschrikkelijk lekker!

    Onbegrijpelijk wel dat Neres niet eerder werd gebracht. Donny en Tadic waren beide allang rijp voor een wissel, profiteer dan van je sterke bank. Complimenten ook voor Dolberg, hield zich bijna alleen behoorlijk staande tegen de sterke Portugese verdedigers. Ook Onana weer zeer belangrijk vandaag.

    GENIETEN!
    Vind ik leuk
    imho +1005
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:57
    Ik had inderdaad ook verwacht dat neres eerder zou komen. Dolberg er dan af en dan tadic weer in ‘de spits’. Om iets meer aansluiting met het middenveld te krijgen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 22:58]
    Vind ik leuk
    Old Star +7308
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:58
    Idd. Er had wat eerder gewisseld mogen worden.
    Ten Hag heeft t geluk aan zijn kon t hangen op dit moment.
    Mooi voor t Nederlandse voetbal en dik verdiend ook. Dat irritante tijdrekken is zo mooi afgestraft!
    Vind ik leuk
    fier&koen +582
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:02
    Ja zeker dit is heel goed voor het 'proces'
    Vond Dolberg goed net terug van een lange blessure dit is goed voor die jongen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 23:08]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:52
    Geweldig! Gefeliciteerd Ajacieden!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:52
    Geweldig!
    Vind ik leuk
    Potjan3 +1076
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:52
    Deze is vies lekker.
    Vind ik leuk
    Ajax.nl +183
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:52
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lekker super verdient verdommeeee!!!! Heerijk dit man heerlijk. Mazraoui gelijk shirt bestellen!!! Jaaaaaaaaaaaa lekker dit man Hahahah Yes!!!!! Verdiende overwinning !!!! Aub ten hag zet blind op het middenveld en wober centraal en dan klaar!!!
    Vind ik leuk
    Spiegel +10055
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53
    In plaats van wie dan?
    Vind ik leuk
    imho +1005
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:54
    Schone?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:59
    Schone. Die is te traag.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10055
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:01
    Blind is alleen niet veel sneller.

    Ben wel van mening dat blind (of de Jong) alleen op CV kan spelen op het moment dat De Ligt er ook in staat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:58
    Schøne, dat kan echt niet meer....helaas...
    Vind ik leuk
    imho +1005
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:54
    Was toch ook niet de beste wedstrijd van mazraoui. Maar deze is wel echt lekker hoor
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:57
    Als dit z'n slechtste wedstrijd was wordt het alleen maar mooier. Hij is topscoorder.👍
    Vind ik leuk
    imho +1005
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:59
    Klopt. Belangrijk. In herhaling leek de bal ook mooi op weg naar de hoek, maar keeper dook wel. Zo was hij precies goed. Maar het leek wel weer of hij even erin moest komen.
    Vind ik leuk
    Mistered +315
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:54
    Vergeet neres niet
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:58
    Zeker. Lekker actie van Neres!!!!
    Vind ik leuk
    Degraaf +17626
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:03
    Van mij mag Neres ook meer spelen hoor. Tadic had weer eens zijn dag niet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 05:37]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:59
    Werkte wel heel hard gab, verdedigde tot rechtsback mee!
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1744
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:52
    Lucky ajax ! Gefeliciteerd
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53
    Wow hoe lucky kan je winnen.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10055
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53
    Jaaaaaaa op zijn PSV’s ;).

    Gefeliciteerd Ajacieden.
    Nu wij als psv dit voorbeeld volgen morgen!
    Vind ik leuk
    Guust +5702
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:58
    Thanks, succes morgen voor de drie punten.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9147
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53
    Lekkerrrrr heurrrrrrr!!!!!!
    Vind ik leuk
    Hupfean +4102
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53
    Gefeliciteerd Ajax, hele mooie en dure punten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53
    Yes!!! Wat een belangrijke goal!
    Vind ik leuk
    Arie Haan +1320
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53
    Hoe lekker.. :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53
    Wat een fokking thriller!! Fantastic game!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53
    Lucky ajax
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:54
    Hahhahhahahahahaha
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:56
    Gewonnen op z'n Psv's
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:01
    Ik hou er van als deze term gebruikt wordt!!!

    Dan gaat het goed met ons.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:03
    Huh juist niet toch. Maat kijk dat doelpunt hutsekluts via via zit ie in de 90+2 (!!!) minuut erin. Sneu voor die Portugezen zeg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:11
    Aah de barmhartige Samaritaan.
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:16
    Lucky duidt op geluk.

    Beweer jij maar dat het slecht gaat dan...
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 22:58]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21470
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53
    Flikker op met je onzin.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6606
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:55
    Jij mag wat mij betreft het land uit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:58
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 22:59]
    Vind ik leuk
    The Iceman +10407
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:55
    Haha Mazraoui heb t toch zo zwaar gehad.
    Vind ik leuk
    Mistered +315
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:55
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 23:19]
    Vind ik leuk
    Persie007 +142
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:56
    Als je dan iets wilt typen, zorg er dan tenminste voor dat je "Marokkanen" goed schrijft. Verder klasse reactie Soufian123, jij weet echt voetballiefhebbers te verbinden.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:58
    Hardwerkende als Mazraoui mogen blijven. Jij mag gaan!
    Vind ik leuk
    Guust +5702
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:59
    Jij begint er weer over, hoe hypocriet.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10055
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:59
    Kom op man.

    Ga lekker op een ander moment die rascismekaart trekken.

    Er is geen enkele Ajax supporter die hierover Marokkanen of wat dan ook begint...

    + er zijn legio buitenlandse contractspelers in Nederland, moeten die ook allemaal maar terug naar hun eigen land?

    Mensen zoals jij moeten het land uit, altijd maar de makkelijkste weg (rascismekaart) trekken om vervolgens jezelf op geen enkele positieve manier te profileren in de maatschappij.

    Niemand heeft een probleem met Marokkanen, ik ook niet.

    Ik heb een probleem met mensen die de wetgeving niet zo nauw nemen en zich misdragen.
    In het geval van een allochtoon (welke etniciteit dan ook): terug naar het eigen land.
    Voor autochtonen ligt dat helaas wat lastiger natuurlijk.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21470
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53
    Terechte overwinning. Proost
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1174
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53
    Nu weet Ajax hoe alle Duitsers en PSV fans zich altijd voelen ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53
    Heerlijk
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53
    Yesssssss
    Vind ik leuk
    MCG +725
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53
    !! HEERLIJK DIT!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:54
    Joepie
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:54
    Kon alle kanten op vandaag mannen. Gefeliciteerd iedereen die Ajax een warm hart toedraagt! Chapeau.

    Vind ik leuk
    DEWEE +2373
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:54
    Zo doen we dat in Amsterdam. 7 punten.

    En scheids mag nog steeds kapot vallen.
    Vind ik leuk
    VanGoal +707
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:55
    Lekkerrrrrr hoor!!! Als die Ten Hag die Neres eens wat meer tijd gunt.... Tegen Bayern 1 van de beste op het veld. En in die 2 minuten vandaag zag ik meer klasse dan bij Schöne en Dolberg bij elkaar.

    Edit VP : Reactie aangepast.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 23:20]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:55
    Wat een pot. Maar ff serieus, de wissels moeten gebeuren als het al slecht gaat.
    Vind ik leuk
    410hhw +1801
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:55
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Vind ik leuk
    pos +8776
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:55
    Hartstikke leuk hoor. Gefeliciteerd Ajacieden.
    Vind ik leuk
    rakelings +56
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:55
    En wat was die rechtsback van ajax slecht hé?
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1174
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:57
    Veltman en Kristensen zijn idd dramatisch
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:56
    Toch mis ik Huntelaar in de spits.... Gefeliciteerd mede Ajacieden
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:08
    Een fitte Dolberg zou ik altijd de voorkeur geven. Huntelaar heeft z’n waarde als pinchhitter.
    Vind ik leuk
    410hhw +1801
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:10
    Dolberg speelde slecht Huntelaar had die kans gemaakt.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:04
    Viel wel mee met Dolberg hoor. Huntelaar heeft er een hoop gemaakt maar een teringhoop gemist ook.....gefeliciteerd pik!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:56
    Zeer leuk voor Ajax. Nu komt de Champions League overwintering wel heel dichtbij. Maar voor iedereen die Mazraoui bejubelt: Hij schiet hem niet geweldig in en heeft geluk dat de bal van richting wordt veranderd. Ik vond hem zelfs een van de mindere spelers aan de zijde van Ajax.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:59
    Helemaal mee eens. Maar wel blijven strijden tot het einde en dat siert hem. Schone had eerder vervangen mogen worden! Blind op zijn plek en Wober achterin.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:01
    Klopt! Ik zie liever Kristensen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:10
    Kristensen speelde prima tegen Heerenveen, geen idee hoe hij het vanavond ervan af had gebracht. CL is niet te vergelijken
    Vind ik leuk
    Guust +5702
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:01
    Inzaghi deed nooit wat maar scoorde altijd de belangrijkste, dus dan kun je heel belangrijk zijn.
    Vind ik leuk
    Manutd... +30
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:56
    Haha D. Neres mocht van mij wel eerder invallen hoor pff.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4804
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:57
    MAZRAOUI!!!!

    Dat maakt deze overwinning nog heerlijker Laatste Minuut!! Das Mooi meegenomen💪👌
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:57
    Denk je 360 euro te hebben gewonnen dankzij ajax, spelen die kut Duitsers alsnog gelijk in de laatste minuut.
    Vind ik leuk
    JSV +998
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:14
    Welke Duitsers speelde vandaag gelijk dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 01:49
    Had toto gezet op winst lyon maar Hoffenheim maakt gelijk in de laatste minuut met buitenspelgoal.
    Vind ik leuk
    JSV +998
    woensdag 24 oktober 2018 om 07:40
    Oh ja, die 3-3 dat is dan wel flink balen!
    Vind ik leuk
    mcmodd +23971
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:57
    Ajacieden, van harte gefeliciteerd. Geweldige pot, groe klasse!!!
    Alle fans: welnu, hier is het Ajax dat je je wensen kan. Oppermachtig? Nee, maar wel beter!
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5256
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:57
    Op zijn Duits, maar het zal me rotzorg zijn.
    Het is al zo lang geleden dat een Nederlandse club in de CL overwinterde.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:01
    Nee hoor PSV nog toen tegen Atletico met strafschoppen verloren
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:57
    Kan dat gelul dat Psv de laatste club was die kon winnen van Benfica ook weer de kast in!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:59
    Ja ja, pingels...Van Breukelen... Bla Bla bla
    Vind ik leuk
    munkikiii +1935
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:57
    Wat een kutelftal dat Benfica! Lange bal op die spits en dan met snelheid erover! Vond trouwens ten hag vandaag ook behoorlijk slecht !! Geen enkel inzicht het liep totaal niet dan ga je toch wissels toepassen in de 65 a 70 minuut! Beek eraf blind naar het middenveld wober erin huntelaar voor dolly!
    Vind ik leuk
    Mistered +315
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:26
    De wissels ben ik met je eens. Maar om Benfica nou een kutelftal te noemen. Daarin sla je toch wel door.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1935
    woensdag 24 oktober 2018 om 01:29
    Die komen niet om te voetballen die komen om een punt te stelen met counter voetbal en dan ben je voor mij gewoon een poepploeg daarom extra blij dat Ajax heeft gewonnen dat betekend voor Benfica dat ze volgende week wel moeten komen dus ook ruimte met evt Tadic in de spits en neres op link ziyech op rechts middenveld met blind de jong en vd beek
    Vind ik leuk
    Degraaf +17626
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:57
    Gefeliciteerd mede-Ajacieden, we denderen door🍺
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:05
    Gefeliciteerd he,lekkere overwinning 👍👌
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:58
    Lekker hoor, mooie overwinning!
    Vind ik leuk
    Verratti +2018
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:58
    Dit heet mazzel. Via een via-via-via bal winnen in een wedstrijd waarin je je met moeite staande kon houden in blessure-tijd is echt mazzel. Conditioneel zijn de spelers van Ajax er nog lang niet. Als Ziyech niet in de wedstrijd zit moet er veel harder gewerkt worden. Bijna naar de volgende ronde.
    Vind ik leuk
    JSV +998
    woensdag 24 oktober 2018 om 07:45
    Zuur hoor, in de 93 minuut staat de rechtsback op randje 16 om een afvallende bal binnen te werken, de rechtsback die volgens Derksen de gehele wedstrijd overlopen werd.. ergens lijkt het dus wel goed te zitten met de conditie, dit is nog eens het 1ste seizoen ook voor die gast, beetje meer respect mag wel.
    Vind ik leuk
    Verratti +2018
    woensdag 24 oktober 2018 om 11:35
    Los van die goal heeft Ajax het vaker de laatste 20 minuten moeilijk. Dat heeft niet met kwaliteit te maken, maar met conditie. Zo'n opmerking kun je zuur noemen en met respect heeft het al allemaal niets te maken, maar ook zien als een tip.
    Vind ik leuk
    JSV +998
    woensdag 24 oktober 2018 om 12:17
    Het zure is "via een via-via-via bal" als je dat niet snapt zal ik wel weer te veel verwachten van mijn medemens.
    Proberen te kleineren heeft in jouw belevingswereld dus niets met respect te maken.. okay, wij zijn wel uitgepraat geloof ik.
    Vind ik leuk
    De Haan +326
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:58
    Heerlijk! Gelijkspel was gezien het wedstrijdbeeld meest verdiend, maar o wat lekker. Overwintering zo goed als in de pocket
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:58
    Nog 1 overwinning voor Bayern en Ajax 😊
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:59
    Twee bonuspunten. Dikke prima. Wat een lekkere Europese campagne spelen we.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:59
    YES YES YES!!!!! meer dan dat kan ik er niet van maken.
    Ik weet niet of ik nog kan poepen zo ver samengeknepen zijn mijn billen.

    en nu, voor morgen: Kom op psv!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:04
    Ja ja , omdat jullie nu met godsgruwelijk veel mazzel winnen, gunnen jullie het ineens PSV ook. Hypocriet.
    Vind ik leuk
    Bergwag +919
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:43
    Och meisje toch...
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:42
    Waarom nou zo'n reactie? Ik ben blij dat Ajax gewonnen heeft (lijkt me logisch).
    Ik gun het PSV om te winnen (aangezien Europees alle punten welkom zijn en ik dan altijd voor de nl club ben).
    Het maakt mij echt niet uit hoe Ajax gewonnen heeft of hoe PSV mogelijk zou winnen.
    Kan het niet zijn dat iemand gewoon iets oprecht meent? beetje jammer dit....
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:00
    Gefeliciteerd Ajax leuke wedstrijd lekker open overwinteren komt heel dicht bij
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:00
    Daar zijn zelfs de Duitsers jaloers op! Prima inzet, mooie passie en een prachtig resultaat.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2572
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:00
    Ajax heeft echt geluk gehad en een gelijkspel was terecht geweest! Ik zie Ajax niet zo gauw winnen bij Benfica...
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7078
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:02
    Hahaha je traantjes smaken zo zoet!!
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:12
    Hahahaha.

    We waren weer eens de beste.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2572
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:17
    De beste niet, maar wel de gelukigste
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:19
    Hahaha, heerlijk.

    Wat moet jij een kutavond hebben.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:07
    Zeg dat wel! Iemand Stratum nog gezien met felicitaties?
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2572
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:13
    Neehoor ik ben juist voor de Nederlands clubs in europees verband! Dat is beter voor het Nederlands voetbal
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    woensdag 24 oktober 2018 om 12:12
    Mooi.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:20
    Zeker heerlijk, maar gelijkspel was inderdaad verdiend. Ik juich er niet minder hard om :)
    Vind ik leuk
    rexxo +1286
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:01
    Die Ten Hag spoort echt niet wat een mafkees, Neres beste man tegen Bayern uit zit op de bank hoe dan?
    Komt erin, dreigend en meteen een assist, is binnen 2 minuten veel gevaarlijker dan vd Beek.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 23:40]
    Vind ik leuk
    De aftrap +94
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:01
    Gefeliciteerd met de overwinning. Wat een mispeer van Benfica. Goed afgestraft. Al vond ik de wissel van neres aan de late kant. Het pakt goed uit. Goed voor Nederlands voetbal.
    Hopen dat PSV morgen punten kan halen. Helaas een zware poule waar in Nederland geen club is die daar makkelijk resultaat in haalt. Hoop ik op jet Nederlands voetbal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:01
    Ben super blij dat we gewonnen hebben met een gelukje, maar wat hebben wij een kut trainer , wat een kut trainer, wat een kut trainer, echt een kut trainer, wat een kut trainer
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:01
    Gadverdamme, wat een lucky. Al die Ajaxieden die zeikten over geluk bij PSV en Feyenoord mogen nu even stil zijn. Ajax had geen punt verdiend.
    Vind ik leuk
    rexxo +1286
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:11
    Triest figuur, ga lekker ergens anders zeiken sukkeltje.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:24
    Azijn pissen, altijd lastig ....
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7078
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:46
    Hoop dat je mammie je nog even troost als ze je in bed legt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:01
    Moeizame overwinning op dit stugge Benfica. Het was geen goede wedstrijd maar wel leuk om Nasr te kijken. En die overwinning smaakt altijd goed🎉🎉❌❌❌💪🏻
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6606
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:01
    Overwinning te danken aan Neres! Ten Hag volgend seizoen ergens anders heen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 23:08]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:22
    Echt wel, snap ook niet dat er niemand wat over zegt, en dan weer Donny er uit nemen vreselijk , maar dit geluk blijf je niet houden, wat een kut trainer
    Vind ik leuk
    Kayzer +2752
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:02
    Zeer verdiend omdat Benfica dacht genoegen te kunnen nemen met een gelijkspel. Ajax bleef er voor gaan en kreeg wat het verdiende!

    Hopelijk kunnen we dat morgen ook doen!
    Proficiat Ajax!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:02
    Mazzelaoui 🔥🔥
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:02
    Wat een heerlijk slot, een duel waar Benfica toch wel een punt had verdiend.maar 3 punten erbij. Top! Maar waarom Neres niet eerder brengen?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 23:04]
    Vind ik leuk
    Jc 74 +279
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:02
    Verdiend? Hmmm had ook met een gelijkspel vrede gehad maar deze zijn het lekkerst.
    Mazzelpik die ten hag want die wissel sloeg nergens op ,Donny speelde goed en was gevaarlijk met zijn diepgang ,Dolberg eraf en Tadic naar het centrum had een logishe keuze geweest.
    De Jong eerste helft geweldig ,tweede helft iets minder kwam ook doordat hij eerder werd vastgezet en Lasse daar geen gebruik van maakte .
    Lasse had het spel naar zich toe moeten trekken en van daaruit zorgen dat De Jong of Donny in balbezit kwamen.
    Goed resultaat en dat is heilig in Europa
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:04
    Wat is dit ongelooflijk lekker zeg!
    Vind ik leuk
    NvC +4238
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:05
    Hoppa!! Gefeliciteerd Ajax! Wat een pot, niet altijd goed maar oh zo spannend om naar te kijken. Goed voor het NLs voetbal!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:06
    Thanks a lot!!! Absoluut goed voor NLs voetbal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:05
    Ik ben érg opgelucht. Ik had hier geen rekening mee gehouden, niet meer na al de niet afgemaakte kansen en toch... hij moest maar één keer goed vallen. Dit heeft me zeker een paar jaar van mijn leven gekost. Maar wat ís het het waard geweest.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:06
    Yes geweldig. Zo goed als zeker van de volgende ronde en ondertussen is het helemaal niets voor die lampen in de CL!
    Vind ik leuk
    3-0 +636
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:08
    En maar zeggen dat PSV'ers zich alleen maar met Ajax bezig houden...
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:51
    Ben je jaloers jochie?
    Vind ik leuk
    3-0 +636
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:43
    Jaloers ? Mwah een beetje. Maar zag tijdens de loting al dat jullie kansen vele malen groter waren dan die van ons dus komt niet echt als een verrassing. Daarnaast, hoe zwaarder het programma van Ajax, des te beter voor PSV in de race om het kampioenschap. Dus ik gun jullie wel een overwintering in Europa...
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 12:09
    Ik kom liever verbinding de CL dan kampioen worden van de Mickey Mouse League! Championsleague is vele malen belangrijker!!
    Vind ik leuk
    3-0 +636
    donderdag 25 oktober 2018 om 08:56
    Ver komen in de CL is leuk maar levert uiteindelijk (waarschijnlijk) geen prijs op. Sterker nog, ik ben nog steeds ziek van onze uitschakeling in de halve finale tegen AC Milan......
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 10:27
    Ik vond dat heel mooi!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:07
    Wat is de Ligt toch een fantastische aanvoerder! Zo volwassen! Onvoorstelbaar!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:07
    Twee woorden zeggen alles weer; Lucky Ajax!
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1032
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:26
    die bal met niet over de goallijn was lucky voor benfica ja
    Vind ik leuk
    De Haan +326
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:18
    Ah deze heb ik een tijd niet gezien. Wordt maar weer eens ontstoft , en erin gegooid. Tja als we met overmacht gewonnen hadden was het zeker arrogant? Humor dit.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2643
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:08
    Gefeliciteerd
    Vind ik leuk
    eMVee89 +24
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:08
    Geweldig voor het Nederlands voetbal. Ziet er goed uit voor de Amsterdammers. Gefeliciteerd vanuit het mooie Eindhoven! Geniet ervan. En vergeet niet; derin da telt! Maakt niet uit of het de 1e of 95ste minuut is! Geen gemauw meer dus ;p
    Vind ik leuk
    Het Brein +4123
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:09
    Heerlijk zo winnen! Was normaal altijd een gelijkspel geworden...beiden van gelijk niveau...

    Vind ik leuk
    Het Brein +4123
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:11
    90+3 = Mazraoui: wie kent de orginele tekst nog?
    Vind ik leuk
    Bocajuun +500
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:12
    Gefeliciteerd Ajacieden!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26491
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:14
    Mooi voor Ajax! Ook mooi voor het Nederlands voetbal!

    Het is nu weer aan PSV!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:14
    Dat interview met Frenky de Jong! Wat fantastisch dat hij zo eerlijk is! Als je jezelf zo beoordeeld ben je een hele grote!
    Het is echt een genot om naar hem te kijken! Als je dat niet ziet begrijp je er mijns inziens geen snars van! Wereldspeler!
    Vind ik leuk
    Het Brein +4123
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:45
    Frenkie maakt echt zo'n indruk alsof hij morgenochtend gewoon weer naar school moet :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:53
    Hij geniet gewoon en is zo'n buitenaards talent, niet normaal. Het enige wat nog echt ontbreekt is dat hij gaat scoren.
    Maar zijn acties! Die tackle! Niet normaal !
    En dan te bedenken dat dit pas het begin is wat we te zien gaan krijgen!
    Het is echt heel lang geleden dat we zo'n groot natuurtalent in Nederland hebben gehad.
    Hij doet me af en toe denken aan Cruijff. Het loopje, het wijzen, de versnelling, de tackle, het inhouden en de techniek. Hij heeft er in elk geval trekjes van.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:15
    Prima resultaat voor Lucky Ajax. Als je wint in Lissabon ben je door naar de volgende ronde. Succes alvast
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:17
    Ten Hag blijft een tactische onbenul ondanks dit mooie resultaat voor Ajax.
    Vind ik leuk
    Leozao +4169
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:17
    O wat is het toch fijn om een Ajacied te zijn!!!
    Vind ik leuk
    SimonSays +6223
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:19
    Leuke pot, ging redelijk gelijk op. Goed gestreden tot het einde, en dan gaat die er door wilskracht en wat geluk verdiend in. Goed gedaan Ajax!
    Vind ik leuk
    Aliassmits +165
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:19
    Lekker, op zijn psv's
    Vind ik leuk
    abraksas +1355
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:20
    Keeper van Benfica was vandaag wel echt goed bezig, mag ook wel even gezegd worden.
    Vind ik leuk
    Lubje +743
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:22
    De zwakste speler op het veld scoort en zorgt voor de overwinning.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1548
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:24
    Stratumseind moest zeker werken vanavond? Jammer dat hij niet kan genieten van dit mooie resultaat.
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1032
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:24
    heeeeeerlijk gewoon
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:27
    Ben ik de enige die het onbegrijpelijk vindt dat Ten Hag Ziyech nog steeds van rechts laat starten? Hij komt geen een keer zijn man voorbij, Neres op rechts zorgt voor veel meer diepgang en dreiging. Vanaf 10 kan Ziyech dan de ballen eroverheen geven op hem en Dolberg. De eerste wedstrijden van het seizoen begon Ten hag wel op die manier en dat pakte toen geweldig uit.
    Vind ik leuk
    Tebannet +136
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:29
    Boh wat was het spannend.
    Vind ik leuk
    FACT +2366
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:30
    Goed voor m'n Toto!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:30
    Op z'n PSV gewonnen,.lekkaaa
    Vind ik leuk
    Tjeentje +216
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:31
    Gefeliciteerd , verdiende overwinning, goal had eerder mogen vallen :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:34
    Heerlijk, in de laatste minuut. Moment supreme wat een adrenaline kick :).
    Vind ik leuk
    JoTaPe +872
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:39
    Lucky, niet lucky.
    Who gives a f..ck.
    Tis europees voetbal, dan moet je voor alle Nederlandse clubs blij zijn als er gewonnen is!
    Nou hopen dat PSV morgen het goede voorbeeld volgt.
    Vind ik leuk
    renemar +559
    woensdag 24 oktober 2018 om 08:37
    Vond het niet lucky. Eerder niet onverdiend maar het het net zo goed andersom kunnen zijn. Maar onder de streep had AJAX meer van het spel, iets meer en betere kansen. Maar nogmaals, een duidelijk betere ploeg is niet aan te wijzen. Nagenoeg gelijkwaardig. Net als de O19 's middags.
    Vind ik leuk
    wil +1112
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:39
    Jammer dat Zyech te zelfzuchtig was.
    Vind ik leuk
    Laliga +2164
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:40
    Valt me trouwens op dat vd beek weeer na bayern uit zo’n kans mist... op dit niveau moeten die ballen er gewoon in. Zoveel kansen krijg je namelijk niet
    Vind ik leuk
    rinirat +2652
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:57
    spannende wedstrijd die 2 kanten op kon.
    In de 2e helft was Ajax beter georganiseerd...
    Die goal in extremis was heerlijk en meegenomen.

    Laat PSV het morgen ook maar zo doen.. maar dat wordt lastig ben ik bang.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 23:58]
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:43
    Netjes toch. Congrats. En dat van een Utrecht’s jochie
    Vind ik leuk
    JoeyC +2523
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:49
    Goed resultaat. Leuk voetbalgevecht. Overwinteren in de CL komt zo wel dichtbij.
    Wat een beetje investeren in de selectie al niet kan doen. Ok, dan moet de loting ook wel wat mee zitten en dat die ballen er zo invliegen, maar het geeft toch wel aan dat Ajax veel te laat deze weg is ingeslagen met investeren in gerichte aankopen.
    Gefeliciteerd Ajax.
    Vind ik leuk
    renemar +559
    woensdag 24 oktober 2018 om 08:34
    Leuk dat hij scoort maar was verder wel veruit de slechtste. Alleen al de eerste 5 minuten gaat hij twee keer enorm in de fout waardoor Benfica twee prima kansen kreeg. Is een betere voetballer dan Veltman maar als verdediger heel matig. Als Veltman fit is verwacht ik hem weer als RB.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws