'Atlético doet eerste bod op Tagliafico, linksback wil vertrekken bij Ajax'

'Atlético doet eerste bod op Tagliafico, linksback wil vertrekken bij Ajax'

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 07:18vr 22-03-2019 om 07:18

Atlético Madrid heeft een eerste bod gedaan van twintig miljoen euro op Nicolas Tagliafico. Dat schrijft de Spaanse krant AS vrijdag.

Atlético-trainer Diego Simeone wil een verdediger aan de selectie toevoegen omdat Lucas Hernández waarschijnlijk naar Bayern München vertrekt en veteraan Filipe Luis (33) vooralsnog niet gaat verlengen in Madrid. De club wil graag een jongere speler halen en hoopt op Tagliafico. 

Atlético heeft zich voor het eerst bij Ajax gemeld, meldt AS op basis van Argentijnse informatie. Het bod van twintig miljoen euro is voor Marc Overmars waarschijnlijk niet goed genoeg. De waarde van Tagliafico zal ongetwijfeld stijgen omdat Ajax twee kwartfinalewedstrijden tegen Juventus speelt in de Champions League. Het is niet duidelijk hoeveel Overmars voor de Argentijnse international wil hebben. Ajax betaalde in januari 2018 vier miljoen euro voor Tagliafico.

Ook Marca Claro schrijft over belangstelling van Atlético Madrid, maar voegt toe dat ook FC Barcelona geïnteresseerd is. Volgens het Argentijnse medium heeft Tagliafico voor zichzelf besloten dat hij aankomende zomer wil vertrekken bij Ajax en op zoek is naar een grotere club. Barcelona is bereid te investeren in Tagliafico, maar is niet van plan om grote bedragen neer te leggen voor een verdediger. 

Daarnaast ziet Barcelona in Tagliafico in eerste instantie geen basisspeler, maar een back-up achter Jordi Alba. Dat gaat tegen de wens van de linksback in, waardoor Barcelona op dit moment geen optie voor de vleugelverdediger lijkt.

Plaats een reactie

pdavie +697
vrijdag 22 maart 2019 om 07:21
Jongens, hoe vaak moet ik het nog roepen..Reageer gewoon niet op die.....Japie whatever.....Dan is de "lol" er snel af....Ik weet, het is lastig, maar geloof me...
Vind ik leuk
AtlétiNEC +571
vrijdag 22 maart 2019 om 07:25
Haha precies. Inhoudelijke discussie dan maar?

Ik hoop dat Tagliafico gehaald word en Lucas Hernandez blijft.

Arias-Gimenez-Lucas-Tagliafico

Dat is wel een verdediging waar je iets mee kan de komende jaren.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 22 maart 2019 om 07:26
En er zijn zelfs mensen die hem likes geven . Its crazy 🙈
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:29
Nee hoor, die zijn van hemzelf :P
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 22 maart 2019 om 07:32
Owja das waar ook. Met zijn 20 andere accounts... lijkt mij toch de moeite niet waard hahaha waar je zin in hebt zeg.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 22 maart 2019 om 07:33
Trouwens hoe kwan jij van zwarte Donny op deze naam terecht hahaha
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:41
Das een heel lang verhaal... .. . 10 jaar terug ofzo, was toen veel politiek bezig, maar had geen eigen Facebook, maar die had je nodig voor dat forum om te reageren, een links forum, want ik wilde mee lullen en kijken hoe mensen op je reageren als je zo'n naam hebt, en heb nog steeds niks met Facebook, maar wel dit account, en ook hier op deze site kan je weer goed zien hoe mensen op je reageren, alleen al als je zo'n naam hebt... .. . ben zelf meer rechts georiënteerd qua politiek, maar vind het nog steeds fascinerend hoe mensen op je reageren op basis van je naam, van je naam, dan weet je dus wel meteen met wat voor niveau je van doen hebt :)

Nou verwacht ik ook niet veel van de lieden hier, jij bent overduidelijk een normaal persoon met een bovengemiddelde bovenkamer, maar hier ook al is dingen uitgelokt, en ze pakken je dus niet op je stelling maar op je naam... .. .

Hoe is het in Mexico nu dan ? Je zal zo wel slaapie gaan doen :)
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 22 maart 2019 om 07:47
Goed verhaal. En ja zo werkt het helaas nou eenmaal wel.
Was ff benieuwd.
En ik lig al in bed hoor. Die hier naast me al in coma dus ik nog even hier langs 😊
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 08:55
Ik weet nou niet of ik jaloers op je moet zijn of niet, ivm Mexico, hoor jij niet in een karavaan richting de US te gaan dan :P aldus alle media in America :P
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 22 maart 2019 om 15:13
Mijn vrouw zegt altijd dat wij ook in america wonen. Want Amerika is ook Mexico en Canada bv. Maar jij hebt het natuurlijk over de USA maar ach ik weet niet of t heel erg uitvergrote onzin is of echt zo. Maar Mexico is heel groot he. Dan hebben ze toevallig net zeker een snelweg verderop gepakt die wij nooit nemen hahaha
Nou serieus ik heb genoeg Mexico gezien hoor maar weinig karavaan hier.
En het land is echt wel aan te raden. Tuurlijk zijn er bij de grens met de US vast wel een aantal mensen die verlekkerd naar de grens kijken maar dat hou je overal. Het is nog geen Venezuela hier 😉
Vind ik leuk
Quareck +7588
vrijdag 22 maart 2019 om 08:56
Denk je? Dan zouden er toch meer accounts moeten zijn die alleen maar onsamenhangende woorden spouwen in hoofdletters? En reken ons hier niet allemaal op af! Niet alle psvers zijn achterlijk.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 09:00
Nee natuurlijk zijn niet alle psv'ers achterlijk, dat snap ik ook wel.

Maar, je hebt toch wel in de gaten dat hij aan het trollen is, dus hij zou heel goed andere accounts kunnen hebben waar hij wel normaal taalgebruik laat zien, hij is het probleem ook niet, de anderen hier wel, als inderdaad niemand meer op hem reageert stopt hij binnen een paar dagen wel... .. .
Vind ik leuk
Quareck +7588
vrijdag 22 maart 2019 om 09:26
Dat klopt, maar je moet toegeven. Soms kriebelt het en wil je toch zo een debiel even op zijn plek zetten.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 09:43
Snap ik, maar dat werkt dus niet, is een kwestie van discipline niet te reageren op trolls… .. .
Vind ik leuk
Johnnies +2844
vrijdag 22 maart 2019 om 07:23
Marc gaat een beetje overdrijven nou.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:25
Hoezo, 20 miljoen is toch gewoon veel te weinig?
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 22 maart 2019 om 07:28
Sjonnie is anti-ajax dus in zijn ogen te weinig. Succes met Kramer 👍
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:35
😂
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 22 maart 2019 om 07:45
Sorry kon het niet laten.... 😇
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:56
Grapje moet kunnen toch? :)
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 22 maart 2019 om 07:58
Tuurlijk. Kom hier ter ontspanning he. Nog ff beetje lezen. Beetje slap lullen en beetje pesten voor t slapen gaan 😉
Vind ik leuk
Johnnies +2844
vrijdag 22 maart 2019 om 08:02
Vind het een mooi bedrag, die bedragen gaan nergens meer over.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 08:28
Bedragen gaan ook nergens meer over, daarom vind ik 20 miljoen ook te weinig. :)
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:23
Mooie club voor Nico, liever blijft hij en anders minimaal 35 miljoen..
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:28
Gewoon 70 vragen, wat moet mijn club met al dat geld. 70 aftikken anders wegwezen. Kan Overmars niet maken om onze aanstaande captain te verkopen
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:37
Ik snap jouw punt, maar Nico heeft zelf ook nog wat te zeggen lijkt mij..
Vind ik leuk
Suck r +1058
vrijdag 22 maart 2019 om 07:25
20 miljoen, doe dat meer eerst eens x 2, misschien dat Marc dan wil beginnen te luisteren. We hebben het over één van de sleutelspelers van Ajax en tevens de aanvoerder van Argentinië!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:28
Wat maakt die paar miljoen nog uit, Overmars heeft al geld zat.
Vind ik leuk
AtlétiNEC +571
vrijdag 22 maart 2019 om 07:29
En een linksback ;)

Mooi voor ajax dat de jong en de ligt voor grote bedragen weggaan, maar Tagliafico is een 26-jarige back. Daar krijg je niet 40-50 miljoen voor, wat ik hier wel overal zie.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 22 maart 2019 om 07:30
Als hij weg wil gaat ie weg . Maar lijkt me duidelijk dat het een openingsbod is. Gaat never nooit onder de 30 natuurlijk.
Vind ik leuk
ppdf +1332
vrijdag 22 maart 2019 om 10:40
Is okk prima club voor hem. Past wel bij zijn stijl. Prima speler, maar er zullen toch wel van dit soort linksbacks in zuid Amerika rond lopen die Ajax kan ophalen. Ik denk dat bij een goed bod tussen de 30 en 40 mil Ajax hem laat gaan.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:27
Iedereen wil weg uit Amsterdam. Ik begrijp dat wel.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:29
Ja bij Feyenoord mogen ze allemaal blijven. Toppers allemaal
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:31
I think you just mentally snapped him in half... .. .
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:31
De spelers blijven graag in Rotterdam.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:34
Ja zolang de contributie zo laag blijft.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:34
K, now he's in a coma :(
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:34
Toornstra betaald 50 euro per jaar. Wie wil dat nou niet?
Dan speel je wel lekker in de Kuip.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 07:35]
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 09:34
Dat moet ik je nageven is een goede deal. Zeker met een vol stadion erachter toch mooi.
Vind ik leuk
AtlétiNEC +571
vrijdag 22 maart 2019 om 07:30
Nee, begrijp ik niet. Mooi leuk voetbal, Champions League. Ik ben zelf echt geen ajax-fan maar geniet wel van dit Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:33
Ik kan er anders niet van genieten. Haha.
Vind ik leuk
AtlétiNEC +571
vrijdag 22 maart 2019 om 07:35
Kan ik begrijpen als feyenoorder hoor haha, veel hier in de omgeving zijn ook voor Feyenoord.
Vind ik leuk
Suck r +1058
vrijdag 22 maart 2019 om 12:51
Voor veel zielige Feyenoorders geldt dit helaas. Blijft gewoon sneu, maar wat kan het verder schelen? Niks toch? Die genieten gewoon lekker van de 4e plek en dat stadion dat al jaren aan vervanging toe is. Was er gisteren nog vanwege Oranje. Stille boel in een oude roestbak. Wel met een mooi veld natuurlijk. Maar verder rijp voor de sloopkogel. Wat een ouwe bende.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 21:13
Jammer weer dit. Voor velen nog steeds hèt stadion van Nederland.
Zowel pro- als anti-Feyenoorders vinden dit.
Zie ook niet echt de meerwaarde van dit bericht met betrekking tot de topic, maar goed...

Om een Ajacied aan te halen:

weerstandisgoed +5177 vrijdag 22 maart 2019 om 09:36Hou ik je aan, ik ga over 3 weken naar Nou Camp geen idee wat ik kan verwachten. Hopelijk op Kuip achtige ambiance. En ja dat zeg ik als Ajax fan.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 21:16]
Vind ik leuk
Retweet +847
vrijdag 22 maart 2019 om 07:27
Een week geleden zei hij nog te willen blijven.....
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:29
Tot 1 juni.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30198
vrijdag 22 maart 2019 om 07:33
Dat bekt lekker naar de fans.. 20M is wel een mooi startbod om te gaan bieden.
Vind ik leuk
Kregel +33
vrijdag 22 maart 2019 om 09:01
Natuurlijk gelul van die krant.
Vind ik leuk
Jorg Vde +637
vrijdag 22 maart 2019 om 07:28
Verkopen, wordt 2 wedstrijden gedold, dus dan wordt het minder.
Vind ik leuk
AtlétiNEC +571
vrijdag 22 maart 2019 om 07:31
Hij speelt gelukkig linksback, zal daar ronaldo niet zo snel tegen komen. Al was die Bernardeschi ook wel heel goed tegen Atlético zeg.
Vind ik leuk
voetbal@com +1102
vrijdag 22 maart 2019 om 07:30
Gisteren nog clubliefde en nu naar Atletico, tja logisch mbt de trainer aldaar.

Hoop dat Griezmann blijft en zich niet laat verleiden om ook naar Barca te gaan.

Atletico decennia geleden alleen bekend om 7 trainers per jaar te hebben en nu al jarenlang een topclub.

Vind Atletico (niet het verleden met die trainers eruit schoppen) veel overeenkomsten hebben met PSV.

“Provincieclubje” zoals ik al eerder heb gezegd vind ik dat prima, altijd beter dan jezelf de allerbeste noemen en dan niet kunnen winnen van een provincieclubje.

Samengevat, met een korreltje zout...

Real is het Ajax van Spanje
Atletico is het PSV van Spanje
Barcelona is het Feyenoord van Spanje. Van Persie is de Messi. De sfeer in de Kuip is ala nou camp.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 07:33]
Vind ik leuk
leozao +2721
vrijdag 22 maart 2019 om 07:32
Ajax = Cruijff = Barcelona
Vind ik leuk
voetbal@com +1102
vrijdag 22 maart 2019 om 07:37
Dat klopt natuurlijk beste meneer Leozao.

Echter u weet denk ik ook wel dat mijn vergelijking tussen hoe Real zich profileert, Ajax zich ook al decennia lang profileert.

Let op ik zeg niet dat daar iets mis mee is.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 07:37]
Vind ik leuk
leozao +2721
vrijdag 22 maart 2019 om 10:11
Ben niet boos :-) Maar ik kijk alleen maar naar het voetbal, dan zie je geen connectie tussen Barca & F'noord
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 10:57]
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:32
K, you're mentally challenged I see

If anyone would be remotely close to being Barcelona it can ONLY be Ajax... .. .
Vind ik leuk
Quareck +7588
vrijdag 22 maart 2019 om 09:25
Ik denk dat jij het niet snapt hoor. Hij typt een vrij zinnig verhaal, real is toch de club uit de hoofdstad met de instelling “wij zijn alles” zie je echt geen overeenkomsten met onze hoofdstedelingen?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 09:46
Als je Barca wil vergelijken met een club uit Nederland kom je alleen maar bij Ajax uit, sterker nog het barca voetbal is ajax voetbal... .. . zeker geen feyenoord voetbal, dat is meer knokvoetbal, en al helemaal geen PSV voetbal, dat is afbraakvoetbal oftewel countervoetbal... .. .
Vind ik leuk
Quareck +7588
vrijdag 22 maart 2019 om 10:11
Hij heeft het dan ook niet over het voetbal, maar de uitstraling van de club. Waarom je psv af moet zeiken snap ik niet goed!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 10:37
Ik zeik PSV af omdat dat de ploeg is die mijn ploeg het vaakste van de titel afhoudt.

Als mensen je aanvallen is dat altijd vanuit een vorm van afgunst :P dus eigenlijk een compliment... .. .
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:10
Tell him Achmed
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 09:36
Hou ik je aan, ik ga over 3 weken naar Nou Camp geen idee wat ik kan verwachten. Hopelijk op Kuip achtige ambiance. En ja dat zeg ik als Ajax fan.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:07
Pffff gebrek aan voetbal kennis
Vind ik leuk
leozao +2721
vrijdag 22 maart 2019 om 07:31
Wanneer er veel spelers zouden blijven in Amsterdam deze zomer zijn ze zelf het topteam waar ze naar op zoek zijn. Maar waarschijnlijk gaat het maar om een ding: geld!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:32
Prestige... .. .
Vind ik leuk
Come on Utreg +30198
vrijdag 22 maart 2019 om 07:42
En ook uitdaging. Te weinig weerstand in de ED.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:45
Als je daar nu pas achter komt dan heb je echt onder een steen geleefd. een kleine 5% kent enkel nog clubliefde, de rest doet alles voor het geld.
Vind ik leuk
Dee79 +2706
vrijdag 22 maart 2019 om 07:42
20 miljoen is een lachterje net zoals schizotje japie.
Zal eerder 40/50 gaan worden voor deze topper, wel erg jammer als hij zou gaan.
Vind ik leuk
Kezmania +437
vrijdag 22 maart 2019 om 07:45
Arias de tweede (mindere variant)
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:49
De druk is groot, Ajax moet kampioen worden dit seizoen, willen ze verder bouwen.. Ik verwacht aankomende zomer een behoorlijke leegloop in Amsterdam wat betekent dat er opnieuw een elftal zal moeten worden opgebouwd.. Worden ze geen kampioen, en missen ze hierdoor en het feit dat er straks veel sterkhouders zijn vertrokken de Champions League dan wordt het voor goede spelers ook weer minder aantrekkelijk om een transfer naar Ajax te overwegen..
Vind ik leuk
10Wijnaldum +1160
vrijdag 22 maart 2019 om 08:11
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/868901/daily-mail-tagliafico-kan-voor-spotprijs-weg-arsenal-en-atl-tico-willen-toeslaan.html

Voetbalprimeur weet het zelf niet meer :-)
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5689
vrijdag 22 maart 2019 om 08:14
Dikke kak wanneer (ook) Nico Ons Aller Ajax de rug toekeert.
Vind ik leuk
Het Brein +4924
vrijdag 22 maart 2019 om 08:15
Ajax moet direct Douglas Santos halen in dat geval!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 08:18
Zei hij niet dat hij nu niet mee bezig was met andere clubs omdat dit "respectloos" zou zijn tegenover Ajax?.. En een paar dagen later komt er een bod binnen en heeft hij besloten dat hij weg wil.... Als het zo is zoals hier staat zou me dat vies tegenvallen van hem..
Vind ik leuk
BariAFCA +480
vrijdag 22 maart 2019 om 08:19
Voor 20 miljoen echt niet doen! Deze jongen heeft zich ontzettend goed ontwikkeld en kan prima 40 tot 60 miljoen voor neergelegd worden als die clubs hem zo nodig over willen nemen
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 08:45
Jaapie moet snel een TomTom installeren, want ons jong is de weg kwiet ...
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 08:52
Start van de leegloop
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:44
Werd bij verkoop frenkie de jong ook al gezegd 2 maand geleden.
En wat is er verkocht ??
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 08:55
Nu is het toch te zot !!
Wil Marc van Tagliafigo af ??
20 mill. Is toch een schijntje
Ik snap er niets van.Belachelijk
Ik zit toch meer min. Tussen de 40 en 55/60 mil.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 09:42]
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 08:59
Je kan voor hem gewoon minimaal 40-50 miljoen vragen wetende dat atletico 80 miljoen onrvangt voor hernandez.
Vind ik leuk
Wilhelmus +595
vrijdag 22 maart 2019 om 08:59
Verdedigend is hij echt wel goed, goede slidings en staat altijd zijn mannetje.. Voor een aanvallende back zoals Alba dat is, komt hij wel echt snelheid te kort! Atletico gaat daarom goed bij hem passen...
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 09:40
Maar mopen als bankzitter ??
Vind ik leuk
rpaulp50 +14506
vrijdag 22 maart 2019 om 09:07
Het dubbele dus met 10% korting.
Vind ik leuk
Voetbalfan +1895
vrijdag 22 maart 2019 om 09:35
Grappenmakers daar bij Atletico Madrid, Tagliafico is zo belangrijk dat hij in deze huidige spelersmarkt minimaal 35 miljoen waard is!
Hij heeft 4 miljoen gekost maar zijn voormalige club strijkt ook nog een bepaald percentage op bij een verkoop.
20 miljoen is een schijntje en die Spanjaarden weten dondergoed dat hij meer waard is, dat zal Overmars ongetwijfeld ook wel weten!
Vind ik leuk
B3v3r +840
vrijdag 22 maart 2019 om 09:37
Past qua mentaliteit prima bij Simeone en Atletico.
Voor Ajax zou dit echt een aderlating zijn, vooral omdat het aantal goede linksback niet heel groot zijn.
Vind ik leuk
Voetbalfan +1895
vrijdag 22 maart 2019 om 09:45
Ben ik helemaal met je eens, maar Atletico speelt ook Champions League, de competitie staat vele malen hoger aangeschreven en het klimaat is beter en dat helpt ook mee.
Ajax zou qua salarissen op dit moment wel kunnen concurreren met Atletico, al redden ze het in Amsterdam ook niet op om dat bij 11 basisspelers voor elkaar te krijgen.
Tagliafico is ontzettend belangrijk, je zag Ajax zonder hem keihard onderuit gaan bij Feyenoord met 6-2 en met hem was het achterin veel stabieler en wonnen ze vervolgens met 0-3 in de beker.
Nogmaals 20 miljoen is veel te weinig, ik schat hem toch minimaal op 35 in.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 09:39
Jo wat kan jij zeuren zeg .. 3 wedstrijdjes op jullie niveau wat jullie schreeuwen dat je aankan en eruit .
En nu zeuren dat er bij Ajax wat zou gebeuren.. Klejn beetje zelfreflectie en kijken wat er gebeurt .. dat mochten nullie kampioen worden ..jullie zonder voorronden gematst worden om meteen CL. Te spelen.
Terwijl Ajax 1-2 ronden of meer weer moet spelen.
Beetje dankbaarheid zou normaal zijn ookal ben je zo.n nep troll van psv om alleen haat te strooien hier !! .
En je trolletjes wie maar meegaan ..ach ..rellenschoppers en zeggen dat je fan bent ..Ondertussen Fan bent van opruien ruzie maken en rellen schoppen ..complimenten dat je .je zo vertoont.
BLIJF in je schoolbanken let beter op in je school klas .en VP de berichten zoals kleuter ( vroem vroem 😱😱) ze schrijft deze mogen structueel verwijderd worden !!!.
Vind ik leuk
DQA +128
vrijdag 22 maart 2019 om 09:49
Wordt toch interessant om te zien wie Overmars binnenboord kan houden. Uiteindelijk zul je toch moeten zeggen tot hier en niet verder, dan anders loopt je hele selectie leeg. En als er één schaap over de dam is.. Ik zou behalve De Ligt en Ziyech niemand laten gaan.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 09:56
Voor 20 miljoen gaat hij niet weg bij AJAX.
Als er een leegloop komt bij AJAX kopen we driekwart van PSV
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 09:59]
Vind ik leuk
RGB +2039
vrijdag 22 maart 2019 om 13:30
Hooguit 1/4 zou iets toevoegen aan Ajax.
Vind ik leuk
Isakson +727
vrijdag 22 maart 2019 om 17:50
Heeft PSV toch goede voetballers zo lijkt?
Vind ik leuk
Mari +13380
vrijdag 22 maart 2019 om 10:09
Dit heet opbouwen van je carrière.

Vind ik leuk
DeNeutrale +290
vrijdag 22 maart 2019 om 10:16
Ik heb onlangs de waarde van de spelers van Ajax voorbij zien komen. Tagliafico stond op 25 miljoen; 30 a 40 miljoen is dus overdreven en 20 is weer te weinig.
Vind ik leuk
HupHolland +4465
vrijdag 22 maart 2019 om 11:25
Die zal dan wel vertrekken en dat is ook wel logisch gezien zijn leeftijd. Ik denk wel dat hij meer dan 30 miljoen gaat opleveren.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:43
Het laatste wat ik heb gehoord dat hij helemaal niet weg wil en uit respect voor Ajax niet met andere clubs gaat praten
Vind ik leuk
RGB +2039
vrijdag 22 maart 2019 om 14:06
Ik heb zojuist het artikel van AS gelezen maar daar staat niet in dat Nicolás weg zou willen bij Ajax.
Vind ik leuk
Leodinho +727
vrijdag 22 maart 2019 om 11:46
Goede aankoop dan kan Felipe Luis gratis naar Barcelona als stand in van Alba.
Vind ik leuk
RGB +2039
vrijdag 22 maart 2019 om 13:29
Hahahahaa 20 miljoen voor deze gigant. Ze zijn echt totaal van de wereld bij Atleti.
Vind ik leuk
RGB +2039
vrijdag 22 maart 2019 om 14:04
Ik weet niet waar VP zich op baseert. In dat artikel van AS staat namelijk nergens dat Tagliafico weg wil bij Ajax.

Edit: ik zie dat het in het artikel van Marca staat maar dat is sowieso een weinig geloofwaardig verhaal want volgens dat artikel heeft Barcelona naar hem geïnformeerd en te horen gekregen dat hij 20 miljoen moet kosten. Hetgeen Barcelona, volgens datzelfde artikel, te veel zou vinden.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 14:41]
Vind ik leuk
Tarcotsira +979
vrijdag 22 maart 2019 om 20:19
Laatst zei hij nog dat het respectloos was tegenover Ajax om te sjansen met clubs!!!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 02:06
tussen de 25 en 30 miljoen kan makkelijk. juventus wil de ligt voor 70 miljoen halen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws