'Bevrijd' na PSV-transfer: 'Het is helaas niet gelopen zoals ik zou willen'

'Bevrijd' na PSV-transfer: 'Het is helaas niet gelopen zoals ik zou willen'

donderdag 17 augustus 2017 om 20:45

Remko Pasveer is blij met zijn vertrek bij PSV. In Eindhoven was de routinier de afgelopen seizoenen steevast bankzitter. Bij zijn nieuwe club is Pasveer tot zijn eigen vreugde weer basisklant. 

"Ik krijg nu de kans te spelen en dan wil je iets laten zien. Ik voel me bevrijd, want bij PSV speelde ik niet", zegt de sluitpost in gesprek met Omroep Gelderland. "Het is daar helaas niet zo gelopen als ik zou willen, want je komt toch om eerste doelman te worden. Toch heb ik het goed naar mijn zin gehad. Het is een fantastische club."

Woensdag bewandelde Eloy Room, concurrent van Pasveer, de omgekeerde weg. Hij ondertekende juist een contract bij PSV. "Of hij een goede keus maakt? Dat is lastig te zeggen, maar Eloy is een goede keeper. Wij zijn wel heel verschillende spelers. Ik hoop dat hij meer minuten zal maken dan ik."

Plaats een reactie

goekie4 +575
donderdag 17 augustus 2017 om 20:49
Mooi dat ze dat geloven. Je werd gewoon gehaald als tweede keeper. Als Zoet ging, hadden ze een ander gehaald.
Vind ik leuk
Old Star +3208
donderdag 17 augustus 2017 om 20:53
Dat gok ik ook idd. Misschien hadden ze dan Room ook wel gehaald.
Vind ik leuk
MeAgain +3287
donderdag 17 augustus 2017 om 21:05
Denk dat hij de bekerwedstrijden mag spelen en als zoet geblesseerd is. Mocht zoet nog vertrekken zal psv waarschijnlijk nog wel een keeper erbij aantrekken omdat er anders geen reserve keeper meer is. En dan zullen hun moeten uitvechten wie de eerste keeper word.
Vind ik leuk
Utca030 +1185
donderdag 17 augustus 2017 om 21:00
Wat had hij dan gedacht eerste keeper te worden wat een gozert
Vind ik leuk
fcu1997 +558
donderdag 17 augustus 2017 om 21:34
Wat een zak met hooi vind ik die Pasveer. Totaal geen uitstraling en altijd een grote bek. Wat had hij verwacht, dat hij ooit eerste keeper zal worden bij PSV?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:20
Ik vond ook dat hij vaak zeurde, maar dit ben ik niet met je eens. Het is echt geen zak hooi wanneer hij in het doel stond. Puur als keeper is hij minder dan Room en Zoet. Maar hij stuurt de verdediging beter aan. Nu had PSV met Moreno daar niets aan, dit seizoen hadden ze dat wel gehad.
Vind ik leuk
Dicky +3114
donderdag 17 augustus 2017 om 21:42
Het is een beetje raar om te stellen dat Pasveer bevrijd is van PSV. Hij heeft daar bij volle verstand een contract getekend en zal daar waarschijnlijk financieel prima op vooruit gegaan zijn. Dat hij blij is dat hij nu eindelijk weer aan spelen toe komt kan ik mij wel goed voorstellen. Maar hij moet niet zo overdrijven.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Bevrijd' na PSV-transfer: 'Het is helaas niet gelopen zoals ik zou willen'