Telegraaf: Ajax en Tottenham zijn het eens, Sánchez levert 45 miljoen op

Telegraaf: Ajax en Tottenham zijn het eens, Sánchez levert 45 miljoen op

vrijdag 18 augustus 2017 om 01:15

Ajax en Tottenham Hotspur zijn akkoord over de transfer van Davinson Sánchez. Dat meldt De Telegraaf. De Londenaren betalen, in twee termijnen, een transfersom van 45 miljoen euro.

Ajax krijgt direct 35 miljoen euro overgemaakt en ontvangt in een later stadium de overige tien miljoen. Na de wedstrijd tegen Rosenborg hebben beide clubs definitief de handen geschud, aldus de ochtendkrant. De raad van commissarissen van Ajax had eerder nog geen toestemming gegeven voor een iets lagere transfersom, waarop het bod van Tottenham nog iets verhoogd werd.

De 21-jarige Sánchez maakte al geen deel meer uit van de wedstrijdselectie van Ajax. Zijn laatste wedstrijd was derhalve de return tegen OGC Nice (2-2) in de voorronde van de Champions League. Hij speelde slechts één seizoen in de Arena, maar bezorgt Ajax in één jaar wel een winst van veertig miljoen euro.

Met 45 miljoen breekt Sánchez alle records in de Eredivisie, maar ook die van Tottenham. Nooit eerder betaalden de Engelsen zoveel voor een speler. De clubs hebben de deal zelf nog niet bevestigd.

Poll

Is 45 miljoen euro een goed bedrag voor Sánchez?

(2117 stemmen)

Plaats een reactie

Casuals88 +1644
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:17
Zijn we ook van dit gezeur en 150 toppics af !
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:18
Eindelijk!
Sanchez is toch een wereldverdediger en 45mio is echt schitterend gedaan!!
En nu weer terug naar de realiteit:
Al was het 100mio, wat een k*t avond!
Vind ik leuk
RebelVox +3388
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:25
45 miljoen is een koopje, belachelijk dat ze niet aan die 50 hebben vastgehouden.
Iedereen denkt nu goedkoop bij Ajax te kunnen shoppen.
Neymar heeft de prijzen verschoven, waar we eerst met 27 miljoen blij waren, is dat nu een fooi.

Ik had hem niet onder de 50 laten gaan en in 1x betalen, waarom in termijnen?
Die gasten uit UK hebben toch zoveel poen?
Heb je het geld niet, mag je ook niet kopen.
Vind ik leuk
036 +2462
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:40
Zou ik ook gedaan hebben. Niet laten piepelen= niet met mij spelen. Toch?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:03
ja,als je ziet dat een Drinkwater en Siguerdson allebei 50 zijn,zou je denken dat Davinson ook wel 50 moet opleveren,maar ja wat ga je ermee kopen ...
Vind ik leuk
Jozef +20849
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:53
Tja, als je echte dorst hebt is drinkwater onbetaalbaar hoor ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:08
Hoezo is het volgens jou een nadeel om de resterende 10 miljoen volgend seizoen pas te krijgen?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:57
Boter bij de vis. Als ik bij ah kom en ik zeg ik betaal nu de helft van de boodschappen en kom volgende week de rest wel betalen krijg ik ze, terecht, ook niet mee. Jij wilt iets dan gelijk betalen en dan alles!!
Vind ik leuk
Olfie +2685
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:52
Als je het vergelijkbaar vindt om boodschappen te doen voor, pak 'm beet, 100 euro of een speler te kopen voor 45 mio heb je een punt. Hoe relevant is het nu voor Ajax of ze het nu krijgen of binnen een jaar. Ze geven die 10 toch niet uit en Spurs vallen niet om.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:55
Snap wat je bedoelt maar ik ben zelf erg opgevoed van kopen is gelijk betalen. In het voetbal is dit misschien nog te doen en betaald men wel maar ik persoonlijk houd daar gewoon niet van!!
Vind ik leuk
Olfie +2685
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:03
En als je de keuze wordt voorgelegd; of nu 42, of nu 35 en later 10 erbij. Wat kies je dan? Je weet dat Sanchez toch geen wedstrijd meer speelt. Dan maar het maximale eruit halen. Wat de reden is van Spurs snap ik trouwens ook niet, die hebben deze zomer alleen nog maar gecashed. Maar ook daar blijven het Joden he...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:04
Haha idd
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:31
Ik denk dat Ajax er juist verstandig aan doet om in hun volgende seizoen alvast een inkomen van 10mil in de boeken te kunnen wegschrijven
Vind ik leuk
JCJWZ +9162
vrijdag 18 augustus 2017 om 03:34
Ajax breekt alle records met deze 45miljoen en jij concludeert eruit dat men nu zal denken goedkoop bij Ajax te kunnen shoppen?

Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 03:54
Een koopje?! Sanchez hebben ze vorig jaar voor 5,5 miljoen opgepikt! Ajax kan nu juist door de toevallige goede prestaties in Europa van vorig jaar middelmatige spelers verkopen voor uitstekende prijzen, want laten we eerlijk zijn; Ajax bestaat op dit moment uit louter middelmatige spelers m.u.v. een paar talentjes die wellicht uit kunnen groeien tot degelijke spelers in de toekomst, Sanchez is hier een van. Maar het zou mij absoluut niet verbazen als hij compleet mislukt in de Premier League...
Vind ik leuk
AFC +3751
vrijdag 18 augustus 2017 om 04:53
Ik was al klaar bij toevallige prestaties in Europa... Jij moet je onZin verkopen op de markt.. Misschien verkoopt t daar wel.. Ajax heeft Nederland weer op de kaart gezet
Vind ik leuk
Scf1984 +123
vrijdag 18 augustus 2017 om 06:50
Eerlijk is eerlijk, Ajax heeft het idd goed gedaan vorig jaar in Europa, maar om te zeggen dat ajax Nederland weer op de kaart heeft gezet. Waar staat NL dan, in Europa. Mooi die 45 miljoen voor Ajax, maar dit soort absurde bedragen maken voetballandjes wel kapot zoals NL. Want speler is weg, of Europees weer zo'n succes wordt is ook nog maar de vraag, en wie wordt zijn vervanger. Maar goed wel 45 miljoen voor een speler is meteen de duurste vertrekkende speler uit de ED dat dan weer wel. En ik gun het ze in 020 ook nog, maar of wij als voetballand tezamen sportief op vooruit gaan, en of ajax een waardige vervanger kan vinden om zijn Succes verder te kunnen doorzetten zet ik mijn?? bij.
Vind ik leuk
AFC +3751
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:30
Kwa het soort voetbal wat je speelt heb je Nederland op de kaart gezet.. de thuis wedstrijden tegen Lyon en Schalke waren echt om te smullen.. weer ouderwets gevoel wat je kreeg.. En zolang Ajax geen spelers van 20 ml kan kopen kan je ook geen spelers van 45/50 ml houden.. en veel clubs verkloten zelf de eredivisie.. spelers huren van grote club/ kunstgras in bijna de helft van het stadion.. KNVB dat er maar geen rek mee wil houden als je Europees speelt..
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:10
Ajax is niet toevallig finalist geworden en Ajax heeft financieel de boel op orde waardoor wij niet hoeven te verkopen of CL te spelen.. en de aankopen komen er de komende weken echt nog wel.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:10
Ajax is niet toevallig finalist geworden en Ajax heeft financieel de boel op orde waardoor wij niet hoeven te verkopen of CL te spelen.. en de aankopen komen er de komende weken echt nog wel.
Vind ik leuk
Noudyo. +9860
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:15
Mensen zullen eerder nu Ajax gewoon zien als een 'one-season wonder'. Ze halen de finale van de EL, en nu drie maanden later is het nog maar de vraag of ze zich voor de eindronde kunnen plaatsen.
Vind ik leuk
AFC +3751
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:33
Is wel het 1 en ander gebeurt bij Ajax he... gezeik met Bosz... Het reist geval met Nouri wat de hele voorbereiding stil heeft gezet en dan sanchez die weigert te voetballen... En dan nog, 10 min langer volhouden tegen Nice en er was geen gezeik geweest.. En een PSV'er die over Europees voetbal een mening heeft.. doe maar even niet
Vind ik leuk
Jerome +1251
vrijdag 18 augustus 2017 om 06:56
Helemaal gelijk HarmvE. Ajax heeft het met deze 45 miljoen uitstekend gedaan. En in inderdaad het is allemaal middelmaat dat zagen wij gisteren wel. Het gaat een zwaar seizoen worden.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:12
onzin Ajax klimt uit het dal met gerichte aankopen en gaat gewoon mee doen om de titel strijd daarnaast geloof ik er nog in dat we door kunnen in de EL
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:12
onzin Ajax klimt uit het dal met gerichte aankopen en gaat gewoon mee doen om de titel strijd daarnaast geloof ik er nog in dat we door kunnen in de EL
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:20
Ajax is een beurs genoteerd bedrijf, deze bedragen kan je niet weigeren, zo is het nu eenmaal. Tevens is de eredivisie zo ver gezakt dat de spelers zoeizo al minder waard worden.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:00
Dan spreek jij jezelf tegen, een wereld verdediger in deze tijd hoort niet maar 35 mil te kopen, die bonussen zijn er nog niet.
Wat mij betreft slecht gedaan Sánchez had een 4 jarig contract is rond de 20 en 1 van de beste van zijn leeftijd op dit moment.
Had hij bij barca gespeeld dan hadden clubs 70 mil voor hem betaald in 1 keer dat is bijna 2x zoveel...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:21
Dan kunnen we nu verder met de topics over zijn opvolger.
Vind ik leuk
Het Brein +2068
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:29
Was ik nou echt de enige die een flashback kreeg naar de Afonso Alves affaire? Die duurde ook 300 jaar :D
Vind ik leuk
Casuals88 +1644
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:43
Afonso Alves ? Nee daar heb ik nog geen seconde aan gedacht ...
Vind ik leuk
Het Brein +2068
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:39
Het Brein herinnert...
Vind ik leuk
3ismo +2936
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:35
geld op de bank wow! en een kleuterklas op het veld! en met de verachting dat ze kampion worden en europees voetbal! en mensen verwachten dat ze er gelijk staan en presteren! ajax heeft eredivisie ervaring nodig jongen die weten wat er gevraagd word en die er gelijk staan! geen neres van 12mlj die een jaar tijd nodig heeft! overmans moet zulke spelers halen! kashia v/d wiel ayoub nigel labyad chadli janssen ect! en dat is waarom ziyech mad is op het bestuur!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 04:36
Stuk voor stuk mooie spelers! Ik vrees dat geen van deze heren komt, maar met nigel, labyad, kashia en evt ayoub (vd beek op de plek van schöne) , kom je in ieder geval ervens
Vind ik leuk
AFC +3751
vrijdag 18 augustus 2017 om 04:56
Ziyech is van de slechtste momenteel.. Dus die heeft geen recht van spreken.. Wiel verdiend 4 ml.. chadli / Jansen dik 2 ml.. Kashia is niet goed genoeg.. en ayoub en labyad Hahhaha stop maar weer... Nigel of Anita is altijd welkom
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 06:45
Begin elke zin met een hoofdletter. Sluit zinnen af met een punt. Loop de reactie even na op type- en spelfouten voordat je op de verzendknop drukt.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:17
Gooi er maar bij. Deurtje dicht...
Vind ik leuk
vinny99 +690
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:24
Arena is langzamerhand een geld depot voor brinks geldtransport aan het worden..
Lekker je bonus ontvangen Overmars!!!!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:18
Met zulke transfers heb je geen Europees voetbal nodig.
Vind ik leuk
Het Brein +2068
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:23
Haha Wat? Als je jezelf ziet als bedrijf heb je gelijk...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:25
Dat klopt alleen moet je dat de supporter en de voetballers maar eens uitleggen. De supporter wil zoveel mogelijk wedstrijden Europees zien en als voetballer wil je op het hoogste podium voetballen toch? Pas dan kom je in de picture en maak je kans op een droom transfer.

Laten we hopen dat er Ajax waardige spelers bijkomen. Heb trouwens zo'n donker bruin vermoeden dat er nog twee transfers bijkomen. Ziyech en Onana... kan het niet bevestigen maar we zullen het zien. Hoop het niet
Vind ik leuk
3ismo +2936
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:45
ik hoop op veltman shone viergever! zijn tot nu toe de zwake schakels! zij horen dit ajax bij de hand te nemen in wedstrijden! maar kunnen nu al bijna een jaar hun stempel op een wedstrijd drukken! als het goed gaat kunnen ze goed mee voetballen als het even tegen zit zakken ze zo door de mand! van mij mogen ze echt weg! klaassen sanchez traole weg uit de basis alle agressi en gif is weg! al maanden riepen we om anita nigel snijder waar was overmans?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:10
Kun jij anders een transfer maken naar een ander forum, "zwake" schakel?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 02:10]
Vind ik leuk
3ismo +2936
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:38
jij bent een zwakke schakel! je komt met niks wat toevoegd! mensen beledigen! ga ergens anders aandacht zoeken! ik heb je niet verplicht het te lezen! geen manieren geleerd van je ouders?
Vind ik leuk
AFC +3751
vrijdag 18 augustus 2017 om 04:58
Je mag traore wel weghalen.. 4 goede wedstrijden gespeeld
Vind ik leuk
Casuals88 +1644
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:20
Kan er nog wel bij op die stapel waar we toch niks mee doen !

Misschien wil Marc de kleedkamers in de arena met biljetten gaan behangen want spelers koopt die er toch niet van .
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:21
Wel in een klap de minste van de top 3 geworden wat betreft spelers maar wel de rijkste. Maar wat koop je ervoor als geen hond voor de club wilt spelen? Geen Europees voetbal, geen Sanchez, Klaassen en Traore. Het blijkt wel dat Donny niet de gewenste vervanger is voor Klaassen. Komt verdedigend veel te kort en heeft totaal geen inzicht. Het hele elftal zit als los zand bij elkaar en het wordt er ook al niet beter op. Overmars en van der Sar moeten zich schamen voor het vertoonde beleid. Een onervaren trainer aantrekken en met een gigantisch slecht elftal het seizoen beginnen. Het seizoen is afgelopen. Overmars: bedankt!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 01:23]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:30
Tegen Nice prezen we Donny nog de hemel in. Het was een collectief falen. En over Traore vorig jaar werd hij hier met de grond gelijk gemaakt en nu missen we hem ineens.

Ajax moet nu wel gaan versterken


2cv een linksback en cvm en een buitenspeler met rendement.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:48
Marcellis, Beugelsdijk, Nelom, Rutjes en Bilal. Zo, het lek is boven.
Vind ik leuk
AFC +3751
vrijdag 18 augustus 2017 om 05:01
Wat een grappenmaker.. Ajax heeft nog veruit de beste spelers.. Maar speeld een soort voetbal waarbij je nou eenmaal je kansen moet afmaken .. Anders krijg je de deksel op je neus... in alle gevallen beter dan je tegenstander.. Maar t zit ff niet mee..
Vind ik leuk
Het Brein +2068
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:22
Is dat met of zonder clausules? Als het zonder is: nou ja, het zij zo...kunnen we eindelijk verder zonder de soap...

Niet dat de Ajax fan hier blij mee moet zijn. Dit geld verdwijnt ergens, waar alleen Overmars de sleutel van heeft. Die heeft ie inmiddels ook ingeslikt! :)
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:24
Als we geluk hebben haalt Overmars op 31 Augustus een vervanger, natuurlijk wel een zonder ervaring en nog zonder haar op de kloten.

Dat we weer niks winnen schijnt niemand te deren, zolang Overmars talenten haalt en poen binnen harkt is het domme klooitjesvolk weer tevreden, dat al die talenten stuk voor stuk afgebrandt worden en floppen schijnt niet te deren, we hebben toch genoeg talent en voor hem dan maar weer een ander?

Het technisch hart faalt echt grandioos, ze presteren het gewoon om van een positieve vibe na een EL finale de boel zo te verkloten dat we uit de CL liggen, bijna uit de EL en alweer tegen een achterstand in de competitie aankijken.

Groningen thuis wordt gewoon weer een lastige situatie en het feit dat al 3 spelers hun beklag gedaan hebben over het gebrek aan aankopen is alleen maar een bevestiging van dat wat ik al jaren roep.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:29
Je hebt goede punten, maar je hoeft niet steeds te benadrukken dat je ze al jaren roept.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 01:29]
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:36
Als je achteraf iets zegt dan vind iedereen het weer makkelijk achteraf praten, maar als je alles vooraf voorspelt dan is het ook weer niet goed, want dan zou je arrogant zijn en vinden ze je negatief op het moment dat je het roept, maar het nog niet uitgekomen is.

Mijn voorspellingen komen continue uit, kennelijk heb ik er meer kijk op dan die sukkels in de directie met al hun voetbalervaring.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:43
Kun jij dan even Ajax-Groningen voorspellen? Ik moet na de Intratuin barbecue-uitverkoop wat geld terugverdienen en de Toto kan uitkomst bieden. Wie het eerste geel pakt, is ook handig om te weten.
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:50
Dat wordt 0-1, Lars Veldwijk die hem maakt.
Vind ik leuk
Basschot +1720
vrijdag 18 augustus 2017 om 03:28
Mahi maakt hem en daarna krijgt hij zijn transfer
Vind ik leuk
036 +2462
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:45
Goed dat jij er kijk op hebt. Ga een co aan met Jomanda.Kun je rijk mee worden.
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:47
Ga nou hulp zoeken kerel, dan kom je misschien ooit van je obsessie af.
Vind ik leuk
036 +2462
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:02
Niet doen Foebele. Je gaat nu mijn opmerkingen gebruiken. Ga geen psycho met mij doen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 02:03]
Vind ik leuk
036 +2462
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:37
Precies
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:34
Gelukkig is de club gezond.
En kunnen we nog jaren genieten van ons Ajax.

Pietje2015
Ajax supporter in voor en tegenspoed !
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:41
We kunnen al jaren nauwelijks genieten van Ajax, al 3 jaar geen prijzen en ondanks dat het vorig jaar aardig eruit zag hebben we daarvoor jaren naar afschuwelijk voetbal gekeken, maar kennelijk ben jij kort van geheugen en ligt je standaard niet zo hoog.

We zijn daarbij helemaal niet gezond, de club is ziek, het TH heeft de club in zijn greep terwijl het TH een enorm gebrek aan visie en kwaliteit heeft, dat is inmiddels meer dan duidelijk.

Dit heeft dus ook niets met tegenspoed te maken, dit heet wanbeleid wat een bewuste keuze is en dus niet een kwestie van geluk of pech.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:44
Denk dat het voor jou het beste is als je van club verandert.
Heb nog nooit iets positiefs van je gelezen.
In voor en tegenspoed !
Vind ik leuk
036 +2462
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:46
Is ook wat ik al een paar keer heb aangegeven. Fan ben je of niet.
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:49
Sterk verhaal man. In voor en tegenspoed, bla, bla, kots.
Vind ik leuk
036 +2462
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:04
Inderdaad een sterk verhaal
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 02:05]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:15
Jij kon zo een zoon van Derksen zijn!
Vind ik leuk
AFC +3751
vrijdag 18 augustus 2017 om 05:05
En daar is foebele weer.. noem je als Ajax fan andere fans en sup domme klooitjesvolk.. Als een Ajacied bent vreet K me schoenen op..
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:27
Chapo Ajax. Even kijken welke speler we er voor kunnen halen.... Kruiswijk? Rutjes? Beugelsdijk?.... nu al zin in de aankomende wedstrijden. (Kut bestuur).
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:30
Vergis je niet! Rutjes kan goed troosten.
Vind ik leuk
036 +2462
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:38
Leuke naam heb jij
Vind ik leuk
PimNEC +186
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:28
Zo, eindelijk. Tijd om Heiko terug te halen ;)
Vind ik leuk
Basschot +1720
vrijdag 18 augustus 2017 om 03:29
PSV wil hem. Heiko wint wel van Osijek
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:29
Laat de Telegraaf nou gewoon eens wachten tot Ajax zelf met dit nieuws naar buiten komt. Wordt zo moe van al die voorbarige berichten van de Telegraaf
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:31
Jammer dat hij weg is !

45 miljoen voor Sanchez en voor winst in de CL krijg je 57 miljoen.
Te gek voor woorden eigenlijk.

En nu investeren.
De titel moet naar Amsterdam!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:35
Veel te veel. Verrotte voetbalwereld.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:41
Ben benieuwd hoe deze hype gaat prsteren daar. Vemoed dat het niks word.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:45
Wordt over een paar jaar verkocht aan Real Madrid voor 222 miljoen
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:47
Dat is over een paar jaar het zelfde als nu 5 miljoen waard is.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:43
Ik snap die jongen ook wel. Die wil ook wel eens voor de prijzen spelen toch ?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:51
Naar mijn mening speelt elke voetballer toch voor de prijzen?
Vind ik leuk
kees ee +292
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:27
deze jonge jongens, lijkt het, het meest voor de prijs aan het eind van elke maand !
Vind ik leuk
Basschot +1720
vrijdag 18 augustus 2017 om 03:30
Tottenham speelt niet voor de prijzen. Komen altijd net te kort
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:05
Hmm, ja net als het psv van heden... doet ook zo lekker mee voor de prijzen. Vroege uitschakeling in el, vorig jaar ook een "leerjaar", eerlijk is eerlijk, de topclub die ooit psv was is helemaal weg. Ook met ajax niks gewonnen, alleen "een beetje eer met een el finale" maar concreet geen prijs. Wen er maar aan, glorietijden voor nl zijn voorbij zolang geld regeert over sport. Ik mag echt hopen dat feyenoord leuke dingen in de cl gaat doen. Begrijp me goed, als een nl club in europa speelt en het goed doet dan ben ik blij, maar laatste jaren was er weinig te juichen. El vorig jaar met ajax was genieten en billenknijpen tegelijk, maar wel erg leuk. Helaas gebeurt dit niet vaak genoeg, maar het is logisch, zoals al eerder gemeld, geld maakt de sport kapot. Zeker hier in nl.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:45
Zulke domme opmerkingen van mensen van, nou ze hebben er niks aan, geld op de bank, waar ze niks mee doen....
Ow Ajax heeft niemand gekocht laatste 2 jaar?
Net nog een goede RB gehaald, en nu komen er nog versterkingen aan, en dat geld is heel waardevol vooral voor de toekomst van onze club!
45 miljoen, dat zijn zowat 3 goede ChamL jaren... Geweldig dat geld voor onze club, wij hoeven geen gaten te dichten hoor

Dat we slecht speelde tegen Rosenborg heeft niks met aankopen te maken, hij speelde gewoon slecht wat niet mag want wat er op het veld stond had tegen die Noren moeten winnen.
Bosz - Keizer het is een verschil van aanpak, met een rot voorbereiding daarbij ontrent Nouri geef ik mn Ajax meer tijd dan zo snel al die kortzichtige conclusies.

AJAX AMSTERDAM!
Vooral nu! AJAX AMSTERDAM! 100% achter mn club!

Ps
Fc Utrecht nogmaals een groot compliment! Ze spelen het beste voetbal op dit moment van Nederland! presteren heel goed nu, ik zie nog kansen voor Ajax in Noorwegen komen ook kansen, en Utrecht 1x scoren en Zenit moet er 3 maken.

Met ze alle achter onze NL clubs staan die nog in Europa zitten!

Ajax heeft vorig jaar een karrevracht aan punten behaald voor de co efficient, zonder die punten stonden we nu heel ver weg van een directe ChamL plaats, laten we hopen dat Ajax er in Noorwegen staat!
en dan dan wel de ballen goed vallen, dat er wel goed tegenaan de voorzetten van Younes word gelopen want dat had ook 3x een goal kunnen zijn.
Ja Veltman een fout, maar hij voorkwam ook in de eerste helft een goal, we gaan er voor we zijn nog lang niet verslagen!
Vind ik leuk
3ismo +2936
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:08
geef ajax maar tijd zeiden we al vorige jaar! ooit hadden we ambeties om in de cl te overwinteren! nu komen elke jaar de aankopen te laat! en veel wat goed is word verkocht en ze worden steeds jonger! en de verwachtingen hoger! het is al 3jr niks met die kleine boys alleen! willen we naat 10jr met niks en blijven wachten! overmans moet gewoon dokoe trekken en spelers halen die er gelijk staan met ervaring! en geen gelul ze zijn er niet!
Vind ik leuk
Basschot +1720
vrijdag 18 augustus 2017 om 03:32
45 is leuk maar nu geen inkomsten uit CL en El en er is 12 betaald voor een Neres en 5 voor Cassiera. Beide functioneren niet
Vind ik leuk
vinny99 +690
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:56
Mijn dochter van 8 jaar gaf me toen we het stadion uitlopen na de wedstrijd een flinke wake up call... Ze zei, papa waarom hebben we weer Zo'n duur Nieuw ajax shirt gekocht.... Ajax is toch al heel erg rijk??? Meisje van 8 die al donders goed in de gaten had dat er weer een speler was verkocht... Vroeg aan haar hoe ze dat wist, ze antwoorde daar hadden die mannen achter ons over en het ging om heel veel euro... Ze vraagt aan mij in de auto, waarom verkoop je een goede speler als je verliest? Die moet je dan toch houden?? Leg dat maar eens uit aan je kind...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:59
Kijk goed nieuws . Geld is daar tenslotte het belangrijkste . Leuk voor de fans ook
Vind ik leuk
036 +2462
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:10
Leuk toch om geld te verdienen en dan ook nog boven jouw clubJE te eindigen. :-)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:28
Wat je als fan maar leuk vind 0 prijzen winnen jaar in jaar uit
Vind ik leuk
036 +2462
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:34
Ik kijk naar leuk voetbal met het genot van een Grolsch beugeltje. Doe ik ook al jaar in en uit maar het blijft leuk en lekker smaken.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:39
Enorm leuk zelfs ...vind heel nederland
Vind ik leuk
036 +2462
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:47
Ik ga slapen. Trusten Stratum
Vind ik leuk
3ismo +2936
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:12
travor van gta5 heeft gesproken!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:17
Onhoudbaar Stratum. Je slotakkoord is wat minder.
Maar ja we staan wel op eigen benen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:29
Nou het lijkt er meer op alsof jullie zojuist 9 tellen gehad hebben
Vind ik leuk
036 +2462
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:35
volgens mij is het 8 tellen
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:35
Dan hebben we nog 1 tel over.
Erop klappen volgende week.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:38
Die laatste tik krijgen jullie traditioneel van ons.....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:41
Traditioneel pffffffff
Vind ik leuk
King080 +172
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:44
Belachelijk dit bedrag ...veel en veel te hoog
Vind ik leuk
JTE +120
vrijdag 18 augustus 2017 om 05:15
45 miljoen is een mooie hoop geld,maar nu wordt het tijd dat Overmars in actie komt,gisterenavond in het stadion geweest,en wat je dan ziet op het veld,was toch erg triest,teweinig kwaliteit,Overmars heeft de selectie weer niet op orde,dat zijn de keiharde feiten,een jaar zonder Europees voetbal,dat is de waarheid,hoe triest het ook is
Vind ik leuk
Lukas27 +245
vrijdag 18 augustus 2017 om 06:29
Inpakken en wegwezen
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 06:50
Ik hoop dat Dagobert Overmars blij is met zich zelf

Verkoop je beste verdediger maar waar door er gisteren een Dijks moest spelen die al twee keer is weg gestuurd om dat die te licht bevonden is
Vind ik leuk
ajax1973 +1402
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:11
veel geld voor een verdediger
zeker een die nog regelmatig fouten maakt
de ligt word er al weken om afgekraakt en is veel jonger
gewoon goed verkocht en snel 2 verdedigers een middenvelder en rechts buiten en geen speler onder de 23
.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:28
Ok goed akoord, dat is dan ook het enige positieve wat ik melden heb over Ajax. Niet geleerd van op tijd goede aankopen doen. Er staat geld op de rekening er hoeft niet gewacht te worden op uitgaande transfers. Overmars heeft het duidelijk niet voor het zeggen en wordt tegengehouden door de Rvc. Nu hebj e de poppen aan het dansen en is het op elk vlak onrust.
Vind ik leuk
mcmodd +11450
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:42
Het valt me op dat veel geschreven wordt over het bedrag van totaal 45 miljoen euro. Dat had 50 miljoen moeten zijn lees ik dan. Vervolgens lees ik weer dat Overmars het geld niet gebruikt voor aankopen. Gekoppeld wordt het dan: dat Overmars meer geld moet binnenharken om... er niks mee te doen. Dat schiet toch niet op hè?

Het probleem is eigenlijk, daar is hier al meer over gezegd, dat geen goede speler hier wil komen voetballen vanwege de verhoudingsgewijs lage salarissen. Waarom wordt hier dan niet gepraat over het verhogen van de salarissen van de spelers.

Heel opportunistisch allemaal, maar veel is niet relevant. We zouden naar mijn idee, niemand hoeft het ermee eens te zijn hoor, veel meer moeten pleiten voor lagere transfersommen en beperkingen van zaken als huur spelers als een soort satellietclub voor buitenlandse, lees Engelse, clubs. Misschien moet er harder gewerkt worden aan het topsportbeleid binnen de clubs, en dan bedoel ik alle ED- en JL-clubs in Nederland. Wanneer komt die trots weer terug dat het spelen in buitenlandse clubs verdringt en het spelen voor onze eigen clubs in Europa, het weer beroemd maken in de wereld van Nederlandse clubs, voorrang krijgt? Want dat was wel zo, spelers vertrokken hier hoofdzakelijk maar het buitenland als er al enige Europese roem was vergaard. Ging een onbekende Cruyff naar Spanje? Nee, wereldwijd kende men hem al. Dezelfde vraag over Krol, Rijkaard, Sneijder, Gullit levert allemaal jetzelfde op. We zijn in het internationale voetballershandeltje van de grote rijke buitenlandse clubs getuind, over voetbal gaat het vaak niet meer.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:28
Ik heb hem niet meer gevolgd maar Timo Letschert iets voor Ajax? wat ik had begrepen had hij geen basisplaats in Italië?
Vind ik leuk
Dee79 +1903
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:48
Rot nou maar op, bedankt voor het mooie jaar!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:54
Goede verdediger hoor maar vond t ook wel een clown soms. Opbouwend is t niks waard.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:34
Al die topics zijn we nu van af..... wil nu wel een topic zien over een goede vervanger!!
Vind ik leuk
Siem +113
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:49
Overmars met zijn grote mond voor minder dan 50 miljoen gaat hij niet weg en nu blij zijn met 45 miljoen zielig
Vind ik leuk
14forever +6829
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:25
Nou dan kunnen.we.dus.35 miljoen maar investeren.
Vind ik leuk
kees ee +292
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:18
da's gezien zijn bereidheid om zijn werkgever van dienst te zijn als ie nodig is !!? ongeveer 45 miljoen te veel !!
Vind ik leuk
United FC +12783
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:47
Nu kan Ajax het wel vergeten dit seizoen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Telegraaf: Ajax en Tottenham zijn het eens, Sánchez levert 45 miljoen op