'Opmerkelijke wending in Coutinho-soap: Liverpool slaat derde bod af'

'Opmerkelijke wending in Coutinho-soap: Liverpool slaat derde bod af'

vrijdag 18 augustus 2017 om 16:57

Liverpool heeft voor de derde keer een bod op Philippe Coutinho afgeslagen. Diverse Engelse media, waaronder het doorgaans betrouwbare Sky Sports, melden dat FC Barcelona zich voor de derde keer heeft gemeld voor de Braziliaanse spelmaker, maar wederom van een koude kermis is thuisgekomen.

Hoe hoog het bod vanuit Catalonië precies is, is vooralsnog onduidelijk. De BBC houdt het op 125 miljoen euro, terwijl kwaliteitskrant The Times zelfs beweert dat er 130 miljoen geboden is. Liverpool wil zijn sterspeler echter tegen geen enkele prijs kwijtraken aan Barcelona. Zelfs een officieel transferverzoek van Coutinho kan The Reds niet op andere gedachten brengen.

De berichten vanuit Engeland komen op een opmerkelijk moment. Eerder deze week werd immers nog bericht dat de transfer al zo goed als rond was. De spelmaker ontbrak in de Premier League-wedstrijd tegen Watford en de Champions League-ontmoeting tegen TSG Hoffenheim, vanwege een vermeende blessure.

Plaats een reactie

vrijdag 18 augustus 2017 om 17:01
Dat is dus goed je poot stijfhouden Marc....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:02
Ajax betaald niet hetzelfde salaris als Liverpool
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:04
Dat is dan wel weer waar.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:03
Mooi! Totaal geen meerwaarde in mijn ogen
Vind ik leuk
Sanders +1112
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:08
Alles is een meerwaarde voor dit barcelona.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:09
Ik zie toch liever Coutinho niet. Geen Neymar vervangen op linksbuiten. En is toch meer een "10" en laat Barcelona daar nou net niet mee spelen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:21
Is een iniesta vervanger, geen Neymar vervanger, daar willen ze Dembele voor
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:16
Alsnog, Iniesta is geen 10
Vind ik leuk
Mo +4451
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:36
Dat slaat dan weer gewoon helemaal nergens op
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:03
Laat die jongen toch gaan. Een paar jaar geleden was een bedrag van 60 miljoen al te veel geweest en nu 150 vragen is bullshit.
Vind ik leuk
HveenLFC +2550
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:18
Waarom zouden we hem laten gaan? Heeft een half jaar geleden voor 5 jaar bijgetekend, en Liverpool heeft het geld niet nodig.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 17:19]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:22
'we'. Hahahahaha
Vind ik leuk
HveenLFC +2550
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:25
Wat? Meeste mensen zeggen ''we'' als ze het over hun favoriete club hebben. Blijkbaar wist je dat niet....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:27
Wat is jouw associatie met Liverpool? Ben je er geboren? Ben je een vaste wedstrijdbezoeker?

Vind ik leuk
HveenLFC +2550
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:29
Ben een fan. En Fans zeggen meestal ''we'' als we het over onze favoriete club praten. Is toch niet zo moeilijk te begrijpen :P
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:22
Ja dat is zo, beetje mierenneuken is dat.

Wat wel vaak gebeurd is dat "we winnen" en "ze verliezen" ;)
Vind ik leuk
JDW1988 +1038
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:58
Haha, die vraag heb ik ook al zo vaak gekregen.

Nou meneer (of mevrouw) met 777 stofzuigers; ik krijg altijd een stijf piemeltje wanneer mijn ploeg moet spelen.
Vind ik leuk
HveenLFC +2550
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:05
Dan wil ik niet weten wat er bij jou gebeurd als we winnen ;-)
Vind ik leuk
JDW1988 +1038
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:18
Dan komt er slagroom uit!!!!
Vind ik leuk
HveenLFC +2550
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:22
Slagroom schijnt een goeie combinatie te zijn met aardbeien ;-)
Vind ik leuk
JDW1988 +1038
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:25
En chocoladesaus!!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:28
Heerenveen fan kan ik begrijpen, maar ik vind het heel apart om te zien dat Nederlanders die-hard fan zijn van een club in het buitenland. Als je het een mooie club vindt, á la, maar om dan over 'we' te spreken. Of je moet Engelsman zijn uiteraard en daarvandaan komen
Vind ik leuk
HveenLFC +2550
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:31
Ik respecteer je mening, maar ik blijf gewoon ''we'' zeggen als ik het over Liverpool heb.....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:32
Staat je ook zeker vrij, was gewoon m'n mening ;)
Vind ik leuk
HveenLFC +2550
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:33
En dat respecteer ik :)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:40
ik zeg ook we hoor over LFC


mooiste club van engeland

@HveenLFC
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:41
Zie hieronder mn reactie op VrolijkTenOnder
Vind ik leuk
HveenLFC +2550
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:49
Indeed, my fellow red!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:34
Waarom eigenlijk? Ik bedoel, je hebt duidelijk gemaakt dat je dat vindt maar waarom zou je club-voorkeur bepaalt moeten worden door je nationaliteit? Zeker gezien het feit dat in veel competities mensen uit alle windstreken spelen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 17:34]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:40
Ja goed, ik heb altijd een beetje het gevoel dat dat van die wannabes zijn, het zijn vaak grote clubs die veel op tv en internet te zien zijn. Zelfde als dat veel jonge kinderen en jongens met een allochtone achtergrond (met name in de islam) helemaal gek zijn van Real Madrid en Barcelona. Ze lopen in shirtjes, hebben ava's van die clubs. Ik begrijp dat gewoon niet zo goed.

Ik vind dat je pas een 'echte' supporter bent als je affiniteit hebt met een bepaalde club, en er ook komt, in ieder geval regelmatig. Geen 'televisiesupporter'.

Ikzelf ben die-hard feyenoord fan, en ook ik praat in die gevallen zeker over 'we'. Que buitenlandse clubs heb ik veel met Atletico, ik kom er vaak, ken er veel mensen, en vind het een geweldige club. Maar toch praat ik daarbij niet over 'we', ik vind het gewoon een mooie club.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:52
Dank voor je uitleg. Ik begrijp je nu beter. Zelf ben ik al meer dan 30 jaar supporter van St. Pauli (in de jaren tachtig zeven jaar in dat stadion gezeten). En die club blijft altijd dichter bij mij dan welke andere ook.

Vind het ook prima om hier op VP met supporters van alle clubs te kunnen praten zonder dat een kritisch of positief commentaar onmiddellijk wordt gezien als "oh jij bent voor of tegen mij / mijn club". Maakt het een stuk makkelijker om op een prettige manier over het voetbal zelf in gesprek te zijn ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:25
Dat is ook zeker mooi, heb je ook een favoriete Nederlandse club of niet? Ik hoor overigens veel goede verhalen over St. Pauli, ben er zelf nog nooit geweest, staat zeker op m'n lijstje! Wel bij veel andere clubs in Duitsland geweest.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:34
St. Pauli is een knotsgekke club, stadion midden in de stad dichtbij de Reeperbahn, van het volk, noemt zichzelf links (zonder echt te weten wat ze daarmee bedoelen;-) ) en hort bij Hamburg. Je gaat er naartoe voor de sfeer en de strijd, niet voor het oogstrelende voetbal.

Nederlandse clubs? Niet zo als St. Pauli ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 23:34
Makkelijk praten, vaak bij liverpool op de tribune zitten kost goud geld, en dan moet je er nog zien te komen + overnachten. Wat jij precies een fan vind laten we even in het midden, als je alles ervior over hebt om iedere gespeelde minuut te kijken dan ben je in mijn ogen een fan in hart en nieren. Ik ben ook een liverpool supporter en heb het geluk dat ik naar de merseyside-derby ben kunnen gaan. Maar ik heb sinds dit seizoen een seizoenskaart van crystal palace (goedkoper & veel makkelijker te bemachtigen). Volgens jou redenatie ben ik dus een echte palace-supporter ookal heb ik veel meer affiniteit voor Liverpool FC. Hoe kan dit?..
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 23:40
Volgens mij vind je het vooral heel tof dat je zelf geregeld bij je clubje op de tribune zit..

Zolang je iedere wedstrijd koste wat kost wilt kijken, boeit het me geen reet of je op de tribune zit. Meer props voor mensen die midden in de nacht vanuit azie wedstrijden zitten te streamen ondat ze ze perse willen zien, en misschien eens in hun leven de reis maken, dan iemand die met beoerkte opofferingen de wedstrijden kan bekijken in het stadion. Makkelijk fan zijn als je in het stadion kunt zitten, het vanaf de andere kant vd wereld voor elkaar krijgen om toch alles te willen zien zonder dat je direct in aanraking komt met de club vind ik meer bewonderenswaarsig. Maar dat is ook slechts mijn mening;)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 23:41]
Vind ik leuk
Mo +4451
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:38
Ik ben het echt volledig met je eens. Net als al die neppe Barca en Real fans. Ik vind Milan een geweldige club maar ben geen diehard fan. Ajax daarentegen wel
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 18:40]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:23
Precies
Vind ik leuk
Frenkie +2962
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:23
Ik begrijp dat soms ook niet hoor stofzuiger777. Tegenwoordig heb je wel steeds meer mensen die "supporter" zijn van een buitenlandse club. Doordat er maar een klein handje clubs de CL kunnen winnen worden meer mensen gepusht om supporter van een van die clubs te worden maar eigenlijk heeft niemand wat met die clubs. En om nu eerlijk te zijn, het voetbal dat een gemiddelde Engelse club op de mat legt is ook niet zo geweldig als hoe men erover praat. Heb je zoveel geld en dan speel je met 1 spits. Als je attractief voetbal wilt kijken kan je net zo goed eredivisie kijken, zitten genoeg leuke wedstrijden tussen, bijvoorbeeld: PSV - AZ van vorige week om er maar 1 te noemen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:14
Ben hier niet zo zeker van dat Liverpool het geld niet nodig heeft.
Je weet dat de eigenaren 300 miljoen in hun broekzakken hebben gestopt.
En nu hoor ik zo'n 400 miljoen..Liverpool is de bank voor de Red Sox

PS..mijn vorige account was Ricky :)
Vind ik leuk
HveenLFC +2550
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:22
Als het goed is hebben ze het geld niet nodig. Je weet het alleen maar nooit. Ben je overigens stout geweest ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:25
Haha altijd lief geweest,
Wilde gewoon iets nieuw hebben en het gaat mij niet om de clicks.
Volgend jaar verzin ik weer een ander naam
Vind ik leuk
HveenLFC +2550
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:26
Haha, waarom niet? :)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 22:27]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:05
hahaha wat staat die pep segura nu voor lul met zijn : we zitten in afrondende fase.

mooi poot stijf houden LFC.

dat barca hoeft hun zin niet te hebben met hun sneaky tactics
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:14
hahahaha, barca zal niet blij zijn. god wat gun ik ze dit. nou die andere club uit spanje ook nog.
Vind ik leuk
Quaresma +1775
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:14
Ik dacht dat VP een paar dagen gelden al zeker wist dat Coutinho weg ging ?

Hij blijft lekker, als hij niet wil voetballen mag hij lekker in het tweede gaan ballen.
Vind ik leuk
HveenLFC +2550
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:20
Klopp heeft gisteren gezegd dat het gedrag van Coutinho gewoon goed is.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:11
Ik geloof er ook niks van dat Coutinho aan werkweigering doet. Alleen dat maken een aantal (onbetrouwbare) media ervan. Waarschijnlijk omdat hij niet bij de selectie zat tegen Watford en Hoffenheim, maarja dat was gewoon vanwege rugklachten.

Ik kan er alleen niet zo goed tegen dat veel mede Liverpool supporters opeens zoveel haat hebben tegen Coutinho. Ik lees echt vaak op social media veel haat richting Coutinho, maar ik snap dat echt niet. Als Coutinho vertrekt zou ik natuurlijk heel jammer vinden. Maar het is toch ook wel te begrijpen. Barcalona is een hele grote club en voor velen een droom om er te mogen spelen. Als hij daar heen gaat snap ik dat best, en wens ik hem het beste toe. Hopelijk vangt Liverpool dan nog wel een mooi bedrag ;)
Vind ik leuk
HveenLFC +2550
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:19
Had het zelf niet beter kunnen schrijven :)

Ik kan Coutinho niet haten omdat ik dan een hypocriet zou zijn. Veel Liverpool fans hopen dat van Dijk komt (ik zelf ook), en haten nu toch Coutinho. Ik denk niet dat ik hoef uit te leggen waarom dat hypocriet is ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:20
Zo zie je soms maar ook hoe makkelijk de media een verkeerd beeld van iemand kan schetsen ..
Vind ik leuk
HveenLFC +2550
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:29
Zeker weten. Veel mensen denken nu dat Coutinho nu aan werkweigering doet, maar dat doet die niet. Dat heeft Klopp zelf bevestigd.
Vind ik leuk
oke dan +3702
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:15
Zou graag Robben bij Barcelona zien. Als die blessure vrij kan blijven een echte versterking. De prijzen die ze nu vragen voor Coutinho en Dembele gaan nergens over.
Vind ik leuk
Ajacied02 +1533
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:08
Die gaat richting de 34 terwijl barca al zoveel 'oudjes' rond heeft lopen en juist jongelingen zoekt
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:24
Denk dat Hazard voor Barcelona de enige echt goede versterking zou zijn. Coutinho en Dembele zijn absoluut goede spelers , maar ik denk niet dat zij op dit moment de missende schakels zijn die Barcelona weer kunnen laten draaien.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:18
Ik denk dat Qatar er achter zit, die geven Liverpool 10 miljoen als er maar geen speler naar Barcelona vertrekt.
Geen spelers naar Barcelona!!
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:44
oke goed verhaal man
Vind ik leuk
ttfr +1020
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:29
Waarom is dit opmerkelijk?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:32
130 miljoen, lang geleden dat ik ze op mijn bankrekening had staan :)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:14
Koop voor dat geld gewoon eden hazard van chelsea
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Opmerkelijke wending in Coutinho-soap: Liverpool slaat derde bod af'