'Opmerkelijke wending in Coutinho-soap: Liverpool slaat derde bod af'

'Opmerkelijke wending in Coutinho-soap: Liverpool slaat derde bod af'

vrijdag 18 augustus 2017 om 16:57

Liverpool heeft voor de derde keer een bod op Philippe Coutinho afgeslagen. Diverse Engelse media, waaronder het doorgaans betrouwbare Sky Sports, melden dat FC Barcelona zich voor de derde keer heeft gemeld voor de Braziliaanse spelmaker, maar wederom van een koude kermis is thuisgekomen.

Hoe hoog het bod vanuit Catalonië precies is, is vooralsnog onduidelijk. De BBC houdt het op 125 miljoen euro, terwijl kwaliteitskrant The Times zelfs beweert dat er 130 miljoen geboden is. Liverpool wil zijn sterspeler echter tegen geen enkele prijs kwijtraken aan Barcelona. Zelfs een officieel transferverzoek van Coutinho kan The Reds niet op andere gedachten brengen.

De berichten vanuit Engeland komen op een opmerkelijk moment. Eerder deze week werd immers nog bericht dat de transfer al zo goed als rond was. De spelmaker ontbrak in de Premier League-wedstrijd tegen Watford en de Champions League-ontmoeting tegen TSG Hoffenheim, vanwege een vermeende blessure.

Plaats een reactie

vrijdag 18 augustus 2017 om 17:03
Mooi! Totaal geen meerwaarde in mijn ogen
Vind ik leuk
Sanders +2081
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:08
Alles is een meerwaarde voor dit barcelona.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:09
Ik zie toch liever Coutinho niet. Geen Neymar vervangen op linksbuiten. En is toch meer een "10" en laat Barcelona daar nou net niet mee spelen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:21
Is een iniesta vervanger, geen Neymar vervanger, daar willen ze Dembele voor
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:16
Alsnog, Iniesta is geen 10
Vind ik leuk
Mo +10216
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:36
Dat slaat dan weer gewoon helemaal nergens op
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:14
hahahaha, barca zal niet blij zijn. god wat gun ik ze dit. nou die andere club uit spanje ook nog.
Vind ik leuk
Quaresma +2342
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:14
Ik dacht dat VP een paar dagen gelden al zeker wist dat Coutinho weg ging ?

Hij blijft lekker, als hij niet wil voetballen mag hij lekker in het tweede gaan ballen.
Vind ik leuk
HveenLFC +3968
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:20
Klopp heeft gisteren gezegd dat het gedrag van Coutinho gewoon goed is.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:11
Ik geloof er ook niks van dat Coutinho aan werkweigering doet. Alleen dat maken een aantal (onbetrouwbare) media ervan. Waarschijnlijk omdat hij niet bij de selectie zat tegen Watford en Hoffenheim, maarja dat was gewoon vanwege rugklachten.

Ik kan er alleen niet zo goed tegen dat veel mede Liverpool supporters opeens zoveel haat hebben tegen Coutinho. Ik lees echt vaak op social media veel haat richting Coutinho, maar ik snap dat echt niet. Als Coutinho vertrekt zou ik natuurlijk heel jammer vinden. Maar het is toch ook wel te begrijpen. Barcalona is een hele grote club en voor velen een droom om er te mogen spelen. Als hij daar heen gaat snap ik dat best, en wens ik hem het beste toe. Hopelijk vangt Liverpool dan nog wel een mooi bedrag ;)
Vind ik leuk
HveenLFC +3968
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:19
Had het zelf niet beter kunnen schrijven :)

Ik kan Coutinho niet haten omdat ik dan een hypocriet zou zijn. Veel Liverpool fans hopen dat van Dijk komt (ik zelf ook), en haten nu toch Coutinho. Ik denk niet dat ik hoef uit te leggen waarom dat hypocriet is ;-)
Vind ik leuk
oke dan +3927
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:15
Zou graag Robben bij Barcelona zien. Als die blessure vrij kan blijven een echte versterking. De prijzen die ze nu vragen voor Coutinho en Dembele gaan nergens over.
Vind ik leuk
Ajacied02 +2084
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:08
Die gaat richting de 34 terwijl barca al zoveel 'oudjes' rond heeft lopen en juist jongelingen zoekt
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:18
Ik denk dat Qatar er achter zit, die geven Liverpool 10 miljoen als er maar geen speler naar Barcelona vertrekt.
Geen spelers naar Barcelona!!
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:44
oke goed verhaal man
Vind ik leuk
ttfr +1193
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:29
Waarom is dit opmerkelijk?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:32
130 miljoen, lang geleden dat ik ze op mijn bankrekening had staan :)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:14
Koop voor dat geld gewoon eden hazard van chelsea
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Opmerkelijke wending in Coutinho-soap: Liverpool slaat derde bod af'