Oxlade-Chamberlain valt door de mand: 'Zo is het voetbal, dit is snelle kritiek'

Oxlade-Chamberlain valt door de mand: 'Zo is het voetbal, dit is snelle kritiek'

donderdag 21 september 2017 om 14:51

Jürgen Klopp vindt de kritiek op aankoop Alex Oxlade-Chamberlain misplaatst en onterecht. De Liverpool-middenvelder werd het mikpunt van grappen na een hopeloze pass (en wedstrijd) tegen Leicester City in de League Cup.

De video van Oxlade-Chamberlain ging viral en zijn actie werd als typerend gezien voor de huidige crisis bij Liverpool. "Dat is het voetbal", verzucht Klopp. "Het is snelle kritiek. Hij heeft een aantal goede situaties gehad en een aantal ongelukkige. Op momenten doet hij het heel goed, hij probeert zich aan te passen aan de speelstijl."

"Ik kan kritiek wel begrijpen. Hij speelde niet de beste wedstrijd in zijn leven, dus reageren menzen zo. Maar ik twijfel niet over hem", aldus Klopp, die deze zomer 38 miljoen euro neertelde voor de van Arsenal overgekomen Engelsman.

Plaats een reactie

donderdag 21 september 2017 om 15:02
Ox-leedvermaak...

Het houd niet op, niet vanzelf
Vind ik leuk
HveenLFC +3135
donderdag 21 september 2017 om 15:03
Hij speelde inderdaad een slechte wedstrijd. Maar ik geef hem de tijd. Alle miljoenen aankopen van Klopp hebben tot nu toe goed uitgepakt, dus heb vertrouwen dat Ox geen uitzondering wordt! :)
Vind ik leuk
Sytz +1140
donderdag 21 september 2017 om 15:03
Uitstekende pass, die anderen lopen gewoon niet goed! :)
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12201
donderdag 21 september 2017 om 15:05
Volgens mij schiet hij tegen iemand aan die d.m.v. photoshop eruit is geknipt...

:O
Vind ik leuk
inimini +1455
donderdag 21 september 2017 om 15:09
Die bal maakt wel een hele rare curve inderdaad..
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 15:34
"dus reageren menzen zo"
Wat zijn menzen VP?
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 15:43
Stagiair strikes again
Vind ik leuk
J Kiprich +8612
donderdag 21 september 2017 om 15:47
Die zijn verzekerd bij Menzis!
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 15:50
Britse spelers worden over het algemeen zwaar overschat, uitzonderingen daargelaten. Begon als een enorm talent, erg jammer.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 16:08
Dat is overal zo helaas. Niet alleen in Engeland. 2 jaar geleden zei iedereen nog dat Bazoer de Nederlandse Iniesta zou worden, en kijk waar die nu is. Of El Ghazi precies hetzelfde.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 16:06
Tja zo is het voetbal. Maar heb er alle vertrouwen in dat hij zal slagen bij Liverpool!
Vind ik leuk
HveenLFC +3135
donderdag 21 september 2017 om 18:13
Als Klopp hem wil, dan heb ik inderdaad vertrouwen in! Alhoewel ik nu wel liever Woodburn op de vleugel zie voortaan :P
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 18:24
Maakte een geweldige indruk tegen Leicester! Hoop dat Klopp hem veel speeltijd geeft. Mocht Wales naar het WK gaan zou het me niks verbazen als Ben meegaat! Samen met Trent staat hij sowieso in de Liverpool basis over 1 à 2 jaartjes.
Vind ik leuk
HveenLFC +3135
donderdag 21 september 2017 om 18:28
Ik wil hem graag zien starten op links zaterdag. Dan kan Coutinho terugschuiven naar het middenveld, wat naar mijn mening hij het meest gevaarlijk is.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 18:37
Ja vind Coutinho is het centrum ook het beste.

Misschien ook nog wel belangrijk om te weten: Klopp heeft net bekend gemaakt dat hij denkt dat zowel Matip als Lovren (beide met een blessure) niet op tijd fit zullen zijn voor Leicester. De 2e genoemde is niet zo'n erg groot gemis (al vind ik Lovren wel beter dan Klavan) maar eerst genoemde zal toch wel een groot gemis zijn. Denk dat we zaterdag mogen bidden dat defensief alles goed gaat komen!
Vind ik leuk
HveenLFC +3135
donderdag 21 september 2017 om 18:50
Matip geblesseerd? Oh shit... Met Klavan in de basis hebben we minder dan 50% van de wedstrijden gewonnen! Ik ga niet bidden dat het verdedigend in orde zal gaan, want dat zal het niet zijn. Maar wel dat Liverpool hun kansen afmaakt!
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 16:37
Misschien dat de scheids iets tegen 'm heeft gezegd, want het lijkt er verdacht veel op dat de bal op hem gericht is. Of het is gewoon een slechte loopactie van de linksbuiten.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 17:11
Mischien een schoenmaat te groot gekocht :0)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Oxlade-Chamberlain valt door de mand: 'Zo is het voetbal, dit is snelle kritiek'