Buitenspel: Zwaar geblesseerde Morata in opspraak: vriendin deelt dansvideo

    Buitenspel: Zwaar geblesseerde Morata in opspraak: vriendin deelt dansvideo

    maandag 12 februari 2018 om 12:42

    Blessuregevallen, transfers, interviews en wedstrijdverslagen; alles vind je in de nieuwslijst van VoetbalPrimeur. In de rubriek 'Buitenspel' houden we jullie vanaf nu óók op de hoogte van de zaken die een te hoog privégehalte hebben voor de gewone nieuwslijst, maar zéker het vermelden waard zijn.

    Vriendin van zwaar geblesseerde Morata deelt dansvideo
    Chelsea-spits Alvaro Morata heeft iets uit te leggen aan zijn manager Antonio Conte. De Spanjaard kampt met een ernstige rugblessure, die mogelijk zelfs het einde van het seizoen betekent. Morata is echter fit genoeg voor een paar gewaagde dansjes met zijn vriendin. Mevrouw Morata deelde een video van de danssessie via Instagram, maar heeft deze inmiddels verwijderd na meerdere verontwaardigde reacties van Chelsea-supporters.

    Plaats een reactie

    maandag 12 februari 2018 om 12:44
    Slim !
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 12:48
    Niet zo bijdehand,maar best wel een lekker kuiken.
    Zou ik ook zomaar mijn blessure vergeten:)
    Vind ik leuk
    stratumseind +170938
    maandag 12 februari 2018 om 12:54
    Ik snap de ophef niet : dit zijn de ideale oefeningen bij een liesblessure
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11856
    maandag 12 februari 2018 om 13:01
    Misschien is de ophef dan juist wel terecht, want met zijn lies is niets mis. Hij speelt niet vanwege een rugblessure ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +170938
    maandag 12 februari 2018 om 13:03
    Haha die rug komt later wel ....eerst de belangrijke zaken...
    Vind ik leuk
    TheLobster +1509
    maandag 12 februari 2018 om 13:01
    Nou dansen kunnen ze ook al niet.
    Vind ik leuk
    remakil +5914
    maandag 12 februari 2018 om 13:05
    Ach, hij tilt haar niet, ze zit gewoon op de stok... :P
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 13:22
    Als het tog al einde seizoen is kan hij zich net zo goed gaan vermaken met zijn vriendin, ik zie het probleem niet!
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1499
    maandag 12 februari 2018 om 15:04
    Hij beweegd en danst niet eens?
    Vind ik leuk
    Cookee +10794
    maandag 12 februari 2018 om 15:09
    Prachtige foto trouwens.
    Ze zijn bang voor liplezers zeker, hilarisch.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:15
    Redelijk uitziend meisje, maar moet ik hier écht heel warm van worden?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws