'Boost voor Feyenoord City-plannen na uitkomst gemeenteraadsverkiezingen'

    'Boost voor Feyenoord City-plannen na uitkomst gemeenteraadsverkiezingen'

    Gepubliceerd: donderdag 22 maart 2018 om 10:45do 22-03-2018 om 10:45

    Voorstanders van het plan Feyenoord City mogen tevreden zijn met de uitslag van de Rotterdamse gemeenteraadsverkiezingen. De partijen die kritisch zijn op de plannen voor een nieuw Feyenoord-stadion hebben geen grote overwinningen geboekt in de gemeente.

    De SP, Partij voor de Dieren, PVV en GroenLinks waren eerder overwegend negatief over Feyenoord City. Die vier partijen hebben in de nieuwe gemeenteraad slechts 10 van de 45 zetels weten te bemachtigen. Dat meldt RTV Rijnmond. De lokale partij Stadsinitiatief Rotterdam is ook fel tegenstander van Feyenoord City, maar die partij wist geen enkele zetel binnen te hengelen tijdens de verkiezingen van woensdag.

    Het overgrote deel van de nieuwe Rotterdamse raad heeft wel oren naar de Feyenoord City-plannen. Volgens verschillende partijen kan het project de stad een boost opleveren, maar de partijen stellen wel voorwaarden voor de plannen. In 2017 kreeg het project voorlopige steun van de gemeenteraad. Het nieuwe stadion van Feyenoord, dat onderdeel is van Feyenoord City, moet zo'n 400 miljoen euro kosten. Het gehele project (met onder meer een winkelcentrum) moet 1,4 miljard euro kosten. 

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Poll

    Ben jij voor of tegen Feyenoord City?

    (5247 stemmen)

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +19052
    donderdag 22 maart 2018 om 10:50
    Nou, zet de schep maar vast in de grond.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 11:37
    En het favoriete liedje van onze kameraden: 'en wie niet springt is een Jood...' Kunnen ze gelijk mee stoppen, want ze zullen springen in een Joods stadion gefinancieerd door Goldman Sachs :-)

    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 11:44
    Ach daar is tie weer. Valt niet mee hé. Objectieve reactie zonder sneren. Hoe oud ben je eigenlijk ?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 11:46]
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 11:45
    Nog een follower erbij
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 11:46
    Het zegt alles over jou. Dat je voor Ajax bent, oké. maar dat je bij elke gelegenheid een club uit je eigen stad afzeikt is echt zielig
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 11:49]
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 11:50
    Jij mag mijn mening gezeik vinden en mij zielig vinden. Ik respecteer dat.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 12:06
    Hebben je Feyenoord-klasgenootjes je zo gepest vroeger dat je nu bij elke gelegenheid je gram moet halen ? Ik vind het echt rot voor je, die stouterds. Die hebben vast niet geweten dat het zo aan zou komen bij je
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 12:10]
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +3373
    donderdag 22 maart 2018 om 12:47
    Hahaha jij doet je geboorte jaar ook geen eer aan hoor.
    Hij zegt nog netjes je mening te respecteren en toch nog even verder trappen..
    Voel jejezelf daar nou beter door?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17252
    donderdag 22 maart 2018 om 12:55
    Dat zegt hij inderdaad maar daar meent deze troll geen zak van. Je valselijk beschuldigen en dan weglopen, dat kan hij wel heel goed. Scheurt meer Feyenoord topics langs dan die van Ajax. Zal stiekem toch wel voor Feyenoord zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 13:24
    Zielepiet zit je nou te roddelen over mij? Zozo ik hou jou wel bezig he. Je hebt zeker weer een rustige dagje vanuit huis werken..................
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17252
    donderdag 22 maart 2018 om 13:36
    Dat klopt, ik heb wel werk! Leugenaar!
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 13:57
    Nou ben heel trots op je jongen. Welkom bij de club!
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17252
    donderdag 22 maart 2018 om 14:04
    Welke club, die van leugenaars? Nee dank je!
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 14:06
    Nee van de mensen die keihard werken, zoals ik.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17252
    donderdag 22 maart 2018 om 14:28
    Ik zie het ja!
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 14:30
    Ik ben blij voor je, follower.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17252
    donderdag 22 maart 2018 om 14:35
    En weer een leugen, het zit in je natuur hè!
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 14:38
    Wat jij wilt Joker. Ik ken jouw beperkingen
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17252
    donderdag 22 maart 2018 om 14:47
    Normale mensen noemen dat een spiegel!
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 14:48
    Waar jij nooit naar kijkt. Zou je eens moeten doen ;-)
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 12:57
    Mijn geboortejaar ? Ja, jij snapt het
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 13:02]
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 13:27
    Jammer dat je door moet gaan. En voor de record, bij mij op de basisschool waren de Ajacieden in de meerderheid!!!

    Toen Ajax tegen Gremio moest mochten wij dat live bekijken op school...en dat in Rotterdam Zuid!!!!!!!!

    Weet waarover je praat als je niks zinnigs hebt in te brengen, bewaar het voor vanavond aan de eettafel ipv hier.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 14:05]
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 13:36
    Jij roept dingen alleen maar om te stangen. Je denkt toch niet echt dat ik jouw onzin geloof
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 13:49]
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 13:56
    Nou ik lig er vannacht wel wakker van hoor als je mij niet gelooft....

    Ahummm
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 15:15
    Nee ? Waarom probeerde je me dan te overtuigen ? Gewoon voor de grap :)
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 15:18
    Jij doet een uitspraak en ik reageerde daar op. Zoals ik in mijn eerdere reacties zei: het maakt mij niet uit of je mij gelooft?! Dat is jouw zaak.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 maart 2018 om 07:17
    Jij maakte een aanname en die stelde ik bij.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    vrijdag 23 maart 2018 om 07:26
    Weet je: ik hoop dat je gelukkig wordt van het constante zeuren in Feyenoordtopics. Ik hoop dat je je beter voelt van het constante opruien.
    Het is duidelijk belangrijk voor je want je kunt dit ook niet loslaten terwijl je zegt dat het je allemaal niks uitmaakt wat mensen vinden en denken. Succes verder, ik ben er klaar mee
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 maart 2018 om 07:29
    Nogmaals ik respecteer jouw mening. Maar wat jij eigenlijk vraagt is of ik mijn mening niet meer wil uitten. Dat vind ik een kwalijke zaak.

    Ik ben niet bezig met provocaties. Jij was gisteren gefrustreerd en dan blijf je maar doorgaan. Ik heb nog netjes gezegd dat ik jouw mening respecteer, maar gisteren was niet echt je sterkste optreden om het zo maar even te zeggen.

    Jij ook veel succes verder
    Vind ik leuk
    Zultkop +5714
    donderdag 22 maart 2018 om 20:43
    En dan schrijf je ajacied ook nog eens verkeerd. Vinden je mede supporters vast niet fijn .
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 maart 2018 om 07:25
    Spellingbitch nr 485
    Vind ik leuk
    Bassie666 +390
    donderdag 22 maart 2018 om 12:56
    Hij schijnt ook voornamelijke bruine overhemden te dragen, onze Rotterdamse Ajaxcied :P
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 12:58]
    Vind ik leuk
    Bhj +1907
    donderdag 22 maart 2018 om 13:01
    Grappig dat je hier commentaar op levert, maar die 1000en kamaraden van je niet.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 13:03
    En ? Wat zegt dat ? Dat ze het opgegeven hebben ?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 13:04]
    Vind ik leuk
    Bhj +1907
    vrijdag 23 maart 2018 om 12:39
    Je begrijpt me niet goed, verbaasd me overigens niet.

    1000en Feyenoorders beginnen op elk Ajax topic over Ajax. Hebben commentaar op alles wat Ajax is en raken blind van woede.

    Nu doet een Rotterdamse Ajacied dat constant bij Feyenoord en dan lever je er commentaar op.

    Geeft verder niet hoor, past bij je kameraad. Typisch. Altijd alles maar vanuit 1 oogpunt kunnen bekijken, verre van objectief kunnen zijn. Geeft niet hoor, zijn we gewend. Vinden de meeste nog wel leuk ook.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    maandag 26 maart 2018 om 09:03
    Misschien moet je eens kijken wat ik over Ajax zeg voordat je zo uit de hoogte doet. En als je daar de moeite voor had genomen dan had je gezien dat ik één van de gematigde Feyenoorders ben. Een Feyenoorder met respect voor Ajax. En dat zal ik altijd voor ze hebben maar dat is niet dankzij supporters als jij maar ondanks supporters als jij. Daarbij komt dan nog dat je het over 1000en kameraden hebt maar de meeste waar jullie mee bakkeleien zijn psv-ers. Dus beter opletten, eerst denken en dan praten
    [Reactie gewijzigd op maandag 26 maart 2018 om 09:39]
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3603
    donderdag 22 maart 2018 om 11:52
    Kom op, ondanks dat hij vaak in herhaling valt was deze best grappig. Wel eens van ironie gehoord? (Nou dan!) Maar wees gerust, voorlopig kunnen jullie weer 1 jaar vooruit met helemaal niets..
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 11:53
    Wie ? Wij ?
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3603
    donderdag 22 maart 2018 om 11:56
    Degene die zich aangesproken voelde nadat er geschreven werd dat er een lievelingsliedje niet meer gezongen kan worden zonder bijsmaak. (Maar je kreeg er van mij wel gelijk weer een ander voor terug ;-)
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 11:59
    Nee , je zei dat we weer een jaar door moesten met niks en daardoor was ik in de war want ik dacht dat wij de KNVB-beker nog konden winnen en dat lijkt me stuk reëler als 7 punten goed maken op PSV, maar oke goeie grap van je :) Verder gaat het me niet om deze opmerking in het bijzonder maar om de tendens van zijn reacties
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 12:08]
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5340
    donderdag 22 maart 2018 om 12:55
    Hét gaat erom dat jullie dat liedje elke keer zingen.

    Maat je moet wat minder gefrustreerd zijn.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 13:04
    Jullie noemen jezelf toch joden ? Wat wil je nou?
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 13:29
    (VP) Feyenoorders en frustraties zijn hand in hand kameraden joh...
    Vind ik leuk
    Bhj +1907
    donderdag 22 maart 2018 om 13:06
    Wij zien de beker als niks. Als wij alleen een beker winnen, dan is het seizoen mislukt. Nu ook. Dus is om het even.

    De beker is een leuke prijs voor de subtoppers, dat snap ik dan weer wel.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 13:18
    Met zo'n begroting als Ajax jarenlang niks winnen is niet leuk, dat snap ik. En dat je laatdunkend over de beker wil doen moet jij weten maar het blijft een prijs, een tastbaar iets. Dat is beter als niks, en dan maakt het niks uit wat jij jezelf wijs probeert te maken
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 13:32]
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3603
    donderdag 22 maart 2018 om 14:12
    Dat begroting deel ben ik niet met je eens aangezien dan alleen vorig jaar " raar" was toen Feyenoord de titel won. PSV zit namelijk op een vergelijkbare begroting (vorig jaar zelfs hoger en toen werden ze derde!) en er is er maar 1 die kan winnen. De beker is echter wel degelijk een prijs die ook bij ons in Amsterdam gevierd zou worden. Ik kan me nog goed herinneren dat Jantje een liedje zong bij de laatste huldiging.. Bij tweede plaatsen huldigen wij niet.. ;) (Zelfs niet als dat een redelijk unieke UEFA cup betreft.)
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 14:46
    Ik zeg dat alleen dat ik snap dat het niet leuk is. Ik zeg niet dat het slecht of onbegrijpelijk is. Ik heb respect voor alle clubs in de ED, ook voor Ajax. Ik zal ze nooit Joden of 020 noemen.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3603
    donderdag 22 maart 2018 om 15:58
    Dat is er dan alweer 1, maakt het plagen leuker want zonder respect is daar niets aan. (Net als zelfspot, in mijn opinie onmisbaar)
    En nee, impliceer niet dat er maar 1 Feyenoorder is die zo denkt, jaren in Rotterdam gewerkt en ken er veel die normaal kunnen doen.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 16:24
    Plagen mag best maar je moet ook wel zo eerlijk zijn om te kunnen zeggen dat je een voetballer van een ander zijn club een goede voetballer vindt. Kritisch kijken naar een andere club is helemaal niet erg. Maar wees dan wel zo eerlijk om dat ook naar je eigen club te doen. Mensen die alleen maar bezig zijn met opruien heb ik gewoon een hekel aan
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5340
    donderdag 22 maart 2018 om 17:11
    Dat je na 18 jaar überhaupt wat over anderen durft te zeggen, zegt alleen maar wat over jou.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 17:38
    Ik snap niet wat je bedoelt. Wil je het toelichten ?

    Iemand zegt dat wij door moeten met helemaal niets en ik reageer door te zeggen dat wij de knvb-beker nog kunnen winnen en dat dat een stuk reëler lijkt als PSV inhalen. Wat zegt dat over mij ? Alsjeblieft, vertel
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 17:44]
    Vind ik leuk
    Bhj +1907
    vrijdag 23 maart 2018 om 10:04
    Ik vind het dus net zoveel als niks. Dat is misschien arrogant of laatdunkend, maar dat is hoe ik er al 20 jaar over denk.

    De beker is alleen mooi, als je een schotel heb om hem op te zetten. Voor de rest is het een volstrekt onnodige en overbodige competitie. Maar nogmaals, dat vind ik. Dat hoef jij niet te vinden.

    Ik probeer mezelf verder niks wijs te maken. Als ik beleidsbepaler was bij Ajax, dan had ik of niet mee gedaan aan de beker of alleen maar jonge talenten die in de competitie niet spelen opgesteld.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    vrijdag 23 maart 2018 om 10:11
    Jij zegt in je eerste reactie: Wij zien de beker als niks maar nu blijkt dat dat een persoonlijke mening is. Dan zeg je toch: Ik vind de beker niks want dan praat je tenminste niet voor iedereen. Klein verschilletje :)
    Vind ik leuk
    Bhj +1907
    vrijdag 23 maart 2018 om 12:28
    Misschien is wij wel de gabber waarmee ik zat en ik. Waar zeg ik wie wij zijn dan ?
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    maandag 26 maart 2018 om 09:06
    Ach jee, het klassieke goedpratertje.
    Misschien moet je naar je tweede post kijken, daar zeg je "IK vind het zoveel als niks"
    Daar heb je het al aangepast van wij naar ik, echt komisch :)
    Nou geweldig hoor dat het niks is voor jou en je maat.
    Voor normale mensen telt hij wel
    [Reactie gewijzigd op maandag 26 maart 2018 om 09:42]
    Vind ik leuk
    soplul +3515
    donderdag 22 maart 2018 om 12:05
    Hoe oud...goede vraag....in ieder geval mentaal niet oud genoeg om ajacied goed te schrijven! :)))
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 12:16
    Ja en dan maar roepen: Dat heb ik expres zo geschreven. Yeah right
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 13:32
    Nee net zoals 100 anderen hier betrap jij mij op een spelfout....Wauwwww goed bezig jij!! Je mag jezelf vandaag een schouderklopje geven.

    Ik heb het destijds express zo geschreven. Ik weet echt wel hoe ik Ajacied moet schrijven ;-)

    Maar blijf maar over mijn naam lullen...geeft aan dat je verder nix hebt in te brengen
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 13:34
    Daar ga je weer: expres, expres, expres. Dat gelooft toch niemand.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 13:37
    Als jij mij niet gelooft en jij denkt dat ik onbewust een spelfout heb gemaakt en dat ik als Ajacied zijnde niet weet hoe ik dat moet spellen, is dat toch jouw zaak? Wat heeft dat hiermee te maken? We hebben het over Feyenoord city en jij gaat voor de 1000ste keer op mijn naam letten?!?!

    Nogmaals ik ben trots op je!! Je hebt voor de zoveelste keer dezelfde spelfout in mijn naam 'ontdekt'! Krijg je nog een schouderklopje van me...sjonge jonge
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 13:38
    Tuurlijk heb je dat gewoon per ongeluk fout gedaan. maar wees niet bang ik ga je er aan herinneren want ik weet nu hoe gek jij bent op stangen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 13:39]
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 13:58
    Doe waar je zin in hebt jongen. Jij bent eigen baas over je tijd
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 14:02
    komt voor elkaar hoor, Rotterdamse AjaCied
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 14:02]
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 14:03
    Goed zo! Luisteren kan je dus wel
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9471
    donderdag 22 maart 2018 om 12:40
    Behoorlijke goede inhoudelijke reactie hoor, kakkerlakken in een Joden stadion eten een Amsterdams broodje Kroket!
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 13:14
    Weet je, ik denk dat ik iemand ben die Ajax altijd objectief probeer te behandelen. Zonder op ze te schelden of ze belachelijk te maken. Zonder ze Joden te noemen of 020, gewoon Ajax.De clubs hebben elkaar nodig om een competitie te vormen of beter te worden. Dus er mag enig respect zijn. Maar het zijn altijd dezelfden die erop uit zijn om anderen te tergen belachelijk te maken. En dat jij over kakkerlakken en joden wil praten zegt wat over jou. Gefeliciteerd, goed gedaan
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9471
    donderdag 22 maart 2018 om 13:20
    Beetje stangen en slappe humor vind ik inderdaad gewoon bij voetbal horen. Het woord Jood of neus dat doet me niks zolang het gesist word door een kakkerlak. Het leven is al zo serieus gun ons mannen een domme uitlaatklep. Respect dat krijgen we liever omdat we van jullie winnen, tot die tijd is het gewoon oorlog! Met de aantekening dat geweld, dreigen en persoonlijk worden naar personeel van je eigen of andere club uit den boze is
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 13:24
    Stangen en humor is niks mis mee maar dat continue afbranden van elkaar en van elkaars club vind ik verschrikkelijk( het zijn allemaal mooie clubs maar je eigen club is altijd het mooiste). ik wil dat Feyenoord kampioen wordt maar ik gun Ajax verder het beste. Heb geen behoefte om ze joden te noemen of al die onzin
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9471
    donderdag 22 maart 2018 om 15:39
    Ach Joden, Kakkerlakken etc vind ik gewoon kunnen, zolang ziektes en oorlogen er buiten worden gehouden vind ik het prima om een Jood te zijn!
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 15:44
    Ik respecteer je mening maar ik vind het echt naar klinken. Respectloos. Dat sissen wat ze soms op de tribune doen is toch stijlloos of liedjes over bommen op Rotterdam, Wie niet springt die is een jood. Niks voor mij
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 13:33
    Je scheldt mij uit en noem maar op! Ik zeg nog dat ik jouw mening respecteer. Vervolgens vindt je het nodig om door te gaan. Jammer, ben ik niet van jouw gewend. Nogmaals je mag me zielig vinden en alles...het doet mij vrij weinig. Maar dat heb je denk ik al door
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 13:34
    Nee hoor, anders bleef je niet reageren en noem eens een scheldwoord wat ik gezegd heb ? ik ben je aan het stangen, dat doe jij toch graag bij anderen. maar zelf kan je er niet tegen he ?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 13:46]
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 13:54
    Het gaat erom dat jij gefrustreerd overkomt als ik mijn mening geef.

    Jij mag stangen wat je wilt, ik moet eerlijk zeggen dat ik jouw reacties niet in de gaten hou. Ik reageer puur en alleen omdat je op mij reageert.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 14:00
    Nee, noem eens een scheldwoord dan ? En wie is er nou gefrustreerd als je in elk Feyenoord-topic loopt te zeiken, jij of ik ?
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 14:03
    Het viel niet alleen mij op maar ook andere VP members...

    Succes met je frustratie. Sex schijnt ook te werken...probeer het eens een keer uit ;-)
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 14:04
    Net zoals jij troll genoemd wordt door anderen ? Noem eens een scheldwoord dan ? Je weet het niet he ?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 14:04]
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 14:08
    Toevallig alleen door de Feyenoorders die kennelijk dezelfde frustraties als jij hebben...
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 14:49
    En de mensen die het met jou eens waren, waren geen AjaCieden ?
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 14:52
    I don't care wie of wat mensen zijn en of ze het me eens zijn of niet.

    Ik ventileer mijn mening en daarmee klaar. Dat het frustraties bij jou opwekt...is jouw zaak verder :-)
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 14:55
    Jij begon toch zelf over de andere VP-members die het met jou eens waren? En nu zeg je dat je ze niet nodig hebt. Vreemd. Maar noem eens een scheldwoord dan wat ik je genoemd heb ? Daar waren we gebleven, toch ? En dan begin je over mijn frustraties maar ik ben niet degene die in elk topic van een andere voetbalclub vervelende dingen roep
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 15:09]
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 15:09
    Nee ik zei dat andere VP members jou ook behoorlijk gefrustreerd vinden overkomen. Goed lezen
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 15:12
    Klopt , dus blijkbaar zoek je daar je bevestiging anders begon je er niet over, Meneer de AjaCied.
    En jij leest zelf niet heel goed: Noem eens een scheldwoord dan ?
    Heb ik pas zes keer gevraagd
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 15:15
    Ik zoek geen bevestiging. Ik haalde alleen de indruk aan die je opwekte bij de mede VP members.

    Je bent wel iemand van de ander de woorden in de mond te leggen he? Moet je niet doen joh, heb jij niet nodig ;-)
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 15:24
    Het enige wat jij doet is dat je nu de discussie probeert te manipuleren door een deel van de VP-members aan te halen. Een deel van de VP-members (toevallig ajaCieden?) En dan de rest diskwalificeren als gefrustreerde Feyenoorders. Dat is een beetje je eigen waarheid creëren, he. En dan zeggen dat je ze niet nodig hebt.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 15:26
    Nee blijkbaar doet het je veel? Want je komt er steeds op terug. Gaf alleen dat je gefrustreerde indruk door meerdere wordt bevestigd. Ik weet niet of ze allemaal Ajacieden zijn, dat schijn jij beter te weten dan ik.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 15:41
    Nou je wist anders wel feilloos te vertellen dat degenen die het met mij eens waren gefrustreerde Feyenoorders waren. Je moet teruglezen wat je typt anders klopt het niet. Je haalt zelf anderen aan om je argument te versterken en dan heb je ze later niet meer nodig ??? Je weet niet of het allemaal AjaCieden zijn maar je weet wel dat de rest gefrustreerde Feyenoorders zijn. Je zegt dat ik je uitscheld maar je kan geen scheldwoord noemen. Raar allemaal :)
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 15:57
    Ik had het over de gefrustreerde members waarvan ik weet dat ze Feyenoorder zijn. Ik ben niet op de hoogte van elke club voorkeur van elk individu hier op VP.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 16:13
    Nee nu komt het niet meer uit in je verhaal en gooi je het overboord
    Zo zeg je ook dat het je allemaal niet uitmaakt wat mensen denken maar blijf je wel reageren. Ook raar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 maart 2018 om 07:24
    Ja als ik reageer maakt het me niet meer uit? Ik reageer omdat je een reactie geeft op mij post. Als jij denkt dat ik ermee zit...be my guest :-)
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 11:45
    Welkom dan
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 11:51
    Ik doe liever een drankje op de witte de withstraat ;-)
    Vind ik leuk
    edje2307 +372
    donderdag 22 maart 2018 om 13:05
    Jij had goeie NSB,er geweest denk ik
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9471
    donderdag 22 maart 2018 om 13:22
    Net alsof doen of hij een Jood is maar ondertussen?
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 14:21
    Walgelijke uitspraak.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9471
    donderdag 22 maart 2018 om 15:36
    Gewoon weglachen of in meegaan hebben ze er nooit wat aan
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 16:01
    Je kan t beter uitspreken dan je anders voordoen ... Komt ie over?
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 14:05
    En zo is het maar net ! maar ach wij weten toch wel hoe hypocriet men is ?
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 14:10
    Ik kan wel een lijstje maken van de meest hypocrieten hier.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 maart 2018 om 09:22
    Doe het maar niet want dat lijstje zal er wel toch nooit komen :-)
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 14:09
    Het is toch ook een joodse club Feyenoord?
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 14:11
    Ze gaan een lening aan bij Goldman Sachs dus in principe is straks heel Feyenoord City Joods :-)
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 14:13
    Doe eens wat onderzoek Feyenoord is opgericht door joodse zakenlieden. Dus hoe joodser kan het dan nog?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 14:14]
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 14:20
    Dat maakt het liedje en wie niet springt is een jood des te triester...
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 14:29
    Ach maak je niet zo druk Feyenoord-Ajax is het mooiste wat er is in Nederland. En Feyenoord draait op eigen kracht met een leuke jeugd opleiding. Als je clubs wil afzeiken kies dan voor een zielloze PSV of FCT die hebben het meer verdiend. Waar FCT gewoon Ajax een kampioenschap heeft gekost en PSV een idiote leen constructie kreeg waar ook jij aan mee betaald hebt.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 14:32
    Ik maak me sowieso niet druk. Daarom kan ik de frustraties van enkelen hier ook niet begrijpen...
    Vind ik leuk
    edje2307 +372
    donderdag 22 maart 2018 om 16:35
    Beter dan landverrader
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 maart 2018 om 07:21
    Walgelijke reactie
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8668
    donderdag 22 maart 2018 om 15:30
    Dat lied heeft niets met joden als geloof of etniciteit te maken, maar met ajacieden.

    Ik begrijp dat jij je daarachter probeert te verschuilen maar gelukkig weet de rest van Nederland wel hoe het zit.

    Wel zielig natuurlijk dat je de racistische/antisemitische kaart probeert te spelen.
    Vind ik leuk
    Nuance +9446
    donderdag 22 maart 2018 om 17:39
    Ja grappig, goed gevonden ook.
    Mooi is dat het stadion wordt ontworpen door de wereldberoemde Rotterdamse architect Rem Koolhaas. En zal, gelijk het Colosseum, een blikvanger, tempel en boegbeeld van Rotterdam worden. Ondertussen ben jij hopelijk verhuisd naar een groezelige drie hoog achter op het Mercatorplein Bos en Lommer, bij je vriendjes.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 maart 2018 om 07:35
    Waarom verhuis je zelf niet? Misschien kan jij straks in Feyenoord City gaan wonen?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27574
    donderdag 22 maart 2018 om 18:28
    Probeer maar eens een bank te vinden zonder Joodse roots..
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10233
    donderdag 22 maart 2018 om 11:56
    Juist kom op gewoon die paal de grond in stampen en bouwen die handel!!!
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12036
    donderdag 22 maart 2018 om 12:16
    Ja gelijk doen man en de rest is bijzaak (-:
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 12:16]
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 14:31
    Is ook niet meer te stoppen of de gemeente moet Feyenoord en Goldman schadeloos stellen. Mensen zijn al druk bezig het bouwen zelf is maar 40% van zo een project.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10233
    donderdag 22 maart 2018 om 14:50
    Jaa precies ik sta hier ook volledig achter wil echt die dag erbij zijn als ze die eerste paal de grond in slaan ;)
    Vind ik leuk
    040-077 +944
    donderdag 22 maart 2018 om 10:52
    Lenen bij Goldman Sachs. Heel gevaarlijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 10:58
    Want? Jij hebt ervaring met een lening bij deze partij?
    Vind ik leuk
    040-077 +944
    donderdag 22 maart 2018 om 11:12
    Lees maar eens over het verleden en de schandalen waar deze Amerikaanse bank bij betrokken is/ is geweest.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9368
    donderdag 22 maart 2018 om 11:16
    Heerlijk zo'n typische reactie van iemand die zich nooit verdiept in een onderwerp en/of totaal geen benul heeft van een onderwerp maar wel lekker zijn/haar onwetende mening wilt geven.
    Vind ik leuk
    040-077 +944
    donderdag 22 maart 2018 om 11:20
    Lekker he, ik heb me genoeg erin verdiept om het vreemd te vinden dat ze bij de Amerikaanse bank Goldman Sachs gaan lenen.
    Als het goed gaat en er zijn geen problemen is er niks aan de hand en had ik het fout. Feit blijft wel dat het een risico is.

    Dat het jouw Feyenoord betreft maakt het wellicht wat moeilijker voor jou om objectief te zijn.

    Begrijp me niet verkeerd ik gun het Feyenoord en Rotterdam van harte.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9368
    donderdag 22 maart 2018 om 11:25
    Als je je genoeg zou hebben ingelezen, zou je weten dat deze twee takken van sport, hetgeen ze enorme boetes voor hebben gekregen en stadionfinancieringen, weinig met elkaar te maken hebben. Feit blijft dat stadionfinanciering een complex iets is, er weinig partijen zijn die hier ervaring mee hebben en de positie hebben zulke leningen tegen een bepaald risico aan te gaan. Hoe dan ook kom je bij zakenbanken uit.....en dan kan je maar beter bij de beste partij zitten.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12808
    donderdag 22 maart 2018 om 11:42
    Als je je een beetje inleest in de geschetste verwachtingen aan de onrealistische inkomsten die men voor het stadion begroot dan zou je beseffen dat Feyenoord hetzelfde traject inslaat als Twente een paar jaar geleden: Enorme uitgaven doen in de hoop dat de inkomsten daardoor nog harder gaan stijgen.

    GS huur je in om iedereen om de tuin te leiden, nergens anders voor. Het is de bank die er verantwoordelijk voor is dat Griekenland volledig de vernieling in is gegaan. Alle constructies om schulden en uitgaven te verbergen en inkomsten veel te optimistisch in te schatten komen uit de koker van GS. Die daar inderdaad schaamteloos vele miljarden (betaald door griekenland) mee heeft verdiend.

    Het enige wat je hoeft te doen om te weten dat Feyenoord met het nieuwe stadion failliet gaat is naar de verwachte inkomsten in het rapport door het stadion te kijken.
    Vind ik leuk
    Jozef +40038
    donderdag 22 maart 2018 om 11:50
    Zozo, de Griekenland malaise vond dus eigenlijk zijn oorsprong bij deze Amerikaanse zakenbank?

    Ik leer iedere dag bij.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12808
    donderdag 22 maart 2018 om 11:58
    Als je denkt dat dat onzin is, wat houdt je tegen om er eens een het nodige op te googlen? Volgens mij ga je dan dingen tegenkomen die je gaan verrassen. Kon wel eens een zeer leerzaam halfuurtje voor je worden :-)

    Vind ik leuk
    Jozef +40038
    donderdag 22 maart 2018 om 12:12
    Ik vind het zeer cru gesteld en op zijn minst voor enige discussie vatbaar...

    Misschien loop ik best al een poosje rond in een bepaalde wereld... maar het lijkt me beter om maatschappelijke thema's niet hier te bespreken. GS als kredietverstrekker is een van de velen en als zodanig niet per se meer of minder te vertrouwen dan een concullega bedrijf...
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 13:08
    De crisis is zeker niet alleen te wijten aan goldman sachs. Maar ze hebben er zeker een groot aandeel in. Dus ik denk zeker dat je met recht kan zeggen dat je minder vertrouwen in dit bedrijf kan hebben dan de concullegas
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 13:11]
    Vind ik leuk
    Jozef +40038
    donderdag 22 maart 2018 om 13:15
    Dat laatste kan ik niet beoordelen.

    Over het eerste kun je op zijn minst redetwisten, maar daar is VP het platform niet voor lijkt me.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 13:20
    Ik snap dat dit niet het forum is voor dergelijke discussie. Maar wel een rede tot argwaan als men bij Feyenoord met deze partij in zee wilt gaan. Als ik feyenoord was zou ik wel beducht zijn op kleine lettertjes in ieder geval.
    Vind ik leuk
    Jozef +40038
    donderdag 22 maart 2018 om 13:25
    Gelukkig zijn de reuzen van deze wereld in het algemeen niet zo...

    En op zich wil ik best over GS praten hier, maar dan in relatie tot hun plannen in Rotterdam.

    De Griekse tragedie bespreken vind ik een minder goed idee hier. Naar wat ik er nu al van lees gaat het een slechte inhoudelijke discussie worden. Laten we die op een platform met bewezen insiders elders bespreken. Lijkt me beter dan holle kretologie hier.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 13:29
    Lol, dat ben ik allemaal zeker met je eens. Zal ook zeker niet zeggen dat ik een zakenwereld insider ben.
    Gs in relatie tot feyenoord City, Tsja hoe bedenkelijke reputatie gs heeft, zolang er een dichtgetimmerd contract is waar feyenoord beter van wordt maakt het geen hol uit met wie ze zaken doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 14:43
    Alles afschuiven op GS is ook wat kort door de bocht. Maar het blijft wel een feit dat mede door de inbreng van GS Griekenland ernstige problemen heeft gekregen.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 22 maart 2018 om 12:19
    Ja daar hadden de leningen van Duitsland niks mee te maken :)
    Vind ik leuk
    Grijs +1208
    donderdag 22 maart 2018 om 12:49
    Die onrealistische inkomsten die men voor het stadion begroot (en dan heb je het over bijv. die stadionrondleidingen), komen namelijk uit de best-case-scenario. 1 van de 4 geschetste scenario's.

    Als je beweert dat je je hebt ingelezen, doe dat dan ook echt a.u.b. in plaats van slecht geïnformeerde clubwatchers en columnisten na te praten.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17252
    donderdag 22 maart 2018 om 12:50
    Godsamme krake, dus GS heeft de begroting namens de Grieken opgesteld? #mindblown......
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9368
    donderdag 22 maart 2018 om 14:44
    Goldman en andere partijen die geld gaan lenen aan Feyenoord City hebben er echt geen baat bij om de inkomsten zo rooskleurig mogelijk voor te doen dan dat ze daadwerkelijk zijn. Als de inkomsten namelijk tegenvallen (op lange termijn)...wie denk je dat daar onder lijden? Precies de banken aangezien zij hun geld niet terug zullen zien. Vandaar ook dat Goldman het gehele inkomstenmodel van Feyenoord City laat toetsen door een externe partij, naast de interne toetsing. Zoals ik al eerder heb opgemerkt, het mes snijdt aan twee kanten!
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 11:25
    Joh elke bank belazert de boel en geen enkele bank heeft het beste voor met zijn cliënten, het gaat om verdienen en meer niet.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10078
    donderdag 22 maart 2018 om 11:47
    Dat is toch normaal?

    Ik stuur mijn personeel toch ook op pad om me meer op te leveren dan te kosten?

    Een groenteboer verkoopt zijn andijvie toch ook voor meer dan hij hem inkoopt?

    Heeft niks met belazeren te maken.

    Zij leveren een dienst (liquiditeit) en verwachten daar een bepaald iets voor terug.

    Als jouw baas belt om savonds op te komen draven vraag je toch ook gewoon loon (+toeslag)?

    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 12:13
    Als je een groenteboer met een bank gaat vergelijken dan houdt alles op. Ik zou 6 a 4 viertjes kunnen schrijven waarom banken en verzekeringsbedrijven de boel oplichten,enkele voorbeelden de ING die jou betalingsgegevens ongevraagd verhandeld, de belachelijke boete rentes die hypotheek verstrekkers in rekening brengen, zorgverzekeraars die een leger juristen in dienst hebben om alleen maar onder claims uit te komen. Nee elk bedrijf mag van mij winst maken , maar het moet redelijk en transparant blijven. Zeker omdat wij geen keuze hebben en niet onder banken en verzekeringsmaatschappijen uit kunnen.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 11:53
    Maak t wat uit waar je leent? Waarschijnlijk hebben zij de beste voorwaarden, lenen is altijd slecht.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 14:11
    Goldmansachs kent iedereen heel goed. Die bank laat Feyenoord zo vallen als ze daar meer winst mee kunnen verdienen. Maar dat geld voor de meeste banken ABN had liever Twente ook failliet zien gaan.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9368
    donderdag 22 maart 2018 om 14:32
    Je snapt het niet he....als Feyenoord haar lening niet af kan lossen (17.5 mln) met een looptijd van x jaar, wie heeft er dan naast Feyenoord ook een probleem. Precies Goldman. Denk je dus dat Goldman geld gaat stoppen in een bodemloze put....ik denk het niet!
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 14:38
    Denk dat jij niet snapt dat het voor een bank soms ook faliesement winstgevender kan zijn... stel Feyenoord heeft wat betaald en kan dan niet meer betalen. Goldman heeft dan al geld en mag daarna ook nog eens beslag leggen op de failliete inboedel. Kan daar door vaak meer verdienen dan gewoon afbetalingen.

    De slechte hypotheken waren bijna niet afgelost. Afgelosten hypotheken vinden ze leuk.. maar wat als die Amerikaan nou al 60% betaald heeft en dan zijn huis aan de bank kwijt raakt. Dan heeft de bank 160% winst inplaats van 100% dat is waarom iedereen boos was op de DSB die probeerde het zelfde in Nederland te doen.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9368
    donderdag 22 maart 2018 om 14:55
    Weet je wat het een bank kost om via een executieveiling de failliete inboedel te slijten? Miljoenen, zeker voor zulke projecten. En dan is nog maar de vraag of je de waarde (jij gaat uit van 100%) er nog voor terugkrijgt. Verder ben ik het wel met je eens dat er een omslagpunt is, waardoor bij een eventueel faillissement de bank zijn geld heeft terugverdiend. Alleen is dit pas op ongeveer 2/3e van de looptijd van de lening, afhankelijk van hoe er wordt afgelost en hoogte vd rente. Stel Feyenoord city gaat een lening met een 20-jarige looptijd aan...dan hebben ze pas in het 15 jaar (ongeveer) hun geld terugverdiend. Inmiddels is het onderpand ook veel minder waard geworden (afschrijvingen). Kortom, Goldman (en andere banken) hebben echt wel baat bij houdbare inkomsten op langere termijn. Ik snap de achterdocht en die is zeker ook wel (gedeeltelijk) terecht....alleen snijdt het mes echt aan twee kanten. Zowel qua reputatie voor stadionfinancieringen in Europa en qua verdienmodel.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 14:55]
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 15:23
    Ze maken dr winst mee ga hier geen hele discussie houden. Heb zat boeken gelezen van insiders begin maar met de boek van Joris luyendijk je weet half niet hoe ver ze gaan. Dit is een private bank.. in handen van een duistere familie. Deze families heeft iedere land en bank schulden bij hun bepalen in grote maten sinds napoleon de markten. Het is niet de ABN met open markt investeerders vergeet dat niet.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9368
    donderdag 22 maart 2018 om 15:31
    Waarvan akte.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 11:23
    Gaan we maar weer lenen bij ome Dirk, dat is niet gevaarlijk haha
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9471
    donderdag 22 maart 2018 om 13:23
    Wat willen ze doen dan het stadion mee terug nemen?
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 16:02
    Wat maakt jou het uit?
    Vind ik leuk
    Nistel +3580
    donderdag 22 maart 2018 om 10:55
    Komen nu wel minaretten op.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34388
    donderdag 22 maart 2018 om 10:57
    Ik ben voor. Gaan met die banaan.
    Vind ik leuk
    soplul +3515
    donderdag 22 maart 2018 om 10:59
    onnozele poll op een algemene voetbalsite.
    Alsof die door allen objectief wordt ingevuld.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2983
    donderdag 22 maart 2018 om 11:00
    Onnozel account op een algemene voetbalsite. Alsof die door allen objectief word genomen.
    Vind ik leuk
    soplul +3515
    donderdag 22 maart 2018 om 11:01
    Alsof ik onnozele kindjes als mionel lessi serieus moet nemen....
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2983
    donderdag 22 maart 2018 om 11:12
    Zegt diegene die zichzelf soplul noemt.
    Vind ik leuk
    soplul +3515
    donderdag 22 maart 2018 om 11:17
    Boehoe...huilie huilie
    Vind ik leuk
    Arvin +5643
    donderdag 22 maart 2018 om 13:01
    Zegt iemand die soplul heet? :')
    Vind ik leuk
    soplul +3515
    donderdag 22 maart 2018 om 14:49
    Zegt iemand die arvin heet :') :')
    Vind ik leuk
    Arvin +5643
    donderdag 22 maart 2018 om 18:07
    Haha ohja? Wat is er mis met Arvin dan?
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5237
    donderdag 22 maart 2018 om 11:08
    Ik gun Feyenoord en Rotterdam dat stadion wel.
    Vraag is alleen moet je met Goldman in zee gaan om het zo ver te laten komen.Ik kijk dan ook niet raar op dat het overgrote deel van de raad het wel ziet zitten.Die geven niks om voetbal maar willen maar al te graag Goldman Sachs te vriend houden.
    Vind ik leuk
    3Bier +10755
    donderdag 22 maart 2018 om 11:16
    Waarom dan?
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9368
    donderdag 22 maart 2018 om 11:20
    Goldman heeft de meeste ervaring met stadionfinancieringen van alle bancaire partijen. Vooral in Amerika hebben ze hier enorm veel ervaring mee opgedaan. Nu willen ze ook marktleider in Europa worden. Voor detotale lening zelf zullen zij bancaire partijen erbij gaan zoeken, waaronder Nederlandse (ING bijv). Tevens snijdt het mes aan twee kanten he....ze willen een vergoeding voor het risico dat zijn lopen (logisch), maar kunnen ook geen gortige vergoeding vragen anders prijzen ze zichzelf uit de markt en loopt hun tegenpartij meer risico om niet aan de lening te kunnen voldoen. Verder staat hun eigen naam (marktleider) ook op het spel.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 12:22]
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2016
    donderdag 22 maart 2018 om 11:13
    Bouwen die hap! Rotterdam heeft binnen 5 jaar een Champions League finale te pakken. En als ze het snel doen komt ook Bono met z'n maatjes op rollators nog een keer langs.
    Vind ik leuk
    Nistel +3580
    donderdag 22 maart 2018 om 11:43
    Ik begreep juist dat het nieuwe stadion helemaal niet geschikt was voor concerten?
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2016
    donderdag 22 maart 2018 om 12:09
    Heb het net even opgezocht omdat ik ook twijfelde, maar volgens feyenoord-city.nl is het geschikt voor popconcerten en festival.

    Groen licht voor 70000 soppende Justin Bieber en One Direction fans.
    Vind ik leuk
    Nistel +3580
    donderdag 22 maart 2018 om 12:12
    Ik meen te hebben gelezen dat er geen akoestisch dak voorzien was. Dat zou betekenen dat de grote muziekevenementen eerder de voorkeur aan een beter onderkomen zouden geven.

    Even gezocht, inderdaad:
    https://www.defeijenoorder.nl/2017/02/18/feyenoord-city-orkest-klinkt-vals/
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2016
    donderdag 22 maart 2018 om 12:49
    Ah, thanks! Dat verbaast me dan wel een beetje. Zo lijkt het alsof die Feyenoord City site de boel belazert. Begin dan gelijk te twijfelen aan de rest...
    Vind ik leuk
    Nistel +3580
    donderdag 22 maart 2018 om 13:39
    Of zonder fatsoenlijke kennis van zaken maar wat roepen. Ruimtetechnisch zal het best functioneel zijn voor concerten, maar als de akoestiek drama is, ga je echt geen topartiesten trekken. Die blijven weg en zoeken een andere locatie.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24236
    donderdag 22 maart 2018 om 11:40
    Ik ben voor een wat heel grotesk wordt genoemd, Feyenoord City. Maar ik heb gigantische bedenkingen. Niemand is zo zeker dat het ook financieel slaagt. Maar: De wens is de vader van de gedachte. Je kunt ook zeggen: Moeders wens is de vader van de gedachte. Moeders besluiten zijn vaak alleen gebaseerd op het gevoel, daar is niks mis mee. Maar moeders houden zich ook niet zoveel bezig met de financien over dit zo grote project. Daar liggen precies mijn bedenkingen.
    Vind ik leuk
    Jozef +40038
    donderdag 22 maart 2018 om 12:40
    Alles goed en wel, maar de naam Feyenoord City vind ik nu al verschrikkelijk. Kunnen ze echt geen mooiere naam op dit project plakken?
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 11:48
    Ole ole! Bouwen dat nieuwe stadion, dan tellen we weer een x mee in Europ!!!a
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 11:54
    Feyenoord- City is een geweldig project, voor iedereen die er werk en woont in Rotterdam-Zuid.
    Vind ik leuk
    Nistel +3580
    donderdag 22 maart 2018 om 12:13
    En de rekening komt later.....
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 11:56
    Dat zijn nog eens goede berichten omtrent Feijenoord-City!!
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 12:45
    Een winkelcentrum voor 1 miljard extra. En dat met de steeds toenemende leegstand vanwege de internetaankopen....
    Vind ik leuk
    Gid010 +669
    donderdag 22 maart 2018 om 12:49
    Ik ben wel voor het project, zolang het wel betaalbaar is. De hardwerkende Feyenoordsupporters hoeven ook weer niet het dubbele bedrag te betalen, ten aanzien wat ze nu doen. Ook voor seizoenkaarthouders, wanneer je straks van de ongeveer vaste 35000 seizoenskaarthouder naar 40,45 of 50000 gaat, krijg je daar ook al flink meer inkomsten door binnen. Een stadion voor 63000 kan Feyenoord aan, jaar in jaar uit bewijzen ze al wat voor trouwe aanhang ze hebben.
    Ik vind dat supporters inspraak mogen hebben over het behouden van sfeer, denk aan bepaalde vakken die je achter een doel bij elkaar wilt hebben.

    Voor Feyenoord is een nieuw stadion goed, nieuwe uitstraling voor de club. Meer inkomsten die binnenkomen, dus meer en vaker meedoen om de titel.
    Qua jeugdopleiding gaat het goed,spelers kunnen doorstomen.

    Als Feyenoord erdoor naar de klote kan gaan financieel gezien, dan hoeft het niet!!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    donderdag 22 maart 2018 om 12:51
    Zo ziet ook de politiek dat Rotterdam achter Feyenoord staat. Mooi voor de club.
    Ben benieuwd of het daar alsnog van de grond komt of dat het uiteindelijk toch afketst.
    Vind ik leuk
    HanV +4634
    donderdag 22 maart 2018 om 13:57
    Geen idee of je dat zo kunt stellen. Was er dan een oproep om op een van deze vier te stemmen als je tegen Feyenoord City bent en juist niet als je voor bent?
    Overigens hadden die vier er tot nu toe 8, dus 2 minder. Beetje alsof we zeggen dat een kampioenschap van PSV dichter bijkomt als die gelijkspelen en Ajax wint. Wat een onzin artikel. Ik denk niet dat iemand bij het stemmen in Rotterdam gedacht heeft aan of die partij voor of tegen dat stadionvoorstel is.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    donderdag 22 maart 2018 om 14:15
    Maakte ook maar een grapje. Denk dat dat hele stadion nog wel wat discussie doet opwerpen in Rotjeknor. Maar ik denk dat kuip renoveren en uitbreiden ook geen slecht plan is.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10844
    donderdag 22 maart 2018 om 13:02
    Poeh wat een geld, maar een prachtig stadion. Goed voor 't Nederlands voetbal ook!!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10844
    donderdag 22 maart 2018 om 13:04
    Poeh wat een geld, maar een prachtig stadion! Goed voor 't Nederlands voetbal!
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1918
    donderdag 22 maart 2018 om 13:13
    Gewoon lekker de ouwe kuip verbouwen.
    Vind ik leuk
    GetRekt +1804
    donderdag 22 maart 2018 om 13:47
    Heeeeerlijk!
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1554
    donderdag 22 maart 2018 om 13:54
    Ze zullen er niet beter van gaan voetballen. Nieuw stadion is doorgaans geen garantie voor klim op de ranglijst.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41864
    donderdag 22 maart 2018 om 14:00
    Hier gaan politieke partijen punten mee scoren. Net zoals bestuurders van Feyenoord.
    Allemaal passanten dus.

    Straks zijn er miljoenen uitgegeven. Club in nood. Gemeente in rep en roer want waar is ons geld?
    Bestuurders al lang en breed weg. Politieke kopstukken ingewisseld. En lekker wijzen naar elkaar.

    Dit wordt één groot drama. En dat gunnen we Feyenoord niet. Hoeveel financiele shit hebben die al gehad...
    Toen waren het de absurd dure spelers. Iets wat ze helemaal niet aankonden. Maja. Misschien CL.... Nu kunnen ze dit natuurlijk ook niet aan. Maja. Misschien CL....

    Een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen.
    Een ezelin echter...
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 15:03
    goed nieuws
    Vind ik leuk
    Rodajc +15780
    donderdag 22 maart 2018 om 17:12
    Tjezus eerst een halfuur scrollen voor je voorbij dat gezeik van en over Rotterdamse Ajacied bent, en daarna nog een halfuur terugscrollen om dit bericht te plaatsen.
    Ontopic heb ik niet veel te zeggen, wel leuk voor Feyenoord en een mooi stadion erbij in Nederland is altijd leuk.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws