'AC Milan bevestigt: Rode Duivel kan contract voor drie seizoenen krijgen'

    'AC Milan bevestigt: Rode Duivel kan contract voor drie seizoenen krijgen'

    maandag 21 mei 2018 om 14:10

    Het begint er steeds meer op te lijken dat Manchester United en Marouane Fellaini deze zomer uit elkaar gaan. Het Laatste Nieuws zou bevestiging hebben vanuit Italië: AC Milan wil de dertigjarige middenvelder graag inlijven en hem voor drie jaar contracteren.

    Massimiliano Mirabelli, de sportief directeur van AC Milan, weet zelfs dat Fellaini zijn contract bij Manchester United niet meer zal verlengen. Dat loopt deze zomer af. Milan zou de Rode Duivel dan ook kunnen binnenhalen zonder een transfersom te hoeven betalen.

    Milan zou Fellaini een contract voor drie seizoenen willen geven en daar zou de oud-speler van Standard Luik en Everton zeer enthousiast over zijn. Bij United krijgen spelers boven de dertig alleen maar kortlopende contracten van maximaal één jaar. Een overgang naar San Siro zou Fellaini dus meer zekerheid kunnen geven over zijn toekomst.

    Poll

    Zou AC Milan een goede uitkomst zijn voor Fellaini?

    (387 stemmen)

    Plaats een reactie

    Jozef +32680
    maandag 21 mei 2018 om 14:13
    Milan.

    Hoeveel dieper wil je nog zinken?
    Vind ik leuk
    Hyena +26913
    maandag 21 mei 2018 om 14:20
    Het was ooit zo'n mooie club dit, de eerste buitenlandse ploeg waar ik echt fan van was en volop van genoot. Nu is het niet meer om aan te gluren, verschrikkelijk zonde is het.
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    maandag 21 mei 2018 om 14:22
    Precies hierop doel ik. Hoe kun je nou de met afstand meest overroepen houten klaas uit de voetbalwereld binnenhalen?

    Vind ik leuk
    fedor2501 +3338
    maandag 21 mei 2018 om 14:27
    Elke keer hoop ik dat AC de weg naar boven weer vindt maar dan komen ze weer met een koekenbakker als Fellaini op de proppen. Helaas willen de grote spelers niet meer naar AC:-(
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1156
    maandag 21 mei 2018 om 14:56
    Omdat ze zelf ook geen topploeg zijn misschien ?
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    maandag 21 mei 2018 om 15:00
    AC Milan was ooit de absolute top in Europa en een ieder die daar indertijd fan van was heeft een bloedend hart als naar het huidige Milan gekeken wordt. Het komt ooit goed, dat weet ik zeker, maar het gaat nog lang duren op deze manier.
    Vind ik leuk
    zapperboy +420
    maandag 21 mei 2018 om 15:29
    AC Milan en Ajax was ooit de absolute top in Europa en een ieder die daar indertijd fan van was heeft een bloedend hart als naar het huidige Milan en Ajax gekeken wordt. Het komt ooit goed, dat weet ik zeker, maar het gaat nog lang duren op deze manier.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    maandag 21 mei 2018 om 15:34
    Er zijn gelijkenissen inderdaad.

    Maar Ajax is nog niet zover gezonken dat het types Pipo de Clown Fellatio wil binnen halen. Dus ik denk dat Ajax sneller terug zal komen.
    Vind ik leuk
    zapperboy +420
    maandag 21 mei 2018 om 15:47
    Ach, nu snap ik het.
    Die Pipo heeft enkele maanden geleden Ajax een dikke kloot af getrokken,haha.
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    maandag 21 mei 2018 om 15:56
    Tja Zip, aparte kloten hebben ze toch onder de gordel grens.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:29
    Huh,denk je echt dat Ajax eerder terug komt dan AC Milan?
    Dat je dat uberhaupt durft te zeggen :)
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    maandag 21 mei 2018 om 17:38
    Een beetje supporter moet toch in zijn cluppie blijven geloven? Medio 1982 geloofde ook niemand nog ergens in... Op toen kon onze Mickey mouse competitie nergens mee mee...
    Vind ik leuk
    Pilsje +154
    maandag 21 mei 2018 om 22:01
    Onhaalbaar voor ajax... niet zo dom doen jozef
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    maandag 21 mei 2018 om 22:06
    Haha, niemand weet wat de toekomst brengt.

    Daar zit hem de kneep.
    Vind ik leuk
    Pilsje +154
    maandag 21 mei 2018 om 22:11
    Oh
    Vind ik leuk
    John M. +4025
    maandag 21 mei 2018 om 23:34
    Milan was de tegenstander van Ajax in de eerste keer dat Ajax de finale in de Europa Cup bereikte. Uitslag 4-1 voor Milan. (Ik dacht in 1969).
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3338
    maandag 21 mei 2018 om 14:30
    Precies ja. Als kleuter een keer in het San Siro geweest en sindsdien betoverd. Helaas is de betovering een beetje aan het uitwerken.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9201
    maandag 21 mei 2018 om 14:20
    Deze begrijp ik even niet ? Hele mooie club voor zo'n beperkte speler.. Snap niet waarom ze hem willen hebben juist..
    Vind ik leuk
    Pilsje +154
    maandag 21 mei 2018 om 21:29
    Naar Ajax gaan haha
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    maandag 21 mei 2018 om 21:46
    Je kunt te ver gaan hé?
    Vind ik leuk
    Donnygo +1143
    maandag 21 mei 2018 om 14:13
    Past daar wel maar begin me toch af tevragen wat ze nu willen bij AC want allemaal 'oude' spelers en ook niet de spelers die echt de wedstrijden voor je beslissen want willen ze ook niet Strootman.
    Vind ik leuk
    Bengelino +10140
    maandag 21 mei 2018 om 14:13
    AC middelmaat gaat weer spelers halen pffffff
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9452
    maandag 21 mei 2018 om 14:15
    Hadden ze vorig jaar niet ook al 34 nieuwe spelers gekocht?
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3338
    maandag 21 mei 2018 om 14:32
    Ja zoiets maar kan je er 1 opnoemen. Ik niet. AC is zover afgezakt dat zelfs Fellaini een aanwinst is.
    Vind ik leuk
    Sil95 +9131
    maandag 21 mei 2018 om 14:15
    Ik dacht dat Milan ambities had om binnen een aantal seizoenen weer mee te doen om het landskampioenschap in Italië. Met spelers als Fellaini kun je dergelijke ambities beter in de ijskast zetten. Fellaini gaat Milan geen kampioen maken of Champions League voetbal bezorgen.
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +447
    maandag 21 mei 2018 om 14:15
    Heb super veel symphatie voor Milan, geweldige club.. ze proberen al enkele jaren uit het sportieve dal te klimmen door investeringen in de selectie te doen. Haal dan aub geen Fellaini man, een speler die je helemaal niet beter gaat maken! Doet echt pijn als dit waar is
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5397
    maandag 21 mei 2018 om 14:24
    Milan word straks het Sparta van Italie.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    maandag 21 mei 2018 om 14:25
    Voor hem weer een geweldige stap.

    Beter dan china.
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    maandag 21 mei 2018 om 14:32
    Voor ons was China aantrekkelijker geweest, toch?

    ;-)
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    maandag 21 mei 2018 om 14:34
    Ticket is al geboekt...
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 14:26
    Zeer beperkte speler maar nog best vaak beslissend. Zeker als je meer rekende dat hij vaak invalt.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 14:31
    https://strawpoll.com/d7a9768e
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 15:03
    Ik lees hier grotendeels negatieve berichten over Fellaini, maar er is geen enkele Nederlandse middenvelder of een middenvelder die in de ED speelt, die kan tippen aan de voetbalkwaliteiten van Fellaini.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16016
    maandag 21 mei 2018 om 16:46
    Onze jorrit :)
    Vind ik leuk
    Pilsje +154
    maandag 21 mei 2018 om 22:04
    Precies.. ze weten totaal niet waar ze over lullen haja
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 15:07
    Mooizo, vind hem helemaal niet bij man u passen. Lekker in Italië op het bankje.
    Vind ik leuk
    Marco S +4168
    maandag 21 mei 2018 om 15:07
    Mischien dachten ze ‘we hebben in de jaren 80 en 90 er ook ééntje gehad met een achterlijk kapsel’ wie weet...
    Vind ik leuk
    Bizzy +16016
    maandag 21 mei 2018 om 16:45
    Deze verloren zoon van Bob Ross kan er niks van. En Milan blijft maar shoppen in de B categorie groep.
    Vind ik leuk
    SvL +123
    maandag 21 mei 2018 om 23:05
    Wat zien ze behalve dat kapsel in hem?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'AC Milan bevestigt: Rode Duivel kan contract voor drie seizoenen krijgen'