'AC Milan bevestigt: Rode Duivel kan contract voor drie seizoenen krijgen'

'AC Milan bevestigt: Rode Duivel kan contract voor drie seizoenen krijgen'

Gepubliceerd: maandag 21 mei 2018 om 14:10ma 21-05-2018 om 14:10

Het begint er steeds meer op te lijken dat Manchester United en Marouane Fellaini deze zomer uit elkaar gaan. Het Laatste Nieuws zou bevestiging hebben vanuit Italië: AC Milan wil de dertigjarige middenvelder graag inlijven en hem voor drie jaar contracteren.

Massimiliano Mirabelli, de sportief directeur van AC Milan, weet zelfs dat Fellaini zijn contract bij Manchester United niet meer zal verlengen. Dat loopt deze zomer af. Milan zou de Rode Duivel dan ook kunnen binnenhalen zonder een transfersom te hoeven betalen.

Milan zou Fellaini een contract voor drie seizoenen willen geven en daar zou de oud-speler van Standard Luik en Everton zeer enthousiast over zijn. Bij United krijgen spelers boven de dertig alleen maar kortlopende contracten van maximaal één jaar. Een overgang naar San Siro zou Fellaini dus meer zekerheid kunnen geven over zijn toekomst.

Poll

Zou AC Milan een goede uitkomst zijn voor Fellaini?

(388 stemmen)

Plaats een reactie

Jozef +40968
maandag 21 mei 2018 om 14:13
Milan.

Hoeveel dieper wil je nog zinken?
Vind ik leuk
Hyena +30256
maandag 21 mei 2018 om 14:20
Het was ooit zo'n mooie club dit, de eerste buitenlandse ploeg waar ik echt fan van was en volop van genoot. Nu is het niet meer om aan te gluren, verschrikkelijk zonde is het.
Vind ik leuk
Jozef +40968
maandag 21 mei 2018 om 14:22
Precies hierop doel ik. Hoe kun je nou de met afstand meest overroepen houten klaas uit de voetbalwereld binnenhalen?

Vind ik leuk
fedor2501 +5396
maandag 21 mei 2018 om 14:27
Elke keer hoop ik dat AC de weg naar boven weer vindt maar dan komen ze weer met een koekenbakker als Fellaini op de proppen. Helaas willen de grote spelers niet meer naar AC:-(
Vind ik leuk
fedor2501 +5396
maandag 21 mei 2018 om 14:30
Precies ja. Als kleuter een keer in het San Siro geweest en sindsdien betoverd. Helaas is de betovering een beetje aan het uitwerken.
Vind ik leuk
MojoRisin +13584
maandag 21 mei 2018 om 14:20
Deze begrijp ik even niet ? Hele mooie club voor zo'n beperkte speler.. Snap niet waarom ze hem willen hebben juist..
Vind ik leuk
Pilsje +144
maandag 21 mei 2018 om 21:29
Naar Ajax gaan haha
Vind ik leuk
Jozef +40968
maandag 21 mei 2018 om 21:46
Je kunt te ver gaan hé?
Vind ik leuk
Donnygo +3438
maandag 21 mei 2018 om 14:13
Past daar wel maar begin me toch af tevragen wat ze nu willen bij AC want allemaal 'oude' spelers en ook niet de spelers die echt de wedstrijden voor je beslissen want willen ze ook niet Strootman.
Vind ik leuk
Bengelino +12598
maandag 21 mei 2018 om 14:13
AC middelmaat gaat weer spelers halen pffffff
Vind ik leuk
AllAdIn +20920
maandag 21 mei 2018 om 14:15
Hadden ze vorig jaar niet ook al 34 nieuwe spelers gekocht?
Vind ik leuk
fedor2501 +5396
maandag 21 mei 2018 om 14:32
Ja zoiets maar kan je er 1 opnoemen. Ik niet. AC is zover afgezakt dat zelfs Fellaini een aanwinst is.
Vind ik leuk
Sil95 +11672
maandag 21 mei 2018 om 14:15
Ik dacht dat Milan ambities had om binnen een aantal seizoenen weer mee te doen om het landskampioenschap in Italië. Met spelers als Fellaini kun je dergelijke ambities beter in de ijskast zetten. Fellaini gaat Milan geen kampioen maken of Champions League voetbal bezorgen.
Vind ik leuk
Wilhelmus +493
maandag 21 mei 2018 om 14:15
Heb super veel symphatie voor Milan, geweldige club.. ze proberen al enkele jaren uit het sportieve dal te klimmen door investeringen in de selectie te doen. Haal dan aub geen Fellaini man, een speler die je helemaal niet beter gaat maken! Doet echt pijn als dit waar is
Vind ik leuk
Kopstootje +9640
maandag 21 mei 2018 om 14:24
Milan word straks het Sparta van Italie.
Vind ik leuk
Smithsonian +38045
maandag 21 mei 2018 om 14:25
Voor hem weer een geweldige stap.

Beter dan china.
Vind ik leuk
Jozef +40968
maandag 21 mei 2018 om 14:32
Voor ons was China aantrekkelijker geweest, toch?

;-)
Vind ik leuk
Smithsonian +38045
maandag 21 mei 2018 om 14:34
Ticket is al geboekt...
Vind ik leuk
Excelsior +1422
maandag 21 mei 2018 om 14:26
Zeer beperkte speler maar nog best vaak beslissend. Zeker als je meer rekende dat hij vaak invalt.
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 14:31
https://strawpoll.com/d7a9768e
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 15:03
Ik lees hier grotendeels negatieve berichten over Fellaini, maar er is geen enkele Nederlandse middenvelder of een middenvelder die in de ED speelt, die kan tippen aan de voetbalkwaliteiten van Fellaini.
Vind ik leuk
Bizzy +22472
maandag 21 mei 2018 om 16:46
Onze jorrit :)
Vind ik leuk
Pilsje +144
maandag 21 mei 2018 om 22:04
Precies.. ze weten totaal niet waar ze over lullen haja
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 15:07
Mooizo, vind hem helemaal niet bij man u passen. Lekker in Italië op het bankje.
Vind ik leuk
Marco S +6555
maandag 21 mei 2018 om 15:07
Mischien dachten ze ‘we hebben in de jaren 80 en 90 er ook ééntje gehad met een achterlijk kapsel’ wie weet...
Vind ik leuk
Bizzy +22472
maandag 21 mei 2018 om 16:45
Deze verloren zoon van Bob Ross kan er niks van. En Milan blijft maar shoppen in de B categorie groep.
Vind ik leuk
SvL +375
maandag 21 mei 2018 om 23:05
Wat zien ze behalve dat kapsel in hem?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws